1 редакція від 30.05.2023 2 редакція від 29.11.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3966-8222-2377-4763
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0063/21 від 26.03.2021
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вулиці Кубинця в с. Крива Тячівського району
Код проектної документації
PD01:2755-0776-0601-6484 Зміни №3 №03/21 від 2021-02-05 (видав ЗВКП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:3966-8222-2377-4763
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
24.03.2021 12465.763 10000.065 0 2465.698

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Тячівський район, Тересвянська територіальна громада, с. Крива (станом на 01.01.2021), вулиця Кубинця не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТЕРЕСВЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04349610)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ПАВЛІВ ОЛЕГ ТАРАСОВИЧ (АЕ 007322, АЕ 005048, АЕ 005268)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2755-0776-0601-6484
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
05.02.2021
Номер проектної документації
03/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблений у 2021 році Закарпатським ВКП ДП "Укрдіпродор"– генеральний проектувальник, ГІП Пілюгіна Л. М., кваліфікаційний сертифікат №013971 серія АР від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту обстеження та дефектного акту.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2.

В основу робочого проекту покладені матеріали обстеження та обмірів, проведених в натурі. Вулиця Кубинця  довжиною 1762,0 м. Існуюче покриття – гравійне та гравійний ґрунт. Ширина проїзної частини 4,0 м на ділянці довжиною 633,0 м  та 3,0 м – на ділянці довжиною 1412,0 м. При обстеженні вулиці Кубинця виявлено  такі недоліки: відсутні кювети на ділянці вулиці км 0+806-км 0+866 справа довжиною 66,0 м; завищені узбіччя на ділянці вулиці км 1+552-км 1+668 довжиною 116,0 м; відсутні кювети на ділянках вулиці загальною довжиною 1261,0 м при існуючій ширині між лініями огорожі 6,5 м; розмиті узбіччя на ділянці вулиці з існуючим поздовжнім ухилом 100‰ довжиною 320,0 м; зруйноване існуюче гравійне покриття на ділянці вулиці довжиною 1269,0 м; на ділянках вулиці км 0+350-км 1+762 загальною довжиною 1412,0 м існуюча ширина проїзної частини 3,0 м; на ділянці вулиці км 1+552-км 1+668 існуюче гравійне покриття шириною 3,0 м знаходиться в «кориті» (понижене місце); зруйноване існуюче щебеневе покриття на з’їздах в кількості 1 шт.; зруйноване існуюче гравійне покриття на з’їздах в кількості 2 шт.; на 8-ми з’їздах - ґрунтове покриття ; існуюча з/б труба діаметром 0,5 м довжиною 10,0 м на з’їзді км 1+265 вліво завищена та зруйновані  4 з/б кільця; відсутні перепуски води через дорогу по вулиці в кількості 18 шт.; відсутні труби на км 0+656, км 1+061. Стан покриття незадовільний, відмічена ямковість та колійність на покритті при глибині до 12 см, відсутній поперечний профіль проїзної частини. Ширина проїзної частини вулиці обмежена існуючою лінією забудови. По вулиці значний поздовжній ухил до 100‰. Водовідвід відкритий, на окремих ділянках кювети відсутні, існуючі кювети розмиті в наслідок значного поздовжнього похилу, частково забезпечений за рахунок ухилу місцевості в стиснених умовах. Відсутні дорожні знаки. Розрахункову швидкість відповідно до умов місцевості прийнято 30 км/годину. Вулиця пролягає в рівнинній та пересічній місцевості і відноситься до категорії житлових вулиць.

Початок капітального ремонту вулиці км 0+000 прийнятий на межі вулиць Степана Вайди та Кубинця на існуючій металевій трубі. Кінець капітального ремонту вулиці прийнятий на км 1+762. Довжина ділянки вулиці 1762,0 м. Вісь вулиці прокладена по осі існуючої проїзної частини. Ширина проїзної частини прийнята 4,0 м. Поширення існуючої проїзної частини на 1,0 м передбачено на ділянці км 0+350 – км 1+762 загальною довжиною 1412,0 м. Ширина земляного полотна складає 5,5 - 6,0 м. Відведення води з проїзної частини та земляного полотна дороги забезпечується влаштуванням з/б лотків отвором 0,75х0,5 м на ділянках вулиці зі значним поздовжнім ухилом, влаштуванням з/б лотків отвором 0,75х0,5 м з решіткою для забезпечення перепуску води через дорогу, влаштуванням з/б труб діаметром 0,75 м на км 0+656 та км1+061 довжиною 7,0 м. На з’їзді км 1+265 вліво передбачено перевлаштування з/б труби діаметром 0,5 м довжиною 10,0 м. На ділянках вулиці км 0+633-км1+552, км1+668-км1+762 передбачено влаштування ровиків поширення глибиною 25 см  шириною 1,0 м для доведення ширини проїзної частини вулиці до  4,0 м.

Робочим проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

Посилення: влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 15 см, розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2, покриття  влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II на бітумі БНД 50/70, товщиною 5 см. Перед влаштуванням посилення проектом передбачено на ділянках км0+000-км1+552, км1+668-км1+762 загальною довжиною 1762,0 м влаштувати виправлення існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

Поширення на ділянці км 1+552-км 1+668: влаштування нижнього шару основи із фракціонованого щебню, фракції 40-70, товщиною 21 см; влаштування верхнього шару із фракціонованого щебню фракції 10-20, 20-40, товщиною 15 см методом розклинювання; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2, покриття  влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II на бітумі БНД 50/70, товщиною 5 см. Перед влаштуванням поширення робочим проектом передбачено на ділянці км 1+552-км 1+668 довжиною 116,0 м влаштувати виправлення існуючої гравійної основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 11 см.

Поширення на ділянках км 0+633-км 1+552, км 1+668-км 1+762 (1013,0 м): влаштування нижнього шару основи із фракціонованого щебню, фракції 40-70, товщиною 25 см; влаштування верхнього шару із фракціонованого щебню фракції 10-20, 20-40, товщиною 15 см методом розклинювання; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2, покриття  влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II на бітумі БНД 50/70, товщиною 5 см.

На ділянці вулиці км 0+000-км 0+350 зліва передбачено влаштування прикрайкового лотка Б-1-20-50 на щебеневій основі, товщиною 10 см для запобігання розмиву кромки проїзної частини вулиці. Для запобігання розмиву узбіччя та крайки проїзної частини на ділянці вулиці зі значним поздовжнім ухилом робочим проектом передбачено влаштування бордюра БР100.30.15 на монолітному бетоні класу С16/20 з влаштуванням щебеневої основи, товщиною 10 см. Поперечний ухил проїзної частини дороги прийнятий односхилий 25‰ в бік кювету, прикрайкового лотка або з/б лотка. Поперечний ухил узбіччя прийнятий 40‰. Укріплення узбіччя передбачено щебінь-висівками середньою товщиною 5 см шириною 1,0 м.

Робочим проектом передбачено влаштування а/б покриття на з’їздах. На з’їздах з існуючим щебеневим (1шт.) та гравійним (2шт.) покриттям прийнята наступна конструкція дорожнього одягу: виправлення поперечного профілю існуючої гравійної (щебеневої) основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 12 см; по щебеню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2; покриття влаштовується  із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону  АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ. на бітумі БНД 50/70, товщиною 5 см.

На з’їздах з існуючим грунтовим (8шт.) покриттям прийнята наступна конструкція дорожнього одягу: влаштування нижнього шару основи із фракціонованого щебеню, фракції 40-70, товщиною 25 см; влаштування верхнього шару із фракціонованого щебеню фракції 10-20, 20-40, товщиною 15 см методом розклинювання; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2, покриття  влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II на бітумі БНД 50/70, товщиною 5 см.

Для плавного сполучення існуючого та проектованого покриття на з’їздах робочим проектом передбачено влаштування торця із щебню середньою товщиною 9 см довжиною 1,0 м. Робочим проектом передбачено влаштування роз’їздів (4шт.) та стоянок (4шт.) з наступною конструкцією дорожнього одягу: влаштування нижнього шару основи із фракціонованого щебню, фракції 40-70, товщиною 25 см; влаштування верхнього шару із фракціонованого щебню фракції 10-20, 20-40, товщиною 15 см методом розклинювання; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2, покриття  влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II на бітумі БНД 50/70, товщиною 5 см.

Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено  влаштування дорожніх знаків І типорозміру в кількості   12 дорожніх знаків. Розмітка проїзної частини  передбачена по краю проїзної частини вулиці.  Для  руху маломобільних груп населення відсутні перешкоди: поперечний профіль вулиці безбордюрний.

Заявлена кошторисна вартість визначена в поточних цінах станом на 12.02.2021 р. складала 13685,173 тис. грн.: в тому числі будівельні роботи  – 10996,356 тис. грн., інші витрати  – 2688,817 тис. гривень.

  При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були  письмово доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.



Розділи