Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:0949-6583-0176-0543 Редакція №1 | 10.08.2023 | 3172.912 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
14.08.2023 | 3162.558 | 2513.178 | 0 | 649.38 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Стрийський район, Сколівська територіальна громада (UA46100190000081766) , урочище "Трембіта", квартал 10 Гребенівського лісництва | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" (44768034) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Губський Вадим Геннадійович (АЕ 005259, АЕ 004944) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Губський Вадим Геннадійович (АЕ 005259, АЕ 004944) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Радкевич Лілія Володимирівна (АЕ 005707, АР 013580) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник будівництва: Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» філія «Сколівське лісове господарство»
Генеральний проєктувальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІННТЕХПРОЕКТ»
Юридична адреса: 76010, м. Івано-Франківськ, вул. Бельведерська, 27А
(ГІП – Дзеба Михайло Володимирович, кваліфікаційний сертифікат серія АР № 016817 від 12.11.2020 р.,)
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта: СС1
Сукупний показник: СС1
Проєктування об’єкта будівництва «Будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі «Трембіта», квартал 10 Гребенівського лісництва» здійснено на підставі:
- Завдання на проєктування, затверджене Замовником;
- Матеріали інженерно-геодезичних вишукувань виконаних ТОВ «Іннтехпроект» 2023р.;
- Висновку погодження траси лісових автомобільних доріг від 28.03.2023 року затвердженого начальником Львівської державної лісовпорядної експедиції ВО «УКРДЕРЖЛІСПРОЕКТ»;
- Витяг з Державного реєстру речових прав № 321834646 від 03.02.2023р.;
- Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-0700653042022 від 11.11.2022р., кадастровий номер земельної ділянки 4624581400:02:000:0047.
Загальні дані
Робочим проєктом передбачено нове будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі «Трембіта», квартал 10 Гребенівського лісництва. Запроєктована лісова автомобільна дорога призначена для транспортного забезпечення виконання усього комплексу лісогосподарських робіт у визначених у завданні кварталах – робіт по відновленню, охороні та захисту лісових насаджень та ефективному здійсненню лісозаготівельної діяльності. Вона не входить в структуру автомобільних доріг загального користування і відноситься до відомчих (технологічних) автомобільних доріг – лісових автомобільних доріг.
В основу робочих креслень, згідно до вимог щодо їх складу при будівництві даної дороги, закладені матеріали польових вишукувань траси лісової дороги і топографічної зйомки місцевості в межах смуги її розташування виключно на землях державного лісового фонду Гребенівського лісництва, виконані у травні 2023 року. Довжина дороги 1,150 км.
Відомості про черговість будівництва та пускові комплекси
Будівництво передбачається в одну чергу без виділення пускових комплексів.
Кліматичні умови
Клімат району помірно-континентальний, характерний для південно-західної частини Львівської області.
Середньорічна температура повітря — +7ºС (липень: +17,5, +16ºС; січень: −4,5, −6ºС.
Середня тривалість зими — 4-4,5 місяці.
Середньорічний рівень опадів 924 мм. Максимальна кількість опадів припадає на середину літа.
Більша частина опадів тут випадає в теплий період. Максимум опадів (130мм) спостерігається в липні. В тісній залежності від температурного режиму й кількості опадів знаходиться вологість повітря. Відносна вологість повітря протягом теплого періоду коливається від 75 до 82%.
Для весни характерна переважно нестійка хмарна погода з проясненнями, влітку бувають сильні зливи, які часто спричиняють повені.
Дані інженерних вишукувань
Під час проведення вишукувань напрям траси дороги вибрано з врахуванням характеру рельєфу, структури і таксаційних показників лісових масивів, розміщення ділянок лісосічного фонду, наміченого в рубку на близьку перспективу, а також наявних ґрунтових проїздів.
В геологічній будові представлені відклади крейдової, палеогенової, неогенової і четвертинної систем. Утворення крейдової системи представлені відкладами стрийської світи (K2st). Це, як правило, трьохкомпонентний фліш (пісковик-алевроліт-аргіліт), часто в нижній частині циклу Боума зустрічаються крупнозернисті поліміктові гравеліти. У святославському кар'єрі (присілок Сколе) розробляються саме міцні пісковики стрийської світи як будівельна сировина (щебінь, бутовий камінь). Тут є репрезентаційні відслонення типових флішових відкладів верхньострийської підсвіти. Азимути падіння порід південно-західні, кути падіння змінюються від 30 до 55°.
В тектонічному плані дані відклади належать до скиби Парашки. Фронтальний насув скиби Парашки закартовано за 50 м південніше автомобільного мосту через залізницю, на південній околиці міста. Палеоген-неогенові відклади - ямненською, бистрицькою, вигодською, манявською і менілітовою світами, неогенові - верхньою частиною менілітової світи. Крейдові і палеогенові утворення складають карпатську флішеву формацію.
Для вивчення ґрунтово-геологічних умов при проектуванні лісової автомобільної дороги було проведено шурфування ґрунтів одноковшовим екскаватором від 0 до 2 метрів в місцях влаштування штучних споруд. На глибині до 1,5 м було виявлено суглинок з домішками щебню більше 50 % на глибині понад 1,5 м – скельні трішинуваті ґрунти.
План траси
Вибір напрямку траси дороги був визначений на основі аналізу розташування та вікового стану лісових масивів, призначених для лісозаготівель, а також обсягів лісокористування та лісогосподарських робіт. Було взято до уваги характер рельєфу місцевості, ґрунтово-гідрологічні умови і наявні шляхи первинного транспортування деревини.
В плані дорога бере початок в 10 кварталі 12 виділі і проходить на всій своїй протяжності в західному напрямі по лісових масивах, використовуючи ділянки стійкого схилу місцевості. Закінчується дорога в 10 кварталі 31 виділу на обумовленій завданням на проектування довжині.
Основні показники плану траси :
- довжина траси – 1 150 м;
- кількість кутів повороту – 23 шт.;
- мінімальний радіус кривих в плані – 20 м;
- віддаль видимості поверхні дороги – 30 м;
- віддаль видимості зустрічного автомобіля – 60 м;
- на усіх кривих плану з радіусами повороту менше 200 м запроєктовані відповідні розширення проїзної частини.
Основна розрахункова швидкість руху – 20 км/год.
Планувальне і конструктивне рішення
Земельне полотно
Поздовжній профіль
Проєктна лінія повздовжнього профілю дороги запроектована виходячи з ґрунтово-геологічних, ситуаційних умов розташування траси дороги.
Проєктні відмітки поздовжнього профілю відносяться до верху дорожнього одягу по осі дороги.
Основні технічні показники поздовжнього профілю:
- найбільший повздовжній ухил – 115 ‰;
- мінімальні радіуси вертикальних кривих:
- випуклих – 2000 м;
- ввігнутих - 2000 м.
Застосовані в проєкті типи конструкцій земляного полотна відповідають типовим рішенням поперечних профілів, розробленим для даного типу дороги, споруджуваної в нескелястих ґрунтах. Для ІІ типу доріг поперечний профіль земляного полотна передбачає одну смугу руху з влаштуванням роз’їздів, розміщених, як правило, в межах видимості зустрічного автомобіля.
Ширина проїзної частини дороги ІІ типу на прямих ділянках становить 3,50 м., а ширина дороги з врахуванням двох узбіч по 0,50 м - 4,50 м.
Ширина власне земляного полотна при застосуванні серповидного поперечного профілю конструкції дорожнього одягу визначена в залежності від розрахункової товщини дорожнього одягу по осі дороги, рівної 40 см і становить для дороги в закінченому виді разом з узбіччями на прямих ділянках дороги не менше, як 4,50 м + 0,40 м + 0,40 м = 5,30 м. Ширина земляного полотна на ділянках кривих в плані та влаштування роз’їздів і межі її початку і кінці з врахуванням відгонів розширення приведені у відповідних відомостях .
Стрімкість укосів насипів і виїмок для встановленого типу місцевості за умовами рельєфу і виходячи з застосованих ґрунтів відсипання земляного полотна становить 1:1.
Для відведення води від робочого шару земляного полотна дороги передбачено влаштування бокових канав вздовж насипу дороги. Мінімальні розміри бокових канав прийняті для суглинків з домішками і становить:
- глибина бокових канав від поверхні землі або низу конструкції дорожнього одягу – не менше 0,60 м, ширина канав понизу – 0,40 м. Відкоси земляного полотна біля водопропускних труб укріплені кам’яною накидкою з використанням каменю розміром не менше 0,25 від прийнятого діаметра труб.
В районі будівництва дороги у переважній більшості наявні ґрунти 3 групи за трудністю розробки землерийними машинами. Розробка котлованів та підсипання насипів земляного полотна біля місць влаштування труб передбачено здійснювати механізованим способом.
Визначення обсягів земляних робіт виконано за побудованими поперечними профілями конструкції земляного полотна в характерних місцях рельєфу по трасі дороги, але не рідше, як через 20 м. Детально спосіб розробки і переміщення ґрунту приведений у відомості оплачуваних земляних робіт. Загальний обсяг оплачуваних земляних робіт дороги складає 32 283 м3.
Дорожний одяг
Розрахунок і конструювання дорожнього одягу виконано згідно ГБН В.2.3-37641918-559:2019 ДОРОЖНІЙ ОДЯГ НЕЖОРСТКИЙ та навантаження прийняті згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Проектування. Будівництво», та з урахуванням досвіду будівництва лісових автодоріг, з максимальним використанням для конструктивних шарів місцевих кам’яних матеріалів.
З врахуванням невеликої ширини узбіч по 0,50 м прийнято дорожній одяг серповидного профілю з влаштуванням його на всю ширину земляного полотна. Згідно розрахунку та з урахуванням мінімально необхідного модуля пружності поверхні дорожнього одягу, який для даного типу доріг має бути не менше 100 МПа, прийнято двошарову конструкцію такого типу:
- основа: ґрунтощебенева суміш з включенням кам’яного матеріалу розміром до 120 мм не менше 50% від загального обсягу товщиною шару по осі дороги 26 см;
- покриття: ґрунтощебенева суміш з максимальним розміром фракції до 70 мм не менше 70% від загального обсягу товщиною шару по осі дороги 14 см;
Штучні споруди
Труби
Для перепуску поверхневих вод з верхової сторони схилу під запроектованою дорогою в пониженнях профілю передбачено влаштування з круглих водопропускних труб з типових металевих труб діаметром 0,82 м. Кожна труба змонтована на щебеневу подушку товщиною 30 см з шаром ґрунтової засипки над поверхнею труби не менше 0,50 м.
На вході і виході труб укріплюються мощенням місцевим каменем розміром не менше 0,25 діаметра труб.
Всі дані по трубах та розміри укріплень наведені в робочих кресленнях водопропускних споруд і у відомостях їх параметрів та відомостях обсягів будівельно-монтажних робіт.
Доступність території об’єкта для маломобільних груп населення
Будівництво лісової автомобільної дороги не потребує створення умов життєдіяльності осіб з інвалідністю на інших мало мобільних груп населення.
Забезпечення надійності та безпеки
Організація виконання дорожньо-будівельних робіт повинна забезпечувати дотримання вимог «Правил охорони праці для працівників лісового господарства та лісової промисловості» (Київ, 2005). Всі працівники повинні пройти попереднє навчання та відповідні інструктажі з охорони праці та пожежної безпеки.
Лісова автодорога передбачена для одностороннього руху автомобілів. При цьому, для забезпечення обгону і пропускання зустрічного транспорту передбачено влаштування роз’їздів довжиною 30 м з шириною земляного полотна 7,0 м і проїзною частиною 6,0 м. Для забезпечення безпеки руху автомобілів з розрахунковою швидкістю всі параметри плану, поздовжнього і поперечного профілів прийняті у відповідності з чинними нормами.
На дорозі повинен бути забезпечений коефіцієнт зчеплення коліс автомобілів з дорогою не меншим 0,3. В противному випадку рух по дорозі необхідно закривати.
Для регулювання дорожнього руху передбачено встановлення дорожніх знаків у відповідності з чинними нормативами та правилами технічної експлуатації лісовозних автодоріг. Дорожні знаки встановлюються на дерев’яних опорах. Встановлення сигнальних стовпчиків передбачено на таких ділянках дороги:
- біля водопропускних труб по два стовпчики з обох сторін дороги на віддалі 2,5 м від осі труби;
- на кривих ділянках дороги з мінімальним радіусом – через 5 м із зовнішньої сторони кривої.
Сигнальні стовпчики розміщуються по 2 шт. з кожної сторони труби на обочині на віддалі 0,25 м від бровки земляного полотна.
На даній дорозі передбачено встановлення 16 дорожніх знаків та 120 напрямних стовпчиків.
Для запобігання тривалого затоплення лісових угідь і їх відмирання проєктом передбачено будівництво водовідвідних труб. Також для запобігання розмиву укосів земляного полотна, кюветів, вхідних і вихідних русел біля труб запроектовано укріплення їх кам’яною укладкою.
Використані в проєкті будівельні матеріали (щебенисті ґрунти, залізобетонні, камінь для укріплення укосів) не є агресивними і токсичними по відношенню до навколишнього середовища.
Кошторисна документація
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на «10» серпня 2023 р. 3172,912 тис. грн., у тому числі:
- будівельні роботи – 2521,685 тис. грн.;
- устаткування, меблі, інвентар – - тис. грн.;
- інші витрати – 651,227 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проєктом, складено відповідно до наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на «14» серпня 2023 р. складає 3162,558 тис. грн., у тому числі:
- будівельні роботи – 2513,178 тис. грн.;
- устаткування, меблі, інвентар – - тис. грн.;
- інші витрати – 649,380 тис. грн.
За результатами розгляду проєктної документації і зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи, встановлено, що робочий проєкт «Будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі «Трембіта», квартал 10 Гребенівського лісництва» - розроблений відповідно до завдання на проєктування та вихідних даних відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, кошторисна документація складена відповідно до наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 року за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281.
Розділи
