Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5076-5133-5533-5034
Версія документу
№3
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№339-10-23/КП від 23.10.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область. Коригування
Код проектної документації
PD01:7004-2322-8037-7166 Зміни №2 №15/23 від 2023-07-04 (видав ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ") / Наявні експертизи: EX01:5076-5133-5533-5034
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
13.10.2023 320489.369 245995.337 2.023 74492.009 144941.19 116529.387 0 28411.803

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Сумська обл., Сумський район, Сумська територіальна громада (UA59080270000073662) , автомобільна дорога загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ (24014538)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7004-2322-8037-7166
Орган, що видав
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" (41746840)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
04.07.2023
Номер проектної документації
15/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ 339-10-23/КП від «23» жовтня 2023 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава на ділянках км 60+620 –

км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область. Коригування»

 

Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області.

Генеральний проектувальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Наукове-виробниче об’єднання «ТРАНСІНЖИНІРИНГ», місцезнаходження: 03150, м. Київ, вул. Антоновича, буд. 51.

Головний інженер проекту (ГІП) – Денисенко Ігор Олегович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 016097). 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №339-3008-23/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560. 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-              завдання на коригування (додаток №4 до Договору №71/2023 від 04.07.2023 року), погодженого генеральним проектувальником і замовником;

-              технічного звіту з інженерно-геологічних вишукувань, виконаного ТОВ «НВО «Трансінжиніринг» у 2023 році;

-              технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, виконаного Товариство з обмеженою відповідальністю «Наукове-виробниче об’єднання «ТРАНСІНЖИНІРИНГ» у 2023 році;

-              акт обстеження автомобільної дороги, затвердженого Заступником начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг;

-              розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником. 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – Головного інженера проекту (ГІП) – Денисенко Ігора Олеговича (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 016097).

Основні проектні рішення 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава на ділянках км 60+620 – км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область. Капітальний ремонт передбачається в одну чергу.

Коригування робочого проекту полягає у:

- зміна проектних рішень поверхневого водовідводу вздовж автомобільної дороги на ділянці від ПК607+54 до ПК610+75, влаштування кювету та водопропускних труб під в’їздами у двори;

- додаткові обсяги на влаштування площі перед церквою із фему;

- додаткові обсяги на влаштування тротуару з асфальтобетонним покриттям від ПК609+97 до ПК612+64;

- Додаткові обсяги на влаштування водовідвідного лотка Л-6-8-1 від ПК614+07 до ПК622+85 (ліворуч ), від ПК617+24 до ПК620+06,00;

- Влаштування додаткових водопропускних труб діаметром 1,0 м під примиканнями на ПК619+70 та ПК620+14;

- додатковий обсяг на влаштування бар’єрного огородження в зв’язку з встановлення лотків Л-6-8-1;

- зміна проектних рішень щодо влаштування примикання на ПК701+44;

- зміна розмірів дорожніх знаків проектування, у зв’язку зі зміною нормативних документів;

- додаткові обсяги робіт на влаштування зовнішнього освітлення;

- коригування кошторисної документації. 

Автомобільна дорога 

Об’єктом коригування робочого проекту капітального ремонту є ділянка автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава на ділянках км 60+620 - км 62+900 та км 67+800 - км 70+575, Сумська область. Метою капітального ремонту ділянки автомобільної дороги є відновлення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільної дороги.

Проектування здійснено в одну стадію – робочий проект

Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільної дороги було розпочато в 2021 р. Під час будівництва виконанні наступні будівельні роботи:

- Влаштовано дорожній одяг по автомобільній дорозі;

- Виконано влаштування земляного полотна;

- Влаштовано частково систему водовідведення;

- Влаштовані тротуари частково;

- Розпочато капітальний ремонт мосту;

- Влаштовані зупинки громадського транспорту;

Ділянка дороги, що проектується, розташована в межах Сумської області і відноситься до IІ та ІІІ технічних категорій. Ділянка автомобільної дороги, що проектується, км 60+620 - км 62+900 відноситься до ІІ технічної категорії та розташована в м. Тростянець. Наступна ділянка, км 67+800 - км 70+575, відноситься до ІІІ технічної категорії, - від км 69+773 до км 69+856 ділянка дороги проходить по н. п. Климентове, а решта ділянки розташована за межами населеного пункту.

Від ПК 606+20 до ПК 629+00 – ділянка автомобільної дороги проходить по населеному пункту Тростянець, Сумської області, та відноситься до ІІ категорії дороги.

Довжина ділянки дороги 2,280 км

Категорія автомобільної дороги – ІІ.

Ширина смуги руху прийнята 3,75 м

Максимальній поздовжній похил 73 ‰.

Найменший радіус горизонтальної кривої – 100 м

Мінімальний радіус вертикальних кривих:

- опуклих – R = 3501 м;

- увігнутих – R = 2102 м.

Від ПК 678+00 до ПК 697+73, та від ПК 698+56 до ПК 705+75 – ділянка автомобільної дороги проходить за межами населеного пункту та відноситься до ІІІ категорії дороги.

Довжина ділянки дороги 2,692 км

Категорія автомобільної дороги – ІІІ.

Ширина смуги руху прийнята 3,5 м

Максимальній поздовжній похил 59 ‰. 

Найменший радіус горизонтальної кривої – 203 м

Мінімальний радіус вертикальних кривих:

- опуклих – R = 2000 м;

- увігнутих – R = 2102 м.

Від ПК 697+73 до ПК 698+56 – ділянка автомобільної дороги проходить по населеному пункту Климентове, Сумської області, та відноситься до ІІІ категорії дороги.

Довжина ділянки дороги 0,083 км

Категорія автомобільної дороги – ІІІ.

Ширина смуги руху прийнята 3,5 м

Максимальній поздовжній похил 74 ‰. 

Найменший радіус горизонтальної кривої – 203 м

Мінімальний радіус вертикальних кривих:

- опуклих – R = 3010 м;

- увігнутих – R = 1100 м.

Під час виконання будівельно робіт на об’єкті будівництва «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 - км 62+900 та км 67+800 -км 70+575, Сумська область» виникла необхідність виконати зміни в проектній документації:

- зміна проектних рішень поверхневого водовідводу вздовж автомобільної дороги на ділянці від ПК607+54 до ПК610+75, влаштування кювету та водопропускних труб під в’їздами у двори;

- додаткові обсяги на влаштування площі перед церквою із фему (проект надається);

- додаткові обсяги на влаштування тротуару з асфальтобетонним покриттям від ПК609+97 до ПК612+64 (проект надається);

- Додаткові обсяги на влаштування водовідвідного лотка Л-6-8-1 від ПК614+07 до ПК622+85 (ліворуч ), від ПК617+24 до ПК620+06,00 (проект надається);

- Влаштування додаткових водопропускних труб діаметром 1,0 м під примиканнями на ПК619+70 та ПК620+14;

- додатковий обсяг на влаштування бар’єрного огородження в зв’язку з встановлення лотків Л-6-8-1;

- зміна проектних рішень щодо влаштування примикання на ПК701+44;

- зміна розмірів дорожніх знаків проектування, у зв’язку зі зміною нормативних документів;

- додаткові обсяги робіт на влаштування зовнішнього освітлення.

Робочим проектом передбачено наступні конструкції дорожнього одягу:

Тип 1

­ ЩМА-20 на БМПП 50/70-65 товщиною 0,05 м;

­ ЕКШМ-55 - 0,5 л/м2;

­ АСГ.Кр.Щ.А1.НП.1.БНД 70/100 товщиною 0,10 м;

­ ЕКШ-55, - 1,33 л/м²;

- ЩПС.Кр.Ц.М20 товщиною 0,12 м;

­ ЩПС С-5 товщиною 0,5 м.

­ дренуючий шар із піску товщиною 0,20 м. 

З метою забезпечення доступності об’єкту проектування для маломобільних груп населення та осіб з інвалідністю, проектом передбачено влаштування пониженням рівня бортового каменю в місцях наземного пішохідного переходу до рівня проїзної частини. Поперечний похил тротуару та пішохідних доріжок прийнято 15 ‰. Ширина тротуару забезпечує рух маломобільних груп населення та осіб з інвалідністю. В місцях влаштування наземного пішохідного переходу передбачено влаштування пандусів та попереджувальної тактильної смуги. Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на ділянках влаштування тротуарів проектом передбачається влаштування тактильних елементів доступності, які включають в себе тактильні смуги, які контрастно відрізняються за кольором та фактурою від поверхні, на яку їх встановлено. Передбачається застосування трьох типів тактильних смуг: попереджувальних, спрямовуючих та інформаційних. 

Кошторисна частина 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на «08» серпня 2023 року, складала –361157.567 тис. грн., у тому числі: дорожніх робіт та послуг – 277104.378 тис. грн., обладнання – 2.567 тис. грн., інші витрати – 84050.622 тис. грн. Зворотні суми – 1181.457 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано робіт всього – 144941.190 тис. грн., в тому числі: дорожніх робіт та послуг – 116529.387 тис. грн., обладнання –0.000 тис. грн., інші витрати – 28411.803 тис. грн. Зворотні суми – 55.817 тис. грн.

Після зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно з вимогами Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року №753.

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «13» жовтня 2023 року складає: 320489.369 тис. грн., у тому числі: дорожніх робіт та послуг – 245995.337 тис. грн., обладнання – 2.023 тис. грн., інші витрати – 74492.009 тис. грн. Зворотні суми – 1180.650 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано робіт всього – 144941.190 тис. грн., в тому числі: дорожніх робіт та послуг – 116529.387 тис. грн., обладнання –0.000 тис. грн., інші витрати – 28411.803 тис. грн. Зворотні суми – 1125.64 тис. грн. 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, робоча проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку. 

Примітка: цей експертний звіт слід розглядати разом з Експертним звітом (позитивний) щодо розгляду проектної документації від 15.07.2020 року №V-0162-20/ПРОЕКСП, виданим ТОВ «ПРОЕКСП», окрім техніко-економічних показників, що викладені в новій редакції. 

 

Головний експерт проекту

 

__________________________  В.В. Ковальчук

                   (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005917

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

____________________   В.Г. Пономаренко

 (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

                                                                                    

 



Розділи