Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0308-7165-2814-2275
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07-0370/01-23 від 10.10.2023
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Закарпатській області (35851205) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. А. Волошина (від вул. Шевченка до пров. Лапонога С.) в с. Минай Ужгородського району
Код проектної документації
PD01:1458-3442-1695-4317 №РП-8 від 2023-08-02 (видав ДРОЗД ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:0308-7165-2814-2275
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
18.09.2023 3358.53 2657.992 700.538

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Ужгородський район, Холмківська територіальна громада, с. Минай (станом на 01.01.2021), вулиця Волошина А. не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району (45032582)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Сірко Михайло Васильович (АЕ 000157, АЕ 006379)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
Малісевич Марія Володимирівна (АЕ 000109, АЕ 006370)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Кузьміна Жанна Вікторівна (АЕ 000099)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ХУДЗЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ (АЕ 006386, АЕ 000182)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1458-3442-1695-4317
Орган, що видав
ДРОЗД ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
02.08.2023
Номер проектної документації
РП-8
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

       Робочий проект «Капітальний ремонт вул. А.Волошина (від вул. Шевченка до пров. Лапонога С.) в с.Минай Ужгородського району» розроблений ФОП Дрозд В.В., юридична адреса: Закарпатська обл., с.Баранинці, вул.Миру, 2/4;  ГІП – Дрозд В.В., кваліфікаційний сертифікат АР № 013757, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, та акту обстеження.

    Клас наслідків ( відповідальності об’єкта) – СС2. Сукупний показник  – СС2.

 В основу розробки проекту покладені матеріали обстеження та замірів в натурі. Ширина існуючого покриття 7 ,0м –7 ,4м,  ширина земляного полотна 12,0 - 13,0м, існуюче цементобетонне покриття на проїзній частині довжиною 170м при ширині проїзної частини 7,0 – 7,4 м зруйноване; по всій довжині проїзної частини спостерігається лущення цементобетонну, місцями ями 2-3 см, нерівність поперечного та поздовжнього профілю. Від ПК0+00 до ПК1+70 існуючий поперечний профіль дорожнього покриття односхилий. Деформаційні шви в цементобетоні місцями сколоті та розширені.  Від ПК 0+37 до ПК 1+70 по лівій стороні дороги бетонний тротуар шириною 1,5- 1,6 м примикає до проїзної частини в одному рівні з проїзною частиною дороги. Покриття тротуару – цементобетонне.  Існуючі узбіччя зруйновані, місцями завищені. Існуючий водовідвід відкритий.

 Проектні рішення

За ПК0+00 умовно прийнято початок цементобетонного покриття. Від початку виконання робіт до ПК1+70 проектом передбачено профіль дороги односкатний. Тріщини та стики в існуючому цементобетонному покритті заливаються бітумом за допомогою ручного заливальника швів та присипаються кам’яним дріб’язком. Існуючі непридатні бордюри розбираються та влаштовуються нові. Для влаштування бордюрів необхідно прорізати цементобетонне покриття вздовж дороги та розібрати його. Влаштовується ровик під бордюр в місцях прорізання цементобетонного покриття та встановлюються нові дорожні бордюри.

На проїзній частині передбачено розлив бітумної емульсії по асфальтобетону з розрахунку 0,36 л/м2, по цементобетонному покритті - 1,0 л/м2. Після чого  улаштовується вирівнювальний шар з асфальтобетонної суміші при середній товщині 6,0см на площі 1190м2. Асфальтобетонне покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ, Др, БНД, товщиною 5,0 см. загальною площею 1190м2. Узбіччя з правого боку дороги укріплюється щебеневими висівками середньою товщиною 8 см на ширину 1,0м. На примиканні до ПК0+00 передбачено фрезерування частини асфальтобетонного покриття. По відфрезерованому покриттю передбачено розлив бітумної емульсії з розрахунку 0,36 л/м2. та улаштування вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші при середній товщині 3,0 см на площі 34 м2.

 Асфальтобетонне покриття улаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ, Др, БНД, товщиною 5,0 см. площею 34м2. На з’їзді у вул. Шевченка передбачено фрезерування цементобетонного покриття (на стиках). По відфрезерованому покриттю передбачено розлив бітумної емульсії з розрахунку 1,0 л/м. кв. Після чого потрібно улаштувати вирівнюючий шар з асфальтобетонної суміші при середній товщині 2,0см на площі 45 м2. Асфальтобетонне покриття улаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ, Др, БНД, товщиною 5,0 см. загальною площею 45 м2. На з’їзді у двори ліворуч передбачено фрезерування цементобетонного покриття (на стиках). Далі необхідно встановити поребрики та влаштувати підстильний шар з щебеню фр. 10-20 мм середньою товщиною 5 см. По щебеню передбачено розлив бітумної емульсії з розрахунку 1,0 л/м2 та улаштування асфальтобетонного покриття із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ, Др, БНД, товщиною 5,0 см. загальною площею 151,4 м2.

 Робочим проектом передбачено влаштувати тротуар з ФЕМ. Для цього необхідно влаштувати бордюри та поребрики,  підстильний шар з щебеню фр. 10- 20мм та покриття з бруківки товщиною 6 см на основі із піщано-цементної суміші, товщиною 5 см.  На початку та в кінці пішохідних доріжок передбачено влаштування смуг з тактильної плитки.

Доступ до об’єктів мобільних груп населення

Рух маломобільних груп населення буде покращено за рахунок улаштування асфальтобетонного покриття. На вулиці відсутні перешкоди (бордюри, сходинки, люки оглядових колодязів), пересуванню осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Окрім того, робочим проектом передбачено влаштування пандусів шляхом пониження бордюру на 10 см в місцях пішохідних переходів та укладання тактильної плитки на підходах до переходів.

Безпека руху 

          Для підвищення безпеки руху на проектній ділянці передбачено покращення умов  руху за рахунок капремонту покриття, влаштування розмітки та встановлення дорожніх знаків.

 Проектними рішеннями передбачено дотримання вимог чинних нормативних документів щодо пожежної безпеки та охорони праці при виконанні будівельних робіт, екології, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, надана оцінка впливу на навколишнє середовище та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість капітального ремонту була визначена в поточних цінах станом на 18.09.2023 і складала 15373,172 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи 12391,128 тис. грн., інші витрати – 2982,044 тис. гривень. 

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

Загальна кошторисна вартість капітального ремонту у поточних цінах станом на 18.09.2023 складає 3358,530 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 2657,992 тис. грн., інші витрати – 700,538 тис. гривень.

Відмічається, що робочий проект «Капітальний ремонт вул. А.Волошина (від вул. Шевченка до пров. Лапонога С.) в с.Минай Ужгородського району»  виконано згідно з ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». При цьому, в процесі проведення експертизи філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області проектною організацією до робочого проекту внесені зміни і доповнення.

Розділи