1 редакція від 04.05.2023 2 редакція від 06.10.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5281-2188-0818-6480
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№02/072/23 від 26.04.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІВЕРЕКСПЕРТ" (38647423) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О251509 Прилуки - Сергіївка-Білошапки-Линовиця на ділянці км 49+475 - км 55+275
Код проектної документації
PD01:3217-4568-9496-8888 №727/21 від 2021-11-09 (видав ТОВ "ДОРПРОЕКТБУД") / Наявні експертизи: EX01:5281-2188-0818-6480
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань охорони праці
Головний експерт проекту
Єфімов Віктор Олександрович (АЕ 000062, АЕ 007030, АЕ 007371, АЕ 000220 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
26.03.2023 222506.797 171624.834 50881.963

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Чернігівська обл., Прилуцький район, Линовицька територіальна громада (UA74080070000022285) , На землях Линовицької об'єднаної територіальної громади не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (04014246)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Єфімов Віктор Олександрович (АЕ 000062, АЕ 007030, АЕ 007371, АЕ 000220)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Алєксєєв Юрій Григорович (АЕ 007031, АЕ 000253)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Тичина Тетяна Степанівна (АЕ 004443, АЕ 005239, АЕ 000991)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Отрошко Валентина Олексіївна (АЕ 002277)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
Маляренко Олександр Іванович (АЕ 004162, АЕ 005258, АЕ 001598, АЕ 002967, АЕ 004076)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3217-4568-9496-8888
Орган, що видав
ТОВ "ДОРПРОЕКТБУД" (39157868)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
09.11.2021
Номер проектної документації
727/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (14005, м. Чернігів, вул. Єлецька, буд. 11).

Підстави для проєктування:

-          Завдання на розробку проектної документації, виданого Управлінням капітального будівництва  Чернігівської обласної державної адміністрації і затвердженого заступником  начальника управління капітального будівництва  Чернігівської обласної державної адміністрації

Розробник проєкту: ТОВ «ДОРПРОЕКТБУД» (14029, м. Чернігів, вул. Волковича, 2-а, кв. 89).

Головний інженер проєкту: Примак М.М.(кваліфікаційний сертифікат серія АР №001385).

На експертизу замовником представлено:

 

Номер тому

Позначення

Найменування

Примітка

1

726/21-01-ЗПЗ

 

Загальна пояснювальна записка.

Пояснювальна записка, будівельні рішення та відомості.

 

2

726/21-02-АД

 

Робочі креслення.

Комплект АД. Автомобільна дорога.

 

3

726/21-03-ПОБ

Проект організації будівництва

 

4

726/21-04 -ОВНС

 

Оцінка впливу на навколишнє середовище.

 

5

726/21-05-ЗКР

Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.

 

6

726/21-06 КД

Об’єктні та локальні кошториси

 

Клас наслідків

За всіма розрахунками характеристик можливих наслідків відмови даний об’єкт  відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки).

 

Загальна характеристика об’єкта проектування.

Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О251901 Пручаї - Охиньки - Дігтярі на ділянках км 1+917 - км 2+157, км 2+237 - км 6+183 в межах Прилуцького району Чернігівської області, на землях Сухополов’янської та Срібнянської об’єднаних територіальних громад.

Існуюча дорога в межах ділянки, що проектується по параметрах IV технічної категорії.

Дорога проходить по території Сухополов’янської громади ПК30+46 – ПК61+83 та по с. Охиньки ПК19+17 – ПК21+73, ПК22+55 – ПК30+46.

Траса проведення капітального ремонту складається з ділянок:

-                 довжиною 1,049 км - в межах населених пунктів (від км1+917 до км3+046 дорога проходить по вулицях с. Охиньки);

-                 довжиною 3,946км - за межами населених пунктів.

Висота земляного полотна коливається в межах 0,20 – 1,60м. За період, що пройшов після виконання будівництва дороги виконувались поточні ремонти ділянки дороги.

На період обстеження дороги, існуючий дорожній одяг знаходився у задовільному стані.

На покритті спостерігались поперечні тріщини до 10мм, сітки тріщин, ямковість, на всій протяжності зруйновані кромки.

Дорожній одяг складений:

·                    асфальтобетон 0,07 – 0,12м

·                    щебінь з включенням гранітного відсіву – 0,12 – 0,30м;

·                    бруківка – 0,19 – 0,23м.

Після будівництва автомобільна дорога матиме такі характеристики відповідно до ДБН В.2.3-4:2015:

- категорія дороги – IV;

-   ширина смуги руху – 3,00м;

-   кількість смуг руху – 2;

-   ширина укріпленої смуги – 0,50м;

- розрахункова швидкість за межами населеного пункту – 90км/год;

- розрахункова швидкість в межах населеного пункту – 60км/год;

- розрахункове навантаження – 100кН.

            - найменший радіус горизонтальної кривої  – 1500м;

- найбільший поздовжній ухил – 20‰;

- найменший радіус вертикальних кривих:

·                опуклі криві – 3396;

·                увігнутих – 2101м.

В результаті капітального ремонту:

- покращиться транспортне сполучення між населеними пунктами;

- покращяться умови соціального розвитку;

  - підвищиться рівень безпеки руху.

Поздовжній профіль запроектовано у відповідності з вимогами ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги», Зміна №1, Зміна №2 для автомобільної дороги IV категорії для розрахункової швидкості руху 90км/год за межами населеного пункту та 60км/год в межах населеного пункту.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

-                     Максимальний поздовжній похил 20‰.

-                     Мінімальні радіуси вертикальних опуклих кривих – 3396м.

Мінімальні радіуси вертикальних увігнутих кривих – 2101м.

Ділянка дороги має 16 кутів повороту з радіусами кривих у плані від 125м до 800м.

Проектом передбачено розширення проїзної частини на кривих та улаштування віражів на кутах №1, №2, №3, №4, №5 від 0,60 до 1,20м.

Земляне полотно дороги запроектовано з урахуванням кліматичних та грунтово-геологічних умов району проектування в дорожньо-кліматичній зоні У-I

Роботи по земляному полотну передбачають зрізання насипу до низу дорожнього одягу з переміщенням до 1км для досипки земляного полотна в місцях де це потрібно.

Перед досипкою земляного полотна передбачено зняття рослинного шару грунту, товщиною до 0,20м, з узбіч, укосів та під тілом нового насипу. Рослинний шар передбачається зберігати в смузі тимчасового відводу.

Укріплення укосів насипу, узбіч передбачено засівом трав з підсипкою рослинним шаром товщиною 0,15м.

Дорожній одяг розраховано під навантаження на вісь транспортного засобу 100кН, як для категорії дороги та типу покриття.

Існуючий модуль пружності складає 106МПа.

Проектом передбачено розбирання існуючого дорожнього одягу в місцях зміни радіусів горизонтальних кривих згідно відомості розбирання.

Розрахунок виконано по трьох критеріях граничного стану – пружньому прогині дорожнього одягу під навантаженням, опору шарів із монолітних матеріалів розтягу при згині, опору зсуву в ґрунтах і шарах малозвязних матеріалів.

Потрібний модуль пружності дорожнього одягу Епотр., визначається величиною 190МПа.

Керівну відмітку прийнято – 0,24м.

В результаті розгляду було погоджено наступні конструкції дорожнього одягу:

посилення:

-          існуючий дорожній одяг;

-          фрезерування існуючого покриття товщиною до 0,05м;

-          верхній шар основи із щебенево-піщаної суміші ЩПС40 укріпленої цементом до міцності М20 товщиною 0,12м;

-          розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із розрахунку 1,2л/м2;

-          нижній шар покриття із гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші марки І на бітумі 70/100 товщиною 0,07м;

-          розлив бітумної емульсії ЕКШ – 50 із розрахунку 0,4л/м2;

-          верхній шар покриття із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки І на бітумі БНД70/100 товщиною 0,05м.

поширення:

-          нижній шар основи із щебенево-піщаної суміші С-7 товщиною 0,17м;

-          верхній шар основи із щебенево-піщаної суміші ЩПС40 укріпленої цементом до міцності М20 товщиною 0,12м;

-          розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із розрахунку 1,2л/м2;

-          нижній шар покриття із гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші марки І на бітумі 70/100 товщиною 0,07м;

-          розлив бітумної емульсії ЕКШ – 50 із розрахунку 0,4л/м2;

-          верхній шар покриття із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки І на бітумі БНД70/100 товщиною 0,05м.

            Такий же тип покриття застосовано на з’їздах.

 

Характеристика впливів на навколишнє середовище.

При експлуатації: очікується збільшення інтенсивності.

Інтенсивність дорожнього руху: існуюча середньорічна добова – 527 авт./добу; на 2039 рік – 872 авт./добу.

Очікувана кількість викидів забруднюючих речовин в повітряне середовище перспективного стану дороги становитиме: діоксид азоту 0,2219 т/рік оксиду вуглецю 1,51т/рік, сажі 0,0118т/рік, діоксид сірки 0,0041 т/рік.

Очікувані концентрації забруднюючих речовин в приземному шарі атмосфери на межі найближчої житлової забудови не перевищують нормативних (1ГДК).

Розрахунковий еквівалентний рівень шуму на межі найближчої житлової забудови (8,0 м від кромки дороги) - 45,6 дБА, що не перевищує допустимий рівень шуму для денного часу (55дБА).

Вплив при будівництві – технологічні процеси короткотривалі, вплив - тимчасовий.

Будівельні роботи передбачається виконувати з використанням дорожньо-будівельних та транспортних машин; потреба в паливі становитиме: дизельного палива 38,14 т, бензину 7,46 т, передбачаються земляні роботи з виїмки та зворотної засипки грунту обсягом 22000 т та щебеню 6000 т.

Протягом періоду виконання будівельно-монтажних робіт тимчасово будуть діяти нестаціонарні та неорганізовані джерела викидів забруднюючих речовин під час спалювання палива в двигунах внутрішнього згорання будівельних машин та механізмів (вихлопні гази, які будуть містити забруднюючі речовини: оксиди азоту, оксид вуглецю; метан, сажу та сірчистий ангідрид); під час виконання земляних робіт (пил).

Загальна кількість викидів забруднюючих речовин при роботі ДВЗ будівельних машин та механізмів складатиме 4,765т т за період будівництва, речовин у вигляді твердих суспендованих твердих частинок 0,224 т.

За результатами розрахунків розсіювання забруднюючих речовин в атмосферному повітрі очікувані викиди забруднюючих речовин - в межах встановлених ГДК населених місць.

Під час роботи будівельних машин очікуваний  рівень шуму складатиме 45,6 дБА, що не перевищує допустимий рівень шуму для денного часу.

Охорона поверхневих і підземних вод.

Ділянка капітального ремонту дороги знаходиться за межами водоохоронних зон водних об’єктів.

Для перепуску зливових та талих вод з однієї сторони дороги на іншу та для запобігання підтоплення і руйнування земляного полотна на ділянці капремонту дороги наявні існуючі водопропускні труби, які розташовані в понижених місцях (логах). Робочим проектом передбачено ремонт водопропусків, а саме розчищення входів та виходів з з.б. труб від замулення та їх укріплення.

Тимчасове водопостачання для господарсько-питного водоспоживання та пилопригнічення передбачається привозною водою.

На період будівництва передбачено встановлення біотуалету для накопичення господарсько-побутових стічних вод; з подальшим вивезенням на на очисні споруди м. Прилуки.

Охорона земель та грунтів.

Робочим проєктом передбачені заходи щодо збереження рослинного шару грунту загальним об’ємом 2010,80м3, з наступним його використанням на укріплення узбіч та укосів земляного полотна.

Очікувана кількість відходів за період будівництва становитиме: уламки асфальтобетону (4510.2.9.04, IV клас небезпеки) – 426,05 т; бетону (4510.1.1.01, IV клас небезпеки) 5,9 т; відходи деревини: гілки та чагарник (0101.2.1.03, IV клас небезпеки) 31,36 т; шляхи утилізації - вивезення на Прилуцьке міське звалище.

Охорона об’єктів рослинного і тваринного світу, природоохоронних територій та об’єктів, пам'яток історії і культури, оточуючих об'єктів техногенного середовища.

Робочим проєктом передбачається знесення зелених насаджень, які знаходяться в смузі відведення автомобільної дороги.

Актом спеціального обстеження пришляхових насаджень передбачається вирубка зелених насаджень та чагарнику, які знаходяться ближче до крайки проїзної частини ніж 7м та 4м відповідно (вимога ДБН В.2.3-4:2015) та становлять загрозу для безпеки дорожнього руху.

Згідно Акту спеціального обстеження пришляхових насаджень, комісією від 02.02.2022 під порубку підпадає 2028 шт. дерев та чагарник на площі 4,8 га; актом не передбачена відновлювальна вартість зелених насаджень.

Роботи з капітального ремонту будуть проводитись в існуючих межах автомобільної дороги, глибина улаштування ровика поширення - до 0,20м.

Підземні та наземні споруди відсутні.

Об`єкти природно заповідного фонду відсутні.

Роботи з капітального ремонту не вплинуть на елементи техногенного середовища, пам’ятники архітектури та історії.

Охорона праці.

         Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С251901 Пручаї-Охиньки-Дігтярі на ділянках км 1+917 - км 2+157, км 2+237 - км 6+183» виконано з діючими нормативними актами в будівництві та передбачає ведення будівельних, монтажних і вантажно-розвантажувальних робіт, а також транспортування матеріалів і конструкцій із широким застосуванням усіх заходів з охорони праці для проведення будівельно-монтажних робіт, у відповідності з вимогами ДБН А3.2.2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12) «ССБП. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення».

        Проект розроблено відповідно до закону України «Про охорону праці» і передбачає проектні рішення по створенню безпечних і нешкідливих умов праці, засобів колективного та індивідуального захисту, що виключають виникнення нещасних випадків і аварій.

 

Кошторисна частина.

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 26.03.2023 складала –  153461,064 тис. грн; у тому числі: будівельні роботи – 118401,296 тис. грн; інші витрати – 35059,768 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проєктом, складено згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 26.03.2023 складає – 152289,027 тис. грн; у тому числі: будівельні роботи – 117450,861 тис. грн; інші витрати – 34838,166 тис. гривень.

Відмічається, що проектна документація виконана із дотриманням вимог ДБН А.2.2-3-2014. При цьому, в процесі проведення експертизи ТОВ «СіверЕксперт», проектною організацією за погодженням із замовником в проект внесено зміни і доповнення.

         За результатами розгляду проектної документації  «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С251901 Пручаї-Охиньки - Дігтярі на ділянках км 1+917 - км 2+157, км 2+237 - км 6+183» встановлено, що зазначена документація розроблена з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного  доступу осіб з інвалідністю  та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення, кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення, екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки.

 

Головний експерт

 

 

 

 

Віктор Єфімов


 

(підпис)

(кваліфікаційні сертифікати АЕ №007030, АЕ 000220)


 

Відповідальні експерти

 

 

 



 

 

 

 

Юрій Алєксєєв

 

 

(підпис)

(кваліфікаційний сертифікат АЕ № 007031)

 

 

 

 

 

 

Тетяна Тичина

 

 

(підпис)

(кваліфікаційний сертифікат АЕ № 005239)

 

 

 

 

 

 

 

Валентина Отрошко

 


(підпис)

(кваліфікаційний сертифікат АЕ № 002277)

 

 

Дата видачі: 26.04.2023

Розділи