Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:8433-6804-3184-2429 Редакція №2 | 30.01.2023 | 548941.69 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Полтавська обл., Лубенський район, Пирятинська територіальна громада (UA53040090000048649) , автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин на ділянці км 201+550 – км 205+656, Полтавська область | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
Розділ електрообладнання та електроосвітлення
|
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823) |
Відповідальний експерт |
Розділ водопостачання та водовідведення
|
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
|
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862) |
Експерт (фахівець) |
Розділ організація будівництва
|
Тонковид Надія Іванівна
|
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)
№ 017-05-23/КП від «12» травня 2023 року
щодо розгляду проектної документації на будівництво
за проектом
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування
державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин
на ділянці км 201+550 – км 205+656, Полтавська область»
Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області.
Генеральний проектувальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Міжнародний проектний інститут», місцезнаходження: 03038, Київська обл., м. Київ, вул. Казимира Малевича, 8.
Головний інженер проекту (ГІП) – Лисий Володимир Станіславович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 017744).
Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №017-0202-23/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.
Проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:
- завдання на проектування №16-28/21, затвердженого головою Державного агентства автомобільних доріг України від 15.12.2021 року та замовником;
- технічних умов №6 з перевлаштування кабелів електрозв’язку, які потрапляють в межі будівництва автомобільної дороги, виданих Полтавською філією АТ «Укртелеком» від 23.03.2022 року;
- технічних умов на перевлаштування (перенесення) ліній електропередач, від 08.04.2022 року №03-28/6725, виданих АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»;
- технічних умов тимчасового приєднання до електричних мереж електроустановок від 14.11.2022 року (додаток №1 до договору про тимчасове приєднання до електричних мереж від 14.11.2022 року №3517), виданих АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»;
- технічних умов тимчасового приєднання до електричних мереж електроустановок від 14.11.2022 року (додаток №1 до договору про тимчасове приєднання до електричних мереж від 14.11.2022 року №3516), виданих АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»;
- листа АТ «Оператор газорозподільної системи «Лубнигаз» від 28.04.2022 року № 568 на перевлаштування газопроводів;
- технічних умов на проектування захисту кабелю ВОЛЗ від 30.05.2022 року №3821-ту 05/22, виданих ТОВ «Атраком»;
- технічних умов на перевлаштування волоконно-оптичної ліній зв’язку ВОЛЗ від 30.05.2022 року №3816-ту 05/22, виданих ТОВ «Атраком»;
- технічних умов на проектування захисту кабелю ВОЛЗ від 30.05.2022 року №3822-ту 05/22, виданих ТОВ «Атраком»;
- листа Виконавчого комітету Пирятинської міської ради Полтавської області від 03.03.2021 року №02-23/199;
- технічного звіту з інженерно-геологічних робіт, виконаного ФОП Савичем Сергієм Даниловичем у 2021 році;
- інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних ТОВ «Міжнародний проектний інститут» у 2021 році;
- звіту з визначення фактичного стану дорожнього одягу, виконаного ДП «ДерждорНДІ» у 2021 році;
- розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.
Відповідність технічних рішень проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – Головного інженера проекту (ГІП) – Лисого Володимира Станіславовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №017744).
Основні проектні рішення
Метою наданого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин на ділянці км 201+550 – км 205+656, Полтавська область.
Проектом передбачено будівництво в одну чергу без виділення пускових комплексів.
Автомобільна дорога
Початок ділянки автомобільної дороги Р-67 Чернігів - Ніжин - Прилуки – Пирятин ПК 2015+50,00 відповідає км 201+550. Кінець ділянки ПК 2057+23,72 відповідає км 205+656.
У межах км 201+760 - км 203+283 існуюча траса автомобільної дороги проходить в межах населеного пункту Верхоярівка Лубенського району Полтавської області. З км 203+283 – км 205+656 автомобільна дорога проходить по сільськогосподарських землях. У межах км 201+550 - км 205+656 існуюча траса автомобільної дороги прокладена з 4 кутами повороту з мінімальним радіусом в плані 400 м на км 203+484. В межах км 201+550 – км 203+356 автомобільна дорога ІІІ категорії, км 203+356 – км 205+656 автомобільна дорога ІV категорії.
Протягом всієї довжини ділянки капітального ремонту передбачено влаштування 8 кутів повороту з улаштуванням кругових кривих та перехідними кривими.
Довжина ділянки автомобільної дороги ІІІ категорії становить – 1,99263 км.
Довжина ділянки автомобільної дороги IV категорії становить – 2,18109 км.
Розрахункова швидкість з ПК2015+50,00 по ПК2032+83,38 прийнята 90км/год.
Розрахункова швидкість з ПК2017+60,00 – ПК2032+83,38 прийнята 60км/год (в межах населеного пункту Верхоярівка).
Розрахункова швидкість з ПК2032+83,38 по ПК2034+96,48 прийнята 90(40)км/год.
Розрахункова швидкість з ПК2034+96,48 по ПК2057+23,72 прийнята 90км/год.
Ділянка автомобільної дороги ІІІ категорії з ПК 2015+50,00 – ПК2034+96,48 запроектовано такими параметрами:
– максимальний поздовжній похил в межах населеного пункту становить 10‰.
– максимальний поздовжній похил за межами населеного пункту становить 25‰.
Найменший радіус вертикальної кривої:
– в межах населеного пункту:
- опуклі - 9000 м;
- увігнуті - 3500 м;
– за межами населеного пункту
- опуклі - 9000 м;
- увігнуті - 1000 м.
Параметри проперченого профілю прийняті для автомобільної дороги ІІІ технічної категорії:
– ширина смуги руху – 3,50 м;
– ширина узбіччя у тому числі ширина укріпленої частини – 2,50 м;
– ширина укріпленої смуги – 0,50 м.
Ділянка автомобільної дороги ІV категорії з ПК 2035+42,63 – ПК2057+23,72 запроектовано такими параметрами:
– максимальний поздовжній похил за межами населеного пункту становить 29‰.
Найменший радіус вертикальної кривої:
– за межами населеного пункту
- опуклі – 9000 м;
- увігнуті - 2629 м;
Параметри проперченого профілю прийняті для автомобільної дороги IV технічної категорії:
– ширина смуги руху – 3,00 м;
– ширина узбіччя у тому числі ширина укріпленої частини – 2,00 м;
– ширина укріпленої смуги – 0,50 м.
На перетині автомобільної дороги Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин на ділянці в межах проектної ділянки від ПК2035+20,65 до ПК2035+37,35 на примиканні вул. Цибаня (м. Пирятин) передбачено влаштування кільцевої транспортної розв'язки з діаметром центрального острівця 30,00 м. Ширина колової проїзної частини становить 9,0 м.
У межах транспортної розв’язки кільцевого типу проектом передбачається влаштування конструктивно виділених на проїзній частині напрямних острівців, призначених для позначення меж смуг руху для безпечного розподілення (злиття) транспортних потоків.
Транспортна розв’язка по типу «Кільця» виконана за такими параметрами:
– діаметр центрального острівця – 30 м;
– ширина колової проїзної частини – 9,00 м;
– кількість смуг руху – 2 шт;
– фартух вантажівки – 1,00 м;
– похил проїзної частини (у зовнішню сторону) – 25 ‰;
– поздовжній похил – 0 ‰;
– довжина транспортної розв’язки 0,12252 км.
На виході кільцева розв’язка має не меншу кількість смуг руху ніж навколо центрального острівця. Для цього передбачено праворуч на виході з розв’язки додаткову смугу, довжиною не меншою ніж смуга розгону для допустимої швидкості (щоб зменшити перешкоди на виході, які викликані повільним прискоренням вантажівок).
Запроектований місцевий проїзд №1 загальною довжиною 0,65597 км. Запроектований місцевий проїзд №2 загальною довжиною 1,27754 км.
Розрахункова швидкість руху місцевим проїздом - 5 км/год. Рух пішоходів відбувається по тротуару зі сторони забудови. Для роз’їзду зустрічного транспорту передбачено влаштування роз’їзних карманів довжиною 20,00м, клин входу та виходу 5,00м. Ширина роз’їзного карману з місцевим проїздом становить 5,50м.
У межах населеного пункту Верхоярівка проектом передбачається влаштування тротуару 2,20 м, у тому числі для руху пішоходів 1,5 - 1,80 м та поперечним похилом 15 ‰ в бік дороги.
При проходженні тротуарів вздовж проїзної частини проектом передбачено встановлення бортового каменю БР.300.30.18. Зі сторони забудови вздовж тротуару улаштування бортового каменю БР.100.20.08.
Проектом передбачено влаштування 8 водопропускних труб під основним проїздом та примиканнями (з’їздами) та 17 водопропускних труб під з’їздами в двори.
Запроектовано 10 примикань до головної дороги.
У межах проходження дороги через населений пункт Верхоярівка вздовж існуючої забудови передбачається влаштування в’їздів у двори кількістю 77 шт.
З метою забезпечення безпеки дорожнього руху у місцях накопичення значних потоків пішоходів та переходу їх через дорогу (біля автобусних зупинок, магазинів, шкіл, примикань центральних вулиць населених пунктів) передбачено влаштування острівців безпеки із влаштуванням через них наземних пішохідних переходів.
З метою забезпечення доступності об’єкту проектування для маломобільних груп населення для забезпечення безпроблемного проїзду людям в інвалідних візках, з дитячими, вантажними чи іншими візками у проекті передбачено влаштування тротуарів, в місцях переходу з пониженням рівня бортового каменю.
Поперечний похил тротуару та пішохідних доріжок прийнято 15 ‰. Поздовжній похил тротуару по якому відбувається проїзд інвалідів на інвалідних візках, не перевищує 50 ‰. Ширина тротуару 1.50-1,80 м забезпечує рух на інвалідних візках.
Для орієнтування осіб з порушенням зору передбачені:
– попереджувальні тактильні смуги шириною 0,60 м та довжиною 4,0 м (перед пішохідними переходами, на відстані 0,40 м до початку);
– направляючі тактильні смуги шириною 0,30 м (вздовж маршруту руху);
– інформаційні тактильні смуги розміром 0,60х0,60 м (в місцях повороту).
У місцях влаштування наземного пішохідного переходу передбачена попереджувальна тактильна смуга шириною 0,60 м, довжиною 4,00 м з рельєфом у вигляді зрізаних конусів заввишки 0,004-0,005 м. Початок попереджувальної тактильної смуги знаходиться на відстані 0,80 м до пішохідного переходу. Інформаційна ТС позначають початок та закінчення, а також місце зміни напрямку руху направляючої ТС, поворот чи розходження її в різні боки, початок наземного переходу, початок посадкового майданчику. Ширина інформаційної тактильної смуги розміром 0,30х0,30х0,06 м.
Проектом передбачено наступні конструкції дорожнього одягу:
Тип 1 – на дорозі ІІІ категорії (ПК2015+50,00 - ПК2035+42,63)
Підсилення:
– ЩМА-15 БМПА 50/70-60 товщиною 0,05 м;
– ЕКШМ-50 - 0,5 л/м2;
– Асфальтобетон АБ.Кр.Щ.А1.НП.БМПА 70/100-55
– товщиною 0,10 м;
– ЕКШ-50, - 1,00 л/м²;
– ЩПС-40, укріплена цементом, марки матеріалу М20 товщиною 0,15 м;
– Вирівнюючий шар з ЩПС-40, укріплена цементом, марки матеріалу М20 середньою товщиною 0,08 м;
Тип 2 – на дорозі ІІІ категорії (ПК2015+50,00 - ПК2035+42,63)
Розширення:
– ЩМА-15 БМПА 50/70-60 товщиною 0,05 м;
– ЕКШМ-50 - 0,5 л/м2;
– Асфальтобетон АБ.Кр.Щ.А1.НП. БМПА 70/100-55 товщиною 0,10 м;
– ЕКШ-50, - 1,00 л/м²;
– ЩПС-40, укріплена цементом, марки матеріалу М20 товщиною 0,15 м;
– Вирівнюючий шар з ЩПС-40, укріплена цементом, марки матеріалу М20 середньою товщиною 0,08 м;
– Щебенево-піщана суміш С5, з коефіцієнтом фільтрації не менше 5 м/добу товщиною 0,35 м;
– Геосинтетичний матеріал для розділення зернистих шарів ГТ.Н.Т-2;
– Щебінь М1000-1400 фракції 5-40 (20-40) мм, товщиною 0,15 м;
– Геосинтетичний матеріал для розділення зернистих шарів ГТ.Н.Т-2.
– Ґрунт земляного полотна - суглинок важкий пилуватий з коефіцієнтом ущільнення Кущ.=1,0 Егр=40 МПа
Тип 3 – на дорозі ІV категорії (ПК2035+42,63 - ПК2057+23,72)
Підсилення:
– ЩМА-15 БМПА 50/70-60 товщиною 0,05 м;
– ЕКШМ-50 - 0,5 л/м2;
– Асфальтобетон АБ.Кр.Щ.А1.НП. БМПА 70/100-55 товщиною 0,10 м;
– ЕКШ-50, - 1,00 л/м²;
– ЩПС-40, укріплена цементом, марки матеріалу М20 товщиною 0,15 м;
– Вирівнюючий шар з ЩПС-40, укріплена цементом, марки матеріалу М20 середньою товщиною 0,08 м;
Тип 4 – на дорозі ІV категорії (ПК2035+42,63 - ПК2057+23,72)
Розширення:
– ЩМА-15 БМПА 50/70-60 товщиною 0,05 м;
– ЕКШМ-50 - 0,5 л/м2;
– Асфальтобетон АБ.Кр.Щ.А1.НП. БМПА 70/100-55 товщиною 0,10 м;
– ЕКШ-50, - 1,00 л/м²;
– ЩПС-40, укріплена цементом, марки матеріалу М20 товщиною 0,15 м;
– Вирівнюючий шар з ЩПС-40, укріплена цементом, марки матеріалу М20 середньою товщиною 0,08 м;
– Щебенево-піщана суміш С5, з коефіцієнтом фільтрації не менше 5 м/добу товщиною 0,35 м;
– Геосинтетичний матеріал для розділення зернистих шарів ГТ.Н.Т-2;
– Щебінь М1000-1400 фракції 5-40 (20-40) мм, товщиною 0,15 м;
– Геосинтетичний матеріал для розділення зернистих шарів ГТ.Н.Т-2.
– Ґрунт земляного полотна - суглинок важкий пилуватий з коефіцієнтом ущільнення Кущ.=1,0 Егр=40 МПа
Тип 5 – Конструкція дорожнього одягу на тротуарах, пішохідних доріжках та посадкових майданчиках:
– Фігурні елементи мощення товщиною 0,06 м;
– Цементно-піщана суміш, товщиною 0,05 м;
– Щебінь від розбирання товщиною 0,12 м.
Тип 6 - Конструкція дорожнього одягу за межею заокруглення на другорядних дорогах та місцевих проїздах:
– АСГ.ДР.Щ.А.НП.І БНД 50/70 товщиною 0,05 м;
– ЕКШ-50 – 0,50 л/м²
– АСГ.ДР.Щ.А.НП.І БНД 50/70 товщиною 0,05 м;
– Щебінь (від розбирання) товщиною 0,30 м.
Тип 7 - Конструкція дорожнього одягу в'їздів в двори:
– АСГ.Др.Пщ.Щ.Г.НП.І. БНД 50/70 товщиною 0,05 м;
– Щебінь від розбирання товщиною 0,21 м.
Тип 8 – Конструкція дорожнього одягу перехідного типу на другорядних дорогах:
– Щебінь від розбирання товщиною 0,15 м.
Електрообладнання. Електроосвітлення
Зовнішнє освітлення
Проектом передбачено наступні технологічні рішення:
– встановлення металоконструкцій на опорах для кріплення світильників та проводів;
– монтаж світлодіодних світильників. Підключення світильників виконати кабелем ВВГ -3х1,5мм2;
– установка шаф керування освітлення ВП-1 та ВП-2;
– комутація шаф ВП до КТПС кабельними лініями броньованим з алюмінієвими жилами кабелем типу АВБбШв-1 перерізом 4х70мм2;
– виконання КЛ-0,4 від ВП до опор освітлення кабельними лініями броньованим з алюмінієвими жилами кабелем типу АВБбШв-1 перерізом 4х25мм2;
– в опорах освітлення встановити ввідний щиток FB-2 з автоматичними вимикачами 16 А.
По всій довжині траси КЛ-0,4 кВ крім місць захищених трубою, прокласти над кабелем сигнальну пластмасову стрічку на висоті 0,25 м від верху кабелю.
Під автомобільною дорогою КЛ-0,4 кВ треба прокласти в поліетиленовій трубі по всій ширині зони відчуження дороги на глибину, не меншу ніж 1 м від полотна дороги (плюс по 2м з обох боків від полотна); кабелем сигнальну пластмасову стрічку на висоті 0,25м від верху кабелю. Зовнішнє освітлення здійснюється ввідним виконавчим пунктом ВП (зовнішнього встановлення - ступінь захисту /Р54), Ін=25А, з астрономічним таймером часу. ВП встановлюється на фундаменті.
Встановлення на кожну опору захисного кожуха, який виконує амортизаційні властивості, при випадковому зіткненні автомобіля з опорою, тим самим зменшує ризик падіння опори та для захисту від дії корозії фланцевих з’єднань опори.
Проектом передбачається заземлення ycix опор, КЛ-0,4кВ та ПЛ-0,4 кВ. Для заземлення опор передбачено використання елементів системи вертикального електроду ∅16мм, довжиною 3м, віднесеного від опори на 0,5м. З’єднання заземлювачів між собою виконується шляхом рознімного болтового приєднання.
В якості заземлюючого пристрою ВП передбачено штучний заземлювач з 3-х вертикальних електродів з круглої сталі ∅16 мм довжиною 5м, з’єднаних між собою горизонтальним заземлювачем з круглої сталі ∅12мм.
Перевлаштування ЛЕП
Проектом передбачено:
1. Перевлаштування ПЛ-10кВ Кейбалiвка ПС Пирятин 110/35/10 кВ в двох проміжках:
а) Проміжок між опорами Оп.256-Оп.257 на ПК2016+86:
– демонтаж існуючих опор проектом не передбачено;
– демонтаж існуючого проводу АС-35;
– монтаж двох проектних опор типу ПА10-5 зі сторони опори №256 та А10-2 зі сторони опори №257;
– монтаж натяжних підвісок ізоляторів, з подвійним кріпленням в прольоті ЛЕП над а.д.;
– натяжка проектованого проводу АС-50 в прольоті між проектованими опорами (над а.д.);
– натяжка існуючого проводу між існуючими та проектними опорами;
– виконання заземлення проектованих опор;
– маркування проектованих опор.
б) Проміжок між опорами №285-№286 на ПК2027+67:
– демонтаж існуючих опор №285-№286;
– демонтаж існуючого проводу АС-35;
– монтаж натяжних підвісок ізоляторів, з подвійним кріпленням в прольоті ЛЕП над а.д.;
– натяжка проектованого проводу АС-50 в прольоті між проектованими опорами (над а.д.);
– натяжка існуючого проводу між існуючими та проектними опорами;
– маркування проектованих опор.
2. Перевлаштування ПЛ-10кВ Калинів Міст в проміжку Оп.43-Оп.44 на ПК0+35 (з’їзд з круга):
– демонтаж існуючих опор №43, №44, №45;
– демонтаж існуючого проводу АС-70;
– монтаж двох проектних опор типу ПА10-5;
– монтаж натяжних підвісок ізоляторів, з подвійним кріпленням в прольоті ЛЕП над а.д.;
– натяжка проектованого проводу АС-70 в прольоті між проектованими опорами (над а.д.);
– натяжка існуючого проводу між існуючими та проектними маркування проектованих опор.
3. Перевлаштування ПЛ-10кВ Каплинці в проміжку Оп.93-Оп.94 на ПК2056+96:
– демонтаж існуючих опор №93, №94;
– демонтаж існуючого проводу АС-70;
– монтаж двох проектних опор типу ПА10-5;
– монтаж натяжних підвісок ізоляторів, з подвійним кріпленням в прольоті ЛЕП над а.д.;
– натяжка проектованого проводу АС-70 в прольоті між проектованими опорами (над а.д.);
– натяжка існуючого проводу між існуючими та проектними опорами;
– виконання заземлення проектованих опор;
– маркування проектованих опор.
4. Перевлаштування ПЛ-0,38кВ Л-1 КТП-168:
– демонтаж існуючих опор -32 шт.;
– демонтаж існуючого проводу АС-35;
– монтаж проектних опор 0,38 кВ -33 шт.;
– монтаж необхідних обсягів лінійної арматури та натяжка проектованого ізольованого проводу СІП4 (4х50) в проміжку між проектованими опорами та СІП4 (4х16) в абонентських відвітленнях;
– виконання комплекту приєднання СІП до неізольованих проводів на оп. №3.1;
– натяжка існуючого проводу між існуючою оп. №3 та проектною оп. №3.1;
– виконання заземлення проектованих опор;
– маркування проектованих опор.
5. Перевлаштування ПЛ-0,38кВ Л-2 КТП-168:
– демонтаж існуючих опор 0,4 кВ - 39 шт.;
– демонтаж існуючого проводу АС-35;
– виконання кабельної вставки на перетині ЛЕП з автомобільною дорогою між опорами №3.1 (з обсягів перевлаштування ПЛ-0,38кВ Л-1 КТП-168) та проектною опорою №5 кабелем АВБбШв 4х70. Прохід під а.д. виконано методом ГНБ із закладкою двох поліетиленових труб діаметром 100мм;
– натяжка існуючого проводу між існуючими та проектними опорами;
– виконання заземлення проектованих опор;
– маркування проектованих опор.
Водопостачання та водовідведення
Проектом передбачається влаштування водовідвідного лотка Л 4д-8 та Л 5д-8 в кюветі між основним проїздом та місцевим проїздом у населеному пункті Верхоярівка у зв’язку із щільною забудовою.
Водовідвід з проїзної частини відбувається за допомогою прикромочного лотка Б-1-20-50 при висоті насипу більше 2,00 м, вздовж якого вода збирається та відводиться в телескопічні лотки, які влаштовуються на укосах насипу земляного полотна з подальшим відводом води від укосу по кювету та по існуючому рельєфу місцевості. Висота прикромочного лотка Б-1-20-50 від рівня проїзної частини становить 0,09 м.
У місцях, де скид води входить в кювет, передбачено укріплення кювету плитами 0,49х0,49х0,08 м в кількості 9 шт. на скид, щоб не відбувався розмив кювету.
Проектом передбачено влаштування 8 водопропускних труб під основним проїздом та примиканнями (з’їздами) та 17 водопропускних труб під з’їздами в двори.
Пожежна безпека
У складі проекту організації будівництва визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.
У проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.
Організація будівництва
Капітальний ремонт здійснюється потоковим методом. Будівництво здійснюється потоковим методом, захватками (на одній стороні дороги, потім на іншій), без закриття дорожнього руху.
На будівництві застосовуються наступні будівельні машини: екскаватори одноковшеві місткістю ковша 1,25 куб.м, 0,65 куб. м, 0,25 куб.м; бульдозери потужністю 59 кВт; автогудронатори; автогрейдери середнього типу; котки дорожнi; асфальтоукладальники; автокрани вантажопідйомністю 10т, 16т.
Тривалість будівництва становить 9,0 місяців.
Оцінка впливу на навколишнє середовище
У складі проекту розроблено розділ «Оцінка впливу на навколишнє середовище», у якому визначено, що капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин на ділянці км 201+550 – км 205+656 не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.
Екологічний клас об’єкту – третій (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку.
Вплив на атмосферне повітря: під час провадження планової діяльності забруднюючі речовини в атмосферне повітря не перевищують нормативи гранично-допустимих концентрацій. Тимчасовим джерелом забруднення атмосферного повітря є викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які в цілому, на стан повітряного середовища не впливають.
Вплив на водне середовище: передбачено забезпечення поверхневого водовідводу з полотна автомобільної дороги відповідно до вимог діючих нормативних документів.
Вплив у частині поводження з відходами під час виконання будівельних робіт оцінюється в межах нормативів.
Вплив на рослинний і тваринний світ при експлуатації відсутні.
Вплив на об’єкти природно-заповідного фонду та геологічне середовище відсутній. Вплив на соціальне середовище та техногенне середовище під час провадження планованої діяльності здійснюється у межах нормативів.
Захисні заходи, що застосовані в проекті, необхідні та достатні для забезпечення нормативного стану навколишнього природного середовища.
Газопостачання
Капітальним ремонтом автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Пирятин на ділянці км 201+550 – км 205+656, Полтавська обл. передбачається реконструкція існуючих газових мереж, що потрапляють в зону будівельних робіт, де проходять існуючі сталеві газопроводи високого та низького тиску.
Проектом передбачено:
– демонтаж та перекладання існуючих газопроводів за межі проектованої дороги;
– влаштування футлярів на існуючих газопроводах, які перетинають дорогу;
– заміна існуючих футлярів зі збільшенням довжини.
Під час проведення реконструкції газопроводів проектом передбачено прокладання сталевих труб відкритим способом;
– влаштування сталевих футлярів з електрозварної сталевої труби відкритим способом з засипкою траншеї пісчаним ґрунтом під автомобільною дорогою;
– влаштування КТ та КВП;
– підключення засобів ЕХЗ.
Кінці футлярів при прокладанні в них газопроводів передбачено ущільнити діелектричними водонепроникними матеріалами та прокласти на діелектричних прокладках.
Відстань між газопроводом та інженерними комунікаціями витримані згідно ДБН В.2.5-20:2018 та Правил безпеки систем газопостачання.
З’єднання металевих труб передбачено ручним електродуговим зварюванням встик.
Фасонні частини на металевих газопроводах передбачаються, як правило, круто зігнуті, штамповані, гнуті, заводського виготовлення.
Захист від шуму
При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, де рівень шуму підлягає нормуванню.
За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.
Охорона праці та безпека експлуатації.
Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.
Проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».
У місці сполучення тротуарів з проїзною частиною дороги для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги.
Також проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.
Кошторисна частина
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на «30» січня 2023 року, складала – 548941.690 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 412353.037 тис. грн., устаткування та інвентар – 107.665 тис. грн., інші витрати – 136480.988 тис. грн. Зворотні суми – 1154.873 тис. грн.
Після зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно з вимогами Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року №753.
Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «28» квітня 2023 року складає: 484879.405 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 362287.969 тис. грн., устаткування та інвентар – 71.010 тис. грн., інші витрати – 122520.426 тис. грн. Зворотні суми – 877.656 тис. грн.
У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.
Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.
За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.
Головний експерт проекту | _______________________ В.В. Ковальчук (підпис, МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005917 |
Відповідальні експерти: | |
________________________ Р.В. Ланге (підпис, МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823 | |
________________________ С.В. Радченко (підпис, МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825 | |
____________________ Г.А. Даниленко (підпис, МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833 | |
______________________ С.В. Кучерук (підпис, МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №006285 | |
______________________ І.В. Тертишніков (підпис, МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273 | |
__________________ В.Г. Пономаренко (підпис, МП) (П.І.Б.) Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862 | |
Експерти (фахівці) Фахівець в частині організації будівництва | __________________________ Н.І. Тонковид (підпис) (П.І.Б.) |
Розділи
