Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5903-1429-9431-4342
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№07-0423/01-23 від 04.12.2023
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Закарпатській області (35851205) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Будівництво під’їзної дороги до полігону ТПВ в м. Берегово. Коригування
Код проектної документації
PD01:0757-6973-8926-6587 Зміни №2 №138/23 від 2023-11-21 (видав ЗВКП "Укрдіпродор")
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань пожежної безпеки, З питань екології
Головний експерт проекту
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
25.10.2023 8875.599 7021.363 1854.236 1871.131 1411.584 459.547

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Берегівський район, Берегівська територіальна громада (UA21020030000019624) , під’їзна дорога до полігону ТПВ не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ БЕРЕГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (26099415)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерного забезпечення
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ХУДЗЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ (АЕ 006386, АЕ 000182)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЄРКА ЮЛІЯ ЙОСИПІВНА (АЕ 004007)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
Малісевич Марія Володимирівна (АЕ 000109, АЕ 006370)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Сірко Михайло Васильович (АЕ 000157, АЕ 006379)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0757-6973-8926-6587
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
21.11.2023
Номер проектної документації
138/23
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

    Робочий проект за робочим проектом Будівництво під’їзної дороги до полігону ТПВ в м. Берегово. Коригування розроблений  Закарпатським ВКП ДП "Укрдіпродор", ГІП Марія Тютченко , кваліфікаційний сертифікат  АР№013982, на підставі завдання на проектування, затвердженого  нач. УМГБ Берегівської міської  ради, акту обстеження та дефектного акту.

   Клас наслідків – СС2, сукупний показник – СС2.

   Робочий проект розглядався філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Закарпатській області, за результатами чого було видано експертний звіт від 07.04-2023 №07-0022/01-23.

    Робочий проект затверджено, будівельні роботи були розпочаті.

    Будівництво не було розпочато.

            Затвердженим робочим проектом передбачалося:

 - проведення підготовчих робіт, а саме: зрізання густого чагарнику, корчування коріння, згрібання зрізаного чагарнику та коріння, спалювання з перетрушуванням на площі 1,2 га. Звалювання дерев діаметром до 24 см – 30 шт, діаметром до 32 см - 20 шт, їх трелювання на відстань до 300 м, обробка та перевезення на відстань до 2,0 км. Корчування пнів, їх перевезення на відстань до 2,0 км для захоронення, засипання підкорінних ям;

- зрізання рослинного грунту в місці улаштування дороги товщиною З0 см. Частково зрізаний рослинний грунт використовуватиметься для підсипки укосів придорожніх водовідвідних кюветів та підсипки незакріпленої частини узбіччя по ширині 1,25 м. Залишок рослинного грунту перевозиться на відстань на відстань до 1,0 км для подальшої рекультивації полігону ТПВ;

- підсипка земляного полотна, його планування механізованим способом з ущільненням грунту котками. Грунт основи - глина легка пилувата, тверда, жовто-бура; початок улаштування дороги відповідає км 2+670 автомобільної дороги М-23 Берегове - Виноградів-Велика Копаня.

 Відмикання від основної дороги М-23 запроектовано по ТИП-1, площею 83 м2 (км0+000 – км0+010) та відповідає конструкції дорожнього одягу на М-23, а саме:

- улаштування нижнього шару двошарових основ із щебеню фр.40-70мм та фр.10-20 мм товщиною 21см;

- улаштування верхнього шару основи із щебеню фр.20-40 мм та фр.10-20 мм товщиною 12см;

- улаштування основи із щебеневої суміші ЩПС-40 укріпленої цементом марки М - 20 товщиною 15см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0л/м2;

- улаштування асфальтобетону АСГ.Кр.Щ.А.НП.І. на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4л/м2;

- улаштування асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.II. на бітумі БНД 50/70 товщиною 5см.

Конструкція дорожнього одягу ТИП-2 на ділянці будівництва з км0+010 по км0+685 м площею 4194м2:

- улаштування одношарової основи  із щебеню фр.40-70 мм  товщиною 21 см способом заклинювання;

- улаштування одношарових покриттів  із щебеню  фр.20-40 мм, фр. 10-20 мм, фр. 5-10 мм, щебінь-висівки фр<3 мм товщиною 18 см способом заклинювання з км0+010 по км0+685, довжиною 675 м, шириною 6,0 м, площею 4050 м2;

- укріплення узбіч гравійно-піщаною сумішшю, товщиною 15 см, шириною 0,75 м по кожній із сторін, площею 995 м2; 

-       улаштування водовідвідних кюветів вздовж під’їзної дороги загальною довжиною 1200 м;

-       улаштування майданчика з розмірами 12,0x12,0 м для вивантаження сміття та розвороту сміттєвозів. Покриття майданчика - ТИП-2, улаштування одношарової основи із щебеню товщиною 21 см та улаштування одношарових покриттів із щебеню товщиною 18 см способом заклинювання;

-       на з’їздах км 0+430 вправо та вліво передбачено підсипку  переїздів щебенем товщиною 15 см.

-         улаштування трубчатого переїзду ТП-100 №1 на ПК0+184 під’їзної дороги на осушувальному каналі К1-1 довжиною 10,0 м та трубчатого переїзду ТП-100 №2 на ПК0+261 під’їзної дороги на осушувальному каналі К1-2 довжиною 10,0м;      улаштування трубчатого переїзду ТП-50 №3 на ПК0+430 довжиною 10 м для виведення води із запроектованого кювету у канал МК-ІІ,  та трубчатого переїзду ТП-50 №4 на ПК0+430 довжиною 15 м для виведення води із запроектованого кювету у канал МК-ІІ.

          Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено влаштування дорожніх знаків. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. Всього необхідно встановити 3 дорожні знаки.

 При виконанні робіт необхідно влаштувати поперечний ухил узбіч 50%о, проїзної частини 30%о.

 

    Коригування робочого проекту виконано згідно завдання на проектування (коригування).

    Коригуванням передбачаються додаткові роботи з влаштування земляного полотна та перерахунок кошторисної документації в поточні ціни.

Робочим проектом передбачено дотримання вимог чинних нормативних документів щодо пожежної безпеки та охорони праці при виконанні будівельних робіт, екології, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, надана оцінка впливу на навколишнє середовище.

 

Кошторисна документація

 

Заявлена кошторисна вартість будівництва була визначена в поточних цінах станом на 25.10.2023  і складала 9775,619 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 7370,291 тис. грн., інші витрати –2405,328 тис. гривень.

Із заявленої загальної кошторисної вартості за довідкою замовника виконані роботи та понесені витрати станом на 12.10.2023 року складають 1871,131 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 1411,584 тис. грн., інші витрати – 459,547 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 25.10.2023 складає 8875,599 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 7021,363 тис. грн.,  інші витрати – 1854,236 тис. гривень.

Із загальної кошторисної вартості за довідкою замовника виконані роботи та понесені витрати станом на 12.10.2023 року складають 1871,131 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 1411,584 тис. грн., інші витрати – 459,547 тис. гривень.

Відмічається, що робочий проект  « Будівництво під’їзної дороги до полігону ТПВ в м. Берегово. Коригування» виконано згідно з ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво. При цьому, в процесі проведення експертизи філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області проектною організацією до робочого проекту внесені зміни і доповнення.

 

 

Розділи