Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0832-0215-2575-9671
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0337/23 від 07.11.2023
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Підгірна в с. Ворочево, Перечинська територіальна громада Ужгородського району Закарпатської області
Код проектної документації
PD01:7826-4541-3793-1214 №13-23 від 2023-10-11 (видав ЛАКАТОШ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:0832-0215-2575-9671
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
02.11.2023 3783.833 3001.599 0 782.234

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Ужгородський район, Перечинська територіальна громада, село Ворочово (станом на 01.01.2021), вулиця Підгірна не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04351274)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ПАВЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 000496, АЕ 004314, АЕ 007182)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7826-4541-3793-1214
Орган, що видав
ЛАКАТОШ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
11.10.2023
Номер проектної документації
13-23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблений у 2023 ФОП Лакатош В. В. – генеральний проектувальник, ГІП Тютченко М. Г., кваліфікаційний сертифікат АР №013982 від 13.02.2018 року, на підставі акту технічного обстеження та завдання на проектування, затвердженого замовником.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2. Сейсмічність ділянки будівництва – 7 балів.

Початок вулиці прийнято на км 0+000 на відмиканні від вул. Центральна, кінець вулиці прийнято на км 0+842 -  місце розташування лінійного водовідводу, після якого існуюче асфальтобетонне покриття знаходиться у задовільному стані.

В результаті обстеження і виконання  замірів, проведених в натурі встановлено:

-   на ділянці км 0+000 - 0+714 - існуюче покриття гравійне, загальною довжиною 714,0 м у не задовільному стані - поперечний профіль здеформований, присутня колійність, ширина дорожнього покриття 2,75 м, що забезпечує проїзд до домогосподарств вул. Підгірної, ширина земляного полотна 4,75 - 5,75 м та обмежена історично складеною лінією огорожі території домогосподарств;

-   на ділянці км 0+714-0+842 - існуюче покриття гравійне, загальною довжиною 128,0 м у не задовільному стані - поперечний профіль здеформований, присутня колійність, ширина дорожнього покриття 3,5 м, ширина земляного полотна 6,0 - 7,5 м.

-     на км 0+106 розташований  з’їзд до церкви із гравійним покриттям;

-     з'їзди на км 0+243, 0+641, 0+714 із гравійним покриттям;

-     водовідвід відкритий, існуючі кювети не достатньої глибини;

-     водопропускні труби на км  0+194;  0+512, 0+632, на з'їзді  км 0+106 та з/б лоток на км 0+842   - у задовільному стані;

-     водопропускна труба на км 0+088 у незадовільному стані,  спостерігається нанесення гравійного грунта, що складає 50% від об'єму труби;

-   водопропускна металева труба діаметром 0,5 м на км 0+248 у незадовільному стані, труба розташована не під прямим кутом до осі дороги, внаслідок чого обмежено ширину узбіччя, поперечний профіль завищений - труба виступає над дорожнім покриттям;

-     на окремих ділянках дороги узбіччя завищені та відсутні кювети;

-     відсутні дорожні знаки.

Розрахункову швидкість, відповідно до умов місцевості, прийнято 30 км/год. Вулиця пролягає в гірській місцевості, відноситься до категорії житлових вулиць. У зв'язку з тим, що вулиця пролягає в гірський місцевості, максимальний поздовжній ухил складає 77 ‰, передбачено влаштування пристроїв для примусового направлення води із асфальтобетону.

На км 0+255 - 0+460 та 0+485 - 0+560 передбачено поглибити та влаштувати кювети відповідно до норм (на 20 см нижче рівня низу дорожнього одягу) для забезпечення водовідведення із низу дорожнього одягу.

Робочим проектом передбачено влаштування наступних типів дорожнього одягу:

ТИП 1 а ділянках: км 0+000 - 0+714 довжиною 714,0 м та шириною дорожнього покриття 2,75 м;  км 0+714 - 0+842 - довжиною 128,0 м та шириною дорожнього покриття 3,5 м)

-   виправлення існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

-   улаштування щебеневої основи товщиною 12 см;

-   розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

-   покриття із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.І. БНД 50/70  товщиною 5 см. 

Поперечний профіль дороги  прийнятий односхилим, з похилом у бік кювету. Для забезпечення стійкості узбіччя при наїзді транспорту при роз’їзді зустрічного руху передбачено укріплення узбіччя щебінь висівками з обох сторін дороги шириною 0,5  м та середньою товщиною 10 см, на ділянці зі значним поздовжнім ухилом (км 0+106-0+246 та км 0+645-0+842) узбіччя укріпити асфальтобетоном  товщиною 3 см по щебеневій основі  товщиною 12 см.

Ширина проїзної частини  вулиці зберігається існуюча - 2,75 м та 3,5 м.

ТИП А (на з'їздах):

- виправлення існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

- улаштування щебеневої основи товщиною 12 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ,Др.Щ.А.НП.І. БНД 50/70  товщиною 5 см. 

Загальна кількість з'їздів - 4 шт., в тому числі заїзд до церкви  на км 0+106.

Робочим проектом передбачено  прочистку металевої труби на км 0+088 довжиною 6,2 м  діаметром 0,8 м від нанесеного гравійного ґрунту та перевлаштування металевої труби на км 0+248 довжиною 4,2 м та діаметром 0,5 м перпендикулярно до осі дороги, з улаштуванням бетонних оголовків та відкосних стінок із монолітного бетону.

Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено влаштування дорожніх знаків І типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. Всього передбачено встановити  7 дорожніх знаків. Горизонтальна розмітка проїзної частини передбачена фарбою з мікрокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки, витрата становить 300 г/м2.

 Безперешкодне пересування маломобільних груп населення та батьків з дитячими візками забезпечується безбордюрним профілем земляного полотна.

Заявлена кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 16.10.2023 року складала 3214,777 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 2537,382 тис. грн., інші витрати – 677,395 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної частини встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021 року.

Загальна кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 02.11.2023 року складає 3783,833 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 3001,599 тис. грн., інші витрати – 782,234 тис. гривень.

При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких, до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.

 


Розділи