1 редакція від 13.06.2023 2 редакція від 07.11.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4184-3436-6518-2570
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ЛВ 0178-5957-23/УЕГ/А від 12.06.2023
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141909 Ясениця-Новий Кропивник, км 4+700 – км 16+800 Дрогобицького та Турківського районів Львівської області. Коригування
Код проектної документації
PD01:5405-0322-6725-3109 Зміни №2 №12-11/20.АД від 0023-03-23 (видав ТЗОВ "ІНВЕСТБІЗНЕСПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:4184-3436-6518-2570
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
09.06.2023 358485.528 287736.513 0 70749.015 26253.594 21377.112 0 4876.482

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Дрогобицький район, Східницька територіальна громада, с. Новий Кропивник (станом на 01.01.2021) , Львівська обл., Дрогобицький район, Східницька територіальна громада, с. Новий Кропивник (станом на 01.01.2021) , Львіська обл. Дрогобицький р-н.,с. Новий -Кропивник-Турківський р-н, с. Ясениця не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (43493483)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ТАРАНОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 004868, АЕ 002253, АЕ 006951)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Сорбат Володимир Григорович (АЕ 006631, АЕ 002547)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
МАСЛЯК ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004759, АЕ 003959)
Відповідальний експерт З питань екології
СТЕПАНОВ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ (АЕ 000164, АЕ 004398)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ДІМБРОВСЬКА МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА (АЕ 007382, АЕ 004641, АР 020486, АР 014027)
Архітектор З питань архітектури
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5405-0322-6725-3109
Орган, що видав
ТЗОВ "ІНВЕСТБІЗНЕСПРОЕКТ" (41677243)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
23.03.23
Номер проектної документації
12-11/20.АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт розроблено ТзОВ «ІнвестБізнесПроект» (м. Львів, пл.Святого Теодора,10, ЄДРПОУ 41677243, ГІП – Свирида О.М., кваліфікаційний сертифікат інженера - проєктувальника АР №015576 виданий 19 квітня 2019 року), на підставі:

 - завдання на проєктування (коригування);

Замовником додатково надано:

  - перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2023 році Львівської області;

-  інженерно-геодезичні вишукування.        

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2. Сукупний показник – СС2.

Філією ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" у Львівській області було розглянуто проєктну документацію по об'єкту "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141909 Ясениця-Новий Кропивник, км 4+700 – км 16+800 Дрогобицького та Турківського районів Львівської області"  та видано  експертний звіт від 30 листопада 2020 року № 14-1372-20.

Робочий проєкт затверджено замовником (Наказ Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації від 28.12.2020р. № 137).  

Проєктними рішеннями передбачено коригування затвердженої проєктної документації у зв’язку із зміною проєктних рішень, приведенням її у відповідність до вимог чинних будівельних норм та перерахунком кошторисної вартості.

Коригуванням проекту передбачено :

-          пiдсилення конструкції дорожнього одягу на окремих дiлянках;

- змiну поперечного похилу дороги на окремих дiлянках дороги;

- лiквiдацiя пучин на окремих дiлянках.

      

Проєктні рішення

Дорога загального користування місцевого значення С141909 Ясениця-Новий Кропивник км 4+700 – км 16+800 Дрогобицького та Самбірського (раніше Турківського) районів Львівської області за технічною класифікацією відноситься до категорії - V з автобусним рухом, класифікація автомобільної дороги за функціональним призначенням  - загального  користування, місцевого значення. В основу робочого проєкту покладені інженерно-геодезичні вишукування.

Робочим проєктом передбачено: влаштування конструкції дорожнього одягу із покриттям із ФЕМ, влаштування наземних пішохідних переходів та зупинок маршрутного транспорту, заміна та влаштування водоперепускних труб, ремонт покриття мостів, організація поверхневого водовідведення, встановлення у необхідній кількості засобів регулювання дорожнього руху.

Автомобільна дорога С141909 – автомобільна дорога місцевого значення, розташована в межах Дрогобицького та Самбірського (раніше Турківського) районів. Проходить територією трьох населених пунктів. Початок ділянки ремонту автомобільної дороги С141909 ПК 47+00,00 прийнято в с. Ясениця на межі мостового переходу. Кінець ділянки ремонту ПК 169+65,00  прийнято на осі дороги на примиканні до с. Новий Кропивник.

Капітальним ремонтом передбачено забезпечення таких характеристик:

-          довжина проєктованої ділянки - 12100,0 м, в т.ч.:

-                                  в межах населених пунктів – 5530,0 м;

-          розрахункова швидкість руху в населених пунктах - 50 км/год;

-          розрахункова швидкість руху поза межами населених пунктів -                              90 (40 – 50) км/год;

-          мінімальний радіус горизонтальної кривої – 50,0 м:

-          мінімальний радіус вертикальної опуклої/увігнутої кривої – 500/1000 м;

-          максимальний поздовжній похил – 112,0‰:

-          в населеному пункті - 103,0  ‰;

-          поза межами населеного пункту - 112,0 ‰;

-          ширина проїзної частини - 4,50 м;

-          кількість смуг руху – 1 шт.;

-          примикань – 32 шт.;

-          кільцевих розв’язок – 1 шт.;

-          кількість зупинок маршрутного транспорту:

-          ремонт існуючих – 2 шт.;

-          влаштування нових – 6 шт.;

-          кількість наземних пішохідних переходів – 8 шт.;

-          ширина узбіччя, в т.ч.:

-          ширина укріпленої смуги - 1,5 м;

-          узбіччя – 0,75 м;

-                     тип покриття:

-                     Тип 1(підсилення) – бетонна плитка ФЕМ;

-                     Тип 2 (поширення) – бетонна плитка ФЕМ.

На ділянці капітального ремонту дороги розташовані існуючі водоперепускні труби у місцях перетину автомобільної дороги із тимчасовими водотоками та в кюветах для вирішення поздовжнього водовідведення у місцях в’їздів у двори та примикань. Існуючі водоперепускні труби передбачається демонтувати. Робочим проєктом передбачено влаштування нових залізобетонних водоперепускних труб діаметром 500 мм, в кюветах для забезпечення поздовжнього водовідведення під в’їздами у двори та діаметром 1000 мм, діаметром 1500 мм під основним проїздом у місцях перетину із тимчасовими водотоками.

На ділянці капітального ремонту дороги розташовані існуючі залізобетонні мости на ПК 97+05,00 – ПК 98+31,00 довжиною 126 м, на ПК 165+62,00 – ПК 165+74,00 довжиною 12,0 м. Робочим проєктом передбачається влаштування асфальтобетонного покриття на мосту ПК 97+05,00 - ПК 98+31,00.

Для запобігання розмиву узбіч і укосів земляного полотна на ділянках доріг при насипах висотою понад 2,0 м, у місцях увігнутих вертикальних кривих у поздовжньому профілі, при поздовжніх похилах більше 30 ‰ та при зустрічних похилах, на ділянках віражів, передбачено влаштування водовідвідних прикрайкових лотків та водоскидів у вигляді телескопічних лотків по відкосах земляного полотна зі збірних залізобетонних блоків для збирання та відведення поверхневої води за його межі. Приймальна горловина водоскидів з прикрайкового лотка влаштовується з бортового каменю БР 100.30.18, укріплюється монолітнім бетоном В20. Горловина влаштовується у вигляді розтрубу направленого в сторону до потоку води. Приймальна горловина водоскидів під тротуаром влаштовується з бортового каменю БР 100.30.18, укріплюється монолітнім бетоном В20 та перекривається тротуарною плитою товщиною 8,0 см. На ділянках дороги, що проходить у виїмці та у насипі висотою, що менша від товщини конструкції дорожнього одягу, передбачено нарізання повздовжніх водовідвідних канав – кюветів.

Робочим проєктом передбачено такі конструкції дорожнього одягу:

Тип 1 – посилення існуючого дорожнього одягу:

- грунт земляного полотна – суглинок;

- профілювання існуючого дорожнього одягу

- шар основи зі щебню основної фракції 20-40 мм, влаштованого способом заклинки, згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013  – 0,18;

- цементно-піщана суміш 1:3 згідно з ДСТУ Б В.2.7-207:2009 – 0,04;

- фігурні елементи мощення ФЕМ згідно з ДСТУ Б В.2.7-238:2010 - 0,08.

Тип 1а – посилення існуючого дорожнього одягу:

(новий тип передбачений коригуванням проекту)

- грунт земляного полотна – суглинок;

- профілювання існуючого дорожнього одягу

- шар основи зі щебню основної фракції 20-40 мм, влаштованого способом заклинки, згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013  – 0,35 м;

- цементно-піщана суміш 1:3 згідно з ДСТУ Б В.2.7-207:2009 – 0,04;

- фігурні елементи мощення ФЕМ згідно з ДСТУ Б В.2.7-238:2010 - 0,08.Тип 2 – поширення:

-          грунт земляного полотна – супісок піщанистий;

-          дренуючий шар з оптимальної щебенево-піщаної суміші С5 h=20,0 см;

-          шар основи з оптимальної щебенево-піщаної суміші С5 h=25,0 см;

-          шар основи зі щебеню основної фракції 20-40 мм, влаштованого способом заклинки, h=18,0 см;

-          цементно-піщана суміш 1:3 h=4,0 см;

-          бетонна плитка ФЕМ h=8,0 см.

       Конструкція дорожнього одягу заїзних кишень, відповідає конструкції дорожнього одягу по типу 2.

На примиканнях в межах радіусів заокруглень дорожній одяг влаштовується по типу 2.

Конструкція дорожнього одягу пішохідних тротуарів, та посадкових майданчиків приймається наступною:

-          оптимальна щебенево-піщана суміш С7 – h=12,0 см;

-          цементно-піщана суміш 1:3 – h=4,0 см;

- бетонна плитка ФЕМ h=6,0 см.

Поперечний похил проїзної частини ділянки дороги, що ремонтується, прийнятий 25 ‰. Поперечний похил проїзної частини на віражах приймається 45-60 ‰. Поперечний ухил покриття заїзних кишень приймається 25 ‰ в сторону до проїзної частини. Поперечний похил покриття тротуарів приймається 1 5‰ в сторону до проїзної частини.

Робочим проєктом коригування передбачено зміну поперечного похилу дороги з двоскатного на односкатний (на окремих ділянках дороги.)

На окремих ділянках загальною протяжністю 720 м в місцях ліквідації пучин передбачено застосування геосинтетичних матеріалів З’їзди та примикання

Робочим проєктом передбачено ремонт 32 примикань в межах радіусів заокруглень та влаштування кільцевої розв’язки на ПК 121+56,00 –                          ПК 122+40,00.

Запроєктована кільцева розв’язка – звичайна, мала, з діаметром центрального острівця 12,0 м та зовнішнім діаметром кільця 21,5 м, що забезпечуватиме безпечний рух транспорту. Центральний острівець запрєктовано підняти над рівнем проїзної частини на висоту 15,0 см та замостити формованими елементами мостіння для запобігання дренування вологи. Центральний острівець по зовнішньому периметру передбачено влаштувати з укріпленою смугою («фартух вантажівки») шириною 1,0 м, що забезпечує безпечний розворот великогабаритного транспорту навколо острівця. Покриття «фартука вантажівки» передбачено влаштувати із формованих елементів мостіння в рівень із покриттям проїзної частини. Запроєктоване покриття «фартуха вантажівки» плавно переходить у покриття центрального острівця, що є підвищеним над рівнем покриття проїзної частини. Ширину колової проїзної частини складає 1 смуга руху шириною 4,50 м. По зовнішній крайці колової проїзної частини передбачається влаштування укріпленої смуги узбіччя шириною 0,50 м.

       Робочий проєкт розроблено з урахуванням створення належних умов для безперешкодного пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, згідно з ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд", за рахунок влаштування пониженого бортового каменю до рівня проїзної частини на в’їздах у двори та на пересіченнях тротуару з проїзною частиною, а також влаштування спеціальних тактильних смуг.

Тривалість будівництва складає 14,6 місяці.

Робочий проєкт розроблено з дотриманням вимог до санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці та пожежної безпеки.

 

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах  станом на 10.03.2023 року складала   344 118,412 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 266 889,278 тис. грн.; інші витрати – 77 229,134 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 26 253,594 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 21 377,112 тис. грн.; інші витрати – 4 876,482 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з «Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженою Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 зі змінами від 25.11.2022 № 887 та «Правилами визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженими Наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273.

На відміну від показників кошторисної вартості, наведених у експертному звіті від 30 листопада 2020 року № 14-1372-20, загальна кошторисна вартість капітального ремонту  у поточних цінах станом на 09.06.2023 року складає: 358 485,528 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 287 736,513  тис. грн., інші витрати –  70 749,015 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 26 253,594 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 21 377,112 тис. грн.; інші витрати – 4 876,482 тис. грн.

Під час розгляду робочого проєкту виявлено помилки та надано зауваження, інформація про що доведена до замовника та проєктувальника. До проєктної документації проєктувальником внесено відповідні зміни та доповнення.

Робочий проєкт    "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141909 Ясениця-Новий Кропивник,                     км 4+700 – км 16+800 Дрогобицького та Турківського районів Львівської області. Коригування» виконано згідно з вихідними даними на проєктування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі  вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення; кошторисної частини проєктної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки.

 

 

Затверджую:

ТОВ «Укрекспертиза груп»                                                                  Ростислав ГЕБУРА

(Довіреність 03/01 від 03.01.2023 року) 

 

 

 

 

 

 

Головний експерт проекту                                                                                      Роман ПЕЛЕХ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №005957

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                            Олександр ТАРАНОВ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004868

 

 

 

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                               Володимир СОРБАТ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №006631

 

 

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                                        Олег МАСЛЯК

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004759

 

 

 

 

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                        Олександр СТЕПАНОВ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004398

 

 

 

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                                  Володимир ГЕЛЬ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004498

 

 

 

 

 

 

Відповідальний експерт проєкту                                                         Мар’яна ДІМБРОВСЬКА

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004641

 

 

Архітектор                                                                                                    Ярослав ЗАЯЦЬ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АА №000386

 

Розділи