Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5831-0702-2638-4701
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№10-0852-21 від 15.12.2021
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160507 КСП "Чорноморське"-Дачне-Холодна Балка на ділянці км 2+395 -км 3+395, Одеська область
Код проектної документації
PD01:7294-5526-9616-2189 Зміни №2 №57ПКД/21 від 2021-07-30 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ")
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань екології, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АР 009888, АР 011742, АЕ 006683, АЕ 006962 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
15.12.2021 34508.184 26653.418 0 7854.766

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Дачненська територіальна громада (UA51100150000090671) , Автомобільна дорога загального користування місцевого значення С160507 КСП"Чорноморське"-Дачне-Холодна Балка на ділянці км 2+395 - км 3+395 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" (42641417)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АР 009888, АР 011742, АЕ 006683, АЕ 006962)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
З питань міцності, надійності, довговічності
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ВОЙТОВИЧ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА (АЕ 005991)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КАРТАВЦЕВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 006568, АЕ 000258, АР 000110, АР 017821, АР 000484)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7294-5526-9616-2189
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (44271713)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
30.07.2021
Номер проектної документації
57ПКД/21
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

(ГІП – Бей Іван Григорович - кваліфікаційний сертифікат серія АР № 000684, дата видачі 04.06.2012р.)

Робочий проєкт на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160507 КСП «Чорноморське»- Дачне-Холодна Балка на ділянці км 2+395 - км 3+395, Одеська область розроблено на підставі:

- завдання на проєктування №8/21 від 10.06.2021р. виданого державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг»;

    - інженерно - геодезичних вишукувань, виконаних відділом інженерних вишукувань ТОВ

«Інжинірингова компанія «АВТОМАГІСТРАЛЬ» 2021 році;

    - інженерно – геологічних вишукувань, виконаних ФОП «Суліма Ю.В.»

 Автомобільна дорога С160507 КСП «Чорноморське»- Дачне-Холодна Балка на ділянці км 2+395 - км 3+395 має параметри ІV категорії.

Будівельні рішення робочого проекту розроблені у відповідності з наступними нормативними документами:

·         Закону України «Про об'єкти підвищеної небезпеки» від 18.01.2001р

 N 2245-III;

·          Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 № 5403-VI;

·          Постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 р. № 956

 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки»;

·         ДСТУ 8773:2018 «Склад та зміст розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту в складі проектної документації на будівництво об`єктів. Основні положення»;

·          ДБН В.1.2-4:2019 «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (ДСК)»;

·         ДСТУ 8773:2018 «Склад та зміст розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту в складі проектної документації на будівництво об`єктів. Основні положення» ;

·          ДБН Б.1.1-5:2007 «Частина 1. Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на особливий період у містобудівній документації»;

·         ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій»;

·         ДБН В.2.2-9:2018 «Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення»;

·         ДБН В.1.1-45:2017 Будівлі і споруди в складних інженерно-геологічних умовах. Загальні положення;

·         ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 Захист від небезпечних геологічних процесів, шкідливих експлуатаційних впливів, від пожежі. Будівельна кліматологія;

·         ДСТУ 3994-2000. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Надзвичайні ситуації природні. Чинники фізичного походження. Терміни та визначення;

·         ДСТУ Б В.1.1-17:2007 Захист від пожежі. Вогнезахисні покриття для будівельних несучих металевих конструкцій. Метод визначення вогнезахисної здатності (ЕNV 13381-4:2002, NЕQ);

·         ДСТУ 4933:2008. Техногенні надзвичайні ситуації. Терміни та визначення основних понять;

·         ДСТУ-Н Б А.3.2-1:2007 Система стандартів безпеки праці в будівництві. Настанова щодо визначення небезпечних і шкідливих факторів та захисту від їх впливу при виробництві будівельних матеріалів і виробів та їх використанні в процесі зведення та експлуатації об`єктів будівництва;

·         ДБН А.2.2-1-2003 Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд. Зі зміною № 1;

·         ДК 019:2010 «Національний класифікатор України. Класифікатор надзвичайних ситуацій»;

·         ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів. Зі змінами.»;

·         ДСТУ 4934:2008. «Безпека у надзвичайних ситуаціях. Джерела фізичного походження природних надзвичайних ситуацій. Номенклатура та показники впливів уражальних чинників»;

·         ДСТУ Б В.2.5-82:2016 «Електробезпека в будівлях і спорудах. Вимоги до захисних заходів від ураження електричним струмом»;

·          Наказ 03.08.2011 N 793 «Про внесення змін до наказу МНС України від 15.05.2006 N 288 «Про затвердження Правил улаштування, експлуатації та технічного обслуговування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення»;

·          Методичні рекомендації щодо розроблення розділу "Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)" у складі проектної документації об'єктів. Наказ МНС України від 10.02.2012 № 485.

 

Зміст і склад проєкту відповідають ДБН А.2.2-3-2014;

 

Замовником проєктної документації є ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"

Генеральний проєктувальник ТОВ «ІК «АВТОМАГІСТРАЛЬ»

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту СС2.

Стадійність проєктування – одностадійне. Робочий проєкт (РП).

Замовником експертизи робочого проекту є ТОВ «ІК «АВТОМАГІСТРАЛЬ»

Експертиза РП виконана на підставі договору № 10-0852-21 від 01.12.2021р.      

 

 

Точка початку траси ділянки капітального ремонту на осі існуючої дороги, та відповідає км 2+395, напрямок дороги в сторону с. Холодна балка. Точка кінця трасси розташована на вісі дороги С160507 КСП «Чорноморське»- Дачне-Холодна Балка та відповідає км 3+395

Довжина траси становить 1 000 метрів.

Ділянка дороги розташована в с. Дачне.

Дорога має по одній смузі руху в кожному напрямку. Ширина існуючого покриття становить 5 м. Покриття дороги має значні пошкодження, розрушена крайка покриття, явно вираженна сітка тріщин, через невідповідний водовідвід основа дороги замочена та має значні просадки,  та колійність покриття.

 Тип існуючого покриття – асфальтобетон та основа з маломіцного вампняку який не відповідає міцнісним характеристиам для влаштування дорожньго одягу, тому буде розібраний та переміщенний на досипку тіла насипу. Загальний стан дороги в межах ділянки проектування в даний час незадовільний.

 Загальна довжина ділянки капітального ремонту складає 1,000 км.

Основними причинами руйнувань покриття є відсутність поверхневого водовідведення, недотримання міжремонтних термінів - вказана ділянка дороги капітально не ремонтувалася вже більше 30 років і щороку з приходом весни її стан викликає обурення людей та значну соціальну напругу серед населення.

Проаналізувавши стан існуючої дороги встановлено, що при проведенні ремонтних робіт є потреба у влаштуванні основ з ЩПС С5,  згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013.

Однією з найважливіших проблем є проблема водовідведення із проїзної частини дороги. Поверхневе водовідведення відсутнє. Споруди дорожнього водовідведення на автомобільній дорозі в незадовільному стані, або ж повністю відсутні. Тому проєктом було передбачено влаштування мережі зливової каналізації.

На ділянці дороги передбачене автономне освітлення на пішохідних переходах та зупинках громадського транспорту, а також заміна світильників на існуючих опорах освітлення

В населених пунктах в тротуари та пішохідні доріжки відсутні що унеможливлює безпечне пересування громадан по населеним пунктам

На ділянці дороги розташовані 6 зупинок громадського транспорту, які влаштовані без заїзних кишень та не витримані нормативні відстані розташування. Автопавільйони в незадовільному стані, передбачається їх заміна

На ділянці дороги розташовано 9 існуючих примикань в житлові вулиці, проїзди та дороги господарського призначення з існуючим, асфальтовим та щебеневим покриттям.

Протипожежна безпека

       Пожежна безпека повинна забезпечуватися проведенням організаційних, механічних та інших заходів, спрямованих на запобігання пожеж, забезпечення безпеки людей, зниження можливих матеріальних витрат, створення умов для швидкого виклику пожежних підрозділів і успішного гасіння пожежі.

 

    За результатами перевірки  відхилень від  діючих протипожежних  норм проектування не виявлено.

Організація будівельного виробництва

Розділ проєкту з організації будівельного об'єкта розроблявся з урахуванням нормативних документів:

-ДБН 3.1-5 : 2016 «Організація будівельного виробництва»;

-ДБН А.3.2-2-2009 «ССБП Охорона праці і промислова безпека в будівництві».

 

Захист навколишнього середовища

При проектуванні враховувалися природоохоронні, соціальні та економічні чинники.

Дорога не перетинає заповідників та зон міграції тварин.

Оцінка фізико – географічних особливостей району проектування існуючого об’єкту показала що:

-          планова діяльність не спричинить впливу на поверхневі водні об’єкти, так як у районі дороги, що проектується, поверхневі водні об’єкти відсутні;

-          під зону впливу ділянки дороги, що проектується, території та об’єкти природно–заповідного фонду не попадають.

-          фізико–географічні умови розташування об’єкту проектування є сприятливими для ремонту.

Проектом передбачено комплекс заходів проектних рішень, спрямованих на збереження і охорону навколишнього середовища:

-          покриття проїзної частини не викликає пилоутворення;

- проектом не передбачається використання будівельних матеріалів з підвищеним радіоактивного щебеню;

-          концентрація шкідливих речовин на дороги при заданому навантаженні транспортним потоком допустима.

-          не передбачають зміну рельєфу місцевості поза смугою відведення дороги;

-          запобігають прояву екзогенних геодинамічних процесів;

-          мінімізують вплив транспортного руху на атмосферне повітря;

-          забезпечують збереження родючого шару грунту.

При проведенні будівельних робіт рослинний покрив за межами дороги не буде порушений. Проведення планових робіт з рекультивації території не потрібні.

До джерел потенційного впливу планової діяльності на навколишнє середовище віднесено: автомобільну дорогу, як інженерну споруду, транспортний руху та технологічні процеси ремонту і утримання дороги.

 Можливі впливи планової діяльності на навколишнє середовище при ремонті та експлуатації дороги та оцінки цих впливів приведені в розділі “Оцінка впливу на навколишнє середовище”

Для захисту навколишнього середовища генпідрядна будівельна організація в проекті виконання робіт повинна передбачати:

1.    Погодження у встановленому порядку розміщення будівельного майданчика, у тому числі його площу (мінімізує ризики впливу на навколишнє середовище).

2.    Забезпечення мінімально необхідних розмірів будівельного майданчика, з плануванням, що забезпечить збір та відведення стоку. Частину території будівельного майданчика варто виділяти окремо для тимчасової стоянки автомобілів і механізмів, а також для складських приміщень.

3.    Відновлення в разі порушення при ремонті ґрунтового покриву. У місцях, використовуваних під будівництво об’єкта, перед початком робіт забезпечити зняття родючого шару грунту з подальшим його складуванням. При зберіганні знятого грунтового шару необхідно виключити погіршення його якості (змішування з породами, що підстилають, забруднення рідинами й сміттям, розмив ерозію) шляхом закріплення поверхні відвалу, зокрема посівом трав.

4.    Контроль за прибиранням будівельних відходів на будівельних майданчиках.

5.    Контроль за проведенням рекультивації робіт та робіт з благоустрою території.

6.    Проведення моніторингових спостережень за підтриманням нормативного стану довкілля (дотримання гранично допустимих рівнів екологічного навантаження на природнє середовище) на території будівельного майданчика та об’єкту проектування; постійного та періодичного контролю технічного стану будівельних машин та механізмів, а також чіткого дотримання технологічних процесів і операцій (запобігає виникненню аварійних ситуацій техногенного характеру.

7.    Встановлення вимог щодо забезпечення контролю за виконанням вимог Водного кодексу України, Земельного кодексу України та інших законодавчо – правових актів і нормативних документів в галузі охорони довкілля.

8.    Вжиття заходів по зниженню шуму будівельних інструментів, машин та механізмів (знижує ймовірність опосередкованого впливу на тваринний світ).

9.    Встановлення вимог щодо виключення роботи машин та механізмів на холостому ході (мінімізує вплив на повітряне середовище, дозволяє знизити витрати палива).

10.    Встановлення вимог щодо: заборони застосування екологічно небезпечних матеріалів та технологій; необхідності дотримання безпечних режимів роботи і проведення технологічних операцій відповідно до вимог чинного законодавства та нормативних документів в галузях дорожнього будівництва і охорони навколишнього природного середовища, охорони праці (забезпечує безпеку життєдіяльності працівників і населення; мінімізує впливи під час будівництва, у тому числі запобігає забрудненню території ремонту паливно – мастильними матеріалами, будівельним сміттям та забруднюючими речовинами від викидів будівельних машин та механізмів тощо)

11.   Встановлення вимог щодо поводження з відходами, у тому числі: технологічну схему локалізації (із застосуванням ємностей для збору сміття) та наступного вивезення будівельних відходів з території будівництва до місць їх переробки, утилізації, тимчасового зберігання та поховання, відповідно до укладених під час будівництва угод; вимог щодо тимчасового складування будівельних відходів на територіях будівельних майданчиків (лише у спеціально відведених місцях); вимог щодо регулярного транспортування будівельних матеріалів у міру просування робіт (без складування великих партій на буд. майданчиках); вимог щодо організованого збору відходів металу, промасленого ганчір’я, нафтопродуктів (встановлення пересувних контейнерів), тощо.

12.   Впровадження ресурсозберігаючих, захисних, відновлювальних та охоронних заходів перелік яких наданий в розділі ОВНС.

13.    Дотримання вимог законодавчих актів та нормативних документів з питань охорони праці і техніки безпеки.

14.  Впровадження заходів з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, електричної безпеки, а також заходи із забезпечення санітарно – гігієнічних вимог;

15.   Впровадження заходів з охорони праці працюючих на будівництві;

 Район місцезнаходження відноситься до У-ІV дорожньо-кліматичної зони.

 Проектом капітального ремонту дороги передбачено комплекс заходів, спрямованих на збереження і охорону навколишнього середовища.

 Прийняті в проекті рішення передбачають максимальне використання

існуючої смуги дороги, при дотриманні допустимих вимог до траси в плані.

Природний стік води, на ділянці проектування, забезпечується внаслідок достатньої розчленованості рельєфу.

Ерозійні процеси на ділянці капітального ремонту дороги не спостерігаються.

До негативних впливів автодоріг на повітряне середовище
належать: забруднення відпрацьованими газами, твердими викидами, шумом,
вібрацією, пилом від зношення покриттів тощо.

Відповідно до ДСТУ 4044-2001 «Бітуми нафтові дорожні в`язкі. Технічні умови. З поправкою і змінами № 1, 2» бітум при застиганні та при інгаляційному (через органи дихання) впливі відносяться до ІІІ класу – помірно небезпечні речовини.

В повітрі робочої зони (до 2 м над дорожнім полотном) будуть виділятись: насичені вуглеводні С1- С10 (ГДК – 300 мг/м3); бензол – максимально разова концентрація – 15 мг/м3, середньо змінна – 5 мг/м3; ксилол – 50 мг/м3, толуол – 50 мг/м3; фенол – 0,3 мг/м3; діоксид

                                                            

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 29.11.2021 р. складала – 36693,514 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 27392,281 тис. грн.,  інші витрати – 9301,233 тис. грн.

 

- Ремонтно-будівельні роботи . Кошторисні норми України;

- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 – 48:2012;

 - Монтаж устаткування. ДСТУ Б Д.2.3 – 40:2012;

 - Автомобільні дороги та мости  СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-071:2018;

 

Середньомісячна заробітна плата на 1 працівника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд./год і розряді робіт 3,8) -10628,39 грн.

В процесі розгляду проектної документації по розділу кошторисна частина робочого проекту, зроблений ряд зауважень і пропозицій, які доведені до проєктувальника в письмовій формі. По наданим зауваженням дано пояснення, в кошторисну частину внесені зміни, доповнення. В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась на 2185,33 тис. грн.

 

За результатами проведеної експертизи робочого проєкту «Капітальний  ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160507 КСП «Чорноморське»-Дачне-Холодна Балка на ділянці км 2+395 - км 3+395, Одеська область»,  в робочий проєкт внесені зміни та доповнення.

До проведення експертизи проєктної документації не залучались експерти з питань ядерної та і радіаційної безпеки, та експертиза за цим напрямом не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для поводження з радіоактивними матеріалами та відходами від них.

Замовник експертизи несе відповідальність згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

Розділи