Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2817-3713-9572-0243
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№Т1816-ОБ від 27.10.2023
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "УК ЕКСПЕРТИЗА" (42431096) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція під’їзної залізничної колії ПП «АЛЬФА-КАПІТАЛ» по станції Божкове регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця», в с. Божкове Полтавського району Полтавської області
Код проектної документації
PD01:7503-0539-7656-9335 №47/22 від 2022-09-15 (видав ТОВ "СІНКОМ") / Наявні експертизи: EX01:2817-3713-9572-0243
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження, З питань техногенної безпеки, Розділ організація будівництва, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань інженерного забезпечення, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Новоселівська територіальна громада, с. Божкове (станом на 01.01.2021), вулиця Центральна не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬФА-КАПІТАЛ" (35171344)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Кузьменко Наталія Олександрівна (АА 004915)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АЕ 004852)
Відповідальний експерт З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
СІРЕНКО ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ (АЕ 000426, АР 000533, АЕ 004048, АЕ 004765, АР 019393, АЕ 007226)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ГРЕКОВ Віктор Володимирович (АЕ 004037, АЕ 006964, АЕ 003604)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КОЛІСНІЧЕНКО ТАМАРА МИХАЙЛІВНА (АЕ 006277, АЕ 000431, АЕ 007225)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
Розділ організація будівництва
З питань інженерного забезпечення
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7503-0539-7656-9335
Орган, що видав
ТОВ "СІНКОМ" (42300637)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2122.4 Залізничні колії промислових підприємств
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
15.09.2022
Номер проектної документації
47/22
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків об'єкта будівництва – СС2 (середні наслідки)

Замовник будівництва – Приватне підприємство «АЛЬФА-КАПІТАЛ», код ЄДРПОУ 35171344

Адреса: 38730, Полтавська область, Полтавський район, село Рунівщина, вулиця Михайла Гаврилка, будинок 15

Генеральний проектувальникТовариство з обмеженою відповідальністю «Спеціалізована інжинірингова компанія», код ЄДРПОУ 42300637

Юридична адреса: 04212, місто Київ, вулиця Маршала Тимошенка, будинок 9

Головний інженер проекту – Крижановський Юрій Миколайович, кваліфікаційний сертифікат АР № 018332, виданий 23.12.2021

 

Вихідні дані:

- завдання на проектування, затверджене Замовником

 

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

Проект по об`єкту «Реконструкція під'їзної залізничної колії ПП «АЛЬФА-КАПІТАЛ» по станції Божкове регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця», в с. Божкове Полтавського району Полтавської області»  розроблений ТОВ «Сінком» на підставі завдання на проектування, технічних умов регіональна філія «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» та містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва.

Метою проекту є розроблення проектних рішень:

- реконструкція існуючої під’їзної колії;

- водопропускна труба;

- перенесення пристрою маневрового;

Будівництво об`єкта виконується в одну чергу.

Клас наслідків (відповідальності) об`єкта – СС2.

Проект розроблений на основі:

-         топографо-геодезичних вишукувань, наданих Замовником;

-         інженерно-геологічних вишукувань, виконаних Полтавською філією ДП «УкрНДІІНТВ».

Проєктними рішеннями передбачено реконструкцію під'їзної залізничної колії ПП «АЛЬФА-КАПІТАЛ» по станції Божкове регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» в с.Божкове Полтавської області. В адміністративному відношенні ділянка вишукувань розташована в західній  частині с. Божкове. Рельєф ділянки техногенний, порушений будівельними та оздоблювальними роботами, спланований насипними ґрунтами. Сейсмічнісгь району будівництва – 5 балів. Категорія складності інженерно-геологічних умов – ІІ.

 

Генеральний план

Об’єкт будівництва знаходиться на території існуючого підприємства. Територія підприємства огороджена.

Колійний розвиток передбачає укладання колій та стрілочних переводів.

Земляне полотно запроєктоване і розраховане під навантаження на вісь чотиривісного вантажного вагона 294 кН (30т.с.).

Укладання водопропускної труби передбачено під коліями №№ 1, 2, 6, 7. 

Передбачається перенесення на нові ординати існуючої маневрової лебідки і натяжної станції.

Благоустрій території вздовж колії передбачає улаштування службових проходів для забезпечення безпечного проходу складачів поїздів, технологічних проїздів, пішохідної доріжки.

 

Проєктні рішення

Колії залізничні

Існуюча залізнична колія відноситься до VII категорії залізничних ліній залежно від умов експлуатації − під’їзні колії.

Під’їзна залізнична колія ПП «АЛЬФА-КАПІТАЛ» примикає стрілочним переводом №12 до ст.Божкове.  На захід від земельної ділянки під реконструкцію під’їзної залізничної колії ПП «АЛЬФА-КАПІТАЛ» в 0,5км знаходиться колійний розвиток ст.Божкове.  Залізничні перевезення обслуговуються станцією Божкове. За характером роботи станція Божкове є проміжною станцією, а за обсягами роботи віднесена до станції 4-го класу.

Колійний розвиток станції Божкове складається з двох головних, двох  приймально-відправних та під’їзних колій. Станція обладнана пристроями електричної централізації, обслуговує два підприємства. Для виконання маневрової роботи й операцій по прийманню та відправленню поїздів станція обладнана необхідними засобами радіо і телефонного зв’язку. В плані залізничні колії станції розміщені на прямій ділянці. У профілі колії розташовані на ухилі до 2,5‰. Існуюче земляне полотно ув’язане з генеральним планом забудови підприємств та вертикальним плануванням території. Баластна призма залізничних колій застосована залежно від вертикального планування площадки: відкрита, напівзаглиблена або заглиблена. Залізничні колії мають верхню будову з рейок типу Р65, Р50. Стрілочні переводи застосовані з рейок типу Р65, Р50 марки хрестовини 1/11, 1/9, перевідні бруси дерев’яні, залізобетонні забаластовані щебеневим баластом.

Обслуговування клієнтів проводиться маневровим локомотивом ЧМЕ-3  залізниці.  Організація руху – маневровим порядком.

Станція виконує роботу із приймання та відправлення вантажних поїздів, сортування місцевого вагонопотоку, подачі й прибирання вагонів на колії промпідприємств, обслуговування  приміських та пасажирських  поїздів. 

Для забезпечення проєктних обсягів перевезень на розрахунковий період проєктом передбачено:

- подовження та перевлаштування зі зміною профілю навантажувально-вивантажувальної колії №1 протяжністю 222,33м;

- подовження та перевлаштування зі зміною профілю навантажувально-вивантажувальної колії №2 протяжністю 224,19м;

- будівництво виставної  колії №4  протяжністю 271,35м;

- будівництво виставної  колії №5  протяжністю 320,83м;

- будівництво виставної  колії №6  протяжністю 298,11м;

- будівництво виставної  колії №7  протяжністю 350,78м;

- будівництво з’їзду №7-№8 між коліями №1 та 2 протяжністю 78,35м; - обладнання пішохідної доріжки через колії №№1,3 шириною 1,24м на ПК0+10,30;

- обладнання технологічного проїзду №1 через колії №№1,2,4,5 шириною 6,0м на ПК0+22,50;

- обладнання технологічного проїзду №2 через колії №№1,2,4,5 шириною 10,0м на ПК1+22,10;

- обладнання технологічного проїзду №3 через колії №№1,2,6,7 шириною 9,0м на ПК5+82,20;

- влаштування залізобетонної труби  через колії №№1,2,6,7 на ПК6+01,50.

Земляне полотно, водовідведення, верхня будова колії

Укладання залізничних колій передбачено ланками із рейок типу Р65 на залізобетонних шпалах типу Ш1-1 із скріпленням КБ. Баластна призма - двошарова, зі щебеню фракції 25-60мм твердих порід марки не нижче С40 або У50, морозостійкістю не нижче Мрз50, товщиною під шпалою 25см, на піщаній подушці із піску середньої крупності завтовшки 20см. Епюра шпал в прямих та кривих - 1600шт/км. Ширина баластної призми зверху – 3,45м, в кривих ділянках колії з зовнішньої сторони кривої передбачено розширення на 0,1м. Крутизна укосів баластної призми – 1:1,5, для піщаної подушки – 1:2.

Проєктом передбачено укладання стрілочних переводів марки 1/9 типу Р65 на залізобетонних брусах.

Поперечні профілі прийняті типові. Найменший радіус кривих в плані – 350м. Ширина земляного полотна – 7,2м.

Технологічні проїзди та пішохідна доріжка

Проєктними рішеннями передбачено:

- улаштування пішохідної доріжки через колії № 1,3 на ПК 0+10,30 шириною 1,24м, покриття настилу - з тротуарної плитки;

- обладнання технологічного переїзду № 1 через колії № 1,3 на ПК 0+22,50 під кутом 60º, конструкція настилу технологічного проїзду - з монолітного бетону, підходи до переїзду влаштовуються з монолітного бетону завтовшки 14см по щебеню товщиною 20см;

- обладнання технологічного проїзду № 2 через колії № 1,2,4,5 на ПК 1+22,10 під кутом 90º з шириною проїзної частини 10м, конструкція настилу -  з залізобетонних плит, підходи до переїзду влаштовуються з монолітного бетону товщиною 14см по щебеню товщиною 20см;

- обладнання технологічного проїзду № 3 через колії № 1,2,6,7 на ПК 5+82,20 під кутом 90º з шириною проїзної частини 9м, конструкція настилу -  з залізобетонних плит, підходи до переїзду влаштовуються з монолітного бетону товщиною 14см по щебеню товщиною 20см.

Зважаючи на стиснені умови на підприємстві та задля унеможливлення виїзду транспорту на залізничні колії проєктом визначена необхідність встановлення знаків «СТОП».

СЦБ і  зв’язок

Стрілочні переводи №№3,4,5,6,7,8 ручний перевідний механізм. 

Між станцією Божкове і підприємством передбачений телефонний зв'язок.

Організація руху

Проєктом передбачено обслуговування перевезень підприємства як локомотивом залізниці, так і власним локомотивом ПП «АЛЬФА-КАПІТАЛ». Подача вагонів на навантажувально-вивантажувальні колії відбуватиметься маневровим порядком вагонами вперед, прибирання вагонів – локомотивом в голові. Приймально-здавальні операції між станцією та підприємством здійснюватимуться на навантажувально-вивантажувальних коліях. Дозволом для заїзду та виїзду на станційні колії та під’їзну колію слугує сигнал складача поїзду за дозволяючим показанням відповідних світлофорів та розпорядженням чергового по станції.

Конструктивні рішення

Фундамент Фм-1 під лебідку - монолітний залізобетонний, з бетону класу С20/25,  армування з арматури А400С Ø12 та А400С Ø10.

 Відмітка обрізу фундаменту Фм-1 -0,150, що відповідає абсолютній відмітці 119,78. Габарит плитної частини фундаменту 3,9х2,7м в плані, висота - 0,3м. Габарит основної частини фундаменту 3,5х1,52м в плані, висота - 2,5м. Відмітка підошви фундаменту -2,950, що відповідає абсолютній відмітці 116,98.

Для кріплення лебідки в фундаменті Фм-1 передбачено встановлення 16 анкерних болтів 1,1М24х1000. Нарізна частина болтів складає 80 мм.

Для захисту лебідки від атмосферних опадів запроєктований навіс з покриттям із профнастилу. В якості основних елементів  навісу передбачено встановлення профільної труби 50х50 з товщиною стінки 5мм.

Фундамент Фм-2 під натяжну станцію - монолітний залізобетонний, з бетону класу С20/25,  армування з арматури А400С Ø12 та А400С Ø10.

Відмітка обрізу фундаменту Фм-2 -0,200, що відповідає абсолютній відмітці 119,73. Габарит плитної частини фундаменту 3,9х2,7м в плані,  висота - 0,3м. Габарит основної частини фундаменту 3,5х1,3м в плані, висота - 1,7м. Відмітка підошви фундаменту -2,200, що відповідає абсолютній відмітці 117,73.

Для кріплення лебідки в фундаменті Фм-2 передбачено встановлення 16 анкерних болтів 1,1М24х1000. Нарізна частина болтів складає 80мм.

Для захисту від корозії бокові поверхні фундаменту, що межують з ґрунтом, обмазуються двома шарами гарячого бітуму по ґрунтовці.

Штучні споруди

Водопропускна труба отвором 1,25 м на ПК6+01,50

Робочим проєктом на ПК 6+01,50 передбачено будівництво водопропускної залізобетонної труби отвором 1,25м, загальною довжиною 25,77м. Конструкції труби розраховані на тимчасове навантаження від залізничного рухомого складу С14.

Проєктування залізобетонної труби виконано за типовим проєктом та використані наступні матеріали: збірні блоки конструкцій з бетону класу С20/25, F200, W6; монолітні укріплення з бетону С16/20, F200, W4; монолітний бетон С16/20, F200, W4.

Електропостачання

Проектом передбачається виконання таких видів робіт:

- влаштування зовнішнього освітлення території виконання робіт та лебідки;

- прокладання живлячих ліній 0,4 кВ до споживачів.

Живлення споживачів передбачається від існуючої щитової №1 0,4 кВ підприємства. Розподільча мережа виконується кабелем марки ВВГнг відповідних перерізів. Згідно з ПУЕ кабельні лінії 0,4 кВ прокладаються в землі в траншеї на глибині 0,7 м від планувальної відмітки. Під залізничними коліями кабельні лінії прокладаються на глибині 1 м від полотна залізниці.

Зовнішнє освітлення прилеглої території роботи виконується існуючими світлодіодними прожекторами потужністю 150 Вт кожний, розташованими на висоті 15 м силосних башт та світлодіодними світильниками, встановленими на проектуємих оцинкованих опорах висотою 10 м та 12 м відповідно. Живлення додаткового зовнішнього освітлення передбачається від  існуючих мереж 0,4 кВ прожекторного освітлення.

Управління зовнішнім освітленням – існуюче, за допомогою датчика  освітленості, який встановлено на щитовій №1. Освітлення зони території, на якій виконуються роботи із застосуванням лебідки, складає 10 лк,  освітлення тупиків та стрілочних переводів – 2 лк.

 

Охорона праці, захист від шуму

Охорона праці

Проєктні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Проєктом передбачено, що усі роботи повинні виконуватись кваліфікованими працівниками, які пройшли інструктаж, спеціальну підготовку і медичний огляд.

Робітники повинні бути забезпечені спецодягом, спецвзуттям і запобіжними пристосуванням відповідно до норм, а також засобами індивідуального захисту.

Охорона праці жінок та неповнолітніх передбачена згідно норм чинного Законодавства України.

Захист від шуму

У проєкті оцінено рівень шумового впливу інженерного обладнання на приміщення будівлі, де рівні шуму підлягають нормуванню, а також на прилеглу територію.

 

Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

Приватне підприємство «АЛЬФА-КАПІТАЛ» експлуатує комплекс споруд елеватора на території за адресою: Полтавська область, Полтавський район, Новоселівська територіальна громада. с. Божкове, вул. Центральна, 11.

Реконструкція під’їзної залізничної колії ПП «АЛЬФА-КАПІТАЛ» передбачає лише збільшення довжин існуючих колій підприємства, для можливостей зберігання порожніх вагонів підприємства.

Під’їзна залізнична колія ПП «АЛЬФА-КАПІТАЛ» примикає стрілочним переводом №12 до ст. Божкове. На захід від земельної ділянки під реконструкцію під’їзної залізничної колії ПП «АЛЬФА-КАПІТАЛ» в 0,5 км знаходиться колійний розвиток ст. Божкове.

Станція виконує роботу із приймання та відправлення вантажних поїздів, сортування місцевого вагонопотоку, подачі й прибирання вагонів на колії промпідприємств, обслуговування приміських та пасажирських поїздів.

Проєктом передбачається обслуговування перевезень підприємства як локомотивом залізниці так і власним локомотивом ПП «АЛЬФА-КАПІТАЛ». Подача вагонів на навантажувально-вивантажувальні колії відбуватиметься маневровим порядком вагонами вперед, прибирання вагонів – локомотивом в голові. Приймально-здавальні операції між станцією та підприємством здійснюватимуться на навантажувально-вивантажувальних коліях.

Під час експлуатації залізниці основними джерелами впливу на навколишнє середовище будуть викиди забруднюючих речовин від дизелів тепловозів.

Основним джерелом звуку при експлуатації під’їзних колій буде маневровий локомотив та його рух по коліям. Відповідно до розрахунку на території житлової забудови на відстані 80 м розрахунковий рівень звуку складатиме 41 дБА

Згідно до  висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.02.2020 №12.2-18-4/3073 року та протоколу №105 від 04.02.2020 р., щодо обгрунтування розміру СЗЗ для комплексу споруд ПП «АЛЬФА КАПІТАЛ» від джерел викидів основного виробництва до найближчої існуючої житлової забудови, розміром 80 м, у південно-східному та південному напрямках.

При будівництві колій коригована санітарно – захисна зона (80-100 м до існуючої житлової забудови) витримується.

Враховуючи матеріали ОВНС та висновок з оцінки впливу на довкілля Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 08.08.2023 № 21/01-202331710488/1  встановлено, що при виконанні екологічних умов, встановлених для планованої діяльності впливи на навколишнє середовище характеризуються як допустимий.

Процедура ОВД розпочалась 22.03.2023 шляхом оприлюднення повідомлення про плановану діяльність (реєстраційний номер справи у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля 202331710488) та завершилась 08.08.2023 отриманням висновку з оцінки впливу на довкілля про допустимість планованої діяльності.

 

Пожежна та техногенна безпека

Об’єкт будівництва знаходиться на території існуючого підприємства за адресою: Полтавська обл., Полтавський район, Новоселівська територіальна громада, с. Божкове, вулиця Центральна, 11.

Передбачається перенесення на нові ординати існуючої маневрової лебідки і натяжної станції.

Відповідальність за пожежну безпеку ділянки будівництва, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння, своєчасне виконання передбачених проєктом протипожежних заходів несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках. Відповідальність за пожежну безпеку побутових, допоміжних та підсобних приміщень несуть посадові особи, яким підпорядковані вказані приміщення.

Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики забезпечуються первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.

 

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

Відповідно до частини 10 статті 31 Закону України  «Про регулювання містобудівної діяльності» та Постанови  КМУ № 6 від 09.01.2014 року «Про затвердження переліку об’єктів, що належать суб’єктам господарювання, проектування яких здійснюється з урахуванням вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту», об’єкт проєктування не входить до переліку об’єктів, проєктна документація на будівництво яких повинна містити розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту. 

 

Енергоефективність

На підставі вивчення поданих матеріалів, робочий проєкт «Реконструкція під’їзної залізничної колії ПП «АЛЬФА-КАПІТАЛ» по станції Божкове регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця», в с. Божкове Полтавського району Полтавської області» відповідає вимогам нормативних актів з питань енергозбереження.

 

Робочий проєкт «Реконструкція під’їзної залізничної колії ПП «АЛЬФА-КАПІТАЛ» по станції Божкове регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця», в с. Божкове Полтавського району Полтавської області» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної та техногенної безпеки, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, енергозбереження.

 

Головний експерт проекту:                                                                           М. Г. Снігир

 (серія АЕ №006737 від 19.01.2022)

 

Відповідальні експерти:                                                                          Т. М. Колісніченко

(серія АЕ № 006277 від 19.10.2021)

 

А. В. Компій

(серія АЕ № 005787 від 23.12.2019)

(серія АЕ № 006584 від 08.12.2021)

 

В. В. Греков

(серія АЕ № 006964 від 20.04.2022)

 

О. П. Сіренко

(серія АЕ № 007226 від 18.04.2023)

 

В. І. Паламарюк

(серія АЕ № 005777 від 23.12.2019)

 

Архітектор:                                                                                                 Н. О. Кузьменко

 (серія АА № 004915 від 09.12.2021)

Розділи