1 редакція від 05.06.2023 2 редакція від 04.10.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8443-9142-6090-7941
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07-0047/01-23 від 06.06.2023
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Закарпатській області (35851205) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Маяковського (нова назва – Залізнична) в м.Перечин. Коригування
Код проектної документації
PD01:7704-4120-6831-6469 Зміни №2 №09/23 від 2023-05-01 (видав ЗВКП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:8443-9142-6090-7941
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
03.05.2023 8315.826 6677.555 1638.271 22.535 22.535

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Ужгородський район, Перечинська територіальна громада, м. Перечин (станом на 01.01.2021), вулиця Залізнична (Маяковського) не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04351274)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерного забезпечення
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ХУДЗЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ (АЕ 006386, АЕ 000182)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЄРКА ЮЛІЯ ЙОСИПІВНА (АЕ 004007)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
Малісевич Марія Володимирівна (АЕ 000109, АЕ 006370)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Сірко Михайло Васильович (АЕ 000157, АЕ 006379)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7704-4120-6831-6469
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
01.05.2023
Номер проектної документації
09/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект Капітальний ремонт вул. Маяковського (нова назва – Залізнична) в м.Перечин. Коригуваннярозроблений Закарпатським ВКП ДП "Укрдіпродор", ГІП Марія Тютченко , кваліфікаційний сертифікат АР№013982, на підставі завдання на проектування, затвердженого  головою Перечинської міської ради, акту обстеження та дефектного акту.

Клас наслідків СС2. Сукупний показник СС2.

Робочий проект Капітальний ремонт вул. Маяковського в м. Перечин” розглядався філією ДП «Укрдержбудекспертизи» в Закарпатській області в 2017 році. За отриманим експертним звітом №07-0407-17 від 14.04.2017 кошторисна вартість будівництва склала 2532,192 тис. грн.

Робочий проект затверджено. Будівництво не розпочато.

Коригування робочого проекту виконано на підставі завдання на проектування, яким передбачено зміна конструкції дорожнього одягу, заміна матеріалу укріплення узбіччя, заходи з  організації дорожнього руху та складання кошторисної документації в поточних цінах з урахуванням змін у ціноутворенні.

В основу розробки проекту покладені матеріали обстеження та замірів в натурі.

Існуюча вулиця має такі параметри:

- ширина земляного полотна - 6,50-10,30 м;

- ширина проїзної частини -        4,50-9,0 м;

- існуюче покриття - асфальтобетонне та щебеневе;

- довжина вулиці, яка підлягає ремонту 0,940 км.

Вулиця Маяковського ( нова назва – Залізнична) розміщена в центрі м. Перечин. Початок вулиці ПК 0+00 прийнято на кромці вул. Центральна. Кінець вул. Маяковського ПК 9+40 прийнято на з.б трубі і примикає до вул. Б.Хмельницького. Поперечний профіль частково бордюрний. Довжина асфальтобетонного покриття 867 м при ширині 4,50-9,0 м, на асфальтобетонному покритті спостерігається ямковість, глиб. ям до 5 см, тріщинуватість, лущення верхнього шару покриття та відсутність поперечного профілю проїзної частини, зруйнована кромка на окремих ділянках. На щебеневому покритті, довж. 73 м спостерігається велика ямковість, окремі ями глиб, до 8 см та відсутність поперечного та поздовжнього профілю проїзної частини. Вздовж вулиці в межах від вул. Центральна до вул. Гагаріна прокладені існуючі колектори к/мережі, водогін, кабелі силові та зв’язку. Водовідвід незабезпечений, кількість існуючих (4шт.) зливоприймальних колодязів недостатня. На довжині 295 м зруйновані - бетонні бордюри. Існуюче асфальтобетонне покриття на тротуарі, довжиною 115 м справа та 103 м зліва при ширині 2,80-4,20 м зруйноване, спостерігається відсутність поперечного профілю та ямковість. Біля вокзалу відсутній дорожній одяг на поширенні проїзної частини, довжиною 70 м, сер. шириною 1,10 м. Завищені узбіччя на ділянці довж. 18 м та відсутній кювет, довж. 98м зліва. Існуючий тротуар на діл. ПК3+14 – ПК3+55 справа із асфальтобетонним покриттям, стан хороший. Тротуар біля вокзалу із щебеневим покриттям, стан незадовільний.

Проектні рішення.

Робочим проектом передбачено влаштування бордюрного поперечного профілю вулиці на ділянці 297 м, влаштування зливоприймальних колодязів та кювету для покращення водовідведення, влаштування покриття на тротуарах із плитки ФЕМ.

Земляне полотно та дорожній одяг.

На ділянці ПК0+00 - ПК2+68  передбачено влаштування дорожнього одягу на поширенні, а саме: нижній шар основи із щебеневої суміші С5 товщ. 21 см, верхній шар основи із щебеневої суміші С7 товщиною 12 см;  вирівнювання поперечного профілю існуючої проїзної частини асфальтобетоном, сер. товщ. 3 см. По  a/б покриттю влаштовується розлив бітумної емульсії  ЕКШ-50 0,4л/м2.

Покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ на бітумі БНД 50/70 товщ. 5 см на всю ширину проїзної частини. Перед  влаштуванням покриття вздовж бордюру на ширину 2,0 м передбачено фрезерування для надання поперечного ухилу проїзній частині.

На ділянці  ПК2+68 до ПК3+41 передбачено виправлення профілю щебеневої основи із добавленням нового щебеневого матеріалу сер. товщ. 5 см, розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2. Покриття влаштовується із гарячого  дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ на бітумі БНД 50/70 товщ. 5 см.

На ділянці ПК3+41- ПК3+60 передбачено  по існуючому а/б покриттю розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4л/м2. Покриття влаштовується із гарячого  дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ на бітумі БНД 50/70 товщ. 5 см.

На ділянці ПК3+60 - ПК5+10 передбачено влаштування дорожнього одягу на поширенні, а саме: нижній шар основи із щебеневої суміші С7 товщ. 21 см, верхній шар основи із щебеневої суміші С7 товщиною 12 см;  вирівнювання поперечного профілю існуючої проїзної частини асфальтобетоном, сер. товщ. 3 см. По  a/б покриттю влаштовується розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4л/м2. Покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ на бітумі БНД 50/70 товщ. 5 см на всю ширину проїзної частини. Перед  влаштуванням покриття вздовж бордюру на ширину 2,0 м передбачено фрезерування для надання поперечного ухилу проїзній частині.

На ділянці ПК5+10 - ПК9+40 передбачено по існуючому а/б покриттю розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4л/м2. Покриття влаштовується із гарячого  дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ на бітумі БНД 50/70 товщ. 5 см.

Перед влаштуванням дорожнього одягу проектом передбачено фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на глибину до 2 см-4 см.

Узбіччя передбачено укріпити відфрезерованим матеріалом та сумішшю С7 середньою товщиною 5 см на ширину 1 м. 

Поперечний профіль вулиці прийнятий двосхилий 25%о, узбіччя – 40%о.

Тротуари.

На існуючих тротуарах від ПК0+00 до ПК1+15 справа та ПК0+00 до ПК1+03 зліва передбачено влаштування покриття із плитки ФЕМ, товщ. 6 см на шарі основи із піщано-цементної суміші в співвідношенні 3:1. На ділянці ПК1+85-ПК2+36 влаштовується новий тротуар, з попереднім виправленням існуючої щебеневої основи. Далі конструкція така ж, як і на існуючих тротуарах.

Тротуар проходить вздовж дороги, де передбачено влаштування бордюру БР 100.30.15, який встановлюється на 15 см вище проїзної частини. Край тротуару та вихід на пішохідний перехід позначено смугою з тактильної плитки.

Тротуари на ПК1+15 – ПК3+50 справа в хорошому стані. Поребрики ставляться біля існуючих дерев та на торцях тротуару.

Поперечний ухил тротуару 20%о.

Зливоприймальна каналізація.

Для забезпечення водовідводу робочим проектом передбачено влаштувати зливоприймальні колодязі в кількості 8 шт., які підключаються до існуючих оглядових колодязів.

Висоту зливоприймальних колодязів прийнято 1,13 м. Шахта колодязя прийнята із готових з/б блоків. Решітка зливоприймального колодязя чавунна. Ухил труб віток до оглядових колодязів прийнятий 20%о. Поліетиленові труби ПВХ діам. 250мм укладаються на шар із висівок товщ.10 см з улаштуванням захисного шару із висівок товщ. 30 см. Ущільнення захисного шару виконується вручну.

На ПК 2+09 передбачено додатково влаштування оглядового колодязя КК-5. Кришки існуючих колодязів піднімаються до рівня проектованого покриття проїзної частини вулиці та тротуару.

Кювети.

Існуючі кювети з ПК3+50 по ПК4+18 укріплюються з.б. плитами 0,5x0,5 м на щебеневій основі , товщ.10 см із-за крутизни ухилу 1:1, так як кювет розміщений в стиснених умовах між колією та вулицею. На продовженні існуючого кювету влаштовується кювет з ПК4+18 до ПК5+ 14 для покращення водовідведення.

Дорожні знаки, розмітка.

Для забезпечення візуальної орієнтації учасників дорожнього руху робочим проектом передбачено влаштування розмітки. Розмітка проїзної частини виконується

нітрофарбою з мікросклокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки, витрата становить 300 г/м2.

Перед пішохідними переходами передбачено встановлення металевих обмежувальних стовпчиків: по 2 штуки справа і зліва на один пішохідний перехід.

Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено, влаштування дорожніх знаків І типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. Всього встановлюється  17 дорожніх знаків.

Для забезпечення руху пішоходів  передбачені пішохідні переходи,а для безпечного руху пішоходів  та зниження швидкості руху транспортних засобів влаштовується пандусне поперечне підвищення із асфальтобетону товщ. 7 см в кількості 2 шт.

Безперешкодний рух маломобільних груп населення проектними рішеннями забезпечується шляхом влаштування пониженого бордюру та тактильної плитки на торцях тротуару та в місці влаштування пішохідних переходів.

Робочим проектом передбачено дотримання вимог чинних нормативних документів щодо пожежної безпеки та охорони праці при виконанні будівельних робіт, екології, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, надана оцінка впливу на навколишнє середовище.

 

Кошторисна документація

 

Заявлена кошторисна вартість капітального ремонту була визначена в поточних цінах станом на 09.02.2023 і складала 8380,598 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи 6734,602 тис. грн., інші витрати – 1645,996 тис. гривень.

Із загальної кошторисної вартості за довідкою замовника станом на 06.10.2022 виконано 22,536 тис. грн., в тому числі інші витрати – 22,536 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

Загальна кошторисна вартість капітального ремонту у поточних цінах станом на 03.05.2023 складає 8315,826 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 6677,555 тис. грн., інші витрати – 1638,271 тис. гривень.

Із загальної кошторисної вартості за довідкою замовника станом на 03.05.2023 виконано 22,535 тис. грн., в тому числі інші витрати – 22,535 тис. гривень.

Відмічається, що робочий проект «Капітальний ремонт вул. Маяковського (нова назва – Залізнична) в м.Перечин. Коригування» виконано згідно з ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». При цьому, в процесі проведення експертизи філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області проектною організацією до робочого проекту внесені зміни і доповнення.

Розділи