Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
23.11.2023 | 36722.477 | 28405.4 | 46.361 | 8270.716 | 3064.135 | 2093.617 | 0 | 970.518 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Золочівський район, Бродівська територіальна громада (UA46040010000033885) , Вулиці Юридика та 900-річчя Бродів в м.Броди Львівської області | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БРОДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04055989) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Олійник Галина Василівна (АЕ 004395) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
Синельніков Сергій Дмитрович (АЕ 005020, АЕ 004446, АЕ 007149, АЕ 004419) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
СИДОР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 004924) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення |
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник проекту: | Виконавчий комітет Бродівської міської ради 80600, Україна, Львівська обл., м. Броди, пл.Ринок, 20 |
Проектна організація: | ТзОВ «ІнвестБізнесПроект» |
Юридична адреса проектної організації: | 79019, Україна, м.Львів, пл.Святого Теодора, 10 тел.0677756013 |
Керівник | Раставецький І.Я. |
Головний інженер проекту: | Раставецький І.Я. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №021038, дата видачі 31.08.2023р.) |
Вихідні дані, копії:
Склад проекту:
1. Автомобільні дороги. Пояснювальна записка. Графічна частина (Том 1)
2. Каналізаційні мережі. Пояснювальна записка. Графічна частина (Том 2)
3. Кошторисна документація (Том 3)
Проектні рішення
(внаслідок коригування)
№ | Назва | Од. вим. | Кількість | |||||||
до коригу-вання | після коригу-вання | |||||||||
1 | Класифікація об’єкту | житлова вулиця | ||||||||
2. | Протяжність об’єкту | м | 953 | 953 | ||||||
3. | Площа проектованих покрить: | |||||||||
- | проїзна частина | ФЕМ h=8см | Тип 1 | м² | 3200 | 3200 | ||||
асфальтобетон h=8см | Тип 2 | м² | 5020 | 5020 | ||||||
- | тротуар | ФЕМ h=6см | Тип 3 | м² | 3022 | 3022 | ||||
4. | Камені бортові | м | 1865 | 1865 | ||||||
БР 100.20.8 | м | 2030 | 2030 | |||||||
5. | Ливнева каналізація (К2) | м | 930 | 930 | ||||||
- | оглядові колодязі Ø1,0м | шт | 28 | 28 | ||||||
дощоприймальні колодязі Ø0,7м | шт | 50 | - | |||||||
дощоприймальні колодязі Ø1,0м | шт | 25 | 52 | |||||||
труби ПВХ (SN-8) | Ø300мм | м | 215 | 275 | ||||||
Ø400мм | м | 930 | 935 | |||||||
6. | Побутово-справна каналізація (К1) |
| м | 58 | 60 | |||||
напірна каналізація | м | 296 | 510 | |||||||
- | колодязі | Ø1,0м | шт | - | 3 | |||||
Ø1,5м | шт | - | 2 | |||||||
- | труби ПВХ (SN-8) | Ø300мм | м | - | 60 | |||||
труби ПЕ100SDR17 | Ø160x9.5мм | м | 210 | 510 | ||||||
труби ПЕ100SDR17 | Ø225x13,4мм | м | - | 210 | ||||||
6. | Озеленення | газони | м² | 2030 | 2030 | |||||
7. | Організація дорожнього руху | знаки дорожні | шт | 30 | 30 | |||||
стійки знаків дорожніх | шт | 20 | 20 | |||||||
розмітка дорожня | м² | 97,33 | 97,33 | |||||||
8. | Тривалість будівництва | міс. | 9 | 9 | ||||||
9. | Тривалість експлуатації | років | >10 | |||||||
Керуючись п.10 Завдання на коригування по об’єкту «Капітальний ремонт вул.Юридика та вул. 900-річчя Бродів в м.Броди Львівської області». Коригування», а також фактичним опрацюванням робочого проекту, основні коригування здійснюється у наступному:
1. зміна проектних рішень та обсягів робіт в частині влаштування побутово-сплавної каналізації (К1);
2. зміна проектних рішень та обсягів робіт в частині влаштування ливневої каналізації (К2);
3. внесення змін у кошторисну частину робочого проекту.
План розташування
Том 1: Аркуші №№1-5 «План траси», «Схема розташування об’єкта»(в складі Аркуша №1)
Об’єкт, на якому заплановані роботи з капітального ремонту, розташований на території Львівської області, у місті Броди, в межах вулиць Юридика та 900-річчя Бродів, в умовах існуючої забудови, населеного пункту .
За своїм функціональним призначенням об’єкт, в межах ділянки, яка визначена для виконання капітального ремонту, забезпечує транспортно-пішохідне сполучення між елементами забудови міста.
· ПК 00+00 - початок проектної траси;
· ПК 9+53 - кінець проектної траси.
Проектована протяжність об’єкта в межах першої черги становить 953м
Зважаючи на фактичні дефекти об’єкта, комплекс робіт з капітального ремонту об’єкта передбачає виконання основних заходів з улаштування:
· улаштування нових конструкцій дорожнього одягу проїзної частини та тротуарів (за Типами 1,2,3);
· покращення відведення дощових і талих вод з об’єкта шляхом улаштування комплексних заходів з водовідведення (в т.ч. улаштування ливневої каналізації К2),
· улаштування побутово-справної каналізації (К1);
· улаштування заходів з озеленення;
· виконання заходів з організації дорожнього руху.
Дорожній одяг
Том 1: Аркуш №10 «Конструкції дорожнього одягу»
Під час проектування конструкцій дорожнього одягу враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали та вироби і норм проектування.
Проектом передбачене улаштування покриття з наступним конструктивом:
№ | Назва конструктивного шару/покриття | Товщина (см) |
ТИП 1 | ||
Проїзна частина (ФЕМ) | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | ~22,0 | |
1. | Існуюча щебенево-гравійна основа h~30см | - |
2. | Вирівнюючий шар з щебеневої основи із додаванням щебенево-піщаної суміші С14 з укріпленням цементом (М20) | ~10,0 |
3. | Цементно-піщана суміш (1:3) | 4,0 |
4. | Фігурні елементи мощення (ФЕМ) | 8,0 |
ТИП 2 | ||
Проїзна частина (асфальтобетон) | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | ~18,0 | |
1. | Існуюча щебенево-гравійна основа h~30см | - |
2. | Вирівнюючий шар з щебеневої основи із додаванням щебенево-піщаної суміші С14 з укріпленням цементом (М20) | ~10,00 |
3. | Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (0,8 л/м²) | - |
4. | Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.АI.НП.І БНД 70/100 | 8,0 |
ТИП 3 | ||
Тротуар (ФЕМ) ліворуч/праворуч | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 30,0 | |
1. | Ущільнений грунт | - |
2. | Підстилаючий піщаний шар | 10,0 |
3. | Щебінь фракційний (5-20мм) | 10,0 |
4. | Цементно-піщана суміш (1:3) | 4,0 |
5. | Фігурні елементи мощення (ФЕМ) | 6,0 |
Улаштування проектованих бортових каменів (БР 100.30.15, БР 100.20.8) передбачено на бетонну основу (див. схему улаштування в складі Аркуша №10. в частині схем встановлення бортових каменів).
Водовідведення
Том 1: Аркуші № №8,9 «Поздовжній профіль автодороги», Аркуш №10 в частині проектованого поперечного профіля автодороги
Том 2: Аркуші №№1,2 в частині конструктивних специфікації конструктивних елементів ливневої каналізаційної мережі, Аркуші №№3-6 в частині плану проектованих каналізаційних мереж, Аркуші №№7-9 в частині проектованого поздовжнього профілю ливневої каналізації, Аркуші №№11, 12, 13 «Таблиці колодязів»
На об’єкті капітального ремонту запроектовані наступні інженерні заходи, які покликані покращити відведення дощових та талих вод з проектованого об’єкта:
· поздовжні (8‰ макс) та поперечні профілі (20-25‰) дозволяють належним чином направляти водні маси у проектовану водовідвідну систему;
· улаштування дощоприймальної калалізації К2 з врізуванням у існуючу каналізаційну мережу населеного пункту
Основні конструктивні елементи колодязів дощоприймальної каналізації (К2):
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика колодязів | ||
дощоприймальний Ø1,0м | оглядовий Ø1,0м | |||
1. | Підстилаючий шар | піщаний h=10см | ||
Плита днища колодязя | ПН10 | |||
3. | Кільце | стінове | КС10.9 | |
4. | КС10.6 | |||
5. | - | КС10.3 | ||
6. | опорне | - | КО6 | |
7. | Плита перекриття | ПП10 | ||
8. | Люк чавунний | Т | ||
9. | Дощоприймач | ДБ | ||
10. | Гідроізоляція бетонних конструкцій | обмазувальна |
З’єднання колодязів проектованої дощоприймальної каналізації К2 передбачене з використанням ПВХ-труб (SN-8): Ø300мм, Ø400мм, які влаштовуються на піщану основу h=10см.
Глибина прокладання проектованих ПВХ-труб дощоприймальної каналізації К2 перевищує глибину промерзання (˃0,8м)
Проектований похил каналізаційної мережі становить 2-10‰.
Проектована дощоприймальна мережа під’єднується до існуючої каналізаційної мережі населеного пункту.
Побутово-справна каналізація (К1)
Том 2: Аркуш №№3 в частині конструктивних специфікації конструктивних елементів ливневої каналізаційної мережі, Аркуші №№3-6 в частині плану проектованих каналізаційних мереж, Аркуш №11 в частині проектованого поздовжнього профілю побутово-сплавної калалізації, Аркуш №5 «Таблиці колодязів»
Робочим проектом передбачене улаштування побутово-сплавної калалізації К1 з врізуванням у існуючу каналізаційну мережу населеного пункту. Проектований похил каналізаційної мережі становить 1-2‰.
Основні конструктивні елементи колодязів побутово-сплавної калалізації (К1)
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика колодязів | ||
Ø1,0м | Ø1,5м | |||
1. | Підстилаючий шар | піщаний h=10см | ||
Плита днища колодязя | ПН10 | ПН15 | ||
3. | Кільце | стінове | КС15.3 | |
4. | КС15.6 | |||
5. | КС10.3 | - | ||
6. | опорне | КО6 | ||
7. | Плита перекриття | ПП10 | 1ПП15 | |
8. | Люк чавунний | Т | ||
9. | Гідроізоляція бетонних конструкцій | обмазувальна |
З’єднання колодязів проектованої побутово-сплавної калалізації К1 передбачене з використанням ПВХ-труб (SN-8): Ø300мм, які влаштовуються на піщану основу h=10см.
Глибина прокладання проектованих ПВХ-труб побутово-сплавної калалізації К1 перевищує глибину промерзання (˃0,8м)
Поздовжні та поперечні профілі дорожніх конструкцій
Том 1: Аркуші № №8,9 «Поздовжній профіль автодороги», Аркуш №10 в частині проектованого поперечного профіля автодороги
Основні усереднені показники проектованого поздовжнього профілю:
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | |
1. | Проектна лінія поздовжнього профілю | ув’язана з існуючим рельєфом | ||
2. | Поздовжній ухил | максимальний | ‰ | 8 |
3. | Мінімальні радіуси вертикальних кривих | увігнута | м | 3000 |
опукла | м | 2500 |
Поперечний профіль
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | ||
1. | Тип профілю | проїзна частина | двоскатний | ||
тротуар | односкатний | ||||
2. | Поперечні ухили | проїзна частина | ПК0+00-ПК3+65,8 | ‰ | 20 |
ПК3+65,8-ПК9+53 | ‰ | 25 | |||
тротуар | ПК0+00-ПК3+65,8 | ‰ | 15 | ||
ПК3+65,8-ПК9+53 | ‰ | 20 | |||
3. | Ширина | проїзна частина | ПК0+00-ПК3+65,8 | м | 7,5 (3,75х2) |
ПК3+65,8-ПК9+53 | м | 7,0 (3,5х2) | |||
тротуар | ПК0+00-ПК3+65,8 | м | 1,5 | ||
ПК3+65,8-ПК9+53 | м | 1,5-2,0 |
Елементи озеленення
Том 1: Аркуші №№1-5 в частині розташування проектованих газонів
Робочим проектом передбачене улаштування газонів шляхом засівання багаторічних трав на підготовлений грунт (з додаваннням грунту родючого)
Доступність маломобільних груп населення
Робочим проектом капітального ремонту передбачені наступні заходи для пересування об’єктом представників маломобільних груп населення:
· шви між фігурними елементами мощення об’єкта пішохідної зони становлять ≤0,015;
· улаштування тактильної плитки в межах пішохідної зони (зона пішохідних переходів);
· улаштування пониженого бортового каменю у місці проектованих пішохідних переходів;
· безшовне дорожнє покриття проїзної частини у місцях, які дозволені для перетину пішохідними потоками;
Організація дорожнього руху
Том 1: Аркуші №№11,12 в частині схеми організації дорожнього руху
Проектом капітального ремонту об’єкту передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:
№ | Назва елементу регулювання | Шифр елемента | ||
1. | Знаки дорожні (II типорозмір)* | 2.1 | 5.35.1 | - |
1. | Стійки знаків дорожніх | Ø57мм h=2.5м | ||
1. | Розмітка дорожня | 1.1 | 1.5 | 1.7 |
2. | 1.14.1 | - | - |
*Улаштування стійок знаків дорожніх, світлофорів, стійок турнікетного огородження, а також антипаркувального стовпчика, передбачені на бетонний фундамент (В15)
Охорона праці
Охорона праці забезпечується виконанням всіх проектних рішень при капітальному ремонті об’єкта у відповідності до вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці з метою забезпечення безпечних умов праці, попередження виробничого травматизму та професійних захворювань, а саме:
ü організація дорожнього руху в місцях проведення робіт, а також огородження місць роботи у темні години доби;
ü до початку робіт огородження місця виконання робіт, встановлення дорожніх знаків, схеми руху транспорту і пішоходів, визначення зон постійно діючих чи потенційно-небезпечних факторів, обмеження швидкості руху автотранспорту поблизу місця виконання робіт (не більше 10 км/год.);
ü влаштування складів, розбивка майданчиків для складування конструкцій і виробів, влаштування місць паркування будівельної техніки;
ü забезпечення руху пішоходів по дерев'яних щитах, без суттєвих перепадів рівнів поверхні та наявності відповідних огорож.
ü освітлення у темний час доби будівельного майданчика, ділянки робіт, робочих місць, проїздів і підходів до них;
ü влаштування під’їзних шляхів та місць складування матеріалів, складування матеріалів по висоті згідно будівельних норм;
ü забезпечення перебування людей і пересувних транспортних засобів за межами зони можливого падіння вантажу при розвантажувальних роботах;
ü забезпечення заходів безпеки при роботі обладнання та транспортних засобів, розміщення будівельних машин з можливістю забезпечити простір, достатній для огляду робочої зони і маневрування за умови дотримання відстані безпеки поблизу незакріпленої виїмки, штабелів вантажів, устаткування;
ü виконання робіт технічно справним обладнанням та кваліфікованим персоналом, навченим та проінструктованим з питань охорони праці, технології робіт та пожежної безпеки;
ü забезпечення працівників спецодягом, комплексом захисних засобів;
ü організація санітарно-побутових приміщень з таким розрахунком, щоб уникнути проходу працюючих через небезпечні зони (котловани, зони роботи будівельних машин і механізмів тощо.
Захист від шуму
Основні джерела шуму при капітальному ремонті – будівельна техніка та будівельні інструменти. Рівні звукового тиску, рівні загальної вібрації від машин та механізмів, що використовуються при будівництві, регламентовані заводами – виготовлювачами, є в межах нормативних.
Безпека експлуатації
ü поперечний похил проектованого об’єкта становить 15-25‰, що в свою чергу унеможливлює ковзання пішоходів під час ожеледі або наявності на ній води.
ü забезпечення гладкої поверхні, без раптових малих змін у рівні, змін у слизькості та низьких перепонах (значення коефіцієнту зчеплення повинно бути не менше 0,5);
ü ризик падіння після спотикання чи зачеплення мінімізується за рахунок похилого рельєфу об’єкта та проектованих типів дорожніх покрить;
ü товщина шару дорожнього одягу запроектована з урахуванням процесу формування стійкої структури його шарів.
Вплив на навколишнє природне середовище
Вплив на земельні ресурси: капітальний ремонт вул.Юридика та вул. 900-річчя Бродів в м.Броди Львівської області. Коригування, у відповідності до п.4 ст. 34 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", реконструкція або капітальний ремонт автомобільних доріг у межах земель їх розміщення і нове будівництво об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури відповідно до містобудівної документації на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності можуть здійснюватися за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.
Капітальний ремонт дороги по вул.Юридика та вул. 900-річчя Бродів в м.Броди Львівської області не приведе до виведення земель із сільськогосподарського обороту.
Вплив на водні ресурси та можливе забруднення поверхневих і підземних вод: дощові і талі води з проїзної частини дороги відводяться у проектовану систему дощоприймальної каналізації К2 з перенаправленням перехоплених водних мас у існуючу систему водовідведення дощостоків населеного пункту.
Додаткового впливу на водне середовище під час експлуатації вул.Юридика та вул. 900-річчя Бродів в м.Броди Львівської області, не передбачається.
Вплив на атмосферне повітря: Під час експлуатації проектованої дороги в атмосферу виділяються наступні забруднюючі речовини: діоксид азоту, аміак, оксид азоту, діоксид сірки, оксид вуглецю, метан, бенз(а)пірен, НМЛОС, речовини у вигляді суспендованих твердих, діоксид вуглецю. Розраховані обсяги викидів забруднюючих речовин речовин після капітального ремонту складатимуть ~0,201г/с, 9,892т/рік.
Зростання впливу на атмосферне повітря викидів від автотранспорту, що проїжджатиме по вул.Юридика та вул. 900-річчя Бродів в м.Броди Львівської області після виконання реконструкції буде незначним, суттєве збільшення існуючого рівня фонового забруднення атмосферного повітря чи утворення зони забруднення не очікується. Максимальні приземні концентрації забруднюючих речовин з врахуванням фонового забруднення атмосфери не будуть перевищувати ГДК для повітря населених пунктів і складатимуть: по азоту діоксиду ~0,67ГДК, по оксиду вуглецю ~ 0,63ГДК, по сірки діоксиду ~0,01ГДК, ро вуглеводнях насиченихС12-С19 - 0,11ГДК, по речовинах у вигляді твердих суспендованих частин ~ 0,1ГДК, по бенз(а)пірену ~0,19ГДК, по інших речовинах розрахунок не проводився за недоцільністю. Групи сумації ~0,1ГДК.
Фактичним джерелом шуму являється автотранспорт. Рівень шумового забруднення залежатиме від інтенсивності руху автотранспорту. Аналіз проектних рішень дає можливість зробити висновок про те, що експлуатація автомобільної дороги, не буде створювати в прилеглій забудові рівнів шуму, які перевищували б ГДР згідно санітарних норм, і не буде негативно впливати на умови проживання населення.
Вплив на мікроклімат: Локальне підвищення температури повітря, температури природних водних об’єктів, вологості повітря не очікується.
Сприяння місцевому туманоутворенню, зниженню сонячної інсоляції певної території не очікується.
Вплив на флору: капітальний ремонт об’єкту не вносить негативного впливу на ландшафт території, розвиток флори та фауни.
Вплив на фауну: Спорудження і експлуатація об'єкту не пов'язані з можливим погіршенням умов існування цінних видів фауни.
Вплив на території та об'єкти природно-заповідного фонду України: Запроектований об'єкт, включаючи його інженерні комунікації, не розміщується у межах територій та об'єктів ПЗФ. У зоні впливу об'єкта території та об'єкти ПЗФ не розташовані.
Вплив на соціальне середовище: капремонт об’єкту не призведе до погіршення умов життєдіяльності місцевого населення.
Вплив на техногенне середовище: капремонт і експлуатація об'єкту проектування не впливатиме негативно на промислові, сільськогосподарські та житлово-цивільні об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятники архітектури, історії, культури та інші елементи техногенного середовища, оскільки вони знаходяться поза зоною впливу даного об’єкту.
Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва запроектованого об'єкту:
При проведенні будівельно-монтажних робіт буде використовуватись вантажний транспорт та спецтехніка. Викид забруднюючих речовин при експлуатації машин, механізмів, транспортних засобів та при виконанні земляних робіт. Валові викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря складатимуть ~6,385т/час будівництва
При виконанні будівельно-монтажних робіт проектом передбачається: зебезпечити відведення поверхневих вод з території, на якій ведуться роботи; не допускати накопичення поверхневих вод поблизу відкритих котлованів і траншей; розміщення ділянок складування матеріалів, виробів, устаткування тощо таким чином, щоб вони не перетинали шляхів природного стоку поверхневих вод в спеціально відведені місця; влаштування замощених площадок та автомобільних під”їздів.
При проведенні робіт утворяться наступні відходи: будівельні відходи (гравій, щебінь, пісок, речовини зв'язувальні зіпсовані, забруднені або неідентифіковані, їх залишки, які не можуть бути використані за призначенням, залишки асфальту та суміші асфальтобетонної без вмісту дьогтю), в кількості ~135,57т та ТПВ від життєдіяльності персоналу, в кількості ~0,988т.
Оцінка впливу на довкілля запроектованого об'єкта - вплив визнається екологічно допустимим.
Пожежна і техногенна безпека
При капітальному ремонті об’єкта не передбачена улаштування/заміна водо-провідних мереж. Ширина проїзної частини об’єкта становить 7,0-7,5м, що дозволяє проїзд пожежної техніки у будь-яку точку об’єкта.
Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму. Відповідальність за пожежну безпеку ділянки капітального ремонту, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.
Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються, в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.
Енергоефективність
В проекті передбачено застосувати сучасну енергоефективну будівельну техніку та механізми з високою забезпеченістю комплексної механізації та автоматизації основних технологічних процесів, що сприяє економічній ефективності будівництва, втому числі – зменшенню енергозатрат.
В ході проектування капітального ремонту вул.Юридика та вул. 900-річчя Бродів в м.Броди Львівської області». Коригування, використання теплоносіїв та води не передбачається.
Кошторисна частина проектної документації
Показники | Од.вим. | Вартість |
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 03.11.2023 року складала | тис. грн. | 36 628,650 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 28 367,329 |
- устаткування, меблі, інвентар | тис. грн. | 46,361 |
- інші витрати | тис. грн. | 8 214,960 |
Із загальної кошторисної вартості виконано | тис. грн. | 3 064,135 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 2 093,617 |
- устаткування, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 970,518 |
За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами кошторисних норм України
Показники |
Од.вим. |
Вартість |
Загальна кошторисна вартість
будівництва, в поточних цінах
станом на 23.11.2023 року складає |
тис. грн. |
36 722,477 |
у тому
числі: - будівельні роботи |
тис. грн. |
28 405,400 |
- устаткування, меблі,
інвентар |
тис. грн. |
46,361 |
- інші витрати |
тис. грн. |
8 270,716 |
Із загальної
кошторисної вартості виконано |
тис. грн. |
3 064,135 |
у тому
числі: - будівельні роботи |
тис. грн. |
2 093,617 |
- устаткування, меблі,
інвентар |
тис. грн. |
- |
- інші витрати |
тис. грн. |
970,518 |
Експертні звіти:
ü №14-0720-20 від 04 червня 2020 року щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт вул.Юридика та вул. 900-річчя Бродів в м.Броди Львівської області» (Філія ДП «Укрдержекспертиза» у Львівській області)
ü № 14-0034/01-23від 21 лютого 2023 року (EX01:9476-5221-6022-8182) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом “Капітальний ремонт вул. Юридика та вул. 900-річчя Бродів в м. Броди Львівськоїобласті
вважати такими, що втратили свою чинність
Робочий проект «Капітальний ремонт вул.Юридика та вул. 900-річчя Бродів в м.Броди Львівської області». Коригування розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.
Розділи
![](files/tmp/qr/53c46fcb3d04aeabd9b00c61d6189cce.png)