Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1691-0008-1391-3460
Версія документу
№4
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№28-0174/01-22 від 29.12.2022
Орган, що видав
ДП "Укрдержбудекспертиза" (35691621) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140407 Зимівки - Уличне Львівської області
Код проектної документації
PD01:9243-7965-5589-2076 Зміни №3 №4-17.01/2022.АД від 2022-02-15 (видав ТЗОВ "ІНВЕСТБІЗНЕСПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:1691-0008-1391-3460
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань охорони праці, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
21.12.2022 237038.193 194342.777 42695.416

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Дрогобицький район, Трускавецька територіальна громада, с. Зимівки (станом на 01.01.2021) , - не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (43493483)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
СТЕПАНОВ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ (АЕ 000164, АЕ 004398)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
КОПИТКО ПЕТРО СТЕПАНОВИЧ (АЕ 006391, АЕ 000929, АЕ 007215)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
СУБЕРЛЯК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА (АЕ 000166)
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)
Експерт (фахівець) З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Маненко Алек Костянтинови
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9243-7965-5589-2076
Орган, що видав
ТЗОВ "ІНВЕСТБІЗНЕСПРОЕКТ" (41677243)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
15.02.2022
Номер проектної документації
4-17.01/2022.АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт розроблено ТзОВ “ІнвестБізнесПроект” (м. Львів, пл. Св. Теодора, 10, головний інженер проєкту - Свирида О. М., кваліфікаційний сертифікат АР № 015576, виданий 26.04.2019), на підставі:

- завдання на проєктування, затвердженого замовником та погодженого генеральним проєктувальником.

Замовником додатково надано:

- перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році Львівської області;

- інженерно-геодезичні вишукування, виконані ТзОВ “ІнвестБізнесПроект” у 2022 році.

- інженерно-геологічні  вишукування виконані ТзОВ “ІнвестБізнесПроект” у 2022 році.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єктів – СС1, СС2, сукупний показник – СС2.

 

                                    Проєктні рішення

 

Автомобільна дорога С140407 Зимівки – Уличне — автомобільна дорога місцевого значення, розташована в межах Трускавецької ОТГ Дрогобицького району Львівської області, проходить територіями населених пунктів Зимівки та Уличне і за технічною класифікацією відноситься до V категорії.

Капітальний ремонт автомобільної дороги передбачено виконати з максимальним збереженням існуючого земляного полотна. Після виконання ремонтних робіт будуть покращені транспортно-економічні показники роботи автомобільного транспорту, знижена собівартість перевезень вантажу та час перебування його в дорозі, підвищиться безпека руху та екологічна ситуація в районі.

Початок автомобільної дороги С140407 Зимівки - Уличне ПК 0+00  знаходиться у селі Зимівки, закінчення ПК 79+60,00 на перехресті з автомобільною дорогою загального користування місцевого значення О140401 Дрогобич – Довголука.

У процесі капітального ремонту передбачено: влаштування конструкції дорожнього одягу з асфальтобетонним покриттям, влаштування наземних пішохідних переходів, заміна та влаштування водоперепускних труб, встановлення у необхідній кількості засобів регулювання дорожнього руху.

Основні показники ділянки дороги наступні:

- технічна категорія дороги – V (з автобусним рухом);

- довжина ділянки – 8000 м;

- розрахункова швидкість: поза межами населеного пункту - 90 км/год.; в межах населеного пункту – 50 км/год.; на окремих ділянках поза межами населеного пункту – 50 (30) км/год.;

- число смуг руху - 2;

- ширина проїзної частини – 2х3,0 м;

- ширина узбіччя – 1,0 м;

- ширина тротуарів – 1,80 м;

Параметри плану автомобільної дороги запроєктовано відповідно до розрахункової швидкості 90 км/год. поза населеними пунктами та 50 км/год. в межах населених пунктів. На окремих ділянках, а саме: на ділянках дороги з малими радіусами горизонтальних кривих поза межами населених пунктів для радіусів 225 - 450 м приймається розрахункова швидкість 70 км/год., для радіусів 100-225 м - 50 км/год.

Розширення проїзної частини передбачено влаштувати на ділянках автомобільної дороги за межами населених пунктів з радіусами горизонтальних кривих менше 750 м.

Розширення проїзної частини передбачено влаштовувати на всіх ділянках автомобільної дороги з радіусами горизонтальних кривих менше 750 м.    Односкатний поперечний похил на віражах приймається 47-60 ‰.

Земляне полотно

Поздовжній профіль запроєктований для розрахункової швидкості 90 км/год. та 50 км/год. у населених пунктах.

Прийняті параметри поздовжнього профілю мають такі значення:

- мінімальний радіус опуклої кривої: поза межами населеного пункту – 1500 м, в межах населеного пункту – 1000 м;

 - мінімальний радіус увігнутої кривої: поза межами населеного пункту – 700 м, в межах населеного пункту – 700 м;

 - найбільший поздовжній похил: поза межами населеного пункту – 90 ‰, в межах населеного пункту – 90 ‰.

У робочому проєкті розрізняються 2 типи поперечного профілю земляного полотна, що характеризуються наступними параметрами: ширина проїзної частини 2х3,0 м, ширина узбіччя – 1,0 м.

Закладення укосів існуючого земляного полотна: при висоті насипу до 2,0 м – 1:3, при висоті насипу понад 2,0 м – 1:2, закладення внутрішніх та зовнішніх укосів виїмок - 1:1,75. Робочим проєктом передбачено збереження конфігурації існуючих укосів. Закладення укосів нового земляного полотна на поширеннях при висоті насипу до 2 м - 1:3.

Максимальна висота насипу становить 3,0 м, максимальна глибина виїмки (існуючої) – 5,0 м.

Укріплення укосів земляного полотна, а також кюветів передбачено виконати засівом багаторічних трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.

Дорожній одяг

Існуючий дорожній одяг - гравійно-гальковий матеріал – 0,35…0,40 м.          Конструкція дорожнього одягу передбачена удосконаленого полегшеного типу з асфальтобетонним покриттям, з урахуванням інтенсивності та складу руху. У конструктивних шарах дорожнього одягу використані місцеві кам'яні матеріали, органічні в’яжучі.

Прийнято наступні типи конструкції дорожнього одягу:

Тип 1 (підсилення існуючого дорожнього одягу):

- холодне фрезерування (розпушення) існуючого дорожнього одягу товщиною 5,0 см (виконується на ділянці ПК 70+00,00 - ПК 79+60,00);

- профілювання поверхні дороги автогрейдером;

- вирівнювальний шар із оптимальної щебенево-піщаної суміші С7- h/сер - 15,0 см;

- асфальтобетон дрібнозернистий АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ на бітумі марки БНД 70/100 товщиною 6,0 см; 

- розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) з розрахунку 0,60 л/м2;

- асфальтобетон дрібнозернистий АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ на бітумі БНД 70/100  товщиною 5,0 см.

Тип 2 (поширення дорожнього одягу):

- грунт земляного полотна - суглинок напівтвердий легкий піщанистий/- суглинок тугопластичний важкий піщанистий.;

- дренувальний шар основи з оптимальної щебенево-піщаної суміші С5 товщиною 21,0 см;

- вирівнювальний шар із оптимальної щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 15,0 см;

  асфальтобетон дрібнозернистий АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ на бітумі марки БНД 70/100  товщиною 6,0 см; 

- розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) з розрахунку 0,60 л/м2;

- асфальтобетон дрібнозернистий АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ на бітумі БНД 70/100 – товщиною 5,0 см;

Тип 3 – новий дорожній одяг (заміна). 

- розбирання існуючого дорожнього одягу - 0,35…0,40;

- дренуючий шар основи з оптимальної щебенево-піщаної суміші С5- товщиною 21,0 см;

- шар із оптимальної щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 15,0 см; 

- асфальтобетон дрібнозернистий АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ на бітумі марки БНД 70/100 товщиною  6,0 см;

- розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50) з розрахунку 0,60 л/м2 ;

- асфальтобетон дрібнозернистий АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ на бітумі БНД 70/100 – товщиною 5,0 см.

Конструкція дорожнього одягу пішохідних тротуарів приймається наступною:

- оптимальна щебенево-піщана суміш С7 товщиною 12,0 см;

- цементно-піщана суміш 1:3 товщиною 4,0 см;

- фігурні елементи мощення (ФЕМ) товщиною 6,0 см.

 

Поперечний похил проїзної частини ділянки дороги прийнятий 25 ‰. Поперечний похил проїзної частини на віражах приймається 47-60 ‰. Поперечний похил покриття заїзних кишень приймається 25 ‰ в сторону до проїзної частини. Поперечний похил покриття тротуарів приймається 15 ‰ в сторону до проїзної частини.

З’їзди та примикання

Радіуси заокруглень на з’їздах та примиканнях прийнято 12,0 м, а також на окремих примиканнях вулиць 6,0 м. Радіуси заокруглень в’їздів у двори прийнято  3,0 м.

На примиканнях, де передбачене асфальтобетонне покриття, дорожній одяг запроєктовано по типу основного проїзду. На примиканнях де передбачене щебеневе покриття дорожній одяг передбачено влаштувати з оптимальної щебенево-піщаної суміші С7 товщиною –12,0 см.

У в’їздах у двори передбачено покриття з оптимальної щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 10,0 см.

Для забезпечення безпеки руху автомобільного транспорту та орієнтування водіїв, робочим проєктом передбачено заходи, щодо організації дорожнього руху, в т.ч. встановлення дорожніх знаків, улаштування розмітки проїзної частини.

Передбачено  встановлення металевого бар’єрного огородження І групи:

- на підходах до штучних споруд у межах довжини ділянок доріг з висотою  насипу 2,0 м і більше, а якщо висота насипу менша — на відстані не менше ніж 18,0 м у кожний бік від початку та кінця перехідної плити споруди;

- на ділянках доріг: з водоперепускними трубами, якщо висота насипу на вході труби перевищує 1,50 м;

- між проїзною частиною і тротуарами розміщеними на узбіччі або безпосередньо біля проїзної частини.

Тротуари

Тротуари передбачено влаштувати в межах населених пунктів та за основними напрямками руху пішоходів на ділянках зупинок громадського транспорту поза межами населених пунктів. Тротуари та пішохідні доріжки передбачено шириною 1,80 м із поперечним похилом 15 ‰ в сторону до проїзної частини.

У місцях пішохідних переходів передбачено влаштування пандусів та пониження бортового каменю.

Тротуари передбачено влаштувати на 15,0 см вище рівня проїзної частини дороги. Тротуари передбачено відокремити від проїзної частини бортовим каменем БР 100.30.18.

Освітлення

Робочим проєктом передбачено використання існуючого зовнішнього освітлення, що забезпечує нормативну освітленість ділянки автомобільної дороги.

Водовідведення

Водовідведення з проїзної частини дороги передбачається за рахунок улаштування поперечного та поздовжнього похилу,  з подальшим відведенням в існуючі та проєктовані кювети. Робочим проєктом передбачено прочистку існуючих кюветів.

Ширина кювету по дну – 0,40 м, мінімальна глибина кювету – 0,65 м,

Укріплення кюветів передбачено виконати засівом багаторічних трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.

Робочим проєктом передбачено заміну існуючих залізобетонних труб діаметром 1000 мм (4 шт.) та влаштування нових труб діаметром 1000 мм (6 шт.). Труби діаметрами 1,0 м передбачено влаштувати на бетонному фундаменті та влаштування порталів із монолітного залізобетону на вході та виході з труби. Водоперепускні труби під з’їздами передбачено влаштувати з гофрованої поліетиленової труби діаметрами 0,5 м на щебенево-піщаній основі.

Для запобігання розмиву узбіч та укосів земляного полотна на ділянках доріг при насипах висотою понад 2,0 м, у місцях увігнутих вертикальних кривих у поздовжньому профілі, при поздовжніх похилах більше 30 ‰ та при зустрічних похилах, на ділянках віражів, передбачено влаштування водовідвідних прикромочних лотків та водоскидів у вигляді телескопічних лотків по відкосах земляного полотна зі збірних залізобетонних блоків для збирання та відведення поверхневої води за його межі. Приймальну горловину водоскидів з прикромочного лотка передбачено влаштувати з бортового каменю БР 100.30.18, укріпити монолітнім бетоном В20. Горловина запроєктована у вигляді розтрубу, направленого до потоку води. Приймальну горловину водоскидів під тротуаром запроєктовано з бортового каменю БР 100.30.18, укріплено монолітнім бетоном В20 та перекрити тротуарною плитою товщиною 8,0  см.

Робочий проєкт розроблено з урахуванням створення належних умов для безперешкодного пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, згідно з ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд" за рахунок улаштування пандусів та пониженого бортового каменю до рівня проїзної частини у місцях пішохідних переходів та на в’їздах у двори, влаштування спеціальних тактильних смуг.

 

Робочим проєктом передбачено методи виконання основних робіт, послідовність будівництва, визначена потреба в будівельних та матеріальних ресурсах. Тривалість  будівництва складає 12,0 місяців.

 

                                  Кошторисна документація

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 16.11.2022 складала 243 642,657 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи – 199 506,955 тис. грн.; інші витрати –  44 135,702 тис. грн.

 

         За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з «Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженою Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 зі змінами від 25.11.2022 № 887 та «Правилами визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженими Наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273.

 

За результатами експертизи загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 21.12.2022 складає 237 038,193 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 194 342,777 тис. грн., інші витрати – 42 695,416 тис. грн.

 

Під час розгляду робочого проєкту надано зауваження та виявлено помилки, інформація про що доведена до замовника та проєктувальника. До проєктної документації внесено відповідні зміни та доповнення.

 

Робочий проєкт “Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140407 Зимівки - Уличне Львівської області розроблено згідно з вихідними даними на проєктування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об´єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення; кошторисної частини проєктної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки.

Виконавець звіту

Тетяна Марчук                                                                        

Розділи