Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2539-4796-5499-0997
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0312/23 від 29.09.2023
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Сирий Потік в с. Кам'яниця Ужгородського району
Код проектної документації
PD01:6929-1681-1379-7098 №2335 від 2023-08-23 (видав ШИЯН ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:2539-4796-5499-0997
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
25.09.2023 7436.209 6021.481 0 1414.728

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Ужгородський район, Оноківська територіальна громада, с. Кам'яниця (станом на 01.01.2021), вулиця Сирий Потік не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ОНОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04350168)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ПАВЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 000496, АЕ 004314, АЕ 007182)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6929-1681-1379-7098
Орган, що видав
ШИЯН ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
23.08.2023
Номер проектної документації
2335
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

  Робочий проект розроблений у 2023 ФОП Шиян В. Г. – генеральний проектувальник, ГІП Шиян В. Г., кваліфікаційний сертифікат АР №018098 від 09.12.2021 року, на підставі акту технічного обстеження та завдання на проектування, затвердженого замовником.

   Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2. Сейсмічність ділянки будівництва – 7 балів.

       Початок ділянки капітального ремонту ПК0+00 прийнято на віддалі 10,0 м від кромки дорожнього покриття вул. Добровольців,  кінець ПК14+90 прийнято на примиканні до існуючого відремонтованого покриття в минулі роки. Довжина обстеженої ділянки 1490,0 м, ширина проїзної частини перемінна - 4,5-5,0 м, ширина земляного полотна 6,5-8,0 м. В плані дорога криволінійна, видимість на поворотах та примиканнях забезпечена. Поперечний профіль - безбордюрний.

Частина дорожнього покриття із 5 ділянок, загальною довжиною 378,0 м, відремонтована в минулих роках та знаходиться в задовільному стані. На інших ділянках склалися несприятливі умови проїзду  автомобільного транспорту – існуюче асфальтобетонне покриття знаходиться в незадовільному стані, спостерігаються вибоїни, ямковість, відсутній ухил у поперечному профілі, деформації земляного полотна відсутні. Узбіччя місцями завищені, що перешкоджає водовідведенню води з дороги. До обстеженої ділянки примикають бічні вулиці у кількості 6 шт. В межах обстеженої ділянки розташована одна автобусна зупинка. Покриття заїзної кишені автобусної зупинки – щебеневе, відсутній посадковий майданчик. Кювети замулені, що призводить до перезволоження земляного полотна дороги, та потребують розчистки.

 Вісь ділянки ремонтованої вулиці проходить по осі існуючої вулиці. Ширина дорожнього полотна прийнята існуюча 4,5-5,0 м. Штучні споруди знаходяться в задовільному стані. Відновлення відкритого водовідведення досягається шляхом зрізки завищених узбіч, поглибленням існуючих кюветів відповідно до норм (на 20 см нижче рівня низу дорожнього одягу) для забезпечення водовідведення із низу дорожнього одягу. Для запобігання розмиву узбіччя на ділянці від ПК0+85 до ПК1+27 справа передбачено укріплення узбіччя асфальтобетоном АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 товщиною 4,0 см  на ділянці загальною довжиною 36,0 м. Розчистка існуючих споруд на в’їздах у двори передбачена силами власників будинків.

Робочим проектом передбачено відновлення покриття проїзної частини на ділянках ПК0+00-ПК0+10, ПК3+45-ПК3+59, ПК9+75-ПК10+35, ПК11+07-ПК14+90 загальною довжиною 467,0 м по типу 1 – фрезування існуючого асфальтобетонного покриття товщиною 3см,  розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із витратою  0,36 л/м2; виправлення профілю асфальтобетоном АСГ.Др.Щ.А.НП.І середньою товщиною 3 см, покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70   товщиною 5,0 см. На ділянках ПК0+85-ПК2+59, ПК4+17-ПК5+08, ПК6+50-ПК7+35, ПК8+55-ПК9+58, ПК10+35-ПК11+07 загальною довжиною  525,0 м прийнято по типу 2 – ремонт кромки, розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із витратою  0,36 л/м2, виправлення профілю асфальтобетоном АСГ.Др.Щ.А.НП.І середньою товщиною 3,0 см, покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70  товщиною 5,0 см.

Тип 3 конструкції дорожнього одягу прийнято на ділянці ПК7+35-ПК8+55 довжиною  120,0 м - розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із витратою  0,36 л/м2, покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70   товщиною 5,0 см.

Конструкція дорожнього одягу на автобусній зупинці, з’їздах (6 шт.) на ПК4+15, 5+26, 5+75, 8+61, 9+71, 13+30  наступна: виправлення профілю основ щебеневих з додаванням нового матеріалу щебенево-піщаної суміші С-7 товщиною 10 см, покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 товщиною 5,0 см. Покриття влаштовується в межах  заокруглення кривих у плані.

Поперечний профіль вулиці прийнятий існуючий - двосхилий. На ділянці від ПК7+35 до ПК8+55 профіль вулиці односхилий. Поперечний ухил проїзної частини прийнятий 25‰, узбіччя - 40‰. Частина узбіччя укріплюється щебеневими висівками шириною 0,5 м та товщиною 5 см по обидві сторони проїзної частини. На ділянці ПК0+82 до ПК1+42 справа передбачено укріплення узбіччя асфальтобетоном АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70  товщиною 4,0 см на ділянці загальною довжиною 60,0 м (до посадкового майданчика).

На ПК 1+48 на автобусній зупинці передбачено влаштування посадкового майданчику. Ширина заїзної кишені 3,5 м із відгонами по 15,0 м. Полоса гальмування  довжиною 10,0 м та посадковий майданчик по периметру відокремлюються бетонним бордюром типу БР100.30.15 на бетоні класу С12/15, пішохідна зона відмежовується поребриком типу БР100.20.8. Поперечний ухил прийнятий 20‰ в сторону проїзної частини. Посадковий майданчик прийнятий довжиною 12,0 м та шириною 2,0 м із наступною конструкцією: покриття із плитки ФЕМ товщиною 4,5 см на  щебеневій основі товщиною 12 см та  піщано-цементній  суміші у співвідношенні 3:1 товщиною 5 см. На посадковому майданчику передбачено влаштування попереджувальних тактильних смуг з  тактильної плитки.

Горизонтальна розмітка проїзної частини передбачена фарбою з мікрокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки, витрата становить 300 г/м2.

Безперешкодне пересування маломобільних груп населення та батьків з дитячими візками забезпечується безбордюрним профілем земляного полотна. На посадковому майданчику передбачено попереджувальні тактильні смуги з  тактильної плитки.

Заявлена кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 25.08.2023 року складала 7497,005 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 6065,594 тис. грн., інші витрати – 1431,411 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної частини встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021 року.

Загальна кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 25.09.2023 року складає 7436,209 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 6021,481 тис. грн., інші витрати – 1414,728 тис. гривень.

При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких, до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.

Розділи