Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6933-0324-4325-0050
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№01-1309-23/ЕП/КО від 13.10.2023
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141531 Решітка – Ялинкувате на ділянці км 3+600 – км 6+800, Львівської області»
Код проектної документації
PD01:2019-0915-6492-2421 №33-05/23 від 2023-05-11 (видав РОМАН СОРОКА) / Наявні експертизи: EX01:6933-0324-4325-0050
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань інженерного забезпечення, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043 )

Кошторисна документація

Реєстраційний номер Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн.
EM01:7045-8442-9751-6350 Редакція №1 01.09.2023 110479.865

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
13.10.2023 109889.042 86617.271 0 23271.771

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Стрийський район, Славська територіальна громада (UA46100210000027970) , Автомобільна дорога загального користування місцевого значення С141531 Решітка – Ялинкувате на ділянці км 3+600 – км 6+800, Львівської області не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (43493483)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАРХАЙ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА (АР 013558, АЕ 006142)
Відповідальний експерт З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
МЕРИНЮК МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ (АЕ 005263, АР 000962, АР 001766, АЕ 007266)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Панченко Павло Григорович (АЕ 000987, АР 005998, АЕ 005444, АЕ 006138, АР 021291, АЕ 007526)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
Нечаєва Наталія Миколаївна (АЕ 005029, АР 013563)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
ПАВЛЕНКО АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА (АР 019797, АЕ 005085)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Полежай Олександр Олегович (АР 014670, АЕ 005423)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Вархола Мар'ян Ярославович (АР 000348, АЕ 005031, АР 018191)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2019-0915-6492-2421
Орган, що видав
РОМАН СОРОКА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
11.05.2023
Номер проектної документації
33-05/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації.

Генеральний проектувальник – Фізична особа-підприємець Сорока Роман Миколайович  (Україна, 08112, Київська область,  с. Капітанівка, вул. Соснова, буд. 1).

Головний інженер проекту (ГІП) – Сорока Роман Миколайович, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 013086 від 05.04.2017р., та свідоцтво про підвищення кваліфікації № 01741 від 22.07.2022 році.

 

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи робочого проекту будівництва № 01-1309-23/ЕП/КО, укладеного у відповідності до ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-завдання на розроблення проектної документації, затвердженого директором департамента дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації у 2023 році;

-технічного звіту з інженерно-геологічних вишукувань, виконаного ФОП «Сорока Р.М.» у 2023 році;

-технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, виконаного ФОП «Шеремет С.І.» у 2023 році;

-технічного звіту з топографо-геодезичної зйомки у масштабі М 1:500, виконаного ФОП «Сорока Р.М.»  у 2023 році;

-розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

 

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця робочого проекту – ГІПа генерального проектувальника – Сороки Романа Миколайовича, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР 013086 від 05.04.2017р., та свідотсво про підвищення кваліфікації № 01741 від 22.07.2022.

 

 

Основні проектні рішення

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141531 Решітка – Ялинкувате на ділянці км 3+600 – км 6+800, Львівської області.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

Об’єктом капітального ремонту є автомобільна дорога загального користування місцевого значення С141531 Решітка – Ялинкувате на ділянці км 3+600 –
км 6+800, Львівська область.

Початок ділянки проектування ПК 36+00 прийнято на кромці проїзної частини Т-подібному примиканні дороги С141516 Славське-Хащовання і відповідає експлуатаційному км 3,600 автомобільної дороги С141531 Решітка – Ялинкувате 

Кінець проєктної ділянки дороги знаходиться на ПК 68+00,0, що відповідає км 6+800 автомобільної дороги місцевого значення С141531 Решітка – Ялинкувате.

Загальна довжина ділянки, що проектується складає 3,200 км.

Проектована ділянка проходить в межах населених пунктів с. Волосянка (від початку траси ПК 36+00 до ПК 59+66) та с. Ялинкувате (від ПК 59+66 до ПК 68+00 кінець траси).

Дорога відноситься до V технічної категорії. 

На ділянці від ПК36+00 до ПК 64+45 наявний автобусний рух, тому в межах даної ділянки передбачені укріплені смуги узбіччя 0,75 м з кожної сторони смуги руху. 

Розрахункову швидкість в межах населеного пункту прийнята 60 км/год. В проекті присутні ділянки обмеження розрахункової швидкості руху до 50, 40 та 30 км/год на даних ділянках передбачено встановленням відповідних технічних засобів організації дорожнього руху.

Проектна ділянка має 32 кути повороту. 

В межах проєктної ділянки ґрунт існуючого земляного полотна представлений суглинистим ґрунтом і заповнений галькою (25-50‰).

Для засипання ям та планування верху земляного полотна використовується підрізка існуючого грунтощебеню Кущ.=0,98, з подальшим його розрівнюванням та ущільненням під конструкцію дорожнього одягу. При поширені земляного полотна робочий шар ґрунту ущільнення повинно бути Кущ=0,98, а нижще Кущ.=0,95. Там де насип до 2,00 м стикування нового земляного полотна виконується з рихленням укосів, а де насип більше 2,00 м з нарізанням уступів.

Перед початком земляних робіт виконують зняття рослинного шару з існуючих укосів на глибину 10 см

Земляне полотно досипається з ґрунту існуючого насипу після влаштування ровиків поширення дорожнього одягу. 

В проекті з метою захисту земляного полотна від можливості зсуву та деформацій на ділянці ПК 38+01 – ПК 38+31 праворуч та ПК 62+22 – ПК 62+58 ліворуч в основі земляного полотна передбачено підпірні стінки із габіонів.  Загальною довжиною 66,00 м.

Укріплення укосів та узбіччя земляного полотна передбачено посівом трави з підсипкою рослинного шару товщиною 10 см.

Крутизна укосів насипу складає 1:1,5.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній ухил – 42 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 1000 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 700 м.

Водовідвід вздовж автомобільної дороги забезпечується поздовжнім та поперечним похилами проїзної частини. 

Для відведення води з проїзної частини передбачено влаштування водоскидів в місцях що передбачає п. 7.8 ДБН В.2.3-4:2015. 

Для забезпечення водовідведення з кюветів для запобігання замокання земляного полотна дорожнього одягу в місцях примикань передбачено влаштування водопропускних споруд.  

На основному проїзді на даній ділянці дороги на ПК 38+39, ПК 42+00, ПК 48+46 передбачено нові круглі залізобетонні труби отвором 1,00 м та довжиною відповідно 14,66 м, 15,68 м, 13,96 м у зв’язку з тим, що існуючі труби знаходились в незадовільному стані. На ПК 58+24 існуюча труба отвором 1,00 м і довжиною 10,24 м та ПК 59+29 існуюча труба отвором 1,00 м і довжиною 10,14 м передбачено подовження існуючих круглих залізобетонних труб отвором 1,00 м і довжиною відповідно на 4,19 м, та 5,22 м. На ПК 36+18 існуюча труба отвором 1,00 м, довжиною 15,80 м. та ПК 61+92 існуюча труба отвором 1,20 м довжиною 10,20 м. проектом передбачено ремонт даних труб.

На даній ділянці автомобільної дороги є два мости на ПК 54+48 з Г=8+2х1,50м довжиною 12,00м. та на ПК 63+80 Г=8+2х1,00м довжиною 12,00м які пересікають р. Ялинкувата. По даним мостам роботи роботи не передбачаються, адже згідно завдання на проектування проекти на ремонт даних мостів будуть розроблені окремо.

На ПК 49+54 (праворуч) ПК 49+86 (ліворуч), передбачене влаштування автобусних зупинок, а також на ПК 64+45 запроектований розворотній майданчик для автобусів. За розташуванням автобусні зупинки відносяться до уособлених.

Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового на 20 см за рахунок бортового каменю БР 100.30.18. Поперечний похил зупинкових майданчиків продовжує поперечний похил проїзної частини дороги. Поперечний похил посадкового майданчика направлений в бік проїзної частини.

Для можливості безпечного руху пішоходів робочим проектом капітального ремонту передбачене влаштування тротуарів. Ширина тротуару складає 1,50 м.

В місці сполучення тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до 0 см.

Тротуари облаштовуються тактильними наземними покажчиками. Тактильні елементи доступності надають особам з порушенням зору необхідну і достатню інформацію, яка сприяє самостійній орієнтації.

Передбачено влаштування 23 примикань. В межах радіусів заокруглення на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу основного проїзду. За межами радіусу заокруглення примикань конструкція дорожнього одягу прийнята за типом 4 на примиканнях де відсутнє покриття.

На ділянці дороги проектом передбачено п′ять типів дорожнього одягу:

Тип 1.1 (підсилення) основний проїзд, зупинкові майданчики, укріпленні смуги, примикання в межах радіусів заокруглення:

- Підрізка та вирівнювання існуючого покриття із грунтощебеню;

- Шар основи із Щ-МЗ.20-40.1000.Ст-ІІІ.F50.Полібшена.ДСТУ 9177-2:2022 з розливом ЕКШ-50, 5 л/м² згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,18 м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП. І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,07 м.

Тип 1.2 (розширення) основний проїзд, зупинкові майданчики, укріпленні смуги, примикання в межах радіусів заокруглення:

- Щебінь Щ.20-40.800.Ст-ІІІ.F50.Звичайна.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,12 м;

- Шар основи із Щ-МЗ.20-40.1000.Ст-ІІІ.F50.Полібшена.ДСТУ 9177-2:2022 з розливом ЕКШ-50, 5 л/м² згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,18 м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП. І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,07 м.

Тип 2 новий дорожній одяг на тротуарах, в'їздах у двори:

- Щебінь Щ.20-40.800.Ст-ІІІ.F50.Звичайна.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,12 м;

- Монтажний шар з цементно-піщаної суміші М 100 - 0,05 м;

 - Покриття з ФЕМ згідно з ДСТУ Б В.2.7-145:2008 - 0,06 м.

Тип 3 новий дорожній одяг на в'їздах у двори.:

- Щебінь Щ.20-40.800.Ст-ІІІ.F50.Звичайна.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,18 м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП. І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,05 м.

Тип 4 новий дорожній одяг в кінці примикань (перехідна ділянка):

- Щебінь Щ.20-40.800.Ст-ІІІ.F50.Звичайна.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,15 м.



Штучні споруди

На даній ділянці дороги на ПК 38+39, ПК 42+00, ПК 48+46 передбачено нові круглі залізобетонні труби отвором 1,00 м та довжиною відповідно 14,66 м, 15,68 м, 13,96 м у зв’язку з тим, що існуючі труби у дуже поганому стані.

На ПК 58+24 та ПК 59+29 передбачено подовження існуючих круглих залізобетонних труб отвором 1,00 м і довжиною відповідно на 4,19 м, та 5,22 метрів.

На ПК 36+18 труба отвором 1,00 м та ПК 61+92 труба отвором 1,20 м, проектом передбачено ремонт даних труб.

Конструктивні рішення по трубам прийняті у відповідності з ДБН В.2.3-22-2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування» та застосовно до технічних рішень т.п.р серії 3.501.1-144.

На даній ділянці автомобільної дороги є два містка на ПК 54+48 з Г=8+2х1,50м довжиною 12,00м та на ПК 63+80 Г=8+2х1,00м довжиною 12,00м які пересікають р. Ялинкувата. По даним мостам роботи не виконуються, будуть передбачені окремими проектами.


Пожежна безпека

У складі робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141531 Решітка – Ялинкувате на ділянці км 3+600 – км 6+800, Львівської області» (ГІП – Сорока Р.М.,

Шифр - 33-05/23) визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачено рішення щодо забезпечення пожежної безпеки та захисту прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.


Електротехнічні рішення

Робочим проєктом розроблені рішення щодо винесення та переоснащення існуючих ділянок повітряних ліній напругою 0,23кВ, які у зоні будівництва автомобільної дороги на ділянці км 3+600 - км 6+800, Львівської області, а саме існуючі ПЛІ 0,23кВ зовнішнього електроосвітлення, що розташовані вздовж автомобільної дороги (в межах с. Волосянка, с. Ялинкувате), які є складовими  частинами розподільчих електричних мереж загального призначення з існуючою  розвинутою інфраструктурою.

В рамках даного проєкту згідно Завдання на проєктування та Технічних умов  передбачені заходи що до перевлаштування мереж: демонтаж 4-х існуючих опор ПЛІ-0,23кВ із залізобетонної стійкі марки СВ95-2; демонтаж проводу ПЛ-0,4кВ марки СІП 2х25мм2;перемонтаж кронштейнів зі світильниками; монтаж опор ПЛІ-0,23кВ на стойках СВ95-2; монтаж проводу ПЛІ-0,23кВ марки АsXSn 2х25мм²; влаштування контурів заземлення для опор ПЛІ-0,23кВ, опор не більш 30 Ом.

Показники перевлаштування ПЛІ 

Кількість переходів ЛЕП-0,23кВ через автодорогу – 1шт.;

Довжина ПЛІ-0,23кВ, що підлягає винесення та переоснащення – 205,7м;

Кількість опор ПЛІ-0,23кВ, що демонтується – 4шт.;

Кількість опор ПЛІ-0,23кВ, що встановлюється – 4шт.;

Довжина ПЛІ-0,23кВ, що монтується – 204,9м.

Матеріал опор, що встановлюється - залізобетонні марки СВ95-2; 

Марка нового проводу, кабелю, що монтується - АsXSn 2х25мм² – 140м.

Для запобігання враження електричним струмом передбачені додаткові системи захисного заземлення.

Вибрані марки та перерізи проводів та кабелів перевірені за допустимою втратою напруги в лінії і відповідають нормованим показникам.

Технологічні рішення, прийняті в кресленнях, відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших діючих норм і правил і забезпечують безпечну для життя і здоров’я людей експлуатацію об’єкта при дотриманні передбачених кресленнями заходів.

Захисні заходи, що розроблено електротехнічною частиною проєкту, забезпечують безпечну експлуатацію електрообладнання та у відповідності до діючих відповідних нормативних документів.

У проектній документації в повному обсязі висвітленні вимоги чинного законодавства України: ПУЕ «Правила улаштування електроустановок», Наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 24 липня 2017 р №476, ДБН В.2.5-23:2010, ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016, ДБН В.2.5-28:2018, ДБН  В 2.3-4:2015, ГІД 334.20.178:2005 та інші.


Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

В проекті передбачено достатній комплекс заходів щодо попередження або обмеження небезпечних впливів планованої діяльності на навколишнє середовище, необхідних для дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства, інших законодавчих та нормативних документів, які стосуються безпеки навколишнього середовища. Проект відповідає вимогам щодо забезпечення нормативного стану навколишнього середовища та його безпеки.

Відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», дана планована діяльність не підпадає під категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. 

У розділі ОВНС визначені характер і ступінь всіх потенційних видів впливів на навколишнє середовище при будівництві об’єкта та при його подальшій експлуатації, розроблені заходи щодо запобігання негативного впливу на довкілля.

Крім того, визначені шляхи і способи нормалізації стану навколишнього природного середовища, надані оцінки ефективності технічних рішень та заходів щодо ліквідації або пом’якшення можливого негативного впливу на навколишнє середовище і здоров’я населення.

У період будівництва в атмосферне повітря буде тимчасово надходити незначна кількість забруднюючих речовин при роботі двигунів внутрішнього згорання будівельних машин, пилоутворення, шумове навантаження та утворюватися будівельні відходи. Характеристика видів впливів планованої діяльності на навколишнє середовище в період будівельних робіт носить тимчасовий і допустимий характер. 

Екологічний клас об’єкту – третій (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012, п. 5.1 ДСТУ 9030:2020 та п 4.7.7 ДБН В.2.3-4:2015).

Ділянка дороги загального користування місцевого значення С141531 Решітка – Ялинкувате на ділянці км 3+600 – км 6+800 проходить по вулиці Івана Франка в с. Волосянка та по вулиці Лесі Українки в с. Ялинкувате Cколівського району Львівської області.

До джерел потенційного впливу планованої діяльності на навколишнє середовище віднесено: автомобільну дорогу, елементи транспортних розв’язок, шляхопроводів, мостів як інженерних споруд, транспортний рух та технологічні процеси будівництва і утримання вказаних вище об’єктів.

При експлуатації автомобільної дороги локальними джерелами впливів на атмосферне повітря є транспортні засоби. При проектуванні капітального ремонту в рамках проекту розглянуто технологічні процеси будівництва доріг.

Згідно розрахунку розсіювання перевищення гранично-допустимих концентрацій не зафіксоване. Викиди забруднюючих речовин при проведенні робіт з капітального ремонту носять тимчасовий характер. Акустичний вплив буде тимчасовим на період проведення робіт, крім того передбачається застосування шумознижувальних заходів.

Проектом передбачений комплекс заходів, спрямованих на мінімізацію негативного впливу, на охорону та захист навколишнього природного середовища.

Негативний вплив на мікроклімат, тваринний світ і заповідні об’єкти відсутній.

Проектована діяльність не спричинить порушення навколишнього природного середовища за умови дотримання всіх передбачених проектом рішень.

 

Водопостачання та водовідведення

На проїзній частині передбачено односкатний профіль для забезпечення водовідведення в

сторону кюветів бо навпроти влаштовуються тротуар в бортовому профілі (БР 100.30.18–3837 м.п.).

Щоб не розмивало ґрунтову обочину укріплюємо її щебнем товщиною 0,12 м на ширину 1,00 м, яка в подальшому попадає у кювет. В понижених місцях вода відводиться скидами води по укосу телескопічними лотками в кювети яка направляється до водопропускних труб. На даній ділянці дороги є 7 існуючих водопропускних труб на ПК 36+18, ПК 38+39, ПК 42+00, ПК 48+46, ПК 58+24, ПК 59+29, ПК 61+92.

Прямого стоку з дорожнього покриття у водний об’єкт не передбачено.

Водовідвід використовується по існуючий ситуації, вода із проїзної частини проходить через щебінь на обочині (фільтрується), потрапляє в кювети які окріплюємі щебнем або посівом трав також проходить фільтрацію і попереджає прямому потраплянню у річку, тому в ЛОС немає потреби.


Організація будівництва

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141531 Решітка – Ялинкувате на ділянці км 3+600 – км 6+800, Львівської області.

Капітальний ремонт автомобільної дороги здійснюється в одну чергу, без виділення пускових комплексів.

Тривалість капітального ремонту автомобільної дороги складає 6,0 місяців.

Для забезпечення поточного та безпечного виконання ремонту дороги, будівельні процеси виконують послідовно згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми.  

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика в межах умовно виділених захваток, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій.

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано потребу в енергоресурсах. 

Вказано на заходи з контролю якості будівельних робіт. 

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля.

Для організації підготовки будівництва і додержання технологічної послідовності виконання робіт встановлюється два періоди будівництва: підготовчий і основний, згідно з вимогами ДБН А.3.1-5-2016.

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.


Охорона праці

У робочому проекті висвітлені в повному обсязі вимоги чинного законодавства України про охорону праці, ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві», НПАОП 63.21-1.03-09 "Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утриманні автомобільних доріг»; ДБН В.2.6-198:2014 та діючих інструкції з техніки безпеки з усіх видів робіт, які передбачені у робочому  проєкті.

Робочим проектом звернена увага на умови проведення дорожніх робіт та порядок установлення огороджувальних засобів.

Розроблені заходи по зменшенню впливу шуму під час експлуатації споруди, завдяки використанню спеціального дорожнього покриття, яке забезпечує мінімальний рівень шуму та додержання постійної швидкості  руху автомобілів без зміни режимів.

Розглянуто комплекс заходів з охорони праці "Правил техніки безпеки та законів України про охорону праці; заходи по забезпеченню вибухо-пожеже безпеки при експлуатації будинків і споруд згідно вимог будівельних норм ДБН В.1.1-7-2016 "Правил пожежної безпеки в Україні", ПУЕ та охорони навколишнього середовища.

В повному обсязі враховані вимоги безпеки, які визначають виконання підготовчих робіт та робіт основного періоду.

Розглянуті вимоги щодо кваліфікації та спеціального навчання з питань охорони праці, електробезпеки працівників, які виконують будівельно-монтажні роботи лінійних споруд.

Наголошено на необхідності у спеціальному навчанні і щорічній перевірки знань працівників з питань техніки безпеки  відповідно до НПАОП 0.00-8.24-05.

Передбачені заходи захисту від поразки електрострумом при використанні електроінструмента та електрообладнання під час виконання роботи із застосуванням електричних ручних машин та інструментів на підставі законодавства України про охорону праці, ПУЕ, ПТЕЕС, ПБЕЕС, НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98).

Розглянуто дотримання вимог: ДБН В.2.5-28:2018 «Природне і штучне освітлення», ДСТУ Б А.3.2-15:2011 «Система стандартів безпеки праці. Норми освітлення будівельних майданчиків» вимог щодо освітлення будівельних майданчиків, ділянки робіт і робочі  місця, проїзди та підходи до них у темний час доби, а також закриті приміщення.


Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

За результатами проведеної ідентифікації робочого проекту, «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141531 Решітка – Ялинкувате на ділянці км 3+600 – км 6+800, Львівської області», не належить до об’єктів підвищеної небезпеки або потенційно-небезпечних об’єктів.  

Згідно до постанови КМУ від 09.01.2014 №6 «Про затвердження переліку об’єктів, що належать суб’єктам господарювання, проектування яких здійснюється з урахуванням вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту» не належить до переліку об’єктів, що належать суб’єктам господарювання, проектування яких здійснюється з урахуванням вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту.

     З метою попередження та ліквідації надзвичайних ситуацій в частині припинення руху автомобільними дорогах загального користування за несприятливих погодних умов між уповноваженими територіальними органами діє порядок взаємодії відповідних підрозділів.


Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 01.09.2023 року складала 110479,865 тис.грн., в тому числі:

-          будівельні роботи (дорожніх робіт та послуг)  86192,977 тис.грн.;

-          інші витрати – 24286,888 тис.грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції̈, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України №753 від 07.10.2022р.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 13.10.2023 року складає 109889,042 тис.грн., в тому числі:

-          будівельні роботи (дорожніх робіт та послуг) – 86617,271 тис.грн.;

-          інші витрати – 23271,771 тис.грн.


У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.



Головний експерт проекту

 

 

Ситник Л.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005043

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

 

Вархола М.Я.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005031

 

Полежай О.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005423

 

Павленко А.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005085

 

Нечаєва Н.М.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005029

 

 

 

 

 

Панченко П.Г.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006138

 

Меринюк М.С.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 007266

 

 

 

 

 

Мархай Н.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006142

 

 

Розділи