1 редакція від 13.10.2021 2 редакція від 28.09.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3509-9992-4152-9244
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№210920-4/А від 11.10.2021
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА" (41134902) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
"Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів–Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 376+968 – км 381+968, Вінницька область. Коригування"
Код проектної документації
PD01:6752-3807-2431-5613 Зміни №3 №187/19 від 2019-12-16 (видав "ЄВРО БУД ПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:3509-9992-4152-9244
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки
Головний експерт проекту
Щербаченко Костянтин Вікторович (АТ 000699, АТ 010797, АР 003941, АР 018433, RRP 000069, АЕ 005703 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Вінницька обл., Могилів-Подільський район, Могилів-Подільська територіальна громада, м. Могилів-Подільський (станом на 01.01.2021) , автомобільна дорога державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 376+968 – км 381+968 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (25845655)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Щербаченко Костянтин Вікторович (АТ 000699, АТ 010797, АР 003941, АР 018433, RRP 000069, АЕ 005703)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ШАРУБІН ВАЛЕРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ (АЕ 002869, АЕ 004300, АР 019399, АР 001847)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
СКОРОБОГАТОВ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 004925)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Вороненко Марія Михайлівна (АЕ 000402, АЕ 006281)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
СТУЛІЙ ІРИНА МИХАЙЛІВНА (АР 016568, АЕ 005893)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
РОМАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 005337, АЕ 004772, АЕ 007203)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6752-3807-2431-5613
Орган, що видав
"ЄВРО БУД ПРОЕКТ" (41169453)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
16.12.2019
Номер проектної документації
187/19
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Експертний звіт № № 210920-4/А

щодо розгляду проектної документації

(позитивний)

Робочий проект "Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів–Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 376+968 – км 381+968, Вінницька область. Коригування" розроблений ТОВ "ЄВРО БУД ПРОЕКТ" на замовлення Служби автомобільних доріг у Вінницькій області. Адреса Генерального проектувальника м. Київ вул. Каунаська, буд. 13.

Головний інженер проекту – Кот В.В. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №002807, свідоцтво №00084 видане 19.05.2017р).

Проект розроблений на підставі документів:

-                     завдання № 1-6/20, затверджене Державним агентством автомобільних доріг України 23.09.2020р.;

-                     завдання на коригування № 1-3/21, затверджене Державним агентством автомобільних доріг України 27.04.2021р.;

-                     матеріали інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ТОВ "ЖИТОМИРБУДРОЗВІДУВАННЯ";

-                     матеріали економічних вишукувань, виконаних фахівцями ТОВ "ЄВРО БУД ПРОЕКТ" в 2019-2020 роках;

-                     надані Службою автомобільних доріг у Вінницькій області вихідні дані для використання при проєктуванні;

-                     технічні умови № 1-20 від 11.02.2020 року, видані Вінницькою філією ПАТ "Укртелеком";

-                     технічні умови № 05.98-1867 від 19.02.2020 року, видані АТ "Вінницяобленерго";

-                     акт обстеження ділянки автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів–Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 376+968 – км 381+968, Вінницька область;

-                     акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, на ділянці автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів–Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 376+968 – км 381+968, Вінницька область.

Клас наслідків (відповідальності) – СС3 (значні наслідки).

Ділянка капітального ремонту розташована в межах Мурованокуриловецького та Барського районів Вінницької області та проходить повз с. Привітне. Автомобільна дорога державного значення М-21 є важливою магістраллю в системі дорожньої мережі України.

Початок ділянки проєктування ПК 0+ 00,00 відповідає км 376+968 та знаходиться на осі існуючої дороги, кінець ділянки прийнято на ПК 50+ 00,00, що відповідає км 381+968, та знаходиться на осі існуючої дороги.

Протяжність ділянки капітального ремонту - 5,000 км. Напрям траси прокладений по існуючому напрямку.

Проектом коригування передбачається, зміна проектних рішень в частині штучних споруд: посилення прогонових будов постнапруженням бетону за допомогою канатної системи. Виконується ремонт пошкоджених бетонних поверхонь балок прогонових будов та стійок опор за відповідною технологією ремонту, передбаченою проектом. Виконується улаштування нової монолітної залізобетонної накладної плити по балкам прогонових будов. Також передбачається улаштування деформаційних швів типу Maurer, нових перехідних плит та конструкцій шафних стінок та зворотних відкрилків із монолітного залізобетону. Розрахункове навантаження на споруду А-15, НК-100. Габарит проїзду передбачено 13,5 м.

Решта технічних та технологічних рішень, відповідно до Експертного звіту №771/е/20 від 28.09.2020, виданого ДП ''НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ'', залишаються та підтверджуються як незмінні.

Кліматичні умови та навантаження

Згідно з ДБН В.1.2-2:2006, зміна №1 "Навантаження та впливи. Норми проектування":

-                     характеристичне значення снігового навантаження  Ро = 1600 Па (5-й район);

-                     характеристичне значення вітрового навантаження Wo = 500 Па (3-й район);

-                     коефіцієнт надійності за граничними значеннями снігового та вітрового навантажень =1,04 (термін експлуатації 60 років);

-                     характеристичні значення власної ваги прийняте по ДБН В.1.2-2:2006, згідно табл 5.1.

Температура повітря найхолоднішої п’ятиденки забезпеченістю 0,92 мінус 20 °С (ДСТУ –Н Б В.1.1-27-2010 "Будівельна кліматологія").

Кліматичний район – ІІ (другий), південно-східний.

Коефіцієнти надійності за відповідальністю прийняті по табл. 5 ДБН В.1.2-14-2018.

Інтенсивність сейсмічного впливу для ділянки будівництва  прийнята по карті ЗСР-2004-А (ДБН В.1.1-12:2014 зміна №1 "Будівництво у сейсмічних районах України"). Сейсмічність майданчику будівництва оцінюється 5 балами.

Інженерно-геологічні умови

Ґрунти ділянки розподілені на 9 інженерно-геологічних елементів (ІГЕ).

В геолого-літологічній будові території, вивченої до глибини 12,0 м, приймають участь ґрунти четвертинного та неогенового віку, представлені:

-         ІГЕ-1 Насипний ґрунт злежаний, неоднорiдний - суміш ґрунту рослинного шару та лесових ґрунтiв, вапняк з домішкою вiдсiву та щебеню до 5-10%;

-         ІГЕ-2 Лесовий ґрунт - низькопористий, просiдний-суглинок твердий, з запливами гумусу та ходами землериїв, бурий;

-         ІГЕ-3 Лесовий ґрунт - низькопористий, непросiдний-суглинок напiвтвердий з запливами гумусу та ходами землериїв, бурий;

-         ІГЕ-4 Лесовий ґрунт - низькопористий, просiдний-суглинок твердий, з карбонатними новоутвореннями, сіро-жовтий;

-         ІГЕ-5 Лесовий ґрунт - низькопористий, непросiдний-суглинок тугопластичний, з карбонатними новоутвореннями, сіро-жовтий;

-         ІГЕ-6 Суглинок м’якопластичний, з рослинними рештками та гнiздами торфу, чорний;

-         ІГЕ-7 Суглинок тугопластичний, сірий;

-         ІГЕ-8 Суглинок тугопластичний, з прошарками глини, з домішкою жорстви та щебеню, сірий, темносiрий;

-         ІГЕ-9 Напiвскельний ґрунт - вапняк глинистий, оолiтовий, розмокаємий у воді, в верхній частині - трiщинуватий.

Підземні води на момент вишукувань вcкриті свердловинами № 6, 11, 12 на глибинах 3,0 – 4,4 м від поверхні землі. У паводковий період і при інтенсивних атмосферних опадах на ділянках переходів через заплаву р. Немія можливе підняття рівня води на 0,5 м вище зафіксованого на момент вишукувань.

Категорія ґрунтів за сейсмічними властивостями для ІГЕ - 1, 6 - IV, для ІГЕ - 2, 3, 4, 5, 7, 8 - II, для ІГЕ - 9 - I - у природному стані; для ІГЕ - 1, 6 - IV, для ІГЕ - 2, 3, 4 - III, для ІГЕ - 5, 7, 8 - II, для ІГЕ - 9 - I - у водонасиченому стані (табл. 5.1 ДБН В.1.1-12-2013).

Природною основою для існуючого насипу та штучних споруд служать ґрунти всіх виділених ІГЕ. Ґрунти ІГЕ - 2, 4 проявляють просідні властивості.  Початковий просідний тиск змінюється від 0.12 до 0.25 МПа. Ступінь змінності стисливості основи ґрунтів ІГЕ - 2 - 2.5, для ІГЕ - 4 - 1.83. Лесові ґрунти при замочуванні будуть втрачати свої міцнісні та деформаційні характеристики. Але за рахунок ущільнення основи від земляного полотна деякі проби не проявляють просідних властивостей.

Основою дорожного полотна слугує планомірно ущільнений насип, що складається, в основному, місцевими ґрунтами - ґрунтом рослинного шару, лесовидними ґрунтами, іноді вапняком з домішкою відсіву та щебеню 5-10 %.

Поверхневі води, що не стікають з дороги через тріщини та вибоїни, дренуються, зволожують, а у зимові часи призводять до морозного здимання та розущільнюють робочий шар з поверхні, що призводить до зміни несучої здатності ґрунтів та подальше порушення одягу автодороги.

Ґрунти основи земполотна при водонасиченні можуть проявляти здимальні властивості. Всі ґрунти  - дуже здимальні (група за здиманням - IV).

Тип місцевості по характеру і степеню зволоження - в основному перший, в районі свердловин 1, 2, 5, 13, 14 - другий, в районі свердловин 6, 11, 12 - третій.

Ґрунтові води та ґрунти основи до бетонів нормальної водонепроникності проявляють слабоагресивні властивості по показнику рН та до портладцементів марки W4, W6.

Коефіцієнти фільтрації ґрунтів ІГЕ - 2, 3 – 0,2 м/добу, ІГЕ - 4, 5 – 0,1 м/добу, ІГЕ - 6 - 0.,1 – 0,3 м/добу (в залежності від щільності та вмісту органічних решток), ІГЕ - 7, 8 – 0,01 м/добу.

Існуючі параметри дороги на ділянці проектування

Дорога проходить у місцевості з виїмками глибиною до 7,5 м та насипами висотою до 6,00 м. Стан земляного полотна задовільний і придатний для подальшої експлуатації.

Ширина земляного полота 12,3 – 28,0 м. Водовідвід на ділянці дороги забезпечений поперечним та поздовжнім ухилами проїзної частини та штучними спорудами.

Ширина проїзної частини становить від 6,4 м до 18,2 м.

Дана дорога має асфальтобетонне покриття. Воно має пошкодження по всій ділянці та потребує ремонту.

На дорозі присутнє огородження бар’єрного типу, яке не придатне для подальшого використання та підлягає розбиранню.

По ділянці здійснюється рух легкового і вантажного автомобільного транспорту.

Утримання дороги забезпечується існуючими силами і засобами дорожньо-експлуатаційної організації.

На проєктній ділянці дороги в межах до 4 м від краю проїзної частини наявні чагарникові насадження, які підлягають вирубці.

Проектні параметри дороги

         Проєктна ділянка автомобільної дороги проходить поза населеними пунктами.

Автомобільна дорога відноситься до ІІ технічної категорії:

-         розрахункова швидкість – 90 км/год; у зв’язку з характером рельєфу; з ПК 7+00 до ПК 46+00 – з обмеженням до 70 км/год із встановленням відповідних технічних засобів;

-         кількість смуг руху – 2; у місцях влаштування додаткової смуги на підйом – 3;

-         ширина смуги руху – 3,75 м;

-         ширина смуги на підйом – 3,50 м;

-         ширина проїзної частини –7,50…18,75 м;

-         ширина узбіччя –1,50…5,00 м, у тому числі укріпленої смуги – 0,50 м або зупинкової смуги – 3,00 м;

-         найменший радіус кривої в плані, прийнятий у проєкті – 470 м;

-         найменший радіус кривої у профілі:

                    опуклої – 5501 м;

                    увігнутої – 2100 м;

-         найбільший поздовжній похил – 63 ‰;

-         найменша відстань видимості для зупинки автомобіля -175 м; з ПК 7+00 до ПК 46+00 – 115 м.

На увігнутій кривій з ПК 18+20,12 до ПК 19+20,12, де алгебраїчна різниця зустрічних похилів перевищує 60 ‰, передбачене розширення проїзної частини на 0,5 м для кожної смуги руху з відгоном 1:50.

На круговій кривій у плані радіусом 470 м з ПК 34+39,36 до ПК 37+12,92 передбачене розширення проїзної частини на 0,5 м для кожної смуги руху з відгоном на перехідних кривих.

Для відведення води з проїзної частини влаштовуються скиди води відкритими лотками.

Розрахункове навантаження – 115 кН, потрібний модуль пружності дорожнього одягу складає 273 МПа, коефіцієнт надійності для розрахунку дорожнього одягу – 0,95.

Нормативний строк експлуатації дорожнього одягу між капітальними ремонтами, прийнятий згідно з додатком Е ДБН В.2.3-4:2015 і ГБН В.2.3-37641918-559, 13 років.

Напрям траси прокладений по існуючому напрямку.

Підготовчі роботи

Перед початком будівельних робіт з капітального ремонту автомобільної дороги проєктом передбачено виконати наступні підготовчі роботи:

-         фрезерування існуючого дорожнього одягу;

-         розбирання дорожнього одягу;

-         розбирання штучних споруд;

-         розбирання існуючих автобусних зупинок;

-         розбирання бар’єрного огородження;

-         розбирання існуючих дорожніх знаків;

-         розбирання бортового каменю;

-         вирубка зелених насаджень.

Від розбирання дорожнього одягу 60% щебеню проектними рішеннями передбачено використання повторно.

Проєктом передбачено закладання укосів земляного полотна 1:3,00 та 1:1,75 зі встановленням металевого огородження бар’єрного типу.

Досипка укосів виконується з попереднім зняттям рослинного ґрунту з підошви насипу товщиною 0,4 м, з існуючих укосів - 0,2 м, з узбіч – 0,1 м і розпушуванням існуючих укосів на глибину 0,3 м.

Укріплення укосів та узбіч передбачено засівом багаторічних трав по шару рослинного ґрунту завтовшки 0,20 м.

Замість вирубаних зелених насаджень передбачається компенсаційна висадка дерев з механізованим способом підготовлення місць для їх садіння.

Перевлаштування інженерних комунікацій

Проєктом передбачено упорядження і перенесення кабелів електрозв'язку транспортної телекомунікаційної мережі в зоні відповідальності станційної лінійної дільниці транспортної мережі №122/5.

Упорядження і перенесення кабелів електрозв'язку транспортної телекомунікаційної мережі виконано згідно технічних умов №1-20 від 11.02.2020 року, виданих Вінницькою філією ПАТ "Укртелеком".

Проєктом передбачається перенесення КСППБ із зони проведення робіт по капремонту автомобільної дороги, які передбачаються прокладанням трубопроводів методом горизонтально спрямованого буріння з резервною трубою з установленням кабельних колодязів типу ККЗ-2-10.

 

Штучні споруди

На проєктній ділянці дороги розташовано 3 водоперепускних труби. Проєктом передбачено ремонт двох з них, заміна однієї, а також улаштування нової труби на з’їзді.

На км 380+818 знаходиться автодорожній міст 13,5+2х0,75 довжиною 40,4 39,3 м. Проєктом передбачено капітальний ремонт мосту.

Робочим проектом передбачається посилення прогонових будов постнапруженням бетону за допомогою канатної системи. Виконується ремонт пошкоджених бетонних поверхонь балок прогонових будов та стійок опор за відповідною технологією ремонту, передбаченою проектом. Виконується улаштування нової монолітної залізобетонної накладної плити по балкам прогонових будов. Також передбачається улаштування деформаційних швів типу Maurer, нових перехідних плит та конструкцій шафних стінок та зворотних відкрилків із монолітного залізобетону. Розрахункове навантаження на споруду А-15, НК-100. Габарит проїзду передбачено 13,5 м.

Для забезпечення відводу води з проїзної частини передбачається влаштування дощової каналізації. Вода збирається дощоприймальними колодязями ДК-57 на ПК 37+88 та ПК 38+98 стосовно ТП 902-09-46.88, далі каналізацією закритого типу за допомогою оглядових колодязів (ДКСЛ-1) та труб ПВХ SDR34-SN8 відводиться до очисної споруди (сепаратор нафтопродуктів вертикальний OLS-700-3 D=1600 з внутрішнім байпасом). Попередньо очищена вода виводиться у річку Немія.

Дорожній одяг

На ділянці проєктування передбачається влаштування семи типів конструкції дорожнього одягу:

Тип 1 (розширення):  

Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід з коефіцієнтом фільтрації понад 2 м/добу – 28 см;

Щебенево-піщана суміш С5 – 30 см;

Вирівнюючий шар. Cуміш органо-мінеральна дорожня з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлена за методом холодного ресайклінгу М-20 (з додаванням С7 та комплексного в'яжучого), сер.товщ     -7,2 см;

Cуміш органо-мінеральна дорожня з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлена за методом холодного ресайклінгу М-20 (з додаванням С7 та комплексного в'яжучого),- 15 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50)- 1,0 л/м2;

Асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі, модифікованому полімерами, марки БМПА 60/90-53 – 10 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) - 0,4 л/м2;

Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) на бітумі БМКП 60/90-65 –товщиною 5 см;

Тип 1 (підсилення):     

Фрезерування існуючого покриття, сер. товщ. - 14 см;

Вирівнюючий шар. Cуміш органо-мінеральна дорожня з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлена за методом холодного ресайклінгу М-20 (з додаванням С7 та комплексного в'яжучого), сер. Товщ - 7,2 см;       

Cуміш органо-мінеральна дорожня з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлена за методом холодного ресайклінгу М-20 (з додаванням С7 та комплексного в'яжучого) – 15 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) - 1,0 л/м2;

Асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на бітумі, модифікованому полімерами, марки БМПА 60/90-53         - 10 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) - 0,4 л/м2;

Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) на бітумі БМКП 60/90-65товщиною – 5 см;

Тип 1а (новий):

Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід з коефіцієнтом фільтрації понад 2 м/добу – 28 см;

Щебенево-піщана суміш С5 – 30 см;

Cуміш органо-мінеральна дорожня з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлена за методом холодного ресайклінгу М-20 (з додаванням С7 та комплексного в'яжучого) – 15 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50)-  1,0 л/м2;

Асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І на бітумі, модифікованому полімерами, марки БМПА 60/90-53         - 10 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) - 0,4 л/м2;

Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) на бітумі БМКП 60/90-65 товщиною – 5 см;

Тип 2 (розширення):  

Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід з коефіцієнтом фільтрації понад 2 м/добу – 28 см;

Щебенево-піщана суміш С5 – 21 см;

Щебенево-піщана суміш ЩПС-40 укріплена до марки матеріалу М 20 – 12 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50)       1,0 л/м2;

Вирівнювальний шар. АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І.БНД 70/100 сер. товщ.   - 5,6 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50)       0,4 л/м2;

Асфальтобетон. АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І.БНД 70/100 – 11 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) - 0,4 л/м2;

Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на БМПА 60/90-53 товщиною - 6 см;

Тип 2 (підсилення):

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50)       0,4 л/м2;

Вирівнювальний шар. АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І.БНД 70/100 сер. товщ.   - 5,6 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50)       0,4 л/м2;

Асфальтобетон. АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І.БНД 70/100 – 11 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШМ-50) - 0,4 л/м2;

Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на БМПА 60/90-53 – 6 см;

Тип 3 (розширення)

Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід з коефіцієнтом фільтрації понад 2 м/добу – 30 см;

Щебенево-піщана суміш С5 – 21 см;

Щебенево-піщана суміш С7 – 13 см;

Вирівнювальний шар. Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на БНД 70/100 сер. товщ.         - 4,7 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50)       0,4 л/м2;

Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на БНД 70/100 – 5 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50)       0,4 л/м2;

Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на БНД 70/100 – 5 см;

Тип 3 (підсилення):     

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50)       0,4 л/м2;

Вирівнювальний шар. Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на БНД 70/100 сер. товщ.         - 4,7 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50)       0,4 л/м2;

Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на БНД 70/100 – 5 см;

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-50)       0,4 л/м2;

Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на БНД 70/100 – 5 см;

Тип 4(тротуари, посадкові майданчики):       

Щебенево-піщана суміш С7 – 12 см;

Асфальтобетон. АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І на БНД 70/100 – 4 см;

Тип 5 (під’їзди до туалету): 

Щебенево-піщана суміш С7 - 15 см;

Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.А.НП.І на БНД 70/100 – 5 см.

Роботи з влаштування шарів дорожнього одягу проєктом передбачається виконувати «під рухом».

Для безпечного проходу пішоходів тротуарами, вони відокремлюються від проїзної частини за допомогою бар’єрного огородження 11 ДО-2,0.280/1,5.

Укріплення узбіч передбачено на ширину 0,5-3,00 м по типу дорожнього одягу основної дороги, на ширину 0,50-2,00 м - посівом багаторічних трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,20 м.

Для запобігання розмиву узбіч і укосів земляного полотна на ділянках доріг з поздовжнім похилом понад 30 ‰, при насипах висотою понад 2,0 м, у місцях віражів влаштовуються водовідвідні споруди для збирання та відведення поверхневої води за межі земляного полотна.

На ділянці проєктування розташовано 1 перехрестя та 1 примикання.

Перехрестя запроектовано за V класом розв’язки.

Проєктом передбачено виконання обсягів робіт по примиканню в межах заокруглень з ділянкою переходу до існуючих відміток.

Радіуси заокруглень на примиканні прийняті – по 25 м або 30 м.

В межах заокруглень прийнята конструкція дорожнього одягу по типу основної дороги.

Узбіччя з’їздів укріплюються засівом багатолітніх трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,20 м.

Організація дорожнього руху

Проєктом, згідно ДСТУ 8751:2017 передбачено облаштування дороги:

-                     типовими дорожніми знаками І та II типорозмірів, згідно з ДСТУ 4100:2014 зі світлоповертальною поверхнею;

-                     індивідуальними дорожніми знаками, зі світлоповертальною поверхнею;

-                     огородженням дорожнім металевим (оцинкованим) бар’єрного типу, зі стримувальною здатністю 280 кДж згідно з ДСТУ Б В.2.3-12-2004 із світлоповертальними елементами загальною довжиною 3562 м;

-                     двосторонніми напрямними стовпчиками зі світлоповертальними елементами червоного та білого кольору, розташованими з протилежних боків;

-                     розміткою пластиком зі світлоповертальними властивостями згідно з ДСТУ 2587:2010.

В межах автобусних зупинок та вздовж пішохідних доріжок дорожнє огородження бар’єрного типу при недостатній довжині для влаштування початкової та кінцевої ділянки, облаштовується тільки кінцевим елементом з розміткою 2.3 згідно з ДСТУ 2587:2010.

На тротуарах передбачене влаштування тактильних смуг у місцях пониження бортового каменю перед виходом на проїзну частину, в тому числі і перед пішохідними переходами.

Проєктом також передбачене влаштування опор освітлення вздовж тротуарів, а також додаткові на пішохідних переходах. Проєкт влаштування зовнішнього освітлення відображено окремим томом.

Дорожні знаки встановлюються на металеві стояки. Стійки без фундаменту на глибину 1,5 м встановлюються в ямах, які заповнюються сумішшю ґрунту з кам’яними матеріалами та щільно ущільнюються шарами по 0,1 м. Стійки знаків омонолічуються в гнізді фундаменту бетоном С12/15.

Прийняті заходи з організації дорожнього руху забезпечують необхідну безпеку руху при розрахунковій швидкості.

 

 

Кошторисна документація

Інженер-проєктувальник  Кот В’ячеслав Васильович (кваліфікаційний сертифікат АР002807 від 31.08.2012р., підвищення кваліфікації за фахом від 19.05.2017р.), інженер-проєктувальник Чирва Володимир Миколайович (кваліфікаційний сертифікат АР0011083 від 09.06.2015р., підвищення кваліфікації за фахом від 24.04.2020р.).

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 16.09.2021р. складала                           332917,718 тис.грн у тому числі:

будівельні роботи – 261410,184 тис.грн;

устаткування, меблі, інвентар – 380,352 тис.грн;

інші витрати – 71127,182 тис.грн;

зворотні суми – 829,656 тис.грн.

За результатами розгляду кошторисної документації коригування і зняття зауважень установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва".

Загальна кошторисна вартість капітального ремонту в поточних цінах станом на 29.09.2021р. складає 332480,489 тис.грн, у тому числі:

будівельні роботи – 262153,137 тис.грн;

устаткування, меблі, інвентар – 380,352 тис.грн;

інші витрати – 69947,000 тис.грн;

зворотні суми – 835,017 тис.грн.

Екологічна безпека

В складі проекту розроблені матеріали ОВНС відповідно до якого будівництво та експлуатація об’єкта не викликає негативного впливу на навколишнє середовище.

Тимчасовим джерелом забруднення є будівельний майданчик.

Розрахункова сума максимальних приземних концентрацій забруднюючих речовин не перевищує ГДК. Вплив на атмосферне середовище – прийнятний.

Будівельні відходи вивозяться спеціалізованими організаціями за домовленістю.

Вплив на ґрунти, водне та соціальне середовище, рослинний та тваринний світ – в межах норм.

Санітарно-епідеміологічне благополуччя

Конструктивно-планувальні рішення дорожнього одягу відповідають санітарно-гігієнічним вимогам по забезпеченню мінімального рівня шуму, забруднення атмосферного повітря та поверхневого стоку. Робочим проектом прийняті рішення які сприяють зручному очищенню поверхні від снігу та бруду, відведенню дощових і талих вод.

Пожежна і техногенна безпека

Передбачено будівельний майданчик забезпечити первинними засобами пожежогасіння.

Робочою документацією передбачені протипожежні заходи під час будівництва згідно з Правилами пожежної безпеки в Україні.

Організація будівництва

Тривалість виконання робіт складає – 10,0 місяців. Робочим проектом передбачені методи проведення основних робіт, послідовність будівництва, визначені потреби в будівельних механізмах, тимчасових будівлях.

Охорона праці

         Проектними рішеннями передбачено,  що працівники забезпечуються необхідними засобами колективного та індивідуального захисту, первинними засобами пожежогасіння.

         В процесі розгляду робочого проекту "Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів–Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 376+968 – км 381+968, Вінницька область. Коригування" зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені письмово до замовника та проектувальника.

Після доопрацювання цих питань, до проектної документації внесені необхідні зміни та доповнення, основними з яких є:

-         уточнені техніко-економічні показники проекту;

-         доопрацьовані проектні рішення щодо креслень документації доріг;

-         допрацьовані рішення з організації безпеки дорожнього руху;

-         доопрацьована кошторисна документація.

Відповідальні експерти

 

 

Експерт проектної документації доріг

________________

КОСТЯНТИН ЩЕРБАЧЕНКО

(сертифікат АЕ №005703)

Експерт з питань забезпечення механічного опору та стійкості (міцності, надійності та довговічності) будинків і споруд

__________________

ВАЛЕРІЙ ШАРУБІН

(сертифікат АЕ № 004300)

Експерт з питань безпеки експлуатації та вимог охорони праці, забезпечення захисту від шуму

________________

ВІКТОР СКОРОБОГАТОВ

(сертифікат АЕ № 004925)

Експерт з питань охорони навколишнього природного середовища та санітарно-епідеміологічного благополуччя

 

___________________

МАРІЯ ВОРОНЕНКО

(сертифікат АЕ № 000402)

Експерт з питань дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки

________________

ОЛЕКСАНДР РОМАЩЕНКО 

(сертифікат АЕ № 005337)

Експерт кошторисної частини проектної документації

 

________________

ІРИНА СТУЛІЙ

(сертифікат АЕ №005893)

 

 

 


Розділи