Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
м. Київ , вул. Мельникова (Юрія Іллєнка ), 50, Шевченківський район | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІЛЬДІЯ НЕРУХОМОСТІ" (22808435) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань охорони праці |
Дуброва Ольга Михайлівна (АЕ 004774, АЕ 000060) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
ГАВРИЛОВА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА (АЕ 004725) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
Шапаренко Зінаїда Сергіївна (АЕ 004726) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
ВАЩЕНКО ОЛЬГА ІВАНІВНА (АЕ 001850, АЕ 004724) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
ПТАШКА ЛАРИСА ЛЕОНТІЇВНА (АЕ 004304, АЕ 002852) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
СМАГІНА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА (АЕ 004414, АЕ 000004) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ЯКИМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000441, АЕ 004766, АЕ 007263) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
НАУМЕНКО АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА (АР 001773, АЕ 004709) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проект «Будівництво автозаправного комплексу (АЗК) на вул. Мельни-кова, 50 у Шевченківському районі м. Києва» розроблений у 2023 році ПП «Буд-Арт» (46027, м. Тернопіль, бульв. Просвіти, 6Б), ГІП – Балко С. Й. (кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 013303 від 05.07.2017, свідоцтво про підвищення кваліфікації від 22.02.2022 № 00040), на замовлення ТОВ «ГІЛЬДІЯ НЕРУХОМОСТІ» на підставі:
− містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки № 2451/0/12/009-14 від 17.03.2014;
− завдання на проектування, затвердженого замовником;
− технічних умов, виданих відповідними службами міста.
Згідно з містобудівними умовами і обмеженнями розміщення АЗК передбачено в межах двох земельних ділянок загальною площею 0,3992 га, розташованих на вул. Юрія Іллєнка (колишня вул. Мельникова), 50 у Шевченківському районі м. Києва.
Проектом передбачено компактне розміщення АЗК на одній з двох земельних ділянок з кадастровим номером 8000000000:91:105:0002 площею 0,3013 га, яка межує:
− з північного сходу – із земельною ділянкою ТОВ «ДЛ»;
− з північного заходу – із землями «Автобусний парк № 8»;
− зі сходу – із земельною ділянкою ТОВ «Фірма С»;
− з півдня – з вул. Юрія Іллєнка (колишня вул. Мельникова).
На ділянці існують споруди АЗС, що підлягають повному демонтажу; інженерні мережі (кабель зв’язку, електрокабелі, каналізація, водопровід) – підлягають частковому перенесенню або демонтажу.
Проектом передбачається будівництво: будівлі АЗК з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів; споруд традиційної АЗС рідкого моторного палива (РМП) із загальною ємністю резервуарів 100 м3; АГЗП з підземним резервуаром ємністю 19,9 м3; очисних споруд; улаштування автостоянки для тимчасового зберігання автомобілів відвідувачів і персоналу, поста заряджання електромобілів.
Будівництво передбачається здійснювати в одну чергу.
Генеральний план розроблено на топографічній основі в масштабі 1:500.
В’їзд/виїзд на/з територію АЗК – існуючі, з вулиці Юрія Іллєнка.
Рельєф ділянки – спокійний.
Відмітки поверхні коливаються від 176.63 до 177.21 м. Організація рельєфу розроблена з урахуванням відміток верху покриття вулиці Юрія Іллєнка та прилеглої території.
Покриття проїздів по території АЗК передбачено асфальтобетонне, майданчиків, пішохідних доріжок – з плитки ФЕМ, у зоні заправляння автомашин – безіскрове, з відповідною добавкою.
На вільній від забудови, проїздів і тротуарів території влаштовуються газони з додаванням рослинного шару ґрунту.
Інженерно-геологічні вишукування виконані ТОВ «МЕДІНЖ-СЕРВІС» у 2020 році.
У геологічній будові ділянки будівництва на розвідану глибину до 10 м беруть участь такі інженерно-геологічні елементи:
− ІГЕ-1 – насипний шар: пісок, супісок із включенням щебеню, уламками цегли та будівельного сміття до 20%, який злежався;
− ІГЕ-2а – насипний шар: супісок гумусований з будівельним сміттям до 10%, що злежався;
− ІГЕ-3 – супісок лесовий, твердий, просадний, світло-жовтий;
− ІГЕ-4п – пісок делювіальний, пилуватий, середньої щільності, малого ступеня водонасичення.
Ґрунтові води на період вишукувань не виявлені.
За ґрунтовими умовами майданчик будівництва відноситься до І типу за просіданням.
Майданчик будівництва відноситься до потенційно непідтопленого, тип ІІІ.
Згідно з розрахунком, наведеним у проекті, клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС3.
Сейсмічність району будівництва відповідно до карти ЗСР-2004-С ДБН В.1.1-12:14 «Будівництво у сейсмічних районах України» – 6 балів.
Будівля АЗК – двоповерхова, з розмірами в осях 25,00 × 15,00 м.
Конструктивна схема - змішаного типу.
Перший та другий поверхи в осях 5-9; В-Е розміром 15,0 × 10,0 м, жорсткого типу – цегляні стіни з елементами підсилення - монолітними залізобетонними вставками. Перекриття та покриття – монолітна залізобетонна плита,товщиною 180 та 200 мм.
Частина будівлі в осях 3-5-Б-Е – одноповерхова. Конструктивна схема - металевий каркас. Колони - металева профільна труба, 160 × 8. Головні балки – металева труба, 350 × 150 мм, та зварні складені. Другорядні балки - металева профільна труба.
Стійкість і просторова жорсткість будівлі забезпечується спільною роботою цегляних стін з горизонтальними дисками перекриттів.
Зовнішні стіни – з повнотілої силікатної цегли, товщиною 250 мм.
Сходові марші – монолітні залізобетонні.
Фундаменти – пальові.
Палі – буроін’єкційні, діам. 600 мм довжиною 10 м та діам. 300 мм довжиною 6,5 м. В основі паль – ґрунти ІГЕ-4п.
Ростверки – монолітні залізобетонні, стрічкові.
Навіс над ПРК – надземна відкрита споруда, з розмірами в осях 45,00 × 25,00 м, що обпирається на 15 колон, а також на зовнішні стіни будівлі АЗК.
Навіс передбачений з металевих конструкцій. Крок головних балок - 5,0 м. З’єднання металевих конструкцій між собою - за допомогою болтових з’єднань.
Вертикальні несучі елементи навісу – металеві колони, зварні, з прокатного двотавра № 30 та листового прокату.
Головні балки – металева труба, 350 × 150 мм, та зварні складені.
Другорядні балки – металева труба, 160 × 80 мм.
Покриття навісу – оцинкований профільований настил, по якому укладається пароізоляція, утеплювач, шар армованого бетону, ПВХ мембрана.
Стійкість металоконструкцій навісу забезпечується жорстким кріпленням колон до фундаментів та влаштування покрівлі головних та другорядних балок в перехресному напрямку та по діагоналі.
Фундаменти – пальові. Палі – буроін’єкційні, Ø600 мм довжиною 10 м та Ø300 мм довжиною 6,5 м.
Ростверки – монолітні залізобетонні, плитні.
Підземні резервуари РМП та СВГ монтуються на залізобетонну монолітну фундаментну плиту товщиною 250 мм, із закріпленням резервуарів до фундаментів зварним з’єднанням.
У технологічній частині проекту наведені основні принципові рішення щодо автозаправного комплексу.
На АЗК передбачається можливість приймання, зберігання та відпуску п’ятьох марок рідкого моторного палива (РМП): трьох марок бензину (А-92, А-95, А-95+), двох марок дизельного палива (ДП, ДП+) та скрапленого вуглеводневого газу (СВГ).
Для зберігання палива передбачаються підземні двостінні сталеві горизонтальні резервуари: один - ємністю 50 м3, розділений на три секції (20 м2 + 20 м3+ 10 м3); другий – ємністю 55 м3, розділений на три секції (30 м2 + 20 м3+ 5 м3). Секція ємністю 5 м3 передбачена для прийняття аварійних проливів нафтопродуктів.
За розміщенням резервуарів АЗC відноситься до типу А (традиційна), категорії ІІ (середня).
Для заправляння автотранспорту на АЗК встановлюються: чотири ПРК, що можуть відпускати по п’ять видів палива; дві ПРК, що можуть відпускати по п’ять видів палива (у т. ч. передбачається пістолет для заправляння СВГ). Колонки встановлені на острівцях під навісом, які забезпечують розміщення автозаправних майданчиків по обидва боки колонок.
Приймання палива з автоцистерн передбачається за допомогою зливних пристроїв, встановлених у технологічному колодязі.
Для подавання палива до ПРК на резервуарах встановлені напірні заглибні насоси.
Резервуари обладнуються необхідним технологічним обладнанням.
Технологічні трубопроводи прийнято: для дихальних лінії – сталеві, для подавання палива до ПРК та приймання палива – пластикові.
Для захисту навколишнього середовища проектом передбачається газозрівнювальна система (повернення випарів).
Для заправляння автомашин скрапленим вуглеводневим газом пропан-бутан (СВГ) передбачено стаціонарний заправник газу з підземним резервуаром ємністю 19,9 м³ та окремою збірною металевою рамою, з розміщенням на ній насосно-арматурного блока, допоміжного технологічного устаткування. Надземне обладнання стаціонарного заправника газу захищається огородженням висотою 750 мм.
На колодязях, розташованих в зоні радіусом 50 м від споруд з СВГ, передбачено по дві кришки, простір між кришками засипаний піском шаром не менше ніж 0,15 м або іншим ущільнювачем, що виключатиме проникнення газу в колодязі в разі його витікання.
Згідно з ТУ ПрАТ «АК «Київводоканал» № 16129 від 21.09.2022 водопостачання та пожежогасіння об’єкта забезпечується з водопровідної мережі діам. 500 мм по вул. Ю. Іллєнка. Визначивши технічний стан та пропускну здатність існуючого водопровідного вводу, передбачено підключення будівлі АЗК від існуючого водопровідного вводу та запроектовано колодязь для встановлення запірної арматури.
Згідно з ТУ ПрАТ «АК «Київводоканал» № 16102 від 21.09.2022 на каналізування стічні води від АЗК підключаються до каналізаційної мережі діам. 350 мм по вул. Ю. Іллєнка. Виконується реконструкція колодязя шляхом заміни плити перекриття, люка та виконання його антикорозійного захисту із застосуванням полімерних матеріалів у місці приєднання об’єкта до зазначеної мережі.
У будівлю АЗК передбачається один ввід водопроводу діам. 63 мм на господарсько-питне водопостачання. На вводі встановлюється загальний водомірний вузол.
Для забезпечення необхідного тиску в системі господарсько-питного водопостачання передбачається насос для підвищення тиску, що встановлюється безпосередньо на подавальному трубопроводі.
Приготування гарячої води для водопостачання АЗК здійснюється в теплогенераторній.
Внутрішнє пожежогасіння будівлі АЗК, відповідно до чинних норм, не передбачається.
Зовнішнє пожежогасіння здійснюється від двох існуючих пожежних гідрантів на кільцевій водопровідній мережі.
Відведення побутових каналізаційних стоків передбачається самопливом до зовнішньої мережі каналізації, відповідно до технічних умов.
Стічні води від миття посуду відводяться у зовнішню мережу окремим випуском. На випуску виробничої каналізації зовні будівлі встановлюється жироуловлювач.
Відведення дощових і талих вод з покрівлі будівлі передбачається закритою системою внутрішніх водостоків у зовнішню мережу дощової каналізації. Дощові і талі води з покрівлі будівлі АЗК, з місць зливу та роздачі нафтопродуктів, з площадок тимчасового зберігання автотранспорту та з території АЗК самопливом надходять до сепаратора нафтопродуктів з пропускною здатністю 3 л/с. Очищені дощові води відводяться до резервуара-накопичувача об’ємом 50 м³.
Вода з резервуара-накопичувача видаляється пересувними засобами і використовується для поливу території і доріг, або вивозиться автоцистернами в місця, погоджені відповідними службами.
Забезпечення тепловою енергією автозаправного комплексу передбачено від електричної мережі.
Джерелом теплопостачання будівлі АЗК для системи опалення, вентиляції і ГВП є вбудована теплогенераторна. У теплогенераторній передбачено встановлення двох настінних електричних водогрійних котлів потужністю по 60 кВт кожний.
Котельня обладнується установками підготовки води в системі підживлення, буферною ємністю, насосами, приладами КВП, автоматикою безпеки та регулювання, допоміжним обладнанням.
Розрахунковий температурний графік роботи котельні з відпуску мережної води t° = 90-70°С.
Системи опалення приміщень будівлі АЗК – комбінована: система «тепла підлога» − для приміщення першого поверху та радіаторна − для приміщень другого поверху. Параметри теплоносія в системі «тепла підлога» – 40-35°С. Температура на поверхні підлоги дорівнює 29°С. Радіаторна система – двотрубна, з горизонтальним розведенням трубопроводів, тупикова.
Як опалювальні приладі встановлюються панельні радіатори, обладнані автоматичними термостатами.
Над вхідними дверима в зал обслуговування встановлена повітряно-теплова завіса.
Вентиляція приміщень прийнята припливно-витяжною з механічним спонуканням, з урахуванням забезпечення працюючих і відвідувачів зовнішнім повітрям у межах санітарної норми та у відповідності до технологічних вимог.
Проектом передбачено самостійні системи для залу відвідувачів і виробничих приміщень.
Повітрообмін прийнято з урахуванням компенсації витяжки від місцевих відсмоктувачів і технологічних вимог.
Для запобігання розповсюдженню запахів від технологічних приміщень на інші приміщення та довкілля проектом передбачено розрідження повітря у приміщенні кухні, а викидні повітроводи запроектовані класу щільності «В».
Викид відпрацьованого повітря запроектовано вище покрівлі на 2 м.
Локалізація шкідливостей (тепло, волога) в зоні встановлення технологічного обладнання закладу громадського харчування здійснюється місцевими відсмоктувачами, обладнаними жироуловлювачами.
Для забезпечення комфортних умов у теплу пору року передбачено встановлення у приміщеннях спліт-систем кондиціонування з використанням озонобезпечного фреону R-410A.
При перетинанні транзитними повітроводами протипожежних перешкод (перегородок, стін, перекриттів) передбачається влаштування протипожежних клапанів та ущільнення місць проходу повітроводів через перегородки і стіни негорючими матеріалами із забезпеченням нормативного класу вогнестійкості перешкод, які вони перетинають.
Електропостачання АЗК виконується згідно з договором ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» № 20067 від 26.08.2011.
Розрахункове навантаження АЗК становить 160 кВт.
Надійність електропостачання – ІІІ категорія.
Проектом передбачено встановлення дизельної електростанції ДЕС потужністю 24 кВт як резервного незалежного джерела живлення у разі зникненні напруги на постійному джерелі живлення.
Для електроосвітлення застосовуються світильники зі світлодіодними лампами.
Аварійне електроосвітлення виконується світильниками із вмонтованим автономним блоком живлення та зарядним пристроєм, що забезпечує безперебійну роботу світильників протягом двох годин з моменту зникнення живлення.
Робоче електроосвітлення та живлення електрообладнання виконується кабелями з мідними жилами з ізоляцією, що не поширює горіння, має помірну димоутворювальну здатність та є малонебезпечною за токсичністю продуктів горіння, типу ВВГнгд, ВВГзнгд.
Аварійне електроосвітлення та живлення пристроїв пожежної сигналізації виконується кабелями з мідними жилами з вогнестійкою безгалогеновою ізоляцією марки FLAМЕ-X 950 (N) HXH180/E30, що прокладаються на підтримувальних вогнестійких системах класу Е-30 та зберігають функціональність протягом 30 хвилин.
Зовнішнє освітлення території виконується світильниками зі світлодіодними лампами, встановленими на металевих опорах гарячого цинкування висотою 10 м.
Проектом передбачається встановлення зарядної станції для електромобілів.
Передбачено блискавкозахист за ІІ рівнем захисту, захисне заземлення, захист від статичної електрики.
Проектом передбачається автоматизація систем паливопостачання та АГЗП, автоматизація вентсистем, контроль та сигналізація довибухонебезпечних концентрацій паливного газу, небезпечних концентрацій випарів пропан-бутану.
Згідно з проектом виконується герметизація усіх вводів підземних інженерних комунікацій.
Проектом передбачається обладнання АЗК мережами гучномовного зв’язку, системами оповіщення. Телефонізація об’єкта вирішується за допомогою мобільного зв’язку.
У проекті наведені принципові рішення щодо організації будівництва.
Демонтажні роботи виконуються вручну за допомогою засобів малої механізації, автомобільного крана та екскаватора.
Земляні роботи виконуються за допомогою екскаватора з ємністю ковша 0,65 м3.
Улаштування буроін’єкційних паль виконується буровою установкою типу Soilmec.
Бетон на будівельний майданчик завозиться автобетонозмішувачами. Подача бетону в монолітні конструкції виконується безпосередньо з бетонозмішувача по лотоках та за допомогою автобетононасоса.
Монтажні роботи виконуються автомобільними кранами вантажопідйомністю 50 т.
Тривалість будівництва становить 7,0 місяців, у т. ч. підготовчий період – 1,0 місяць.
Проектом передбачені заходи, регламентовані нормативними актами щодо забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення.
Відповідно до п. 10.8.27 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій» та п. 5.32 «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів» (ДСП 173-96) розмір санітарно-захисної зони (СЗЗ) для АЗС встановлюється за розрахунком забруднення атмосферного повітря, але не менше ніж 50 м. Умови для дотримання нормативної СЗЗ існують.
Склад приміщень будівлі АЗК з магазином супутніх товарів (у т. ч. продовольчих) та підприємствами харчування загальною місткістю 30 посадкових місць, а також поточність виробничих процесів у них відповідають вимогам чинних нормативних документів.
Співробітники всіх підрозділів забезпечені побутовими приміщеннями у складі приміщення для персоналу з місцем для обігріву, для вживання їжі та з душовою. Для потреб співробітників передбачені окремі санвузли.
Працівники АЗК забезпечуються спецодягом, спецвзуттям, засобами індивідуального захисту органів дихання. Для зберігання особистого та спеціального одягу і взуття у приміщеннях для персоналу встановлюються індивідуальні шафи.
Для тимчасового зберігання усіх видів відходів передбачено обладнання окремих місць.
Проектом ураховані результати оцінки впливу на довкілля (висновок з оцінки впливу на довкілля від 18.03.2021 № 077-1416, виданий Управлінням екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно до результатів розгляду Звіту з ОВД здійснення додаткової оцінки впливу на довкілля на іншій стадії проектування не вимагається.
У складі проекту відповідно до вимог «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560, у частині заходів, не включених до звіту з оцінки впливу на довкілля, розроблений розділ «Оцінка впливів на навколишнє середовище» (ОВНС), у якому визначено, що будівництво та експлуатація запроектованого об’єкта не спричинить понаднормативного впливу на стан навколишнього середовища.
Згідно з листом ГУ ДСНС України у м. Києві від 05.05.2023 № 26-8081/262 1 за результатами ідентифікації об’єкт будівництва відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки 3 класу та зареєстрований в Реєстрі об’єктів підвищеної небезпеки за № АА 00833.
Двоповерхову будівлю операторної запроектовано ІІІа ступеня вогнестійкості.
Пожежонебезпечні, технічні приміщення відокремлені від інших протипожежними перегородками І типу з класом вогнестійкості ЕІ 45, покриттям (перекриттям) 3-го типу, конструкціями RЕІ 45, відповідно. Дверні прорізи заповнюються протипожежними дверима ЕІ 30.
Приміщення будівлі обладнуються системою пожежної сигналізації, системою керування евакуюванням (світлові покажчики), системою оповіщення людей про пожежу.
У будівлі АЗК передбачено торгівлю фасованими товарами промислової та продовольчої груп у розфасованій упаковці. Забороняється продаж і зберігання товарів, які містять легкозаймисті та горючі речовини (автокосметику, автохімію, автооливи тощо).
Будівлю, технологічне обладнання АЗК захищено системою блискавкозахисту.
Зовнішнє пожежогасіння АЗК забезпечується від двох існуючих пожежних гідрантів на відстані, що не перевищує 200 м до об’єкта проектування. Проектом передбачається укомплектування АЗК первинними засобами пожежогасіння згідно з нормами належності.
До всіх будівель і споруд передбачено можливість під’їзду спецавтотранспорту, зокрема пожежного.
У проекті прийняті технічні рішення, регламентовані нормативними актами з охорони праці, що забезпечують безпечну експлуатацію об’єкта.
З метою контролю цілісності стінок резервуарів для РМП проектом передбачений автоматичний контроль наявності тиску інертного газу (азоту) у міжстінному просторі двостінного резервуара.
Для виключення можливості виникнення вибухонебезпечної ситуації проектом передбачені такі заходи:
− електрообладнання − у вибухобезпечному виконанні;
− горловини та приймальні пристрої виконані з іскробезпечних матеріалів;
− захист обладнання від статичної електрики та блискавкозахист;
− заземлення електрообладнання;
− для запобігання потраплянню відкритого полум’я або іскор у резервуари на трубопроводах (газових) встановлені вогневі запобіжники;
− автоматичне відключення насоса при досягненні мінімальних або максимальних рівнів СВГ у резервуарі;
− відключення потоку газу при обриві наповнювальних шлангів;
− у разі необхідності дегазації вузла зливу і технологічних колодязів застосовується переносний вентилятор у вибухобезпечному виконанні.
У проекті прийнято такі основні рішення щодо енергозбереження:
− передбачено застосування енергозбережного та екологічно безпечного обладнання, матеріалів, сертифікованих в Україні;
− передбачені прилади обліку електричної енергії та води;
− для освітлення застосовуються енергозбережні лампи;
− робота теплогенераторної прийнята в повному автоматичному режимі.
Експертиза проведена за напрямами, зазначеними у 8.6 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво».
При цьому у відповідності до п. 8.6.9 зазначеного стандарту до проведення експертизи проектної документації не залучались експерти з питань ядерної і радіаційної безпеки та експертиза за цим напрямом не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для поводження з радіоактивними матеріалами та відходами від них.
Відповідно до положень ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та умов договору № 3-019-23-ЕП/КО від 01.05.2023, укладеного із замовником, експертиза проекту здійснена без розгляду кошторисної частини проектної документації.
У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Українська будівельна експертиза» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.
Розділи
![](files/tmp/qr/06459ad19bb5e01f9f333233fb868c8c.png)