Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2255-9222-2711-9747
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№05-0131 від 10.03.2021
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ БЮРО" (43484400) Версія №3 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С-02-20-21 /Вінниця- Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка/ - Гордіївка км 0+000 — км 7+659, протяжністю 7,659 км, в межах Вінницької області
Код проектної документації
PD01:0497-9640-9504-6879 Зміни №2 №copy_3210497964069881054 від 2020-09-02 (видав БУДІВЕЛЬНО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙМОНТАЖ ЛТД" - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ) / Наявні експертизи: EX01:2255-9222-2711-9747, EX01:2255-9222-2711-9747
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань енергозбереження, З питань експлуатаційної безпеки, З питань охорони праці, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань інженерного забезпечення, Розділ організація будівництва
Головний експерт проекту
ДОМАНСЬКА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 002771, АЕ 006578, АЕ 007179 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Вінницька обл., Вінницький район, Липовецька територіальна громада (UA05020110000052014) , ділянка а/д С-02-20-21/ВІННИЦЯ-ТУРБІВ-ГАЙСИН-БАЛТА-ВЕЛИКА МИХАЙЛІВКА/ - ГОРДІЇВКА, км 0+000 – км 7+659, протяжністю 7,659 км в межах ВІННИЦЬКОЇ обл не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" (42434474)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ДОМАНСЬКА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 002771, АЕ 006578, АЕ 007179)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
МАНДРИКА МИКОЛА ЯКОВИЧ (АЕ 000110, АЕ 006504)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Братусик Тетяна Миколаївна (АЕ 003361, АЕ 006284)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
ЧЕРНЕЦЬКА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 000184, АЕ 006387)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Горобець Сергій Олександрович (АР 002526, ІТ 001252, АЕ 005701, АР 002525)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МИХАЛЬЧУК ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 002767)
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
З питань інженерного забезпечення
Любич Володимир Володимирович
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Дяков Ігор Григорович (АР 020204, АЕ 000716, АР 011201, АЕ 006283)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0497-9640-9504-6879
Орган, що видав
БУДІВЕЛЬНО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙМОНТАЖ ЛТД" - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (20083459)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Генеральний план, організація дорожнього руху, проект організації будівництва, кошторисна документація
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
02.09.2020
Номер проектної документації
copy_3210497964069881054
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проектна організація         ТОВ БКП “Строймонтаж ЛТД”                

                        21020, м. Вінниця, вул. Магістратська, 90

ГІП Тютченко М.Г.

           Кваліфікаційний сертифікат:  серія АР   №013982,  15.02.2018р. 

Перелік вихідних даних для  проектування:

Завдання на проектування

Акт обстеження

Дефектний акт

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта: СС2

Сукупний показник: СС2

 

                   Стислий опис основних проектних рішень:

   Робочим проектом передбачено    капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С-02-20-21 /Вінниця- Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка/ - Гордіївка км 0+000 — км 7+659, протяжністю 7,659 км, в межах Вінницької області.

 Конструктивною частиною проекту передбачено:

    Після капітального ремонту автомобільна дорога матиме такі характеристики поперечного профілю:

- кількість смуг руху – 2 смуги;

- ширина проїзної частини – 6,0 м;

- ширина узбіччя – 2,0 м;

- в т.ч. укріплена смуга за типом основного покриття – 0,5 м;

    Загальна довжина ділянки дороги - 7659 м.

    Інтенсивність руху на 2020 рік – 350 авт./добу (у приведених одиницях до легкового автомобіля – 460 авт./добу); перспективна інтенсивність на період 20 років – 632 авт./добу (у приведених одиницях до легкового автомобіля – 831 авт./добу);

    Рух транспорту - двосторонній.

    Розрахункові швидкості: 70 км/год та 90 км/год поза межами населеного пункту.

    Найменший радіус кривої в плані – 250 м.

    Тип дорожнього одягу – капітальний.

    Навантаження на вісь – 115 кН.

    Поперечний профіль проїзної частини та укріпленої смуги узбіччя за типом основного покриття прийнятий двоскатним з ухилом 25 , ухил узбіччя, укріпленого ЩПС та відфрезерованим матеріалом – 40 .

    Найбільший поздовжній ухил – 30 ‰;

Пересічення та примикання влаштовуються в одному рівні. Розв’язки на примиканнях прийняті за VI класом

Всього на ділянці розташовано:

- 1 шт. відмикання на початку ділянки;

- 12 шт. примикань, з’їздів.

     Дорожній одяг в межах радіусів прийнятий по типу основної дороги. На дорогах без твердого покриття за межами заокруглень покриття  влаштовується по типу перехідного

Основні зауваження та внесенні зміни, що прийняті в ході проведення експертизи:

·          доопрацьовано визначення класу наслідків;

·         відкоригована недіюча нормативна література;

·         доопрацьовано завдання на проектування;

·         матеріали ОВНС доповнено заявою про наміри, заявою про екологічні наслідки, матеріалами врахування громадськиї інтересів після публікації в ЗМІ;

·         вихідна дані доповнено Актом обстеження захисних насаджень автомобільної дороги;

·         надано том 4 “Організація будівництва”

·         надано висновки обстеження ділянки автомобільної дороги, що підлягає капітальному ремонту;

·         надано розрахунок класу наслідків, затверджений замовником;

·         повздовжній профіль доопрацьований;

·         умовні позначення по типам покриття додаються на креслення Плану АД, прикрайкові лотки та водоскиди відкориговано;

·         відкоригована вартість експертизи;

·         вартість авторського нагляду скориговано;

·         надано протокол погодження цін;

·         додано зворотні матеріали (дрова).

Відповідальність за внесення змін в усі примірники даного проекту покладається на ген проектувальника та замовника

 

Розділи