Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0077-6149-5392-4081
Версія документу
№3
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№688/е/23 від 20.09.2023
Орган, що видав
ДНІПРОВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (03328965) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Реконструкція вул. Ливарної у м. Дніпрі»
Код проектної документації
PD01:6636-7880-5174-0578 №5223 від 2021-10-27 (видав Товариство з додатковою відповідальністю "ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС") / Наявні експертизи: EX01:0077-6149-5392-4081
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки
Головний експерт проекту
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465 )

Кошторисна документація

Реєстраційний номер Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн.
EM01:6780-0431-7493-8448 Редакція №1 20.09.2023 675991.296

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Дніпропетровська обл., Дніпровський район, Дніпровська територіальна громада, м. Дніпро (станом на 01.01.2021), вулиця Ливарна не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (44053418)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Дворецька Наталія Миколаївна (АЕ 003665, АР 002184)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
СУПРУН ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 000167, АЕ 006423)
Відповідальний експерт З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
Томакова Наталія Олександрівна (АР 019571, АР 018010, АР 009914, АЕ 007270, АЕ 005424)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618)
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Соколова Валентина Анатоліївна (АЕ 000983, АА 000723, АА 000192)
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Лось Борис Григорович
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Захарчек Світлана Григорівна
Експерт (фахівець) З питань експлуатаційної безпеки
Роман Володимир Михайлович

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6636-7880-5174-0578
Орган, що видав
Товариство з додатковою відповідальністю "ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС" (01388420)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Генеральний план і транспорт. Технологічні комунікації. Архітектурно – будівельні рішення. Електротехнічні рішення; Проект організації будівництва. ОВНС. ОДР. Кошторисні розрахунки. Інженерно-геодезичні вишукування
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
27.10.2021
Номер проектної документації
5223
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Робочий проект  (об. № 5223) виконаний ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» (юридична адреса: 49005,  м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17; головний інженер проекту – Щур М.С., кваліфікаційний сертифікат АР № 012636, виданий атестаційною архітектурно-будівельною  комісією Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві»  від 30.11.2016) у 2023 році на підставі:

містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта  будівництва, затверджених Наказом Головного архітектурно-планувального управління департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради  від 03.07.2023  № 158 (реєстраційний номер ЄДЕССБ МU01: 5509-4348-3396-2175, реєстраційний номер 15/29-228 від 26.11.2021);

технічних умов , наданих відповідними службами;

завдання на проектування, затвердженого Замовником від 21.10.2021, доповнення до завдання 05.07.2023;

матеріалів з інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ФОП Самойленко А.А. у 2021 році;

матеріалів  топографо-геодезичних робіт, виконаних ФОП Склярова Г.М. у 2021 році;

матеріалів додаткових інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних ФОП Малишевський М.В. у 2021  та 2023 роках.

СТИСЛИЙ ОПИС ОСНОВНИХ ПРОЕКТНИХ  РІШЕНЬ

Ділянка вулиці, що підлягає реконструкції, розташована в Соборному районі м. Дніпро по Крутогорному узвозі (в минулому вул. Рогальова) та вул. Ливарній.

Відповідно до містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта  будівництва, затверджених Наказом Головного архітектурно-планувального управління департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради  від 03.07.2023  № 158 (реєстраційний номер ЄДЕССБ МU01:   5509-4348-3396-2175, реєстраційний номер 15/29-228 від 26.11.2021) та пояснювальної записки до представленого робочого проекту частина території реконструкції (а саме: перехрестя вулиці Ливарної з узв. Крутогірний) розташована в межах історичного ареалу «Центральний» та в межах зон охорони пам’яток архітектури м. Дніпра, затверджених управлінням культури,  національностей і релігій Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 21.08.2019.

Існуюче покриття проїзної частини виконано з асфальтобетону, покриття тротуарів – частково з асфальтобетону, частково з фігурних елементів мощення. Сполучення дорожнього одягу проїзної частини з тротуаром на вулиці здійснюється за допомогою бортового каменю. Розділова смуга відсутня. Зони відпочинку для мешканців на всій протяжності вулиці – відсутні.

Згідно з  матеріалами інженерно-геологічних  вишукувань, виконаних ФОП Самойленко А.А.  у 2021 році та пояснювальною запискою до представленого на експертизу робочого проекту, покриття проїзної частини виконано з асфальтобетону, покриття тротуарів – частково з асфальтобетону, частково з ФЕМ. Сполучення дорожнього одягу проїзної частини з тротуаром на вулиці здійснюється за допомогою бортового каменю. Розділова смуга відсутня.

Досліджувана територія розташована в межах першої та другої надзаплавних правобережних терас  р. Дніпро яка протікає на відстані ≈ 0,25- 0,5 км на північ та північний схід. При забудові територія була  спланована насипними ґрунтами.

Рельєф досліджуваної ділянки з ухилом в північному напрямку. Абсолютні позначки змінюються від 66,60 м до 55,26 м в Балтійській системі висот.

Скидання поталих і дощових вод здійснюється організовано в зливову каналізацію.

У межах району вишукування, до глибини буріння 11,0 м за номенклатурною ознакою та фізико-механічними властивостями (з урахуванням матеріалів вишукування минулих років) згідно до нормативних документів, розділена на 8 інженерно-геологічних елементів (далі - ІГЕ), у межах яких товща є статистично однорідною по складу та властивостям:

ІГЕ-1, t IV – насипний шар - асфальт, бетон нижче неоднорідна суміш супіску суглинку різного кольору, з включенням щебеню, будівельного сміття, потужність 1,5-           7,0 м.

ІГЕ–2, а-d IV- супісок темно-сірий до чорного, від вологого до водонасиченного, від пластичної до текучої консистенції, з малопотужними лінзами та прошарками піску пилуватого, з домішками органічних речовин, потужність 0,7-1,5 м;

ІГЕ-3, а-d III – суглинок темно-жовтий, жовто-сірий, легкий, водонасичений, м’якопластичної консистенції, з тонкими прошарками та лінзами піску, потужність 1,0- 4.8 м;

ІГЕ-4, а-d III – супісок жовто-сірий, водонасичений текучої консистенції, з прошарками та лінзами піску, потужність 2,5-3,0 м;

ІГЕ-4а, а III – пісок кварцовий жовто-сірий, пилуватий, водоносний, середньої щільності, з тонкими прошарками, супіску, потужність 0,5-0,7 м;

ІГЕ-5, а-d III – суглинок сірий, важкий, водонасичений, тугопластичної  консистенції, комковатої структури, в підошві шару з прошарками піску, потужність 1,4-2,7 м;

ІГЕ-6, а II – пісок кварцовий жовто-сірий, сірий, пилуватий, водоносний, середньої щільний, однорідний, потужність 2,2 м;

ІГЕ-7, vd II – супісок лесовидний, жовто-сірий, маловологий, твердої консистенції, просідаючий, в підошві шару з включенням жорстви та щебеню граніту, потужність 2,5-3,0 м;

ІГЕ-8, а I – пісок кварцовий жовто-сірий, сірий, різнозернистий (від середньої крупності до гравіюватого), водоносний, щільний, неоднорідний з включенням гальки, жорстви та щебеню граніту, потужність 4,0 м.

З аналізу матеріалів вишукувань минулих років лесовидні супіски ІГЕ – 7, які розповсюджуються в межі вул. Барикадної, проявляють просідаючі властивості від замочування при додаткових навантаженнях. Початковий просідаючий тиск для ІГЕ –7–36,0кПа.

Водоносний горизонт безнапірний, водомісткими ґрунтами є супіски (ІГЕ - 2, 4), суглинки (ІГЕ - 3, 5) та піски пилуваті з прошарками супіску (ІГЕ – 4а, 6), піски різнозерністі з вмістом жорстви та щебню, дресв’яно – щебенистий ґрунт з піщаним заповнювачем (ІГЕ - 8) та тріщинувата зона граніту.

Рівень ґрунтових вод, в межах території досліджень, зафіксовано на глибині 9,6-1,6 м, (абс. позн. 55,20 -52,55 м).

До числа небезпечних процесів на досліджуваній території відзначається наявність в геологічному розрізі просідаючих ґрунтів, підтоплення території та велика потужність насипних ґрунтів не витриманих за потужністю, неоднорідних за складом та їх підстилаючих алювіальних та алювіально-делювіальних накопичень (супісків ІГЕ-2 з домішками органічних речовин і суглинків ІГЕ-3 і супісків ІГЕ-4 - які незакономірно фаціально заміщуються за простяганням з лінзами та прошарками піску).

Розглянута ділянка за складністю інженерно-геологічних умов належить до третьої категорії – складної.

З несприятливих фізико-геологічних процесів та явищ на досліджуваній території слід визначити наявність в геологічному розрізі великої потужності насипних ґрунтів не витриманих за потужністю, неоднорідних за складом та підтоплення території в межах вул. Ливарної.

За геолого-гідрогеологічними умовами територія вишукувань в межах вулиці Ливарної відноситься до підтопленої.

Глибина промерзання ґрунтів складає для: суглинків 0,76 м; супісків та пісків дрібних і пилуватих - 0,93 м; великоуламкових ґрунтів -1,13 м.

Дніпропетровська область відноситься до  п’ятибальної зони,  категорія ґрунтів за сейсмічними властивостями – ІІ.

 

Метою реконструкції є необхідність покращення умов якості життя людей, які проживають в цій зоні, для збільшення зон відпочинку і культурного проведення часу жителів та гостей району, заміна та переулаштування фізично зношених мереж інженерних комунікацій та покращення умов транспортної інфраструктури житлової вулиці.

Робочим проектом реконструкції передбачається:

по вулиці Ливарної в межах від вул. Січеславська Набережна до узв. Крутогірного зміна трасування дорожньої осі в плані зі зміщенням до непарної сторони вулиці, виконання транспортних розв’язок, розпланування та зонування прилеглої території, організація заїздів на прилеглі ділянки, вулиці та провулки;

по перехрестю вул. Ливарної з узвозом Крутогірним реконструкція з урахуванням проектних рішень, виконаних в проекті №20-3381 «Реконструкція площі Успенської в м. Дніпрі»;

підняття проектних позначок проїзної частини вулиці до рівня проектованих тротуарів в місцях пішохідних переходів;

заміна покриття в межах перехрестя та пішохідних переходів на гранітну бруківку (з підсиленням залізобетонною плитою);

заміна покриття тротуарів та пішохідних зон на гранітну тротуарну плитку різних видів (з підсиленням залізобетонною плитою для забезпечення під’їзду спецтранспорту);

виконання дорожніх бортових каменів в межах проектування з граніту;

заходи з зовнішнього освітлення проїжджої частини;

озеленення та благоустрій території з розташуванням в межах проектування індивідуально розроблених малих форм (дизайнерських урн, обрамлення дерев, декоративних світильників, обмежувачів руху (антипаркувальні боларди);

система організованого автоматизованого поливу зелених насаджень;

функціональне та декоративне зовнішнє освітлення;

перевлаштування, прокладання інженерних комунікацій та мереж згідно наданих технічних умов та завдань, що виникли в процесі проектування (мережі газопроводів, водопроводів, побутової каналізації, зливової каналізації в межах проектування);

система відеоспостереження з підключенням до мереж «Безпечне місто»;

винесення та переулаштування кабельних мереж, які потрапляють у зону проектування;

заходи для безперешкодного пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (далі – МГН) в межах проектованої ділянки вулиці у відповідності із діючими нормативними документами.

 

Представленим робочим проектом передбачено дві черги будівництва:

Загальна площа реконструкції – 24868,0 м2

1 черга - реконструкція проїжджої частини перехрестя вулиці Ливарна – Крутогірний узвіз з додатковим переулаштуванням інженерних мереж включаючи вулицю Ливарна від Крутогірного узвозу до з’їзду на вул. Січеславська Набережна;

2 черга - реконструкція вулиці Ливарної від Крутогірного узвозу до з’їзду на вул. Січеславська Набережна з благоустроєм території та необхідними функціональними системами.

1 черга будівництва

Реконструкція перехрестя вулиці Ливарна – Крутогірний узвіз.

Площа твердих покриттів – 1108,6 м2; проектна довжина проїжджої частини вулиці – 140,0 м.

У складі робіт робочим проектом передбачається:

реконструкція перехрестя вул. Ливарної з узвозом Крутогірним з урахуванням проектних рішень, виконаних в проекті №20-3381 «Реконструкція площі Успенської в м. Дніпрі», зміна трасування дорожньої осі в плані зі зміщенням до непарного боку  вулиці, виконання транспортних розв’язок в кількості 1шт., розпланування та зонування прилеглої території, організація заїздів на прилеглі ділянки, вулиці та провулки;

підняття проектних позначок проїзної частини вулиці до рівня проектованих тротуарів в місцях пішохідних переходів;

заміна покриття в межах перехрестя та пішохідних переходів на гранітну бруківку (з підсиленням залізобетонною плитою);

укладання асфальтобетонного дорожнього покриття за межами перехрестя на ділянці після з’їзду з перехрестя вздовж будинку 21-а по Крутогорному узвозу в межах проектування;

заміна дорожніх бортових каменів в межах проектування на гранітні;

перевлаштування мереж побутової каналізації згідно наданих технічних умов.

Конструктив на ділянці із мостінням бруківкою:

-Затирання швів цементно-піщаною сумішшю

-Кольоровий шов Mapestone PFS 2 – витрата 17,5 кг/м2

-Плити з каміння вулканічного походження чорного кольору, оброблені антислизькою тесаною обробкою

-Гарцовка: сумiш з 25% з вмiстом цементу М 400 та гранвідсіву – 0.05 м

-Бетонна основа з бетону товщиною 200 мм, армованою у два ряди в двох напрямках арматурою за ДСТУ 3760:2019 Ø12А400С, крок 200 у двох напрямках, матеріал плити бетон С20/25 F75 із додаванням домішки для підвищення водонепроникності.

Плівка поліетиленова 100мк

- Підготовка з піщано-щебеневої суміші ЩПС (фр.0-40) – 0.10 м

- Ущiльнений грунт

Конструктив на ділянці із влаштуванням асфальтобетонного покриття

- Верхній шар дорожнього одягу з асфальтобетону АББМПДр.Щ.А.НП.БМПА 70/100-55, з розливом бітумної емульсії ЕКШМ-50, 0.4 л/м² – 0.07 м

- Нижній шар дорожнього одягу з асфальтобетону АББМПКр.Щ.А1.НП.БМПА 70/100-55 – 0.10 м

- Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50, 1.2 л/м²

- Щебенево-піщана суміш ЩПС-40 оброблена цементом 4,0%, марка матеріалу М 20

– 0.15 м

- Щебенево-піщана суміш ЩПС С5– 0.27 м

- Ущільнений грунт

В межах ділянки з мостінням бруківкою встановлюється бордюр з каміння вулканічного походження, дрібнозернистий, темно-сірого кольору з обробкою поверхні та фасками, L*300*150мм у рівні з проїзною частиною.

В межах ділянки з улаштуванням асфальтобетонного покриття встановлюється бордюр з каміння вулканічного походження, дрібнозернистий, темно-сірого кольору з обробкою поверхні та фасками, L*300*150мм з підвищенням над проїзною частиною на 0,15 м.

Реконструкція вулиці Ливарна.

Перевлаштування та прокладання інженерних комунікацій, мереж: мережі газопроводів, водопроводів, побутової каналізації в межах проектування вул. Ливарної.

Роботи по видаленню зелених насаджень відповідно до актів обстеження, що надається замовником.

2 черга будівництва

Реконструкція вулиці Ливарної від Крутогірного узвізу до з’їзду на вул. Січеславська Набережна.

Загальна площа реконструкції – 23 759,4 м2, протяжність ділянки реконструкції – 618,0 м.

Дорожня частина:

реконструкція проїжджої частини вулиці Ливарної від Крутогірного узвізу до з’їзду на вул. Січеславська Набережна зі зміною трасування дорожньої осі в плані зі зміщенням до непарної сторони вулиці, влаштування нових з’їздів до вул. Січеславської Набережної, виконання транспортних розв’язок, розпланування та зонування прилеглої території, організація заїздів на прилеглі ділянки, вулиці та провулки;

заходи з зовнішнього освітлення проїжджої частини;

організація парко-місць;

кількість смуг руху - дві та три в залежності від ділянки.

В місцях зміни трасування, влаштування нових з’їздів, паркувальних кишень та розширення проїзної частини (за необхідності) влаштовується новий дорожній одяг, наступної конструкції:

- Верхній шар дорожнього одягу з асфальтобетону АББМПДр.Щ.А.НП.БМПА 70/100-55, з розливом бітумної емульсії ЕКШМ-50, 0.4 л/м² – 0.07 м

- Нижній шар дорожнього одягу з асфальтобетону АББМПКр.Щ.А1.НП.БМПА 70/100-55 – 0.10 м

- Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50, 1.2 л/м²

- Щебенево-піщана суміш ЩПС-40 оброблена цементом 4,0%, марка матеріалу М 20

– 0.15 м

- Щебенево-піщана суміш ЩПС С5– 0.27 м

- Ущільнений грунт

На примиканнях доріг конструкція дорожнього одягу до радіусу заокруглення (в

межах виконання робіт) приймається за типом основної дороги. На з'їздах до прилеглих територій конструкція дорожнього одягу до радіусу заокруглення (в межах виконання робіт) приймається з бруківки, по контуру встановлюється бордюр з каміння вулканічного походження, дрібнозернистий, темно-сірого кольору з обробкою поверхні та фасками, L*300*150мм.

На підвищених пішохідних та велосипедних переходах конструкція дорожнього одягу приймається з бруківки, по контуру встановлюється бордюр з каміння вулканічного походження, дрібнозернистий, темно-сірого кольору з обробкою поверхні та фасками, L*300*150мм.

Благоустрій території:

заміна покриття на гранітну тротуарну плитку різних видів та гранітну бруківку (з підсиленням залізобетонною плитою для забезпечення під’їзду спецтранспорту) в загальних межах проектування об’єкта в цілому;

організація відведення зливових вод в каналізацію, запроектовану окремим проектом;

озеленення та благоустрій території з розташуванням в загальних межах проектування об’єкта в цілому індивідуально розроблених малих архітектурних форм (декоративні стіни з граніту, лави; урни, обрамлення дерев, декоративні світильники, обмежувачі руху, велопарковки);

Інженерні  мережі:

система автоматизованого поливу;

функціональне та декоративне зовнішнє освітлення;

зливова каналізація;

система відеоспостереження з підключенням до мереж «Безпечне місто»;

винесення та переулаштування кабельних мереж, які потрапляють у зону проектування.

 Реконструкція вул. Ливарної у місті Дніпро є важливим елементом міського простору, спроектованим з урахуванням зручності та безпеки для пішоходів,  ширини та простору для комфортного руху. Робочий проект передбачає наявність тротуарів або пішохідних зон з відведеними ділянками для проходження, місцями для відпочинку та освітленням для безпечного користування вулицею вночі.

При проектуванні пішохідної зони вулиці Ливарної була надана особлива увага до доступності для всіх категорій пішоходів, включаючи осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (далі – МГН). Вулиця обладнана спеціальними  зонами для вхідних розгалужень, пандусами та іншими зручностями для забезпечення  безпечного та безбар'єрного доступу.

Вулиця відділена від дорожнього руху, а рух транспорту контролюється засобами сигналізації. Для безпечного перетину вулиці передбачено підняття проектних позначок проїзної частини вулиці до рівня проектованих тротуарів в місцях пішохідних переходів.

Благоустроєм  вул. Ливарна передбачено ландшафтне озеленення та декоративне оформлення. Використання рослинних композицій, дерев та квітників гармонічно об’єднаних з запроектованими малими архітектурними формами з граніту буде надавати вулиці привітну та естетичну атмосферу. По вул. Ливарній робочим проектом передбачається необхідна інфраструктура для забезпечення комфорту для містян та гостей міста:  встановлення лавок, смітників, велосипедних парковок, вуличного освітлення та інших засобів, які сприяють зручному перебуванню пішоходів на вулиці.

Передбачені індивідуальні опори освітлення, точкові світильники, підсвічування болардів та  дерев.

Робочим проектом передбачені різні типи покриття в залежності від місця розташування (пішохідна зона або дорожня частина),  а також в залежності від призначення (тактильна, велосипедні доріжки, пішохідні перетини та ін.).

 Конструктивні рішення

В залежності від типу покриття та його призначення запроектовані несучі монолітні армовані залізобетоні плити. Залізобетонні плити передбачені двох типів за товщиною та армуванням.

- Тип 1 (для ділянок із підвищеними навантаженнями): товщиною 200 мм,  армованою у два ряди в двох напрямках арматурою за ДСТУ 3760:2019 Ø12А400С, крок 200 у двох напрямках, яка влаштована по ущільненому ґрунту та підготовці 100 мм із бетону С8/10. Матеріал плити бетон С20/25 F75 із додаванням домішки для підвищення водонепроникності.

- Тип 2 (для усіх інших ділянок): товщиною 150 мм, армованою у два ряди в двох напрямках арматурою за ДСТУ 3760:2019 Ø12А400С, крок 200 у двох напрямках, яка влаштована по ущільненому ґрунту та підготовці 100 мм із бетону С8/10. Матеріал плити бетон С20/25 F75 із додаванням домішки для підвищення водонепроникності.

На ділянках плит у місцях розташування МАФів передбачені контурні фундаментні балки, які повторюють контури МАФів. Висота балок ‒ 600 мм, ширина балок ‒ 400 мм. Балки армуються поздовжньою арматурою за ДСТУ 3760:2019 Ø14А400С, та поперечною арматурою  за 3760:2019 Ø8А400С із кроком 400 мм. Матеріал балок бетон С20/25 F75 із додаванням домішки для підвищення водонепроникності.

В рамках робочого проекту передбачені збірно-монолітні колодязі каналізаційні та камери водопровідні.

Склад конструкцій монолітних каналізаційних колодязів:

- ущільнений грунт із щебенем фракцією 20-40 товщиною 200 мм;

- монолітна залізобетонна плита 300 мм, армована двома сітками у двох напрямках, бетон С25/30 F75 W6 із гідроізоляцією двома шарами бітумної мастики;

- монолітна залізобетонна стіна 300 мм, армована двома сітками у двох напрямках, бетон С25/30 F75 W6 із гідроізоляцією двома шарами бітумної мастики;

- монолітна залізобетонна плита 220 мм, армована двома сітками у двох напрямках, бетон С25/30 F75 W6 із гідроізоляцією двома шарами бітумної мастики;

- засипка ущільненим ґрунтом.

Склад конструкцій збірно-монолітних каналізаційних колодязів та водопровідних камер:

- ущільнений грунт із щебенем фракцією 20-40 товщиною 200 мм;

- монолітна залізобетонна плита 300 мм, армована двома сітками у двох напрямках, бетон С25/30 F75 W6 із гідроізоляцією двома шарами бітумної мастики;

- збірні залізобетоні блоки шириною 300 мм;

- монолітний залізобетонний пояс 200 мм, армований поздовжньою арматурою за ДСТУ 3760:2019 Ø14А400С, та поперечною арматурою за ДСТУ 3760:2019 Ø8А400С із кроком 200 мм, бетон С25/30 F75 W6 із гідроізоляцією двома шарами бітумної мастики;

- монолітна залізобетонна плита 220 мм, армована двома сітками у двох напрямках, бетон С25/30 F75 W6 із гідроізоляцією двома шарами бітумної мастики;

- засипка ущільненим ґрунтом.

Фундаменти під опори стовпів запроектовані у вигляді окремо розташованих монолітних фундаментів із розмірами 300х300х1500(h) мм. Основою для фундаменту є ущільнений ґрунт із щебенем фракцією 20-40 товщиною 150 мм.

Армування фундаменту передбачено із поздовжньої арматури за ДСТУ 3760:2019 Ø14А400С, та поперечною арматурою за  ДСТУ 3760:2019 Ø8А400С із кроком 200 мм. Бетон С16/20 F150 W4, із закладними деталями анкерних болтів та металевих труб під мережі живлення.

Верхня частина (горловина) конструкції існуючих каналізаційних люків бетонується до нових позначок згідно генплану. Бетон горловини С20/25 F150 із додаванням домішки для підвищення водонепроникності.

Проектними рішеннями передбачається захист залізобетонних конструкцій від корозії відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.6-145:2010 «Захист бетонних та залізобетонних конструкцій від корозії». Для захисту від капілярних вод передбачена гідроізоляція всіх залізобетонних площин конструкцій, що стикаються із ґрунтом, у вигляді обмазки бітумними мастиками за 2 рази.

Захист металоконструкцій від корозії передбачено  відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.6 193:2013 «Захист металевих конструкцій від корозії», емаллю ПФ 1189 за ГОСТ 6465-76* в 3 шари загальною товщиною 150 мкм.

 Інженерне забезпечення

Водопровід

В зону проектування реконструкції вул. Ливарна потрапляють мережі водопроводу КП «Дніпроводоканал»: Ду300, Ду150 зі сталевих та чавунних труб, вводи водопроводу до житлових будинків Ду=50÷200 мм зі сталевих труб, чавунних та поліетиленових труб.

1 черга будівництва

Водопроводи, що потрапляють в зону проектування реконструкції вул. Ливарна, демонтуються і укладається водопровід Ø315х18,7 SDR17 з поліетиленових труб від вул. Крутогірний узвіз до вул. Січеславська Набережна. В зв’язку з тим, що ґрунти просадочні I типу водопровід, згідно табл. 46 ДБН В.2.5-75:2013, укладається на ущільнений ґрунт на глибину 0,8 м. В місцях перетину з іншими комунікаціями на відстані, менше нормативної водопровід укладається в футлярах з поліетиленових труб Ø500х27,7 SDR17 та Ø450х26,7 SDR17. Укладання труб виконується переважно відкритим способом, укладання ділянки трубопроводу під вул. Січеславська Набережна до колектору Ду1000 передбачається методом глибинно-спрямованого буріння.

Водопровідні колодязі передбачаються з залізобетонних кілець Д=1÷2,5м.

Передбачено заміну водопроводів ділянок вводів до споживачів. Ділянки трубопроводів до споживачів прокладаються в футлярах з поліетиленових труб Ду100÷200.

 2 черга будівництва

Другою чергою передбачено реконструкцію існуючих колодязів у зв'язку з благоустроєм території вулиці Ливарної: демонтаж старих люків та перевлаштування покриття колодязів під нові люки.

 Каналізація господарчо-побутова.

В зону реконструкції потрапляє:

- по вул. Ливарна каналізаційний напірний колектор Ду1400 зі сталевих труб, Ду600 з залізобетонних труб, Ду300, 500мм з поліетиленових труб, Ду200 із чавунних труб;

- по вул. Крутогірний узвіз каналізаційні колектори Ду500, Ду1000 з залізобетонних труб.

Існуюча каналізація Ду400 з чавунних труб, яка перетинає вул. Ливарна, замінена на каналізацію Ду300 з поліетиленових труб, згідно проекту 21.21-ТХ ФОП Самойленко В.В.

1 черга будівництва.

По вул. Крутогірний узвіз передбачається будівництво каналізаційного колектору з труб каналізаційних двошарових гофрованих Ø600 SN8.

По вул. Ливарна робочим проектом передбачається будівництво каналізаційного колектору з труб каналізаційних двошарових гофрованих Ø600 SN8. Укладання труб виконується переважно відкритим способом, укладання ділянки трубопроводу під аркою житлового будинку №17 та далі до приєднання до існуючого каналізаційного колектору Ду1000 виконується шнеко-буровим методом.

Існуючи каналізаційні трубопроводи підключаються до проектованої каналізації.

Враховуючи просадочність грунтів основою під колектор служить ущільнений ґрунт на глибину 0,8 м.

2 черга будівництва.

Другою чергою передбачено реконструкцію існуючих колодязів у зв'язку з благоустроєм території вулиці Ливарної:

- демонтаж старих люків та перевлаштування покриття колодязів під нові люки;

- нарощування горловин існуючих колодязів, які потрапляють під зони газонів та МАФ.

 Дощова каналізація.

Дощова каналізація 2Ду1400 на вул. Ливарній передбачена проектом 21.21-ТХ ФОП Самойленко В.В. Також в зону реконструкції потрапляє існуюча зливова каналізація ПВХ 500.

Робочим проектом передбачається відвід дощових вод з вул. Ливарна в дощовий колектор 2Ду1400 мм, передбачений проектом 21.21-ТХ ФОП Самойленко В.В, а також в існуючий зливовий колектор.

Для відводу дощових вод з пішохідної зони передбачено перехоплюючи лотки з відводом до колодязів колектору 2Ду1400мм.

Для відводу існуючих дощових стоків з криш будинків робочим проектом передбачено дощоприймачі з дощоприймальними колодязями та відводом вод до колодязів колектору 2Ду1400 мм.

Для відводу дощових вод з проїжджої частини робочим проектом передбачено дощоприймачі з відводом вод до існуючої зливової каналізації ПВХ500 і існуючого зливового колектору.

Відвід дощових стоків передбачається по двошарових гофрованих трубах Ду100-500 мм.

Враховуючи, що дощова каналізація розташована у просідних ґрунтах 1 типу, труби укладаються на ущільнену основу.

Оглядові колодязі на межах зливової каналізації приймаються із збірного залізобетону з використанням серії 902-09-46.88 для просідних грунтів.

Система збору дощових вод з тротуарів передбачена з дощоприймальних лотків Multiline з щілинною рамою.

 Поливальний водопровід.

Метою розробки є організація системі зрошення по вулиці Ливарної у м. Дніпрі, яка становить 5200,0 м2 поливу зелених насаджень.

Робочий проект розроблений з урахуванням особливостей рельєфу місцевості, інженерних комунікацій, проекту з ландшафтного благоустрою ділянки та кліматичних особливостей об'єкта.

В робочому  проекті використано обладнання провідних світових виробників поливних систем:  IRRITROL (США);  IRRITEC(Італія).

Зрошувальні системи підібрано з урахуванням забезпечення необхідною кількістю вологи для кожного типу ділянки, яка буде зрошуватися, характеристик системи водопостачання (тиск), складу ґрунту і площі, яка повинна бути охоплена іригацією. Для поливу зелених насаджень, квітників, кущів то що застосовується крапельна трубка підземного розташування з компенсованою крапельницею. Для поливу дерев використовується пристрої поливу кореневої зони з системою аерації.

Споживачем електроенергії є контролери. Підключення живлення контролера здійснюється до побутової мережі 220 В. Розподільчі мережі передбачені кабелями з мідними жилами марки. Переріз кабелів вибрані по струмовим навантаженням та перевірені по категоріям напруги в мережі. Напруга в кабелях, прокладених на ділянці для керування електромагнітними клапанами 24В, частота 50Гц. Прокладка кабелю від контролера керування до електромагнітних клапанів передбачена в кабельних траншеях в захисному кожусі.

Для магістрального трубопроводу обрана труба ПНТ 50 мм PN10.

Для забезпечення напірного переміщення та фільтрацію води передбачено насосні станції (група пристроїв), що забезпечують витрату до 8 м³ / год, і тиск в 4,0 бар.

В системі передбачений механічний фільтр, що запобігає потраплянню в трубопроводи системи зрошення механічних частинок (окалини, піску і т.п.).

Для монтажу поливного трубопроводу передбачено використання поліетиленових труб ПНТ PN 8/10.

Діаметри трубопроводу, підібрані з урахуванням забезпечення мінімальних втрат тиску, і забезпечують швидкість потоку води не більше 1,5 м / сек.

Розрахунки діаметрів по підбору трубопроводів для кожної ділянки поливної магістралі для забезпечення необхідних параметрів виконані в програмі «IRRIMETZER».

Поливний трубопровід прокладається на глибині 30-35 см. У місцях укладання, ґрунт повинен бути ущільнений. Дно траншеї засипається піском або м'яким ґрунтом фракцією не більше 5 мм.

Електропостачання.

Проектні споживачі електроенергії по вул. Ливарній наступні:

- функціонально-декоративного освітлення;

- насосні станції системи автоматичного поливу;

- відеоспостереження.

Реалізація проектних рішень по вказаним системам виконується у другій черзі будівництва.

Електропостачання об’єктів функціонально-декоративного освітлення виконується згідно технічних умов  від діючої шафи I-710 в ТП450.

Електропостачання для інших споживачів передбачено від КП 0,4 кВ проекту "Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі".

Електропостачання архітектурно-декоративного підсвічування передбачено від шин розподільного щита 0.4кВ.

Категорія електроприймачів за надійністю електропостачання – третя. Напруга мережі -220/380В, система TN-С-S.

Живлячу мережу передбачено виконати одним п'ятипровідним кабелем з мідними жилами.

Групова мережа електроосвітлення і розподільна мережа електрообладнання виконуються кабелем і дротом з мідними жилами в оболонці з матеріалів, що важко загоряються.

Всі металеві частини електрообладнання, що нормально не перебувають, але здатні виявитися під напругою внаслідок пробою ізоляції, підлягають заземленню. У якості заземлюючих і захисних провідників використовуються захисні й нульові жили кабелів.

Робочим проектом передбачено перевлаштування мереж електропостачання у другій черзі будівництва при реалізації основних рішень по благоустрою вулиці Ливарної.

 В межах робочого проекту реконструкції по вулиці Ливарній розташовані наступні існуючі кабельні лінії 6(10)кВ ДТЕК та абонентські:

- Дві КЛ-6 кВ (ПС "НБ" - ТП Европа) №1, №2;

- КЛ-6 кВ (ПС "НБ" - РП-13(6));

- Дві КЛ-6 кВ (ПС "НБ-66" - РП-63(6), ПС "НБ-53" - РП-63(10);

- КЛ-6 кВ (ПС "НБ" - ТП Ступені);

- 2 КЛ-6 кВ (ПС "НБ" - ТП ТЦ Кудашевский);

- 2 КЛ-6 кВ (ПС "НБ" - ТП ТЦ Мост);

Всі кабельні лінії розташовані підземно.

Перевлаштування існуючих високовольтних кабельних мереж передбачено шляхом переукладання кабельних трас  у залізобетонних лотках. Розташування лотків виконано з урахуванням інших інженерних комунікації та рішень по благоустрою території.

Траси проектованих кабельних ліній 6(10)кВ виконані в межах охоронної зони існуючих кабельних лінії. Глибина прокладання кабелів у ґрунті не менше ніж 0,7 м від поверхні землі, за межами ділянки вулиці Ливарної виконується з'єднування нової КЛ та існуючої за допомогою з'єднувальних муфт 6(10)кВ.

Прокладання кабелю 6(10) кВ в залізобетонних лотках збільшує захист кабельних ліній від можливих пошкоджень та вирішує питання перетину з іншими інженерними комунікаціями чи перетину з в’їздами у двори без організації додаткових заходів прокладання кабелів у траншеях в гнучких поліетиленових двостінних трубах або вставлених в сталеву трубу з засипанням піщаною сумішшю.

Робочим проектом передбачено перевлаштування лінійно-кабельних споруд зв’язку:

захист кабельної каналізації електрозв’язку, яка належить АТ «Укртелеком» та потрапляє у зону реконструкції

заміна люків колодязів кабельної каналізації електрозв’язку, які належать АТ «Укртелеком» та потрапляють у зону реконструкції.

В зону реконструкції потрапляє:

- двоканальна кабельна каналізація електрозв’язку в районі вул. Ливарна, 6 (перехід через вул. Поля);

- чотириканальна кабельна каналізація електрозв’язку в районі вул. Ливарна, 2;

- двоканальна кабельна каналізація електрозв’язку на розі вул. Ливарної та узвозу Крутогірний.

Для заміни люків кабельних колодязів, що потрапляють в зону реконструкції на декоративні, передбачається демонтаж існуючих люків та виготовлення основи для встановлення декоративних люків, що вирівнює позначки люків з рівнем дорожнього покриття та забезпечує доступ до технологічних камер колодязів.

Робочий проект з відеоспостереження по об’єкту «Реконструкція вул. Ливарної в м. Дніпрі» розроблений  у відповідності вимогам Замовника, діючим нормативним документам в галузі зв'язку а також діючим протипожежним, екологічним, санітарно-гігієнічним, та іншим нормам і правил і гарантують безпечну для життя і здоров 'я людей експлуатацію об'єкта при дотриманні заходів, що передбачені цією проектною документацією.

Реалізація проектних рішень з відеоспостереження  передбачена у другій черзі будівництва.

Робочим проектом передбачено заходи, що забезпечують умови створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (далі МГН).

Так як на вулиці передбачаються місця для відпочинку, то до всіх елементів виконано доріжки з покриттям тактильною плиткою.

Шляхи переміщення мають ширину 1,8 - 2,0 м. Поздовжній ухил доріжок не більше, ніж 1,1%.

Робочим проектом забезпечено безперешкодний  та безпечний доступ до тротуарів та переходів через вулицю шляхом підняття проектних позначок проїзної частини вулиці до рівня проектованих тротуарів в місцях пішохідних переходів, які дозволяють МГН легко пересуватися на візках або з милицями.

Також робочим проектом передбачається:

- використання чіткої та зрозумілої орієнтаційної системи з піктограмами та інформаційними знаками, які допомагають МГН орієнтуватися на вулицях;

- встановлення лавок, або інших комфортних місць для відпочинку на тротуарах, які дозволяють МГН відпочити та знайти притулок під час пересування, встановлення освітлення з можливістю регулювання яскравості та напрямку світла, що дозволяє  більш комфортно пересуватися та уникати освітлення, яке може спричинити сліпоту або дискомфорт.

Ці рішення сприятимуть створенню безбар'єрного середовища, яке забезпечить доступність та комфорт для маломобільних груп населення на вулиці Ливарній, допоможуть покращити інклюзивність міста та забезпечити рівні можливості для всіх груп населення.

 У складі робочого проекту розроблений розділ «Оцінка впливу на навколишнє середовище» (5223-ОВНС).

Об’єкт, що підлягає реконструкції, не займається виробництвом нової продукції та не має відходів виробництва. Після закінчення робіт, передбачених даним робочим проектом, не має додаткових викидів забруднюючих речовин в атмосферу. Таким чином стан повітряного басейну в цілому залишається без змін на рівні фонового забруднення. Екологічний та соціальні ризики відсутні.

Додатковий вплив на компоненти природного середовища буде відбуватися тільки під час проведення будівельних робіт. Передбачені робочим проектом рішення щодо поводження з відходами відповідають природоохоронному законодавству України і вплив відходів на навколишнє середовище буде припустимим.

 У складі робочого проекту розроблений розділ «Проект організації будівництва» (ПОБ).

В процесі розробки цього проекту з метою зниження матеріало- та трудомісткості, вартості будівництва, підвищення якості об’єкта знайшли широке застосування новітні технології, сучасні матеріали та механізми, досягнення науки і техніки, закінчені науково-технічні розробки та винаходи.

Проектом передбачено виконання комплексу робіт по реконструкції вул. Ливарної в м. Дніпрі (перехрестя вул. Ливарної з узвозом Крутогірним з урахуванням проектних рішень, виконаних в проекті «Реконструкція площі Успенська в м. Дніпрі»).

У робочому проекті для виконання робіт передбачено будівельне водопониження.

Згідно даних інженерно-геологічних вишукувань, виконаних на ділянці будівництва, підземні води на ділянці будівництва, залягають на глибині від 1,0 до 3,5 м, в залежності від гіпсометрії поверхні та пори року.

На ділянках траси, де глибина закладання елементів траси, що реконструюється, нижче рівня ґрунтових передбачається система будівельного водопониження.

Враховуючи стислі умови виконання робіт, до виконання робіт з влаштування камер та підключення мереж виконується захист котловану від обрушення та потрапляння ґрунтових вод влаштуванням шпунтованого огородження. По периметру стін котловану впродовж проходження колектору занурюються шпунти зі сталі прокатної двотаврового перерізу ([ 30) довжиною 6,2м. Глибина занурення – 2,5 м. Для зміцнення стінок котлованів застосовується забирка шпунтової огорожі з дошок необроблених 200х50мм. Одночасно з влаштуванням шпунтованої огородження застосовується будівельне водозниження голкофільтрами.

Голкофільтри представляють собою труби діаметром від 40 до 70 мм з фільтром на кінці. Вони поміщаються в свердловини по периметру об'єкта, де відбувається водозниження ґрунтових вод. Свердловини розташовуються через метр один від одної. Всі голкофільтри з'єднуються трубами в одну загальну систему, що підключається до насосів.

Голкофільтри встановлюють в ґрунт попередньо зануривши в ґрунт гідравлічним способом обсадні труби діаметром не менше 150 мм. Детальніше технологія будівельного водопониження розроблена у розділі робочого проекту ПОБ.

 Робочим проектом передбачено заходи, що забезпечують пожежну безпеку.

Забезпечена можливість проїзду пожежних машин до житлових і громадських будинків і доступ особистого складу пожежно-рятувальних підрозділів з автодрабин і автопідйомників в кожну квартиру, чи приміщення.

Ширина проїзду складає 3.5м, з урахуванням навантаження 15 тон на вісь (загалом 53т), тиск виносної опори 13кг/см2.

Відстані від проїзду для пожежних машин до зовнішньої стіни – 5,0-10,0 м. Похил проїзду менше 6.

Запроектоване озеленення не заважає проїзду пожежних машин до будинків.

При реконструкції вулиці не змінюються її категорія та функціональне призначення, час евакуації можливої кількості наявних людей також не зміниться, тому розрахунок часу евакуації людей з об’єкта у даному робочому проекті не виконувався.

 Робочим проектом передбачено заходи, що забезпечують: пожежну, екологічну безпеку; санітарно-епідеміологічне благополуччя населення; охорону праці  відповідно до чинних нормативних документів.

 На розгляд до експертизи надана кошторисна документація щодо вартості виконання проектно-вишукувальної документації «Реконструкція вул. Ливарної у м. Дніпрі».

Зазначена проектна документація була розроблена у терміни перехідного періоду зміни чинного законодавства з ціноутворення. Частина робіт виконана за часів дії ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, частина за часів дії «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

Заявлена загальна кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, передбачена за наданими кошторисами складала  — 1793532,00 грн (без ПДВ).

За результатами розгляду наданої кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, що враховує обсяги заявлених робіт, складена

 відповідно до вимог Національних Стандартів України - ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишу-кувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», складає -  1721192,00 грн. (без ПДВ), в тому числі: вишукувальні роботи -  37118,00 грн.; проектні роботи  - 1 684074,00 грн.

 В процесі проведення експертизи проектувальником враховані зауваження  за  конструктивною, електротехнічною, санітарно-технічною частинами робочого проекту, з пожежної  безпеки, а також в частині санітарно-епідеміологічного благополуччя населення . За зауваженнями внесено зміни в проектну документацію , відповідно до нормативних вимог.

 Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією , у поточних цінах станом на 02 липня 2023 року складала 753282,870 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи                     – 602573,419 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 8655,404 тис. грн.;

інші витрати                              – 142054,047 тис. грн.

У тому числі кошторисна вартість 1 черги будівництва складає  140892,354 тис. грн.,  у тому числі:

будівельні роботи                     – 112204,454 тис. грн.

устатковання, меблі, інвентар ‒ 0,000 тис. грн.                                                                               

інші витрати                              – 28687,900 тис. грн.

У тому числі кошторисна вартість 2 черги будівництва складає  612390,516 тис. грн., у тому числі:                             

будівельні роботи                     – 490368,965 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 8655,404 тис. грн.;

інші витрати                              – 113366,147 тис. грн.

 За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

 Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 20 вересня 2023 року складає 675991,296 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи                     – 535357,413 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 7823,464 тис. грн.;

інші витрати                              – 132810,419 тис. грн.

У тому числі кошторисна вартість 1 черги будівництва складає  110367,134 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи                     – 84166,217 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар  ‒ 0,000 тис.грн.

інші витрати                               – 26200,917 тис. грн.

У тому числі кошторисна вартість 2 черги будівництва складає  565624,162 тис. грн.,  у тому числі:

будівельні роботи                    – 451191,196 тис. грн.;

устатковання, меблі, інвентар – 7823,464 тис. грн.;

інші витрати                              – 106609,502 тис. грн.

  

Примітка.

Експертна організація не несе відповідальність за передачу Замовнику  не  виправленої, за зауваженнями, проектної документації.

В зв’язку з  тим, що частина території реконструкції (а саме: перехрестя вулиці Ливарної з узв. Крутогірний) розташована в межах історичного ареалу «Центральний» та в межах зон охорони пам’яток архітектури м. Дніпра, затверджених управлінням культури,  національностей і релігій Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 21.08.2019, рекомендуємо  надати  проектну документацію за робочим проектом «Реконструкція вул. Ливарної у м. Дніпрі»  на розгляд спеціально уповноваженого органу охорони культурної спадщини.

Розділи