Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1856-6933-2336-7787
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№1100/е/23 від 23.11.2023
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Будівництво складу вантажів відкритого зберігання за адресою: Одеська обл., м.Южне, вул. Берегова, 11/9. Коригування
Код проектної документації
PD01:7326-1541-4251-6266 №copy_3247326154092184617 від 2023-06-01 (видав Державне підприємство "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ")
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
Швадченко Ірина Євгенівна (АЕ 000192, АЕ 006388 )

Кошторисна документація

Реєстраційний номер Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн.
EM01:8295-2487-4441-6816 Редакція №1 20.11.2023 137076.434

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
20.11.2023 137076.433 103909.19 6536.252 26630.991 26010.127 24963.09 0 1047.037

Кошторисна вартість за чергами

Заявлена кошторисна вартість будівництва для черги № 3

Номер пускового комплексу Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати

Кошторисна вартість будівництва для черги № 3 за результатами експертизи

Номер пускового комплексу Дата кошторису Кошторисна вартість Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість будівельні роботи устаткування, меблі, інвентар інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
0 20.11.2023 39473.546 30533.69 4.58 8935.276 451.056 451.056 0 0

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Южненська територіальна громада, м. Південне (станом на 01.01.2021), вулиця Берегова, 11/9 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" (04704790)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань міцності, надійності, довговічності
Акімова Тетяна Іванівна
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
АНДРЄЄВА ЛАРИСА ПЕТРІВНА (АЕ 000208, АЕ 006451)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
СТРИГІН ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 005240, АЕ 004936)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Павлютін Олексій Олександрович (АЕ 005269, АЕ 005279, АЕ 007217)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів
НАЗАРОВА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА (АЕ 004940)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерного забезпечення
Рейкіна Валентина Олександрівна (АЕ 006563, АЕ 000147)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
ХОМЕНКО ВАЛЕРІЙ СТЕПАНОВИЧ (АЕ 006590, АЕ 006610, АЕ 000181, АЕ 006932, АЕ 000682)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерного забезпечення
Швадченко Ірина Євгенівна (АЕ 000192, АЕ 006388)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7326-1541-4251-6266
Орган, що видав
Державне підприємство "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" (04704790)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
ПЗ, ГП, ЗК, ЗВК, ЕП, СЗ, КБ, ПОБ, К, ОВНС, ІТЗ
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1252.7 Складські майданчики
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
01.06.2023
Номер проектної документації
copy_3247326154092184617
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт  «Будівництво складу вантажів відкритого зберігання за адресою: Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11/9. Коригування» розроблений проектно-кошторисним відділом ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ» (65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова,13; ГІП – Чуб О.В., кваліфікаційний сертифікат АР № 017406 виданий 20.05.2021) на підставі:

- завдання на проєктування від 01.06.2023 б/н;

- містобудівних умов  та обмеження будівництва №51-М від 21.11.2018, виданих Управлінням архітектури  та містобудування Южненської міської ради;

- технічних умов приєднання до електричних мереж електроустановок б/н від 09.11.2018;

- технічних умов на системи гучномовного зв’язку №212-07/1447 від 23.01.2019;

- технічних умов РФ «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» № НЗ1-01/837 від 16.10.2018;

- технічних умов на каналізацію та водопровід №209-14/1961 від 30.01.2019.

Проєктна документація розроблена в 2023 році.

Замовником проєктної документації  і  замовником експертизи є ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ» .

Експертиза робочого проєкту виконана на  підставі договору від 20.10.2023Т/ТВ-185/23.

По робочому проєкту «Будівництво складу вантажів відкритого зберігання за адресом: Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова,11/9. Коригування» Державним підприємством «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут  «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», м. Київ, виданий позитивний експертний висновок №10-0704-20 від 23.12.2020. Робочий проект затверджений Наказом ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ» № 218 від 26.02.2021.

Коригування  робочого проекту  виконано на підставі завдання на проєктування, а саме:

I черга: влаштування підпірної  стінки довжиною 90 м з дренажною траншеєю, влаштування покриття складських майданчиків площею 8680,17 м2 та встановлення 7 дощоприймальних колодязів для тимчасового збору дощових вод, влаштування системи освітлення;

II черга:

- в 1 пусковому комплексі передбачено влаштування підпірної  стінки довжиною 30 м з дренажною траншеєю,  влаштування покриття складських майданчиків площею 2515,17 м2, встановлення 2 дощоприймальних колодязів для тимчасового збору дощових вод;

- в 2 пусковому комплексі передбачено влаштування покриття площею 3184,65 м2, прокладання залізничних та підкранових колії, які були передбачені попереднім проєктом в I та II чергах; інженерних мереж, зокрема ділянка протипожежного водопроводу прокладається з заглушкою для продовження в наступної черзі, мереж каналізації, електропостачання, освітлення, гучномовного зв’язку;

III черга (без змін): влаштування підпірної  стінки довжиною 75 м з дренажною траншеєю, влаштування покриття складських майданчиків площею 4645,3 м2, прокладання залізничних та підкранових колій, інженерних мереж, зокрема мереж водопроводу, каналізації, гучномовного зв’язку, які були передбачені попереднім проєктом.

Виконано коригування кошторисної частини робочого проєкту відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». В усіх чергах враховується вартість сертифіката про введення в експлуатацію, а також враховується:

- в ІІ черзі 2 пускового комплексу зимове подорожчання;

- в ІІІ черзі літнє подорожчання.

Будівництво складу вантажів відкритого зберігання  виконується  у три черги, які можуть виконуватись та вводитись в експлуатацію в будь якому порядку.

 

Характеристика району будівництва

Будівництво складу вантажів відкритого зберігання   планується на східному березі Аджалицького лиману на території ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ».

Ділянка будівництва обмежена з північної сторони межею земельної ділянки ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ», зі східної сторони – виставочним залізничним парком  ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ», з південної сторони – існуючим складом відкритого зберігання вантажів в тилу причалу №9, з західної сторони – проходить вздовж приурізової частини східного берегу Аджалицького лиману.

Рельєф місцевості складний, техногенний.

Інженерно-геологічні умови

Робочий проєкт розроблено відповідно до Технічного висновку щодо інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ПП КФ «Ксена».

У геологічному відношенні ділянка характеризується широким розвитком четвертинних, делювіальних порохняно-глинистих відкладень (суглинки, супіски), а також що підстилають їх неогенових пісчано-глинистих відкладень.

Підземні води на період досліджень (червень 2017р.) на пройдену глибину до 15,00 м розвідувальними виробленнями зустрінуті на глибинах 1,20 - 10,00 м (абсолютні відмітки - 0,95-2,90 м). Водоносний горизонт безнапірний, природного генезису.

Згідно ДБН В. 1.1-25-2009 (розділ 7.3) досліджувана ділянка є потенційно підтоплюваною, а в районі свердловини №5 територія є практично підтопленою, а існуючий рівень є критичним, оскільки безпосередньо впливає на ґрунти основи фундаментів і їх матеріал. Максимально прогнозований УПВ - глибина закладання водонесучих комунікацій.

Природним ґрунтом основи стрічкових фундаментів (і інших фундаментів неглибокого заставляння) проєктованої будівлі може служити суглинок делювіальний легкий, коричневий (ИГЭ- 2), від твердої до напівтвердої консистенції.

Ділянка являється зсувонебезпечною.

Категорія ґрунтів майданчика будівництва за сейсмічними властивостями II (друга), т.ч. сейсмічність ділянки - 6 балів (ДБН В.1.1-12:2014).

Категорія складності інженерно-геологічних умов ділянки - III (ДБН А.2.1-1: 2008).

 

Генеральний план

Територія розміщення складу вантажів відкритого зберігання знаходиться в Одеській обл., на східному березі Аджалицького лиману на території ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ», та має форму неправильного багатокутника.

Майданчик проєктування розташований на лівому схилі лиману, на вододільній ділянці між притоками лиману. Абсолютні позначки поверхні на ділянках робіт складають 2,40 ÷ 11,85 м. Відзначається ухил поверхні у південному і південно-західному напрямках - в сторону гирлової частини лиману і його притоку.

Ділянка вільна від забудови.

З півдня ділянка проєктування межує з територією існуючого складу вантажів відкритого зберігання, зі сходу розташовано залізничний виставочний парк,  з півночі – вільна територія, з заходу Аджалицький лиман.

 

Проєкт генплану вирішується з урахуванням:

- функціонального зонування території з урахуванням технологічних зв'язків, санітарно-гігієнічних і протипожежних вимог;

- раціонального розташування транспортних і інженерних мереж;

- організації руху внутрішньомайданчикових технологічних доріг в ув'язці з поза майданчиковими дорогами портової мережі і з забезпеченням в'їзду-виїзду на територію складу різних видів транспорту, в тому числі пожежних автомобілів;

- можливості здійснення будівництва та введення в експлуатацію пусковими комплексами або чергами;

Будівництво складу вантажів відкритого зберігання запроєктовано трьома чергами, з яких друга черга поділена на два пускові комплекси. У I чергу,  першому пусковому комплексу II черги та III чергу - запроєктовано будівництво складу відкритого зберігання вантажу та підпірної стінки. У другому пусковому комплексі II черги запроєктоване улаштування інженерних мереж зовнішнього водопроводу та каналізації, система гучномовного зв’язку, система освітлення,  подовження залізничних колій №34,35 та будівництво підкранових колій для портальних кранів, а також електроколонок для підключення портальних кранів.

Відведення атмосферних опадів з території складу забезпечується  за рахунок поздовжніх і поперечних ухилів проєктованих покриттів. Збір атмосферних опадів запроєктований в дощоприймачі з подальшим відведенням в проєктовану закриту зливову систему.

На територію складу запроєктований проїзд з твердим покриттям.

Схема руху технологічного транспорту - кільцева. В'їзд і виїзд на територію складу запроектований від існуючої внутрішньомайданчикової транспортної мережі підприємства і забезпечує під'їзд до всіх об'єктів виробничого призначення.

Озеленення виконано на ділянках виробництва земляних робіт з устрою укосів та підпірної стінки газоном.

Для технологічного майданчика складу запроектована автомобільна дорога шириною - 6 м. Поперечний профіль дороги односхилий.

Найбільший поздовжній ухил території складу 10‰.

Тип дорожнього одягу для території складу прийнятий капітальний з покриттям із залізобетонних дорожніх плит по щебеневій основі з дренуючим шаром із піску.

 

Технологічна частина

Призначення і склад споруд складського майданчику

Складський майданчик відкритого зберігання призначений для виконання наступних технологічних функцій:

-  прийому залізничних вагонів та вивантаження/завантаження генеральних вантажів;

-  прийому автотранспорту;

-  доставка вантажів на вимогу;

-  зберігання генеральних вантажів;

На залізничному вантажному фронті (ЗВФ), передбачається розвантаження залізничних вагонів з подальшим завантаженням на автотранспорт.

До складу об’єктів I черги входять:

-  покриття території  загальною площею – 8680,17 м2, з яких площа ділянки за межами огородження існуючого складу на новосформованій території – 8680,17 м2;

-  підпірна стінка протяжністю 90,0 м.;

-  система освітлення;

-  система прийому зливових стоків.

До складу об’єктів II черги з розподілом на пускові комплекси входять:

1 пусковий комплекс:

-  покриття території загальною площею – 2515,17 м2, з яких площа ділянки за межами огородження існуючого складу на новосформованій території –

2515,17 м2;

-  підпірна стінка протяжністю 30,0 м;

-  система прийому зливових стоків.

2 пусковий комплекс:

-  покриття території загальною площею – 3184,65 м2, з яких площа ділянки за межами огородження існуючого складу на новосформованій території – 2556,37 м2;

-  система електроживлення та освітлення;

-  система гучномовного зв’язку;

-  система прийому зливових стоків;

-  залізничні колії будівельною довжиною 495,0 м;

-  підкранові колії довжиною 141,5 м для портальних кранів;

-  електроколонки для підключення портальних кранів – 4 комплекта;

-  система освітлення;

-  мережа господарчо-протипожежного водопроводу.

До складу об’єктів III черги входять:

-  покриття території загальною площею - 4645,3 м2, з яких площа ділянки за межами огородження існуючого складу на новосформованій території – 4645,3 м2;

-  система прийому зливових стоків;

-  підпірна стінка протяжністю  75,0 м;

-  система гучномовного зв’язку;

-  мережі господарчо-протипожежного водопроводу.

Транспортна характеристика генеральних вантажів відкритого зберігання

Генеральні вантажі відкритого зберігання - металопродукція:

-  листовий прокат завдовжки 6,0-12,0 м, маса одного місця з товщиною пакету до 70мм; маса місця складає до 10 т,

-  сортовий прокат зв'язаний в пакети стропами, маса одного пакету 4-10т;

-  катанка в бухтах, маса одного місця до 2-х т;

-  кольорові метали укрупненими вантажними місцями  (у пакетах), алюміній (плити), мідь, в листах, упакованих в пачки і т.д.;

-  дріт круглий  сталевий і з кольорових металів в бухтах, прутики кольорових металів, діаметром від 5мм до 35 мм включно в щіпках;

-  чушки і катоди кольорових металів, пакети з катодів міді і нікелю, що обв'язали сталевим дротом діаметром не менше 6 мм по ГОСТ 3282-74 або сталевою пакувальною стрічкою по ГОСТ 3560-47.

Вантажі металу перевозяться на залізничних платформах і в піввагонах, автотранспортом - на автомобілях з причепами, напівпричепами.

Технологічні схеми перевантаження

Перевантаження генеральних вантажів (металів) на складському майданчику забезпечується двома портальними кранами по технологічних схемах, наведених у проєкті.

Технологія перевантаження генеральних вантажів

Перевантажувальні операції – вагонні, складські, автотранспортні – реалізуються відповідно до типових технологічних робочих карт (ТТРК) для даного виду вантажу.

Вагонні операції

Розвантаження піввагонів, критих вагонів і відкритих платформ здійснюється портальними кранами  із застосуванням стропів або підвіски із стропами.

Для розвантаження  критих вагонів з тарно–штучними вантажами, металовантажами в бухтах, зв'язках, а також виробів з кольорового металу застосовуються внутрішньовагонні автонавантажувачі вантажопідйомністю 1,0 – 2,0 тонни з установкою переносних столів в дверному отворі кожного вагону.

Автотранспортні операції

Завантаження автомобілю виконується за допомогою портального крану. Водій автомобіля з причепом  прямує на  складський  майданчик. 

Розвантаження автомобілю виконується мобільним краном, вантаж  розміщається на  складському майданчику.

Для виконання вантажних операцій на складі відкритого зберігання використовується штатна спеціальна техніка підприємства (підйомна-транспортна та автомобільна).

Складські операції

Генеральні вантажі відкритого зберігання складуються на складах звичайним способом з укладанням прокладок між рядами вантажу, або «кліткою», так, щоб можна було отстропити вантаж після його подачі на склад, а надалі – застропити його.

Параметри складського майданчику

Загальна площа території складає порядку 19025,29 м2.

Площа за межами огородження існуючого складу на новосформованій території проектованого складу становить 16752,77 м2.

Згідно з проєктними рішеннями робочого проекту територія складського майданчика розділена на виробничі зони:

- оперативний складський майданчик для короткострокового зберігання вантажу площею 646,11 м2;

- складський майданчик для довгострокового зберігання вантажу площею 6858,03 м2;

- майданчик підкранової колії площею 1865,53 м2;

- технологічні проїзди, автошляхи, водовідвідні лотки, колодязі водозбірні площею 8463,53 м2;

- ділянки безпеки площею 803,05 м2.

Згідно з актом робочої комісії РФ «Одеська залізниця», фактична пропускна здатність проєктованого складу після закінчення будівництва складе близько 300 тис.т на рік. Проте збільшення загального вантажообігу металовантажів на підприємстві не передбачається, після введення проєктованого складу відкритого зберігання планується перерозподіл навантаження між складськими майданчиками.

Місткість відкритих складських майданчиків генеральних вантажів складе порядку 27,7 тис. т, при нормативному розрахунковому навантаженні – 6,0 т/м2. Допустиме навантаження на покриття складу - 20,0т/м2.

Пропускна спроможність складу відкритого зберігання генеральних вантажів, при прийнятому терміну зберігання – 5-20 діб, складе порядку 674 тис.т на рік.

Залізничний вантажній фронт

Умови прокладання залізничних колій на складському майданчику, прийняти за Завданням Замовника, як подовження існуючих на ВВР-2 залізничних колій №34 та №35. Залізничний вантажний фронт складається з двох вантажно – вивантажувальних шляхів довжиною по 140,0м, що забезпечують можливість обробки порядку 10 од вагонів двома  портальними кранами по прямому варіанту.

 

Залізничні колії

Дійсним робочим проєктом в складі другого пускового комплексу другої черги будівництва передбачається подовження залізничної колії №35 (в тому числі колiя № 36 повністю входитиме в колію №35), а також подовження колiї №34 паралельно колiї №35 для можливості виконання вантажних операцій.

Примикання заплановано:

- в колії №35 виконується розбирання СП №334, ця колія об’єднується з колією №36, яка стає продовженням колiї №35, повна корисна довжина колії №35 дорівнює в підсумку 476 м;

- колія №34 подовжується паралельно колії №35 (міжколійя 4,80 м), повна корисна довжина колії №34 становитиме 466 м;

- між коліями №34 та №35 укладається з’їзд 334-335.

План і профіль колій

В плані  колії №34i №35 розташовані на прямих ділянках та кривих ділянках радіусом  Р=200 м.

Поздовжній профіль в місці примикання запроектовано в ув´язці з ухилами на існуючих коліях.

В зоні вантажного фронту (місце розташування підкранових колій) колії №№34,35 розташовані на прямій ділянці в плані та на площадці в профілі.

Земляне полотно

Земляне полотно колії запроєктовано шляхом нарізки корита шириною від осі по  2 м з кожної  сторони та прийнята від осі крайньої колії до брівки. Існуюче покриття розбирається і заміст укладаються плити ПЖ-3.

Верхня будова колії

Проєктована колія укладається старопридатними рейками типу Р65 при епюрі шпал 1600шт на 1 км в прямій та 1840шт на 1 км в кривих ділянках колії,  шпали залізобетонні.

Існуюча колія №36 розбирається ланками, та після формування земляного полотна, ці ланки укладаються вдруге.

Стрілочні переводи марки 1/9, тип рейок Р65 на залізобетонних брусах.

Стрілочний перевід №334 (існуючий) розбирається та використовується для повторного укладання.

Підкранова колія

Проєктом передбачається будівництво підкранової колії шириною 10,5 м для портальних кранів типу «Сокіл».

Підкранові колії укладаються із старопридатних рейок типу Р50 на   залізобетонних полушпалках з кроком 500 мм.

Епюра шпал 2000 шт/км.

В кінці кожної нитки підкранової колії облаштовуються підкранові упори.

 

Архітектурно-будівельна частина

Перша черга

Підпірна стінка довжиною 90 м

Конструкцію монолітної підпірної стінки прийнято відповідно до креслень розділу КБ .

Матеріал підпірної стінки – важкий залізобетон класу С20/25 F200 W6.

Висота стінки - 3,6 м. Глибина закладення -1,0м .

Основою  служить шар № 9 - глина сіро-зелена і жовто-сіра з плямами залізнення, тверда до напівтвердої (див. «Інженерно-геологічні вишукування для проектованого будівництва складу вантажів відкритого зберігання №2»).

Підпірна стінка розділяється температуро-усадковими швами на секції довжиною 15,0 м.

Температурно-усадкові шви влаштовуються по всій конструкції стінки, включаючи фундаментну плиту, і виконуються шляхом установки просмолених дошок товщиною 3см.

Тильна сторона лицьової плити та вся поверхня фундаментної плити повинна бути захищена від корозії шляхом нанесення двох шарів гарячого бітуму. За тильною поверхнею стінки передбачено влаштування дренажу.  Для випуску води в стінку закладені трубки Ø50мм з кроком 6,0м.

Зверху уздовж стінки влаштовується перильне огородження.

Друга черга перший пусковий комплекс

Підпірна стінка довжиною 30 м

Конструкцію монолітної підпірної стінки прийнято відповідно до креслень розділу КБ.

Матеріал підпірної стінки – важкий залізобетон класу С20/25 F200 W6.

Висота стінки - 3,6м. Глибина закладення - 1,0м .

Основою  служить шар №3- супісок делювіальний  коричневий, твердий до пластичної, посадочний (див. «Технічний висновок. Інженерно-геологічні вишукування для проектованого будівництва складу вантажів відкритого зберігання №2»).

Основу фундаменту складають ґрунти з просадними властивостями, які перед установкою фундаментів треба ущільнити.

Підпірна стінка розділяється температуро-усадковими швами на секції довжиною 15,0 м.

Температурно-усадкові шви влаштовуються по всій конструкції стінки, включаючи фундаментну плиту,  виконуються шляхом установки просмолених дошок товщиною 3см.

Тильна сторона лицьової плити та вся поверхня фундаментної плити повинна бути захищена від корозії шляхом нанесення двох шарів гарячого бітуму. За тильною поверхнею стінки передбачено влаштування дренажу.  Для випуску води в стінку закладені трубки Ø50мм з кроком 6,0м. Зверху уздовж стінки влаштовується перильне огородження.

Третя черга

Підпірна стінка довжиною 75 м

Конструкцію монолітної підпірної стінки прийнято відповідно до креслень розділу КБ.

Матеріал підпірної стінки – важкий залізобетон класу С20/25 F200 W6.

Висота стінки - 3,9м. Глибина закладання -1,0м .

Основою  служить шар №3- супісок делювіальний  коричневий, твердий до пластичної, посадочний  (див. «Технічний висновок. Інженерно-геологічні вишукування для проектованого будівництва складу вантажів відкритого зберігання №2»).

Основу фундаменту складають ґрунти з просадними властивостями, які перед установкою фундаментів треба ущільнити.

Підпірна стінка розділяється температуро-усадковими швами на секції довжиною 15,00 м.

Температурно-усадкові шви влаштовуються по всій конструкції стінки, включаючи фундаментну плиту і виконуються шляхом установки просмолених дошок товщиною 3см.

Тильна сторона лицьової плити та вся поверхня фундаментної плити повинна бути захищена від корозії шляхом нанесення двох шарів гарячого бітуму. За тильною поверхнею стінки передбачено влаштування дренажу.  Для випуску води в стінку закладені трубки Ø50мм з кроком 6,0м.

Зверху уздовж стінки влаштовується перильне огородження.

 

Інженерне забезпечення

Зовнішні мережі водопостачання та каналізації

І черга

Дощова каналізація

В першій черзі передбачається влаштування 7 дощоприймальних колодязів діаметром 2000 мм для накопичення дощових стоків з подальшим відкачуванням спеціалізованим транспортом.

Для захисту  фундаменту підпірної  стінки  від  підтоплення  ґрунтовими водами, зі сторони виставкового парку (вздовж склону першої черги) передбачається  дренажна траншея в геотекстилі  з частковим щебеневим  заповненням,  зворотною засипкою місцевим ґрунтом та колодязями для збору ґрунтових вод.

ІІ черга

1 пусковий комплекс

Дощова каналізація

В другої черзі передбачається влаштування 2 дощоприймальних колодязів діаметром 2000 мм з для накопичення дощових стоків з подальшим відкачуванням спеціалізованим транспортом.

Для захисту  фундаменту підпірної  стінки  від  підтоплення  ґрунтовими водами, зі сторони виставкового парку (вздовж склону другої черги) передбачається  дренажна траншея в геотекстилі  з частковим щебеневим  заповненням,  зворотною засипкою місцевим грунтом та колодязем для збору ґрунтових вод

2 пусковий комплекс

Протипожежний водопровід

Пожежогасіння складського майданчику передбачається  від існуючих мереж водопостачання.

В місці потрапляння існуючого водопроводу під проєктовані залізничні колії  трубопровід вдягається в захисний футляр Ду400мм.

Дощова каналізація

В другому пусковому комплексі  передбачається прокладання мережі дощової каналізації: трубопровід діаметром 400мм, 500мм, 200мм, КНС, колодязь з регулюючою арматурою, напірний трубопровід в дві нитки діаметром 300мм, влаштування 15 каналізаційних колодязів та 12 дощоприймачів. Передбачається  укладання  дренажної каналізації: трубопровід  діаметром 300мм.

В другому пусковому комплексі  передбачається прокладання мережі дощової каналізації у вигляді 4 сантехнічних трапів, які підключаються до проєктованого водовідвідного лотку (отвори під трапи вирізаються місцево), трубопроводу діаметром 300 мм, який прокладається в сталевому футлярі, трубопроводу діаметром 50мм (3,0м) та 1 каналізаційного колодязя.

ІІІ черга

Протипожежний водопровід

Пожежогасіння складського майданчику передбачене від існуючих та проєктованих мереж водопостачання, на яких влаштовуються пожежні гідранти Ду150мм.  Проєктований  водопровід прокладається з поліетиленових труб Ду150мм на глибині 1,3м.

При перетині з іншими комунікаціями, трубопровід вдягається в захисний футляр Ду300мм.

Дощова каналізація запроєктована з поліетиленових гофрованих труб Ду400мм та Ду200мм  на глибину відповідно до профілю.

На мережі влаштовуються колодязі зі збірних залізобетонних кілець діаметром 1000мм.

В місці  перетинання з іншими комунікаціями, трубопровід вдягається в захисний сталевий розрізний футляр.

Електротехнічна частина

Основними електроприймачами об’єкта є двигуни двох портальних кранів типу «Сокіл» з встановленою потужністю  одного крану 420 кВт.

Крім того проєктом передбачене електропостачання насосної установки для збору дощових вод, з установленою потужністю двох насосів (один робочий, другий резервний) 29,6 кВт.

Для освітлення території використовуються існуючі  металеві щогли, на яких встановлюються додаткові прожекторні прибори з лампами LED. Розрахункова потужність  проєктованого освітлювального обладнання при одночасному освітлені майданчиків усіх 3х черг, складає 7,2 кВт.

Для живлення двигунів  портальних кранів типу «Сокіл», проєктом передбачається встановлення КТПГС-10/0.4 кВ-1000 кВА.

Для компенсації реактивної потужності проєктом передбачається конденсаторна установка з автоматичним  підтримуванням постійних значень коефіцієнта потужності.

Облік електричної енергії передбачається в РУ-0.4 кВ КТПГС-10/0.4-1000 кВА, електронним лічильником типу SL7000, з можливістю підключення до АСКУЕ.

Живлення проєктованої  КТПГС-10/0.4 кВ по стороні 10 кВ, здійснюється кабельною лінією – АПвЕВнг -3х50 мм2, довжиною 410 м.

Точкою підключення є існуюча  комірка №8 ТП-29, з якої здійснюється управління та релейний захист проєктованої кабельної лінії.

Для роботи кранів, передбачені кранові колонки, які живляться 4-ма кабельними лініями АВВГнг-1.0 - 3×240+1×120, та прокладаються уздовж підкранових колій у проектованому каналі.

При прокладанні кабельних ліній безпосередньо в землі, кабель повинен прокладатися в траншеї глибиною 0,7м з влаштуванням підсипки  і засипкою зверху    дрібною землею, яка не містить каменів, будівельного сміття і шлаку. 

Живлення  та управління прожекторами щогл  освітлення – існуюче, від існуючого джерела живлення.

Проєктом передбачається заземлення комплектної трансформаторної підстанції з улаштуванням  контуру зовнішнього заземлення з опором до 4 Ом. Заземлення виконується смуговою сталлю 40х4 та  вертикальними заземлювачами із круглої сталі Д=16мм.

Заземлення колонок виконується приєднанням кожної колонки за допомогою смугової сталі 40х4 до вертикальних заземлювачів із сталі круглої Д=16мм, довжиною 3м. Сумарний опір заземлення повинен бути не менше 4 Ом. Заземлення електроустаткування насосної  виконується на власний контур заземлення з опором 4 Ом.  Заземлення  проєктованих відкритих провідних частин світильників загального освітлення виконується шляхом приєднання до РЕ-провідника кабелю живлення.

Системи зв’язку

На даний час в ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ» для сповіщення робітників про надзвичайні ситуації та ЦО використовується система гучномовного зв'язку - DS-6, що розроблена компанією NEUMANN (Німеччина), тому проєктом передбачено для улаштування гучномовного зв’язку використання обладнання компанії NEUMANN.

Система двостороннього паркового зв'язку організована шляхом встановлення в побутовому приміщенні 7-го причалу на другому поверсі напільної шафи 19" виконання, куди встановлюється наступне обладнання гучномовного зв'язку:

-  джерело живлення ПН DC/AC-2U-48(60)/220-1000 ВА;

-  підсилювач 2х250/300 Вт;

-  аналоговий адаптер DS-6.

Аналоговий адаптер DS-6 забезпечує підключення до 8 аналогових переговорних пристроїв, підсилювачів і інших аналогових компонентів в складі децентралізованої комунікаційної системи DS-6.

Підключення гучномовців до підсилювача виконується за допомогою кабелю КСПП 1х4х1.2.

Середній рівень мовного тиску на оповіщувальній площадці враховано з таким розрахунком, щоб він перевищував середній рівень сторонніх шумів не менше ніж на 4 дБ. Словесна розбірливість мови, яка передається через систему гучномовного сповіщення має бути не менше 94%.

Прокладання кабелів гучномовного зв'язку передбачена частково у ґрунті в межах колійної частини та, частково,  по існуючій кабельній каналізації зв'язку.

Заземлення станційних пристроїв апаратури передбачена на контур робочо-захисного заземлення побутового приміщення.

Друга черга будівництва

В другій черзі передбачається встановлення та налаштування апаратури гучномовного сповіщення в будівлі ЦПУ, будівлі кросового обладнання та монтування обладнання в напільній 19” шафі, що встановлюється на другому поверсі побутового приміщення 7 причалу).

Також виконується підключення електроживлення обладнання зв’язку до існуючої електромережі – через резервний автомат QF 3 (6 А) силового щита АВР АБК 8 пр.

На першому етапі також передбачається прокладання 840 метрів кабелю КСПП 1х4х1.2 від адаптеру DS-6 до гучномовців №1 та №2, що встановлюються на існуючу металеву прожекторну щоглу. Кабель прокладається в існуючій кабельній каналізації зв’язку. Поблизу прожекторної мачти в існуючому колодязі кабельної каналізації встановлюється розгалуджувальна  муфта РМ 4-28.

Гучномовці TOA SC-630M встановлюються на висоті 6 метрів.

В другій черзі від розгалужувальної муфти РМ 4-28, що встановлюється в існуючому колодязі кабельної каналізації, передбачається прокладання 210 метрів кабелю КСППб 1х4х1.2 до гучномовців №3 та №4, що встановлюються на існуючій залізобетонній прожекторній щоглі.

Кабель проходить частково в існуючій кабельній каналізації, потім в  азбоцементній трубі БНТ-100 (34 м) та частково в між колії на глибині 0.8 м від рівня фактичної відмітки поверхні баласту.

Перетин із залізницею (протяжність кабельного переходу мінімальна (18 м); кут перетину 90 ± 10) кабелі прокладаються в азбоцементних трубах БНТ Ø 100 мм. Кінці захисної азбоцементної труби повинні бути віднесені від крайніх рейок на 1,5 м.

Третя черга будівництва

В третій черзі від розгалужувальної муфти РМ 4-28, що встановлюється біля підніжжя існуючої залізобетонної прожекторної щогли, передбачається прокладання 180 метрів кабелю КСППб 1х4х1.2 до гучномовців №5 та №6, що встановлюються на існуючій залізобетонній прожекторній щоглі.

Кабель проходить в між колії на глибині 0,8 м від рівня фактичної відмітки поверхні баласту.

 

Пожежна безпека

Пожежна безпека забезпечується  шляхом проведення  організаційних,  технічних та   інших заходів, спрямованих на попередження пожеж, забезпечення безпеки людей, зниження   можливих майнових втрат і зменшення негативних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для швидкого виклику пожежних підрозділів та успішного гасіння пожеж.

На території будівельного майданчика передбачається розміщення первинних засобів пожежогасіння.

Для проїзду пожежних автомобілів по території складу передбачені смуги та проїзди згідно норм.

Зовнішнє пожежогасіння складського майданчику передбачене від існуючих та проєктованих мереж водопостачання, на яких влаштовуються пожежні гідранти Ду150мм.

Персональна відповідальність за дотримання пожежної безпеки на об’єкті будівництва покладається на керівника генпідрядної будівельної організації.

 

Охорона праці

Будівельні роботи необхідно вести відповідно до вимог ДБН А.3.2.2-2009  «Охорона праці і промислова безпека в будівництві», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»

Будівельно-монтажні роботи можливо починати тільки при наявності проєкту виконання робіт, розробленого будівельно-монтажною організацією.

  Забороняється починати роботи до отримання керівником робіт дозволу диспетчера та  огородження місця робіт сигналами зупинки, згідно вимог  Інструкції, що забезпечує безпеку руху поїздів при виконанні колійних робіт.

 

Техногенна безпека

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.09.2022  № 1030 виконана ідентифікація об’єкта будівництва. За результатами ідентифікації об’єкт будівництва не віднесено до об’єктів підвищеної небезпеки (ОПН).

На території об’єкту ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ» є існуюча об’єктова система оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, яка має інтеграцію до відповідної місцевої та територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення, що відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України № 773 від 27.09.2017.

 

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

Об’єкт будівництва є складовою частиною об’єкта «ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ», на якому є існуючі інженерно-технічні заходи цивільного захисту, які відповідають вимогам ДСТУ 8773:2018 та ДБН В.1.2-4:2019, які пройшли експертизу (Державне підприємство «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба української державної будівельної експертизи ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА», м. Київ) у складі робочого проєкту «Будівництво складу вантажів відкритого зберігання за адресою: Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11/9, та мають позитивний висновок № 16-1312-19 від 24.12.2019. Коригування проєктних рішень цього проєкту не призводить до зміни існуючого розділу «Інженерно-технічних заходів цивільного захисту».

Захист працівників та робітників, які беруть участь у будівництві об’єкту, передбачається у захисних спорудах цивільного захисту, розташованих на території ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ»: сховище № 57509, введено в експлуатацію у 1988 році, на 300 осіб, 3 класу; сховище № 57554, введено в експлуатацію у 1985 році, на 300 осіб, 3 класу; сховище № 56057, введено в експлуатацію у 1986 році на 300 осіб, 3 класу, які готові для прийняття ховаємих з урахуванням місткості та максимального радіусу збору згідно вимог ДБН В.2.2-5-2023.

 

Кошторисна частина проєкту будівництва

Заявлена кошторисна вартість об'єкта будівництва, передбачена представленою кошторисною документацією, в поточних цінах станом на 01 жовтня 2023 року становила 159952,608 тис. грн, у тому числі: будівельні роботи – 122461,249 тис. грн; устаткування 6531,672 тис. грн; інші витрати – 30959,687 тис. грн, у тому числі:

-  I черга – 19078,818 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 16337,985 тис. грн, інші витрати – 2740,833 тис. грн;

-  II черга – 89225,639 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 65778,996 тис. грн, устаткування – 6531,672 тис. грн,  інші витрати – 16914,971 тис. грн., в тому числі:

-  1-ий пусковий комплекс- 21963,169 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 20406,725 тис. грн, інші витрати – 1556,444 тис. грн;

-  2-ий пусковий комплекс- 67262,470 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 45372,271 тис. грн, устаткування – 6531,672 тис. грн, інші витрати – 15358,527 тис. грн;

-  III черга – 51648,151 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 40344,268 тис. грн, інші витрати – 11303,883 тис. грн;

Із загальної вартості:

-  Виконано станом на 01.11.2023 - 26010,127 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 24963,090 тис. грн, інші витрати – 1047,037 тис. грн.

В тому числі:

-  I черга – 10813,214 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 9766,177 тис. грн, інші витрати – 1047,037 тис. грн;

-  II черга – 14745,857 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 14745,857 тис. грн, в тому числі:

-  1-ий пусковий комплекс- 14745,857 тис. грн, у тому числі будівельні роботи -14745,857 тис. грн.;

-  III черга – 451,056 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 451,056 тис. грн.

-  Залишкові роботи  станом на 01.11.2023 – 133942,481 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 97498,159 тис. грн,  устаткування – 6531,672 тис. грн, інші витрати – 29912,650 тис. грн.

В тому числі:

-  I черга – 8265,604 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 6571,808 тис. грн, інші витрати – 1693,796 тис. грн;

-  II черга – 74479,787 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 51033,139 тис. грн, устаткування – 6531,627 тис. грн.; інші витрати – 16914,971 тис. грн; в тому числі:

-  1-ий пусковий комплекс- 7217,312 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 5660,868 тис. грн, інші витрати – 1556,444 тис. грн;

-  2 -ий пусковий комплекс- 67262,470 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 45372,271 тис. грн, устаткування – 6531,672 тис. грн, інші витрати – 15358,527 тис. грн;

-  III черга – 51197,095 тис. грн, у тому числі будівельні роботи – 39893,212 тис. грн, інші витрати – 11303,883 тис. грн;

Кошторисна документація складена із застосуванням

- Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами);

- Спецiальнi та ремонтно-будiвельнi роботи (КНiРрс-97);

- Укладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб "КОРСІС" для безнапірної каналізації. СОУ Б Д.2.2-33090871-001: 2012;

- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно - будівельні роботи. КНУ РЕКНр;

- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. КНУ РЕКНб;

- Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва.

Середньомісячна заробітна плата на 1 працівника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 173,33 люд.-год і розряді робіт 3,8) – 12558,80 грн.

 

Організація будівництва

Проєкт організації будівництва розроблений відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва".

Проєкт організації будівництва є основою для:

- проведення організаційно-технічної підготовки будівництва, що включає забезпечення його кадрами, матеріально-технічними ресурсами та обладнанням;

- розробки проекту виконання робіт.

 

Екологічна частина

Департаментом екології та природних ресурсів Одеської ОДА виданий позитивний висновок з оцінки впливу на довкілля №3447/05-10/4396 від 03.09.2019 (реєстраційна справа 201812262535) для ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ».

Джерела впливу на навколишнє середовище при експлуатації не зазнають змін.

 

Оцінка проєктних рішень

I.                   Міцність, надійність і довговічність запроєктованих будівель, споруд,

їх експлуатаційна безпека і інженерне забезпечення

Щодо зауважень листів від 17.10.2023 № 162 та від 18.10.2023 №165  робочий проєкт доповнений та виправлений, в частині зауважень надано пояснення.

 

ІІ. Кошторисна частина проєкту будівництва

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень за листом №184 від 03.11.2023 встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами).

В результаті повторного розгляду загальна кошторисна вартість зменшилась на 22876,175 тис. грн.

 

ІІІ. Пожежна безпека

За результатами розгляду та зняття зауважень за листом від 17.10.2023 № 162

робочий проєкт відповідає вимогам державних будівельних норм та правил щодо пожежної  безпеки.

 

IV. Санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

За результатами розгляду проєктна документація відповідає вимогам чинного законодавства в частині забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення.

 

V. Охорона праці

За результатами розгляду та зняття зауважень за листом від 17.10.2023 № 162 робочий проєкт відповідає нормативним актам з охорони праці.

 

VI. Екологія

Проєктна документація  після внесення змін і доповнень відповідає нормам і вимогам законодавства про охорону навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки.

 

VІІ. Енергозбереження

Проєктна документація  відповідає нормативним вимогам щодо енергозбереження.

 

VІІІ. Техногенна безпека

За результатами розгляду та зняття зауважень за листом від 17.10.2023 № 162 робочий проект відповідає вимогам державних будівельних норм та правил щодо  техногенної безпеки.

 

IX. Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

За результатами розгляду та зняття зауважень за листом від 17.10.2023 № 162 робочий проєкт відповідає вимогам державних будівельних норм та правил щодо  інженерно-технічних заходів цивільного захисту.

 

 

Головний експерт проєкту                                                                       Ірина ШВАДЧЕНКО

 

(кваліфікаційний сертифікат  серія АЕ № 006388)

Відповідальні експерти:                                                                           Валерій ХОМЕНКО

 

(кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №006610)

 

 

 

                                                                                                                    Валентина РЕЙКІНА

 

(кваліфікаційний сертифікат  серія АЕ № 006563)

 

 

 

                                                                                                                   Людмила НАЗАРОВА

 

(кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004940)

 

 

 

                                                                                                                       Олексій ПАВЛЮТІН

 

(кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005269)

 

 

 

                                                                                                                       Олексій ПАВЛЮТІН

 

(кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №007217)

 

 

 

                                                                                                                            Юрій СТРИГІН

 

(кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005240)

 

 

 

                                                                                                                     Лариса АНДРЄЄВА

 

(кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №006451)

 

 

 

Фахівчиня:                                                                                                         Тетяна АКІМОВА


Розділи