Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
28.08.2023 | 24621.792 | 19873.755 | 4748.037 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Львівський район, Жовківська територіальна громада (UA46060130000059055) , Дорога по вулиці Дорошенка (від залізничного переїзду до автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140603 Жовква-Мокротин-Сулимів) в місті Жовква Львівської області | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ЖОВКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04056248) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення |
Мандрига Олег Романович (АЕ 006438, АЕ 003217) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
СИДОР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 004924) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
Синельніков Сергій Дмитрович (АЕ 005020, АЕ 004446, АЕ 007149, АЕ 004419) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Олійник Галина Василівна (АЕ 004395) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник проекту: | Жовківська міська рада Львівської області 80300, Львівська обл., тел.. +38 (03252) 21-264, e-mail: info@zhovkva-rada.gov.ua |
Проектна організація: | |
Юридична адреса проектної організації: | 81130, Україна, Львівська обл., Львівський р-н, с.Сокільники, вул. Уляни Кравченко,2 |
Керівник | Сухарина М.І. |
Головний інженер проекту: | Левицький В.І. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №017532, дата видачі 22.07.2021р.) |
Вихідні дані, копії:
- | Завдання на виготовлення проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт дороги по вул.Дорошенка (від залізничного переїзду до автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140603 Жовква-Мокротин-Сулимів) в м.Жовква Львівської області» (Затвердив: міський голова Жовківської міської ради Вольський О.І.) |
- | Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єктів будівництва – СС2; |
- | Рішення №2 від 11.08.2023 року Жовківської міської ради «Про внесення змін до показників місцевого бюджету територіальної громади на 2023 рік» |
- | Лист-погодження №16913/41/12/02-2003 від 30 серпня 2023 року Департаменту патрульної поліції щодо узгодження організації дорожнього руху на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С140603 Жовква-Мокротин-Сулимів |
Склад проекту
1. Звіт по інженерно-геодезичних вишукуваннь (окремим томом)
2. Звіт по інженерно-геологічних вишукуваннь (окремим томом)
3. Автомобільна дорога. Пояснювальна записка, відомості (окремим томом)
4. Організація дорожнього руху (окремим томом)
5. Кошторисна частина (окремим томом)
Проектні рішення
Найменування | Одиниця виміру | Показники | |||||||||
1. | Класифікація об’єкту | магістральна вулиця |
| ||||||||
2. | Протяжність об’єкту | м | 716 |
| |||||||
3. | Площа проектованих покрить: | м² | 7115 |
| |||||||
- | проїзна частина | асфальтобетон h=15см | Тип 1 | м² | 1350 |
| |||||
Тип 2 | м² | 3202 |
| ||||||||
Тип 3 | м² | 709 |
| ||||||||
- | примикання | за Типом 2 | м² | 263 | |||||||
за Типом 3 | м² | 394 |
| ||||||||
- | Тротуари та технічні тротуари | ФЕМ h=6см | Тип 4 | м² | 1187,4 | ||||||
тактильна плитка | м² | 9,6 |
| ||||||||
4. | Укріплене узбіччя (щебеневий матеріал h=15см) | м² | 1270 |
| |||||||
5. | Камені бортові | БР 100.30.18 | мп | 991 |
| ||||||
БР 100.20.8 | мп | 805 |
| ||||||||
6. | Елементи водовідведення: |
| |||||||||
6.1 | Водоперепускні труби: |
| |||||||||
влаштування | ЗБТ Ø1,5м ПК0+50 (заміна існуючої труби) | шт/мп | 1/13 |
| |||||||
ПВХ (SN-8) Ø500мм | шт/мп | 3/47 | |||||||||
6.2 | Водоскиди (у тротуарі) | шт | 2 |
| |||||||
6.3 | Водоскиди (у технічному тротуарі) | шт | 5 |
| |||||||
6.4 | Лотки водовідвідні | телескопічні (Б-6) | шт | 14 |
| ||||||
лоток Л-2В | шт | 117 |
| ||||||||
прикрайковий Б-2-20-25 | шт | 4 |
| ||||||||
на узбіччі | шт | 1 |
| ||||||||
7. | Організація дорожнього руху: | щити знаків | шт | 108 |
| ||||||
стояки знаків | шт | 56 |
| ||||||||
розмітка | горизонтальна | м² | 213,3 |
| |||||||
вертикальна | м² | 1,5 |
| ||||||||
транспортне огородження | м | 54 | |||||||||
пішохідне огородження | м | 172 |
| ||||||||
стовпчики напрямні | шт | 3 |
| ||||||||
8. | Тривалість будівництва | міс. | 3 |
| |||||||
9. | Тривалість експлуатації | років | >10 |
| |||||||
|
План розташування
Аркуш №2 «Схема району прокладання раси», Аркуші №3-6 «План дороги…»,
Об’єкт, на якому заплановані роботи з капітального ремонту, розташований на території Львівської області, у населеному пункті Жовква, по вулиці Дорошенка, в межах ділянки: від залізничного переїзду до автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140603 Жовква-Мокротин-Сулимів.
За своїм функціональним призначенням об’єкт, в межах ділянки, яка визначена для виконання капітального ремонту, забезпечує транспортно-пішохідне сполучення між житлово-адміністративними елементами забудови міста
· ПК 00+00 – початок проектної траси;
· ПК7+16 – кінець проектної траси.
Проектована протяжність об’єкта становить 716м
Зважаючи на фактичні дефекти об’єкта, комплекс робіт з капітального ремонту об’єкта передбачає виконання основних заходів з улаштування:
· нові конструкції дорожнього одягу проїзної частини, примикань та тротуарів за проектованими Типами 1,2,3,4
· покращення відведення дощових і талих вод з об’єкта шляхом улаштування комплексних заходів з водовідведення,
· виконання заходів з організації дорожнього руху.
Дорожній одяг
Аркуш №8в частині проектованих дорожніх одягів
Під час проектування конструкцій дорожнього одягу враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали та вироби і норм проектування.
Проектом передбачене улаштування покриття з наступним конструктивом:
№ | Назва конструктивного шару/покриття | Товщина (см) |
ТИП 1 (посилення) | ||
Проїзна частина ПК2+50-ПК4+30 | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 27,0 | |
1. | Існуюча щебенево-гравійна основа (h~57cм) | - |
2. | Щебенево-піщана суміш С-7 укріплена цементом (М20) | 12,0 |
3. | Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 (1,3 л/м²) | - |
4. | Асфальтобетон АБ.Кр.Щ.АI.НП.І БНД 70/100 | 10,0 |
5. | Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (0,5 л/м²) | - |
6. | Асфальтобетон АБ.Др.Щ.АI.НП.І БНД 70/100 | 5,0 |
ТИП 2 (посилення) | ||
Проїзна частина ПК 0+00-ПК 2+50; ПК 4+30-ПК 7+16 | ||
Примикання (розташування див. у складі Аркушів №3-6) | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 27,0 | |
1. | Профілювання існуючої щебенево-гравійної основи без додавання нового матеріалу | - |
2. | Щебенево-піщана суміш С-7 укріплена цементом (М20) | 12,0 |
3. | Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 (1,2 л/м²) | - |
4. | Асфальтобетон АБ.Кр.Щ.АI.НП.І БНД 70/100 | 10,0 |
5. | Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (0,5 л/м²) | - |
6. | Асфальтобетон АБ.Др.Щ.АI.НП.І БНД 70/100 | 5,0 |
ТИП 3 | ||
Проїзна частина ПК0+00-ПК7+16 | ||
Примикання (розташування див. у складі Аркушів №3-6) | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 68,0 | |
1. | Ущільнений грунт | - |
2. | Підстилаючий піщаний шар | 20,0 |
3. | Щебенево-піщана суміш С-5 | 21,0 |
4. | Щебенево-піщана суміш С-7 укріплена цементом (М20) | 12,0 |
5. | Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 (1,2 л/м²) | - |
6. | Асфальтобетон АБ.Кр.Щ.АI.НП.І БНД 70/100 | 10,0 |
7. | Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (0,5 л/м²) | - |
8. | Асфальтобетон АБ.Др.Щ.АI.НП.І БНД 70/100 | 5,0 |
ТИП 4 | ||
Тротуар ПК0+00- ПК7+16 (ліворуч) | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 30,0 | |
1. | Підстилаючий піщаний шар | 10,0 |
2. | Щебенева основа (фр.20-40мм) | 10,0 |
3. | Цементно-піщана суміш (1:3) | 4,0 |
4. | Фігурні елементи мощення (ФЕМ) | 6,0 |
в т.ч. тактильна плитка |
Улаштування проектованих бортових каменів (БР 100.30.18, БР 100.20.8) передбачено на бетонну основу (див. схему улаштування в складі Аркуша №8 в частині схем встановлення бортових каменів).
Робочим проектом передбачене укріплення онол щебеневим матеріалом (фр.20-40мм) h=15,0 см. (ліворуч/праворуч по усій протяжності об’єкта)
Водовідведення
Аркуші №8, 9 в частині проектованих поперечних профілів, Аркуш№7 «Поздовжній профіль», Аркуш №10 «Водоперепускна залізобетонна труба Ø1,5м», Аркуш№11 «ПВХ труби Ø500мм на в’їздах у подвір’я», Аркуш №12 «Схема влаштування водоскидів у тротуарі», Аркуш №13 «Конструкція водоскиду з проїзної частини», Аркуш №14 «Схема влаштування лотка Л-2В».
На об’єкті капітального ремонту запроектовані наступні інженерні заходи, які покликані покращити відведення дощових та талих вод з проектованого об’єкта:
· поздовжні (99‰ макс) та поперечні профілі (15-25‰) дозволяють належним чином направляти водні маси у проектовану водовідвідну систему;
· улаштування/відновлення водовідвідних кюветів;
· улаштування (заміна) водоперепускної ЗБТ Ø1,5м на ПК 0+50;
· влаштування водоперепускних труб ПВХ Ø500мм (SN-8) на заїздах у двори;
· заміна існуючих водовідвідних лотків на нові (типові) (пікетне розташування водовідвідних лотків див. В складі Аркушів №3-6)
· улаштування водоскидів (пікетне розташування водоскидів див. в складі Аркушів №3-6)
Основні конструктивні елементи проектованих труб:
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика | ||
ЗБТ Ø1,5м | ПВХ Ø0,5м (SN-8) | |||
1. | Підготовка під тіло труби | щебенева h=30см | ||
2. | Підготовка під тіло опортальних/ укісних стінок | щебенева: h=10см | - | |
3. | Тіло труби | ЗК 9.100 | Е-2К SN8 Ø500мм | |
4. | Стінки | портальні | СТ-12 | - |
укісні | Ст-6 (л/п) | - | ||
5. | Гідроізоляція бетонних конструкцій | обмазувальна (двошарова) | - | |
6. | Укріплення русла та укосів на | вході | бетон монолітний (В20 F200 W6), h=10см на щебеневій підготовці h=10см | - |
виході |
Основні конструктивні елементи улаштування водоскидів в тротуарах та узбіччі :
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика | |
у тротуарах | на узбіччі | ||
1. | Основа | щебенево-піщана С-7 h=10cм | |
2. | Камінь бортовий | БР 100.30.18 | - |
3. | Плити тротуарні | 8к8 | - |
6П.8* | - | ||
4. | Монтаж плит і стиків | В20 F200 W6 | - |
5. | Укріплення узбіччя | - | В20 F200 W6 h=10см |
6. | Прикрайовий лоток | - | Б-2-20-25 |
7. | Водовідвідний блок | - | Б-5 |
* у технічних тротуарах, при улаштуванні водоскидів, запроектоване використання лише тротуарної плити 6П.8
Основні конструктивні елементи улаштування телескопічних лотків Б-6, гасителів, Л-2В
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика | ||
Б-6 | гаситель | Л-2В | ||
1. | Основа | щебенево-піщана С-7 h=10cм | ||
2. | Тіло лотка | Б-6 | Б-9 | Л-2В |
3. | Монтаж лотка | В20 F200 W6 | - | - |
4. | Укріплення узбіччя | - | В20 F200 W6 | - |
Поздовжні та поперечні профілі
Аркуші №№8, 9 в частині проектованих поперечних профілів, Аркуш№7 «Поздовжній профіль»
Основні усереднені показники проектованого поздовжнього профілю:
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | ||
1. | Проектна лінія поздовжнього профілю | ув’язана з існуючим рельєфом | |||
2. | Поздовжній ухил | максимальний | ‰ | 99,0* | |
мінімальний | ‰ | 5,0 | |||
3. | Мінімальні радіуси вертикальних кривих | увігнута | м | 731 | |
опукла | м | 1360 | |||
* зважаючи на те, що об’єкт проходить в межах щільної забудови населеного пункту, зменшення максимального ухилу призведе до надмірних земляних робіт та значно ускладнить інженерні рішення в частині заїзду автотранспортних засобів та напрямлення пішохідних потоків до існуючих поменшкань, що призведе до значного збільшення кошторисної вартості об’єкта. Зважаючи на це, прийняте проектне рішення виконати об’єкт в межах існуючого поздовжнього профілю.
Поперечний профіль
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | |
1. | Тип профілю | Проїзна частина | двоскатний | |
укріплене узбіччя | односкатний | |||
тротуар | односкатний | |||
2. | Поперечні ухили | проїзна частина | ‰ | 25 |
укріплене узбіччя | ‰ | 50 | ||
тротуар | ‰ | 15 | ||
3. | Ширина | проїзна частина | м | 6,0 (3,0х2) |
укріплені смуги | м | 2х0,5 | ||
узбіччя | м | 0,5-1,5 | ||
тротуар | м | 1,5 |
Організація дорожнього руху
Том №4 «Організація дорожнього руху»
Лист-погодження №16913/41/12/02-2003 від 30 серпня 2023 року Департаменту патрульної поліції
Проектом капітального ремонту об’єкту передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:
№ | Назва елементу регулювання | Шифр елемента | ||
1. | Знаки дорожні (другий типорозмір)* | 1.3.1 | 1.27 | 5.38.1 |
2. | 1.3.2 | 2.1 | 5.38.2 | |
3. | 1.4.3 | 2.3 | 7.1.3 | |
4. | 1.4.6 | 3.25 | 7.1.4 | |
5. | 1.4.7 | 3.29 | 7.2.1 | |
6. | 7.10 | - | - | |
1. | Стійки знаків дорожніх | С-КТр/40-М3.5 | ||
2. | С-КТр/40-М4.0 | |||
3. | С-КТр/45-М4.5 | |||
1. | Розмітка дорожня | 1.1 | 1.2 | 1.5 |
2. | 1.6 | 1.7 | 1.12 | |
3. | 1.13 | 1.14.1 | 1.21 | |
4. | 2.3.1 | 2.3.3 | - | |
1. | Металеве транспортне огородження | 11ДО-128-0,075-2-1,3 | ||
2. | Напрямні стовпчики | оснащені катафотами |
*Улаштування стійок знаків дорожніх та стійок турнікетного огородження передбачене на бетонний фундамент (В15)
Доступність маломобільних груп населення
Робочим проектом капітального ремонту передбачені наступні заходи для пересування об’єктом представників маломобільних груп населення:
· шви між фігурними елементами мощення об’єкта пішохідної зони становлять ≤0,015;
· улаштування тактильної плитки на покритті проектованого тротуару;
· улаштування пониженого бортового каменю у місці проектованих пішохідних переходів;
· безшовне дорожнє покриття проїзної частини у місцях, які дозволені для перетину пішохідними потоками.
Охорона праці
Охорона праці забезпечується виконанням всіх проектних рішень при капітальному ремонті об’єкта у відповідності до вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці з метою забезпечення безпечних умов праці, попередження виробничого травматизму та професійних захворювань, а саме:
ü організація дорожнього руху в місцях проведення робіт, а також огородження місць роботи у темні години доби;
ü до початку робіт огородження місця виконання робіт, встановлення дорожніх знаків, схеми руху транспорту і пішоходів, визначення зон постійно діючих чи потенційно-небезпечних факторів, обмеження швидкості руху автотранспорту поблизу місця виконання робіт (не більше 10 км/год.);
ü влаштування складів, розбивка майданчиків для складування конструкцій і виробів, влаштування місць паркування будівельної техніки;
ü забезпечення руху пішоходів по дерев'яних щитах, без суттєвих перепадів рівнів поверхні та наявності відповідних огорож.
ü освітлення у темний час доби будівельного майданчика, ділянки робіт, робочих місць, проїздів і підходів до них;
ü влаштування під’їзних шляхів та місць складування матеріалів, складування матеріалів по висоті згідно будівельних норм;
ü забезпечення перебування людей і пересувних транспортних засобів за межами зони можливого падіння вантажу при розвантажувальних роботах;
ü забезпечення заходів безпеки при роботі обладнання та транспортних засобів, розміщення будівельних машин з можливістю забезпечити простір, достатній для огляду робочої зони і маневрування за умови дотримання відстані безпеки поблизу незакріпленої виїмки, штабелів вантажів, устаткування;
ü виконання робіт технічно справним обладнанням та кваліфікованим персоналом, навченим та проінструктованим з питань охорони праці, технології робіт та пожежної безпеки;
ü забезпечення працівників спецодягом, комплексом захисних засобів;
ü організація санітарно-побутових приміщень з таким розрахунком, щоб уникнути проходу працюючих через небезпечні зони (котловани, зони роботи будівельних машин і механізмів тощо.
Захист від шуму
Основні джерела шуму при капітальному ремонті – будівельна техніка та будівельні інструменти. Рівні звукового тиску, рівні загальної вібрації від машин та механізмів, що використовуються при будівництві, регламентовані заводами – виготовлювачами, є в межах нормативних.
Безпека експлуатації
ü поперечний похил проектованого об’єкта становить 15-25‰, що в свою чергу унеможливлює ковзання пішоходів під час ожеледі або наявності на ній води.
ü забезпечення гладкої поверхні, без раптових малих змін у рівні, змін у слизькості та низьких перепонах (значення коефіцієнту зчеплення повинно бути не менше 0,5);
ü ризик падіння після спотикання чи зачеплення мінімізується за рахунок похилого рельєфу об’єкта та проектованих типів дорожніх покрить;
ü товщина шару дорожнього одягу запроектована з урахуванням процесу формування стійкої структури його шарів.
Вплив на навколишнє природне середовище
Вплив на навколишнє природне середовище:
Вплив на земельні ресурси: Протяжність капітального ремонту дороги автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140603 Жовква-Мокротин-Сулимів Львівської області становить 0,716 км. Дорога проходить в межах м. Жовква, вулиці Дорошенка. У відповідності до п.4 ст.34 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", реконструкція або капітальний ремонт автомобільних доріг у межах земель їх розміщення і нове будівництво об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури відповідно до містобудівної документації на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності можуть здійснюватися за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.
Капітальний ремонт дороги по вул.Дорошенка (від залізничного переїзду до автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140603 Жовква-Мокротин-Сулимів) в м.Жовква Львівської області не приведе до виведення земель із сільськогосподарського обороту.
Вплив на водні ресурси та можливе забруднення поверхневих і підземних вод: проектними рішеннями передбачено відновлення існуючої системи водовідведення дощових та талих вод.
Скид у водні об’єкти не передбачається.
Вплив на атмосферне повітря: Під час експлуатації проектованої вулиці в атмосферу виділяються наступні забруднюючі речовини: діоксид азоту, аміак, оксид азоту, діоксид сірки, оксид вуглецю, метан, бенз(а)пірен, НМЛОС, речовини у вигляді суспендованих твердих, діоксид вуглецю. Розраховані обсяги викидів забруднюючих речовин речовин після капітального ремонту складатимуть 0,396г/с, 9,272т/рік.
За даними розрахунку розсіювання після виконання реконструкції буде не значним, суттєве збільшення існуючого рівня фонового забруднення атмосферного повітря чи утворення зони забруднення не очікується. Максимальні приземні концентрації забруднюючих речовин з врахуванням фонового забруднення атмосфери не будуть перевищувати ГДК для повітря населених пунктів.
Вплив на мікроклімат: Локальне підвищення температури повітря, температури природних водних об’єктів, вологості повітря не очікується.
Сприяння місцевому туманоутворенню, зниженню сонячної інсоляції певної території не очікується.
Вплив на флору: реконструкція об’єкту не вносить негативного впливу на ландшафт території, розвиток флори та фауни. Проектними рішеннями передбачено висаджування дерев, кущів та влаштування газонів.
Вплив на фауну: Спорудження і експлуатація об'єкту не пов'язані з можливим погіршенням умов існування цінних видів фауни.
Вплив на території та об'єкти природно-заповідного фонду України: Запроектований об'єкт, включаючи його інженерні комунікації, не розміщується у межах територій та об'єктів ПЗФ. У зоні впливу об'єкта території та об'єкти ПЗФ не розташовані.
Вплив на соціальне середовище: реконструкція об’єкту не призведе до погіршення умов життєдіяльності місцевого населення.
Вплив на техногенне середовище: реконструкція і експлуатація об'єкту проектування не впливатиме негативно на промислові, сільськогосподарські та житлово-цивільні об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятники архітектури, історії, культури та інші елементи техногенного середовища, оскільки вони знаходяться поза зоною впливу даного об’єкту.
Виробничі та господарсько-побутові відходи та їх вплив на довкілля: в процесі експлуатації утворюватимуться відходи, а саме: ТПВ – 1,23т,р.
Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва запроектованого об'єкту:
При проведенні будівельно-монтажних робіт буде використовуватись вантажний транспорт та спецтехніка. Викид забруднюючих речовин при експлуатації машин, механізмів, транспортних засобів та при виконанні земляних робіт. Валові викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря складатимуть 0,947т/час будівництва
При виконанні будівельно-монтажних робіт проектом передбачається: зебезпечити відведення поверхневих вод з території, на якій ведуться роботи; не допускати накопичення поверхневих вод поблизу відкритих котлованів і траншей; розміщення ділянок складування матеріалів, виробів, устаткування тощо таким чином, щоб вони не перетинали шляхів природного стоку поверхневих вод в спеціально відведені місця; влаштування замощених площадок та автомобільних під”їздів.
При проведенні робіт утворяться наступні відходи: будівельні відходи (гравій, щебінь, пісок, речовини зв'язувальні зіпсовані, забруднені або неідентифіковані, їх залишки, які не можуть бути використані за призначенням, залишки асфальту та суміші асфальтобетонної без вмісту дьогтю), в кількості 76,0т та ТПВ від життєдіяльності персоналу, в кількості 0,12т.
Оцінка впливу на довкілля запроектованого об'єкта - вплив визнається екологічно допустимим.
Пожежна і техногенна безпека
При капітальному ремонті об’єкта не передбачена улаштування/заміна водо-провідних мереж. Ширина проїзної частини об’єкта становить 6,0м (+2х0,5м, не враховуючи укріплені узбіччя), що дозволяє проїзд пожежної техніки у будь-яку точку об’єкта.
Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму. Відповідальність за пожежну безпеку ділянки капітального ремонту, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.
Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються, в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.
Енергоефективність
В проекті передбачено застосування сучасної енергоефективної будівельної техніки та механізмів з високою забезпеченістю комплексної механізації та автоматизації основних технологічних процесів, що сприяє економічній ефективності будівництва, втому числі – зменшенню енергозатрат.
В ході проектування об’єкту капітального ремонту використання теплоносіїв та води не передбачається.
Кошторисна частина проектної документації
Показники | Од.вим. | Вартість |
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 17.08.2023 року складала | тис. грн. | 24 711,175 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 19 945,719 |
- устаткування, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 4 765,456 |
За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами кошторисних норм України
Показники | Од.вим. | Вартість |
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 28.08.2023року складає | тис. грн. | 24 621,792 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 19 873,755 |
- устаткування, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 4 748,037 |
Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».
Робочий проект «Капітальний ремонт дороги по вул.Дорошенка (від залізничного переїзду до автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140603 Жовква-Мокротин-Сулимів) в м.Жовква Львівської області» розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.