Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3947-1472-7219-3850
Версія документу
№3
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0062/21 від 26.03.2021
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вулиці Шевченка та Комарова в с. Грушово Тячівського району
Код проектної документації
PD01:2088-2018-9272-5853 Зміни №4 №01/21 від 2021-02-05 (видав ЗВКП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:3947-1472-7219-3850
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
24.03.2021 9574.244 7706.801 0 1867.443

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Тячівський район, Тересвянська територіальна громада (UA21080130000093757) , вулиці Шевченка та Комарова не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТЕРЕСВЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04349610)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ПАВЛІВ ОЛЕГ ТАРАСОВИЧ (АЕ 007322, АЕ 005048, АЕ 005268)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2088-2018-9272-5853
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
05.02.2021
Номер проектної документації
01/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблений у 2021 році Закарпатським ВКП ДП «Укрдіпродор» - генеральний  проектувальник, ГІП – Пілюгіна Л. М., кваліфікаційний сертифікат АР №013971 від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту обстеження та дефектного акту.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва - СС2. В основу робочого проекту покладені матеріали обстеження та обмірів, проведених в натурі.

Вулиця Шевченка - загальною довжиною 990,0 м при ширині проїзної частини 4,5 та 4,0 м; з’їзд довжиною 300,0 м при ширині проїзної частини 4,5 м.  Загальна довжина ділянки, що підлягає капремонту - 1290,0 м, існуюче покриття асфальтобетонне та гравійне. Існуюче асфальтобетонне покриття - на ділянці довжиною 298,0 м. На ділянці км 0+000- км 0+150 довжиною 150,0 м при ширині проїзної частини 4,0 м виявлено ямковість до 19% при глибині ям до 5 см, стан покриття незадовільний, відсутній поперечний профіль проїзної частини. На ділянці км 0+150 – км 0+298 довжиною 148,0 м при ширині проїзної частини 4,5м асфальтобетонне покриття в хорошому стані. На проїзній частині загальною довжиною 692,0 м покриття гравійне, в тому числі:  при  ширині проїзної частини 4,0 м на ділянці довжиною 564,0 м та при ширині проїзної частини 4,5 м на ділянці довжиною 128,0 м стан покриття незадовільний, відмічена ямковість та колійність на покритті, відсутній поперечний профіль проїзної частини. Ширина проїзної частини вулиці обмежена існуючою лінією забудови. Водовідвід забезпечений частково за рахунок ухилу місцевості, відсутній перепуск води на км 0+428 та на з’їздах км 0+585, км 0+700, км 0+982. На ділянці км 0+000 – км 0+144 із значним поздовжнім ухилом відмічені  розмиті узбіччя та кювет  справа зі сторони верхового укосу. Існуючі з’їзди в кількості 7 штук - із існуючим гравійним покриттям. На покритті  з’їзду на км 0+424 (довжиною 300,0 м при ширині проїзної частини 4,5 м) відмічена ямковість та колійність, стан покриття незадовільний. Відсутні дорожні знаки.

Вулиця Комарова – загальною довжиною 1000,0 м при ширині проїзної частини 4,0 м; з’їзд довжиною 200,0 м при ширині проїзної частини 4,0 м, Загальна довжина ділянки, що підлягає капремонту 1200,0 м. Існуюче покриття асфальтобетонне та гравійне. На ділянці км 0+750 - км 1+000 довжиною 250,0 м при ширині проїзної частини 4,0 м з асфальтобетонним покриттям  виявлена ямковість до 15% при глибині ям до 5 см, стан покриття незадовільний, відсутній поперечний профіль проїзної частини. На проїзній частині  ділянки км 0+000-км 0+750 довжиною 750,0 м  при  ширині 4,0м  покриття гравійне. Стан покриття незадовільний, виявлена  ямковість та колійність на покритті, відсутній поперечний профіль проїзної частини. Ширина проїзної частини вулиці обмежена існуючою лінією забудови. Водовідведення забезпечено частково за рахунок ухилу місцевості, відсутній перепуск води на км 0+120 та  км 0+305. На ділянці км 0+728-км 0+998 відмічений значний поздовжній ухил. Існуючі з’їзди в кількості 10 штук із гравійним покриттям.  На покритті з’їзду на км 0+770 довжиною 200,0 м при ширині проїзної частини 4,0 м виявлено ямковість та колійність, стан покриття незадовільний. Відсутні дорожні знаки. Розрахункову швидкість відповідно до умов місцевості прийнято 30 км/годину. Вулиця пролягає в рівнинній місцевості, відноситься до категорії житлових вулиць.

Вулиця Шевченка - початок капітального ремонту вулиці км0+000 прийнятий на кромці а/д Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Бібрка - Львів. Кінець капітального ремонту вулиці прийнятий на км 0+990, кромка проїзної частини вулиці Л. Українки. Довжина вулиці разом із з’їздом довжиною 300,0 м, на яких передбачений капітальний ремонт покриття, становить 1290,0 м. Вісь вулиці прокладена по осі існуючої проїзної частини. Ширина проїзної частини прийнята в межах існуючої ширини 4,0 м - 4,5 м. Ширина земляного полотна складає 5,5 м - 7,0 м. Для забезпечення водовідведення робочим проектом передбачено влаштування кювету на ділянці км 0+150-км 0+426 справа, км 0+426-км 0+982 зліва та на з’їзді км 0+424 довжиною 300,0 м зліва від осі з’їзду. На км 0+428 для перепуску води влаштовується з/б труба діаметром 0,5 м, також передбачено з/б труби діаметром 0,5м на з’їздах км 0+585, км 0+700, км 0+982 зліва. Кювет на ділянці км 0+000 – км 0+144, справа, довжиною 144,0 м укріплюється монолітним бетоном товщиною 10 см на щебеневій підготовці товщиною 10 см із влаштуванням перепадів із монолітного бетону на км 0+029, км 0+040, км 0+087.

Робочим проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

- виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

- влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною  15 см;

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною  5 см.

На ділянці км 0+000-км 0+150 із існуючим асфальтобетонним покриттям передбачено:

- ямковий ремонт щебнем товщиною 5см;

- вирівнювання поперечного профілю проїзної частини асфальтобетоном середньою товщиною 3см;

-  по асфальтобетону передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

На ділянці км 0+150-км 0+298 існуюче а/б покриття зберігається без змін.

На з’їздах в кількості 6 штук в межах радіусів заокруглення та на з’їзді на км 0+424 довжиною 300,0 м передбачено:

- виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

-  влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 15 см;

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

Робочим проектом передбачено укріплення узбіччя  щебінь-висівками середньою товщиною 5 см на ширину 0,5 м та досипка узбіччя ґрунтом. На ділянці км 0+000 – км 0+144 справа  для укріплення узбіччя  шириною 2,0 м передбачено:

- влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 21 см;

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

Робочим проектом передбачено влаштування пристроїв із асфальтобетону для направлення поверхневих вод в кількості 3штук. Робочим проектом передбачено влаштування дорожніх знаків та розмітки.

Вулиця Комарова - початок капітального ремонту вулиці км0+000 прийнятий на кромці вулиці Л. Українки. Кінець капітального ремонту вулиці прийнятий на км 1+000. Довжина вулиці разом із зїздом довжиною 200,0 м, на якому передбачено капітальний ремонт покриття, становить 1200 м. Вісь вулиці прокладена по осі існуючої проїзної частини. Ширина проїзної частини прийнята в межах існуючої ширини 4,0 м. Ширина земляного полотна складає 5,0 м. В стиснених умовах  існуючої лінії забудови влаштування кюветів не можливе. Водовідведення забезпечується існуючими ухилами місцевості в стислих умовах при незначній ширині між існуючими лініями огорожі. На км 0+120, км 0+305 для перепуску води влаштовується з/б труба діаметром 0,5 м. Для захисту кромки від розмиву  на ділянці км 0+728-км 0+998 влаштовується прикромочний лоток шириною 0,5 м із скидом води в існуючу трубу діаметром 0,5 м. На вході труби влаштовується водоприймальний колодязь із чавунною решіткою.

Робочим проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

- виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

- влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 15 см;

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

На ділянці км0+750-км1+000 із існуючим асфальтобетонним покриттям передбачено:

- ямковий ремонт щебнем товщиною 5 см;

-  вирівнювання поперечного профілю проїзної частини асфальтобетоном середньою товщиною 3 см;

- по асфальтобетону передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б

     марки II, товщиною 5 см.

На з’їздах в кількості 9 штук в межах радіусів заокруглення та на з’їзді на км 0+770 довжиною 200,0 м передбачено:

- виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

- влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 15 см;

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

Робочим проектом передбачено влаштування пристроїв із асфальтобетону для направлення поверхневих вод в кількості 1штуки. Укріплення узбіччя передбачено щебінь-висівками середньою товщиною 5см шириною 0,5м та досипка узбіччя ґрунтом.  Поперечний ухил узбіч прийнято 40‰. Поперечний ухил проїзної частини вулиць та з’їздів прийнято односхилий при ширині проїзної частини  4,0 м та двосхилий при ширині проїзної частини 4,5м з ухилом  25‰. Робочим проектом передбачено влаштування дорожніх знаків та розмітки. Дорожні знаки прийняті І типорозміру в кількості  20 штук.  Розмітка проїзної частини  передбачена згідно ДСТУ 2587:2010 „Розмітка дорожня”  по основному проїзду вулиці по краю проїзної частини.При розробці робочого проекту передбачено безбордюрний поперечний профіль вулиць, що не створює перешкод для маломобільних груп населення.

Заявлена кошторисна вартість визначена в поточних цінах станом на 12.02.2021 р. складала 9575,051 тис. грн.: в тому числі будівельні роботи  – 7703,904 тис. грн., інші витрати  – 1871,147 тис. гривень.

  При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були  письмово доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.

Розділи