1 редакція від 24.10.2023 2 редакція від 26.10.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0687-9812-9569-9047
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№24/0715Е-10/23 від 24.10.2023
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОЕКСПЕРТИЗА" (44525374) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція привокзальної площі у м. Мукачево. Коригування
Код проектної документації
PD01:7614-2346-5336-1923 Зміни №3 №2326 від 2023-08-08 (видав ВАЛЕНТИН ПЕТЕЙЧУК) / Наявні експертизи: EX01:0687-9812-9569-9047
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
10.10.2023 19698.614 14366.793 1244.885 4086.936 2492.019 1778.619 0 713.4

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Мукачівський район, Мукачівська територіальна громада, м. Мукачево (станом на 01.01.2021) , перехрестя вулиць Вокзальної, Михайла Лучкая, Ярослава Мудрого не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Управління будівництва та інфраструктури Мукачівської міської ради (05517771)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Зініч Володимир Олександрович (АА 004577, АА 003467)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)
Відповідальний експерт З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
КЛОЧАНИЙ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004521, АЕ 004418, АЕ 007218)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
КЛОЧАНИЙ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004521, АЕ 004418, АЕ 007218)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ВАНЮРСЬКА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 000029, АЕ 004409, АЕ АЕ 007168)
Відповідальний експерт З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Макар Степан Іванович (АР 013556, АЕ 006181)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7614-2346-5336-1923
Орган, що видав
ВАЛЕНТИН ПЕТЕЙЧУК
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
РП - ПЗ, АД, ЗВК, ЗО, К
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
08.08.2023
Номер проектної документації
2326
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – Управління будівництва та інфраструктури Мукачівської міської ради

Генеральний проєктувальник – ФОП Петейчук Валинтин

Головний інженер проєкту -  Наливайко Олег Іванович

(Кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 020172)

Вихідні дані:  

- лист про проведення експертизи об'єкту;

- завдання на коригування.

- Технічні умови №144 від 9 грудня 2020р.

- Лист-підстава для коригування №9 від 25.05.2023р.

 

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

         Робочий проект на  коригування проєкту на реконструкцію привокзальної площі у м. Мукачево виконаний на підставі завдання на проектування виданого Управлінням будівництва та інфраструктури Мукачівської міської ради.  В основу розробки проекту покладені матеріали обстеження ділянки, звіту про інженерно- геологічні вишукування, лист-підстава для коригування №9 від 25.05.2023р. В результаті обстеження встановлено: - існуюче покриття площі – гравійна суміш- покриття тротуарів - плитка ФЕМ; - площа привокзальної площі становить -3040 м2. 

         Проектом передбачено розібрати бетонні смуги ,бруківку та плитку ФЕМ на проїзній частині площі та влаштувати покриття із кам’яної бруківки. Перед входом в будівлю ж/д вокзалу на тротуарі влаштувати тротуарну плитку «Новатор» або аналог, на цементно-піщаній суміші товщ.4см.

         Окремо виділити велодоріжку тротуарною плиткою іншого типу «магма» ТМ «озон» або аналог червого кольру кольору, по контуру замкнути ФЕМ білого кольору як на плані маркування фінішного покриття. На тротуарах влаштувати бетонну плитку типу «Магма» товщ.6 см .на цементно-піщаній суміші товщ.4см. Проектом передбачено влаштувати на площі кругову розв’язку з кільцем радіус якого становить 3,6м. Кільце обмежене бордюром БР 100.30.15 який при піднятий над проїзною частиною на 3см.. Навколо нього смуга безпеки шириною 1,0м. Покриття смуги безпеки влаштовується із бруківки червоного або жовтого кольору товщ.10см. на основі із монолітного бетону товщ.18 см. з арматурною сіткою. Ширина проїздної частини на круговій розвʹязці становить 5,4м. В середині круга влаштовується плитка жовтого, сірого та червоного кольору в залежності від схеми мощення елементі, на щебенево- цементний шар суміші товщ. 10 см. В місцях переходу пішоходів через проїздну частину на тротуарах ,а також перед самим входом на вокзал влаштовується тактильна плитка 33х33 для безпечного переходу мало мобільних груп населення, також понижається бордюр на рівень 2-3см від проїздної частини.

Біля пішохідних переходів влаштовуюся велосипедні смуги шириною 1,8 та 2,5м. в залежності від руху велосипедистів. На тротуарі біля входу у вокзал передбачено влаштування двох велосипедних стоянок на 10 та 5 паркомісць. Вздовж тротуара та в місцях пішохідних переходів на відстані 30см. від краю бордюра установлюються обмежуючі стовпчики на відстані 1,5м один від одного.

Для зручності висадки пасажирів на автобусній зупинці зі сторони вул. Ярослава Мудрого передбачено влаштувати кишені на місці існуючої кишені. Для забезпечення довжини посадкових площадок 20м. з обох сторін вул. Ярослава Мудрого необхідно провести вирубку 6 ( шести) дерев. Акт вирубки №29 від 15.03.2021р. додається. При влаштуванні плитки передбачено розібрати стару плитку ФЕМ та влаштувати вирівнювання існуючої основи щебенем товщ. 5см.

Плитку влаштувати на цементно- піщану суміш товщ. 4см. В місцях поширення тротуарів необхідно розібрати існуючу бруківку, влаштувати вирівнюючий шар із щебеневого матеріалу товщ. 15см. та укласти плитку на цементно-піщану суміш товщ.4см. Для влаштування проїздної частини площі необхідно розібрати існуючу кам’яну бруківку, та плитку ФЕМ товщ.8см. ,розібрати існуючу щебеневу основу та влаштувати дорожнє корито глибиною до 400мм. Влаштувати підстилаючий та вирівнюючий шар із піску товщ.15см., шар щебеню фракції 40-20 товщ. 15см, шар щебеню фракції 20-5 товщ. 10см та монолітну з/б плиту (бетон класу Bbtb 3.6) товщ. 180мм, армовану сіткою Ø4 Вр-1, крок чарунки 150х150 мм,щебенево- цементниц шар товщ. 6см. Покриття влаштовується із бруківки 10х10х10.

Пішохідні переходи влаштовуються з бруківки червоного та білого кольору товщ.10см. Велосипедні переїзди також влаштовуютья із бруківки червоного та білого кольорів.

При влаштуванні антикишені необхідно розібрати існуючу бруківку в кишені,влаштувати вирівнюючий шар із щебеневого матеріалу товщ.15см. та укласти плитку на цементно-піщану суміш товщ. 4см. Для зручного проходу пішоходів та велсипедистів по тротуару зі сторони вул. Ярослава Мудрого вирішено провести демонтаж 3 мафів.

Для забезпечення водовідводу відновлюються старі та влаштовуються нові зливоприймальні колодязі в кількості 8шт та лотки двж. 54м. Влаштувати вуличне освітлення. Провести заміну водопровідної мережі.

Дорожній одяг проїздної частини тип 1

-влаштування підстиляючого та вирівнюючого шару з піска середньої крупності товщ.15см.

-влаштування шару із щебеню фракції40-20 мм товщиною 15 см.

-влаштування шару із щебеню фракції20-5 мм товщиною 10 см.

- влаштування основи - монолітна з/б плита (бетон класу Bbtb 3.6) товщ. 180мм, армовану сіткою Ø4 Вр-1, крок чарунки 150х150мм.

-влаштування покриття із кам’яної бруківки 10х10х10 на щебенево-цементну суміш товщиною 6см.

Проектом передбачено влаштування бордюра БР 100.30.15 на монолітному бетоні.

Дорожній одяг смуги безпеки тип 2

-влаштування підстиляючого та вирівнюючого шару з піска середньої крупності товщ.15см.

-влаштування шару із щебеню фракції40-20 мм товщиною 15 см.

-влаштування шару із щебеню фракції20-5 мм товщиною 10 см.

- влаштування основи - монолітна з/б плита (бетон класу Bbtb 3.6) товщ. 180мм, армовану сіткою Ø4 Вр-1, крок чарунки 150х150мм.

-влаштування покриття із кам’яної бруківки 10х10х10 (жовтого або червогоно кольору) на щебенево-цементну суміш товщиною 6см.

          Проектом передбачено влаштування пониженого бордюра БР 100.30.15

          Дорожній одяг на кільці тип 3

-влаштування підстиляючого та вирівнюючого шару з піска середньої крупності товщ.15см.

-влаштування шару із щебеню фракції40-20 мм товщиною 15 см.

-влаштування шару із щебеню фракції20-5 мм товщиною 10 см.

- влаштування основи - монолітна з/б плита (бетон класу Bbtb 3.6) товщ. 180мм, армовану сіткою Ø4 Вр-1, крок чарунки 150х150мм.

-влаштування покриття із кам’яної бруківки 10х10х10 (білого, сірого, червогоно кольорів) на щебенево-цементну суміш товщиною 6см.

         Проектом передбачено влаштування бордюра БР 100.30.15 на монолітному бетоні висотою до 10см.

 

 

         Дорожній одяг Тип 4

-стабілізований грунт основи

-влаштування шару із щебеню фракції20-5 мм товщиною 15 см.

-влашутвання покриття (Див маркування фінішного покриття альбому креслень АД; Використана ФЕМ «Магма» колір білий, сірий; «Новатор 6» колір хром, білий , сірий). 6 см. або аналог на цементо-піщану суміш (1:3) товщ. 4см.

       Дорожній одяг на тротуарі тип 5( поширення)

-стабілізований грунт основи

-влаштування шару із щебеню фракції20-5 мм товщиною 5см.

-влашутвання покриття з ФЕМ типу Див маркування фінішного покриття альбому креслень АД; Використана ФЕМ «Магма» колір білий, сірий; «Новатор 6» колір хром, білий , сірий) або аналог на цементо-піщану суміш (1:3) товщ. 4см.

       Дорожній одяг на тротуарі тип 7

       Влаштування корита глибиною до 300мм. Влаштування підстиляючого та вирівнюючого шару з піска середньої крупності товщ.15см, влаштування щебеневої основи товщ.15см. із фракційного щебня згідно вимог. Покриття влаштовується із плитки товщ.6см. на цементно –піщаній суміші ( 1:3) товщ.4см.

         Доступність та використання особами з обмеженими фізичними можливостями та іншими

        До маломобільних груп населення відносять інвалідів, люди з тимчасовим порушенням здоров'я, вагітні жінки, люди старшого ( похилого) віку, люди з дитячими колясками тощо. Згідно вимогам «Доступність будинків і споруд для мало мобільних груп населення» проектом передбачені наступні заходи: - висота бордюру в місцях перетину тротуару із проїзною частиною та в’їздів у двори передбачена 2см. - в місцях пішохідних переходів на тротуарах влаштовується тактильна плитка для орієнтування в просторі особам з обмеженими фізичними можливостями.

       

 

Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

За результатами розгляду проєктних матеріалів встановлено, що робочий проєкт розроблено згідно нормативних вимог з питань екології, вплив проєктованої діяльності на параметри факторів середовища життєдіяльності людини очікується в межах, визначених санітарними  нормами.

 

Економія енергії

Зовнішнє освітлення виконується за допомогою:

- нових світлодіодних енергозберігаючих світильків Papilon Whale 58W, які встановлюються на існуючі опори освітлення. Мережа зовнішнього освітлення виконується кабелем ВВГ з відповідними січеннями ,які вказані на плані, прокладеним в двостінній гофрованій трубі виготовленій з поліетилену низького та високого тиску 32мм в траншеї. Заміна існуючих світильників призводить до економії електроенергії та дозволяє збільшити енергоефективність даного об’єкту.

На підставі вивчення поданих матеріалів,  проект «Реконструкція привокзальної площі у м. Мукачево. Коригування» відповідає вимогам нормативних актів з питань  енергозбереження.

 

Пожежна і техногенна безпеки

За результатами розгляду встановлено, що зазначена проектна документація на даній стадії проектування розроблена з дотриманням вимог пожежної та техногенної безпеки.

Конструктивні елементи будівлі задовольняють вимогам щодо мінімальних значень класів вогнестійкості конструкцій будівлі відповідно до запроектованого ступеня вогнестійкості.

Класифікація матеріалів запроектованих в будівництві відповідає ДБН В. 1.1-7:2016.

 

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

           Розділ «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту» у складі робочого проекту розроблений згідно з вимогами ДБН В. 1.2- 4-2019 «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту», ДСТУ 8773:2018 «Склад та зміст розділу інженерно- технічних заходів цивільного захисту в складі проектної документації на будівництво об’єктів», а також державних норм, що діють, правил і стандартів в області проектування ІТЗ ЦЗ.

          Проектні рішення розділу ІТЗ ЦЗ робочого проекту розроблено на підставі: завдання на розроблення розділу ІТЗ; обмірочних креслень, матеріалів обстеження.

          Розділ «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту» у складі робочого проекту

виконаний у відповідності з: Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»; ДБН Б. 1.1-5:2007 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у містобудівній документації»; ДБН В.1.2-4:2019 Інженерно-технічні заходи цивільного захисту»; ДСТУ 8773:2018 «Склад та зміст розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту в складі проектної документації на будівництво об`єктів»; Закон України «Про основи містобудування»; від 16.11.1992 р. Закон України «Про об’єкти підвищеної небезпеки»; від 18.01.2001 р. Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 р. № 227 дск «Про затвердження Порядку віднесення об’єктів національної економіки до категорій з цивільної оборони (цивільного захисту)»; Основним способом захисту населення від вражаючих чинників техногенних НС є укриття його в захисних спорудах (ЗС) ЦЗ.

            Згідно ДБН В 2.2.5-97 «Захисні споруди цивільного захисту»; – захисні споруди призначаються, для захисту в мирний час персоналу, що переховується від наслідків аварій, катастроф і стихійних лих, загрозливих масовою ураження людей, а також у військовий час - від сучасної зброї масового ураження»; У мирний час ЗС використовуються для господарських потреб.

            У відповідності до вимог ст. 32 КЦЗ України передбачено влаштування найпростішого укриття, що знижує комбіноване ураження людей від небезпечних наслідків надзвичайних ситуацій, а також від дії засобів ураження в особливий період .

           Місця розташування первинних засобів пожежогасіння, план евакуації із захисної споруди позначаються і освітлюються. На входах встановлюються посилені металеві двері.

          Об’ємно-планувальні та конструктивні рішення зовнішніх входів мають забезпечувати необхідний захист внутрішніх приміщень вiд дії звичайних засобів ураження, виключаючи можливість прямого попадання у ці приміщення куль, уламків гранат, авіаційних бомб та артилерійських боєприпасів.

 

Охорона праці

            Технічні рішення прийняті в проекті відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших діючих норм і правил та забезпечують безпечну експлуатацію споруди при дотриманні передбачених проектом заходів.

          Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва — СС2.

          Робочий проект виконано згідно з документами діючими нормативними актами в будівництві.

Проект розроблений відповідно до закону України «Про охорону праці» і передбачає проектні рішення по створенню безпечних і нешкідливих умов праці, засобів колективного та індивідуального захисту, що виключають виникнення нещасних випадків і аварій.

 

 

                     Кошторисна частина проектної документації

по об’єкту: «Реконструкція привокзальної площі у м.Мукачево Коригування.

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 06.10.2023р.:

тис. грн.

20 745,293

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

14 876,924

                                             - устаткування

тис. грн.

1 255,213

                                             - інші витрати

тис. грн.

4 613,156

-        понесені витрати замовника згідно довідки станом на 26.09.2023 р всього:

тис. грн.

2 492,019

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

1 778,619

                                             - устаткування

тис. грн.

- 

                                             - інші витрати

тис. грн.

713,400

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на  «10» жовтня 2023р. складає

тис. грн.

19 698,614

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

14 366,793

                                             - устаткування

тис. грн.

1 244,885

                                             - інші витрати

тис. грн.

4 086,936

-        понесені витрати замовника згідно довідки станом на 26.09.2023 р всього:

тис. грн.

2 492,019

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

1 778,619

                                             - устаткування

тис. грн.

- 

                                             - інші витрати

тис. грн.

713,400

-        на завершення кошторисна вартість будівництва складає всього:

тис. грн.

17 310,078

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

12 673,811

                                             - устаткування

тис. грн.

1 244,885

                                             - інші витрати

тис. грн.

3 391,382

 

           Робочий проєкт «Реконструкція привокзальної площі у м. Мукачево. Коригування» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони праці та кошторисної вартості будівництва.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроєктувальника та замовника.

 

Розділи