Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4128-0590-4551-2753
Версія документу
№3
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1133Є-07/23 від 18.07.2023
Орган, що видав
ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" (44209844) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт будівлі операторної автозаправної станції за адресою: вул. Гната Хоткевича, 39 у Дніпровському районі м. Києва»
Код проектної документації
PD01:1622-3293-1070-9583 Зміни №3 №1105/2-КІ-23 від 2023-06-12 (видав ТОВ АЛЬФА ІНВЕСТ ПРОЕКТ) / Наявні експертизи: EX01:4128-0590-4551-2753
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ , вул. Гната Хоткевича, 39 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮПОРТ ХОЛДІНГ" (39715902)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)
Відповідальний експерт З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
КЛОЧАНИЙ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004521, АЕ 004418, АЕ 007218)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ШАФІЄВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА (АЕ 000191, АЕ 006538)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1622-3293-1070-9583
Орган, що видав
ТОВ АЛЬФА ІНВЕСТ ПРОЕКТ (44857768)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1230.9 Будівлі торговельні інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
12.06.2023
Номер проектної документації
1105/2-КІ-23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – Товариство з обмеженою відповідальністю «НЬЮПОРТ ХОЛДІНГ»

Генеральний проєктувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА ІНВЕСТ ПРОЕКТ»

 (Юридична адреса:  Україна, 02059, місто Київ, вул. Драгоманова, будинок 2, офіс 634;

Код ЄДРПОУ: 44857768)

Головний інженер проєкту –  Носков Владислав Олександрович

(Кваліфікаційний сертифікат: серія  АР № 017854 дата видачі 16.11.2021 р.)

Вихідні дані:  

- лист про проведення експертизи об'єкту;

- завдання на проєктування;

- Містобудівні умови та обмеження земельної ділянки не надаються згідно п. 27 Переліку об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 06.11.2017 року № 289

 

Опис архітектурно - будівельних та конструктивних рішень

Будівля операт орної (поз. 1). Проєктом передбачається виконання робіт по  капітальному ремонту покриття будівлі операторної з заміною існуючого верхнього  конструктивного елемента покриття

 Будівля операторної прямокутної форми в плані з стінами із профільованих листів з  утеплювачем габаритними розмірами 6,060х6,040 м. Висота в приміщеннях до несучих  елементів перекриття 2,37 м.

 Фундаменти монолітні залізобетонні.

 Перегородки з гіпсокартонних листів по металевому оцинкованому каркасу.

 Покриття з профільованих сталевих листів по металевих прогонах і металевих фермах покриття.

 З зовнішньої сторони стіни будівлі оздоблені сталевим профільованим листом по каркасу з утепленням мінераловатною плитою.

 Проектом передбачена заміна існуючого профільованого листа СH44-1000-0,7 на лист Н57-850-0,7 з виконанням захисту вузлу примикання покриття до фронтону фартухом з оцинкованої сталі, товщиною 0,55 мм з герметизацією.

 Закріплення профільованих листів до прогонів покриття виконувати самонарізаючими гвинтами ø6 мм в кожній гофрі.

Всі металеві конструкції фарбувати двома шарами емалі ПФ-115 по шару ґрунту ГФ-021 (ДСТУ ГОСТ 25129-82). Загальна товщина покриття 80 мкм .

 Перед ґрунтуванням металоконструкції ретельно очистити від окислів , іржі , окалини і жирових плям у відповідності до ДСТУ ISO 12944-4:2019. При цьому забезпечити третю ступінь очистки металоконструкцій

 

Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

Існуюча АЗС розташована на земельній ділянці площею 0,5212 га розташована в межах м. Києва по вул. Гната Хоткевича, 39 у Дніпровському районі.

Землевласником земельної ділянки є ТОВ "НЬЮПОРТ ХОЛДІНГ". Кадастровий номер земельної ділянки 8000000000:66:247:0012.

Цільове призначення – 03.07 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (для реконструкції АЗС, будівництво кафе-магазину та автомийки) згідно договору оренди земельної ділянки.

Існуюча АЗС має витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно No83695509 від 29.03.2017.

Обсягами проєкту на капітальний ремонт передбачається: демонтаж існуючого настилу покрівлі; влаштування нового настилу на покрівлі.

Інженерне забезпечення об’єкту не змінюється.

На підставі оцінки впливу на компоненти навколишнього середовища діяльності АЗС після капітального ремонту ступінь впливу на навколишнє середовище залишиться без змін.

За результатами розгляду проєктних матеріалів встановлено, що робочий проєкт розроблено згідно нормативних вимог з питань екології, вплив на навколишнє природне середовище очікується в межах встановлених норм. Вплив проєктованої діяльності на параметри факторів середовища життєдіяльності людини очікується в межах, визначених санітарними нормами.

 

Оцінка проектних рішень з питань економії енергії

Інженерні рішення

Водопостачання будівлі АЗС На об’єкті відсутні внутрішні мережі водопостачання. Вода для господарсько-побутових потреб привозиться в спеціалізованих ємностях.

Побутова каналізація будівлі АЗС

Система побутової каналізації відсутня. На території знаходиться вбиральня (біотуалет).

Опалення. Система опалення приміщень електричними приладами з терморегуляторами.

Вентиляція – припливно-витяжна з механічним спонуканням. Механічна витяжка здійснюється за допомогою вентиляторів встановлених в стінах приміщень.

Електротехнічні рішення

Електрична потужність розподіляється по існуючим щитовим. Не передбачає змін електротехнічних рішень.

Заходи по енергозбереженню

У робочому проекті передбачені наступні заходи по енергозбереженню:

- влаштування нового настилу на покрівлі, теплотехнічні характеристики конструкцій покриття відповідають вимогам ДБН В.2.6-31:2021.

 

Пожежна та техногенна безпека

На об’єкті в чотирьох підземних резервуарах АЗС при зберіганні, трубопроводах ( в тому числі і в трубопроводах ПРК при операціях відпуску нафтопродуктів в паливні баки автомобілів) і котлі автоцистерни при операціях зливу знаходяться бензин і дизельне паливо (надалі ДП).

  Бензин і дизельне паливо на об’єкті знаходяться: - в чотирьох підземних резервуарах АЗС ; - в котлі автоцистерни; - в паливопроводах АЗС.

 Проведеними відповідними розрахунками відповідно до «Порядку ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки та їх обліку» , затвердженого ПКМУ №1030 від 13.09.2022 року , виявлено, що згідно з проведеними розрахунками загальні маси нафтопродуктів (бензин, дизельне паливо) не перевищують порогові маси небезпечних речовин за їх індивідуальною назвою, а суми відношень по розрахунках відповідно п.10 «Порядку ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки та їх обліку» не перевищують і не дорівнюють 1, об’єкт ідентифікації «Автомобільна  заправна  станція  товариства з  обмеженою  відповідальністю   «НЬЮПОРТ ХОЛДІНГ» за адресою: 02094, Україна , м.Київ , Дніпровський район, вулиця  Гната  Хоткевича, будинок 39А не відноситься до об'єктів підвищеної небезпеки.

Відповідно до вимог ДСТУ EN 62305:2012, блискавкозахисту підлягають: підземні резервуари з паливом, паливороздавальні колонки, дихальні труби з клапанами (для резервуарів з паливом). Для захисту вибухонебезпечної зони над дихальними трубами передбачені окремо стоячі стрижневі блискавковідводи. Для захисту вибухонебезпечної зони над паливороздавальними колонками використовується окремі стоячі стрижневі блискавковідводи. Будівля АЗС підлягає блискавкозахисту та захищається окремо стоячими блискавковідводами. Для захисту споруд від уражень і вторинних проявів блискавки, корпуси резервуарів і ПРК не менше, ніж у двох місцях, приєднуються до пристрою, що заземлює.

 

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) у складі проєктної документації об'єкта «Капітальний ремонт будівлі операторної автозаправної станції за адресою: вул. Гната Хоткевича, 39 у Дніпровському районі  м. Києва» [далі ІТЗ ЦЗ (ЦО)] розроблені у відповідності до «Кодексу цивільного захисту» згідно з вимогами п.п.1,9 постанови Кабінету Міністрів України від 09.01.2014 р. № 6 «Про затвердження переліку об’єктів, що належать суб’єктам господарювання, проектування яких здійснюється з урахуванням вимог інженернотехнічних заходів цивільного захисту» та ДСТУ 8773:2018 «Склад та зміст розділу інженернотехнічних заходів цивільного захисту в складі проектної документації на будівництво об`єктів. Основні положення».

Згідно розробленої ідентифікації ОПН існуюча АЗС не відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки, тобто згідно ДБН В.2.5-76:2014, влаштування системи раннього виявлення НС не потрібно. На об’єкті влаштовується локальна система оповіщення населення, яке проживає у зонах можливого ураження, та персоналу цього об'єкта. До її складу можуть входити абонентські радіоточки мережі радіомовлення та відомчих радіотрансляційних вузлів, гучномовці, система централізованого виклику, інформаційні табло тощо. Документами з ЦЗ (інструкції, схеми, ПЛАС) повинно бути встановлено порядок оповіщення про надзвичайну ситуацію клієнтів об'єкту, населення житлових будинків в зоні можливого ураження небезпечними факторами через засоби радіо чи телебачення (якщо це буде можливим), гучномовним зв’язком автозаправної станції. Згідно п.21 «Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях» на потенційно небезпечних підприємствах, на яких зона ураження у разі виникнення на них надзвичайної ситуації, досягає заселених територій або інших підприємств, установ, організацій, та до яких у нашому випадку автозаправна станція відноситься, створюються локальні системи оповіщення.

Функціонування об’єкту у воєнний час або особливий період не передбачається. Не потрібна робота АЗС для забезпечення життєдіяльності категорованих міст та об’єктів. Тому на підставі п.3.2 ДБН В.1.2-4:2019, необхідність будівництва такої захисної споруди на об’єкті не передбачена. Споруди подвійного призначення та найпростіші укриття на об’єкті відсутні. Радіус збору населення, що укривається у сховищах, слід приймати при забудові території одноповерховими будинками - 500 м, багатоповерховими будинками - 400 м (дод.1 до ДБН В.2.2.5-97). Виходячи з інформаційних даних про захисні споруди ЦЗ у поблизу місця розташування АЗС, захисні споруди цивільної оборони в радіусі збору відсутні. Можливе укриття персоналу та клієнтів АЗС у найближче розташованих підвалах міської забудови, які вказані на мапі. Найближчі підвали знаходяться у північно-західному напрямку на відстані 920 метрів на вул. Івана Сергієнка  та західному напрямку на відстані 900 метрів в  Карельському провулку

Безпека і доступність  під час експлуатації

                           Проектні рішення відповідають вимогам ДБН В.1.2-9:2021  щодо забезпечення безпеки і доступності при експлуатації і стосується унеможливлення та/або зведення до мінімуму можливості виникнення нещасних випадків або ушкоджень людини під час проектування, будівництва, експлуатації та ліквідації об’єктів, які можуть мати місце внаслідок дії наступних небезпечних факторів:- ковзання, спотикання, падіння;- удар, зіткнення;- опіки;- ураження електричним струмом;- ураження вибухом- несанкціонований доступ сторонніх осіб

 

Охорони праці

При капітальному ремонті необхідно дотримуватись вказівок «Правил технической эксплуатации и охраны труда на стационарных, контейнерных и передвижных автозаправочных станциях» щодо припинення експлуатації діючої АЗС на період капремонту. Замовник повинен надати дані тривалості зупинки або часткового обмеження експлуатації діючої АЗС на період ремонту.

На період капремонту з метою створення безпечних та раціональних умов виконання будівельних робіт повинні бути передбачені сумісні заходи із запобігання впливу на працівників шкідливих і небезпечних виробничих факторів згідно ДБН А.3.2-2-2009:

підвищеного вмісту у повітрі робочої зони пилу;

підвищеного рівня шуму.

Відповідальність за підготовку та виконання заходів, що забезпечують безпеку праці працюючих, однаково несуть керівники будівельно-монтажних організацій і діючої АЗС.

В процесі виконання будівельно – монтажних робіт суворо дотримуватись вимог Закон України «Про охорону праці» Постанова КМУ 1107 ,ДБН А.3.2-2-2009 ( НАОП 45.2-7.02-12) «Охорона праці і промислова безпека у будівництві». НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної  експлуатації електроустановок споживачів»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання».

Охорона праці в будівництві вирішує питання запобігання впливу на працівників та населення, яке перебуває на прилеглій до будівельного об’єкта території, небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Детально вимоги до заходів із забезпечення безпеки праці повинні бути розроблені в проектах виконання робіт. Увага! Даний проект організації будівництва (ПОБ) є підставою для розробки проекту виконання робіт. Без затвердженого ПВР та відповідних технологічних карт виконання будь-яких будівельно-монтажних робіт заборонено!

ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва». Розробники ПВР повинні мати дозволи на цей вид проектування.

На підприємстві функціонує система управління охороною праці. На підприємстві створюється служба Охорони праці (ст.15. ЗУ «Про охорону праці»

Відповідно зі статтею 21 Закону України «Про охорону праці», роботодавець повинен  одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки. Постанова КМУ 1107

 

Робочий проєкт «Капітальний ремонт будівлі операторної автозаправної станції за адресою: вул. Гната Хоткевича, 39 у Дніпровському районі  м. Києва» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони праці та кошторисної вартості будівництва.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроєктувальника та замовника. Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність наданих документів для проведення експертизи.


Розділи