Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1714-4769-9865-7547
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№0838Є-10/23 від 26.10.2023
Орган, що видав
ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" (44209844) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Будівництво автозаправної станції багатопаливної (АЗС-БП) з наземним розміщенням резервуарів модульного типу за адресою: Одеська область, Одеський район, Усатівська територіальна громада, к.н. 5121085200:01:001:1062»
Код проектної документації
PD01:0514-1696-7774-3457 №23007 від 2023-05-16 (видав ПРОКОПОВА КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА)
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань енергозбереження, З питань екології, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань охорони праці, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Лучко Андрій Іванович (АЕ 005924 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Усатівська територіальна громада (UA51100330000051757) , к.н.5121085200:01:001:1062 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАЙ ОЙЛ" (42467625)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Зініч Володимир Олександрович (АА 004577, АА 003467)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Ольшанський Володимир Романович (АЕ 007023, АЕ 000977, АТ 010867, АТ 002626)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
КЛОЧАНИЙ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004521, АЕ 004418, АЕ 007218)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ВАНЮРСЬКА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 000029, АЕ 004409, АЕ АЕ 007168)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Лучко Андрій Іванович (АЕ 005924)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0514-1696-7774-3457
Орган, що видав
ПРОКОПОВА КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1230.3 Станції технічного обслуговування автомобілів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
16.05.2023
Номер проектної документації
23007
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – ТОВ «ФЛАЙ ОЙЛ»

Генеральний проєктувальник –ФОП  Прокопова К.О.

(Юридична адреса: 67804, Одеська область, Овідіопольський район,

с.м.т. Овідіополь, вул. Троїцька, б.77

 Код ЄДРПОУ: 2 543 000 0000 040964  від 23.03.2018р.

 

Головний інженер проєкту – Горська Віра Іванівна

(Кваліфікаційний сертифікат: серія  АР № 018950  дата видачі 10.02.2022р.

Свідоцтво №02056 від 27.09.2022 року).

 

Архітектурно-будівельні рішення.

Проект «Будівництво автозаправної станції багатопаливної (АЗС-БП) з наземним розміщенням резервуарів модульного типу за адресою: Одеська область, Одеський район, Усатівська територіальна громада, к.н. 5121085200:01:001:1062» розроблений на основі наступних вихідних даних: 

- містобудівних умов та обмежень, виданих на забудову ділянки будівництва, затверджених наказом №8 від 14.04.2023 р  відділом містобудування  будівництва та архітектури, державної архітектурно- будівельної інспекції Усатівської сільської ради Одеського району Одеської області;

- витягу з Державного реєстру речових прав за № 2467766 від 03.03.2023;

- витягу з Державного земельного кадастру НВ-9917207072023 від 04.04.2023;

         - завдання на проектування;

- топо-геодезичного знімання території;

- технічного заключення про інженерно-геологічні вишукування;

- ТУ  на  водопостачання № 245-29/5006 від 22.01.2020

- ТУ на електропостачання  № 009-2020-0120 від 17.03.2020.

Даний об’єкт  відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3, за узгодженим рішенням між Замовником і Виконавцем підписане завдання на  проектування, яке здійснюється в одну стадію (примітка п.4.6.3 ДБН А.2.2-3:2014).

Ділянка будівництва АЗС розташована на магістральній автодорозі М 28, Одеса - Южне - /М-14/ (обхід м. Одеси). Вид цільового призначення земельної ділянки: 12.11 для розміщення та експлуатації об’єктів дорожнього сервісу. Функціональне призначення: В-5 (Зона підприємства V класу шкідливості В-5) визначено згідно затвердженого Генерального плану з розширенням меж населеного пункту, поєднаного зі схемою зонування села Усатове Біляївського району Одеської області.

АЗС-БП запроектована для механізованої заправки паливом легкових та вантажних автомобілів. На АЗС передбачено зберігання та видача бензину двох марок та дизельного палива. Для заправки передбачено 4 металевих резервуари загальною ємністю 80 м3 .

Архітектурно-будівельні рішення проектом розроблені у відповідності з діючими будівельними нормами і правилами з урахуванням даних о природних і кліматичних умовах, а також у відповідності  з технологічними умовами.

Сейсмічність району будівництва – 7 балів (ДБН В.1.1-12:2014 року, карта ЗСР-2004-А).

За даними висновків інженерно-геологічних вишукувань, згідно ДБН В.1.1-12:2014 грунти відносяться до ІІ категорії по сейсмічним властивостям.

Розміщення будівель і споруд АЗС враховує найбільш раціональне  використання площі ділянки, технологічні рішення та передбачає розташування:

-        будівлі операторської розмірами 5,0 м х 9,90 м в осях;

-        навісів №1, 2 над 2 резервуарами дизельного пального – 2 шт., розмірами 8,0 х 9,50 м на колонах з негорючих матеріалів;

-        навісів№ 3,4 над 2 резервуарами бензинового пального-2 шт., розмірами 8,0 х 9,50 м на колонах з негорючих матеріалів;

-        резервуарного парку з резервуарами модульними (з колонками), металевими двостінними розмірами 2,6 м х 6,10 м, горизонтальними, 4 шт. по 20м3 , та одного аварійного резервуару   10 м3;

-              локальних очисних споруд поверхневих вод з охоронною зоною - 8,0м;

-              локальних очисних споруд госппобутових стоків з охоронною зоною 15,0 м;

-              2-х пожежних резервуарів металевих підземних ємністю 50м3;

-              майданчику для 4-х контейнерів ТПВ. Санітарно захисна зона від контейнерів складає 20,0м.

-              щитів протипожежних з обладнанням 2 шт.

Проектні рішення території АЗС передбачають заходи для доступності маломобільних груп населення  для  зручного обслуговування.

 

Будівля операторської

Будівля операторської з наданням сервісних послуг для водіїв розроблена по індивідуальному проекту і являє собою одноповерхову будівлю ІІІА  ступені вогнестійкості.

Висота приміщень від підлоги до стелі 2,8 м.

Будівля в плані прямокутної форми загальними розмірами в осях 5,0х9,9 м. В будівлі передбачено розміщення наступних приміщень: загальна зала; допоміжне приміщення; санвузол службовий універсальний санвузол для відвідувачів (в тому числі для МГН).

Фундаменти будівлі стовпчасті монолітні з бетону класу С12/15, W4, F50. Підошва фундаментів розмірами в плані 1,0х1,0м товщиною 300мм, армується арматурною сіткою 12А400С. Заглиблення фундаментів від рівня землі 1,0 м. Під фундаментами виконується бетонна підготовка з бетону класу С8/10  товщиною 100 мм. Поверхні фундаментів, що стикаються з ґрунтом, обмазати гарячим бітумом у два шари по грунтовці.

Об’ємно-планувальні рішення забезпечують найбільш економічне і доцільне використання внутрішнього об’єму та площі. Конструктивна схема будівлі операторської – металевий каркас, який складається з колон, балок прогонів. Просторова жорсткість забезпечується вертикальними зв’язками між колонами, та  горизонтальними зв’язками між балками покриття, а також стіновими прогонами.

Колони прийняті з металевого прокату двох швелерів 14, кріпляться до фундаменту за допомогою анкерних болтів.

Для кріплення стінових прогонів, балок покриття, вертикальних зв'язок передбачені металеві деталі (кутики, зв'язок), металевий прокат.

Балки покриття – металевий прокат з двох швелерів 20.

Стінові прогони і  фахверк стіновий – металевий прокат гнучкий профіль.

Для підвищення ступеню вогнестійкості будівлі несучі конструкції (колони, балки покриття, стінові прогони) захищаються шаром вогнезахисної піноштукатурки (наведено в розділі).

Каркас будівлі виконати з застосуванням наступних марок сталі по ДСТУ 8539:2015:

-група конструкцій 1 – колони, прогони покриття, балки покриття, стінові прогони, горизонтальні зв’язки – С255;

-група конструкцій 2 – вертикальні зв’язки – С245.

Огороджувальні конструкції стін передбачені із стінового профнастілу з утепленням мінватою товщиною 120 мм; огороджувальні конструкції покрівлі - покрівельний  профнастіл з утепленням  мінватою товщиною 200 мм. Внутрішні перегородки з газобетону. Стіни і стеля підшити гіпсокартоною системою типу «KNAUF», в санвузлах – вологостійкій гіпсокартон. Вікна – однокамерні склопакети. Внутрішнє оздоблення стін і стелі водоемульсійне фарбування.  Підлога прийнята в залежності з призначенням приміщень і виконується з керамічної плитки з рельєфною поверхнею. Зовнішнє опорядження стін будівлі передбачене з матеріалів які не потребують додаткового оздоблення на майданчику будівництва.

 

Навіс

Для забезпечення комфортних умов, водіям під час заправки автомобілей передбачені навіси над паливо-роздавальними колонками: металевий навіс прямокутної форми з розмірами в осях колон 2,2х7,5м, розміри по покрівлі навісу 8,0х9,5м. Висота несучих конструкцій навісу над паливо-роздавальними колонками – 4,7 м. Площина покрівлі навісу розмірами 8,0х9,5м закриває острівець і частину місць заправки автомобілей. Основні несучі конструкції навісу – колони, балки, прогони, обрешітка прийняті з сталевого прокатного профілю.

Колони – металевий прокат з труби діаметром 273 мм товщина стінки 8 мм.

Головні балки покриття металевий прокат з двотавра 30, 24 та швелера 24, 18. Балки підшивки з металевого прокату – кутик 50х5.

Прогони покриття металевий прокат – швелер 10.

Стійкі покриття – швелер 10.

Вертикальні зв’язки – кутик 50х5.

Каркас навісу виконати з застосуванням наступних марок сталі по ДСТУ 8539:2015:

-група конструкцій 1 – колони, балки покриття, прогони покриття, стійкі покриття – С255;

-група конструкцій 2 – вертикальні зв’язки – С245.

Фундаменти під колони  навісу – монолітний бетоний з бетону С12/15 W4, F50, армований сітками з армований сітками з арматури 12А400С.

Підошва фундаменту в плані розмірами 5,2мх1,5 м товщиною 500 мм. Заглиблення фундаменту -1,5м. Металеві колонки кріпити до фундаменту за допомогою анкерних болтів.

 

 

Резервуарний парк палива

Резервуарний парк палива складається з наступних складових:

1.                Резервуари бензинового пального П3П2-10/10-2-1 двостінні наземні по 20м3 (модульні з колонками) – 2 шт. (заводського виготовлення і комплектування)

2.                Резервуари дизельного пального П3П2-20-2-1 двостінні наземні по 20м3 (модульні з колонками) – 2 шт. (заводського виготовлення і комплектування).

3.                Аварійний резервуар.

Резервуари пального встановлюються на металеві ложементи, які також заводського виготовлення і поставляються разом з резервуарами.

Внутрішня і зовнішня ізоляція поверхней резервуарів виконується в заводських  умовах.

Під резервуарами виконується посилена бетонна основа товщиною 300 мм з бетону класу С12/15  армована двома сітками 12А400С кроком 200 мм в обох напрямках.

 

Очисні споруди госппобутових стоків

У якості очисної споруди господарсько-побутової каналізації прийнято комплексні міні-споруди біологічного очищення стічних вод BioMaxANOX виробництво України (ТОВ «Промтехвод» м. Київ).

Міні очисні споруди встановлюються у колодязі зі збірних з/б кілець діаметром 2м.

Збірні з.б. елементи колодязя зовні ізолюють матеріалом Flexigum по ґрунтовці  Primers. На сполученні нижнього кільця та днища колодязів влаштовується обойма з монолітного бетону класу С12/15.

Локальні очисні споруди дощових вод

Сепаратор нафтопродуктів ємність заводського виготовлення, яка встановлюється на фундаментну плиту розмірами 2,9мх2,3м товщиною 300мм з бетону класу С16/20.

Фундаментна плита армується двома сітками 12А400С. Під фундаментною плитою виконується підготовка з бетону класу С8/10 товщиною 100мм.

На фундаментній плиті слід влаштувати шар піску товщиною 150 мм.

Кріплення сепаратора до фундаментної плити здійснюються за допомогою зтяжних ременів. Поверхні фундаментної плити, що контактують з ґрунтом обмазуються гідроізоляційною мастикою по поверхні покритій бітумно-полімерним праймером.

Ємність для очищення дощових вод заводського виготовлення яка встановлюється на фундаментну плиту розмірами 9,2мх3,0м.

Фундаментна плита армується двома сітками 12А400С Під фундаментною плитою виконується підготовка з бетону класу С8/10 товщиною 100мм.

На фундаментній плиті слід влаштувати шар піску товщиною 150 мм.

Кріплення сепаратора до фундаментної плити здійснюються за допомогою зтяжних ремнів. Поверхні фундаментної плити, що контактують з грунтом обмазуються гідроізоляційною мастикою по поверхні покритій бітумно-полімерним праймером.

Протипожежні резервуари підземного встановлення, прийняті в проекті – металеві, циліндричні, горизонтальні ємністю 50м3, діаметром 2,5м,  довжиною 10,71 м.

Резервуари встановлюються на бетонний монолітний фундамент – плиту і кріпляться до нього хомутами.  Ізоляція зовнішніх і внутрішніх поверхонь резервуарів виконується в заводських умовах. Технологічні колодязі входять в комплект резервуару.

Монолітна бетонна плита, на яку встановлюються два резервуари розмірами 11,11 мх7,8 м товщиною 0,790 м з бетону С12/15, W4, F50. Під плитою виконується бетонна підготовка з бетону класу С8/10 товщиною 100 мм.

Поверхні фундаментної плити, які дотичні до ґрунту, обмазати гарячим бітумом в два шари по ґрунтовці.

Після встановлення резервуари обваловують. Навколо технологічних колодязів виконується асфальтобетонне вимощення.

 

 

Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

До матеріалів  проєктної документації додано Висновок з оцінки впливу на довкілля від 26.09.2023 № 05-57/202362010802/1 (Висновок), за яким провадження планованої діяльності вважається допустимим.

Технічні рішення, які прийняті в проєкті, відповідають вимогам екологічних, санітарно-технічних норм та правил і забезпечують безпечну для життя і здоров’я людей експлуатацію об’єкта та не перевищують порогових значень екологічних умов визначених Висновком.

         За результатами розгляду проєктних матеріалів встановлено, що робочий проєкт розроблено згідно нормативних вимог з питань екології, вплив на навколишнє природне середовище очікується в межах встановлених норм. Вплив проєктованої діяльності на параметри факторів середовища життєдіяльності людини очікується в межах, визначених санітарними нормами.

 

Оцінка проектних рішень з питань економії енергії

За результатами розгляду повторно наданих проектних матеріалів встановлено, що зазначена проектна документація розроблена відповідно вимог до нормативних актів з питань енергозбереження:

       Проєктом передбачено нове будівництво АЗС з операторскою.

 (Згідно Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» будівля операторської розглядалась як об’єкт транспорту з опалювальною площею меньше 50м2 ).

 Розрахункові кліматичні та теплоенергетичні параметри для розрахунків мінімально допустимого значення опору теплопередачі приймаються для ІІ температурної зони України. Розрахункова температура внутрішнього повітря приймається t вн =18°С φ=50% .

 Зовнішні стіни - обшивка плоским профнастилом з утепленням мінераловатою ɣ=75 кг/м3 товщиною 120 мм. Конструкції даху профнастіл з утепленням мінватою товщиною 200 мм. Підлога по грунту утеплюється шаром екструдера товщиною 50 мм. Вікна – однокамерні склопакети.

  Опір теплопередачі зовнішніх огороджуючих конструкцій виконано згідно ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010 із врахуванням коефіцієнтів теплопередачі згідно протоколу сертифікаційних випробовувань та відповідає мінімальним вимогам з врахуванням  п. 5.2.1. ДБН В.2.6-31:2021.

 Опалення в приміщенні операторської не передбачається. В перехідний період коли температура наружного повітря буде опускатися до +9 градусів  для  створення комфортних умов в даному приміщунні нагрівання повітря здійснюється тепловим насосом (кондиціонером)-Mitsubishi Heavy серії SRK45ZMP-S інверторного типу. Теплопродуктивність якого становить 5,0квт.

Вентиляція приміщення операторської запроектована припливно-витяжна з природною і механічною спонукою. Для створення комфортних умов в літній період в приміщенні операторської передбачено кондиціонування повітря. Джерелом холоду в літній період і тепла в перехідний період являється тепловий насос (кондиціонер) -Mitsubishi Heavy серії SRK45ZMP-S інверторного типу. Холодильна рідина-холодоагент R410AВ.  В літній період кондиціонер

працює як холодильна машина, а в перехідний період, як тепловий насос. Роботу кондиціонера  на обігрів передбачено  до -15градусів.

З метою економії електроенергії, освітлення приміщень виконується світлодіодними світильниками.

Річне споживання електроенергії складає 32200  кВт. годин, при прийнятому річному числі годин використання максимуму електричного навантаження - 2300кВт.годин.

Електропостачання  автозаправної станції здійснюється  від шафи 0,4кВ трансформаторної підстанції наявній на території станції. Облік електроенергії також наявний у шафі 0,4кВ.

 Передбачений облік енергоресурсів .

      На підставі вивчення поданих матеріалів,  проект «Будівництво автозаправної станції багатопаливної (АЗС-БП) з наземним розміщенням резервуарів модульного типу за адресою: Одеська область, Одеський район,  Усатівська територіальна громада к.н. 5121085200:01:001:1062»

відповідає вимогам нормативних актів з питань  енергозбереження.

 

Пожежна та техногенна безпека

Даним проектом передбачається  :

- автоматичної системи пожежної сигналізації (далі по тексту – АСПС) відповідно ДБН

ДБН В.2.5-56: 2014 табл.А1 п. 12.6;

- Системи оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією типу СО-1,

відповідно до п.16 табл.Б1 ДБН В.2.5-56: 2014 та за бажанням замовника;

- Системи передачі тривожних повідомлень (далі по тексту – СПТС) Тип 2 – 60с.В якості передавача та обробляючого приладу передбачений прилад приймально-контрольний пожежний (ППКП) Тірас 4П і передавачем (модулем цифрового автодозвону МЦА-GSM по каналу зв'язку в стандарті GSM). Тип передачі СПТС - 2 Тип

  Для захисту будівлі від прямих ударів блискавки запроектовано систему

зовнішнього блискавкозахисту, яка складається з блискавкоприймачав, системи струмовідводів та системи заземлення.

 Система блискавкоприймачів

 Влаштування системи блискавкоприймачів відповідно до р. 5.2 та додатку

Е.5.2 ДСТУ EN 62305-3:2012 запроєктовано з використанням методу

блискавкоприймальної сітки.

  Провідники блискавкозахисту, відповідно до вимог п.5.2.2.3 додатку А та

додатку Е.5.2.2.3 ДСТУ EN 62305-3:2012, повинні проходити по краю покрівлі, коньку та виступах. Провідники від блискавкоприймача влаштовані таким методом, щоб струм блискавки мав завжди, принаймні, два різні шляхи до заземлювача.

 

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

Відповідно до п. 7.1.1 ДСТУ 8773:2018 до розділу ITЗ ЦЗ у складі проектної документації всіх об'єктів включаються наступні рішення:

- щодо влаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, яке проживає у зонах можливого ураження, та персоналу цього об’єкта (розробляється окремим томом);

- стосовно безаварійної зупинки технологічних процесів;

- щодо підвищення надійності електропостачання об’єктів та технологічного устаткування, що не підлягають відключенню від електропостачання;

- щодо підвищення сталої роботи джерел водопостачання та захисту їх від радіоактивних і небезпечних хімічних речовин.

Крім того, згідно п. 8.1. ДСТУ 8773:2018 проектні рішення щодо запобігання виникненню НС на об’єкті, з урахуванням потенційної небезпеки, передбачають:

1. Запобігання виникненню НС у разі ймовірних аварій на об’єкті будівництва;

2. Мінімізацію наслідків НС, які можуть виникнути у разі ймовірних аварій на розташованих поблизу об’єктах підвищеної небезпеки (далі — ОПН);

3. Запобігання виникненню НС, джерелами яких є небезпечні природні процеси.

На об’єкті можуть статися надзвичайні ситуації, обумовлені небезпечними природніми процесами, в першу чергу землетрусом.

Розроблення ідентифікації ОПН та розроблення плану ліквідації аварійних ситуацій проводиться окремими томами.

Охорона праці

В процесі виконання будівельно – монтажних робіт необхідно суворо дотримуватись вимог Закон України «Про охорону праці» Постанова КМУ 1107 ,ДБН А.3.2-2-2009 ( НАОП 45.2-7.02-12) «Охорона праці і промислова безпека у будівництві». НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під  час  виконання робіт на    висоті»;  НПАОП 40.1-1.21-98  «Правила безпечної  експлуатації  електроустановок споживачів»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»;  НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»;  НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;

У будівельній організаціі за станом охорони праці і техніки безпеки несе відповідальність роботодавець, в обов’язки якого входить:забезпечення проектною документацією по організації будівництва і провадженню робіт;планування й узгодження з профспілковою організацією заходів щодо техніки безпеки і виробничої санітарії;забезпечення цих заходів фінансуванням і матеріально-технічними ресурсами;здійснення заходів, включених у колективний договір;постачання робітників спецодягом, спецвзуттям, засобами індивідуального захисту;дотримання трудового законодавства про робочий час;проведення не рідше одного разу в рік перевірки знань;організація інструктажу і навчання робітників;підвищення кваліфікації і перевірка знань;створення безпечних і нешкідливих умов праці на будівництві;постачання усіма видами навчальних і наочних приладь й інструктивних матеріалів і пропаганда по охороні праці; розгляд проектно-кошторисної документації на проведені роботи;

Для рішення зазначених задач створюється служба охорони праці і техніки безпеки. На підприємстві функціонує система управління ОП.

Побутове і санітарно-технічне обслуговування працюючих на будівельних майданчиках будівельно-монтажних організацій є обов'язковим.

 

Безпека і доступність під час експлуатації

     Проектні рішення  відповідають вимогам ДБН В.1.2-9:2021  щодо забезпечення безпеки і доступності при експлуатації і стосується унеможливлення та/або зведення до мінімуму можливості виникнення нещасних випадків або ушкоджень людини під час проектування, будівництва, експлуатації та ліквідації об’єктів, якіможуть мати місце внаслідок дії наступних небезпечних факторів:- ковзання, спотикання, падіння;- удар, зіткнення;- опіки;- ураження електричним струмом;- ураження вибухом; - обмежена доступність для маломобільних груп населення;- несанкціонований доступ сторонніх осіб.

 

Проєкт «Будівництво автозаправної станції багатопаливної (АЗС-БП) з наземним розміщенням резервуарів модульного типу за адресою: Одеська область, Одеський район, Усатівська територіальна громада, к.н. 5121085200:01:001:1062» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони праці та кошторисної вартості будівництва.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроєктувальника та замовника. Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність наданих документів для проведення експертизи.


Розділи