Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6047-2215-3101-9181
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№V-0198-23/ПРОЕКСП від 28.11.2023
Орган, що видав
ТОВ "Проексп" (40993694) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі «Джогул» Ялівецького лісництва філії «Путильське лісове господарство» ДП «Ліси України», Чернівецька область»
Код проектної документації
PD01:4797-0680-5253-1092 №02/04-23 від 2023-04-19 (видав ГРИНИШИН ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:6047-2215-3101-9181
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
28.11.2023 11139.452 8836.643 0 2302.809

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Чернівецька обл., Вижницький район, Селятинська територіальна громада (UA73020150000076225) , Чернівецька обл., Вижницький район, Селятинська територіальна громада, с. Верхній Яловець (станом на 01.01.2021) не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" (44768034)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Трохимець Олена Василівна (АЕ 005247)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4797-0680-5253-1092
Орган, що видав
ГРИНИШИН ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектування
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.3 Дороги для технологічного автотранспорту промислових підприємств
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
19.04.2023
Номер проектної документації
02/04-23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Нове будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі «Джогул» Ялівецького лісництва філії «Путильське лісове господарство» ДП «Ліси України», Чернівецька область», розроблений на замовлення Філії «Путильське лісове господарство» проектною організацією ФОП Гринишин О.М. (юридична адреса: Івано-Франківська область, Надвірнянський район, с. Гаврилівка, вул. Українська, 116), кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, виданий Гринишину Олегу Михайловичу, Серія АР №020000 від 08 вересня 2022 року.

 

Підстави для розроблення проекту:

- завдання на проектування.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС1.

 

Робочим проектом передбачається нове будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі «Джогул» Ялівецького лісництва філії «Путильське лісове господарство» ДП «Ліси України», Чернівецька область.

Кліматична характеристика умов району розміщення лісової автодороги, що знаходиться в ІІІ дорожньо-кліматичній зоні (7 район) гірської підзони характеризується такими показниками: середньорічна температура повітря – 4,5°С; абсолютна максимальна температура – плюс 34°С; абсолютна мінімальна температура – мінус 26°С; глибина промерзання грунту – 60 см; відносна вологість повітря – 80%; сума атмосферних опадів за рік – 828 мм; тривалість стійкого снігового покриву – 102 дні.

Гідрологічні умови по трасі автодороги, в основному, сприятливі. Поверхневий стік забезпечується рельєфом. Ґрунтові води в процесі вишукувань на глибину до 1,5 м не виявлені.

Умовні відмітки землі по трасі автодороги збільшуються від 1006,80м до 1150,24м, а потім спадають до 1027,28м. Траса дороги проходить по території лісового фонду косогірним ходом. Рельєф гірський.

Запроектована лісова автодорога призначена для транспортного забезпечення лісогосподарських робіт з відновлення, охорони та захисту лісу, а також виконання лісозаготівельних робіт.

Траса лісової автодороги розташована на землях державного лісового фонду на території Ялівецького лісництва.

Лісовий фонд державного підприємства «Путильський лісгосп» розташований в західній частині Чернівецької області на території Вижницького адміністративного району

Початок дороги знаходиться у виділі 8 кварталу 24. Кінець дороги - у виділі 26 кварталу 19.

При вишукуванні лісової автодороги в урочищі Джогул Ялівецького лісництва прийнято такі технічні нормативи:

- тип лісової автомобільної дороги – ІІ;

- довжина дороги - 2,929 км;

- основна розрахункова швидкість руху на дорозі – 20 км/год;

- максимальний поздовжній ухил – 120‰;

- ширина земляного полотна – 4,5 м;

- ширина проїзної частини – 3,5 м;

- мінімальний радіус вертикальної кривої: увігнутої – 100 м; випуклої – 500 м;

- кількість кутів повороту – 74 шт;

- мінімальний радіус повороту в плані – 20 м;

- найменша віддаль видимості: поверхні дороги – 30 м; зустрічного автомобіля – 60 м;

- ймовірність перевищення максимальних витрат для труб – 10%.

Траса прокладена методом ландшафтного проектування косогірним ходом.

В плановому відношенні вершини кутів повороту, початок і кінець траси закріплені на місцевості стовпчиками. У висотному відношенні траса закріплена репером.

Передбачена конструкція земляного полотна відповідає типовим поперечним профілям для даного типу дороги і ґрунтів.

Поперечний профіль конструкції земляного полотна, згідно прийнятого типу дороги, запроектований під одну смугу руху з влаштуванням роз’їздів в межах видимості. Ширина земляного полотна 4,5м з розширенням на ділянках кривих в плані, залежно від радіусу кута повороту. Ширина земляного полотна на роз’їздах 7,0 м. Стрімкість укосів насипів і виїмок – 1:1; на окремих ділянках для зменшення обсягів земляних робіт для виїмки – 1:0,5 з влаштуванням берми шириною 0,5м. Відсипання насипів проводиться механізованим способом ґрунтом з розроблених виїмок.

Для відведення поверхневих вод від полотна дороги передбачено влаштування поздовжніх канав і кюветів. Глибина кюветів - 0,8м, канав - 0,6м, ширина по дну - 0,4м. Довжина бокових  канав між існуючими улоговинами  відносно незначна, що в свою чергу дає можливість організувати рівномірні потоки із незначними розходами води, і як наслідок, дає можливість не укріплювати бокові канави і кювети.

Конструювання дорожнього одягу виконано на основі вимог технічного завдання і досвіду будівництва лісових автодоріг філії «Путильське лісове господарство». Ширина проїзної частини - 3,5м, узбіччя - по 0,5м.

Проектом передбачається двошаровий дорожній одяг: основа товщиною 28см із ґрунтощебню з включенням кам’яного матеріалу розміром до 120 мм не менше 50% від загального обсягу; покриття - із ЩПС С1 (фракція 0-40мм), товщиною 12см.

Дорожній одяг влаштовується на всю ширину земляного полотна.

Для пропуску вод через земляне полотно передбачено влаштування 9 круглих металевих труб, в тому числі діаметром 0,63м - 7 шт, діаметром 1,02м - 2 шт. Всі труби без фундаментів і оголовків укладаються на вирівняну поверхню. Укріплення вхідних і вихідних отворів труб здійснюється шляхом накидки із крупного каменю.

Лісова автодорога передбачена для одностороннього руху автомобілів. Для забезпечення обгону і пропускання зустрічного транспорту передбачено влаштування шести роз’їздів довжиною 30 м з шириною земляного полотна 7,0м і проїзною частиною 6,0м. Для забезпечення безпеки руху автомобілів з розрахунковою швидкістю 20 км/год всі параметри плану і профілю відповідають нормативним вимогам. Для регулювання дорожнього руху передбачено встановлення дорожніх знаків у відповідності з чинними нормативами та правилами технічної експлуатації лісовозних автомобільних доріг. Дорожні знаки встановлюються на дерев’яних опорах.

Встановлення сигнальних стовпчиків передбачено на таких ділянках дороги:

- біля водопропускних труб по два стовпчики з обох сторін дороги на віддалі 2,5м від осі труби;

- на кривих ділянках дороги з мінімальним радіусом – через 5м із зовнішньої сторони кривої.

Сигнальні стовпчики розміщуються по 2 шт. з кожної сторони труби на узбіччі на віддалі 0,25м від бровки земляного полотна.

На дорозі передбачено встановлення 8 різнотипних дорожніх знаків та 78 напрямних стовпчиків.

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 08 листопада 2023р. складала –  11182,730 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 8871,760 тис. грн, інші витрати – 2310,970 тис. грн.

 

Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведення експертизи проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва за робочим проектом «Нове будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі «Джогул» Ялівецького лісництва філії «Путильське лісове господарство» ДП «Ліси України», Чернівецька область», в проект внесені зміни та доповнення.

 

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.

Замовник експертизи несе відповідальність  згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

 


Розділи