Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6168-8200-5364-0214
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№266-11-23/КП від 10.11.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Будівництво обходу м. Решетилівка на ділянці км 159+965 – км 168+110 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» Коригування
Код проектної документації
PD01:1777-5736-8372-5552 №16-04-21 від 2021-06-11 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:6168-8200-5364-0214
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань пожежної безпеки, З питань охорони праці, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань кошторисної частини проектної документації, Розділ організація будівництва
Головний експерт проекту
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
07.11.2023 1417596.071 1100380.394 477.715 316737.962 1025551.234 800653.071 313.588 224584.575

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Решетилівська територіальна громада (UA53080390000027656) , обхід м. Решетилівка на ділянці км 159+965 – км 168+110 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Савйовський Володимир Вікторович
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1777-5736-8372-5552
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (30604691)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
11.06.2021
Номер проектної документації
16-04-21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 

Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області.

Генеральний проектувальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ», місцезнаходження: 04208, місто Київ, пр. Гонгадзе Георгія, будинок 7, квартира 33.

Головний інженер проекту (ГІП) – Каплинський Дмитро Миколайович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №017032).


Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №266-1105-23/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

 

Проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       завдання №16-20/21 на коригування проектно-кошторисної документації, затвердженого Головою Державного агентства автомобільних доріг України від 21.10.2021 року, та зміни №1 до завдання №16-20/21 від 21.10.2021 р., затвердженої Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 10.04.2023 року;

-       технічних умов на інженерне забезпечення об’єкта будівництва, виданих відповідними інженерними службами;

-       інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань минулих років;

-       акту обстеження ділянки автомобільної дороги, затвердженої заступником начальника Служби автомобільних доріг у Полтавській області від 20.01.2023 року;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Каплинського Дмитра Миколайовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №017032).

Основні проекті рішення

Підставою для коригування проекту є виникнення додаткових робіт, зміна проектних рішень, збільшення вартості матеріально-технічних ресурсів та рівня кошторисної заробітної плати, у порівнянні з раніше затвердженою проектною документацією (експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 02.04.2020 року №28-0131-19, виданий ДП «Укрдержбудекспертиза», дозвіл на виконання будівельних робіт від 08.09.2020 року №ІУ013200908212).

При коригуванні відбулися зміни проектних рішень та виникли наступні додаткові роботи:

-         скориговано обсяги робіт зі зняття рослинного шару ґрунту й транспортування матеріалу;

-         скориговано обсяг по влаштуванню водовідвідних канав;

-         скориговано обсяг робіт з влаштування насипу земляного полотна;

-         скориговано обсяг робіт з влаштування водопропускних труб під основним проїздом;

-         скориговано обсяг робіт з влаштування водопропускних труб під примиканнями (змінений отвір та конструкція);

-          скориговано обсяг робіт з влаштування скидів води відкритими лотками та їх гасників;

-         скориговано обсяг робіт на дощоприймальні колодязі та їх гасників;

-         скориговано обсяг робіт з влаштування споруд для збирання води з проїзної частини (зміна бортових каменів на прикрайкові лотки);

-         скориговано обсяг робіт з влаштування дорожнього одягу жорсткого типу;

-         скориговано обсяг робіт з влаштування поздовжніх та поперечних деформаційних швів;

-         скориговано обсяг робіт з укріплення розділювальної смуги;

-         скориговано обсяги робіт з влаштування дорожнього одягу жорсткого типу;

-         скориговано обсяги робіт з влаштування тактильної плитки на автобусних зупинках;

-         скориговано обсяги робіт з влаштування дорожнього одягу на перехідних ділянках на існуюче покриття на примиканнях та на місцевих проїздах;

-         скориговано обсяги укріплювальних робіт;

-         скориговано обсяги робіт з влаштування тактильної плитки на тротуарах;

-         скориговано обсяги робіт з влаштування бортового каменю;

-         скориговано обсяги робіт з влаштування дорожніх знаків та опор дорожніх знаків;

-         скориговано обсяги робіт з влаштування бар’єрного огородження та напрямних пристроїв;

-         скориговано обсяги робіт з влаштування амортизаційних засобів;

-         скориговано обсяги робіт з влаштування дорожньої розмітки;

-         влаштування виїмки земляного полотна;

-         стабілізація робочого шару земляного полотна за технологією холодний ресайклінг з пилувато-суглинистого ґрунту обробленого цементом;

-         влаштування фундаментів під опори дорожніх знаків індивідуального проектування;

-         скориговано і уточнено обсяги робіт по зведенню пішохідних мостів на ПК 1619+06 та ПК 1679+58;

-         влаштування шляхопроводу на ПК 1633+36 (обсяги з влаштування тунельного шляхопроводу на ПК 1643+91 були виключені з проекту в результаті коригування);

-         влаштування скотопрогону на ПК 1643+93,5;

-         коригування кошторисної документації.

Автомобільна дорога

На ділянці ПК 1670+36 – ПК 1681+10 дорога проходить в межах м. Решетилівка, а на ділянці ПК 1599+65 – ПК 1670+36 – поза межами населених пунктів.

Оскільки при проходженні дороги в межах населеного пункту проектними рішеннями забезпечено безпеку руху з мінімізацією несанкціонованого доступу людей та тварин на дорогу, згідно вимог ДБН В.2.3-4:2015, розрахункова швидкість прийнята 110 км/год.

Початок проектної ділянки км 159+965 відповідає кінцю проектної ділянки проекту «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 150+000 – км 159+965, Полтавська область», що розроблена ПП «НВФ «Мостопроект».

Кінець проектної ділянки км 168+110 відповідає початку проектної ділянки проекту «Будівництво обходу м. Решетилівка на ділянці км 168+110 – км 172+140 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область», що розроблена ПП «НВФ «Мостопроект».

Загальна довжина ділянки складає 8,145 км.

Проектні параметри дороги:

- категорія дороги – І-б;

- довжина ділянки дороги – 8,145 км;

- розрахункова швидкість – 110 км/год.;

- розрахункове навантаження – 115 кН;

- ширина проїзної частини – 2х7,50 м;

- ширина смуги руху –3,75 м;

- кількість смуг руху – 4;

- ширина розділювальної смуги – 3,0 м, в тому числі ширина укріпленої смуги (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 2х0,50 м;

- ширина узбіччя – 2х3,75 м, в тому числі ширина зупиночної смуги разом з укріпленою смугою узбіччя (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 3,00 м;

- ширина земляного полотна – 25,50 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній похил – 6,1 ‰;

- найменший радіус горизонтальної кривої – 3003 м;

- мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 35000 м;

- мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 30000 м.

Автомобільна дорога проходить по новому напрямку для обходу населених пунктів, в межах яких проходить існуюча дорога Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка. На ПК 1680+15 автомобільна дорога, що проходить по новому напрямку, сполучається з існуючою автомобільною дорогою.

Інтенсивність руху, приведена до легкового автомобіля, в межах даної ділянки складає 13450 авт./добу, перспективна інтенсивність руху на 2043 рік складе 29500 авт./добу.

Скиди води відкритими лотками

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна на ділянках дороги, де висота насипу перевищує 2,0 м та увігнутих вертикальних кривих, проектом передбачено влаштування скидів води відкритими лотками для відведення води за межі земляного полотна.

Скиди води влаштовуються з бетонних блоків, лоток скиду являє собою укріплену монолітним бетоном площадку. На укосах влаштовують телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника в підошві насипу або гасника в кюветі. Збирання поверхневих вод з проїзної частини здійснюється монолітним прикрайковим лотком.

Скиди води дощоприймальними колодязями

Для відведення води з зупинкових майданчиків автобусних зупинок, передбачається влаштування скидів води дощоприймальними колодязями. З колодязя вода по трубі направляється до укосу насипу. На укосах влаштовують телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків Б-6 на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника в підошві насипу.

Будівлі та споруди дорожньої та автотранспортної служб

На 1619+40,6 та ПК 1679+26,4 (лівий проїзд), а також на ПК 1619+36,7 та ПК 1681+06,3 (правий проїзд) передбачене влаштування автобусних зупинок. За розташуванням автобусні зупинки відносяться до проміжних пересадкових.

Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового на 20 см за рахунок бортового каменю.

Поперечний похил зупинкових майданчиків продовжує поперечний похил проїзної частини дороги. Поперечний похил посадкового майданчика дорівнює 15‰ і направлений у бік проїзної частини.

Автобусні зупини, що розташовуються на 1619+40,6 (лівий проїзд) та ПК 1619+36,7 (правий проїзд), відносяться до с. Пасічники, в обхід якого проходить автомобільна дорога Н-31 на даній ділянці. Межа населеного пункту знаходиться на відстані 150 м. Для доступу пішоходів до автобусних зупинок передбачається влаштування тротуару, що поєднує автобусну зупинку з вулицею населеного пункту (с. Пасічники), що має тверде покриття.

Для відведення води за межі зупинкових майданчиків передбачене влаштування дощоприймальних колодязів, які розміщені в понижених місцях.

Передбачається влаштування автопавільйонів біля автобусних зупинок.

Туалети передбачені біля автобусних зупинок, які знаходяться поза межами населених пунктів. Туалети облаштовані універсальною кабінкою для маломобільних груп населення.

Для безпечного перебування пасажирів посадкові майданчики відокремлюються від проїзної частини шляхом встановлення обмежувального огородження третьої групи (металевими стовпчиками).

Перед пішохідними переходами у різних рівнях на відстані по 50 м у кожний бік передбачене встановлення пішохідного огородження на огородження першої групи (на узбіччях та розділювальній смузі).

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на ділянках влаштування тротуарів проектом передбачається влаштування тактильних елементів доступності.

Земляне полотно

На ділянці дороги ПК 1601+00 – ПК 1608+53 у зв'язку з проходженням дороги по новому напрямку та відсутністю необхідності використання даної ділянки існуючої автомобільної дороги у майбутньому, передбачається розбирання існуючого земляного полотна з подальшою рекультивацією шляхом досипання рослинного ґрунту, товщиною 20 см – 45 см.

Крутизну укосів насипу земляного полотна прийнято 1:1,75 на ділянках влаштування бар’єрного огородження на узбіччі, та 1:3 – на інших ділянках.

Для забезпечення необхідної щільності ґрунту в зоні, що прилягає до укісної частини насипів висотою понад 1,0 м, земляне полотно відсипається на ширину, що на 1,0 м перевищує проектну в кожну сторону.

Дорожній одяг

У проекті реконструкції передбачено 4 типи конструкцій дорожнього одягу:

Тип 1. Новий дорожній одяг з цементобетонним покриттям

- покриття із монолітного дорожнього цементобетону класу міцності на розтяг при згині Bbtb 4,4 (60) при стиску B 35, морозостійкість F 200 при відтаванні в 5% розчині NaCl, Е=36 000 МПа, товщиною 26 см;

- влаштування розділяючого прошарку із геосинтетичного матеріалу з поверхневою щільністю 400 г/м2;

- пісний бетон В 7,5, Е = 1000 МПа, товщиною 18 см;

- цементогрунт М 40 (Супіски пилуваті, суглинки оброблені 6% цементу, класу міцності ІІІ, Е=200 МПа), товщиною 30 см.

Тип 2. Новий дорожній одяг на місцевих проїздах

- АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 70/100 – 5 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 0,40 л/м²;

- чорний щебінь, виготовлений у змішувальній установці на заводі з розміром зерен щебеню 20-40 мм – 10 см;

- ЩПС. С5.– 25 см.

Тип 3. Новий дорожній одяг на перехідних ділянках примикань

- АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 70/100 (з максимальним розміром зерен щебеню 15 мм) – 4 см;

- ЩПС. С5. – 21 см.

Тип 4. Новий дорожній одяг на посадкових майданчиках та тротуарах

- АСГ. Пщ. Щ. Г. НП. І. БНД 70/100 – 4 см;

- ЩПС. С7. – 12 см.

Укріплення розділювальної смуги (за виключенням укріпленої смуги на розділювальній смузі) передбачається дрібнозернистим щільним асфальтобетоном другої марки товщиною 4 см на основі з щебенево-піщаної суміші С-5 з додаванням із матеріалу від фрезерування середньою товщиною 22 см.

Укріплення розділювальної смуги

- АСГ. Др. Щ. Б. НП. IІ. БНД 70/100 (з максимальним розміром зерен щебеню 15 мм) – 4 см;

- ЩПС. С5. з додаванням матеріалу від фрезерування існуючого покриття (90% – ЩПС. С5; 10% – матеріал від фрезерування) – сер. 22 см.

Новий дорожній одяг на підходах до шляхопроводу на ПК 1633+36

- АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 70/100 – 5 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 0,40 л/м²;

- АСГ. Кр. Щ. А1. НП. I. БНД 70/100 – 10 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 1,00 л/м²;

- ЩПС. Кр. Ц. М20. – 15 см;

- ЩПС. С5. – 21 см;

- пісок природній з коефіцієнтом фільтрації понад 5,0 м/добу, з вмістом пилуватих часток не більше 2% – 20 см.

Примикання та з’їзди

На проектній ділянці розташовано 3 примикання, в тому числі два в межах м. Решетилівка та одне поза межами населеного пункту:

- ПК 1608+52,8 (лівий проїзд) – до с. Пасічники, сполучає автомобільну дорогу Н-31 по новому та існуючому напрямку, клас розв’язки – ІV, тип розв’язки – ІV (І – ІV), знаходиться поза межами населених пунктів.

Перспективна інтенсивність руху в напрямку с. Пасічники в транспортних одиницях – 600 авт./добу; в одиницях, приведених до легкового автомобіля – 1300 авт./добу.

Автомобільна дорога від примикання (кінця заокруглення) до існуючої автомобільної дороги довжиною 203,6 м запроектована за параметрами ІV категорії, відповідно до перспективної інтенсивності руху.

Місцеположення примикання обумовлюється наявністю існуючої дороги без твердого покриття.

- ПК 1680+14,6 (лівий проїзд) – до вул. Новосанжарська (м. Решетилівка), клас розв'язки – ІV, тип розв'язки – ІV (І – ІV), знаходиться в межах м. Решетилівка;

- ПК 1680+16,8 (правий проїзд) – до с. Ганжі, Тури (автомобільна дорога Т-17-34 Решетилівка – Нові Санжари - Нехвороща, ІV категорія), клас розв’язки – ІV, тип розв’язки – ІV (І – ІV), знаходиться в межах м. Решетилівка.

Всі транспортні розв'язки включають у себе перехідно-швидкісні смуги гальмування та розгону.

Перехід від ширини проїзної частини примикань та з’їздів в кінці заокруглень до існуючої ширини здійснюється на довжині 20 м з улаштуванням дорожнього одягу по типу 3.

Перехідно-швидкісні смуги та ліві віднесені повороти

Проектом передбачається влаштування перехідно-швидкісних смуг розгону та гальмування для всіх з’їздів та примикань.

Перехідно-швидкісні смуги на гальмування мають такі параметри:

- ширина смуги руху – 3,75 м;

- довжина смуги повної ширини – 100 м;

- довжина клину перехідно-швидкісної смуги – 80 м.

Перехідно-швидкісні смуги на розгін мають такі параметри:

- ширина смуги руху – 3,75 м;

- довжина смуги повної ширини – 150 м;

- довжина клину перехідно-швидкісної смуги – 80 м.

Перехідно-швидкісні смуги на лівий поворот (з боку розділювальної смуги) мають такі параметри:

- ширина смуги руху – 3,75 м;

- довжина смуги повної ширини примикання – 144 м, в тому числі довжина смуги накопичення – 44 м;

- довжина клину перехідно-швидкісної смуги – 80 м.

Для можливості розвороту транспортних засобів, а також здійснення лівого повороту на примикання на ПК1608+52,8 проектом передбачається влаштування лівого віднесеного повороту на ПК 1610+52,8 (лівий проїзд). Для можливості розміщення перехідно-швидкісної смуги на лівий поворот ширина розділювальної смуги на даній ділянці збільшується до 5,50 м. Перехід до збільшеної ширини розділювальної смуги виконується на довжині 125 м.

Можливість розвороту до примикань на ПК 1680+14,6 лівого проїзду (до вул. Новосанжарська в м. Решетилівка) та ПК 1680+16,8 правого проїзду (до с. Ганжі, Тури) здійснюється через транспортний тунель.

Місцеві проїзди

Проектом будівництва передбачається влаштування місцевого проїзду – від примикання на ПК 1680+14,6 (ліворуч) та примикання на ПК 1680+16,8 (праворуч) до кінця проектної ділянки ПК 1681+10,0, який продовжується в межах наступної проектної ділянки будівництва обходу м. Решетилівка на ділянці км 168+110 – км 172+140 та слугує для можливості проїзду в транспортному тунелі, який передбачений в складі наступної проектної ділянки.

Ширина проїзної частини місцевого проїзду складає 5,50 м, узбіч – 2х1,0 м.

Тротуари

Для можливості безпечного руху пішоходів між автобусними зупинками на підходах до надземних пішохідних переходів, проектом будівництва передбачене влаштування нових тротуарів шириною 1,50 м. По всій довжині тротуарів передбачається влаштування бар’єрного огородження 11-ДО-280-0,8-2-1,5. Таким чином, з урахуванням влаштування бар’єрного огородження, ширина покриття тротуару збільшується до 1,90 м (на ширину бар’єрного огородження).

Організація дорожнього руху

Для забезпечення безпеки руху передбачається встановлення дорожніх знаків зі світлоповертаючою здатністю.

Передбачається встановлення дорожнього огородження, відповідно до вимог чинних нормативних документів.

Для підвищення безпеки руху, а саме пом'якшення сили удару під час наїзду транспортних засобів на початку та в кінці ділянок бар'єрного огородження, що розташоване на розділювальній смузі, передбачається влаштування амортизаційних пристроїв (демпферних систем).

Дорожня розмітка влаштовується з холодного пластику та високоякісної дорожньої фарби.

Забезпечення механічного опору та стійкості

(конструктивні рішення)

Шляхопровід на ПК 1633+36

Запроектована споруда матиме наступні характеристики:

- довжина шляхопроводу – 82,350 м;

- схема шляхопроводу –24+33+24 м, температурно-нерозрізна;

- габарит шляхопроводу Г-9,0+2х0,75 м.

Опори

Проміжні опори на 3-х залізобетонних стійках діаметром 1,0 м, з відстанню в осях стійок 4,4 м. Стійки влаштовуються на монолітний ростверк. Ростверк проміжних опор – пальовий на 39-ох збірних залізобетонних палях перерізом 0,35х0,35 м довжиною 11,0 м.

Поверху стійки об`єднані монолітним залізобетонним ригелем висотою 1,0м.

Крайні опори запроектовані на 39-ох збірних залізобетонних палях перерізом 0,35х0,35 м довжиною 8,0 м.

Збірні залізобетонні палі об’єднуються за рахунок ростверку.

Крайні опори на 3-х залізобетонних стійках діаметром 1,0 м, з відстанню в осях стійок 4,4 м. Стійки улаштовуються на монолітний ростверк.

Прогонова будова

Прогонова будова – збірно-монолітна, залізобетонна, балкова, температурно-нерозрізна з І-подібних збірних залізобетонних попередньо-напружених балок висотою 1,5 м.

У кожному прогоні в поперечному перерізі встановлено по 7 балок з відстанню в осях 1,6 м та довжиною 24 м і 33 м.

Мостове полотно, водовідвід

Монолітна плита – мінімальною товщиною 20 см. Поперечні ухили монолітної плити – 25 ‰ від осі шляхопроводу до осі водовідвідних трубок, та 30 ‰ зворотного ухилу від краю монолітної плити до осі водовідводу.

По верху монолітної плити укладається термонаплавна рулонна мембранна гідроізоляція. Гідроізоляція заводиться на вертикальні ділянки монолітної плити.

Безпосередньо по гідроізоляції влаштовуються монолітні залізобетонні тротуари з фасадними карнизами з монолітного бетону підвищеної щільності. Поперечні ухили монолітних тротуарів становлять по верху 20 ‰ і спрямовані до водовідвідних трубок.

Бортовий камінь з гірських порід, що влаштовується вздовж краю проїзної частини, водночас виконує роль опалубки при бетонуванні тротуарів. На бокову поверхню бортового каменю зі сторони проїзної частини в рівні верхнього шару асфальтобетону улаштовується бітумно-полімерна стрічка.

По гідроізоляції в межах габариту проїзду укладається двошарове асфальтобетонне покриття.

Проїзна частина відокремлюється металевим оцинкованим огородженням бар'єрного типу висотою 80 см.

Проектом передбачено застосування водовідвідних та дренажних трубок з фланцевими елементами, виготовлених з оцинкованого металу.

Водовідвідні трубки замкнено в водовідвідний колектор з ПВХ труб, стійких до ультрафіолету, з виводом на проміжні опори.

Сполучення з підходами

Сполучення з підходами виконано за допомогою монолітних перехідних плит, довжиною 8 м, що в свою чергу обперті на лежні.

Перехідні плити влаштовуються на шафові стінки крайніх опор. Лежні опираються на щебеневу призму зі щебеню фр. 20-40 мм. Проміжні плити влаштовуються на щебеневу підготовку фр. 20-40 мм.

Відкоси біля крайніх опор шляхопроводу укріплено монолітним бетоном. Біля крайніх опор влаштовуються службові монолітні залізобетонні сходи.

Скотопрогін на ПК 1643+93,5

Запроектована споруда матиме наступні характеристики:

- довжина конструкції оправи скотопрогону (по осі автомобільної дороги) – 7,11 м;

- схема скотопрогону – 1х6,8 м рамна;

- габарит проїзду Г-11,0 м + Г-11,0 м зі службовими проходами по 0,75 м по лівому та правому проїзду;

- розрахункове тимчасове навантаження – А15, НК-100;

- ширина конструкції скотопрогону (в поперечному профілі автомобільної дороги) – 28,345 м (13,791 м+0,021+14,533 м).

Монолітна оправа

Фундамент споруди запроектований монолітний мілкого закладання на масивній плиті, що розташовується на бетонній підготовці зі слабкого бетону мінімальною товщиною 0,1 м. Бетонна масивна плита має товщину 0,4 м. Фундамент суцільно об’єднується з опорами-стінками та утворює замкнутий контур рамної конструкції споруди з бетону і армовано арматурою.

Опори монолітної оправи запроектовані монолітні опори-стінки в поперечному перерізі скотопрогону мають ширину 0,4 м на всю довжину. У верхній частині опори об’єднані в суцільну конструкцію. Зовні у верхній частині конструкції розташований монолітний зуб під монолітні перехідні плити довжиною 4 м.

Між елементами опор під лівий і правий проїзди з боку підходу та прогону влаштовано деформаційний шов у вигляді зовнішньої гідроізоляційної шпонки.

За опорами влаштовується застінний дренаж.

Прогонова будова – плитна, рамна, монолітна, за схемою 1х6,8 м із плитою постійної товщини 0,4 м. Прогонова будова – з не напруженого залізобетону. У поперечному перетині правий проїзд має ширину 13,371 м і лівий проїзд має ширину 14,533 м.

Прогонова будова жорстко поєднана з опорами у рамну конструкцію.

Розрахункова статична схема – рама з розрахунковим прогоном 6,4 м.

Крила порталу

Фундамент крил порталу запроектований монолітний мілкого закладання на масивній плиті, що розташовується на бетонній підготовці зі слабкого бетону мінімальною товщиною 0,1 м.

Бетонна масивна плита має товщину 0,4 м. Крила порталу запроектовані масивні монолітні. В поперечному перерізі мають незмінну ширину 0,4 м на всю довжину.

Монолітна плита та мостове полотно

Монолітна плита прогонової будови виконується з водонепроникного безусадочного бетону.

Ухили проїзної частини становлять 15‰ та 26‰. Ухили монолітних ділянок під службові проходи та розділювальну смугу становлять 20‰ та спрямовані до проїзної частини.

Поверхня монолітної плити являє собою поверхню проїзної частини, по якій безпосередньо відбувається рух транспортних засобів.

Проектними рішеннями передбачено влаштування на службових проходах з боку фасаду металевого оцинкованого стоякового перильного огородження загальною висотою 1,2 м з кроком заповнення до 15 см.

Проїзна частина відокремлюється металевим оцинкованим огородженням бар'єрного типу висотою не менше 80 см (до верху балки огородження) відносно верху проїзної частини та кроком стояків 1,33 м.

На розділовій смузі влаштовується оцинковане огородження бар'єрного типу висотою не менше 80 см (до верху балки огородження) відносно верху проїзної частини та кроком стояків 1,0 м.

Водовідвід із проїзної частини забезпечується за рахунок поперечних та поздовжніх ухилів на підходи.

Сполучення з підходами

Сполучення з підходами виконано за допомогою залізобетонних перехідних плит довжиною 4 м та проміжних плит довжиною 4 м поверхневого типу як для цементобетонного покриття автомобільної дороги.

Перехідні плити влаштовуються на зуб обпирання перехідних плит зі сторони стін опор споруди та на лежні зі сторони підходів, що лежать на щебеневій основі товщиною 40 см.

Проміжні плити влаштовуються на основу дорожнього одягу підходів та частково мають обпирання на лежень перехідної плити.

Укоси біля початку і кінця скотопрогону по обидві сторони на ширину 1,0 м укріплено монолітним бетоном h=10 см на всю висоту вздовж відкосних крил.

Поверхня перехідних та проміжних плит являє собою поверхню проїзної частини, по якій безпосередньо відбувається рух транспортних засобів.

Надземні пішохідні переходи на ПК 1619+06 та ПК 1679+58

До розгляду прийнято варіант будівництва надземних пішохідних переходів з наступними техніко-економічними показниками:

- схема мосту – 1х42,6 м, розрізна;

- довжина мосту – 42,6 м;

- габарит прохожої частини в просвіті між поручневим огородженням: металева прогонова будова – 3,0 м, сходи – 2,25 м, пандуси – 1,8 м.

Прогонова будова

Прогонова будова – металева у вигляді двох головних балок індивідуального проектування об’єднаних діафрагмами, виготовлені з прокату, висотою 1,5 м, загальною шириною 3,2 м, довжиною 42,6 м.

Прохожа частина

Проектом передбачено влаштування тонкошарового зносостійкого покриття на прохожій частині мосту.

З обох боків прохожої частини влаштовується перильне огородження загальною висотою 1,2 м. На висоті 0,8 м від верху прохожої частини встановлюється металевий поручень.

Водовідвід з прохожої частини здійснюється через водовідвідні трапи у водовідвідні колектори, які спускаються по опорам мосту.

Опори мосту

Опори мосту – залізобетонні, одностійкові. Діаметр стійок – 1,4 м. У нижній частині стійки замуровані в монолітні залізобетонні ростверки. Висота ростверка – 1,2 м, ширина – 1,0÷3,9 м і довжина – 3,6 м. Ростверком об’єднуються 3 залізобетонних палі діаметром 1,2 м, довжиною 16,0 м.

У верхній частині стійок влаштовуються монолітний залізобетонний ригель, висотою 1,0 м, шириною 1,8 м і довжиною 3,94 м. По верху ригеля влаштовуються підферменні площадки під балку прогонової будови та підкосоурні балки, на які влаштовуються косоури сходів та пандусів. На підферменники укладаються гумометалеві опорні частини по дві на кожний кінець балки.

Проміжні опори сходів та пандусів

Фундаменти опор сходів та пандусів складаються з бурових паль діаметром 1,2 м, довжиною 16,0 м, по верху влаштовується монолітний залізобетонний ростверк. Висота ростверка – 1,2 м, довжина і ширина – 1,7 м.

Тіло проміжних опор сходів і пандусів являє собою стійку круглого поперечного перерізу діаметром 0,6 м. У верхній частині стійки влаштовується монолітний залізобетонний ригель товщиною 0,5 м.

Крайні опори сходів та пандусів

Кінцеві опори сходів мають розміри 1,56х2,8х1,2 м, пандусів – 1,60х2,4х1,2 м, виконанні зі збірного залізобетону. Фундаментні блоки влаштовуються на щебеневу підготовку товщиною 0,15 м, та підготовку з монолітного бетону товщиною 0,1 м.

Сходи

Сходові марші та сходові площадки виконані зі збірного залізобетону.

Товщина сходових площадок становить 195 мм. Повна ширина сходів – 2,65 м, ширина прохожої частини – 2,25 м.

Пандуси

Повна ширина пандусів становить 2,2 м. Ширина прохожої частини – 1,8 м. Максимальний поздовжній похил прохожої частини пандусів – 80‰, як для доріжок для руху інвалідних колясок.

Водопропускні труби

У межах проектної ділянки будівництва передбачається 6-ть залізобетонних водопропускних труб під основною дорогою: ПК 1608+90 (Ø1,50 м), ПК 1627+35 (Ø1,50 м), ПК 1633+60 (Ø1,50 м), ПК 1642+60 (Ø1,50 м), ПК 1658+70 (Ø1,50 м), ПК 1679+76 (Ø1,50 м).

У результаті обстеження існуючих штучних споруд було визначено, що в межах проектної ділянки будівництва (де дорога проходить по існуючому напрямку) залізобетонні труби під основною дорогою, які знаходяться на ПК 1680+03 (Ø 1,00 м) та ПК 1680+42 (Ø 0,80 м), перебувають в незадовільному стані. В результаті цього, та з урахуванням доведення дороги до параметрів І-б категорії з відповідним поширенням земляного полотна, передбачається розбирання труб на ПК 1680+03 (Ø 1,00 м) та ПК 1680+42 (Ø 0,80 м) під основною дорогою із заміною на залізобетонну трубу під основною дорогою на ПК 1679+76 (Ø1,50 м) та три залізобетонних труби під з'їздами на ПК 1680+14,6 ліворуч (Ø 1,0 м), на ПК 1680+16,8 праворуч (Ø 1,0 м) та під місцевим проїздом на ПК 1680+29,0 (правий проїзд).

Довжини нових залізобетонних труб під основною дорогою складають:

- ПК 1608+90 (Ø1,50 м) – 37,0 м;

- ПК 1627+35 (Ø1,50 м) – 31,0 м;

- ПК 1633+60 (Ø1,50 м) – 31,0 м;

- ПК 1642+60 (Ø1,50 м) – 36,0 м;

- ПК 1658+70 (Ø1,50 м) – 32,0 м;

- ПК 1679+76 (Ø1,50 м) – 35,0 м.

Окрім цього, проектом передбачається влаштування двох нових залізобетонних водопропускних труб отвором 1,0 м під примиканнями та місцевим проїздом на ПК 1608+52,8 ліворуч (під примиканням та місцевим проїздом). на ПК 1680+14,6 ліворуч (під примиканням) та ПК 1680+16,8 праворуч (під примиканням).

Електрообладнання. Електроосвітлення

Проектом передбачено зовнішнє електроосвітлення автомобільної дороги на ділянках ПК1599+65 - ПК1612+00, ПК1617+00 - ПК1622+00, ПК1675+70 - ПК1681+10.

Електропостачання та керування освітленням на ділянках ПК1599+65-ПК1612+00, ПК1617+00-ПК1622+00 від проектованої ТП10/0,4кВ 40кВА на ПК1599+20 передбачено в проекті «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км155+000-км159+965, Полтавська область» див. креслення 16-15-21-ЕЗ Том 7 «Зовнішнє електроосвітлення».

Для електропостачання та керування освітленням на ділянці ПК1599+65-ПК1612+00 від щита керування та живлення освітленням ЩК (блок керування) в РП-0,4кВ на КТП10/0,4кВ ПК1599+20 див. креслення 16-15-21-ЕЗ Том 7 «Зовнішнє електроосвітлення».

Для електропостачання та керування освітленням на ділянці ПК1617+00-ПК1622+00 проектом передбачено встановлення шафи керування освітленням ШКО2 на км161+740.

Електропостачання та керування освітленням на ділянці ПК1675+70 - ПК1681+10 від щитка керування та живлення освітленням ЩК (блок керування) в РП-0,4кВ на КТП10/0,4кВ проектованої ТП10/0,4кВ на ПК1680+30.

Проектом передбачено:

- встановлення трансформаторної підстанції щоглового типу з трансформатором напругою 10/0,4кВ потужністю 25кВА на залізобетонних стойках марки СВ105 арх.№1.14н/5-04*, із тупиковою схемою розподільчого пристрою високої напруги, з повітряним вводом 10кВ та з кабельними виводами 0,4кВ. Місце встановлення біля автодороги на ПК1680+30;

- встановлення щитка ЩК керування електроосвітленням на ТП10/0,4кВ та шафи керуванням ШКО освітленням, яка призначена для живлення та керування зовнішнім освітленням автомобільної дороги.

Проектована ПЛ-10кВ виконано ізольованим проводом марки AС-50мм².

Живляча лінія 0,4кВ від щитків обліку до розподільчих щитків з блоком керування освітленням виконуються кабелем ВВГ-4х10мм2. Живляча лінія до шафи керування освітленням ШКО2 (км161+740) виконуються кабелем АВБбШв 4х70мм2. Розподільчі мережі освітлення виконуються кабелем АВВГ-1 перерізом 4х16мм2 та 2х16мм2 в двостінної гнучкої п.е. труби Ø63/5,5мм. Кабелі прокладаються у ґрунті на глибині 0,7м. При перетині кабельними лініями автомобільних доріг кабелі прокладаються в поліетиленових трубах високого тиску (вище 1атм) Ø 90мм на глибині не менше 1м від полотна дороги.

Розрахунковий активно-реактивний облік електроенергії передбачається на вводі в РП-0,4кВ ЩТП 10/0,4кВ за допомогою багато тарифного електронного лічильника прямого вмикання типу ZMG.

Для запобігання враження людей електричним струмом проектом передбачається влаштування захисного заземлення. Передбачено заземлення електрообладнання та інших частин, що підлягають заземленню, приєднанням до контуру заземлення ЩТП 10/0,4кВ через PEN-жилу кабелю живлення. Система заземлення - TN-C.

Передбачено заземлення ЩТП10/0,4кВ, що проектується, з влаштуванням контуру зовнішнього заземлення, передбачено за допомогою заземлюючого пристрою (ЗП) опором не більш 4 Ом, що виконується 6-ма електродами, виготовленими із круглої сталі діаметром 16мм, довжина електрода 5м. З'єднання виконати кругом Ø10мм (горизонтальний заземлювач).

Освітлення автомобільної дороги запроектоване світильниками вуличного освітлення типу ДКУ-17046Лм/128Вт (60 LEDs, 700mA, NW), потужністю не більш 128Вт, світловий потік не менш 17046Лм, на металевих восьмигранних опорах, висотою 14м. Висота встановлення світильників – 14,3м. Кут світильника - 20°. В якості опор освітлення використовуються восьмигранні сталеві опори 14м, нижній Ø300мм, верхній Ø103мм, з щитком, товщина стінки 4мм, захисне покриття – гаряче оцинкування. Опори освітлення встановлюються на залізобетонні буро набивні фундаменти Ø650мм глибиною 3,5м.

Освітлення на з’їзді з автомобільної дороги світильниками вуличного освітлення типу ДКУ-12542Лм/101Вт (40 LED 800мА), потужністю не більш 101Вт, світловий потік не менш 12542Лм. Висота встановлення світильників – 12,3м. Кут світильника – 10°. В якості опор використовуються восьмигранні сталеві опори висотою 12м, нижній Ø250мм, верхній Ø75мм, з щитком, товщина стінки 4мм, захисне покриття - гаряче оцинкування. Опори освітлення встановлюються на залізобетонні буро набивні фундаменти Ø650мм глибиною 2,5м.

Перевлаштування електричних мереж

Проектом передбачено реконструкція ПЛ-10кВ та ПЛ-35кВ, а саме:

1. Реконструкція ПЛ-10кВ "Україна" виконується в прогонах опор №№19-11 ПЛ «Україна». Виконується демонтаж опор №12-18, та прогонів проводу між опорами. Ділянка реконструкції ПЛ бере початок з нової опори №1а, яка встановлюється на місці опори №18. Траса повертає направо та перетинає автодорогу п’ятої категорії. Нова опора №2а встановлюється одразу після перетину автодороги. У прогоні опор №№10а-11а, ПЛ повертає вліво та перетинає автодорогу першої категорії. На опорі №8а монтується відгалуження у праву сторону. На опорі №12а, нова ділянка ПЛ з’єднується з існуючою трасою ПЛ.

2. Реконструкція ПЛ-35кв «Пасічники-Лиман» виконується в прогонах опор №№1-6 ПЛ «Пасічники-Лиман». Виконується демонтаж опор №2-4, та прогонів проводу та тросу між опорами. Ділянка реконструкції ПЛ бере початок з нової опори №2а, яка встановлюється на місці опори №2. Траса повертає наліво та перетинає автодорогу. Нова опора №3а встановлюється одразу після перетину автодороги. У прогоні опор №№4а-5а, ПЛ перетинає автодорогу першої категорії. На опорі №6а, нова ділянка ПЛ з’єднується з існуючою трасою ПЛ.

Системи зв’язку. Перевлаштування мереж

Проектом передбачено перевлаштування систем зв’язку:

- перевлаштування волоконно-оптичного кабелю зв’язку PIRELLI-24 ПАТ «Укртелеком»;

- перевлаштування кабелів зв’язку ЗКП 1х4х1,2 ПАТ «Укртелеком»;

- перевлаштування кабелів зв’язку КСПП 1х4х1,2 ПАТ «Укртелеком»;

- перевлаштування кабелів зв’язку ПРППМ 1х2х1,2ПАТ «Укртелеком»;

- перевлаштування кабелю зв’язку МКСАШП 4х4х1,2 (2 каб.) ПАТ «Укртелеком»;

- перевлаштування ВОК ОЦБгП-12А1(1х12)-1,5 ТОВ «Сольвер».

Пожежна безпека та цивільний захист

У складі проекту розроблено розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту.

У складі проекту організації будівництва визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

Організація будівництва

Проектом передбачено будівництво обходу автомобільної дороги з відновлення її експлуатаційних властивостей з улаштуванням дорожнього покриття, шляхопроводу, скотопрогону, пішохідних переходів у різних рівнях з виконанням супутніх ремонтно-відновлювальних робіт.

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика в межах умовно виділених захваток, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій.

Для забезпечення поточного та безпечного виконання ремонту дороги, будівельні процеси виконують послідовно згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми.

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано потребу в енергоресурсах.

Вказано на заходи з контролю якості будівельних робіт.

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля.

Тривалість будівельних робіт становить 11,0 місяців, включаючи підготовчий період. На будівництві задіяні 90 будівельників.

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.

Оцінка впливу на навколишнє середовище

У складі проекту розроблено розділ «Оцінка впливу на навколишнє середовище», відповідно до якого визначено, що будівництво об’єкту не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Вплив на атмосферне повітря під час провадження планової діяльності в атмосферне повітря не перевищує нормативи гранично-допустимих концентрацій.

Тимчасовим джерелом забруднення атмосферного повітря є викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які в цілому, на стан повітряного середовища не впливають.

Вплив на водне середовище при експлуатації об’єкта очікується в межах нормативів.

Вплив у частині поводження з відходами під час виконання будівельних робіт оцінюється в межах нормативів.

Захисні заходи, що застосовані в проекті, необхідні та достатні для забезпечення нормативного стану навколишнього природного середовища.

Захист від шуму

При проектуванні проведено оцінка рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, де рівень шуму підлягає нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

Охорона праці та безпека експлуатації

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Проектом передбачено створення на об’єкті безперешкодного та зручного доступу для маломобільних груп населення.

Проектом передбачено нанесення розмітки, встановлення дорожніх знаків, бар’єрного огородження та пішохідного огородження.

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 11 травня 2023 року, складала  1465032.262 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1135871.673 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 504.844 тис. грн., інші витрати – 328655.745 тис. грн. Зворотні суми – 51.675 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості згідно відомості фактичної вартості виконаних робіт станом на 01.05.2023 року виконано робіт на суму – 1025551.234 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 800653.071 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 313.588 тис. грн., інші витрати – 224584.575 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281.

Загальна вартість будівництва у поточних цінах станом 07 листопада 2023 року складає: 1417596.071 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1100380.394 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 477.715 тис. грн., інші витрати – 316737.962 тис. грн. Зворотні суми – 51.675 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості згідно відомості фактичної вартості виконаних робіт станом на 01.05.2023 року виконано робіт на суму – 1025551.234 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 800653.071 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 313.588 тис. грн., інші витрати – 224584.575 тис. грн.

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

Примітка: цей експертний звіт слід розглядати разом з Експертним звітом щодо розгляду проектної документації від 02.04.2020 року №28-0131-19, виданим ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА».

 

Головний експерт проекту

 

______________________  В.В. Ковальчук

                                        (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005917

Відповідальні експерти:

 

 

 

_________________________  О.О. Голуб

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004779

 

 

 

_____________________   Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

______________________     С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №006285

 

 

___________________________  Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

_____________________  І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

______________________      Т.Ю. Боричко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

Експерти (фахівці)

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

___________________  В.В. Савйовський

                        (підпис)                                        (П.І.Б.)

 

 



Розділи