Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1555-6464-5738-2572
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№0250-23/ПРОЕКСП від 08.11.2023
Орган, що видав
ТОВ "Проексп" (40993694) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво технологічної дороги ПрАТ «Івано-Франківськцемент» за адресою Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, Дубовецька сільська рада, за межами с. Дубівці»
Код проектної документації
PD01:7406-5541-9398-6708 Зміни №3 №19/23 від 2023-09-26 (видав МИХАЙЛО СТЕФУРАК)
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Івано-Франківська обл., Івано-Франківський район, Дубовецька територіальна громада (UA26040130000010870) , Івано-Франківська обл., Івано-Франківський район, Дубовецька територіальна громада, с. Дубівці (станом на 01.01.2021) , За межами с. Дубівці не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЦЕМЕНТ" (00292988)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7406-5541-9398-6708
Орган, що видав
МИХАЙЛО СТЕФУРАК
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
робочий проект
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.3 Дороги для технологічного автотранспорту промислових підприємств
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
26.09.2023
Номер проектної документації
19/23
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Нове будівництво технологічної дороги ПрАТ «Івано-Франківськцемент» за адресою Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, Дубовецька сільська рада, за межами с. Дубівці», розроблений на замовлення ПрАТ «Івано-Франківськцемент» проектною організацією ФОП Стефурак М.М. (юридична адреса: м. Яремче, вул. Підскельна, 29), кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, виданий Гринишину Олегу Михайловичу, Серія АР №020000 від 08 вересня 2022 року.

 

Підстави для розроблення проекту:

- містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва;

- завдання на проектування.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС1.

 

Робочим проектом передбачається нове будівництво технологічної дороги ПрАТ «Івано-Франківськцемент» за адресою Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, Дубовецька сільська рада, за межами с. Дубівці.

Ділянка будівництва технологічної дороги приурочена до границі між У-IV і У-ІІ зонами – Гірською і Центральною. Клімат району характеризується наступними показниками: середньорічна температура повітря – плюс 7,1°С; найтепліший місяць липень з середньою температурою плюс 18°С; найхолодніший місяць січень з середньою температурою мінус 5°С. Нормативна глибина промерзання ґрунту 0,75м.

Будівництво технологічної дороги в с. Дубівці Івано-Франківської області передбачається за межами населеного пункту. Проектом передбачено:

- будівництво технологічної дороги із фібробетонним покриттям товщиною 35см;

- влаштування прикрайкових лотків та скидів для відводу води з проїзної частини;

- влаштування збірно-монолітної залізобетонної труби 2х1,8м на ПК6+07 ;

- влаштування монолітного залізобетонного огородження на трубі;

- влаштування  металевого бар’єрного однобічного ородження;

- прокопка кюветів для відводу води в існуючі канави;

- встановлення дорожніх знаків.

Влаштування зовнішнього освітлення передбачено окремим проектом.

Траса технологічної дороги проходить рівнинною місцевістю. Початок траси технологічної дороги примикає до існуючої технологічної дороги (мергельний кар’єр). Кінець траси технологічної дороги знаходиться на примиканні до існуючої технологічної дороги (вапняковий кар’єр). На ПК11+39 траса пересікає проектну залізничну колію.  В межах ділянки існуючого залізничного переїзду (ПК11+29 - ПК11+49) та ділянки на  території гіпсового заводу (ПК13+26 – ПК13+94) проектні роботи по технологічній дорозі не  передбачені.

План траси запроектовано із умов забезпечення розрахункової швидкості 50 км/год та 30 км/год на ділянці ПК13+26 – ПК13+94 (територія гіпсового заводу).

Основні технічні параметри плану дороги:

- загальна довжина - 1,45 км;

- кількість кутів повороту - 4 шт.;

- мінімальний радіус горизонтальної кривої - 50 м.

Основні технічні параметри поздовжнього профілю:

-          найбільший поздовжній похил 7‰;

-          найменша відстань видимості: поверхні дороги - 150м;

-          зустрічного автомобіля - 300м.

Категорія технологічної дороги  - ІІІ-к. Ширина проїзної частини дороги  -12м. Ширина узбіччя  - 2,5м. Узбіччя укріплюється щебенем фракції 40-70мм на ширину 1,0м від прикрайкового лотка, решта узбіччя та укоси передбачено укріпити шаром родючого ґрунту товщиною 15см із засівом багаторічних трав.

            Поперечний похил проїзної частини прийнято 20‰, узбіччя – 50‰.

Для запобігання розмиву узбіччя, враховуючи значну ширину проїзної частини, передбачено влаштування прикрайкових лотків та водоскидів.

Проектом передбачається встановлення металевого однобічного бар’єрного огородження 12ДО-2,0.460/1,0 ДСТУ Б В.2.3-12-2004.

На всій протяжності технологічної дороги влаштовуються кювети з двох сторін насипу, скид води передбачено в існуючі канави, що пересікає дорога.

Земляне полотно відсипане вапняковими породами з кар’єру.

Конструкція дорожнього одягу технологічної дороги:

- підстилаючий шар з щебеню М800 фракції 40-70мм товщиною 45 см;

- основа із щебеню фракції 20-40 М800 товщиною 20 см;

- щебенева підготовка фракції 5-20 М800 товщиною 10см;

- покриття - монолітний фібробетон В30, М400,W8, F150 товщиною 35 см.

Влаштування монолітного покриття передбачено окремо для кожної смуги руху, в результаті чого утвориться поздовжній деформаційний шов. Поперечні шви нарізуються бетонорізом з кроком 6м. Поперечні деформаційний шви передбачено заповнити бітумною мастикою.

Перед початком будівництва технологічної дороги передбачено демонтаж газопроводу високого тиску, який пересікає трасу на ПК11+50 та ПК13+77.

Також передбачено демонтаж існуючої ЛЕП 10кВ, яка пересікає трасу на ПК6+55, ПК8+66, ПК13+30.

Проектом передбачено влаштування збірно-монолітної залізобетонної труби отвором 2,0х1,8м на ПК 13+30. Вертикальні стінки труби запроектовано з блоків ФБС, які змонтовано на монолітну залізобетонну плиту товщиною 25см. Перекриття виконується з дорожніх плит ПДЛ-1 (в два ряди). По плитах влаштовано монолітну залізобетонну плиту товщиною 25см. Монолітні залізобетонні відкрилки влаштовуються товщиною 40см. В межах монолітної залізобетонної плити запроектовано монолітне парапетне огородження висотою 70см товщиною 40см. Для ув’язки монолітного парапетного огородження передбачено випуски стержнів d=32мм з тіла відкрилка і монолітної плити. Монолітний бетон В30, М400,W8, F150.

На початку траси технологічна дорога примикає до існуючої дороги, межа виконання робіт ПК0+06. Радіус заокруглення на примиканні становить 30м. В кінці траси на ПК14+50 технологічна дорога примикає до існуючої дороги.

На ПК6+23 траса перетинає проектний газопровід високого тиску. Окремим проектом передбачено прокладання нового газопроводу на ПК6+23.

На ділянці ПК13+26 – ПК13+94 траса дороги проходить територією гіпсового заводу.

Роботи по влаштуванні наземних та підземних комунікацій, а також ділянки дороги на території гіпсового заводу передбачено окремим проектом, виконавець ПрАТ «ЛЬВІВМ'ЯСОМОЛПРОЕКТ».

Водовідведення з проїзної частини та від земполотна здійснюється за допомогою прикрайкових лотків, скидів та кюветів.

Траса технологічної дороги проходить рівнинною ділянкою, тому кювети запроектовано з гранично мінімальним поздовжнім похилом 3‰. Скид води з кювета здійснюється в існуючу канаву на ПК6+07, ПК13+93, а також передбачено прокопка канави довжиною 77м з поздовжнім похилом 3‰ праворуч на ПК12+63.

Максимальний похил кювета становить 30‰. Для запобігання розмиву, дно кювета укріплено шаром щебеню М800 фракції 40-70мм, товщиною 21см.

Проектом не передбачено нанесення дорожньої розмітки.

Для інформування водіїв, проектом передбачено встановлення дорожніх знаків.

Дорожні знаки ІІ типорозміру, встановлюються на металевих стійках СКМ 2.35.

Для підвищення безпеки руху, передбачено встановлення металевого бар’єрного огородження однобічного 12ДО-2,0.460/1,0 ДСТУ Б В.2.3-12-2004 з двох сторін на ділянках ПК0+00 - ПК11+29, ПК11+49 - ПК13+26, ПК13+94 - ПК14+50.

Загальна довжина металевого бар’єрного огородження однобічного 12ДО-2,0.460/1,0 ДСТУ Б В.2.3-12-2004 становить 2704м.

 

Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведення експертизи проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва за робочим проектом «Нове будівництво технологічної дороги ПрАТ «Івано-Франківськцемент» за адресою Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, Дубовецька сільська рада, за межами с. Дубівці», в проект внесені зміни та доповнення.

 

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.

Замовник експертизи несе відповідальність  згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

 


Розділи