1 редакція від 06.09.2023 2 редакція від 15.11.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6035-6356-3063-8813
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№06/1075-09/23 від 06.09.2023
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "УК ЕКСПЕРТИЗА" (42431096) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Лазурна селища Сонячне Запорізького району Запорізької області
Код проектної документації
PD01:4519-9112-0445-5587 Зміни №3 №63Т–1322 від 2023-07-19 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:6035-6356-3063-8813
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів, Архітектурне об'ємне проектування
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
29.08.2023 38431.573 29088.14 0 9343.433

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Запорізька обл., Запорізький район, Широківська територіальна громада, с-ще Сонячне (станом на 01.01.2021), вулиця Лазурна не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ШИРОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (26013402)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів
Курінна Наталя Тимурівна (АР 015330, АЕ 007188)
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Кузьменко Наталія Олександрівна (АА 004915)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4519-9112-0445-5587
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ" (37526987)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Зміст, Склад проекту, Підтвердження ГІП, Відомість про учасників проектування, Пояснююча записка, Техніко-економічні показники, Відомість з обсягами робіт.
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
19.07.2023
Номер проектної документації
63Т–1322
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків об'єктів будівництва – СС1 (незначні наслідки)

Замовник будівництва    ШИРОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ, ЄДРПОУ 26013402

Юридична адреса: 70413, Запорізька обл., с. Широке, вул. Центральна, 1

Генеральний проєктувальникТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ", ЄДРПОУ 37526987

Юридична адреса: 69057, місто Запоріжжя, пр. Соборний, будинок 158

Головний інженер проєкту – Лахтаренко Олексій Іванович, кваліфікаційний сертифікат АР № 017982, виданий 29.11.2021

 

Вихідні дані:

- завдання на проектування, затверджене Замовником.

 

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

Проєктними рішеннями передбачено капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Лазурна селища Сонячне Запорізького району Запорізької області. Категорія вулиці - житлова вулиця. За розрахункову швидкість руху прийнято 50 км/год. В межах проєктної ділянки розташовано чотири існуючих перехрестя та шістдесят з’їздів у двори приватних будинків. Ділянка дороги по вул. Лазурна, що підлягає капітальному ремонту має протяжність 1,229 км, ділянка дороги по вул. Шевченка – протяжність 34,27м, по вул. Першотравнева – протяжність 30,50 м, по вул. Зернова – протяжність 70м. Існуюче дорожнє полотно на деяких ділянках проходить зі зміщенням від осі вулиці. Ширина полотна нерівномірна від 5,0 до 8,0м. Поздовжній похил дороги від 20 до 54. З обох боків дороги зелені зони з насадженнями. Ділянки вулиці мають різне покриття дороги: асфальт, щебінь, шлак, цементобетон. Рух транспорту здійснюється по двох смугах. Ширина смуги руху нерівномірна від 2 до 3,5м. Існуючі радіуси заокруглення в місці примикання – 6м. По автодорозі здійснюється рух всіх видів автотранспортних засобів. Дорожні знаки та горизонтальна розмітка – відсутні. Автодорогу перетинають: водопровід; газопроводи низького та середнього тиску; кабель зв'язку; перехрестя з вул. Шевченка, з вул. Першотравнева, з вул. Академічна та з вул. Зернова. На прилеглих ділянках розміщуються господарські землі, житлові низькоповерхові забудови. Світлофорні об’єкти відсутні. Поперечній похил – 25‰, профіль – односхилий, частково – двосхилий.

Згідно акту обстеження ділянки автодоріг мають застаріле, зруйноване асфальтобетонне, цементобетонне та шлакове покриття з великою кількістю деформацій, тріщин та хвиль. Вибоїни, поперечні та волосяні тріщини, обломи, поверхневі вибоїни склалися за наступними факторами: старінням асфальтобетону, втоми дорожнього одягу, дорожній одяг складається із шарів з різними коефіцієнтами температурного розширення, порушення режиму експлуатації дороги.

Рельєф ділянки – природний, з загальним ухилом поверхні (і=21-29‰) у південно-східному напрямку. Абсолютні відмітки поверхні (по устям свердловин) становлять 95м ÷ 64м.

Сейсмічність району будівництва - 5 балів. Категорії складності інженерно-геологічних умов - ІІ. Дорожньо-кліматична зона - У-ІІ.

З метою покращення транспортно-експлуатаційних показників, умов безпеки руху автотранспорту на ділянці дороги капітальним ремонтом передбачено: ліквідування ділянок, що виникли внаслідок руйнувань, щоб забезпечити стійкість земляного полотна; фрезерування та розбирання дорожнього одягу на глибину 0,27-0,45м; заміна всіх шарів покриття та проведення капітального ремонту дорожнього одягу на проїзній частині із асфальтобетону на бітумах нафтових дорожніх з відповідним коефіцієнтом зчеплення; коригування поперечного і поздовжнього профілів проїзної частини автомобільної дороги, влаштування водовідвідних лотків з метою створення сприятливих умов для водовідведення зливових та талих вод; удосконалення організації дорожнього руху з метою забезпечення його безпеки (нанесення дорожньої розмітки, встановлення дорожніх знаків та огородження пішохідного); демонтаж існуючого бортового каменю з влаштуванням нового; влаштування під’їздів до приватних будинків; покіс трави, вирубка дерев, кущів на узбіччі, укосах; прибирання бруду.

Вибір траси автомобільної дороги по вул. Лазурна

Капітальний ремонт автодороги виконується в межах території відводу автодороги.

Загальна довжина обох ділянок робіт – 1,365м: від ПК0+00 до ПК6+66,56             – 731,33м; від ПК6+75,06 до ПК12+29,27 – 633,67м.

Загальна ширина проїжджої частини – від 6,0м. Ширина смуги руху – 3,0м. Радіуси заокруглень дороги – від 6,0м.

Трасування автодороги проведено по осі проїзної частини.

Проєктом капітального ремонту дорожнього покриття передбачено наступні заходи: влаштування верхнього шару покриття з асфальтобетону; організація дорожнього руху (влаштування нових знаків і розмітки).

Поперечний профіль дороги представляє собою креслення розрізу дороги вертикальною площиною перпендикулярною до її поздовжньої осі, разом з дорожнім одягом та системою водовідведення.

Параметри автомобільної дороги в поперечному профілі прийнято наступні:

- від ПК0+0,00 до ПК12+27,29 (по вул. Лазурна) та від ПК0+00 до ПК0+70 (по вул. Зернова), як для житлової вулиці: ширина смуги руху – 3,0м; кількість смуг руху – 2 шт; ширина земляного полотна - 7,0м; ширина проїзної частини – 6,0м; поперечний профіль проїзної частини - односкатний з похилом 25‰;

- від ПК0+0,00 до ПК0+34,27 (по вул. Шевченка) та від ПК0+00 до ПК0+30,50  (по вул. Першотравнева), як для житлової вулиці: ширина смуги руху – 3,0м; кількість смуг руху – 2шт; ширина земляного полотна дороги - 7,0 м; ширина проїзної частини – 6,0м; поперечний профіль проїзної частини - двоскатний з похилами по 25‰.

План і поздовжній профіль

Для елементів плану та поздовжнього профілю основні параметри прийняті такими: максимальний поздовжній похил – 56,71‰; відстань видимості за умови зупинки транспортного засобу перед перешкодою – не менше ніж 450м; мінімальний радіус випуклих кривих у поздовжньому профілі – 1000м; мінімальний радіус увігнутих кривих у поздовжньому профілі – 2000м.

Керуюча відмітка на польових ділянках прийнята Rp3 91,35.

Робочим проєктом передбачено відновлення існуючих транспортно-експлуатаційних показників зі збереженням  геометричних параметрів існуючої дороги. Земляне полотно запроектовано з урахуванням рельєфу місцевості, кліматичних і ґрунтово-геологічних умов району прокладання траси.

Існуючі радіуси кривих в плані та поздовжньому профілі в межах нормативних.

Земляне полотно

Існуюче земляне полотно знаходиться в доброму стані, геометричні форми в основному збережені. Природною основою для існуючого насипу та штучних споруд служать ґрунти, які за своїми фізико-механічними показниками є хорошою основою.

Дорога проходить в нульових відмітках.

Проєктом передбачено 1 тип земляного полотна - в межах населеного пункту, земляне полотно в нульових відмітках з розташуванням бордюру.

Земляне полотно на ділянці вишукувань зведене з супіску пилуватого твердого. Висота земляного полотна не перевищує 1,0м.

Основою земляного полотна на ділянці вишукувань служить суглинок пилуватий, твердий.

Споруди дорожнього водовідведення

Для захисту земляного полотна від перезволоження поверхневими водами та розмиву проєктом передбачена система поверхневого водовідведення. Водовідведення від земляного полотна в поздовжньому напрямку забезпечується  по існуючій природній поверхні. Водовідвід з проїзної частини на більшій частині проєктної ділянки забезпечений поперечним похилом, влаштуванням бортового каменю.

На перехресті вул. Лазурна та вул. Зернова додатково улаштовано захисний бетонний укіс з бетонною основою для захисту основи дорожнього покриття від підмиву дощовою і талою водою з поверхні існуючого насипу. Уздовж проєктної ділянки по вул. Зернова додатково улаштовано три водозбірні воронки з відведенням води у балку (ПК0+00,92, ПК0+36,27, ПК0+65,01 по вул. Зернова).

Дорожній одяг

Проєктними рішеннями передбачена  наступна конструкція дорожнього одягу:

Тип 1: фрезерування та розбирання дорожнього одягу на середню глибину 34,0см; основа з щебенево-піщаної суміші С-7, товщиною 0,15м (укладання і ущільнення) – 15,0см; вирівнюючий шар із ЩПС С-7 – 10,0см; АСГ.Др.Щ.А.І  на бітумі БНД 70/100 – 5,0см; розлив бітуму БНД100/150 (0,3л на м2); АСГ.Др.Щ.А.І  на бітумі БНД 70/100 – 5,0см.

Тип 2:  фрезерування та розбирання дорожнього одягу на середню глибину 34,0см; вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші С-7 (укладання шарами по 0,15м, трамбування пошарово до досягнення Y/ск=1,65 т/м3) – 45,0см; основа з щебенево-піщаної суміші С-7, товщиною 0,15м (укладання і ущільнення) – 15,0см; вирівнюючий шар із ЩПС С-7 – 10,0см; АСГ.Др.Щ.А.І  на бітумі БНД 70/100 – 5,0см; розлив бітуму БНД100/150 (0,3л на м2); АСГ.Др.Щ.А.І  на бітумі БНД 70/100 – 5,0см. 

Передбачено влаштування бортового каменю БР 100.30.18.

Перетин житлової вулиці з інженерними комунікаціями

Вулицю перетинають:

- водопровід: ПК2+07,50; ПК2+35,76; ПК3+37,81; ПК3+88,26; ПК4+69,53; ПК4+90,20; ПК5+51,85; ПК5+84,80; ПК7+24,46; ПК7+76,59; ПК8+03,72; ПК8+67,49; ПК9+30,90; ПК9+50,16; ПК9+76,71; ПК10+38,29; ПК10+95,40; ПК11+73,74;

- підземна мережа газопроводів середнього та низького тиску: ПК0+4,71; ПК1+17,90; ПК1+96,73; ПК3+34,23; ПК3+43,37; ПК3+56,90; ПК4+36,41; ПК6+75,13; ПК6+76,24; ПК6+95,12; ПК7+44,79; ПК8+21,45; ПК8+66,52; ПК8+71,64; ПК8+98,88; ПК9+45,89; ПК9+93,63; ПК11+35,03;

- телекомунікаційні кабелі: ПК0-03,51; ПК4+79,41; ПК7+47,25; ПК7+98,21; ПК8+59,10; ПК9+95,57; ПК11+72,67.

Також вздовж вулиці знаходяться такі інженерні комунікації:

- водопровід:   ліворуч від дороги: від ПК 0+00 до ПК3+37,83 на відстані від осі 9,87м – 11,95м; від ПК3+37,83 до ПК3+64,69 на відстані від осі 11,95м – 4,69м; від ПК3+64,69 до ПК5+84,79 на відстані від осі 4,69м – 5,67м; від ПК5+84,79 до ПК6+63,85 на відстані від осі 5,67м – 5,03м; від ПК6+63,85 до ПК6+74,35 на відстані від осі 5,03м – 10,95м; від ПК6+74,35 до ПК11+73,75 на відстані від осі 10,95м – 10,03м; праворуч від дороги: від ПК11+73,75 до ПК12+01,15 на відстані від осі 12,10м – 9,65м;

- газопроводи:

високого тиску: праворуч від дороги: від ПК 0+00 до ПК6+66,56 на відстані від осі 25,50 м – 3,35м; ліворуч від осі дороги: від ПК6+74,45 до ПК6+77,25 на відстані від осі 2,79м – 0,0м;

середнього тиску: праворуч від дороги: від ПК 0+04,71 до ПК0+12,88 на відстані від осі 0,0м – 19,70м; від ПК0+12,88 до ПК1+43,05 на відстані від осі 19,70м – 8,74м; ліворуч від осі дороги: від ПК1+98,14 до ПК3+32,00на відстані від осі 7,75 м – 8,16м; від ПК5+38,58 до ПК6+75,28 на відстані від осі 3,05м – 8,90м;

низького тиску: праворуч від дороги: від ПК6+75,14 до ПК8+34,09 на відстані від осі 7,87м – 8,82м; від ПК8+34,09 до ПК11+33,12 на відстані від осі 8,82м – 9,56м; від ПК11+33,12 до ПК12+12,86 на відстані від осі 9,56м – 7,98м.

- телекомунікаційний кабель – ліворуч від осі дороги: від ПК6+79,32 до ПК7+47,27 на відстані від осі 5,14м – 6,02м; від ПК7+47,27 до ПК8+59,08 на відстані від осі 6,02м – 2,66м; від ПК8+59,08 до ПК11+72,67 на відстані від осі 2,66м – 3,83м.

Місцеві проїзди та в’їзди у двори

Проєктними рішеннями передбачено влаштування місцевих проїздів та в`їздів у двори. Ділянка дороги має шістдесят з’їздів,  сім примикань.

На проєктній ділянці виконання робіт передбачено влаштування покриття на всіх примиканнях в межах радіусів заокруглення. Ширина примикань за межами радіусів заокруглень різна, від 6,0м до 12м.

Доступність об’єкта будівництва для маломобільних груп населення

Для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення передбачено пониження бордюрів в місцях пішохідних переходів.


Кошторисна частина проектної документації

по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Лазурна селища  Сонячне, Запорізького району Запорізької області»

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 25 серпня 2023 р. всього:

тис. грн.

39 886, 738

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

30 252, 374

                                             - устаткування

тис. грн.

0,0

                                             - інші витрати

тис. грн.

9 634, 364

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на  29 серпня 2023 р. складає всього:

тис.грн.

38 431, 573

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

29 088, 140

                                             - устаткування

тис. грн.

0,0

                                             - інші витрати

тис. грн.

9 343, 433

 

 

Робочий проєкт «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Лазурна селища Сонячне Запорізького району Запорізької області» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення та його кошторисної вартості будівництва. 

 

Головний експерт проекту:                                                                  М. Г. Снігир

 (серія АЕ №006737 від 19.01.2022)

 

Відповідальні експерти:                                                                        А. В. Компій

                                                                             (серія АЕ № 005787 від 23.12.2019)

 

Н. Т. Курінна

(серія АЕ № 007188 від 14.03.2023)

 

Архітектор:                                                                                       Н. О. Кузьменко

                                                                                         (серія АА № 004915 від 09.12.2021)

Розділи