Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:8219-7699-5384-6604 Редакція №2 | 21.11.2023 | 18471.80325 | |||
EM01:8219-7699-5384-6604 Редакція №1 | 21.11.2023 | 17085.99787 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
01.12.2023 | 17024.29405 | 15743.61461 | 0 | 1280.67944 | 12564.08408 | 12045.88984 | 518.19424 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Херсонська обл., Бериславський район, Кочубеївська територіальна громада, с. Кочубеївка (станом на 01.01.2021) , «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці (відновлення елементів благоустрою) на території Кочубеївської ОТГ Бериславського району Херсонської області (з розробкою проектної документації)» (коригування) | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ХЕРСОНЩИНИ" (43538115) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
КЕССЛЕР БЕЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 005430) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проєкт «Капітальний
ремонт проїзної частини вулиці (відновлення елементів благоустрою) на території
Кочубеївської ОТГ Бериславського району Херсонської області (з розробкою
проектної документації)» (коригування), розроблений Товариством з обмеженою
відповідальністю «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» в 2023
році, головний інженер проєкту – Мазуренко М.О. (кваліфікаційний сертифікат
серія АР № 015504 дата видачі 26.04.2019р.).
Проєкт виконаний на замовлення Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» на підставі:
-
завдання на проєктування, затвердженого
Замовником;
- розрахунку
класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва;
Відповідність
проєктних рішень діючим нормам і правилам підтверджено підписом головного інженеру
проєкту – Мазуренко М.О. (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 015504
дата видачі 26.04.2019р.).
Замовником,
спільно з проєктувальником, визначений клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва – СС1 (незначні наслідки).
Фінансування об'єкта передбачено за бюджетні кошти.
Робочий проєкт «Капітальний
ремонт проїзної частини вулиці (відновлення елементів благоустрою) на території
Кочубеївської ОТГ Бериславського району Херсонської області (з розробкою
проектної документації)» пройшов експертизу та отримав позитивний експертний
звіт № 1029/07/23-ЕК від 31.08.23 (реєстраційний номер ЕХ01:1377-1494-4979-9101 від 31.08.23).
Коригуванням
робочого проєкту передбачено наступні роботи:
-
обрізання крон дерев без видалення
зелених насаджень;
-
вилучення робіт з влаштування шару
основи тротуару з місцевого матеріалу;
-
продовження тротуару від ПК 16+67,13 до
ПК 17+82;
-
зменшення
обсягу робіт з влаштування бортового каменю БР100.20.08;
-
влаштування основи тротуару з
щебенево-піщаної суміші С-7 середньою товщиною 12 см;
-
влаштування
присипних узбіч з використанням місцевого матеріалу;
-
укріплення узбіч із застосуванням
щебенево-піщаної суміші С-7.
Коротка
характеристика об'єкта
Проєктна ділянка автомобільної дороги знаходиться у с. Кочубеївка на
території Кочубеївської ОТГ Бериславського району Херсонської області. Довжина
ділянки, що підлягає капітальному ремонту, становить 1,808 км.
Початок ділянки ремонту, ПК 0+00, вулиця Менонітська знаходиться у с.
Кочубеївка на території Кочубеївської ОТГ Бериславського району Херсонської
області.
Кінець ділянки ремонту ПК 18+08.25, прийнятий на осі вулиці
Менонітська.
Загальна протяжність ділянки по пікетажу складає – 1808.25 м.
Проєктна ділянка має 6 кутів поворотів, R від 450 до 10000 м.
Мінімальні радіуси кривих в плані – 450м.
Зазначена ділянка дороги комунальної власності ПК 0+00 – ПК 18+08,25
зазнала значну кількість пошкоджень через суттєве перевищення нормативного
терміну служби дорожнього одягу, так як довгий період часу не проводилось
ремонтних робіт зазначеної дороги. Окрім цього, через руйнування, поперечний
похил покриття дороги та ґрунтової частини узбіч не забезпечує поверхневе
водовідведення з проїзної частини, внаслідок цього вода затримується в межах
проїзної частини та призводить до зростання дефектів. Вулиця має існуючу ширину
проїзної частини 6,0 м.
Дорога прокладена по існуючому напрямку та має 6 примикань, зупинку МТЗ
та зону для паркування в межах медичного закладу.
Капітальний ремонт дороги буде проведено з урахуванням максимального
збереження елементів навколишнього ландшафту.
Район будівництва
характеризується наступними
кліматичними умовами:
В адміністративному відношенні ділянка робіт
розташована в межах України, на території с. Кочубеївка Кочубеївської ОТГ
Бериславського району Херсонської області.
Рельєф області є рівниним.
Серед ґрунтів переважають чорноземи типові
(39,44 %), звичайні глибокі (34,56 %), звичайні (11,68 %), опідзолені (3,37 %),
сірі лісові (1,44 %).
Клімат помірно-континентальний з холодною зимою
та теплим літом, характеризується середньорічною температурою повітря 7,6 ℃
(середня місячна температура в січні - мінус 5,1 ℃; в червні - плюс 20,7 ℃); середньорічною
кількістю опадів 527 мм: середньомісячна кількість опадів – 31 мм в березні та
62 мм в липні, середня тривалість снігового покрову на протязі року – 91 день.
ПРОЄКТНІ РІШЕННЯ
З метою покращення транспортно-експлуатаційних
показників, умов безпеки руху автотранспорту на вулиці Менонітська капітальним
ремонтом передбачено:
- Влаштування
підсилення дорожнього одягу;
- Влаштування
заїзної кишені та зони для паркування;
- Влаштування
нових тротуару та посадкового майданчика;
- Влаштування
присипних узбіч з місцевого матеріалу;
- Укріплення
узбіч ЩПС;
- Влаштування
нових елементів організації дорожнього руху (дорожніх знаків, горизонтальної
розмітки, засобів заспокоєння руху).
ЗЕМЛЯНЕ ПОЛОТНО
Земляне полотно вулиці запроєктоване за існуючими параметрами.
Поперечний профіль проїзної частини двосхилий
і складає 25‰.
Поперечний ухил узбіччя, укріпленого ЩПС С7,
має ухил 40‰ і направлене в бік укосу земляного полотна.
Влаштування укосів передбачено із закладанням
до існуючого - 1:існ.
Проєктом передбачено видалення чагарнику з
узбіч і відкосів, які насіялися самостійно і не передбачалися при будівництві
дороги.
Наведені в проєкті обсяги робіт із видалення
зелених насаджень підлягають уточненню при виконанні будівельних робіт.
ПОЗДОВЖНІЙ ПРОФІЛЬ
Поздовжній профіль запроєктований за існуючими
параметрами вулиці, а також при найменшій шкоді навколишньому середовищу та у
відповідності до існуючого напрямку задля мінімізації займання цінних земель.
Поздовжній профіль запроєктований із застосуванням
програмного комплексу «CREDO ДОРОГИ» в абсолютних відмітках згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018 (зі
змінами), для розрахункової швидкості 60 км/год (оскільки об’єкт знаходиться в
населеному пунктів – швидкість руху прийнято 50 км/год).
Найменші радіуси кривих у поздовжньому профілі:
- опуклих - 1500
- увігнутих - 460 м
Найбільший поздовжній похил – 10 ‰.
ДОРОЖНІЙ
ОДЯГ
Існуючий дорожній одяг складається з 4 см асфальтобетонного покриття та 16
см основи з місцевого матеріалу (вапняк). Передбачений проєктом обсяг
вирівнюючого асфальтобетону буде влаштовано нерівномірним шаром змінної
товщини. Також проєктом передбачається попереднє фрезерування конструктивних
шарів існуючого дорожнього одягу з послідуючим виправленням профілю основи з
додаванням матеріалу від фрезерування.
Згідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 при конструюванні шарів покриття був
передбачений скошений край шару асфальтобетону крутизною укосу 1:0,5. Існуюча
ширина основи дорожнього одягу залишається без змін.
Поперечний ухил проїзної частини двосхилий і складає 25‰.
Поперечний ухил узбіччя, укріпленого ЩПС С7, має ухил 40‰ і направлене в
бік укосу земляного полотна.
Дорожній одяг (основний проїзд)
АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 -
0,05 м
Вирівнюючий шар АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70, hср - 0,012 м
Підгрунтовка ЕКШ-50
- 0,8 л/м2
Виправлення профілю основи з додаванням матеріалу від
фрезерування (МДХР.ОВ-ЕС.Дз) -
0,04 м
Фрезерування асфальтобетонних покриттів (h-4см)
Дорожні одяг (поширення - заїзна кишеня)
АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 -
0,05 м
Вирівнюючий шар АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70, hср - 0,012 м
Підгрунтовка ЕКШ-50 - 0,8 л/м2
Виправлення профілю основи з додаванням матеріалу від
фрезерування (МДХР.ОВ-ЕС.Дз) -
0,04 м
Вапняк (місцевий матеріал) - 0,21 м
Для
організації руху пасажирського транспорту проєктом передбачено облаштування
автобусної зупинки. Автобусна зупинка обладнана автопавільйоном, зупинковим та
посадковим майданчиками. Існуючий автопавільйон на зупинці знаходиться в
задовільному стані, проєктом передбачено перевлаштування автопавільйону.
Ширина зупинкового майданчика 3,0 м, довжина –
12 м, довжина перехідної ділянки на в’їзді до зупинки – 10 м, на виїзді – 10 м.
Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового майданчика на
20 см за рахунок бортового каменю БР 100.30.15. Поперечний похил посадкового
майданчика дорівнює 15‰ і направлений в бік проїзної частини. Ширина
посадкового майданчика прийнята – 2,5м, довжина – 12м.
Дорожній
одяг на зупинковому майданчику аналогічний конструкції дорожнього одягу на
основному проїзду з додатковим додаванням шару основи, влаштованого із
місцевого матеріалу (вапняк, шар товщиною 0,21м). Дорожній одяг посадкового
майданчику аналогічний конструкції дорожнього одягу тротуару.
На
проєктованій ділянці проїзної частини вулиці (відновлення елементів
благоустрою) на території Кочубеївської ОТГ Бериславського району Херсонської
області, роботи з капітального ремонту не виходять за межі земляного полотна, існуючі
штучні споруди залишаються без змін (завданням на проєктування не передбачалось
влаштування штучних споруд).
Для забезпечення безпеки руху автомобільного транспорту та орієнтування
водіїв, проєктом передбачені заходи, щодо організації дорожнього руху:
- встановлення
дорожніх знаків згідно ДСТУ 4100:2021;
- опори дорожніх
знаків;
- нанесення розмітки
проїзної частини згідно ДСТУ 2587:2021;
- встановлення засобів
заспокоєння руху згідно ДСТУ 4123:2020.
Кошторисна
частина
Заявлена
кошторисна вартість, передбачена наданою
кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 21 листопада 2023 р. складала:
17085,99787 тис. грн., в тому числі:
будівельні роботи – 15784,73221 тис. грн., інші витрати - 1301,26566
тис. грн.
Із
загальної вартості робіт виконано робіт
в сумі - 12564,08408 тис. грн., в тому
числі: будівельні роботи – 12045,88984
тис. грн., вартість обладнання – 0,000 тис. грн.; інші витрати - 518,19424
тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної
документації і зняття зауваг встановлено, що зазначена документація, яка
враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складена відповідно до
вимог КНУ «Настанова з
визначення вартості будівництва».
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 01
грудня 2023 р. склала: 17024,29405 тис.
грн., в тому числі: будівельні роботи – 15743,61461 тис. грн.;
інші витрати – 1280,67944 тис.
грн.
Із
загальної вартості робіт виконано робіт
в сумі - 12564,08408 тис. грн.,
в тому числі: будівельні роботи – 12045,88984 тис. грн.; інші витрати - 518,19424
тис. грн.
В процесі розгляду проєкту по зауваженням експертів проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення.
Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається
на генерального проєктувальника і Замовника.
Експертиза проєкту виконана відповідно до процедури, яка визначена
«Настановою щодо організації проведення експертизи проктної документації на
будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проєктів будівництва і
проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України
від 11 травня 2011 № 560.
При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету
Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку
затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону
України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих
актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що
відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.
Відповідальність за дотримання в проєкті зазначених вимог, за
відповідність проєктної документації вихідним даним, вимогам державних
стандартів, норм і правил несе проєктна організація, що розробила проєктну
документацію, а також головний інженер проєкту відповідно до статті 26 Закону
України «Про архітектурну діяльність».
Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за
достовірність документів, поданих для проведення експертизи.
При цьому експертиза проєктних рішень в частині дотримання вимог до
експлуатаційної безпеки, санітарно-епідеміологічному благополуччю населення,
екології, енергозбереження, інженерного забезпечення, пожежної та техногенної
безпеки - не виконувалася.
Розділи
