Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
м. Київ , Святошинський район, ділянка дороги Т-10-27 Київське півкільце від Жулянського шляхопроводу до повороту у м. Вишневе | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (03359026) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ВОЙТОВИЧ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА (АЕ 005991) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
МАЗУР ГАЛИНА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 005548) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245) |
Головний експерт проекту |
З питань охорони праці
|
МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АР 009888, АР 011742, АЕ 006683, АЕ 006962) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
(ГІП – Черкаска Тетяна Вікторівна кваліфікаційний сертифікат серія АР № 013599, дата видачі 09.11.2017р.),
розроблено на підставі:
- договору на виконання робіт з коригування
проектно-кошторисної документації;
- наказу Департаменту транспортної
інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації)від 28.04.2023 № Н-84 "Про внесення змін до наказу
Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської
ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 березня 2023 року №
Н-46"
Вихідні дані
для проектування:
- завдання на коригування
проектно-кошторисної документації по об’єкту;
- технічні умови КК «Київавтодор» на
відведення поверхевих стічних вод системами поверхневого водовідведення від
26.07.2021 р. № 12-07-21/ТУ;
- технічні умови КП «Київміськсвітло»
на проектування електромереж зовнішнього освітлення від 01.07.2021 р. № 39-2;
- лист Національної поліції України
Управління патрульної поліції у м. Києві від 26.08.2021 р. №
30466/41/11/10/02-2021;
Технічні і
конструктивні рішення при розробці робочого проекту з будівництва велосипедної
доріжки визначалися на підставі:
- технічного звіту про
топографо-геодезичні вишукування, виконаного ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ» в 2021 році на
замовлення ТОВ «ІПІТ»;
- технічного звіту про гідрогеологічні
вишукування, виконаного ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ» в 2020 році на замовлення ТОВ
«ІПІТ»;
- Технічний звіт з обстеження
конструкцій існуючого підземного проходу на об’єкті «Капітальний ремонт ділянки
дороги Т-10-27 Київське півкільце від Жулянського шляхопроводу до повороту у м.
Вишневе» виконаного ТОВ «ВАРТО» в 2021 році на замовлення ТОВ «ІПІТ».
Замовником
проєктної документації – КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ «КИЇВАВТОДОР»
Генеральний
проєктувальник –Товариство
з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ»
Стадійність проєктування – робочий проєкт (РП).
Клас наслідків (відповідальності)
об’єкту СС3.
Замовником
експертизи робочого проєкту –Товариство
з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ»
Експертиза
РП виконана на підставі договору № 441/е/23 від
26.05.2023р.
Звіт №441/е/23 виданий Східною
філією Державного підприємства «Державний науково-дослідний та
проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» читати водночас зі
звітом виданим Східною філією Державного підприємства «Державний
науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ»
№10-0813-21 від 18.12.2021р.
Після виходу звіту №441/е/23, економічні
показники експертного звіту виданого Східною філією Державного підприємства
«Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут
«НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» №10-0813-21 від 18.12.2021р. вважати недійсними.
Метою проєкту є підвищення
транспортно-експлуатаційних показників автомобільної дороги, розвиток
пішохідно-велосипедної інфраструктури міста Києва та підвищення умов безпеки
руху.
Основні роботи, які передбачені проектною
документацією:
-
капітальний
ремонт проїзної частини;
-
капітальний
ремонт існуючого підземного пішохідного переходу;
-
капітальний
ремонт пішохідного тротуару;
-
влаштування
велосипедної доріжки;
-
влаштування
місць для тимчасового зберігання автомобілів;
-
реконструкція
існуючого світлофорного об’єкту на пересічені вул. Трублаїні з проектною
дорогою;
-
влаштування
нових автобусних зупинок;
-
благоустрій
прилеглої до проїзної частини вулиці території;
-
водовідведення
поверхневих стічних вод з проїзної частини, велосипедної доріжки, тротуару та
територій, які мають тверде покриття;
-
заходи
щодо створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та
інших маломобільних груп населення;
-
облаштування
технічними засобами організації дорожнього руху;
-
облаштування
велосипедних переїздів світлофорним регулюванням;
-
перевлаштування
системи існуючого зовнішнього електроосвітлення.
Робочий проект виконаний з дотриманням вимог
законодавства,
будівельних норм, нормативно-правових актів з
охорони праці, державних стандартів і правил, у тому числі нормативів з питань
створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших
мало мобільних груп населення.
Кошторисна частина
будівельні роботи – 1051849,908 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 2217,775 тис.грн.;
інші витрати –
253199,316 тис. грн.
Із
загальної кошторисної вартості станом на 17.05.2023 р. виконано –
11 621,214 тис.грн., у тому числі:
інші
витрати – 11621,214 тис.грн.
Кошторисна
документація складена із застосуванням:
-
Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на монтаж устаткування,
технологічних трубопроводів, контроль якості зварних з'єднань. КНУ РЕКНму; - Збірники ресурсних елементних кошторисних
норм на ремонтно - будівельні роботи. КНУ РЕКНр; - Розрахунки витрат ресурсів на
ремонтно-будівельні роботи на автомобільних дорогах загального користування; - Збірники ресурсних елементних кошторисних
норм на будівельні роботи. КНУ РЕКНб; |
|
|
Середньомісячна
заробітна плата на 1 працівника в режимі повної зайнятості (при
середньомісячній нормі тривалості робочого часу 171,17 люд./год і розряді робіт
3,8) – 18000,00 грн.
В
процесі розгляду проєктної документації робочого проєкту, зроблений ряд
зауважень і пропозицій, які доведені до проєктувальника в письмовій формі. По
наданим зауваженням дано пояснення, в кошторисну частину внесені зміни,
доповнення. В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась
на 7 504 ,299 тис. грн.
Міцність, надійність та довговічність об’єкта
будівництва,його експлуатаційна безпека.
Робочий
проєкт відповідає вимогам міцності, стійкості та надійності згідно до
будівельних норм та стандартів.
При
реалізації робочого проєкту «Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від
Жулянського шляхопроводу до повороту у м. Вишневе» (Коригування),
гарантована безпечна для життя і здоров’я людей експлуатація об’єкту.
За
результатами проведеної в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта
будівництва та її кошторисної частини експертизи робочого проєкту «Капітальний
ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від Жулянського шляхопроводу
до повороту у м. Вишневе»
(Коригування) в проєкт внесені зміни та
доповнення.
До
проведення експертизи проєктної
документації не залучались експерти з питань ядерної та радіаційної безпеки;
експертиза за цим напрямом не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для
поводження з радіоактивними матеріалами та відходами від них.
Відповідальність
за внесення змін до проєктної документації покладається на генерального
проєктувальника.
Замовник
експертизи несе відповідальність згідно з законодавством, за достовірність
узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.
Розділи
![](files/tmp/qr/4e2429658bb78d7bac582b6a3c79af20.png)