1 редакція від 26.10.2023 2 редакція від 02.04.2024

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2109-1508-0051-2053
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№8/22 від 31.10.2023
Орган, що видав
ТОВ "Будпроектекспертиза" (41054749) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Будівництво багатоквартирних житлових будинків, об’єктів соціальної інфраструктури та надземного паркінгу. Вул. Київська на території 3 мікрорайону IV житлового району м. Бровари» (VIIІ черга будівництва. Коригування)
Код проектної документації
PD01:1443-0950-5687-6787 №050618 від 2022-08-23 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕНЗАБУД")
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
СУРОВЕННА ГАННА БОРИСІВНА (АЕ 003127, АЕ 006524 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Київська обл., Броварський район, Броварська територіальна громада, м. Бровари (станом на 01.01.2021) , Вул. Київська на території 3 мікрорайону ІV житлового району м. Бровари не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС НОВОБУД" (35326295)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Філатова Ніна Костянтинівна
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Непомнящий Ігор Юрійович (АЕ 006067)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
РИСАК ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004760, АЕ 004141, АЕ 005267, АЕ 007252)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Савіцька Наталія Володимирівна (АЕ 004830, АЕ 000405, АР 001170, АР 019196)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Низова Ірина Василівна (АР 003158, АЕ 006270)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Пряха Олександр Борисович (АЕ 004736, АЕ 005250, АЕ 005439, АЕ 007260)
Відповідальний експерт Архітектурно-планувальні рішення
Клименко-Аксенфельд Тетяна Євгеніївна (АА 000221)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
Стретович Дмитро Миколайович (АЕ 004727, АЕ 005229, АЕ 005426)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СУРОВЕННА ГАННА БОРИСІВНА (АЕ 003127, АЕ 006524)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1443-0950-5687-6787
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕНЗАБУД" (42056140)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
проектні роботи
Кількість стадій проектування
Три стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1242.1 Гаражі наземні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
23.08.2022
Номер проектної документації
050618
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Проект «Будівництво багатоквартирних житлових будинків, об’єктів соціальної інфраструктури та надземного паркінгу. Вул. Київська на території 3 мікрорайону ІV житлового району м. Бровари» (VІІІ черга будівництва. Коригування) розроблений ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНЗАБУД» (код ЄДРПОУ 42056140, юридична адреса: Україна, 04119, м. Київ, вул. Зоологічна, буд. 4-а, офіс 139).

 

Класи наслідків (відповідальності) об’єктів – СС2.

Сукупний показник – СС2.

 

Головний архітектор проекту – Башинська Наталія Володимирівна (кваліфікаційний сертифікат серія АА № 002773 від 01.04.2016 р., свідоцтво про підвищення кваліфікації від 26.03.2021 р. № 3631).

Замовник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС НОВОБУД» (код ЄДРПОУ 35326295, юридична адреса: Україна, 07400, Київська обл., м. Бровари, бульвар Незалежності, буд. 14, офіс 205).

 

Підстави для проектування:

- містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва від 23.05.2018 р. № 44-М, затверджені наказом Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Броварської міської ради від 12.04.2023 р. № 1.5-22/148 (реєстраційний номер  ЄДЕССБ: MU01:2268-6001-6559-9080);

- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 321263950 від 27.01.2023 р. (реєстраційний номер: 2685106832106, кадастровий номер: 3210600000:01:063:0967, площа: 0.3999 га);

- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 321262161 від 27.01.2023 р. (реєстраційний номер: 2685113932106, кадастровий номер: 3210600000:01:063:0968, площа: 3.8604 га);

- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 321265529 від 27.01.2023 р. (реєстраційний номер: 2685122032106, кадастровий номер: 3210600000:01:063:0969, площа: 0.2603 га);

- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 321268115 від 27.01.2023 р. (реєстраційний номер: 2685140432106, кадастровий номер: 3210600000:01:063:0970, площа: 2.739 га);

- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 321269479 від 27.01.2023 р. (реєстраційний номер: 2685130732106, кадастровий номер: 3210600000:01:063:0971, площа: 1.3375 га);

- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 321270787 від 27.01.2023 р. (реєстраційний номер: 2685148032106, кадастровий номер: 3210600000:01:063:0972, площа: 0.444 га);

- технічні умови, надані відповідними службами;

- завдання на проектування (коригування), затверджене замовником.

 

Проект «Будівництво багатоквартирних житлових будинків, об’єктів соціальної інфраструктури та надземного паркінгу. Вул. Київська на території 3 мікрорайону ІV житлового району м. Бровари» (VІІІ черга будівництва) був розроблений ТОВ «АРХІТЕКТУРНА МАЙСТЕРНЯ ПАШЕНЬКО»  у 2018 році. За результатами розгляду проектної документації експертною організацією ТОВ «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» проект був рекомендований до затвердження (експертний звіт від 27.08.2018 року № 129/18-8).

Проектом передбачалось будівництво багаторівневого (9-поверхового) наземного паркінгу  та однорівневого (1-поверхового) наземного паркінгу.

Проект «Будівництво багатоквартирних житлових будинків, об’єктів соціальної інфраструктури та надземного паркінгу. Вул. Київська на території 3 мікрорайону ІV житлового району м. Бровари» (VІІІ черга будівництва. Коригування) запроектований з урахуванням проектних рішень ескізного проекту «Комплексна забудова території в межах вулиць Чорновола В’ячеслава, Симоненка Василя, Соборної та Козацькою в м. Бровари у складі об’єктів: «Будівництво багатоквартирних житлових будинків, об’єктів соціальної інфраструктури та надземного паркінгу. Вул. Київська на території 3 мікрорайону ІV житлового району м. Бровари» та «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з вбудовано-прибудованими нежитловими приміщеннями Київська область, м. Бровари, на розі вул. Симоненка Василя та вул. Чорновола В’ячеслава 3 мікрорайону ІV житлового району» (Коригування), розробленого ТОВ «ВЕНЗАБУД» та схваленого замовником на підставі експертного звіту ТОВ «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» від  24.10.2023    р. № 9/22.

Даним коригуванням проектної документації, відповідно до затвердженого завдання на проектування (коригування) передбачено внесення змін до будівельних рішень, а саме:

-  замість 9-поверхового та 1-поверхового наземних паркінгів влаштування, за рахунок використання території на якій передбачалось їх будівництво, 5-поверхового відкритого наземного паркінгу на 300 машиномісць;

-   зміна техніко-економічних показників, які відносилися до затвердженого проекту.

 

Містобудівна характеристика земельної ділянки не змінювалась відносно схваленої проектної документації стадії «Ескізний проект» та затвердженої стадії «Проект».

Ділянка  належить до території багатоповерхової житлової забудови. Площа VIІІ черги будівництва, що коригується, дорівнює 0,6847 га.

Територія, що оточує  ділянку, у зв'язку з коригуванням проекту не змінилася: з заходу – вул. Симоненка Василя; зі сходу – вул. Соборна; з півдня – вул. Чорновола В’ячеслава; з півночі – вільна від забудови територія.

Зміна генерального плану VIІІ черги будівництва стосується зміни техніко-економічних показників. Коригування  генерального плану не передбачає зміну розташування  будівель по всій площі ділянки.

Усі  рішення за генпланом збережені, а саме: забезпечено виконання і дотримання вимог чинних містобудівних норм і правил в частині інсоляції та освітленості запроектованих будівель, побутових та протипожежних розривів між запроектованими будівлями і спорудами.

Коригування організації рельєфу території в основному здійснювалось у зв’язку із зміною існуючих відміток по вул. Симоненка, що виконана за проектом «Транспроект» за замовленням міста Бровари.

Рішення по організації дорожнього руху без змін. Транспортне сполучення з ділянкою об’єкта проектування забезпечене в повній мірі. Згідно схеми вулично-дорожньої мережі Генерального плану міста Бровари вулиця Київська – магістральна вулиця загальноміського значення, має сполучення з вулицями Симоненко та Соборною. Проїзд по ділянкам проектування забезпечується з боку вулиць Симоненко та Соборної.

Згідно коригування проекту усі рішення благоустрою та озеленення ділянки збережено. До благоустрою включено проект озеленення території. На вільній від забудов, тротуарів, проїздів та майданчиків території з додаванням рослинного шару ґрунту, передбачена посадка дерев та чагарників, влаштування газонів та квітників.

 

Після коригування  наземний паркінг має розміри 60,1х36,05 м,  поверховість паркінгу змінена з 9-ти на 5 поверхів. В’їзд-виїзд в паркінг запроектований в осях 1-2 з вул. Козацька. З першого поверху евакуаційний другий виїзд в осях Е-Д - на вул. Соборна.

Паркінг має дві двосмугові напіврампи, що передбачають транзитний рух через поверхи паркінгу. Зберігання автомобілів манежного типу на півповерхах із перпендикулярним розташуванням  автомобілів до осі проїзду. Технічні  приміщення  (насосна, електрощитова)  розташовані на відм. -1,500 м. Зовнішнє повітря становить більше 50% всієї площі наземної частини фасаду цього рівня, що відповідає вимогам ДБН В.2.3-15. На всіх інших поверхах по периметру паркінг має максимально відкрити прорізи, що  дорівнюють 50%  і більше  площі зовнішніх стін.

За відносну позначку 0,000 прийнята відмітка чистої підлоги першого поверху, яка відповідає абсолютній відмітці 131,25 м. На першому поверсі запроектовано приміщення охорони, санвузол для персоналу. На кожному поверсі дві евакуаційні сходові клітини СК1 та пожежний ліфт. Ширина двосмугових напіврамп становить 8,0 м. З внутрішнього боку рампи запроектований тротуар завширшки 1,0 м. Кожний  поверх має два шляхи евакуації - дві евакуаційних сходових клітки СК1 та пожежний ліфт. Ширина маршів сходових кліток становить 1,35 м. З кожного півповерху є два виходи: через сходову клітку назовні та по тротуару пандуса в другу сходову клітку, що веде назовні. Доступність для МГН передбачена  згідно ДБН В.2.2-40:2018. Машиномісця для МГН розташовані в основному на 1-му поверсі - 10 машиномісць та по 2 машиномісця  на  2, 3, 4 поверхах безпосередньо поруч з пожежним ліфтом.

На позн. -1,500 запроектовано 33 машиномісця, в тому числі 16 машиномісць для електромобілів з можливістю зарядки. На 1-му  поверсі запроектовано 61 машиномісце, на 2-му – 68 машиномісць, на 3-му та 4-му – по 69 машиномісць.

 

Конструктивна частина паркінгу - рамно-в’язева. Основні несучі конструкції (пілони, діафрагми жорсткості, перекриття, ліфтова шахта) передбачені з монолітного залізобетону. Просторова стійкість будівлі забезпечується спільною роботою пілонів, діафрагм жорсткості, ліфтового блоку та горизонтальних дисків перекриттів. Фундаменти – буроінєкційні палі  Ø 420 мм,  l = 11,0 м, з розрахунковим навантаженням N=110 тс.  Основою для  паль прийнято  ІГЕ-5 - пісок мілкий середньої щільності, щільний, однорідний за гранулометричним складом, від малого ступеню водонасичення до насиченого водою, з наступними фізико-механічними характеристиками: pІІ=1,83 г/см3, φІІ=30°, E=35 МПа, cІІ = 1 кПа. Палі об’єднуються ростверком,  h=0,8 м. Тип спряження ростверку з палями – шарнірний.  До влаштування ростверку влаштовується бетонна підготовка з бетону класу С8/10, δ=100 мм. Висота ростверку - h=0,8 м. Стіни-діафрагми, стіни ліфтової шахти  - монолітні, t=250 мм. Пілони – залізобетонні, довжиною 1000 мм, 1200 мм,  t – 250 мм, 300 мм. Стіни нижче відмітки землі  -  залізобетонні, t= 250 мм. Плити перекриття та покриття - монолітні з капітелями. Товщина плит перекриття та покриття 250 мм, в місцях влаштування капітелей - 500 мм. Парапети – з монолітного залізобетону,  t=200 мм. Сходи та сходові площадки - збірні залізобетонні та монолітні. Пандус – з монолітного залізобетону. Монолітні конструкції передбачені з бетону класу  С20/25; марки W4, F200; палі передбачені з бетону класу С20/25; марки W6, F200. Для армування  конструкцій будівлі використовується арматура А500С, А240С за ДСТУ 3760:2019. 

 

Вода на господарсько-питні та протипожежні потреби паркінгу подається двома вводами, по Ø150 мм  кожний. Передбачено підвищувальні насоси протипожежного водопостачання. Загальний облік  спожитої  води здійснюється водомірним вузлом з лічильником встановленим на вводах водопроводу.

Стічні води відводяться самопливом у запроектовану внутрішньо-майданчикову  мережу господарсько-побутової каналізації.

Дощові та талі води з покрівлі паркінгу збираються парапетними воронками та водозливними трубами зовнішнього водостоку та відводяться в мережу зовнішньої зливової каналізації.

Для відводу дренажних і аварійних вод в підвальному приміщенні (насосної) передбачено дренажний приямок.

Підключення випуску напірної каналізації передбачено до внутрішньо-майданчикової мережі дощової каналізації з влаштуванням на ній колодязя з гасником надлишкового тиску.

Відведення стоків після спрацювання системи пожежогасіння з цокольного поверху підлоги паркінгу передбачено системою лотків. Із лотків стічні води переливаються в дренажні приямки. В приямках встановлюються занурювальні насоси.

 

Електропостачання наземного п’ятиповерхового  паркінгу  передбачено по ІІ категорії надійності електропостачання від різних секцій РУ 0.4 кВ БКТП-10/0.4 кВ №7 (25.3) взаєморезервованими  кабелями АВБбШВ  до ВРП-0,4 кВ паркінга.  Броня кабелів заземлена в точках приєднання.  Кабельні лінії  0.4 кВ прокладені в траншеї на глибині 0.7 м,  під дорогами на 1.0 м в ПВХ трубах.

 Кабельні лінії заведені в приміщення електрощитової  до ввіднорозподільчих щитів ВРП-0.4 кВ  із загально-будинковим обліком електроенергії   підключеним  в систему  АСКОЕ та щитами АВР живлення споживачів І категорії надійності електропостачання. Від ВРП прокладені магістральні мережі до поверхових розподільчих щитів робочого та аварійного освітлення, щитів підігріву пандусів та водостоків, ліфтової установки, вентиляційного обладнання, розеток підзарядження електромобілів, споживачів пожежних систем. Обігрів технічних приміщень передбачено електроконвекторами, гаряче водопостачання - від електробойлерів.

Освітлення  приміщень  паркінгу - світлодіодними світильниками та світильниками з LED лампами. Керування освітленням - централізоване в залежності від часу доби.

Керування освітленням сходових клітин, зон паркування з природним освітленням виконується пристроєм для короткочасового включення.

Електричні магістральні та розподільчі мережі передбачені із застосуванням мідних кабелів та дротів  в ізоляції стійкої до поширення полум’я, для аварійного  освітлення, приладів оповіщення та сигналізації  СПЗ  із межею функціонування  при пожежі 30  хвилин, для насосів протипожежного водопостачання, пожежного ліфта, електроприймачів ДВ, ПП – 90 хвилин.

Живлення електроприймачів - від мережі з глухозаземленою нейтраллю 380/220 В із системою заземлення ТN-C-S. Розподіл спільного РЕN провідника на  нульовий робочий N і нульовий захисний РЕ виконується на ВРП в електрощитовій. На вводах в електрощитову паркінга  виконана система зрівнювання потенціалів із використанням шини РЕ  ВРП, захист від вторинних проявів блискавки встановленням ОПН. Мережі заземлення електроустановок та блискавкозахисту  використовуються спільними.

Зовнішнє освітлення території ділянки забудови та прилеглих вулиць передбачено від  ПВ-1 встановленої біля БКТП-10/0.4 кВ №7 (25.3), із системою заземлення ТN-C. Освітлення передбачено  світлодіодними світильниками встановленими на опорах. Мережі живлення від ПВ-1 до встановлених опор кабелем АВВГ 4х16 з прокладкою в гнучких ПНД трубах із встановленням технологічних колодязів. Підключення світильників - від щитка опори кабелем АВВГ 3х2.5  в порожнині опори.

 

Проект коригування надземного паркінгу відповідає вимогам діючих нормативних документів. Проектом передбачено:

- облік енергоносіїв;

- обґрунтовано вибір теплової ізоляції трубопроводів для збереження необхідних параметрів гарячої та холодної води;

- опалення технічних приміщень, приміщення охорони та санвузлів передбачається для зі встановленням електроконвекторів, що мають автоматичне регулювання заданої температури внутрішнього повітря;

- освітлення паркінгу виконано енергоефективними світлодіодними лампами.

 

Проектом коригування передбачається будівництво наземного 5-поверхового відкритого паркінгу. Несучі конструкції каркасу, сходової клітки, шахти пожежного ліфта мають межу вогнетривкості REI 120, площадки та марші, міжповерхові перекриття, покрівлі - REI 60, комунікаційні шахти - EI 60.

Для обслуговування будинків та проїзду спецтехніки, проектом передбачено круговий проїзд шириною не менше 3.5  м на відстані  5-7 м від зовнішніх стін паркінгу.

В паркінгу передбачено дві сходові клітки типу СК1. Вихід із сходових кліток передбачено безпосередньо назовні. Двері сходових кліток паркінгу передбачені протипожежними 2-го типу. Природнє освітлення сходових кліток передбачається через вікно в зовнішній стіні сходової клітки. Ширину сходових маршів передбачено 1.35 м. Проектом передбачено наскрізне провітрювання поверху, шляхом влаштування сітчатої огорожі вздовж осі Г,  що розділяє секції паркінгу на два півповерхи.

В паркінгу передбачено ліфт для транспортування пожежних підрозділів. До шахти  ліфту передбачено підпір повітря при пожежі  – 50 Па. Вихід з ліфтів на кожному поверсі  передбачається через ліфтовий хол з підпором повітря при пожежі – 45 Па. Клас вогнестійкості перегородок ліфтового холу передбачено ЕІ 60. Межа вогнестійкості дверей ліфтових холів та ліфтових шахт передбачено EI 30 та ЕІ 60 відповідно.

Двері електрощитової, виходу на покрівлю, підсобного приміщення, насосної станції протипожежного водопостачання передбачені протипожежними з класом вогнестійкості ЕІ-30.

Паркінг передбачено  обладнаним системами протипожежного захисту, а саме:

- пожежною сигналізацією адресного типу;

- системою оповіщення про пожежу типу СО2;

- системою димовидалення, що складається з підпору повітря до шахти пожежного ліфту та ліфтового холу пожежного ліфту;

- автоматичною водяною системою спринклерного пожежогасіння (сухотрубною) з витратами води 22,5 л/с;

- внутрішнім протипожежним з витратами води 2х5,2 л/с.

Вивід сигналу про пожежу передбачено на пульт пожежного спостерігання.

В приміщеннях паркінгу, до яких входять інженерні комунікації ззовні, передбачено систему контролю довибухонебезпечних концентрацій паливних газів.

 Паркінг  передбачається  обладнати системою блискавкозахисту ІІІ класу LPS.

Коригування розділу ІТЗ ЦЗ для паркінгу не виконувалось у відповідності до вимог   п.15.5 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 16.05.2011р. № 45 та листа Мінрегіону від 17.04.2023 №4675/28/10-23. Власники автомобілів є мешканцями житлових будинків для яких передбачаються захисні споруди цивільного захисту в підвальних поверхах житлових будинків.

 

Проект відповідає вимогам щодо забезпечення нормативного стану навколишнього середовища і його безпеки та включає достатній комплекс заходів щодо попередження або обмеження небезпечних впливів планованої діяльності на навколишнє середовище, необхідних для дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства і інших законодавчих та нормативних документів, які стосуються безпеки навколишнього середовища. Очікувані залишкові впливи на навколишнє середовище , за умови реалізації всіх передбачених ОВНС заходів, прийнятні.

 

Для оптимальної організації будівельних процесів у складі будівництва, а також раціонального використання трудових і матеріальних ресурсів, всі роботи на об'єкті рекомендується виконувати потоковим методом з максимальним суміщенням окремих потоків і видів робіт у часі.

Зведення будинків передбачається баштовими кранами.

Тривалість будівництва - 9 міс., в тому числі тривалість підготовчого періоду - 1,0 місяць.

 

Згідно із затвердженим завданням на проектування (коригування) проекту, решта принципових проектних рішень, прийнятих у проекті «Будівництво багатоквартирних житлових будинків, об’єктів соціальної інфраструктури та надземного паркінгу. Вул. Київська на території 3 мікрорайону ІV житлового району м. Бровари» (VІІІ черга будівництва) залишаються без змін та відповідають Експертному звіту ТОВ «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» від 27.08.2018 року № 129/18-8.

 

У процесі проведення експертизи проекту було зроблено ряд зауваг та пропозицій по окремих розділах проектної документації, які були доведені письмово до замовника і авторів проекту. Після опрацювання зауважень внесені необхідні зміни та доповнення до проекту.


Розділи