Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Тернопільська обл., Кременецький район, Лановецька територіальна громада, м. Ланівці (станом на 01.01.2021), вулиця Загребельна, 5 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАН-ОІЛ" (32418189) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
ГАВРИЛОВА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА (АЕ 004725) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань охорони праці |
Дуброва Ольга Михайлівна (АЕ 004774, АЕ 000060) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
ВАЩЕНКО ОЛЬГА ІВАНІВНА (АЕ 001850, АЕ 004724) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
ПТАШКА ЛАРИСА ЛЕОНТІЇВНА (АЕ 004304, АЕ 002852) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
СМАГІНА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА (АЕ 004414, АЕ 000004) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту |
ЯКИМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000441, АЕ 004766, АЕ 007263) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
НАУМЕНКО АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА (АР 001773, АЕ 004709) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проект «Реконструкція зерноскладу, будівля № 43,
та складу тимчасового зберігання шроту місткістю 2000 м3,
будівля № 6 під силосні склади зберігання зернових культур в м. Ланівці,
вул. Загребельна, 5, Кременецкого району Тернопільської області» розроблений
у 2023 році ТОВ «Інтерпроект GmbH», ГІП – Мазуренко А. А.
(кваліфікаційний сертифікат: Серія АР № 016630 від 17.09.2020), на замовлення
ТОВ «ЛАН-ОІЛ» на підставі:
−
містобудівних умов та обмежень для
проектування об’єкта будівництва реєстраційний
номер М-18 від 11.09.2023 (реєстраційний номер ЄДЕССБ
МUО1:9294:5368:3684:2591), затверджених наказом відділу земельних відносин, природних ресурсів, містобудування та архітектури
Лановецької міської ради № 140-од від 05.09.2023;
−
завдання на проектування,
затвердженого замовником.
Проектом передбачається демонтаж будівель № 43 та
№ 6 (складу тимчасового зберігання шроту місткістю 2000 м3).
На їх місці
передбачено влаштування:
−
силосів для зберігання зерна
об’ємом 15 087,8 м3, 4 шт. (№№ 1.1-1.4 за ГП);
−
норійної вежі (№ 2 за ГП);
−
трансформаторної підстанції та
електрощитової (№ 3 за ГП);
−
транспортерної галереї (№ 4 за ГП).
−
опор під транспортерну галерею (№ 5.1-5.3 за ГП).
−
сепаратора-нафтовловлювача (№ 6 за ГП).
−
ємностей дощової води (№ 7.1-7.2 за ГП).
Для накопичення і зберігання зернових передбачено
встановлення чотирьох додаткових силосів ∅27,5 м
з плоским
дном, місткістю 10 093,73 тонн (при об’ємній
масі 0,669 т/м3) кожний.
Загальна місткість зберігання в цих силосних ємностях
становить 40 374,95 тонн.
Реконструкція зерноскладу
передбачена в одну чергу, без виділення пускових комплексів.
Ділянка площею 5,172 га розташована на вулиці
Загребельній, 5 у місті Ланівці Тернопільської області.
Будівлі і споруди, які
підлягають реконструкції розташовані на території діючого підприємства.
Територія
підприємства оточена землями сільськогосподарського призначення.
На ділянці
існують будівлі, споруди, інженерні мережі діючого підприємства. Територія
огороджена по периметру.
Рельєф ділянки
упорядкований, спланований, з невеликим ухилом з південного сходу на
північний захід.
Відмітки
поверхні землі змінюються від 293.50 до 292.80 м.
В’їзд на
ділянку проектування та виїзд з неї відбувається з території існуючого
підприємства. Транспортно-пішохідна схема не змінюється. Ширина проїздів − від
3,5 до 6,0 м.
Організація
рельєфу виконана з урахуванням висотного положення будівель, споруд, інженерних
мереж, автомобільних проїздів існуючого підприємства.
Проектні
поздовжні ухили передбачені від 5 до 35‰, поперечні – від 5 до 20‰.
Відведення
поверхневих вод передбачено по лотоках проїздів через дощоприймачі в мережу
запроектованої дощової каналізації з подальшим скиданням у ємність дощової
води.
Інженерно-геологічні
вишукування на майданчику будівництва виконані ФОП Грибов Н. М., м. Тернопіль, в червні 2022 року.
Геологічна будова
ділянки на розвідану глибину складається з таких інженерно-геологічних
елементів (ІГЕ):
−
ІГЕ 1 – насипний ґрунт: суглинок гумусований,
тугопластичний, з домішками будівельних відходів, темно-сірий;
− ІГЕ 2 – супісок
пластичний, з плямами карбонатів, жовтий;
− ІГЕ 3 – суглинок
тугопластичний, жовтий, коричнево-жовтий;
− ІГЕ 4 – глина
тугопластична, коричнево-жовта.
У
гідрогеологічному відношенні майданчик характеризується присутністю ґрунтових
вод до глибини 4,3 м.
Проектне рішення щодо фундаментів
На основі фізико-механічних властивостей ґрунтів,
за даними інженерно-геологічних вишукувань та діючих розрахункових навантажень
прийнято рішення щодо типу фундаментів на майданчику будівництва: фундаментна
плита – під силоси зберігання зерна, приямок норійної вежі, трансформаторної
підстанції, стовпчасті та пальового типу монолітні фундаменти – під опори
транспортерної галереї.
Згідно
з ДБН В.1.1-12:2014
«Будівництво
у сейсмічних районах України», відповідно
до карти ЗСР-2004-А, майданчик будівництва розташований у районі з фоновою сейсмічною інтенсивністю 6 балів
за шкалою МSК-64.
Трансформаторна підстанція ТП 10/0,4 кВ
(№ 3 за ГП)
Запроектована будівля – прямокутна
двоповерхова, зблокована з норійною вежею. Розміри в плані – 3,70 × 9,40 м.
Висота першого поверху будівлі – 3,25 м, висота другого поверху − від 3,31 м,
до 4,14 м. Загальна висота − 6,66...7,49 м.
Конструктивна
схема будівлі – каркасна, з металевих колон і балок. Перекриття 1-го поверху –
монолітне залізобетонне, по металевих балках, покрівля – сандвіч-панелі, товщ. 0,10 м
по металевих балках і прогонах. Для забезпечення жорсткості каркаса передбачена
система вертикальних в’язей по колонах та горизонтальних − по покриттю з
профільних труб і кутиків.
Фундаменти ТП
примикають до приямка норійної вежі та обпираються на зворотну засипку
норійного приямка, тому проектом прийнято рішення
влаштувати монолітну фундаментну плиту товщ. 0,25 м по контуру з тонкими
стінами 0,20 м, та з пілястрами по чотирьох кутах для влаштування
анкерних блоків.
Підлога в ТП − монолітна
залізобетонна, товщ. 0,15 м. Перекриття першого поверху − монолітне
залізобетонне, в незнімній опалубці трапецієподібного настилу по металевих
балках.
Основою під
фундаментну плиту служить щебенева подушка.
По периметру будівлі влаштовується вимощення завширшки 1000 мм з асфальтобетону
товщиною 50 мм по утрамбованій щебенем основі товщиною 150 мм.
Несуча
конструкція електрощитової з операторною
виконується з несучих елементів металевого каркаса прямокутних труб, колон
і балок з межею вогнестійкості R45.
Огороджувальні зовнішні конструкції – стінові тришарові панелі, із заповненням
мінеральною ватою типу «сандвіч» товщиною 100 мм.
Зовнішнє
опорядження будівлі – стінові та покрівельні сандвіч-панелі.
Покрівля – односкатна, покрівельні тришарові панелі, із заповненням мінеральною ватою типу «сандвіч» товщиною 100 мм.
Водостік − неорганізований
зовнішній.
Силоси зберігання зерна з плоским дном ємністю 15 087,8 м³ (№№ 1.1-1.4
за ГП).
Конструктивна
схема – металева споруда силосного типу, кільцевої конфігурації.
Силоси
зберігання зерна загальною місткістю 60351,2 м³ мають такі розміри в
плані: ∅27,65 м, загальна висота − 30,50 м.
Фундаменти –
залізобетонні фундаментні монолітні плити.
Кільцева опорна
стінка – залізобетонна монолітна.
Технологічні
тунелі – залізобетонна монолітна коробчаста жорстка конструкція тунельного типу
ТТм1, ТТм2.
Аероднище –
залізобетонна фундаментна монолітна плита з аероканалами АДм1.
Огороджувальні
конструкції – несуча металева конструкція силосу заводського виготовлення.
Покрівля силосу
– конусна, заводського виготовлення.
Норійна вежа з технологічним приямком (№ 2 за ГП)
|
Норійна вежа являє собою об’єкт
баштового типу прямокутної форми в плані з розмірами в плані: довжина − 5,50 м,
ширина − 5,00 м, глибина технологічного приямка − мінус 5.600 м,
висота металевого каркаса до низу несучої конструкції – 45,30 м.
Споруда призначена для встановлення та
обслуговування норій.
По осі 1 на конструкції вежі
спирається транспортерна галерея на відм. 10.900, а на відм. 31.300 по осях А
та Б спираються конструкції надбункерних галерей.
Основними
несучими конструкціями вежі прийнято стояки, систему розкосів, та систему балок
перекриття, що виготовляються зі сталевих прокатних та гнутих профілів.
Просторова
жорсткість споруди забезпечується за рахунок сумісної роботи всіх елементів, що
входять до складу каркаса.
Операторна знаходиться в складі основного об’єму норійної вежі, з відм. 0.000
до 3.800 м.
Фундаменти під
технологічний приямок – фундаментна плита.
Несучі залізобетонні конструкції – стіни, товщ. 0,400 м, з
пілястрами по чотирьох кутах
приямка для влаштування анкерних блоків та упорів жорсткого кріплення бази
металевих колон.
Огороджувальні
конструкції стін операторної на 1-му поверсі та покрівлі – профілі,
сталеві листові гнуті, з трапецієподібними гофрами.
Технологічне перекриття норійного приямка вежі
на відм. 0.000, мінус 2.600 м – решітковий настил Н1,
оцинкований, по несучих металевих балках. Споруда неопалювана. Покрівля – односхила,
ухил 10%.
Транспортерна галерея (№ 4 за ГП)
Споруда транспортерної галереї являє собою
прогоновий об’єкт мостового типу. Довжина прогинів становить 20,0, 16,0,
22,7 м. Висота до верху прогонових конструкцій – 10,7, 12,5 м.
Конструктивні рішення: несучими прогоновими
конструкціями прийнято ферми з паралельними поясами з прокатних швелерів і
кутиків.
Для
забезпечення просторової жорсткості прогонових конструкцій ферми об’єднані
системами в’язей та розпірок по верхніх та нижніх поясах. В’язі запроектовано з одиночних рівнобічних кутиків. Спирання
мостових конструкцій на опорні елементи − шарнірне.
Опори під транспортерну галерею (№ 5.1, 5.2 за
ГП)
Фундаменти —
монолітні залізобетонні, стовпчастого та пальового типу, глибиною занурення
паль 7,0 м, у верхній частині влаштовуються анкерні блоки, зблоковані
спільним ростверком для з’єднання зі сталевою базою колон опор.
Конструктивні
монтажні рішення
Колони поперечних рам будівлі
запроектовані із суцільних зварних двотаврів постійного перетину. Балки
поперечних рам запроектовані з прокатних двотаврів. З’єднання
колон і балок по зовнішніх рядах будівлі прийнято жорстким, зі стиком на
зварних з’єднаннях. Спирання всіх колон, що входять в конструкцію рам на
фундаменти, прийнято жорстким.
Конструкція покриття вирішена за прогоновою
схемою.
Розпірки по покриттю і вертикальні в’язі між колонами запроектовані з труб квадратного
перетину та кутики.
Просторова жорсткість каркаса забезпечується
спільною роботою поперечних рам, вертикальних в’язей між колонами.
У проекті наведені основні принципові рішення
щодо підприємства для зберігання і переробки зерна.
Для
накопичення і зберігання зернових на існуючому підприємстві передбачено
встановлення чотирьох додаткових силосів Ø27,5 м з плоским дном місткістю
по 10 тис. тонн кожен.
Кожна
силосна ємність обладнана датчиками верхнього рівня, системою автоматичного
вимірювання і контролю температури для реєстрації підвищення температури
продукту, стаціонарними вентиляторами для аерації.
Завантаження
силосних ємностей здійснюється з існуючих ліній підприємства.
Вивантаження
зернових із силосних ємностей відбувається за допомогою ланцюгових конвеєрів
та норій. З цих конвеєрів зерно потрапляє на існуючу лінію конвеєрів і
транспортується до існуючого складу № 1. Також передбачено відпуск зерна
на автотранспорт.
Проектом
передбачено заміну існуючих конвеєрів продуктивністю 125 м³/год на більш
потужні 250 м³/год.
Обслуговування
елеваторного комплексу буде здійснюватися працівниками існуючого підприємства.
На території
підприємства є існуючі кільцеві мережі протипожежного водопроводу.
Для
зовнішнього пожежогасіння від цієї мережі запроектований кільцевий водопровід,
на якому встановлюються пожежні гідранти.
Мережа внутрішнього
пожежогасіння − сухотрубна. Живиться вона від проектованої кільцевої мережі
протипожежного водопостачання.
Для внутрішнього
пожежогасіння силосів і норійної вежі передбачено
підключення в колодязі № 2, в якому розміщена засувка з електричним
приводом. На кожний силос передбачено окрему засувку з електроприводом, які
відкриваються від кнопок, встановлених біля пожежних кран-комплектів, та
можливість керування ними на відмітці 0.000.
У разі відсутності
тиску у внутрішньомайданчиковій мережі проектом передбачається встановлення
двох патрубків зі з’єднувальними головками Ø80 для приєднання рукавів
пересувної пожежної техніки.
Для відведення
дощових стоків з майданчика зерноскладу проектом передбачено систему дощової
каналізації.
Для очищення
дощових вод від завислих речовин та нафтопродуктів запроектовано установку
очищення поверхневих дощових і талих вод (№ 6 за ГП), із системою бай-пас
та розподільними колодязями. Далі очищені дощові води направляються в ємності
очищеного дощового стоку, обладнані датчиками рівня поплавкового типу (№№ 7.1
і 7.2 за ГП), а при наповнені ємностей стічну воду вивозять за межі підприємства.
Для електропостачання
зерноскладу запроектована трансформаторна підстанція ТП-10/0.4 кВ із сухим
трансформатором потужністю 1 × 1000 кВА.
Розрахункове
навантаження електрообладнання зерноскладу становить 242,2 кВт, ІІІ
категорія надійності електропостачання.
Живлення
технологічного обладнання зерноскладу виконується від РУ-0,4 кВ
проектованої ТП-10/0.4 кВ кабелями з мідними жилами ВВГнг розрахункових
перерізів, які прокладаються на кабельних конструкціях.
Проектом
виконується електроосвітлення приміщень – робоче, аварійне та ремонтне на 12 В.
Для
електроосвітлення приміщень застосовуються світильники з енергозбережними
світлодіодними лампами з відповідним ступенем захисту щодо вибухо- та пожежної
безпеки.
Живлення
електрообладнання та електроосвітлення виконується кабелями з мідними жилами з
ізоляцією, яка не поширює горіння, має помірну димоутворювальну здатність та є
малонебезпечною за токсичністю продуктів горіння, типу ВВГнгд.
Живлення
аварійного електроосвітлення та протипожежного електрообладнання виконується
кабелями з мідними жилами з вогнестійкою безгалогеновою ізоляцією марки
FLAМЕ-X 950 (N) HXH FE 180/E30 (90), які
прокладаються на підтримувальних вогнестійких системах класу Е-30 (Е-90)
та зберігають функціональність протягом 30 та 90 хвилин, відповідно.
Проектом
передбачається внутрішні та зовнішній контури заземлення та блискавкозахист
норійних веж, які об’єднуються в одну систему.
Проектом передбачається два режими
роботи зерноскладу в залежності від встановлення режимів «Ручний» або
«Автоматичний» на щиті керування:
− режим місцевого (ручного)
керування технологічними механізмами здійснюється за допомогою постів місцевого
керування (кнопки «Пуск», «Стоп»), які розташовані безпосередньо біля
обладнання;
− режим автоматичного
керування – здійснюється з АРМ оператора, що знаходиться в операторній, на
основі ПК зі SCADA – системою моніторингу.
Система
АСУ оснащена датчиками та виконавчими механізмами, контролерами, комп’ютерами,
що забезпечують роботу технічного персоналу та оператора.
Автоматизоване
керування полягає у виборі маршруту розділення зернової маси.
У проекті наведені принципові рішення щодо
організації будівництва.
Земляні
роботи виконуються за допомогою екскаваторів ємністю ковша 0,4-1,7 м³ та
бульдозерів потужністю 114 кВт.
Бетон на будівельний майданчик завозиться авто бетонозмішувачами. Подавання бетону в монолітні
конструкції виконується за допомогою бетононасосів на автомобільному ходу.
Монтажні
роботи виконуються гусеничним краном вантажопідйомністю 63 т та
автомобільним краном вантажопідйомністю 25 т.
Тривалість
будівництва становить 3,0 місяців, в тому числі підготовчий період – 0,5 місяць.
Проектом передбачені заходи,
регламентовані нормативними актами щодо забезпечення санітарно-епідемічного
благополуччя населення.
Згідно з
ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови
населених пунктів» нормативна санітарно-захисна зона для підприємства становить
100 м. Передбачені проектом обсяги реконструкції підприємства не призведуть до зміни розміру та конфігурації його
санітарно-захисної зони. Умови для її дотримання існують.
Проектом
не передбачено створення нових робочих місць. Інженерне та технологічне
обладнання проектованого складу обслуговується персоналом існуючого
підприємства ТОВ «ЛАН-ОЇЛ».
Потреба в санітарно-побутових приміщеннях для працівників підприємства у
відповідності до вимог ДБН В.2.2-28:2010 «Будинки
адміністративного і
побутового призначення» повністю забезпечується блоком санітарно-побутових
приміщень у складі існуючого АПК олійно-екстракційного заводу, на якому
розташовуються проектовані склади.
Відстань
від робочих місць всередині приміщень до санвузлів, пристроїв для пиття становить не більше
ніж 50 м, а на майданчику підприємства – не більше ніж 150 м.
У складі проекту розроблений розділ «Оцінка впливів на
навколишнє середовище» (ОВНС), у якому визначено, що
реконструкція та експлуатація запроектованого об’єкта не спричинить
понаднормативного впливу на стан навколишнього середовища.
Зокрема
на атмосферне повітря будуть впливати викиди, які відбуваються при
перевантаженні та зберіганні зерна та викиди від існуючих джерел. В атмосферне
повітря від запроектованих нових джерел буде надходити пил зерновий.
Загальна
кількість викидів забруднювальних речовин незначна, концентрації
забруднювальних речовин в атмосферному повітрі не перевищують дозволених
рівнів.
Додатковим
джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих
речовин, що утворюються при виконанні будівельних робіт, які в цілому на стан
повітряного середовища не впливають.
На
ділянці проектування зелені насадження відсутні.
Для
зменшення рівнів впливу на ґрунти та водне середовище проектом передбачаються
такі рішення:
−
виконання твердого водонепроникного
покриття території і проїздів та системи зливозбору дощових вод з очисними
спорудами;
−
роздільний збір та утилізація
утворених відходів та інше.
Вплив на
водне середовище та ґрунти з урахуванням виконання вищезазначених заходів
очікується в межах нормативів.
На тваринний та рослинний світ, геологічне, техногенне та
соціальне середовище, об’єкти природно-заповідного
фонду вплив не здійснюється.
На територію підприємства передбачено чотири в’їзди.
До (вздовж)
будинків (споруд) для пожежної техніки передбачено під’їзди (проїзди) з твердим
покриттям.
Протипожежні
відстані між будинками та спорудами об’єкта проектування прийнято згідно з
вимогами норм.
На території
підприємства, що реконструюється, передбачений зовнішній протипожежний
водопровід, зі встановленням на ній пожежних гідрантів. Ця мережа живить
сухотруби із приєднаними до неї пожежними кран-комплектами для гасіння
обладнання та споруд на різних висотах.
Подача води на пожежогасіння здійснюється
пожежними насосами, встановленими у насосній станції пожежогасіння від
двох пожежних резервуарів, які поповнюються від власної свердловини
підприємства за час, що становить менше ніж 72 години.
У підземній галереї
силосів передбачено обладнання системою
пожежної сигналізації та світловими покажчиками напрямку евакуювання.
У підсилосному
поверсі транспортної галереї в зовнішніх конструкціях
улаштовуються монтажні прорізи для подавання спеціальних засобів для гасіння пожежі. Територія та споруди
захищаються системою блискавкозахисту.
За результатами
проведеної ідентифікації об’єкт проектування визначено як об’єкт підвищеної
небезпеки 3-го класу.
У складі проекту
розроблено розділ «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту».
У проекті прийняті технічні рішення, регламентовані
нормативними актами з охорони праці, що забезпечують безпечну експлуатацію
об’єкта.
Відповідно до положень ст. 31 Закону
України «Про регулювання містобудівної
діяльності» та умов договору № 7-113-23-ЕП/КО, укладеного із
замовником, експертиза проекту здійснена без розгляду кошторисної частини проектної
документації.