Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
28.11.2023 | 11139.452 | 8836.643 | 0 | 2302.809 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Чернівецька обл., Вижницький район, Селятинська територіальна громада (UA73020150000076225) , Чернівецька обл., Вижницький район, Селятинська територіальна громада, с. Верхній Яловець (станом на 01.01.2021) | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" (44768034) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Трохимець Олена Василівна (АЕ 005247) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект «Нове будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі «Джогул» Ялівецького
лісництва філії «Путильське лісове господарство» ДП «Ліси України», Чернівецька
область», розроблений на
замовлення Філії «Путильське лісове господарство» проектною організацією ФОП
Гринишин О.М. (юридична адреса: Івано-Франківська область, Надвірнянський район,
с. Гаврилівка, вул. Українська, 116), кваліфікаційний сертифікат
інженера-проектувальника, виданий Гринишину Олегу Михайловичу, Серія АР №020000
від 08 вересня 2022 року.
Підстави для розроблення проекту:
- завдання на проектування.
Клас наслідків (відповідальності)
об’єкту – СС1.
Робочим
проектом передбачається нове будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі
«Джогул» Ялівецького лісництва філії «Путильське лісове господарство» ДП «Ліси
України», Чернівецька область.
Кліматична
характеристика умов
району розміщення лісової автодороги, що знаходиться в ІІІ дорожньо-кліматичній
зоні (7 район) гірської підзони характеризується такими показниками: середньорічна
температура повітря – 4,5°С; абсолютна максимальна температура – плюс 34°С; абсолютна
мінімальна температура – мінус 26°С; глибина промерзання грунту – 60 см;
відносна вологість повітря – 80%; сума атмосферних опадів за рік – 828 мм; тривалість
стійкого снігового покриву – 102 дні.
Гідрологічні умови
по трасі автодороги, в основному, сприятливі. Поверхневий стік забезпечується
рельєфом. Ґрунтові води в процесі вишукувань на глибину до 1,5 м не виявлені.
Умовні відмітки
землі по трасі автодороги збільшуються від 1006,80м до 1150,24м, а потім
спадають до 1027,28м. Траса дороги проходить по території лісового фонду
косогірним ходом. Рельєф гірський.
Запроектована
лісова автодорога призначена для транспортного забезпечення лісогосподарських
робіт з відновлення, охорони та захисту лісу, а також виконання
лісозаготівельних робіт.
Траса лісової
автодороги розташована на землях державного лісового фонду на території
Ялівецького лісництва.
Лісовий фонд
державного підприємства «Путильський лісгосп» розташований в західній частині
Чернівецької області на території Вижницького адміністративного району
Початок дороги
знаходиться у виділі 8 кварталу 24. Кінець дороги - у виділі 26 кварталу 19.
При вишукуванні
лісової автодороги в урочищі Джогул Ялівецького лісництва прийнято такі
технічні нормативи:
- тип лісової автомобільної
дороги – ІІ;
- довжина дороги -
2,929 км;
- основна
розрахункова швидкість руху на дорозі – 20 км/год;
- максимальний
поздовжній ухил – 120‰;
- ширина земляного
полотна – 4,5 м;
- ширина проїзної частини
– 3,5 м;
- мінімальний
радіус вертикальної кривої: увігнутої – 100 м; випуклої – 500 м;
- кількість кутів
повороту – 74 шт;
- мінімальний
радіус повороту в плані – 20 м;
- найменша віддаль
видимості: поверхні дороги – 30 м; зустрічного автомобіля – 60 м;
- ймовірність
перевищення максимальних витрат для труб – 10%.
Траса прокладена
методом ландшафтного проектування косогірним ходом.
В плановому
відношенні вершини кутів повороту, початок і кінець траси закріплені на
місцевості стовпчиками. У висотному відношенні траса закріплена репером.
Передбачена
конструкція земляного полотна відповідає типовим поперечним профілям для даного
типу дороги і ґрунтів.
Поперечний профіль
конструкції земляного полотна, згідно прийнятого типу дороги, запроектований
під одну смугу руху з влаштуванням роз’їздів в межах видимості. Ширина
земляного полотна 4,5м з розширенням на ділянках кривих в плані, залежно від
радіусу кута повороту. Ширина земляного полотна на роз’їздах 7,0 м. Стрімкість
укосів насипів і виїмок – 1:1; на окремих ділянках для зменшення обсягів
земляних робіт для виїмки – 1:0,5 з влаштуванням берми шириною 0,5м. Відсипання
насипів проводиться механізованим способом ґрунтом з розроблених виїмок.
Для відведення
поверхневих вод від полотна дороги передбачено влаштування поздовжніх канав і
кюветів. Глибина кюветів - 0,8м, канав - 0,6м, ширина по дну - 0,4м. Довжина
бокових канав між існуючими
улоговинами відносно незначна, що в свою
чергу дає можливість організувати рівномірні потоки із незначними розходами води,
і як наслідок, дає можливість не укріплювати бокові канави і кювети.
Конструювання
дорожнього одягу виконано на основі вимог технічного завдання і досвіду
будівництва лісових автодоріг філії «Путильське лісове господарство». Ширина
проїзної частини - 3,5м, узбіччя - по 0,5м.
Проектом
передбачається двошаровий дорожній одяг: основа товщиною 28см із ґрунтощебню з
включенням кам’яного матеріалу розміром до 120 мм не менше 50% від загального
обсягу; покриття - із ЩПС С1 (фракція 0-40мм), товщиною 12см.
Дорожній одяг
влаштовується на всю ширину земляного полотна.
Для пропуску вод
через земляне полотно передбачено влаштування 9 круглих металевих труб, в тому
числі діаметром 0,63м - 7 шт, діаметром 1,02м - 2 шт. Всі труби без фундаментів
і оголовків укладаються на вирівняну поверхню. Укріплення вхідних і вихідних
отворів труб здійснюється шляхом накидки із крупного каменю.
Лісова автодорога
передбачена для одностороннього руху автомобілів. Для забезпечення обгону і
пропускання зустрічного транспорту передбачено влаштування шести роз’їздів
довжиною 30 м з шириною земляного полотна 7,0м і проїзною частиною 6,0м. Для
забезпечення безпеки руху автомобілів з розрахунковою швидкістю 20 км/год всі
параметри плану і профілю відповідають нормативним вимогам. Для регулювання дорожнього
руху передбачено встановлення дорожніх знаків у відповідності з чинними
нормативами та правилами технічної експлуатації лісовозних автомобільних доріг.
Дорожні знаки встановлюються на дерев’яних опорах.
Встановлення
сигнальних стовпчиків передбачено на таких ділянках дороги:
- біля
водопропускних труб по два стовпчики з обох сторін дороги на віддалі 2,5м від
осі труби;
- на кривих
ділянках дороги з мінімальним радіусом – через 5м із зовнішньої сторони кривої.
Сигнальні
стовпчики розміщуються по 2 шт. з кожної сторони труби на узбіччі на віддалі
0,25м від бровки земляного полотна.
На дорозі
передбачено встановлення 8 різнотипних дорожніх знаків та 78 напрямних
стовпчиків.
Заявлена
кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних
цінах станом на 08 листопада 2023р. складала – 11182,730 тис. грн., у т. ч.: вартість
будівельних робіт – 8871,760 тис. грн, інші витрати – 2310,970 тис. грн.
Під час розгляду
проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведення експертизи
проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта
будівництва за робочим проектом «Нове будівництво лісової автомобільної дороги
в урочищі «Джогул» Ялівецького лісництва філії «Путильське лісове господарство»
ДП «Ліси України», Чернівецька область», в проект внесені зміни та доповнення.
Відповідальність за внесення змін
та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.
Замовник експертизи несе
відповідальність згідно з
законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення
експертизи.
Розділи
![](files/tmp/qr/6ed101264378fe38562e003832066e2a.png)