Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5335-9528-1339-3255
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№01-0311-23/ЕП/КО від 09.11.2023
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О061939 Романів - Романівка км 4+250 - км 8+980, Житомирська область». (Коригування)
Код проектної документації
PD01:3668-7054-0242-3040 Зміни №7 №1/22 від 2023-11-01 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:5335-9528-1339-3255
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Полежай Олександр Олегович (АР 014670, АЕ 005423 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
09.11.2023 286954.436 224326.564 19.585 62608.287 16963.208 12852.581 4110.627

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Житомирська обл., Житомирський район, Романівська територіальна громада (UA18040470000074046) , Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О061939 Романів - Романівка км 4+250 - км 8+980, Житомирська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (39932654)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАРХАЙ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА (АР 013558, АЕ 006142)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Полежай Олександр Олегович (АР 014670, АЕ 005423)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3668-7054-0242-3040
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" (41701422)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
проектно-кошторисну документацію
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
01.11.2023
Номер проектної документації
1/22
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Генеральний проектувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ» (Україна, 01001, місто Київ, вулиця Еспланадна, будинок30).

Головний інженер проекту (ГІП) – Зімниця Анатолій Васильович, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 019500 від 06.05.2022р.


Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 01-0311-23/ЕП/КО, укладеного у відповідності до ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.


Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-завдання на коригування проектної документації від затвердженого Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації;

-розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.


Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

 

Відповідність технічних рішень проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника – Зімниці Анатолія Васильовича, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 019500 від 06.05.2022р.


Основні проектні рішення

Метою коригування робочого проекту є :

- зміна конструкції дорожнього одягу;

- зміна довжини водопропускних труб;

- уточнення обсягів робіт. 

Автомобільна дорога

Об’єктом капітального ремонту є автомобільна дорога загального користування місцевого значення О061939 Романів-Романівка км 4+250 – км 8+980, Житомирська область.

Проектом коригування передбачено:

- зміна конструкції дорожнього одягу;

- зміна довжини водопропускних труб;

- уточнення обсягів робіт. 

Початок проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 0+00,0, що відповідає км 4+250 автомобільної дороги О061939 Романів-Романівка.

Кінець проєктної ділянки дороги знаходиться на ПК 47+30,0, що відповідає км 8+980 автомобільної дороги Т О061939 Романів-Романівка.

Довжина проектної ділянки складає 4730 м. 

На ділянці від ПК0+00,00 до ПК7+45,80 автомобільна дорога проходить в межах с. Романів, на ділянці від ПК9+95,30 о ПК22+00,00 автомобільна дорога проходить в межах с. Корчівка Житомирського району в Житомирської області. На ділянці від ПК7+45,80 до ПК9+95,30, від ПК 22+00,00 до ПК47+30,00 дорога проходить поза межами населених пунктів.

Дорога відноситься до III технічної категорії. 

Розрахункову швидкість поза межами  населеного пункту прийнята 90 км/год.

Розрахункову швидкість в межах  населеного пункту прийнята 60 км/год. 

Проектна ділянка має 5 кутів повороту. 

На ділянці проектування існуюча інтенсивність на 2023р. в транспортних одиницях складає 1108 авт/доб., приведених до легкового автомобіля 1452 авт/доб. Перспективна інтенсивність на 2035р. в транспортних одиницях складатиме 1990 авт/доб., приведених до легкового автомобіля 2874 авт/доб.  

В межах проєктної ділянки ґрунт існуючого земляного полотна представлений суглинком легким пилуватим.

Перед початком земляних робіт виконують зняття рослинного шару з існуючих узбіч та укосів на глибину 10 см, а також з підошви насипу глибиною 30 см.

Земляне полотно досипається з ґрунту існуючого насипу після влаштування ровиків поширення, який складується в смузі відведення дороги. При розширенні земляного полотна укоси існуючого насипу розпушують на глибину 30 см при висоті насипу до 2 м, на укосах насипів заввишки понад 2 м влаштовуються уступи.

Коефіцієнт ущільнення земляного полотна складає 1,00.

Узбіччя укріплюються фрезерованим матеріалом товщиною 0,10 м. Укоси укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м. Крутизна укосів насипу складає 1:3, на ділянках влаштування бар’єрного огородження 1:1,75.

Основні технічні показники поздовжнього профілю поза межами населених пунктів:

- найбільший поздовжній ухил – 17,9 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 9000 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 3029 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю в межах населеного пункту:

- найбільший поздовжній ухил – 39,9 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 3500 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 2100 м.

Водовідвід вздовж автомобільної дороги забезпечується поздовжнім та поперечним похилами проїзної частини. 

Для відведення води з проїзної частини в межах польової ділянки  передбачено влаштування водоскидів та прикромкового лотока  в місцях що передбачає п. 7.8 ДБН В.2.3-4:2015. 

У результаті капітального ремонту під основною дорогою буде знаходитись 4 водопропускних труби: ПК 5+07,95 (Ø1,0 м), ПК 16+22,80 (Ø1,0 м), ПК 21+43,50 (Ø1,0 м), ПК 43+10,45 (Ø1,0 м).

На ПК 54+30 (ліворуч), та на ПК 55+60 (праворуч) передбачене влаштування автобусних зупинок. За розташуванням автобусні зупинки відносяться до проміжних пересадкових.. Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового на 20 см за рахунок бортового каменю БР 100.30.18. Поперечний похил зупинкових майданчиків продовжує поперечний похил проїзної частини дороги. Поперечний похил посадкового майданчика направлений в бік проїзної частини.

Для можливості безпечного руху пішоходів робочим проектом капітального ремонту передбачене влаштування тротуарів. Ширина тротуару складає 1,9/2,25 м.

Вздовж всіх тротуарів для забезпечення безпечного пересування пішоходів передбачено влаштування дорожнього огородження.

У місці сполучення тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до 1,5 см.

Тротуари в межах населених пунктів облаштовуються тактильними наземними покажчиками. Тактильні елементи доступності надають особам з порушенням зору необхідну і достатню інформацію, яка сприяє самостійній орієнтації.

Передбачено влаштування 11 примикань. В межах радіусів заокруглення на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу основного проїзду.

На ділянці дороги проектом передбачено три типи дорожнього одягу:

Тип 1 Посилення: 

- фрезерування існуючого покриття hmin-0,07 м;

- вирівнюючий шар з ЩПС.Кр.Ц.М20. ДСТУ9177-3:2022 мінімальною товщиною 0,15м, hсер-0,21 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,10 м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,05 м.

Тип 2. Новий дорожній одяг (з вирівнюючим шаром): 

- пісок середньої крупностті з коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 2 м/добу згідно з ДСТУ Б В.2.7-32-95 - 0,20 м;

- Геосинтетичний матеріал ГТ.Н.Т-1, згідно ГБН В.2.3-37641918-544:2014;

- ЩПС.С5.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,21 м;

- вирівнюючий шар з ЩПС.Кр.Ц.М20. ДСТУ9177-3:2022 

мінімальною товщиною 0,15м hсер-0,21 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,10 м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,05 м.

Тип 3. Новий дорожній одягна тротуарах та в’їздах у двори: 

- ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,12 м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,05 м.


Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 01.11.2023 року складала 335184,666 тис.грн., у тому числі:

- будівельні роботи – 264249,942 тис.грн.;

- устаткування, меблі, інвентар – 23,606 тис.грн.;

- інші витрати – 70911,118 тис.грн.

 

Із загальної кошторисної вартості виконано 6479,466 тис. грн., у тому числі:

-          будівельні роботи – 4323,556 тис.грн.;

-          інші витрати – 2155,910 тис.грн.

 

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом,  складена відповідно до вимог методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції̈, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування , затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України №753 від 07.10.2022р.

 

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 09.11.2023 року складає 286954,436 тис.грн., у тому числі:

-          будівельні роботи – 224326,564 тис.грн.; 

-          устаткування, меблі, інвентар – 19,585 тис.грн.;

-          інші витрати – 62608,287 тис.грн.

 

Із загальної кошторисної вартості виконано 16963,208 тис. грн., у тому числі:

-          будівельні роботи – 12852,581 тис.грн.;

-          інші витрати – 4110,627 тис.грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

Примітка: Цей експертний звіт слід читати разом зі звітом ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» № 02-2003-23/ЕП/КО від 17 квітня 2023 року, та анульовує його в частині коригування.


Головний експерт проекту

 

 

Полежай О.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005423

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

 

Мархай Н.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006142

 

Розділи