Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9789-0487-2589-8474
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№44799 від 23.10.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТИЗА МВК" (39292946) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл - Кілія – Вилкове, міст на км 37+985, Одеська область» Коригування
Код проектної документації
PD01:7026-2473-2643-4438 Зміни №2 №37ПКД від 2020-12-15 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УРБАН ПРОГРЕС") / Наявні експертизи: EX01:9789-0487-2589-8474
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
23.10.2023 225347.19113 161953.89258 0 63393.29855 826.88349 0 0 826.88349

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Ізмаїльський район, Кілійська територіальна громада (UA51080050000022808) , Міст на км 37+985 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25829550)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
САВКА Олександра Іванівна (АЕ 005278, АР 001600)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Крайнюк Олег Ігоревич (АЕ 000095, АЕ 004628, АЕ 007154)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
Грубляк Анатолій Васильович (АЕ 002961, АЕ 005230)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Вороненко Марія Михайлівна (АЕ 000402, АЕ 006281)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АЕ 004852)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7026-2473-2643-4438
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УРБАН ПРОГРЕС" (40653216)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
15.12.2020
Номер проектної документації
37ПКД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області

Генеральний проектувальник Товариство з обмеженою відповідальністю «УРБАН ПРОГРЕС»

 (ГІП – Гонгало І. І.  .    кваліфікаційний сертифікат кваліфікаційний АР 019330 від 01.06.2013 р.). 

Адреса об’єкту будівництва:  автомобільна дорога загального користування державного значення  Т-16-07 Ізмаїл–Кілія–Вилкове, міст на км 37+985, , Одеська область.

Проектна документацiя виконана на основi:

- завдання на проектування;

- акт огляду мосту від 2020 р;

-акт технічного обстеження об’єкту від 2023р;

- технічний висновок інженерно-геологічні вишукування від 2021р;

- вихідних документів.

Проектнi рiшення прийнятi вiдповiдно до чинноrо законодавства України в галузi мiстобудування та державних будiвельних норм.

Початок ділянки проектування – ПК 373+48,34 відповідає експлуатаційному кілометру дороги 37+348,34. Кінець ділянки проектування – ПК 382+03,64 відповідає експлуатаційному кілометру дороги 38+203,64. Середина мосту – ПК 379+85,00 відповідає експлуатаційному кілометру дороги 37+985,00.

Приведення геометричних параметрів і технічних характеристик елементів дороги та мосту до нормативних, а саме: 1) Спорудження нового моста через канал на км 37+985; 2) Виправлення повздовжнього і поперечного профілів дороги; 3) Ремонт віражів на горизонтальних кривих (приведення до нормативних параметрів); 4) Влаштування нового та посилення існуючого дорожнього одягу проїзної частини, на примиканнях, з’їздах та на мості; 5) Укріплення узбіч; 6) Розробка нової схеми організації дорожнього руху з метою забезпечення безпеки руху пішоходів, велосипедистів та моторизованих транспортних засобів в межах ділянки проектування; 7) Влаштування споруд водовідведення, сепараторів

Траса автомобільної дороги державного значення Т-16-07 Ізмаїл[1]Кілія-Вилкове на вказаній ділянці проектування передбачає один кут повороту. Значення кутів повороту та пікетажного положення вершин, а також радіусів кривих.

На куті повороту передбачено влаштування віражу та відповідних розширень смуг руху. Радіус кривої у плані не дозволяє забезпечити швидкісний режим 90 км/год., тому передбачено заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху та своєчасного повідомлення учасників руху про режим руху транспорту шляхом застосування відповідних технічних засобів – зменшення дозволеної швидкості руху до 70 км/год.

На ділянці проектування влаштовано наступні примикання: - з’їзд на ПК 376+00,00 (із правої сторони дороги); - з’їзд на ПК 380+83,00 (із правої сторони дороги).

Поперечний похил на ділянках, що підлягає капітальному ремонту, прийнятий двосхилим 25‰. На ділянках кривих при радіусі менше 800 м, влаштовується віраж із поперечним ухилами залежно від радіусів кривих. Відгін віражу виконується в межах довжини, що відповідає довжині перехідної кривої.

Проектом передбачено будівництво нового мосту. Міст в плані розташований по прямій. Міст перетинає канал під прямим кутом. В профілі міст розташований на прямій з похилом до кінця мосту. Габарит складається з двух смуг проїзду по 3,5 м, смуг безпеки по 0,5 м, загальна ширина проїзду складає 8,0 м.

 

2

Для проектування поздовжнього профілю були призначені контрольні відмітки: - відмітки по осі дороги на початку та вкінці мосту, що становить 5,45 м; В результаті проектування визначилися основні технічні параметри поздовжнього профілю, які не перевищують нормативні значення: - поздовжній похил на мості - 0 ‰; - найбільший повздовжній похил – 18 ‰; - найменший радіус вертикальної увігнутої кривої – 15 397 м.

На ділянках, що проходить в межах штучної споруди (міст та підходи - ПК 379+59,71 – ПК 380+10,29), прийнятий бортовий поперечний профіль з влаштуванням тротуарів, загальною шириною 1,25 м (0,75 м транзиту).

Існуюче земляне полотно на ділянці капітального ремонту побудовано в насипі. Загальний стан земляного полотна дороги задовільний, проте враховуючи, що робочі відмітки на мості будуть значно вищі за існуючі, насип на ділянці ПК 377+90,53 – ПК 381+28,36 – потрібно перевлаштовувати.

В результаті проектування поздовжнього профілю по трасі визначились наступні типи поперечних профілів земляного полотна:

Тип 1 – в межах старого насипу з крутизною укосів 1:1,5.

Тип 2 – новий насип, з крутизною укосів 1:1,75 (верхня частина) та 1:2,0 (нижня частина). Межею є рівень РВВ із запасом 0,5 м. Що складає відмітку – 3,5 м.

Тип 3 – перехідна ділянка між типом 1 та типом 2. Крутизна укосів переходить із закладання 1:1,5 у закладання 1:2,0. Перехідна ділянка складає по 10,0 м із кожної сторони для плавності зміни поперечного профілю.

На ділянках сполучення земляного полотна із мостом, земляне полотно на довжині 10,0 м та конуси влаштовані із дренуючих ґрунтів.

При споруджені (розширенні) земляного полотна передбачається виконання наступних робіт: - зняття родючого ґрунту з узбіч, укосів товщиною 15 см; - зняття родючого ґрунту біля підніжжя існуючого земляного полотна на ділянках поширення насипу товщиною 30 см; - складування родючого ґрунту у валах вздовж дороги та примикань; - розпушення укосів земляного полотна на глибину 30см, при розширенні існуючого насипу; - розпушення, планування та ущільнення основи під насип на поширеннях земляного полотна на глибину 30 см; - розпушення, планування та ущільнення поверхні існуючого земляного полотна на ділянках розбирання дорожнього одягу на глибину 20 см; - зрізання існуючого узбіччя з переміщенням ґрунту в насип; - нарізання кюветів з переміщенням ґрунту у відвал; - розробка виїмки на примиканнях доріг з переміщенням ґрунту в насип; - планування та ущільнення поверхні земляного полотна і його укосів; - укріплення укосів земляного полотна, дна і укосів кюветів.

Укріплене узбіччя шириною 1,0 м, передбачено укріпити шаром щебеню товщиною 15 см на усій протяжності ділянки проектування. Ділянки укріплення узбіч наведені у відомості укріплення узбіч. Ґрунтова частина узбіччя складає 0,5 м.

Укріплення укосів земляного полотна, від брівки до рівня РВВ, передбачається габіонним матрацом із засипкою дрібного каміння Укріплення укосів земляного полотна, вище рівня РВВ, передбачається виконати засівом багаторічних трав по шару родючого ґрунту товщиною 15 см. Практично на всій протяжності ділянки проектування не передбачено влаштування кюветів, поверхневий стік води забезпечується поперечним похилом на рельєф місцевості. Для захисту та укріплення земляного полотна передбачено рішення по армуванню та протиерозійному захисту.

Для забезпечення стійкості та захист земляного полотна на ділянці нового будівництва, передбачається влаштування подушки із бутового каменю товщиною 0,9 м та огортання його в обойму з розділяючого поліпропіленового термічноскріпленого геотекстилю з міцністю на розтяг 13кН/м тип ГТ.Н.Т-2. На відкосну частину передбачається влаштування протиерозійного захисту у вигляді габіонних матраців розміром 4,0х2,0х0,3 м Ø 2,7 мм. Їх необхідно закласти на висоту 3,5 м. Така висота

 

3

зумовлені максимальним рівнем високої води, висотою хвилі та запасом 0,5 м. В отвори матрацу засипається камінь дрібної фракції та укріплюється рослинним шаром ґрунту.

Робочим проектом передбачається влаштування конструкцій дорожнього одягу для підсилення існуючого, а також поширення або влаштування нового на ділянках заміни існуючого дорожнього одягу. Водовідведення із проїзної частини здійснюється за рахунок двосхилого похилу 25 ‰, а на радіусах горизонтальних кривих за рахунок влаштування односхилого похилу відповідного значення.

Схема організації дорожнього руху в межах проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл-Кілія-Вилкове, міст на км 37+985, Одеська область» передбачає наступні рішення: - влаштування нових дорожніх знаків та дорожньої розмітки відповідно до нової схеми ОДР відповідно до вимог ДСТУ 4100:2021 та ДСТУ 2587:2021, для кращого орієнтування водіїв і пішоходів в напрямку свого руху та дотримання ПДР; - оптимізація та впорядкування простору проїзної частини з організацією смуг руху нормативної ширини згідно з ДБН В.2.3-4:2015 та у відповідності до наявних потоків ТЗ; - монтаж металевого огородження бар’єрного типу, згідно з ДСТУ 8751:2017; Варто зазначити, що на момент погодження тому 3, 37ПКД-ОДР, в УПП в Одеській області, діяли ще старі нормативні документи на знаки дорожні (4100:2014) та розмітку дорожню (2587:2010). Таким чином у погодженому варіанті вказано стару нумерацію, проте у відомостях зазначено і нову також.

За укріплювальною смугою влаштовуються прикрайкові лотки водовідведення Б-1-20-50, із подальшим відведенням вод водоскидними системами в підніжжя насипу. В підніжжі насипу влаштовуються гасники.

Проектом також передбачено відведення води із поверхні мосту, проте збірна воду повинна пройти очистку перш ніж її можна буде відводити за межі земляного полотна. Таким чином, було прийняте рішення по влаштуванні сепаратор нафтопродуктів і піску з фільтрами дочистки. Щоб підібрати необхідний сепаратор, було проведено гідравлічний розрахунок на даній ділянці проектування за необхідними параметрами (інтенсивність, площа, кількість опадів і т.д.). Так на ПК 379+59,90 та ПК 380+09,47 розташовані сепаратори нафтопродуктів і піску (OLPS чи аналог).

Перед початком робіт підрядна будівельна організація зобов'язана розробити проект виконання робіт (ПВР) з зазначенням схем огородження і місць установки дорожніх знаків відповідно до нормативних вимог. Передбачається застосування дорожніх знаків, які добре видно водіям у нічний і денний час доби. Відповідно до Закону України «Про охорону праці» всі працівники при прийнятті на роботу і в процесі роботи проходять інструктаж (навчання) з питань охорони праці, надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також інструктаж з правил поведінки в разі виникнення аварії відповідно до типових положень, затверджених Державним комітетом України по нагляду за охороною праці. Адміністрація підрядної організації на підставі правил техніки безпеки розробляє інструкції з техніки безпеки, які розміщують на стаціонарних робочих місцях або видають на руки працівникам. На всіх небезпечних об’єктах і робочих місцях розміщують плакати і застережливі написи з техніки безпеки. Уповноважений орган зобов'язаний вжити заходів, щоб під час проведення робіт в зоні перебування працівників не потрапляли гази, пил, випаровування. У разі потреби працівники повинні забезпечуватися відповідними індивідуальними захисними пристосуваннями (респіраторами, протигазами і т.п.).

Відповідно до ДБН, об’єкт не належить до таких, що становлять підвищену екологічну небезпеку. Контроль за виконанням природо-охоронних заходів здійснюється як організацією, що виконує роботи, так і відповідними органами по охороні навколишнього середовища. Капітальний ремонт ділянки дороги дозволить підвищити рівні екологічної безпеки шляхом забезпечення експлуатаційних якостей ділянки дороги до належного нормативного рівня та оптимальної швидкості

 

4

дорожнього руху та покращити експлуатаційні показники роботи автотранспорту, а отже значно зменшити викиди забруднюючих речовин від автотранспорту і, як наслідок, поліпшити стан атмосферного повітря.

Проект розроблено з дотриманням вимог норм пожежної безпеки. Викладено заходи щодо організації тимчасового проїзду та забезпечення пожежної безпеки під час будівництва.

За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи, встановлено, що робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення  Т-16-07 Ізмаїл - Кілія – Вилкове, міст на км 37+985, Одеська область» Коригування розроблений  відповідно до завдання на проектування та  вихідних даних  відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, вимогам  санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; кошторисної частини; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.

 

 

Головний  експерт проекту                                                                  

Володимир Сопіт                  

(сертифікат АЕ № 005791)
                                

Відповідальні експерти:       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Віталій Паламарюк

(сертифікат АЕ № 005777)

Марія Вороненко

(сертифікат АЕ 006281)

Володимир Сопіт                  

(сертифікат АЕ № 005791)


Олег Крайнюк

(сертифікат АЕ 004628)

Анатолій Грубляк

(сертифікат АЕ 005230)

Олександра Савка                   

(сертифікат АЕ № 005278)

Максим Снігир

(сертифікат АЕ № 005161)

 

 

 


Розділи