Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7330-2627-8631-1487
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№АPS-0009-23/ПРОЕКСП від 30.10.2023
Орган, що видав
ТОВ "Проексп" (40993694) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Будівництво транспортної розв’язки на пересіченні автомобільних доріг державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський та Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область.» Коригування.
Код проектної документації
PD01:6240-6013-9772-4855 Зміни №2 №82-21 від 2021-12-23 (видав ДП "УКРДІПРОДОР") / Наявні експертизи: EX01:7330-2627-8631-1487
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ організація будівництва, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
30.10.2023 737901.074 568166.573 632.597 169101.904 215159.515 161573.938 53585.577

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Решетилівська територіальна громада (UA53080390000027656) , Пересіченняавтомобільної дороги державного значення М-03Київ - Харків - Довжанський та автомобільноїдороги Н-31 Дніпро - Царичанка - Кобеляки -Решетилівка на околиці смт. Решетилівка. не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Гламаздіна Людмила Володимирівна
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Ольховик Юлія Володимирівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ПЕРЕЦЬ ОЛЕКСАНДРА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 004439, АР 002865)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ЗАХАРЧЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 003502, АЕ 006449, АЕ 007250, АР 016108)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6240-6013-9772-4855
Орган, що видав
ДП "УКРДІПРОДОР" (05416892)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Розрахунок перспективної інтенсивності руху, розрахунок конструкції дорожнього одягу. Інженерно-геологічні та інженерно-геодезичні вишукування.
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
23.12.2021
Номер проектної документації
82-21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 

Згідно договору № 84/14 від 28.09.2015 р . та завдання на проектування 16 – 9/ 14 від 20.11.2014 р і Зміни до Завдання № 1 від 31.10.2018 р. ДП «Укрдіпродор» розробив проектно – кошторисну документацію будівництва транспортної розв’язки на пересіченні автомобільних доріг державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський та Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область.

Проект було затверджено наказом №112 від 12.03.20 року Державного агентства автомобільних доріг України на підставі позитивного Експертного звіту філії ДП «Укрдержбудекспертиза» - «Укрдордержбудекспертиза» у м. Києві від 24 лютого 2020 року №28-0022-20.

За затвердженим проектом розроблена робоча документація і ведеться будівництво.

У 2023 р. проектно-кошторисну документацію будівництва транспортної розв’язки на пересіченні автомобільних доріг державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський та Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область, стадія «проект» скориговано. Підставою для коригування являється Постанова Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами). На замовлення Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області Проект «Будівництво транспортної розв’язки на пересіченні автомобільних доріг державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський та Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область. Коригування», розроблений проектною організацією ДП «Укрдіпродор» (юридична адреса: м. Київ, проспект Повітрофлотський, 39/1), кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, виданий Баланчуку Сергію Миколайовичу, Серія АР №017792 від 16 листопада 2021 року

Вихідні дані для розроблення проекту:

- Завдання 16-13/21 від 21 жовтня 2021 року;

- Додаток до Завдання ;

- Відомість виконаних та залишкових та додаткових робіт;

- Акти на додаткові роботи;

- Листи погодження зміни проектних рішень;

-  Технічні умови;

-  Проектно-кошторисна документація стадії проект , що коригується;

- Матеріали вишукувань: інженерно-геологічні, техніко-економічні та геологічні проведені в 2023 році.

- Містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва;

- Експертний звіт філії ДП «Укрдержбудекспертиза» - «Укрдордержбудекспертиза» у м. Києві від 24 лютого 2020 року №28-0022-20.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС3.

Підставою для коригування є:

- Постанова Кабінету Міністрів  України від 17 лютого 2021 року №122 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами);

- зміни у нормативно-технічній базі проектування та ціноутворення;

- збільшення вартості трудових і матеріальних ресурсів.

Станом на квітень 2023 р. продовжується будівництво транспортної розв’язки відповідно до раніше затвердженого проекту.

Обсяги робіт, які виконані, та ті, що залишаються до виконання і додаткові роботи, наведені у відомості «Виконаних, залишкових та додаткових робіт» скоригованого проекту.

Фактично на об’єкті на 90 відсотків збудовані водоперепускні труби, земляне полотно, дорожній одяг, скиди води з проїзної частини та шляхопровід Г- 2х(13,25+1х0,75) довжиною 55,690 м на км 174+055,29 автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка.

Зміни проектних рішень при коригуванні проекту.

Зміна №1. Заміна улаштування на розподільчій смузі зеленої зони на асфальтобетонне покриття товщиною 4 см та суміш відфрезерованого матеріалу з ЩПС товщиною 22 .

Листи щодо погодження:

- лист представництва «ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖЕЛИК ІНШАТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАІ АНОНІМ ШЕРКЕТІ» № ONUR–Н–31–АР–516 від 13.12.2021 р;

- лист Служби автомобільних доріг у Полтавській області № 13-06/293 від 17.12.2021р;

- лист «Укрдіпродор» № 1784-08 від 22.12.2021 р.

Зміна №2. Заміна улаштування на з’їздах транспортної розв’язки бетонного бортового каменю на бетонний прикрайковий лоток.

Листи щодо погодження:

- лист представництва «ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖЕЛИК ІНШАТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАІ АНОНІМ ШЕРКЕТІ» № ONUR–Н–31–АР–365 від 14.09.2021 р.;

- лист «Укрдіпродор» № 1259-08 від 15.09.2021 р.

Додаткові роботи, що виникли при коригуванні  проекту по об’єкту.

- тимчасовий проїзд №1 ПК00+00 – ПК00+70, ПК2+40 – ПК04+05 – км 173+595. Акт №2 від 13.11.2020р. на додаткові роботи;

- перевлаштування ВОК PIRELLI F-DF2YB2Y 6х4 ПАТ «Укртелеком». Акт №3 від 16.11.2020р. на додаткові роботи;

- улаштування земляного полотна. Акт №4 від 17.11.2020р. на додаткові роботи;

- влаштування залізобетонної труби Ø1,0 м ПК2+33 з’їзд №1. Акт №4/1 від 17.11.2020р. на додаткові роботи;

- влаштування залізобетонної труби Ø1,5 м ПК1+10 з’їзд №4. Акт №4/2 від 17.11.2020р. на додаткові роботи;

- розробка непридатного грунту автомобільної дороги Решетилівка – Диканька. Акт №5 від 23.09.2021р. на додаткові роботи;

- розробка непридатного грунту на з’їзді №1 ПК0+00 – ПК0+70 автомобільної дороги Київ-Харків-Довжанський ПК307+117,5 – ПК307+131,40.  Акт №6 від 30.09.2021р. на додаткові роботи;

- тимчасовий проїзд. Акт №7 від 05.10.2021р. на додаткові роботи;

- фрезерування дорожнього одягу. Акт №8 від 13.10.2021р. на додаткові роботи.

- примикання до с. Прокопівка:

Підготовчі роботи та Дорожній одяг:

- акт №9 від 13.10.2021р. на додаткові роботи по об’єкту: «Будівництво транспортної розв’язки на пересіченні автомобільних доріг державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський та Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки –Решетилівка, Полтавська область»;

- ремонт ділянки автомобільної дороги орієнтовною довжиною 400 м, від пересічення автомобільної дороги (О-1705071) Диканька – Решетилівка з автомобільною дорогою на Прокопівка до автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський. Лист САД у Полтавській області №13-06/240 від 12.11.2021р. (щодо  ремонту автомобільної дороги Диканька – Решетилівка з дорогою на Прокопівку до автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський).

У відповідності з постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2021 року  №1242 «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення», автомобільна дорога М-03 Київ – Харків – Довжанський (на Ростов-на-Дону) відноситься до міжнародних автомобільних доріг, а Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки - Решетилівка  відноситься до національних автомобільних доріг.

Автомобільна дорога М-03 Київ – Харків – Довжанський є важливою магістраллю у системі дорожньої мережі України, пролягає в напрямку міжнародного транспортного коридору Європа - Азія, який забезпечує транспортний зв’язок напрямку «захід-схід», дає вихід до Кавказу та Центральної Азії. Дана дорога проходить по території Київської, Полтавської, Харківської, Донецької та Луганської областей, перетинає ряд міжнародних, національних , регіональних доріг, а також доріг місцевого значення, пов’язує між собою великі промислові та адміністративні центри.

Автомобільна дорога Н-31 Дніпро - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка з’єднує по найкоротшій відстані північні області зі східними та південними областями України. Дорога проходить по території Полтавської та Дніпропетровської областей.

Пересічення автомобільних доріг М-03 Київ – Харків – Довжанський та Н-31 Дніпропетровськ - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка, де проводиться будівництво транспортної розв’язки, знаходиться в Полтавському районі Полтавської області. Автомобільна дорога М-03  Київ – Харків - Довжанський на ділянці, де проектується розв’язка, має параметри І-б категорії з 4 смугами руху . На км 307+396 до неї примикає в одному рівні автомобільна дорога Н-31 Дніпро–Царичанка–Кобеляки–Решетилівка з віднесеним лівоповоротним з’їздом в напрямку  м. Києва.

Автомобільна дорога Н-31 Дніпро–Царичанка–Кобеляки–Решетилівка має дві смуги руху. Проектом передбачено влаштування 4-х смуг руху, з розділювальною смугою шириною 3,00 м по параметрам І-б категорії.

Існуюче пересічення даних автомобільних доріг виконане в одному рівні, з віднесеними лівими поворотами. Це в свою чергу створює несприятливі умови проїзду автомобільного транспорту: мала пропускна спроможність, низький рівень безпеки та зручності руху.

Внаслідок будівництва транспортної розв’язки в різних рівнях на пересіченні автомобільних доріг М-03 Київ - Харків - Довжанський та Н-31 Дніпро - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка будуть поліпшені транспортно-експлуатаційні показники роботи автотранспорту, знизиться собівартість перевезень вантажів та пасажирів і час перебування їх у дорозі, забезпечиться максимальна безпека та зручність руху.

Штучні споруди.

На теперішній час в межах проектної розв’язки функціонує однопрогоновий міст довжиною 6,0 м, габаритом проїзної частини та тротуарами 8,07+2х0,95м.      Конструкції мосту неможливо використати при капітальному ремонті автомобільної дороги, тому він підлягає розбиранню. На ПК3+18 передбачено будівництво споруди рамного типу з монолітного залізобетону на фундаментах на забивних палях довжиною 6,0 м. Схема проектної водопропускної споруди 1х6,0м  ширина 15,82м.

На ПК1740+55,29 (км 174+055,29) автомобільної дороги Н-31 Дніпро–Царичанка–Кобеляки–Решетилівка запроектований новий шляхопровід Г- 2х(13,25+1х0,75) довжиною 55,690м. Напрямок Дніпро–Царичанка–Кобеляки–Решетилівка передбачається зверху (в другому рівні) над дорогою М-03.

У відповідності до ДБН В.2.3-4:2015 на км 307+396 проектом передбачається  будівництво транспортної розв’язки І класу в двох рівнях по типу «лист конюшини».

На автомобільній дорозі Київ-Харків-Довжанський в рамках проекту влаштовуються зупинкові,  укріплювальні та перехідно-швидкісні смуги,  дорожнє огородження.

Основні параметри ділянки від ПК1735+94,91 до ПК1741+66,71 автомобільної дороги Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка:

- довжина - 571,80 м, в тому числі довжина шляхопроводу - 55,69м;

- максимальний поздовжній похил - 34 ‰;

- найменші радіуси вертикальних кривих: опуклих - 5500 м; увігнутих - 1300 м;

- мінімальний радіус горизонтальної кривої - 245 м;

- ширина узбіччя - 2,00 м;

- ширина проїзної частини - 2х7,50м;

- ширина розділювальної смуги - 3,00 м;

- ширина укріплювальної смуги зі сторони узбіччя - 2х0,50 м; 

- похил узбіччя - 50‰;      

- закладення укосів - 1:1,75, 1:2 (нижній частині насипу);

- розрахункова швидкість - 70км/год.

Транспортна  розв’язка представлена з’їздами 1-7 та при коригуванні включено продовження  з’їзду №7 по а.д.(1705071 Решетилівка - Диканька):

На автомобільній дорозі місцевого значення III категорії О-17-05-071 Решетилівка- Диканька в результаті примикання до неї  з’їзду №7, утворилось пересічення  в одному рівні. Проектом передбачається облаштування примикання: поширюється земляне полотно, дорожній одяг посилюється і поширюється, влаштовуються перехідно-швидкісні смуги, виконується каналізування лівоповоротних напрямків, влаштовуються водовідвідні канави.

В даному проекті будівництва транспортної розв’язки в межах Полтавської області відведення земельної ділянки в постійне користування складає:

- постійний існуючий - 0,65га;

- постійний додатковий  - 9,78 га.

В межах транспортної розв’язки на пересіченні автомобільних доріг державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський км 307+396 та Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка передбачається перевлаштування існуючих мереж відповідно до технічних умов, виданих власниками комунікацій, що потрапляють в зону будівництва транспортної розв’язки.

Поздовжні профілі по основній дорозі та з’їздах запроектовані у відповідності з вимогами ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги»  як для автомобільної дороги І-б категорії на розрахункову швидкість 110км/год.

Всього проектом передбачено 14 основних типових поперечних профілів земляного полотна. В зв’язку з проходженням дороги по цінним земельним угіддям закладення укосів прийнято 1:1,75 з улаштуванням бар’єрного огородження. Максимальна висота насипу -10,12м, максимальна глибина виїмки - 1,74м.

На ділянках, на яких влаштовується освітлення по осі розділової смуги, передбачається влаштування однобічного огородження з обох боків. Розділювальна смуга має ширину 3,0 м з укріпленням засівом трави по шару рослинного ґрунту товщиною  0,15 м.

Поверхневий водовідвід від земляного полотна забезпечується рельєфом місцевості, водовідвідними  канавами, які укріплюються засівом трави по шару рослинного грунту товщиною 0,15м та монолітним бетоном а також водопропускними спорудами, які представлені на транспортній розв’язці  круглими залізобетонними трубами: Ø1,5м  - 4шт.; Ø1,0м  - 3шт. Укріплення бокових канав передбачено посівом трави або монолітним бетоном. Укріплення укосів земляного полотна передбачено засівом трав з підсипкою рослинного грунту товщиною 0,15м.

Дорожній одяг. Виходячи із складу та інтенсивності руху на 20 річну перспективу, нормативного статичного навантаження 11,5 т на вісь транспортного засобу великовагових транспортних засобів, потрібний модуль пружності складає 316 МПа для основного проїзду і 235 МПа для з’їздів транспортної розв’язки.

Проектом передбачається влаштування дорожнього одягу  6-ти типів:

Тип 1 (влаштування перехідно-швидкісних, укріплювальних та зупинкових смуг на автомобільній дорозі Київ–Харків–Довжанський) :

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) на БМКП 60/90-65 товщ. 5см;

- розлив модифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 у кількості 0,40 л/м2 по шару асфальтобетонної суміші гарячої щільної дрібнозернистої типу А марки І на БМПА 60/90-53 товщиною 6см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 у кількості 0,40 л/м2 (під георешітку 1,50 л/м2);

- АСМ-2 з границею міцності на розрив не менше 55кН, відносним подовженням при розриві до 5% з чарунками 45х45мм шириною 2,00м передбачений для армування місць при поширенні на стиковці існуючого дорожнього одягу та нового дорожнього одягу;

- шар асфальтобетонної суміші гарячої пористої крупнозернистої типу А-Б марки І на БНД 60/90 товщ.10см;

-розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 у кількості 1,20 л/м2 на основі із ЩПС-40, обробленої цементом до марки М-20 товщиною 17 см;

- нижній шар основи із щебенево-піщаної суміші С5 товщ. 24см;

- дренуючий шар із гранітних висівок (Кфільт.-10м/доб) товщиною 20см.

Тип 1а, (нове будівництво. Автомобільна дорога Дніпро–Царичанка-Кобеляки-Решетилівка (I-б категорії),  з’їзди: №1, №4):

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) на БМКП 60/90-65 товщиною 5см;

-  розлив модифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 у кількості 0,40 л/м2 по шару асфальтобетонної суміші гарячої щільної дрібнозернистої типу А марки І на БМПА 60/90-53  товщиною 6см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 у кількості 0,40 л/м2;

- шар асфальтобетонної суміші гарячої пористої крупнозернистої типу А-Б марки І на БНД 60/90 товщиною 10см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 у кількості 1,20 л/м2 на основі із ЩПС-40, обробленої цементом до марки М-20 товщиною 17 см,

- нижній шар основи із щебенево-піщаної суміші С5 товщиною 24 см;

- дренуючий  шар із гранітних висівок (Кфільт.-10м/доб) товщиною 20см.

Тип 2,( нове будівництво. З’їзди: №2, №3, №5, №6):

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) на БМКП 60/90-65 товщиною 5см;

- розлив модифікованої бітумної емульсії ЕКШ-50 у кількості 0,40 л/м2;

- шар асфальтобетонної суміші гарячої щільної крупнозернистої типу А1 марки І на БМПА 60/90-53 товщиною 10 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 у кількості 1,20 л/м2 на основі із ЩПС-20, обробленої цементом до марки М-20  товщиною 15см;

- нижній шар основи із щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 18см;

- шар із гранітних висівок ( Кфільт.-10м/доб ) товщиною 20см.

Тип 3,( нове будівництво. З’їзд №7 та на продовженні з’їзду №7 по а.д.(1705071 Решетилівка - Диканька):

- гаряча дрібнозерниста щільна асфальтобетонна суміш марки І тип А на БНД 60/90 товщиною 5см;

-  розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 у кількості 0,40 л/м2;

- нижній шар із гарячої крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші марки І тип А1 на БНД 60/90 товщиною 10 см;

- шар основи із оптимальної щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 18 см ;

- шар із гранітних висівок (Кфільт.-10м/доб) товщ. 20см. 

Тип 3а, (посилення. Автомобільна дорога Решетилівка – Диканька) :

- розлив бітумної емульсії у кількості 0,40 л/м2 по існуючому дорожньому одягу,

- вирівнюючий шар із гарячої дрібнозернистої щільної асфальтобетонної суміші марки І тип Б на БНД 60/90 сер. товщиною 6см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 у кількості 0,40 л/м2;

- нижній шар із гарячої крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші марки І тип А1 на БНД 60/90 товщиною 10 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 у кількості 0,40 л/м2;

-  покриття із гарячої дрібнозернистої щільної асфальтобетонної суміші марки І тип А на БНД 60/90 товщиною 5см.

Тип 3б, (поширення. Автомобільна дорога Решетилівка-Диканька):  

- гаряча дрібнозерниста щільна асфальтобетонна суміш марки І тип А на БНД 60/90 товщ. 5см;

-  розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 у кількості 0,40 л/м2;

- нижній шар із гарячої крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші марки І тип А1 на БНД 60/90 товщиною 10 см;

- вирівнюючий шар із гарячої дрібнозернистої щільної асфальтобетонної суміші марки І тип Б на БНД 60/90 середної товщини 6см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 у кількості 0,40 л/м2;

- шар основи із оптимальної щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 18 см;

- шар із гранітних висівок (Кфільт.-10м/доб) товщиною 20см.

Укріплення узбіччя земляного полотна передбачено посівом трави з підсипкою родючого грунту товщиною 15 см.

Укріплення розділювальної смуги передбачено посівом трави з підсипкою родючого грунту товщиною 15 см на автомобільній дорозі Н-31 та М-03.

Для відведення води з проїзної частини, з’їздів транспортної розв’язки та автомобільної дороги Н-31 влаштовуються скиди води з проїзної частини відкритими лотками при бортовому профілі.

На ділянках влаштування віражу відведення води з розділової смуги передбачено дощеприймальними колодязями.

Поверхневе водовідведення з проїзної частини забезпечується поперечними ухилами проїзної частини і узбіч, величина яких прийнята згідно з ДБН В.2.3-4:2015, як для автомобільної дороги Н-31 Дніпро–Царичанка–Кобеляки-Решетилівка I-б категорії, з’їздів №1-№8 і відводиться по рельєфу місцевості та відповідними водовідвідними залізобетонними трубами, діаметр яких прийнятий згідно гідрологічних розрахунків. З урахуванням наведеного вище, запроектовано:

- кругла залізобетонна труба діаметром 1,50м - 4шт. загальною довжиною - 107,88 м: зїзди: №2 на ПК0+70 довжиною 28,99м; №3 на ПК0+95 довжиною 28,99м; №4 на ПК1+10 довжиною 24,95м; №7 на ПК4+75 довжиною 24,95м;

- кругла залізобетонна труба діаметром 1,00м - 3шт. загальною довжиною – 43,53 м: зїзди: №1 на ПК2+33 довжиною 16,87м; №5 на ПК0+69 довжиною 13,83м; №6 на ПК3+00 довжиною 12,83м.

Враховуючи, що на розділовій смузі основного проїзду передбачається встановлення освітлення, на ній з двох сторін запроектовано  одностороннє огородження марки 11ДО – 2.0.280/1.5. На з’їздах транспортних розв’язках запроектовано також освітлення і відповідно однобічне металеве бар’єрне огородження.

Щитки дорожніх знаків виготовляються з листової сталі, покритою світлоповертальною  плівкою. Знаки влаштовуються на металевих опорах.

Проектом передбачено влаштування дорожньої розмітки проїзної частини.

На з’їздах транспортної розв’язки проектом передбачається установка оцинкованої металевої бар’єрної огорожі однобічної - 11ДО-S-2.280/1,5 та двобічного - 11ДД-S-2.280/1,5.

При будівництві об’єкта передбачається дотримання вимог пожежної безпеки на будівельному майданчику та при виконанні будівельних робіт згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014. 

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві і експлуатації проектованого об'єкту забезпечується відповідністю всіх проектних рішень, котрі враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.

Екологічний клас об’єкту – перший (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012 та п.5.1  ДСТУ 9030:2020).

В зону впливу об’єкту (3000 м) потрапляє житлова забудова смт. Решетилівка  (відстань до найближчої житлової забудови 859,7 м).

В межах захисної смуги об’єкту (300 м) та резервно-технологічної смуги (30 м) житлові будинки відсутні.

В межах санітарно-захисної смуги (50 м) житлові будинки відсутні. 

Планована діяльність належить до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку у відповідності до частини 2 статті 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля".

Згідно ст. 3 ЗУ "Про оцінку впливу на довкілля" планована діяльність відноситься до першої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. 

У 2019 році була проведена оцінка впливу на довкілля і отриманий висновок з оцінки впливу на довкілля №: 7-03/12-20194103374/1 від  08.11.2019

Транспортна  розв’язка представлена з’їздами 1-7 та при коригуванні включено з’їзду №7 по а.д. (170571) Решетилівка- Диканька, який передбачає рух транспорту в одному напрямку.

У процесі планованої діяльності із існуючих потенційних видів впливів основним є вплив на атмосферне повітря. 

Розрахунок розсіювання ЗР від автомобільного транспорту, що рухається по транспортній розв’язці на пересiченнi а/д М-03 та Н-31 (перспектива) показав, що концентрація забруднюючих речовин в атмосферному повітрі на межі житлової забудови, що знаходиться в зоні впливу автодороги, з урахуванням фону  по всім речовинам не перевищує нормативів ГДК.

На геологічне середовище, мікроклімат, водне середовище, ґрунт, рослинний та тваринний світ, заповідні об’єкти, техногенне та соціальне середовища об’єкт, що проектується, суттєвого впливу не здійснює.

Вплив на навколишнє середовище шляхопроводу та транспортної розв’язки після будівництва має постійний характер та не є шкідливим при умові їх гармонічного поєднання з природою.

В період здійснення робіт з будівництва можливими джерелами впливу на навколишнє середовище можуть бути будівельні машини, автотранспорт, електрозварювальні та фарбувальні роботи.

При цьому, можливе незначне забруднення атмосферного повітря пилом, продуктами згоряння палива, розчинниками лакофарбових матеріалів.

Вплив на навколишнє середовище безпосередньо при здійсненні  будівництва буде здійснюватися короткий час, і при відповідних заходах та їх контролі не нанесе суттєвої шкоди.

Проведення будівельних робіт супроводжується утворенням відходів будівництва (відходи будівельних робіт) та побутових відходів.

Згідно з Державним класифікатором України ДК 005-96 "Класифікатор відходів" відходами будівельних робіт (розділ 45 КВЕД) є відходи, що утворюються під час будівельних робіт, знесення та ремонту будівель і споруд (код 4510), які утилізуються за призначенням.

Згідно світової практики, позитивний вплив мостів і шляхопроводів на соціально-економічні показники територій поширюється на десятки кілометрів де призводить до пожвавлення ділової активності, підвищує інвестиційну привабливість, збільшує кількість нових робочих місць тощо.

Ці залишкові впливи є допустимими, оскільки при експлуатації проектованого об'єкта їх рівні знаходяться в межах екологічних  норм.

З метою недопущення аварійних ситуацій проєктом передбачається система технічних і організаційних заходів безпеки, направлених на запобігання, попередження і обмеження масштабів і наслідків аварій. 

Під час проєктування об’єкту враховувалися обов’язкові положення нормативно-правових актів України, якими встановлені екологічні, санітарно-епідеміологічні та протипожежні вимоги.

Заходи, розроблені в проєкті, дають можливість зберегти екологічну рівновагу в районі розміщення об’єкта, знижують до мінімуму дію негативних факторів, що впливають на компоненти навколишнього середовища.

Таким чином, запланована діяльність не створює екологічного ризику.

Дана транспортна розв’язка знаходиться поза населеним пунктом. На ній немає автобусних зупинок. Тому на ній не запроектовані заходи по доступності маломобільних груп населення та особам з порушенням зору.

Згідно завдання на коригування виконується коригування (перерахунок) кошторисної частини проектної документації в частині заробітної плати, вартості матеріалів та устаткування, інших витрат.

Коригування (перерахунок) кошторисної частини проектної документації виконується відповідно до ДСТУ.

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на  01 березня 2023 р. складала – 871018,057 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 660524,324 тис. грн., устаткування – 692,020 тис. грн., інші витрати – 209801,713 тис. грн.

Із кошторисної вартості виконано робіт раніше – 215159,515 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи  – 161573,938 тис. грн.,  інші витрати – 53585,577 тис. грн.

Кошторисна вартість після перевірки, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на  30 жовтня 2023 р. складала – 737901,074 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 568166,573 тис. грн., устаткування – 632,597 тис. грн., інші витрати – 169101,904 тис. грн.

Із кошторисної вартості виконано робіт раніше – 215159,515 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи  – 161573,938 тис. грн.,  інші витрати – 53585,577 тис. грн.

Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведення комплексної експертизи проекту «Будівництво транспортної розв’язки на пересіченні автомобільних доріг державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський та Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» Коригування., в проект внесені зміни та доповнення.

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.

Замовник експертизи несе відповідальність  згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.



Розділи