Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Вінницька обл., Вінницький район, Липовецька територіальна громада (UA05020110000052014) , ділянка а/д С-02-20-21/ВІННИЦЯ-ТУРБІВ-ГАЙСИН-БАЛТА-ВЕЛИКА МИХАЙЛІВКА/ - ГОРДІЇВКА, км 0+000 – км 7+659, протяжністю 7,659 км в межах ВІННИЦЬКОЇ обл | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" (42434474) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ДОМАНСЬКА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 002771, АЕ 006578, АЕ 007179) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
МАНДРИКА МИКОЛА ЯКОВИЧ (АЕ 000110, АЕ 006504) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Братусик Тетяна Миколаївна (АЕ 003361, АЕ 006284) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
ЧЕРНЕЦЬКА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 000184, АЕ 006387) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Горобець Сергій Олександрович (АР 002526, ІТ 001252, АЕ 005701, АР 002525) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
МИХАЛЬЧУК ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 002767) |
Експерт (фахівець) |
Розділ організація будівництва
З питань інженерного забезпечення |
Любич Володимир Володимирович
|
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
Дяков Ігор Григорович (АР 020204, АЕ 000716, АР 011201, АЕ 006283) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проектна організація ТОВ БКП “Строймонтаж ЛТД”
21020, м. Вінниця, вул. Магістратська, 90
ГІП Тютченко М.Г.
Кваліфікаційний сертифікат: серія АР №013982, 15.02.2018р.
Перелік вихідних даних для проектування:
Завдання на проектування
Акт обстеження
Дефектний акт
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта: СС2
Сукупний показник: СС2
Стислий опис основних проектних рішень:
Робочим проектом передбачено капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С-02-20-21 /Вінниця- Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка/ - Гордіївка км 0+000 — км 7+659, протяжністю 7,659 км, в межах Вінницької області.
Конструктивною частиною проекту передбачено:
Після капітального ремонту автомобільна дорога матиме такі характеристики поперечного профілю:
- кількість смуг руху – 2 смуги;
- ширина проїзної частини – 6,0 м;
- ширина узбіччя – 2,0 м;
- в т.ч. укріплена смуга за типом основного покриття – 0,5 м;
Загальна довжина ділянки дороги - 7659 м.
Інтенсивність руху на 2020 рік – 350 авт./добу (у приведених одиницях до легкового автомобіля – 460 авт./добу); перспективна інтенсивність на період 20 років – 632 авт./добу (у приведених одиницях до легкового автомобіля – 831 авт./добу);
Рух транспорту - двосторонній.
Розрахункові швидкості: 70 км/год та 90 км/год поза межами населеного пункту.
Найменший радіус кривої в плані – 250 м.
Тип дорожнього одягу – капітальний.
Навантаження на вісь – 115 кН.
Поперечний профіль проїзної частини та укріпленої смуги узбіччя за типом основного покриття прийнятий двоскатним з ухилом 25 ‰, ухил узбіччя, укріпленого ЩПС та відфрезерованим матеріалом – 40 ‰.
Найбільший поздовжній ухил – 30 ‰;
Пересічення та примикання влаштовуються в одному рівні. Розв’язки на примиканнях прийняті за VI класом
Всього на ділянці розташовано:
- 1 шт. відмикання на початку ділянки;
- 12 шт. примикань, з’їздів.
Дорожній одяг в межах радіусів прийнятий по типу основної дороги. На дорогах без твердого покриття за межами заокруглень покриття влаштовується по типу перехідного
Основні зауваження та внесенні зміни, що прийняті в ході проведення експертизи:
· доопрацьовано визначення класу наслідків;
· відкоригована недіюча нормативна література;
· доопрацьовано завдання на проектування;
· матеріали ОВНС доповнено заявою про наміри, заявою про екологічні наслідки, матеріалами врахування громадськиї інтересів після публікації в ЗМІ;
· вихідна дані доповнено Актом обстеження захисних насаджень автомобільної дороги;
· надано том 4 “Організація будівництва”
· надано висновки обстеження ділянки автомобільної дороги, що підлягає капітальному ремонту;
· надано розрахунок класу наслідків, затверджений замовником;
· повздовжній профіль доопрацьований;
· умовні позначення по типам покриття додаються на креслення Плану АД, прикрайкові лотки та водоскиди відкориговано;
· відкоригована вартість експертизи;
· вартість авторського нагляду скориговано;
· надано протокол погодження цін;
· додано зворотні матеріали (дрова).
Відповідальність за внесення змін в усі примірники даного проекту покладається на ген проектувальника та замовника