Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9912-1965-4453-0075
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№04-04/179 від 18.12.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ БУД ЕКСПЕРТИЗА" (44966795) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт дороги по вул. Куліша в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області (коригування)»
Код проектної документації
PD01:9870-8022-0337-9651 №02.12/23 від 2023-12-15 (видав ТОВ"ЗАХІДПРОЕКТГРУП") / Наявні експертизи: EX01:9912-1965-4453-0075
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547 )

Кошторисна документація

Реєстраційний номер Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн.
EM01:9966-4039-6430-6620 Редакція №1 16.12.2023 4182.696

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
16.12.2023 4182.696 3328.479 0 854.217 3508.061 2815.683 0 692.378

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Сокільницька територіальна громада (UA46060410000052681) , Дорога по вул. Куліша в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СОКІЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04369682)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦЮНЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ (АР 015052, АЕ 005432, АР 021191, АТ 011861)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Синельніков Сергій Дмитрович (АЕ 005020, АЕ 004446, АЕ 007149, АЕ 004419)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Зіньків Андрій Богданович (АЕ 005262, АР 018965, АР 010475)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
СИДОР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 004924)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9870-8022-0337-9651
Орган, що видав
ТОВ"ЗАХІДПРОЕКТГРУП" (39004044)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
15.12.2023
Номер проектної документації
02.12/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 

 

Замовник проекту:

Сокільницька сільська рада Львівського району Львівської області

81701, Україна, Львівська область, Львівський р-н, с.Сокільника, вул. Січових Стрільців, 1

Проектна організація:

ТзОВ «Захід Проект Груп»

Юридична адреса проектної організації:

79026,Україна,  м.Львів, вул..Лазаренка, 1а, оф.79 тел..(032)237-21-83

Керівник

Мельник О.А.

Головний інженер проекту:

Мельник О.А. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №013237, дата видачі 7.06.2017р.)

 

 

Вихідні дані, копії:

 

 

-

Завдання на коригування по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. Куліша в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області (коригування)» Затверджене Сокільницькою сільською радою Львівського району Львівської області (Святий В.М.)

-

Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єктів будівництва – СС2

-

Експертний звіт № 14-0156/01-23 від 11 квітня 2023 року (EX01:8590-9805-0966-5240) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт дороги по вул. Куліша в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області)

-

Розпорядження №680 від 03 травня 2023 року Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області «Про затвердження проектної документації робочого проекту»

 

 

Склад проекту:

 

1.     Поснювальна записка, відомості та креслення

 

2.     Кошторисна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проектні рішення

(внаслідок коригування)

 

1.

Класифікація обєкту

проїзд

2.

Протяжність обєкту

м

259,49

259,49

3.

Загальна площа проїзної частини:

м²

1057,96

1057,96

-

Ділянка 1

(ФЕМ)

ПК 0+02,75 - ПК1+45,59

м²

582,36

582,36

-

Ділянка 2

ПК 10+02,25 - ПК11+18,90

м²

475,60

475,60

4.

Камені бортові

БР100.30.15

мп

517

517

БР 100.20.8

мп

139

139

5.

Тротуар  (ФЕМ)

м²

167,4

167,4

6.

Укріплені узбіччя (засіванням травою вручну)

м²

133

133

7.

Пластикові водовідвідні лотки DN200 Н200

з решітками

м

-

16

8.

Залізобетонні лотки прямокутного січення 0,5×0,5 з кришками

м

90

93

9.

Організація дорожнього руху

щити знаків дорожніх

шт

8

12

стояки знаків дорожніх

шт

5

8

дорожня розмітка

м²

5,63

5,63

10.

Тривалість будівництва

міс.

4

4

11.

Тривалість експлуатації

років

>10

 

Керуючись п. 11 Завдання на коригування по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Куліша в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області (коригування)», а також фактичним опрацюванням робочого проекту, основні коригування здійснюється у наступному:

 

1.   зміна у проектованих елементах водовідведення, а саме:

§  введення у робочий проект  пластикових водовідвідних лотків DN200 Н200 з решітками (+16мп),

§  збільшення протяжності залізобетонних лотків прямокутного січення 0,5×0,5 з кришками (+3мп),

2.   збільшення елементів організації дорожнього руху: знаків дорожніх (+3шт), стійок знаків дорожніх (+3шт);

3.   зміна у кошторисній частині робочого проекту.

 

План розташування

Аркуш «Ситуаційний план», Аркуші №2 «План вулиці»

(без змін)

 

Об’єкт капітального ремонту є складовою вуличної мережі села Сокільники Львівської області та перебуває в межах існуючої забудови вулиці Куліша, слугуючи транспортно-пішохідним сполученням між елементами забудови населеного пункту.

Проектне розташування обєкта характеризується Ділянками:

 

Ділянка №1

·         початок проектованої Ділянки №1: ПК 0+00.

·         кінець проектованої Ділянки №1: ПК1+45,59

 

Загальна довжина проектованої Ділянки №1 складає: 145,59м

 

 

 

Ділянка №2

·         початок проектованої Ділянки №2: ПК 10+02,25.

·         кінець проектованої Ділянки №3: ПК11+18,90

 

Загальна довжина проектованої Ділянки №1 складає: 475,6м

 

Сумарна протяжність обєкта становить: 259,49м

 

Зважаючи на фактичні дефекти об’єкта, комплекс робіт з капітального ремонту об’єкта, передбачає комплекс основних заходів з улаштування:

 

·         нових дорожніх покрить проїзної частини, тротуару,

·         виконання заходів з водовідведення,

·         виконання заходів з організації дорожнього руху.

 

Дорожній одяг

Аркуші  №7,6 в частині проектованих конструкцій дорожнього одягу проїзної частини

та тротуару

(змін не відбулось)

 

Під час проектування конструкцій дорожнього одягу враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали та вироби і норм проектування.

 

Проектом передбачене улаштування покриття з наступним конструктивом:

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

Проїзна частина ПК 0+02,75 - ПК1+45,59, ПК 10+02,25 - ПК11+18,90

Загальна товщина дорожньої конструкції:

53,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

20,0

3.

Щебенева основа (фр.20-40мм) з розклинюванням відсівом

Σ 21,0

2.

Цементно-піщана суміш (1:3)

4,0

3.

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

8,0

ТИП 2

Тротуар ПК 0+02,75 - ПК1+45,59, ПК 10+02,25 - ПК11+18,90 (праворуч)

Загальна товщина дорожньої конструкції:

30,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

10,0

3.

Щебенева основа (фр.10-20мм)

10,0

4.

Цементно-піщана суміш (1:3)

4,0

5.

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

6,0

 

Робочим проектом передбачене улаштування проектованих бортових каменів (БР 100.30.15, БР100.20.8) на бетонну основу ( див. схему улаштування бортових каменів на Аркуші №8).

Робочим проектом передбачене укріплення узбіч шляхом засівання багаторічних трав на підготовлену поверхню.

Водовідведення

Аркуш №4 в частині проектованих поздовжніх профілів, Аркуші №5,6,7 в частині проектованих поперечних профілів, Аркуш №3  в частині конструктиву проектованого пластикового водовідвідного лотка DN200 Н200 з решіткою, Аркуші №№8,9 в частині конструктивних елементів проектованого залізобетонного лотка прямокутного січення 0,5×0,5 з кришкою

зміна у проектованих елементах водовідведення, а саме: введення у робочий проект  пластикових водовідвідних лотків DN200 Н200 з решітками, збільшення протяжності залізобетонних лотків прямокутного січення 0,5×0,5 з кришками

 

На об’єкті капітального ремонту запроектовані наступні інженерні заходи з водовідведення, які полягають у наступному:

 

·         спрямування водних мас у існуючу водовідвідну систему населеного пункту за рахунок проектованих профілів покрить (поздовжній профіль: max.56‰, поперечній профіль: 20-25‰ );

·         улаштування пластикових водовідвідних лотків DN200 Н200 з решітками (ПК 0+82 через дорогу і ПК 0+82 - ПК 0+93),

·         улаштування залізобетонних лотків прямокутного січення 0,5×0,5 з кришками (від ПК 0+82 вліво до існуючого водовідвідного кювета)

 

Основні конструктивні елементи проектованих колодязів дощової каналізації:

 

Назва конструктивного елемента

Технічна характеристика

пластиковий водовідвідний лоток

залізобетонний лоток січенням 0,5×0,5м

1.

Підстилаючий шар

щебеневий h=10см

2.

Обойма

бетон С16/20

-

3.

Тіло лотка

пластик DN200 Н200

залізо-бетон

бетон В15 F200 W8

сітки арматурні:

С-1, С-2, С-3

(арматура Ø4-5,5мм)

4.

Заглушки

пластик DN200 (глухі, з водовідливом)

-

5.

Гідроізоляція

-

обмазувальна

6.

Зароблення швів

герметик

-

7.

Кришка/решітка

-

сталь листова Ø3мм

кутовий металопрокат 60х40х5мм

арматура Ø32мм А240С

8.

Решітка

чавунна (D400)

-

 

Відведення дощових та талих вод з проектованих водовідвідних елементів запроектоване у діючу водовідвідну систему с.Сокільники (водовідвідний кювет).

 

Проектовані профілі

Аркуш №4 в частині проектованих поздовжніх профілів, Аркуші №5,8,9 в частині проектованих поперечних профілів

(змін не відбулось)

Поздовжній профіль

 

Назва показника

Од. виміру

Величина

1.

Проектна лінія поздовжнього профілю

ув’язана з існуючим рельєфом

2.

Максимальний поздовжній ухил

56

3.

Мінімальні радіуси вертикальних кривих

опукла

м

300

увігнута

м

400

 

Поперечний профіль

 

Назва показника

Од. виміру

Величина

1.

Тип профілю

проїзна частина

односкатний

тротуар

односкатний

2.

Поперечні ухили

проїзна частина

25

тротуар

20

3.

Ширина

проїзна частина

м

4,0

тротуар

м

1,5

 

Організація дорожнього руху

Аркуш №10 в частині проектованих елементів ОДР

зміни відбулись за рахунок збільшення елементів організації дорожнього руху: знаків дорожніх, стійок знаків дорожніх

 

Проектом капітального ремонту об’єкту передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:

 

Назва елементу регулювання

Шифр елемента

1.

Знаки дорожні*

2.1

5.34

2.

5.35

5.38.2

3.

5.38.1

-

1.

Стійки знаків дорожніх

С-Ктр 53-М 4,5                                                     

2.

С-Ктр 70-М 5,0

1.

Розмітка дорожня

1.14.1

 

* Улаштування стійок знаків дорожніх передбачене на бетонний фундамент (див. схему встановлення на Аркуші №11)

 

Доступність маломобільних груп населення

 

Робочим проектом капітального ремонту обєкта передбачені наступні елементи, які забезпечують безперешкодне просування об’єктом представників маломобільних груп населення:

 

ü   проектований пологий рельєф обєкта (поздовжній профіль: max.56‰, поперечній профіль: 20-25‰ );

ü   шви між фігурними елементами мощення пішохідної зони об’єкта становлять ≤0,015;

ü   улаштування тактильної плитки на покритті пішохідної зони;

ü   улаштування бортових каменів в рівень з проектованим покриттям пішохідної зони обєкта;

ü   улаштування пониженого бортового каменю у місці пішохідних переходів.

 

Охорона праці

 

Охорона праці забезпечується виконанням всіх проектних рішень при капітальному ремонті об’єкта у відповідності до вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці з метою забезпечення безпечних умов праці, попередження виробничого травматизму та професійних захворювань, а саме:

ü   організація дорожнього руху в місцях проведення робіт, а також огородження місць роботи у темні години доби;

ü   до початку робіт огородження місця виконання робіт, встановлення дорожніх знаків, схеми руху транспорту і пішоходів, визначення зон постійно діючих чи потенційно-небезпечних факторів, обмеження швидкості руху автотранспорту поблизу місця виконання робіт (не більше 10 км/год.);

ü   влаштування складів, розбивка майданчиків для складування конструкцій і виробів, влаштування місць паркування будівельної техніки;

ü   забезпечення руху пішоходів по дерев'яних щитах, без суттєвих перепадів рівнів поверхні та наявності відповідних огорож.

ü   освітлення у темний час доби будівельного майданчика, ділянки робіт, робочих місць, проїздів і підходів до них;

ü   влаштування під’їзних шляхів та місць складування матеріалів, складування матеріалів по висоті згідно будівельних норм;

ü   забезпечення перебування людей і пересувних транспортних засобів за межами зони можливого падіння вантажу при розвантажувальних роботах;

ü   забезпечення заходів безпеки при роботі обладнання та транспортних засобів, розміщення будівельних машин з можливістю забезпечити простір, достатній для огляду робочої зони і маневрування за умови дотримання відстані безпеки поблизу незакріпленої виїмки, штабелів вантажів, устаткування;

ü   виконання робіт технічно справним обладнанням та кваліфікованим персоналом, навченим та проінструктованим з питань охорони праці, технології робіт та пожежної безпеки;

ü   забезпечення працівників спецодягом, комплексом захисних засобів;

ü   організація санітарно-побутових приміщень з таким розрахунком, щоб уникнути проходу працюючих через небезпечні зони (котловани, зони роботи будівельних машин і механізмів тощо.

Захист від шуму

 

Основні джерела шуму при капітальному ремонті – будівельна техніка та будівельні інструменти. Рівні звукового тиску, рівні загальної вібрації від машин та механізмів, що використовуються при будівництві, регламентовані заводами – виготовлювачами, є в межах нормативних.

 

Безпека експлуатації

 

ü  поперечний похил проектованого об’єкта становить 20-25‰, що в свою чергу унеможливлює ковзання пішоходів під час ожеледі або наявності на ній води.

ü  забезпечення гладкої поверхні, без раптових малих змін у рівні, змін у слизькості та низьких перепонах (значення коефіцієнту зчеплення повинно бути не менше 0,5);

ü  ризик падіння після спотикання чи зачеплення мінімізується за рахунок похилого рельєфу об’єкта та проектованих типів дорожніх покрить;

ü  товщина шару дорожнього одягу запроектована з урахуванням процесу формування стійкої структури його шарів.

 

Вплив на навколишнє природне середовище

 

Вплив на навколишнє природне середовище:

Вплив на земельні ресурси: протяжність обєкта капітального ремонту дороги по вул. Куліша в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області (коригування) становить 259,49м. У відповідності до п.4 ст. 34 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", реконструкція або капітальний ремонт автомобільних доріг у межах земель їх розміщення і нове будівництво об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури відповідно до містобудівної документації на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності можуть здійснюватися за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.

      Капітальний ремонт дороги по вул. Куліша в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області (коригування) не призведе до виведення земель із сільськогосподарського обороту.

Вплив на водні ресурси та можливе забруднення поверхневих і підземних вод: проектними рішеннями передбачене водовідведення дощових та талих вод за рахунок проектованих поздовжніх та поперечних профілів, а також за рахунок улаштування водовідвідних лотків з подальшим направленням водних мас у діючу водовідвідну систему села Сокільники.

Вплив на атмосферне повітря: Під час експлуатації проектованої вулиці в атмосферу виділяються наступні забруднюючі речовини: діоксид азоту, аміак, оксид азоту, діоксид сірки, оксид вуглецю, метан, бенз(а)пірен, НМЛОС, речовини у вигляді суспендованих твердих, діоксид вуглецю. Обсяги викидів забруднюючих речовин речовин після капітального ремонту складатимуть ~0,038г/с.

Зростання впливу на атмосферне повітря викидів від автотранспорту, що проїжджатиме по вулиці Куліша в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області після виконання капітального ремонту буде незначним, суттєве збільшення існуючого рівня фонового забруднення атмосферного повітря чи утворення зони забруднення не очікується.

      Фактичним джерелом шуму являється автотранспорт. Рівень шумового забруднення залежатиме від інтенсивності руху автотранспорту. Аналіз проектних рішень дає можливість зробити висновок про те, що експлуатація автомобільної дороги, не буде створювати в прилеглій забудові рівнів шуму, які перевищували б ГДР згідно санітарних норм, і не буде негативно впливати на умови проживання населення. Фактичний рівень шуму та вібрації у межах автомобільної дороги не перевищує нормативного, згідно ДСН 3.3.6.037-99. Фактичний рівень шуму за межами автомобільної дороги не перевищує гранично допустимих рівнів для населених місць. Заходи по боротьбі з шумом і вібрацією від технологічного обладнання відповідають вимогам, ДСП 3.3.6-037-99, ДСП 3.3.6-039-99.

       Рівні звуку на території житлової забудови після капітального ремонту вулиці не перевищуватимуть нормативних показників.

Вплив на мікроклімат: Локальне підвищення температури повітря, температури природних  водних об’єктів, вологості повітря не очікується.

     Сприяння місцевому туманоутворенню, зниженню сонячної інсоляції певної території не очікується.  

Вплив на флору: реконструкція об’єкту не вносить негативного впливу на ландшафт території, розвиток флори та фауни.

Вплив на фауну: Спорудження   і   експлуатація  об'єкту   не   пов'язані   з   можливим  погіршенням умов існування цінних видів фауни.

Вплив на території та об'єкти природно-заповідного фонду України: Запроектований об'єкт, включаючи його інженерні комунікації, не розміщується у межах  територій та об'єктів ПЗФ. У зоні впливу об'єкта території та об'єкти ПЗФ не розташовані.

Вплив на соціальне середовище: капремонт об’єкту не призведе до погіршення умов життєдіяльності місцевого населення.

Вплив на техногенне середовище: капітальний ремонт та подальша експлуатація об'єкту проектування не впливатиме негативно на промислові, сільськогосподарські та житлово-цивільні об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятники архітектури, історії, культури та інші елементи техногенного середовища, оскільки вони знаходяться поза зоною впливу даного об’єкту.

Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва  запроектованого об'єкту:

      При проведенні будівельно-монтажних робіт буде використовуватись вантажний транспорт та спецтехніка. Викид забруднюючих речовин при експлуатації машин, механізмів, транспортних засобів та при виконанні земляних робіт. Валові викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря складатимуть ~0,387т/час будівництва

      При виконанні будівельно-монтажних робіт проектом передбачається: зебезпечити відведення поверхневих вод з території, на якій ведуться роботи; не допускати накопичення поверхневих вод поблизу відкритих котлованів і траншей; розміщення ділянок складування матеріалів, виробів, устаткування тощо таким чином, щоб вони не перетинали шляхів природного стоку поверхневих вод в спеціально відведені місця; влаштування замощених площадок та автомобільних під”їздів.

При проведенні робіт утворяться наступні відходи: будівельні відходи (гравій, щебінь, пісок,  речовини зв'язувальні зіпсовані, забруднені або неідентифіковані, їх залишки, які не можуть бути використані за призначенням, залишки асфальту та суміші асфальтобетонної без вмісту дьогтю), в кількості ~316,6т та ТПВ від життєдіяльності персоналу, в кількості  ~0,28т.

     Оцінка   впливу   на довкілля запроектованого  об'єкта - вплив визнається екологічно допустимим.

Пожежна і техногенна безпека

 

При капітальному ремонті обєкта не передбачена улаштування/заміна водо-провідних мереж.  Ширина проїзної частини обєкта становить 4,0м  що дозволяє проїзд пожежної техніки у будь-яку точку об’єкта.

Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму. Відповідальність за пожежну безпеку ділянки капітального ремонту, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.

Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються, в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.

 

Енергоефективність

 

В проекті капітального ремонту дороги по вул. Куліша в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області (коригування) передбачено застосування сучасної енергоефективної будівельної техніки та механізмів з високою забезпеченістю комплексної механізації та автоматизації основних технологічних процесів, що сприяє економічній ефективності будівництва, втому числі – зменшенню енергозатрат.

В ході проектування обєкту капітального ремонту використання теплоносіїв  та води не передбачається.

 

Кошторисна частина проектної документації

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 16.12.2023 р. складала

тис. грн.

4182,696

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

3328,479

                            - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

-

                        - інші витрати

тис. грн.

854,217

Із загальної кошторисної вартості виконано:

тис. грн.

3508,061

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

2815,683

                        - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

-

                        - інші витрати

тис. грн.

692,378

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва, в поточних цінах станом на 16.12.2023 р.складає:

тис. грн.

4182,696

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

3328,479

                            - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

-

                        - інші витрати

тис. грн.

854,217

Із загальної кошторисної вартості виконано:

тис. грн.

3508,061

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

2815,683

                        - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

-

                        - інші витрати

тис. грн.

692,378

 

Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

 

Експертний звіт № 14-0156/01-23 від 11 квітня 2023 року (EX01:8590-9805-0966-5240) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт дороги по вул. Куліша в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області) вважати таким, що втратив свою чинність

 

Робочий проект «Капітальний ремонт дороги по вул. Куліша в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області (коригування)»  розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.

Розділи