1 редакція від 30.05.2023 2 редакція від 29.09.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3933-8959-8107-3743
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0061/21 від 26.03.2021
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вулиць Миру, Борканюка, Л. Українки, Київська в с. Крива Тячівського району
Код проектної документації
PD01:3555-0334-9334-1544 Зміни №3 №02/21 від 2021-02-08 (видав ЗВКП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:3933-8959-8107-3743
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
23.03.2021 8568.184 6885.248 0 1682.936

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Тячівський район, Тересвянська територіальна громада (UA21080130000093757) , вулиці Миру, Борканюка, Л. Українки, Київська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТЕРЕСВЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04349610)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ПАВЛІВ ОЛЕГ ТАРАСОВИЧ (АЕ 007322, АЕ 005048, АЕ 005268)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3555-0334-9334-1544
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
08.02.2021
Номер проектної документації
02/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблений у 2021 році Закарпатським ВКП ДП «Укрдіпродор» - генеральний  проектувальник, ГІП – Пілюгіна Л. М., кваліфікаційний сертифікат АР №013971 від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту обстеження та дефектного акту.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва - СС2. В основу робочого проекту покладені матеріали обстеження та обмірів, проведених в натурі.

Вулиця Миру – зальна довжина 671,0 м, в т. ч.  на ділянці довжиною 491,0 м  ширина проїзної частини 4.0 м, на ділянці довжиною 180,0 м  - 3,0 м. Покриття  на проїзній частині – гравійне. Стан гравійного покриття незадовільний, відмічена ямковість з глибиною ям до 12см та колійність, відсутній поперечний профіль проїзної частини. Ширина проїзної частини вулиці обмежена існуючою лінією забудови. Водовідвід забезпечений частково за рахунок ухилу місцевості, відсутній перепуск води на км 0+003, існуюча з/б труба на км 0+083 зруйнована. Існуючі з’їзди в кількості 2-х штук - із існуючим гравійним покриттям та штучними спорудами.  З‘їзд на кладовище довжиною 6,0 м при ширині покриття 4,0 м - з гравійним покриттям; відмічена ямковість на покритті, стан покриття незадовільний. На ділянці км 0+562 – км 0+671 відмічений значний поздовжній ухил вулиці. Відсутні дорожні знаки.

Вулиця Борканюка – загальна довжина - 321,0 м. На проїзній частині шириною 4,0 м - покриття гравійне. Стан покриття незадовільний, відмічена ямковість з глибиною ям до 15см та значна колійність, відсутній поперечний профіль проїзної частини. Ширина проїзної частини вулиці обмежена існуючою лінією забудови. Водовідвід забезпечений частково за рахунок ухилу місцевості, кювети розміщені за межами існуючої огорожі, відсутній кювет на ділянці км0+260 – км 0+321 зліва та справа, відсутній перепуск води на км 0+100, існуюча з/б труба на км 0+001 завищена та зруйновані кільця, на км 0+260 існуюча труба у хорошому стані. З’їзди на даній вулиці відсутні. Вулиця Борканюка пересікає вулицю Л. Українки. Відсутні дорожні знаки.

Вулиця Л. Українки - загальна довжина - 802,0 м, в т. ч.  на ділянці довжиною 40,0 м  ширина проїзної частини 4,5 м, на ділянці довжиною 406,0 м  - 4,0 м,  на ділянці довжиною 285,0 м - 3,0 м. Покриття  на проїзній частині – гравійне. Стан покриття незадовільний, відмічена ямковість з глибиною ям до 12 см та колійність, відсутній поперечний профіль проїзної частини. На ділянці км0+040- км 0+111 довжиною 71,0 м при ширині проїзної частини 4,5 м існуюче асфальтобетонне покриття у хорошому стані. Водовідвід забезпечений частково за рахунок ухилу місцевості, водовідвід з проїзної частини ускладнений із-за завищених узбіч. Кювети відсутні. Відсутній перепуск води на км 0+520 в пониженому місці, існуюча з/б труба на км 0+012 зруйнована. На з’їзді км 0+517 не забезпечений перепуск води. Існуючі з’їзди в кількості 2 –х штук - км0+303 на кладовище із існуючою трубою, км 0+517 у вулицю без  штучної споруди. Покриття на з’їздах гравійне, відмічена ямковість  на покритті, стан покриття незадовільний. На км 0+045 вулиця пересікає вулицю Борканюка із гравійним покриттям. На ділянці км 0+710 – км 0+802 відмічений значний поздовжній ухил вулиці. Ширина проїзної частини вулиці обмежена існуючою лінією забудови. Відсутні дорожні знаки.

Вулиця Київська - загальна довжина - 390,0 м. На проїзній частині шириною 4,0 м покриття щебеневе. Стан покриття задовільний, відмічена незначну ямковість при глибині ям до 3 см, відсутній поперечний профіль проїзної частини. Ширина проїзної частини вулиці обмежена існуючою лінією забудови. Водовідвід забезпечений за рахунок ухилу місцевості в стислих умовах та існуючим бетонним лотком вздовж огорожі. На км 0+003 існуюча труба у хорошому стані. З’їзди на даній вулиці відсутні. Відсутні дорожні знаки. Розрахункову швидкість відповідно до умов місцевості прийнято 30 км/год. Вулиці пролягають в рівнинній та пересічній місцевості і відносяться до категорії житлових вулиць.

Вулиця Миру (проектні рішення) - початок капітального ремонту вулиці км0+000 прийнятий на кромці а/д Тересва – Нересниця. Кінець капітального ремонту вулиці прийнятий на км0+671, кромка проїзної частини вулиці Соборна. Довжина вулиці – 671,0 м. Вісь вулиці прокладена по осі існуючої проїзної частини. Ширина проїзної частини прийнята  4,0 м. Поширення існуючої проїзної частини на 1,0 м передбачено на ділянці км0+491 – 0+671 довжиною 180,0 м. Ширина земляного полотна складає 6,0 м. Водовідведення забезпечується існуючими ухилами місцевості із-за стислих умов при незначній ширині між існуючими лініями огорожі та влаштуванням бетонного збірного лотка шириною 0,4 м на ділянці км0+003 – км0+562 справа. Додатково передбачено влаштування кювету зліва відносно осі вулиці на ділянках км 0+083-км 0+211 та  км 0+607-км 0+671. На км 0+003 для перепуску води влаштовується металева труба діаметром 0,5 м із-за неможливості пониження, також передбачено металеву трубу діаметром 0,5 м на км 0+083 взамін зруйнованої з/б труби.

Робочим проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

на ділянці км0+000 – км0+491:

- виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

- влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 15 см;

 - по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

 на ділянці км0+491-км0+671:

 - влаштування ровика поширення шириною 1,0 м, 

- по існуючому гравійному покриттю шириною 3,0 м  виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

- влаштування основи із фракційного щебня товщиною  15 см в ровику поширення;

- влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 15 см на ширину проїзної частини 4,0 м;

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

на з’їзді км 0+606 до кладовища довжиною 6м:

- виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

- влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 15 см;

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

З’їзди у вулиці Київська та Борканюка не облаштовуються. Укріплення узбіччя передбачено щебінь-висівками середньою товщиною 5 см шириною 1,0 м та досипка узбіччя ґрунтом. 

Вулиця Борканюка (проектні рішення) - початок капітального ремонту вулиці км0+000 прийнятий на кромці проїзної частини  вулиці Миру. Кінець капітального ремонту вулиці прийнятий на км0+321. Вісь вулиці прокладена по осі існуючої проїзної частини. Ширина проїзної частини прийнята в межах існуючої ширини 4,0 м. Ширина земляного полотна складає 6,0 м. На км 0+254 вулиця перетинає вулицю Л. Українки. Водовідведення забезпечується існуючими кюветами, які розміщені за існуючими огорожами земельних ділянок, додатково влаштовуються кювети на ділянці км 0+260-км 0+321 зліва та справа. На км 0+100 для перепуску води влаштовується металева труба діаметром 0,5 м внаслідок неможливості пониження, також передбачено металеву трубу діаметром 0,5 м на км 0+001 взамін завищеної зруйнованої з/б труби. На км 0+260 існуюча труба у хорошому стані і не потребує ремонту.

Робочим проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

- виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

- влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 21 см, по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

З’їзди відсутні. З’їзди на вулицю Л. Українки не облаштовуються. Укріплення узбіччя передбачено щебінь-висівками середньою товщиною 5 см шириною 1,0 м та досипка узбіччя ґрунтом.

Вулиця Л. Українки (проектні рішення) - початок капітального ремонту вулиці км0+000 прийнятий біля буд. №6 по вулиці Л. Українки. Кінець капітального ремонту вулиці прийнятий на км0+802, кромці проїзної частини вулиці Гагаріна. Довжина вулиці 802,0 м. Вісь вулиці прокладена по осі існуючої проїзної частини. Ширина проїзної частини прийнята 4,0 м. Поширення існуючої проїзної частини на 1,0 м передбачено на ділянці км0+517 – км0+802 довжиною 285,0 м. Ширина земляного полотна складає 4,5-6,0 м. Водовідведення забезпечується проектованими кюветами, влаштуванням бетонних лотків отвором 0,3х0,2м в стислих умовах при значних поздовжніх ухилах. Передбачено зрізку ґрунту на узбіччі. На км 0+520 влаштовується з/б труба діаметром 0,5 м. Існуюча з/б труба на км 0+012 демонтується і влаштовується нова з/б труба діаметром 0,5 м. Для забезпечення водовідведення на з’їзді км0+517 влаштовується з/б труба діаметром 0,5 м. Скид води зліва на км 0+802 передбачено шляхом влаштування з/б труби діаметром 0,5 м по вулиці Гагаріна.

Робочим проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

на ділянці км0+000 – км0+040, км 0+111-км0+517 загальною довжиною 446,0 м:

- виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

-  влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 15 см;

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

на ділянці км0+517-км0+802 довжиною 285м:

- влаштування ровика поширення шириною 1,0 м при глибині 0,15 м;

-  по  існуючому гравійному покриттю шириною 3,0 м  виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

- влаштування основи із фракційного щебня товщиною  15 см в ровику поширення;

- влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 15 см на ширину проїзної частини 4,0 м;

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

на ділянці км0+040- км 0+111 довжиною 71м при ширині проїзної частини 4,5м існуюче асфальтобетонне покриття у хорошому стані.

на з’їзді км 0+303 до кладовища довжиною 3,0 м та у вулицю км0+517 довжиною 4,0 м передбачено:

- виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

- влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 15 см4

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5см.

З’їзди на км 0+045 у вулицю Борканюка не облаштовуються. Укріплення узбіччя передбачено щебінь-висівками середньою товщиною 5см шириною 0,5 м та досипка узбіччя ґрунтом.

Вулиця Київська (проектні рішення) - початок капітального ремонту вулиці км0+000 прийнятий на кромці проїзної частини  вулиці Миру. Кінець капітального ремонту вулиці прийнятий на км0+390 на примиканні до вул. Карпатська. Вісь вулиці прокладена по осі існуючої проїзної частини. Ширина проїзної частини прийнята в межах існуючої ширини 4,0 м. Ширина земляного полотна складає 4,8 м. Ширина між лініями огорожі складає 5,2 м.

Водовідведення забезпечується існуючим бетонним лотком зліва відносно осі вулиці. На км 0+003 існуюча труба для перепуску води у хорошому стані і не потребує ремонту.

Робочим проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

- виправлення поперечного профілю існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу;

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

З’їзди відсутні. Укріплення узбіччя передбачено щебінь-висівками середньою товщиною 5 см шириною 0,9 м справа. Поперечний ухил узбіч прийнято 40‰, поперечний ухил проїзної частини односхилий та двосхилий з ухилом  25‰. Поперечний профіль вулиці прийнятий  двосхилий при ширині проїзної частини 4,5 м та односхилий при ширині проїзної частини  4,0 м. 

Вулиця Миру (проектні рішення) - водовідведення забезпечується існуючими ухилами місцевості із-за стислих умов при незначній ширині між існуючими лініями огорожі та влаштуванням бетонного збірного лотка шириною 0,4 м на ділянці км0+003 – км0+562 справа. Додатково передбачено влаштування кювету зліва відносно осі вулиці на ділянках км 0+083-км 0+211 та  км 0+607-км 0+671. На км 0+003 для перепуску води влаштовується металева труба діаметром 0,5 м із-за неможливості пониження, також передбачено металеву трубу діаметром 0,5 м на км 0+083 взамін зруйнованої з/б труби.

Робочим проектом передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:

на ділянці км0+000 – км0+491:

- виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

- влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 15 см;

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

на ділянці км0+491-км0+671:

- влаштування ровика поширення шириною 1,0 м;

-  по  існуючому гравійному покриттю шириною 3,0 м  виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

- влаштування основи із фракційного щебня товщиною  15 см в ровику поширення;

- влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 15 см на ширину проїзної частини 4,0 м;

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

на з’їзді км 0+606 до кладовища довжиною 6,0 м:

- виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи без додавання нового щебеневого матеріалу;

- влаштування основи з фракціонованого щебню товщиною 15 см;

- по щебню передбачений розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

- покриття передбачено із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип Б марки II, товщиною 5 см.

З’їзди у вулиці Київська та Борканюка не облаштовуються. Укріплення узбіччя передбачено щебінь-висівками середньою товщиною 5 см шириною 1,0 м та досипка узбіччя ґрунтом. Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв робочим проектом передбачено  влаштування дорожніх знаків І типорозміру в кількості 13 дорожніх знаків. Розмітка проїзної частини  передбачена по основному проїзду вулиці по краю проїзної частини. При розробці робочого проекту передбачено безбордюрний поперечний профіль вулиць, що не створює перешкод для маломобільних груп населення.

Заявлена кошторисна вартість визначена в поточних цінах станом на 11.02.2021 р. складала 8545,525 тис. грн.: в тому числі будівельні роботи  – 6864,633 тис. грн., інші витрати  – 1680,892 тис. гривень.

  При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були  письмово доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.


Розділи