Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:8903-8238-7151-0272 Редакція №1 | 08.09.2023 | 8291.161 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
08.09.2023 | 8291.161 | 6166.83 | 5.294 | 2119.037 | 765.295 | 532.614 | 0 | 232.681 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Полтавська обл., Полтавський район, Полтавська територіальна громада, м. Полтава (станом на 01.01.2021) , зупинки громадського транспорту: Н. Вавілова (на Центр), Н. Вавілова (на Леваду), вул. Головка (на Леваду), Головка (Левада на Центр), Південна (Левада на Центр), Південна (на Леваду), м-н Левада, П. Вокзал (на Центр), Дачник (на Центр), с. Івонченці (Кінцева), вул. Деповська, с. Лісок-1 (Кінцева) | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (03365854) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
ТЕРЛЕЦЬКА НОНА МИХАЙЛІВНА (АР 021062, АЕ 005275, АЕ 006297, АР 005430) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Мурза Сергій Олександрович (АЕ 006093, АР 014059, АЕ 004943, АЕ 004681, АР 012057, АЕ 007565, АЕ 005829) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту |
Огурцов Олександр Юрійович (АЕ 006769, АЕ 004763, АР 020941, АЕ 005019, АЕ 007152, АР 013963) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань інженерного забезпечення |
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
ТЕРЛЕЦЬКА НОНА МИХАЙЛІВНА (АР 021062, АЕ 005275, АЕ 006297, АР 005430) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проєкт: «Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: Н. Вавілова (на Центр), Н. Вавілова (на Леваду), вул. Головка (на Леваду), Головка (Левада на Центр), Південна (Левада на Центр), Південна (на Леваду), м-н Левада, П. Вокзал (на Центр), Дачник (на Центр), с. Івонченці (Кінцева), вул. Деповська, с. Лісок-1 (Кінцева) з установленням нових та заміною існуючих павільйонів у місті Полтава. Коригування» виконано генеральним проєктувальником – Фізична-особа-підприємець Йовенко Анастасія Сергіївна; код ДРФО 3133403804, юридична адреса: 14032, м. Чернігів, вул. Доценко, буд. 12, кв. 73; ГІП – Мягкохліб Роман Сергійович, сертифікат АР №017848, дата видачі 16.11.2021 р., дата підвищення кваліфікації від 21.07.2023 р., Свідоцтво №01876.
Проєктування виконано на основі вихідних даних, що надані замовником: листа-замовлення; завдання на проєктні роботи та згідно будівельних норм та державних стандартів, що відповідають переліку нормативних документів у галузі будівництва та діють на території України.
На розгляд робочий проєкт надано в обсязі:
1) пояснювальна записка;
2) автомобільні дороги;
3) проєкт організації будівництва;
4) інженерно-технічні заходи цивільного захисту;
5) кошторис.
Згідно ДБН В.1.2-14-2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд» клас наслідків капітального ремонту відноситься до СС-2 (середні наслідки).
Розроблена документація цієї частини проєкту відповідає вимогам чинних нормативних документів:
- ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво;
- ДБН В.1.2-2:2006 Навантаження і впливи;
- ДБН В.26-163:2010 Конструкції будівель і споруд. Сталеві конструкції. Норми проєктування, виготовлення і монтажу;
- ДСТУ Б А.2.4-4:2009 СПДБ Основні вимоги до проєктної та робочої документації;
- ДСТУ Б А.2.4-7:2009 СПДБ Правила виконання архітектурно-будівельних та робочих креслень.
Робочий проєкт виконано відповідно до будівельних норм, що діють, і правил, а також державних стандартів, які приведені в "Переліку нормативних документів, що діють в Україні, в області будівництва" видання технічного комітенту із стандартизації "Будтехнормування".
Рельєф ділянки на якій розміщений об’єкт будівництва – спокійний.
Основні кліматичні характеристики району прийняті відповідно до ДБН В.1.2-2:2006 «Навантаження і впливи» та ДСТУ Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія».
Характер будівництва – капітальний ремонт.
Під час проєктування використовувались наступні програмні комплекси:
- АВК-5, програма для розрахунку кошторису;
- «DIGITAL», програма для роботи із даними геодезичних вишукувань;
- ІДС «БУДСТАНДАРТ» локальна версія, програма доступу для актуальних будівельних норм та стандартів;
- «ЕСПРІ 2020 PRO», програма для розрахунків несучих конструкцій та фундаментів.
У відповідності до завдання на коригування з метою оптимізації будівельного процесу та шляхів фінансування передбачено виконання будівельних робіт в одну чергу.
Зупинки: Н. Вавілова (на Центр), Н. Вавілова (на Леваду), вул. Головка (на Леваду), Головка (Левада на Центр), Південна (Левада на Центр), Південна (на Леваду), м-н Левада, П. Вокзал (на Центр), Дачник (на Центр), с. Івонченці (Кінцева), вул. Деповська, с. Лісок-1 (Кінцева) розташовані за маршрутами громадського транспорту м. Полтава.
Існуючі посадочні майданчики мають покриття із асфальтобетону, деякі не мають твердого покриття.
Посадочні майданчики забезпечені зовнішнім освітленням у повному обсязі.
У результаті обстеження стану посадочних майданчиків було виявлено:
- руйнування дорожнього одягу посадочних майданчиків;
- пошкодження елементів існуючих автопавільйонів.
Стан посадочних майданчиків та автопавільйонів не відповідає нормам і не забезпечує безпечну експлуатацію, тому потребує капітального ремонту.
Коригування проєктної документації полягає у влаштуванні покриття з фігурних елементів мощення (плитки) на зупинках громадського транспорту з новими автопавільйонами.
Межі виконання робіт прийнято відповідно до даних інженерно-геодезичних вишукувань в межах існуючих посадочних майданчиків або в передбачених для цього місцях.
Існуюче асфальтобетонне покриття посадочних майданчиків демонтується з подальшим вирівнюванням профілю і підсиленням щебеневої основи та влаштуванням шару асфальтобетонного покриття товщиною 4 см. В зазначених місцях виконується заміна існуючого поребрика та бортового каменю на нові. На посадочних майданчиках, що не мають твердого покриття, влаштовується новий дорожній одяг із асфальтобетонним покриттям.
Тротуари.
Нові тротуари із покриттям з фігурних елементів мощення та установкою нових поребриків влаштовуються до посадочних майданчиків, що не мають підхідних шляхів із твердим покриттям.
Існуючі автопавільйони.
Здійснюється демонтаж існуючих автопавільйонів. Автопавільйони, що підлягають подальшому використанню, переносяться на зазначене місце експлуатації.
Рівень екологічного навантаження на проєктовану територію регламентується будівельними та планувальними нормами. Територія використовується за цільовим призначенням, об’єкти культурної спадщини та землі історико-культурного призначення не визначені.
Система координат – місцева, система висот – Балтійська.
У ході будівництва додаткове вертикальне планування території не передбачене, тому план переміщення земляних мас не розроблявся.
Конструкція дорожнього одягу замість існуючого асфальтобетонного покриття:
- основа – ущільнений ґрунт;
- пісок – 7 см;
- щебінь фракції 0–40 мм – 12 см;
- геотексиль;
- відсів гранітний 0-5мм – 5 см;
- фігурні елементи мощення – 5 см.
Посадочні майданчики із новим дорожнім одягом та тротуари.
Конструкція посадочних майданчиків і тротуарів із новим дорожнім одягом:
- ущільнений грунт (корито);
- шар з гранітного щебеню фракції 5-20 мм товщиною 12 см;
- шар покриття з гарячого піщаного асфальтобетону типу Г марки І товщиною 4 см.
Фундаменти автопавільйонів монолітні залізобетонні із бетону класу С12/С15. Каркас автопавільйону із металевих труб різного перерізу. З’єднання стійок автопавільйону із фундаментами за допомогою анкерних болтів. Огороджуючі конструкції автопавільйону із загартованого скла товщиною 10мм. Автопавільйони устатковуються, дерев’яними лавками двосторонніми «Сітілайтами», визначені автопавільйони устатковуються моніторами із підключенням до мережі Інтернет.
Всі посадочні майданчики, на яких встановлюються нові автопавільйони, устатковуються смугами із тактильної плитки шириною 0,6м на відстані 0,3м від бортового каменю.
Конструкція дорожнього одягу в місцях установки тактильної плитки:
- ущільнений ґрунт;
- основа з гранвідсіву та цементу товщиною 100мм;
- плитка тактильна товщиною 60мм.
Відповідно до ДБН В.2.3-5-2018 всі посадочні майданчики устатковуються металевими стовпчиками (болардами), встановленими вздовж проїзної частини із кроком 1,5м. Фундаменти стовпчиків монолітні із бетону класу С12/С15.
Організація дорожнього руху
Капітальний ремонт проводиться з повним перекриванням пішохідного руху та організацією обходу.
Обов’язково необхідно огороджувати початок і кінець ділянки будівельних робіт сигнальною стрічкою.
Оскільки посадочні майданчики є пішохідними і не використовується для автомобільного руху, то у розробленні тимчасової схеми ОДР немає необхідності.
Всі металеві неструмопровідні частини електрообладнання і мереж підлягають заземленню, шляхом електричного з'єднання їх з глухо заземленою нейтраллю джерела живлення за допомогою нульових захисних провідників.
Антикорозійний захист металевих поверхонь передбачено виконати шляхом фарбування.
Електромонтажні роботи запроєктовані згідно з вимогами ДНАП0.00-1.32-01, СНиП 3. Об’єм та зміст інженерно-технічних заходів цивільного захисту визначено з врахуванням зонування території за можливою дією засобів ураження, їх супутніх вражаючих факторів, а також від характеру і масштабів можливих аварій і катастроф техногенного характеру. Інженерно-технічні заходи цивільного захисту розроблено завчасно. Часткове впровадження їх проведено, решта проводиться відповідно до графіку виконання заходів або у можливо короткі строки після виникнення надзвичайної ситуації на об’єкті.
Територія розміщена у межах зон можливого хімічного забруднення, а також у межах зон можливого впливу небезпечних факторів вибухів та пожеж, радіаційного забруднення.
Інформацію необхідну для розроблення розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту підготовлено замовником у відповідності до вимог п 6.2 ДСТУ 8773:2018, яка і є складовою частиною на розроблення документації ІТЗ ЦЗ. Технічні рішення, прийняті в розділі інженерно-технічних заходів цивільного захисту на об’єкт реконструкції відповідають вимогам екологічних, санітарногігієнічних, пожежних та інших діючих норм і правил, і забезпечують безпечну для здоров’я людей експлуатацію об’єкта при дотриманні заходів, передбачених робочим проєктом.
Передбачені максимально ефективні рішення щодо споживання води, електричної енергії та освітлення.
Рівень екологічного навантаження на проєктовану територію регламентується будівельними та планувальними нормами. Територія використовується за цільовим призначенням, об’єкти культурної спадщини та землі історико-культурного призначення не визначені.
У відповідності до п.4.5 ДБН А.2.2-1-2021 для видів діяльності та об’єктів, які підлягають оцінці впливу на довкілля (ОВД) відповідно до вимог Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” №2059-VIII від 23.05.2017 року, розроблення матеріалів ОВНС виконується з використанням матеріалів звіту про оцінку впливу на довкілля відповідно до розділу 5 даних норм в повному обсязі.
Для інших видів діяльності та об’єктів матеріали ОВНС розробляються відповідно до розділу 5 даних норм в скороченому обсязі, який визначається замовником і виконавцем при складанні завдання на розроблення матеріалів ОВНС (згідно з додатком А), виходячи з переліку і характеристик очікуваних видів впливів планованої діяльності на компоненти навколишнього природного середовища: клімат і мікроклімат; повітряне середовище; геологічне середовище; водне середовище; ґрунти; рослинний і тваринний світ, заповідні об'єкти.
Об’єкт будівництва не підпадає під дію ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 року. Тому, матеріали ОВНС розробляються у скороченому обсязі, котрий визначається замовником і проєктувальником.
Під час проєктування ураховані вимоги Закону України "Про охорону навколишнього середовища", а також основні екологічні, санітарно-гігієнічні норми та обмеження.
Екологічні обмеження:
- під час проєктування, розміщення, уведення в дію об’єкта, а також у процесі його експлуатації має бути забезпечено екологічну безпеку людей, додержання нормативів шкідливих впливів на навколишнє природне середовище;
- обов’язкова утилізація, знешкодження або повна ліквідація можливих шкідливих речовин і відходів;
- забороняється потрапляння в ґрунтові води виробничих, побутових та інших видів відходів і сміття.
Санітарно-гігієнічні обмеження:
- не можна допускати, щоб концентрації забруднюючих речовин, у разі можливих викидів, перевищували нормативні значення.
Дотримання всіх чинних норм і правил техніки безпеки, природоохоронних заходів та санітарних норм під час проведення будівельних робіт та експлуатації забезпечить відсутність екологічних ризиків життєдіяльності населення від проєктованої діяльності, а також відсутність негативного впливу на клімат, рослинний і тваринний світ, геологічне, водне, соціальне і техногенне середовище.
Територія забудови має нормальне водовідведення, яке максимально зберігається проєктом вертикального планування. Забудова не створює умов, які б викликали необхідність виконання спеціальних заходів по захисту території від підтоплення.
Проєктні рішення виконані з урахуванням потреб людей, які відносяться до маломобільних груп населення. Всі заходи для маломобільної групи громадян у робочому проєкті виконані згідно ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення» та ДСТУ-Н Б В.2.2-31:2011 «Будинки і споруди. Настанова з облаштування будинків і споруд цивільного призначення елементами доступності для осіб з вадами зору и слуху».
Згідно з комплектом карт районування та переліком населених пунктів України, наведеним в ДБН В.1.1-12:2006, площадка будівництва знаходиться в зоні п’ятибальної сейсмічної активності. Технічні рішення, прийняті в проєкті, забезпечують цілісність конструкцій і відповідають вимогам нормативних документів, що регламентують проєктування об'єктів в зонах сейсмічної активності.
Пожежну безпеку під час виконання робіт передбачено забезпечити шляхом дотримання встановленого протипожежного режиму та виконання вимог «Кодексу цивільного захисту України» № 54403-VI від 02.10.2012 р., чинних в Україні нормативно-правових актів і нормативних документів з питань пожежної безпеки:
- НПАОП 40.1-1.32 Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок.
Проєктом передбачені протипожежні заходи згідно з вимогами ДБН В.1.1-7:2016; НАПБ А.01.001-2014 та інших нормативних документів, нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки, які діють на території України.
Металеві конструкції обробити сертифікованим вогнетривкими фарбами, або виконати захист металевих конструкцій цементно - піщаними розчинами по металевим сіткам. При цьому досягається ефективність переводу металевих конструкцій у важко горючий матеріал.
Відмова конструкцій, передбачених проєктом, у нормативний термін експлуатації не прогнозується.
Висновки:
Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. № 560 (із змінами та доповненнями).
В ході проведення експертизи, відповідно до зауважень експертів, проєктувальником були внесені зміни до проєктної документації в повному обсязі. Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається на генерального проєктувальника.
Робочий проєкт «Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: Н. Вавілова (на Центр), Н. Вавілова (на Леваду), вул. Головка (на Леваду), Головка (Левада на Центр), Південна (Левада на Центр), Південна (на Леваду), м-н Левада, П. Вокзал (на Центр), Дачник (на Центр), с. Івонченці (Кінцева), вул. Деповська, с. Лісок-1 (Кінцева) з установленням нових та заміною існуючих павільйонів у місті Полтава. Коригування» відповідає вимогам чинних нормативно-правових актів та може бути рекомендований до затвердження в установленому порядку.
Розділи
