Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4514-7322-5364-4796
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№220/23Д від 27.11.2023
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинків №19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі м.Миколаєва». Коригування
Код проектної документації
PD01:1690-0633-0151-0503 №2023/1-АД від 2023-09-28 (видав ЧУДАКОВ ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:4514-7322-5364-4796
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
27.11.2023 4996.113 3755.214 1240.899 140.917 140.917

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021) , покриття внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинків №19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі м.Миколаєва не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАВОДСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05410599)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020)
Відповідальний експерт З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Огурцов Олександр Юрійович (АЕ 006769, АЕ 004763, АР 020941, АЕ 005019, АЕ 007152, АР 013963)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
КУЗЬМІНА ОЛЕКСАНДРА ТИМОФІЇВНА (АЕ 005544, АЕ 006642, АР 007678)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1690-0633-0151-0503
Орган, що видав
ЧУДАКОВ ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
28.09.2023
Номер проектної документації
2023/1-АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Коригування виконане ФОП Чудаков І.В., юридична адреса: м. Миколаїв, пр. Миру, 27-Б, кВ.48; ЄДРПОУ 3091119056; головний інженер проєкту Дейнеко Іван Вікторович, кваліфікаційний сертифікат АР №015427 від 26.04.2019 р.,  виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією «Гільдії проєктувальників у будівництві»   України у 2019 р.

Робочий проєкт на  «Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів  вздовж будинків №19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі м. Миколаєва.». Коригування. розроблено на  підставі Договору №136 від 28.09.2023р. між Чудаков І.В. та Замовником -  Адміністрацією Заводського  району Миколаївської міської ради.

Вихідними даними для розробки проєкту є:

- Завдання на розробку робочого проєкту, затверджене Головою Адміністрації Заводського  району Миколаївської міської ради В.М. Дмитруком;

- Акт обстеження ділянки ремонту від 10.10.23р., затверджений першим заступником адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради А.В. Яковиною.

У 2018 році робочий проєкт " Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів  вздовж будинків №19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі м. Миколаєва.», виконаний ФОП Чудаков І.В., отримав позитивний Звіт ТОВ «Експертиза ЗО»  №1617-18Д від 17.12.2018р.

Будівельні роботи по об’єкту не розпочиналися.

У відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі змінами від 17.05.2019р. у зв'язку з введенням в дію нових нормативних документів виконано коригування проєкту.

Дійсний експертний звіт доповнює звіти ТОВ «Експертиза ЗО»  №1617-18Д від 17.12.2018р. в частині об'ємів коригування.

Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:

Том 1.

- 2023/1-АД-ЗП   Загальні положення.

- 2023/1-АД-АД  Автомобільна дорога. Робочі креслення.

Том 2.

- 2023/1-АД-ПОБ  Проєкт організації будівництва.

Том 3.

-       2023/1-АД-   Кошторисна документація.

Том 4.

-2023/1-АД-ОВНС Оцінка впливу на навколишнє середовище.

Том 5.

- 2023/1-АД-ІТЗЦЗ Інженерно-технічні заходи цивільного захисту.

Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.

Зазначена ділянка знаходиться в межах м. Миколаєва , і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5-2018 «Споруди транспорту. Вулиці і дороги населених пунктів» (таблиця 5.1) є проїздом з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 30 км/год. Забезпечує під’їзд транспортних засобів до житлових і громадських будинків, закладів, підприємств та інших об’єктів міської забудови в межах районів, мікрорайонів, кварталів.

Відповідно Державного класифікаторів будівель та споруд ДК 018-2000 код об’єкту - 2112.1 "Вулиці та дороги міст і населених пунктів".

Ширина проїзду коливається від 3,5 до 5,5 м (ширина 3,5м обумовлена стислими умовами, які вже склалися).

Існуюча дорога забезпечує зручні транспортні зв'язки з усіма функціональними зонами міста та автомобільними дорогами загальної мережі.  

ПК0+00 прийнятий створ п’яти етажної будівлі по вулиці Крилова, 13/1.

Початок проектної ділянки прийнятий на ПК 0+00

Кінець проектної ділянки  прийнятий, ПК2+16.

Загальна довжина ділянки дороги складає 0,298км.

Ділянка ремонту проходить зі півночі на південь, зі сходу знаходяться житлові п’яти поверхові будинки, з півночі знаходиться дитячий майданчик.

У результаті обстеження ділянки дороги виявлено наступне:

- житлова вулиця існує з періоду 30-40-х років ХХ ст.

-      покриття проїзду асфальтобетонне знаходиться в незадовільному стані, за час експлуатації з’явилась колійність та нерівності;

-      ліворуч  знаходяться  заїзди до під’їздів, теж в незадовільному стані.

-      бортовий камінь присутній та знаходиться в незадовільному стані.

-      люки оглядових колодязів  відповідають ДСТУ Б.В.2.5-26-2005(ГОСТ 3634).

-      рельєф проїзду має ухил.

-      технічні засоби організації дорожнього руху – відсутні;

- поздовжній профіль вулиці  – середньої складності, водовідвід з вулиці  капремонту не організовано із-за відсутності дорожнього одягу, зливові та талі води рухаються по кромці проїзної  частині, наносячи на неї бруд та ґрунт, що взимку сприяє створенню шару ожеледиці; 

- випуклі та вписані вертикальні криві в межах нормативних значень;

- присутні інженерні мережі а саме:

-  12 колодязів міського водогону та телекомунікацій,

-   6 опор 0,4кВа;

-   наземні кабельні мережі електропостачання,

-   мережі електропостачання,

-   мережі побутової каналізації,

-   газопровід низького тиску.

-               стан покриття: незадовільний;

-               наявність штучних споруд: відсутні;

-               зупинки громадського транспорту: відсутні.

Зливова каналізація відсутня, водовідведення  зливові та талі води  виконується за рахунок   поперечного та повздовжнього профілів.

Ширина дороги визначена з урахуванням її існуючих геометричних параметрів, категорії та функціонального призначення вулиці (дороги) залежно від інтенсивності руху.

Ремонт вулиці здійснюється з метою влаштування  асфальтобетонного покриття та забезпечення належних умов руху транспорту й пішоходів, та його  безпеки.

Робочим проєктом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулиці, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання дорожнього профілю.

План траси запроєктовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проєктна вісь запроєктована згідно з ДБН В.2.3-5-2018, ДБН В.23-4:2015.  План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проектування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Довжина ділянки траси складає 298,00 метрів. Примикання в межах проєктування присутні заїзди на прилеглі території .

Повздовжній профіль запроєктований з врахуванням існуючого профілю вулиці та складає 11‰. Вертикальні криві відсутні.


З врахуванням існуючих дорожніх умов та ДБН В.2.3-5-2018 поперечний профіль для  ділянки вулиці запроєктовано  як двосхилий  з величиною поперечного ухилу 20‰.

Коригуванням робочого проєкту передбачена зміна складу покриття тротуарів.

Робочим проєктом передбачено: 

-       Розбирання асфальтобетонного (існуючого) покриття з навантаженням на самоскиди;

-       Розбирання основи дороги з щебню;

-       Улаштування дорожнього корита до 250мм;

-       Улаштування щебеневої основи нижнього шару с піщано-щебеневої суміші С5 фр. 0-70мм, товщиною 21см, згідно ДСТУ 9177-2:2022

-       Улаштування щебеневої основи верхнього шару с піщано-щебеневої суміші С7 фр. 0-40мм, товщиною 12см, згідно ДСТУ 9177-2:2022;

-       Встановлення бортового каменю БР100.30.15 (ДСТУ Б В.2.7-237:2010),  кінцеві елементи бортового каменю підлягають заниженню відносно дорожніх умов та існуючого бортового каменю.

-       Улаштування асфальтобетонного покриття дороги (АСГ.Др.Щ.Б.НП.I) товщиною 6 см;

-       Улаштування покриття тротуару з фігурних елементів мощення (ДСТУ Б В.2.6-2:2009, ДСТУ Б В.2.7-145:2008) товщиною 60мм.

Улаштування конструкції дорожнього одягу:

   ТИП1  нова конструкція –

-      АСГ Др.Щ.Б. НП. І.  на бітумі БНД 70/100 товщиною 60мм.

-      на шарі основи з щебню фр. 0-40мм. товщиною 12см.

-      та щебеню фр,0-70мм 21 см.

Паркувальна кишеня, новий дорожній одяг.

Улаштування нової конструкції покриття тротуарів, прибудинкової території:

ТИП2 нова конструкція –

-      бетонна тротуарна плитка товщиною 60мм.

-      на шарі основи з щебню фр.0-40мм. товщиною 12см.

Робочим проєктом передбачається виконання робіт одностадійно,  без виділення  черг.

Відповідно до таблиці 5.1 ДБН В.2.3-5:2018 та з урахуванням примітки 2 для умов щільної забудови в частині зменшення мінімальної ширини пішохідної зони тротуару до від 1,0 до 1,5м.  визначено мінімальну ширину тротуарів в розмірі 1,0м з урахуванням категорії та функціонального призначення вулиці.

Тротуари проєктовані односхилими з похилом 20 %о у бік проїзної частини і розміщені в один рівень з бордюром, що відділяє прилеглі до шляхів пішохідного руху газони та смуги озеленення, та на 15 см вище проїзної частини.

На даній ділянці ремонту  потребують заміни 9 люків оглядових колодязів інженерних комунікацій.

Роботи передбачено виконувати без перевлаштування інженерних мереж.

На ділянці проектування передбачається розбирання існуючого бортового каменю в кількості 600 м.п. та поребрика в кількості 285м.п. і встановлення нового бетонного бортового каменю БР 100.30.15 на бетонну основу в кількості 630 м.п./шт. та також поребрика БР50х20х6 в кількості 556м.п. також на бетон,  а на тротуарах передбачається улаштування пандусів.

Робочим проєктом передбачено, що роботи з капітального ремонту дороги виконуються весною або влітку при  температурі повітря не нижче плюс 5  С, восени – не нижче плюс 10С. Укладання гарячих асфальтобетонних сумішей потрібно проводити весною або влітку при  температурою повітря не нижче плюс 5°С, восени – не нижче плюс 10°С.

На даному об'єкті передбачені заходи щодо забезпечення доступності МГН.

Поздовжній уклон шляху руху, по якому можливий проїзд інвалідів на кріслах-колясках, не повинен перевищувати 5 %. При влаштуванні з'їздів із тротуару біля будинку та в затінених місцях допускається збільшувати поздовжній уклон до 10 % на протязі не більше 10 м. Поперечний уклон шляху руху слід приймати в межах 1-2 %. Доступність для маломобільних груп населення забезпечена.

Передбачені робочим проєктом рішення забезпечують надійність та безпеку на всіх етапах життєвого циклу об’єкта.

Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з  вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2021, ДБН В.1.2-8-2021 та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.

Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 та згідно ДБН А.2.2-1-2021 виконано окремим розділом проєкту. 

Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.

Робочий проєкт виконаний з урахуванням сучасних вимог в області охорони навколишнього середовища.

Не допускається непередбачене проєктом знесення деревно-чагарникової рослинності. Знесення зелених насаджень передбачено компенсувати створенням нових насаджень в визначених місцях або при озелененні території об’єкта та його санітарної зони

Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Проєкт організації будівництва», розробленому окремим томом, прийняті у відповідності  до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".

Відповідно до вимог п.10 статті 31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» розроблено розділ ІТЗ ЦЗ окремим томом.

Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки  відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2021.

Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України  № 45 зі усіма змінами на 21.12.2021 р.

Висновки.

Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення  в пояснювальну записку та креслення: додано код об’єкту, відповідно ДК018-2000; в ПЗ додано обґрунтування ширина дороги 3.5м; на кресленнях додані недостаючи розміри, радіуси і т.і.

Проєктна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів  вздовж будинків №19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі м. Миколаєва.» Коригування. відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, , санітарного та епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології, пожежної безпеки; інженерно-технічних заходів цивільного захисту; кошторисної частини проєкту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.


Розділи