Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3058-6473-0299-7051
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1215/10/23-ЕК від 10.11.2023
Орган, що видав
ТОВ "ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР" "ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА" (43175893) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт покриття проїжджої частини дороги між вулицями Степова і Садова в смт Авангард Одеського району Одеської області»
Код проектної документації
PD01:0667-3997-9976-8385 №10-2023/22 від 2023-10-20 (видав ТОВ ЛБК ІНЖИНІРИНГ) / Наявні експертизи: EX01:3058-6473-0299-7051
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
06.11.2023 1493.3 1168.442 0 324.858

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Авангардівська територіальна громада (UA51100010000023950), сщ. Авангард , частина дороги між вулицями Степова і Садова не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (43988734)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КВАША ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 000075)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0667-3997-9976-8385
Орган, що видав
ТОВ ЛБК ІНЖИНІРИНГ (45052787)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
20.10.2023
Номер проектної документації
10-2023/22
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт «Капітальний ремонт покриття проїжджої частини дороги між  вулицями  Степова  і Садова в смт Авангард Одеського району Одеської області», розроблений у 2023 році ТОВ «ЛБК ІНЖИНІРИНГ». Головний інженер проекту (ГІП) – Леваднюк Анатолій  Васильович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 020931 від 03.08.2023р.).

Робочий проєкт виконаний на замовлення Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради на підставі:

-          завдання на проектування,  затвердженого Замовником від 20.10.2023р.;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва;

-       довідки № 361 від 26.10.2023р. Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради, щодо балансової належності об’єкту;

-       довідки № 362 від 26.10.2023р. Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради, щодо джерела фінансування об’єкту;

-       акту технічного огляду покриття проїжджої частини дороги між  вулицями  Степова  і Садова в смт Авангард Одеського району Одеської області від 23.10.2023р.

 

Відповідність проектних рішень діючим нормам і правилам підтверджено підписом головного інженеру проекту – Леваднюка А.В. (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 020931 від 03.08.2023р.).

Замовником, спільно з проектувальником, визначений клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва – СС1 (незначні наслідки).

Фінансування об'єкта передбачено за бюджетні кошти.

Оцінка технічного стану об’єкту

Згідно з матеріалами обстеження проїжджої частини дороги між  вулицями  Степова  і Садова в смт Авангард Одеського району Одеської області було виявлено, що в процесі експлуатації виникли на покритті окремими місцями розгалужені сітки тріщин, просідання, частково зруйнований бортовий камінь, незабезпечений поверхневий водовідвід з проїжджої частини. Деформації та руйнування, що виникли в процесі  експлуатації  дорожнього покриття, негативно впливають на умови та безпеку дорожнього руху, призводять до подальшого розвитку деформаційних процесів і, як наслідок, замокання   основи  проїжджої частини.

Район будівництва характеризується наступними

кліматичними умовами

За природно-кліматичними характеристиками на території, що проектується для проведення капітального ремонту, клімат — помірно-континентальний з м’якою зимою (з грудня по січень), відносно затяжною весною і теплим (з травня по вереснь), довгим, спекотним літом та довгою та теплою осінню.

Тривалість зими в середньому — 72 дні.

Мінімальні та максимальні температури повітря складають відповідно –                    28 оС і + 39,3 оС.

Пересічна температура січня  -2 °С, липня +22,2 °С.

Середня температура повітря за рік 10,7 оС.

Середня річна кількість опадів 453 мм.

У ґрунтовому покриві переважають чорноземно-лучні глибоко-слабосолонцюваті грунти. За даними інженерних вишукувань минулих років у геологічному побудуванні до глибини 3,0 м на ділянці проведення капітального ремонту  мають місце грунти у складі легких, середніх і важких лесоподібних суглинків і глин, які перешаровуються між собою і залягають на червоно-бурих глинах. Перекрита лесова товща з поверхні грунтово- рослинним шаром міцністю до 0,3...0,5 м. Грунти непросадні, грунтові води на розвідану глибину не викриті.

Відповідно кліматичного районуванню, ділянка відноситься до степової зони. Сейсмічність району і майданчика будівництва - 7 балів. Категорія грунтів за сейсмічними властивостями друга. Категорія складності інженерно - геологічних умов - (друга). Глибина сезонного промерзання грунтів складає 0,7 м. У геоморфологічному відношенні територія розташування об’єкту віднесена до ділянки Причерноморського плато.

Проектні рішення

Проектом передбачено заходи з проведення капітального ремонту  у  зв’язку з незадовільним станом дорожнього покриття, які  спрямовані на відновлення та підвищення  експлуатаційних характеристик, а саме: улаштування  шару основи із піщано-щебеневої суміші, влаштування одношарового асфальтобетонного покриття з забезпеченням поверхневого водовідведення з дорожнього покриття.

Згідно із завданням на проектування визначено основні вимоги до конструктивних елементів, матеріалів та складу проекту, а саме:

-Похили повздовжнього та поперечного профілю запроектувати за умови забезпечення водовідведення;

-Запроектувати улаштування нового твердого одношарового покриття з асфальтобетону;

-Врахувати заходи по відновленню основи дорожнього покриття;

-Врахувати заходи по укріпленню узбіччя.

Ширина існуючого покриття проїзду становить - 4,5 м, зі сторони вул. Степової, ширина відремонтованого покриття – 4,5 м. Існуюча забудова та заїзди на прибудинкову територію виконані з урахуванням ширини покриття – 4,5 м. Ширина проїжджої частини вулиць Абрикосової, Зеленої, Тінистої, Виноградної коливається в межах 4,5 м – 5,2 м.  Згідно примітки 1 таблиці 5.1 ДБН В.2.3-5:2018 зі зміною в умовах існуючої забудови допускається приймати параметри виходячи  з реальних умов. Таким чином, передбачено улаштування проїзду шириною 4,5 м. Проектом передбачається  проїзд нерегульованого перехресття, як  рівнозначних доріг, водій транспортного засобу зобов'язаний дати дорогу транспортним засобам, що наближаються праворуч.

Відповідно «додатка Е» ДБН В.2.3-5:2018 – проїзд між  вулицями  Степова  і Садова в смт Авангард відноситься до категорії вулиць - проїзди.

Згідно п.4.4.3 табл.4.2 ДБН В.2.3-5:2018 номінальне статичне навантаження на вісь становить 60кН.

Тип дорожнього одягу передбачено проектом удосконалений полегшений.

Матеріал покриття для дорожнього одягу згідно п.8.8 табл. 8.1 ДБН В.2.3-5:2018 призначено асфальтобетон тип Б марка I.

Згідно п.8.9 конструкцію дорожнього одягу та розрахунок на міцність виконано відповідно ГБН В.2.3-37641918-559:2019. Згідно табл.6.6 ГБН В.2.3-37641918-559:2019 для даної категорії дороги та типу дорожнього одягу мінімальний потрібний модуль пружності становить 100 МПа. Згідно табл. 6.1 ГБН В.2.3-37641918-559:2019 запас міцності конструкції дорожнього одягу для даної категорії дороги становить 1,23.      Згідно п.6.3.1 ГБН В.2.3-37641918-559:2019 загальний модуль пружності становить 123 МПа. Загальний модуль пружності запроектованої конструкції дорожнього одягу згідно розрахунку становить 135 МПа.

Конструкція проектованого покриття  представлена наступним типом: Тип А

- Покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 –6 см;

- Улаштування основи із ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022– 15 см.

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, станом на 23.10.2023р. склала: 1501,798 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1174,261 тис. грн.; інші витрати – 327,537 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проєктом, складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва, у поточних цінах станом на 06.11.2023р. складає 1493,300 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1168,442 тис. грн.; інші витрати – 324 ,858 тис. грн.

Примітка:

*ціни та матеріальні ресурси прийняті за даними замовника відповідно до п.4.9 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».

 


Розділи