Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5545-0194-4030-1462
Версія документу
№4
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№277-08-23/КП від 06.10.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт вулиці Дніпровська в місті Павлоград (окремими ділянками)»
Код проектної документації
PD01:9577-5285-4537-9535 Зміни №3 №1-23ОП від 2023-04-13 (видав ПП "ОПІТ") / Наявні експертизи: EX01:5545-0194-4030-1462
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань пожежної безпеки, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ організація будівництва, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
09.08.2023 193410.067 148302.945 123.489 44983.633

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Павлоградська територіальна громада, м. Павлоград (станом на 01.01.2021), вулиця Дніпровська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25843931)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Полежай Олександр Олегович (АР 014670, АЕ 005423)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Савйовський Володимир Вікторович

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9577-5285-4537-9535
Орган, що видав
ПП "ОПІТ" (43964734)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
13.04.2023
Номер проектної документації
1-23ОП
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ 277-08-23/КП від «10» серпня 2023 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт вулиці Дніпровська в місті Павлоград

(окремими ділянками)»

 

Замовник: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «ОФІС ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ», місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Криворізька, будинок 72.

Головний інженер проекту (ГІП) – Ковальчук Василь Володимирович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 018867).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №277-2607-23/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-              завдання на проектування №2 зі змінами (нова редакція), погодженого генеральним проектувальником та затвердженого замовником від 24.07.2023 року;

-              технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, виконаного ПП «ОФІС ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» у 2023 році;

-              технічного звіту за результатами обстеження автодорожнього шляхопроводу, виконаного ФОП Орлов О.С у 2021 році;

-              розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – Головного інженера проекту (ГІП) – Ковальчука Василя Володимировича (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 018867).

 

Основні проектні рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт вулиці Дніпровська в місті Павлоград (окремими ділянками). Капітальний ремонт передбачається в одну чергу.

 

Забезпечення механічного опору та стійкості

(конструктивні рішення)

 

Залізобетонний автодорожній шляхопровід розташовано по вул. Дніпровській у м. Павлоград, над електрифікованою залізничною колією напрямку Павлоград – Покровськ.

Прогонова схема шляхопроводу – 15+33+21+15 м, загальна довжина – 84,25м (по переднім граням шафових стін).

Висота підмостового габариту над залізницею у прогоні 2-3 (мінімальна відстань від низу конструкцій прогонових будов до верху головки рейок головної залізничної колії) – 7,07 м.

Висота підмостового габариту над автомобільною дорогою у прогоні 3-4 – 6,59 м.

Кут перетину автомобільної дороги з віссю головної залізничної колії – 72º.

Загальна максимальна ширина споруди – 23,58 м (по зовнішнім контурам тротуарів над стояном №5).

Ширина проїзної частини шляхопроводу – Г- від 17,32 м (над стояном №1) до 20,5 м (над стояном №5).

Ширина правого пішохідного тротуару – 1,5 м (у просвіті).

Ширина лівого технологічного тротуару – 0,75 м (у просвіті).

Висота огородження проїзної частини парапетного типу – 0,6-0,65 м (над рівнем верху асфальтобетонного покриття).

Шляхопровід розташований на перехідній кривій у плані та на опуклій вертикальній кривій R≈2000м. Поздовжній ухил прогонових будов складає від 0 до 5‰.

Проїзна частина шляхопроводу облаштована з односкатним поперечним ухилом 4-27 ‰ (від лівого тротуару у напрямку правого тротуару).

Згідно паспорту шляхопроводу рік будівництва споруди – 1994. Розрахункові тимчасові вертикальні навантаження по схемі А11 та НК-80, а також натовп на тротуарах інтенсивністю 400 кг/м2. Данні стосовно капітальних ремонтів відсутні.

Проміжні о пори № 2÷4 – залізобетонні, збірно-монолітні, стійкового типу.

Опори №2 і №3 – шестистійкові, опора №4 – семистійкова. Переріз стійок 700х500 мм. Крок між стійками у поперечному перерізі – 4,0 м.

У поперечному напрямку стійки проміжних опор поєднані залізобетонними ригелями перерізом 1700х700 мм. Довжина ригелів змінна, від 22,4 м на опорі №2 до 26,0 м на опорі №4.

Фундаменти всіх проміжних опор споруджені на природній основі (згідно даних паспорту споруди). Глибина закладення підошви фундаментів – 1,7 м.

Опори №1 та №5 (стояни) – стійкового типу, однорядні, споруджені на природній основі. Бокові крила стоянів, довжиною 2,0 м, поєднані з ригелями та шафовими стінками.

У вузлах обпирання балок прогонових будов на ригелі проміжних опор та стоянів облаштовані монолітні опорні тумби (підферменники) висотою від 250 до 950мм.

У сполученні шляхопроводу з насипами підходів установлені залізобетонні перехідні плити на ширину проїзної частини, довжиною 6,0 м.

Отвір шляхопроводу перекрито балочними розрізними залізобетонними прогоновими будовами. Усі прогонові будови уніфіковані типові бездіафрагменні залізобетонні з попередньо напруженою арматурою з пучків високоміцного дроту.

У прогонах 1-2 та 4-5 (крайніх) встановлено прогонові будови повною довжиною 15,00 м, (розрахунковий прогін - 14,40 м). В прогоні 2-3 (над залізницею) встановлено типову прогонову будову повною довжиною 33,00 м, (розрахунковий прогін - 32,20 м). В прогоні 3-4 (над автомобільною дорогою) установлена прогонова будова довжиною 21,00 м (розрахунковий прогін - 20,40м).

Матеріал прогонових будов: бетон гідротехнічний класу В27,5÷В40, марка F200, арматура — попередньо напружена В-ІІ, з дроту діаметром 5 мм.

У поперечному перерізі в прогонах 1-2 та 2-3 встановлено дев’ять балок, у прогоні 3-4 встановлено десять балок, а у прогоні 4-5 – одинадцять балок. Додаткові балки встановлено уступом по правій стороні шляхопроводу, за рахунок збільшення довжини ригеля проміжних опор №3, №4 та стояна №5.

Усі балки у поперечному перерізі розташовані з кроком 2,30 м по осям.

Об’єднання балок виконано за рахунок омонолічування у рівні плит.

Висота балок довжиною Lп=15,00 м складає 90 см, товщина ребра – 16 см, товщина плити – 15 см.

Висота балок довжиною Lп=33,00 м складає 170 см, товщина ребра – 16 см, товщина плити – 15 см.

Висота балок  довжиною Lп=21,00 м складає 120 см, товщина ребра – 16 см, товщина плити – 15 см.

Усі балки виготовлено у 1993 році на Дніпропетровському заводі МЗБК.

Опорні частини – гумово-металеві, висотою t=55-75 мм.

Тип огородження безпеки – бордюрний.

У зв’язку з розташуванням споруди на горизонтальній кривій у плані габарит автомобільного проїзду по прогоновим будовам шляхопроводу у прогонах 1-2÷2-3 складає Г–17,8 м, у прогоні 3-4 - Г–18,1 м, у прогоні 4-5 - Г–19,2 м.

Покриття проїзної частини шляхопроводу складається з шару асфальтобетону середньою товщиною 110-120 мм, захисного шару бетону товщиною 40мм, укладеного по верху гідроізоляції, шару обклеювальної гідроізоляції δ=10мм та підготовчого шару бетону товщиною 30-50 мм, укладеного по верху плит прогонових будов.

Двосторонні тротуари накладного типу виконані зі збірних залізобетонних блоків, виготовлених сумісно з парапетним огородженням проїзної частини. Ширина прохідної частини лівого технологічного тротуару (у просвіті) складає 0,75 м. Ширина прохідної частини правого пішохідного тротуару (у просвіті) складає 1,5 м. Покриття прохідних частин тротуарів – асфальтобетон, середньою товщиною 30мм.

Середня висота залізобетонного парапетного огородження безпеки вподовж тротуарів складає 0,6 м.

Перильне огородження тротуарів – безстійкове, виконане з металевих швелерів №10 основи та поручня. Висота огорожі становить 1,1 м. Металеве заповнення перил складається з вертикальних металевих пластин перерізом 65х5 мм приварених кроком ~150 мм до основи та поруччя.

На консольних ділянках ригелів проміжних опор шляхопроводу встановлені металеві телескопічні опори освітлення.

Сполучення проїзної частини і підхідних насипів виконано у вигляді конусів. Конус стояна №1 укріплений збірними залізобетонними плитами. Конус стояна №5 не укріплений і має значні розмиви. Для забезпечення плавного в'їзду автотранспорту на підходах укладені перехідні плити.

Відвід води з проїзної частини здійснюється за рахунок водовідвідних трубок Ø 100 мм (на прогоновій будові ПБ 2-3) та за рахунок поздовжніх і поперечних ухилів на інших прогонах.

Деформаційні шви компенсаторні, закритого типу.

Укріплення укосів насипів підходів у сполученні з конусами – посів трав.

Покриття проїзної частини на підходах – асфальтобетон.

Огорожа безпеки на підходах до шляхопроводу відсутня.

Висновки по результатам обстеження

Технічний стан елементів конструкції споруди оцінюється наступними показниками:

- опори - стан 3 (працездатний);

- прогонові будови - стан 3 (працездатний);

- мостове полотно - стан 4 ( обмежено працездатний);

- підмостове русло – стан 3 (працездатний);

- фундаменти - стан 3 (працездатний);

- підходи - стан 4 (обмежено працездатний).

Згідно експертної оцінки технічного стану і прогнозування залишкового ресурсу споруди в цілому стан автодорожнього шляхопроводу оцінюється як стан 4 – обмежено працездатний

Оцінка технічного стану споруди визначилася в 56,6 балів.

Нормативний залишковий ресурс шляхопроводу (при фактичному стані 4 – обмежено працездатний) та терміну експлуатації близько 29 років становить  7 років, після чого споруда перейде до стану 5 (непрацездатний).

Проектні рішення ремонту автодорожнього шляхопроводу

Метою реалізації проектних рішень капітального ремонту споруди являється забезпечення можливості подовження терміну експлуатації автодорожнього шляхопроводу та приведення його до експлуатаційного стану 2 – обмежено справний з пропуском по ньому розрахункових навантажень, які були передбачені проектом будівництва споруди у 1994 році:

- тимчасове навантаження від рухомого складу по схемі А11 та НК–80;

- натовп на тротуарах інтенсивністю 400 кг/м2.

Після ремонту габарит проїзної частини складає Г=16,0 – 18,37 м, що забезпечить можливість організації руху автотранспорту по шляхопроводу по 4-м смугам (по 2 смуги у кожному напрямку шириною В=3,75–4,21 м, у залежності від характеристик перехідної кривої у плані) та 2-х смуг безпеки В=0,5 м уздовж бар’єрного огородження.

З урахуванням конструктивних характеристик прогонових будов та вимог п.5.2 ДБН В.2.3-22:2009, ширина прохідної частини технологічного (лівого) тротуару прийнята 0,75 м, пішохідного (правого) – 1,5 м.

Загальна висота огороджувальної частини металевого бар'єрного огородження проїзної частини шляхопроводу, на підставі вимог ДСТУ Б.В.2.3-12:2004, прийнята рівною h=0,9 м (з урахуванням висоти бортового каменю).

Горизонтальні та вертикальні габарити наближення опор та прогонових будов шляхопроводу задовольняють вимогам розділу 2 ДСТУ Б В.2.3-29:2011 (габарит С), з урахуванням планового розташування колій та забезпечення можливості їх пiдйомки на перспективу.

Поздовжній профіль верху проїзду на шляхопроводі призначений з урахуванням облаштування монолітної з.б. плити посилення проїзної частини, в ув’язці з проектними рішеннями капітального ремонту автодорожніх підходів.

Ухил пішохідного та технологічного тротуарів прийнятий рівним 20‰ у напрямку проїзної частини автодороги (бар'єрного огородження).

Відведення зливових вод з проїзної частини та тротуарів шляхопроводу, зважаючи на конструктивні особливості прогонових будов, передбачене за допомогою лотків, які встановлюються у смузі безпеки вподовж гранітного бортового каменю з низового боку поперечного ухилу та поєднуються з системою організованого відведення води з ділянок автодорожніх підходів.

Виконання розбірних і ремонтно-відбудовчих робіт по шляхопроводу з повною заміною дефектних елементів мостового полотна (з урахуванням частково виконаних робіт у 2021 році), укладанню нового дорожнього покриття та установці бар’єрного і перильного огороджень передбачається виконати за 2 етапи з тимчасовим закриттям руху автотранспорту і пішоходів по одній половині споруди.

Дорожній одяг – двошарове асфальтобетонне покриття, загальною товщиною 110-190 мм:

- нижній шар δ=60-140 мм - мілкозернистий асфальтобетон АББМП.Др.Щ. А.НП по ДСТУ 8559:2019 на бітумі БМКП 50/70-60 згідно ДСТУ 9116:2021;

- верхній шар δ=50мм - щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 на бітумі БМКП 50/70-65 згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 з підгрунтовкою бітумною емульсією 0,42 л/м² ЕКШМ-50 по ДСТУ Б В.2.7-129:2013.

 

Автомобільна дорога

 

У межах проектної ділянки капітального ремонту передбачається капітальний ремонт вул. Дніпровська та трьох проїздів.

Вул. Дніпровська відноситься до магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху.

Проектна довжина вулиці Дніпровська – 616,0 м, на даній ділянці вона має по дві смуги руху в кожному напрямку, ширина смуг руху – 3,75 м. Також вздовж вул. Дніпровська робочим проектом передбачено влаштування тротуару,  шириною 1,8 м. На проектній ділянці вулиці наявний шляхопровід, який перетинає залізничні колії.

Найменший радіус кривої в плані на вул. Дніпровська становить 140 м. Робочим проектом передбачені розширення на всіх кривих, радіусом менше 750м.

Розрахункова швидкість руху на проектні ділянці вулиці Дніпровська становить 60 км/год, окрім ділянки від ПК 4+55,90 – ПК 5+60,00, де розрахункова швидкість прийнята 30 км/год, зі встановленням відповідних технічних засобів організації дорожнього руху.

Проїзд №1 має початок ПК0+00,00 та кінець ПК 4+96,10 довжиною 496,10м. Проїзд має дві смуги руху (по одній в кожен бік) та укріпні смуги узбіччя. Ширина смуг руху становить 3,0 м.

Проїзд №2 починається з ПК 0+00,00 та закінчується ПК 2+42,00, протяжністю 242,0 м. Проїзд має дві смуги руху в один бік (односторонній рух), ширина яких становить від 3,0 м та укріпленої смуги 0,5м. Проїзд має 1 кут повороту траси з горизонтальним радіусом 60м та розширенням смуг руху на 0,7м. Улаштування віражів не передбачено.

Проїзд №3 починається з ПК0+00,00 та закінчується ПК 0+57,20 і становить 57,20 м. Даний Проїзд є одно смуговий, шириною 4,0 м, і слугує сполученням підходу №2 з Проїздом №1.

Розрахункова швидкість на проїздах – 30 км/год.

У результаті капітального ремонту:

- покращиться транспортно-експлуатаційні характеристики роботи автомобільного транспорту;

- покращиться умови соціального розвитку;

- підвищиться рівень безпеки руху.

Земляне полотно на ділянці магістральної вулиці представлене насипом, висота якого складає 1,5-11,0м на підходах та 0,5-1,0м на проїздах.

Робоча відмітка призначена з урахуванням вирівнювання поздовжнього і поперечного профілів проїжджої частини, а також улаштування шару підсилення.

Для забезпечення поверхневого водовідведення передбачено влаштування поперечних та поздовжніх похилів. Скид води з проїзної частини виконується за допомогою водоскидів на узбіччі та укосів насипу. В підошві насипу влаштовуються гасники. Водовідведення з підошви насипу передбачено за рахунок існуючого рельєфу. Направлення води до водоскидів передбачено за допомогою бортового каменю.

Конструкція і параметри тротуарів відповідають умовам безперешкодного переміщення маломобільних груп населення. Поперечний похил тротуару прийнято 15 ‰, максимальний поздовжній похил не перевищує допустимого 50‰. Тротуар з надземними пішохідними переходами влаштовані з пониженням бортового каменю та з застосуванням тактильної плитки. В місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах, для можливості переміщення маломобільних груп населення, передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до рівня проїзної частини.

Робочим проектом передбачено 3 типи дорожнього одягу:

Тип А. Підсилення:

- ЩМА-20 БМПП 50/70-65, згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 – 5 см.

Тип Б. Підсилення:

- ЩМА-20 БМПП 50/70-65, згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 – 5 см.

- Вирівнюючий шар АББМП.Кр.Щ.А1.НП.БМПА 50/70-60 згідно з ДСТУ 8959:2019 мінімальною товщиною 10 см hсер – 12 см.

Тип В. Новий дорожній одяг на тротуарах:

- АСГ. Пщ. Щ. Г. НП. I. БНД 50/70 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 5 см;

- ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022- 15 см.

 

Електрообладнання. Електроосвітлення

 

Розрахункова потужність – 0,88 кВт.

Річне споживання активної електроенергії – 3,854 тис. кВт*год.

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Система заземлення – TN-С.

Робочим проектом передбачається:

- демонтаж існуючих приладів освітлення на існуючих опорах, влаштованих на шляхопроводі;

- встановлення нових приладів освітлення;

- заміна кабельних ліній розподільчої мережі освітлення кабелем марки АВБбШв 4х50 на ділянці освітлення шляхопроводу шляхом приєднання за допомогою з’єднувальних муфт до існуючих кабелів живлення;

- влаштування фундаментів для встановлення нових металевих опор біля пішохідного переходу;

- встановлення металевих опор автономного освітлення та влаштування жовтого мигаючого світлофора на пішохідному переході на під'їзді до шляхопроводу.

 

Пожежна безпека та цивільний захист

 

У складі робочого проекту розроблено розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту.

У складі проекту організації будівництва визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Водопостачання та водовідведення

 

Для забезпечення поверхневого водовідведення передбачено влаштування поперечних та поздовжніх похилів. Скид води з проїзної частини виконується за допомогою водоскидів на узбіччі та укосів насипу. В підошві насипу влаштовуються гасники. Водовідведення з підошви насипу передбачено за рахунок існуючого рельєфу. Направлення води до водоскидів передбачено за допомогою бортового каменю.

 

Організація будівництва

 

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт автомобільної дороги, що включає ремонт шляхопроводу та відновлення експлуатаційних властивостей дороги з поновленням дорожнього покриття та  виконанням супутніх ремонтно-відновлювальних робіт.

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика в межах умовно виділених захваток, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування  елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій.

На період капітального ремонту дороги для руху транспорту на захватці роботи виконують почергово на одній зі смуг.

Для забезпечення поточного та безпечного виконання ремонту дороги, будівельні процеси виконують послідовно, згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми.

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано  потребу в  енергоресурсах.

Вказано на заходи з контролю якості будівельних робіт.

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля. 

Тривалість капітального ремонту дороги становить 12,0 місяців, включаючи підготовчий період. На будівництві задіяно 67 будівельників.

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.

 

Оцінка впливу на навколишнє середовище

 

Планована діяльність не підпадає під переліки першої та другої категорій видів планованої діяльності згідно з Законом України «Про оцінку впливу на довкілля». Процедура оцінки впливу на довкілля не проводилась.

Вплив на атмосферне повітря під час провадження планової діяльності не перевищує гранично допустимі концентрації. Додатковим джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які в цілому на стан повітряного середовища не впливають.

Вплив на водне середовище та ґрунти очікується в межах нормативів.

Вплив у частині поводження з відходами під час виконання будівельних робіт оцінюється в межах нормативів.

Вплив на тваринний світ відсутній.

Вплив на об’єкти природно-заповідного фонду відсутній.

Захисні заходи, що застосовані в робочому проекті, необхідні та достатні для забезпечення нормативного стану навколишнього природного середовища.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, де рівень шуму підлягає нормуванню.

У робочому проекті передбачається будівництво шумозахисного екрану на підході до автодорожнього шляхопроводу у м. Павлограді на перехресті вул. Дніпровської із залізничною колією Павлоград - Покровськ.

Загальна довжина, висота та конструктивна схема шумозахисного екрану з боку існуючих багатоповерхівок визначились на підставі технічних розрахунків з урахуванням проектного поздовжнього та поперечного профілю автодорожнього підходу до шляхопроводу. В робочому проекті передбачено встановлення панелей шумозахисних екранів, висотою 1,0м та довжиною 3,0м заводського виготовлення. По висоті шумопоглинальна стінка складена з 4-х панелей двох типів.

 

Охорона праці та безпека експлуатації.

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Конструкція і параметри тротуарів відповідають умовам безперешкодного переміщення маломобільних груп населення. Тротуар з надземними пішохідними переходами влаштовані з пониженням бортового каменю та з застосуванням тактильної плитки по типу попереджувальної.

У місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах, для можливості переміщення маломобільних груп населення, передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до 2,5 см. Окрім того, ширина тротуару дозволяє рух маломобільних груп населення.

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на «31» липня 2023 року, складала –220909.490 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 170686.241 тис. грн.; устаткування та інвентар – 93.250 тис. грн., інші витрати – 50129.999 тис. грн. Зворотні суми – 451.663 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281.

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на        «09» серпня 2023 року складає: 193410.067 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 148302.945 тис. грн., устаткування та інвентар – 123.489 тис. грн., інші витрати – 44983.633 тис. грн. Зворотні суми – 551.765 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, робоча проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

Головний експерт проекту

 

_______________________  О.О. Голуб

                   (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004779

 

Відповідальні експерти:

 

 

_____________________  О.О. Полежай

                   (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ № 005423

 

 

_____________________        Р.В. Ланге

                                   (підпис, МП)                              (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

_______________    І.В. Тертишніков

              (підпис, МП)                        (П.І.Б.)  

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ № 005273

 

 

_________________   Г.А. Даниленко

 (підпис, МП)                          (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

___________________    С.В. Кучерук

                                (підпис, МП)                          (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №006285

 

_______________   В.Г. Пономаренко

 (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 

 

_____________________   С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

         

 

 ________________   В.В. Савйовський

                 (підпис)                                  (П.І.Б.)        

 

Розділи