Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1549-4153-5741-7371
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07-0418/01-23 від 14.11.2023
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Закарпатській області (35851205) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дороги по вул. Б. Хмельницького в с. Минай Ужгородського району. (Коригування)
Код проектної документації
PD01:9131-8575-4349-6790 Зміни №5 №РП-3 від 2023-04-19 (видав ДРОЗД ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:1549-4153-5741-7371
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки
Головний експерт проекту
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
27.10.2023 7141.423 5715.296 1426.127 4816.414 3852.379 964.035

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Ужгородський район, Холмківська територіальна громада, с. Минай (станом на 01.01.2021), вулиця Хмельницького Б. не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району (45032582)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Сірко Михайло Васильович (АЕ 000157, АЕ 006379)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
Малісевич Марія Володимирівна (АЕ 000109, АЕ 006370)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЄРКА ЮЛІЯ ЙОСИПІВНА (АЕ 004007)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ХУДЗЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ (АЕ 006386, АЕ 000182)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерного забезпечення
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9131-8575-4349-6790
Орган, що видав
ДРОЗД ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
19.04.2023
Номер проектної документації
РП-3
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Капітальний ремонт дороги по вул. Б. Хмельницького в с. Минай, Ужгородського району» (Коригування) – розроблений  ФОП Дрозд В.В. юридична адреса: ФОП  Дрозд В.В., адреса: с. Баранинці, Ужгородського району, вул. Миру, 2/4, ГІП Дрозд В.В., кваліфікаційний сертифікат  АР № 013757, на підставі акту технічного обстеження та завдання на проектування, затвердженого замовником.

Клас наслідків ( відповідальності об’єкта) – СС2.

Робочий проект розглядався філією в  2023 році за результатами чого були видані експертний звіт від 09.08.2023 № 01-0301/01-23

Коригування робочого проекту виконано згідно завдання на проектування, затвердженого замовником.

В основу розробки проекту покладені матеріали обстеження та замірів в натурі.

   Існуюча вулиця має такі параметри:

- ширина земляного полотна - 9,0 м; ширина проїзної частини - 5,5 м;

- існуюче покриття – щебеневе;  ширина узбіччя - 1,5-1,75 м;

Довжина вулиці Б. Хмельницького, яка підлягає ремонту - 457м, з’їзд праворуч на пк 0+62 довжиною 50 м  та з’їзд ліворуч на пк 1+45 довжиною 10 м  з грунтовим покриттям. Від пк 0-00 до пк 0+07 на існуючому покритті дороги спостерігаються пучини. Від пк 0+07 до пк 4+57 існуюче щебеневе покриття довжиною 450 м при ширині проїзної частини 5,5 м зруйноване, просадки, ямковість, нерівність поперечного та поздовжнього профілю. Спостерігається колійність. Основа потребує підсилення. Узбіччя зруйноване. Водовідвід відкритий, кювети місцями відсутні.

Затвердженим робочим проектом передбачалося наступне.

Земляне полотно та дорожній одяг: від пк0+00 до пк0+07 та на радіусі повороту на пк 4+57, де на покритті спостерігаються пучини, екскаватором вибрати грунт на глибину 0,3 м, улаштувати нижній шар двошарових основ з щебеню товщиною 8 см та верхній шар двошарової основи з щебеню фракції 20-40 мм товщиною 17 см. По щебню передбачено розлив бітуму БНД 90/130 з розрахунку 0,6 л/м. кв. Асфальтобетонне покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, на бітумі БНД 70/100, товщиною 6,0 см .

Від пк0+07 до пк4+57 зруйноване щебеневе покриття, просадки, ямковість та колійність, нерівність поперечного та поздовжнього профілю відновити шляхом виправлення профілю щебеневих основ без додавання нового матеріалу та улаштувати верхній шар двошарової основи з щебеню фракції 20-40мм, товщиною 17см. По щебеню передбачено розлив бітуму БНД 90/130 з розрахунку 0,6 л/м кв. Асфальтобетонне покриття влаштувати із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, на бітумі БНД 70/100, товщиною 6,0 см. На примиканнях запроектованого асфальтобетонного покриття до існуючого асфальтобетонного покриття, краї існуючого асфальтобетонного покриття обрубуються відбійними молотками. На віражах ПК1+15 улаштовується поширення дороги на 0,7м.

На з’їзді праворуч пк 0+62 довжиною 50 м та на з’їзді ліворуч пк 1+45 довжиною 10 м ескаватором улаштувати дорожнє корито, нижній шар з щебеню товщ 18 см., та верхній шар з щебеню товщиною 17 см. По щебеню передбачено розлив бітуму БНД 90/130 з розрахунку 0,6 л/м кв. Асфальтобетонне покриття влаштувати із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, на бітумі БНД 70/100, товщиною 6,0 см. В кінці з’їздів влаштовується торець із щебню фр. 20-40 мм, товщиною 12 см, довжиною 10 м.

Облаштування та приналежності дороги:

Робочим проектом передбачено вздовж дороги влаштувати тротуар. Для цього влаштовується насип з грунту з пошаровим ущільненням середньою товщиною 0,5 м, після чого улаштовується щебенева основа під тротуари товщиною 15 см та покриття бруківки товщиною 6 см на основі із піщано-цементної суміші у співвідношенні 3:1, товщиною 5 см. Ширина пішохідної доріжки прийнята 1,5 м. 

Покриття на тротуарі влаштовується вище поверхні проїзної частини на 15 см, в місцях в’їзду до прилеглих будівель вище на 8 см. Відокремлення від існуючої кромки асфальтобетонного покриття проїзної частини здійснюється бетонним бордюром БР 100.30.15 на бетоні В20 з щебеневою підготовкою, товщиною 10см. Поребрик БР100.20.8 встановлюється зі сторони газону.

На початку та в кінці пішохідної доріжки та перед пішохідним переходом передбачено влаштування смуг з тактильної плитки та пониження бордюра. Поперечний ухил тротуару  прийнятий 20%о в бік дороги. Для забезпечення водовідводу, від пк 0+04 до пк 1+05 з лівого боку та на з’їзді праворуч передбачено влаштування кюветів.

Грунт, отриманий від улаштування кюветів та дорожнього корита на з’їздах, використовується для улаштування насипу під тротуар.

По всій довжині дороги з лівого боку влаштовується  досипка узбіччя щебеневими відходами середньою товщиною 15 см на ширину 1,0 м та укріплюється щебеневими висівками середньою товщиною 6 см на ширину 0,5 м.

     Безпека руху.

Для підвищення безпеки руху на проектованій ділянці передбачені заходи орієнтування водіїв: влаштування дорожніх знаків І типорозміру; влаштування дорожнього покриття; покращення умов руху на аварійно - небезпечних ділянках.

    Доступність  маломобільних груп населення проектними рішеннями забезпечено.

            Коригування робочого проекту виконано згідно завдання на проектування (коригування) , затвердженого замовником.

            Коригуванням передбачено збільшення несучої здатності дорожнього одягу в зв’язку із збільшенням інтенсивності руху і транспортного навантаження, а саме: на конструктиві дорожнього одягу Тип І, Тип ІІ та Тип ІІІ по асфальтобетонному покритті виконати розливу бітуму БНД 90/130 – 0,36 л/м2, після чого улаштувати шар покриття із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону типу А-1 на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см та укріпити збіччя  щебеневою висівкою товщиною 5  см на ширину 0,5 м.                               

Робочим проектом передбачено дотримання вимог чинних нормативних документів щодо пожежної безпеки, охорони праці, екології, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, надана оцінка впливу на навколишнє середовище та організація дорожнього руху.

 

Кошторисна документація

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 27.10.2023 складала 7159,053 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи — 5694,466 тис. грн.; інші витрати — 1431,152 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 4816,414 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи — 3852,379 тис. грн.; інші витрати — 964,035 тис. гривень.

 

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 27.10.23 складає 7141,423 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи — 5715,296 тис. грн.; інші витрати — 1426,127 тис. гривень.

Із загальної кошторисної вартості виконано 4816,414 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи — 3852,379 тис. грн.; інші витрати — 964,035 тис. гривень.

Відмічається, що робочий проект «Капітальний ремонт дороги по вул. Б. Хмельницького в с. Минай, Ужгородського району»  ( Коригування ) виконано згідно з ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». При цьому, в процесі проведення експертизи філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області проектною організацією до робочого проекту внесені зміни і доповнення.

Розділи