1 редакція від 27.10.2023 2 редакція від 04.12.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2917-3418-1786-6071
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№180/23Д від 20.10.2023
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Баштанська у приватному секторі в Інгульському районі м. Миколаєва
Код проектної документації
PD01:2116-9197-8398-2989 Зміни №3 №02/2023-37-АД від 2023-10-13 (видав ВАХОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:2917-3418-1786-6071
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
16.10.2023 19517.989 15559.235 3958.754

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), вулиця Баштанська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа АДМІНІСТРАЦІЯ ІНГУЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05410582)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
ТЕРЛЕЦЬКА НОНА МИХАЙЛІВНА (АР 021062, АЕ 005275, АЕ 006297, АР 005430)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Огурцов Олександр Юрійович (АЕ 006769, АЕ 004763, АР 020941, АЕ 005019, АЕ 007152, АР 013963)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
Кобзіст Володимир Володимирович (АЕ 007354, АЕ 005956)
Відповідальний експерт З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2116-9197-8398-2989
Орган, що видав
ВАХОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Виконання обстеження вулиці з визначенням фізичних параметрів ділянки ремонту, наявних деформацій, руйнувань та розробка проектно-кошторисної документації.
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
13.10.2023
Номер проектної документації
02/2023-37-АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проєктування виконане ФОП Ваховський М.О., юридична адреса: 54010 м. Миколаїв, вул. Январьова буд. 28, кв.120; ЄДРПОУ 3072218395; головний інженер проєкту Ваховський Максим Олегович, кваліфікаційний сертифікат АР №020582 від 04.05.2023р.,  виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією «Гільдії проєктувальників у будівництві»  України у 2023р.

Робочий проєкт на  «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Баштанська у приватному секторі в Інгульському районі м. Миколаєва» розроблено на  підставі Договору №178 від 13.10.2023р. між ФОП Ваховський М.О. та Замовником - Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради.

Вихідними даними для проєктування є:

- Завдання на виготовлення проєктно-кошторисної документації, затверджене головою  адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради Г.В. Ременніковою;

- Акт технічного огляду проєктної ділянки об`єкту будівництва від 13.10.2023 р., затверджений головою  адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради Г.В. Ременніковою.

Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:

Том 1.

- 02/2023-37-АД.ПЗ   Загальна пояснювальна записка.

- 02/2023-37-АД  Автомобільна дорога. Робочі креслення.

Том 2.

- 02/2023-37-АД.ІТЗ ЦЗ  Інженерно-технічні заходи цивільного захисту.

Том 3.

- 02/2023-37-АД.К   Кошторисна документація.

Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.

Зазначена ділянка знаходиться в межах м.Миколаєва, і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5:2018 «Споруди транспорту. Вулиці і дороги населених пунктів» (таблиця 5.1), є проїздом з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 30 км/год.

Відповідно Державного класифікаторів будівель та споруд ДК 018-2000 код об’єкту - 2112.1 "Вулиці та дороги міст і населених пунктів".

Загальний напрямок проєктної ділянки автодороги - з півдня на північ. Трасування автомобільної дороги виконано з урахуванням максимального використання існуючої автомобільної дороги.

Протяжність проектної ділянки проїзду – 1,308 км.

У результаті  обстеження ділянки дороги виявлено наступне:

-       ширина існуючого покриття  3,0-7,0 м;

-      існуюче покриття має ямковість, колійність, нерівності, осідання, вибоїни.

Ширина проїзду прийнята в умовах існуючої забудови і є місця для роз'їзду автотранспорту. Капітальний ремонт дозволяється виконувати без зміни геометричних параметрів існуючого проїзду.

Перенесення     інженерних    комунікацій   (лінії зв’язку, телефон, каналізація, водопровід, газопроводу) не передбачається.

План траси запроєктовано виходячи з існуючих параметрів проїзду. Проєктна вісь сумішена з віссю існуючого проїзду. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проєктування коригування елементів плану вулиці не передбачено. Загальна довжина ділянки траси складає 1308,0 м.

З врахуванням існуючих дорожніх умов та ДБН В.2.3-5:2018зм.1 поперечний профіль для проєктуємої ділянки вулиці визначено як односхилий з величиною поперечного ухилу 25‰ та згідно ДСТУ Б А.2.4-29:2008 відноситься до 2 Типу (насип до 1 м).

Існуючий рельєф проїзду має ухил від ПК0+00 до ПК13+08, перепад висот 29.51-15.69-7.15.

Проєктом передбачається спрямлення поздовжнього профілю ділянки проїзду. В межах існуючої забудови проєктом не передбачається збільшення існуючих радіусів горизонтальних кривих до нормативних.

Повздовжній профіль запроєктований з врахуванням існуючого профілю проїзду.

Водовідвід поверхневих вод з покриття проїзної частини вулиці забезпечується поздовжнім, поперечним ухилом та існуючою зливовою каналізацією.

Робочим проєктом передбачено конструкцію дорожнього одягу: 

Тип 1 Відновлення покриття (основна траса).:

-      покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші АСГ.Др.Щ.Б.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі, марки БНД-70/100 згідно до ДСТУ 4044:2019, товщиною 6см.

-      вирівнюючий шар покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші АСГ.Др.Щ.Б.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі марки БНД-70/100 згідно до ДСТУ 4044:2019, максимальний розмір фракції щебеню 10 мм;

-      підстильний та вирівнюваний шар основи з щебеневої суміші С7 0-40мм середньою товщиною 25 см;

Дорожнє корито виконується глибиною 250-500мм. Передбачається розбирання цементобетонних основ товщиною 15 см та розбирання покриттів та основ з булижного каменю товщиною 25 см з послідуючим  холодним фрезеруванням асфальтобетонного покриття при глибині фрезерування 5 см.

Тип 2. Відновлення покриття (тротуар).

-      покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші АСГ.Др.Щ.В.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі, марки БНД-70/100 згідно до ДСТУ 4044:2019, товщиною 4 см.

-      основа під тротуар товщиною 12 см iз пщс С7 0-40 мм.

Корито виконується глибиною до 250мм.

Робочим проєктом не передбачається ремонт існуючих інженерних споруд – підпірних

стін та існуючої дощової каналізації.

Робочим проєктом передбачається встановлення бортових каменів згідно ДСТУ Б В.2.7-237:2010.

Капітальний ремонт даного об'єкта запроєктовано одностадійно, без виділення черг чи пускових комплексів.

Робочим проєктом передбачені заходи з  організації дорожнього руху в місцях проведення будівельних робіт з капітального ремонту дороги. З метою забезпечення безпеки дорожнього руху на період проведення будівельних робіт передбачено встановлювати тимчасові дорожні знаки та захисні пристрої.

Робочим проєктом передбачено, що роботи з капітального ремонту дороги виконуються у період із температурами навколишнього середовища при влаштуванні шарів дорожнього одягу із гарячих асфальтобетонних сумішей не нижчі ніж 5 ºС у весняну та не нижчі ніж 10 ºС в осінню пори року.

На даному об'єкті передбачені заходи щодо забезпечення доступності МГН. Поздовжній уклон шляху руху, по якому можливий проїзд інвалідів на кріслах-колясках, не повинен перевищувати 5 %. При влаштуванні з'їздів із тротуару біля будівель та в затінених місцях допускається збільшувати поздовжній уклон до 10 % на протязі не більше 10 м. Поперечний уклон шляху руху слід приймати в межах 1-2 %. Доступність для маломобільних груп населення забезпечена.

Передбачені робочим проєктом рішення забезпечують надійність та безпеку на всіх етапах життєвого циклу об’єкта.

Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з  вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2021, ДБН В.1.2-8-2021 та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.

Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 та згідно ДБН А.2.2-1-2021 виконано у складі пояснювальної записки.

Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.

Робочий проєкт виконаний з урахуванням сучасних вимог в області охорони навколишнього середовища.

Не допускається непередбачене проєктом знесення деревно-чагарникової рослинності. Знесення зелених насаджень передбачено компенсувати створенням нових насаджень в визначених місцях або при озелененні території об’єкта та його санітарної зони

Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Проєкт організації будівництва», розробленому окремим томом, прийняті у відповідності  до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".

Відповідно до вимог п.10 статті 31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» розроблено розділ ІТЗ ЦЗ окремим томом.

Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки  відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2021.

Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 21.12.2021р.

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на жовтень 2023 р. складала 19857,745 тис. грн., в тому числі:

будівельні роботи                                            15841,318 тис. грн.

устаткування, меблі, інвентар                     0,000 тис. грн.

інші витрати                                                     4016,427 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проєктом, складено згідно з вимогами «Настанови з визначення вартості будівництва» (Наказ №281 від 01.11.2021р.).

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на
жовтень 2023 р. складає 19517,989 тис. грн., в тому числі:
                                                   

будівельні роботи                                            15559,235 тис. грн.

устаткування, меблі, інвентар                     0,000 тис. грн.

інші витрати                                                      3958,754 тис. грн.

Висновки.

Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення  в креслення та пояснювальну записку: внесені зміни до ТЕПів, відповідно вимогам ДБН А.2.2-3-2014зм.2; внесені зміни до пояснювальної записки; виправлено поперечний похил поверхні дороги; на плані додані місця зниженого борту для забезпечення доступу для маломобільних груп населення.

Проєктна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Баштанська у приватному секторі в Інгульському районі м. Миколаєва» відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології, пожежної безпеки; інженерно-технічних заходів цивільного захисту; кошторисної частини проєкту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.      



Розділи