Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9554-0762-1587-1476
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№01-1503-23/ЕП/КО від 03.08.2023
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 87+045 – км 89+345, Полтавська область» Коригування
Код проектної документації
PD01:7491-4266-5285-0174 №17-32-21 від 2021-12-02 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:9554-0762-1587-1476
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
03.08.2023 174866.824 135315.643 0 39551.181 28991.022 22081.018 0 6910.004

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Кременчуцький район, Горішньоплавнівська територіальна громада, с. Кияшки (станом на 01.01.2021) , Автомобільна дорога державного значення М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 87+045 – км 89+345, Полтавська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАРХАЙ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА (АР 013558, АЕ 006142)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7491-4266-5285-0174
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОПРОЕКТ" (40461155)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
02.12.2021
Номер проектної документації
17-32-21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Генеральний проектувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю  «МОСТОПРОЕКТ» (Україна, 03164, м. Київ, вул. Осіння, 33, секція 5).

Головний інженер проекту (ГІП) – Каплинський Дмитро Миколайович, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР № 017032 від 24.12.2020 р.

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 01-1503-23/ЕП/КО, укладеного у відповідності до ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

- завдання на коригування проектно-кошторисної документації від 31 жовтня 2018 року № 16/10-18, затвердженого Службою автомобіних доріг у Полтавській області Державного агенства автомобільних доріг України;

- зміни №1 до завдання на коригування проектно-кошторисної документації від 22 листопада 2021 року № 16/10-18, затвердженої Службою автомобіних доріг у Полтавській області Державного агенства автомобільних доріг України;

- зміни №2 до завдання на коригування проектно-кошторисної документації від 12 квітня 2023 року № 16/10-18, затвердженої Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України;

- технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, виконаного ТОВ «ІНЖЕНЕРНБУДПРОЕКТ»  у 2016 році;

- технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування, виконаного ТОВ «ІНЖЕНЕРНБУДПРОЕКТ» у 2016 році;

- розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником;

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

 

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця робочого проекту – ГІПа генерального проектувальника – Каплинського Дмитра Миколайовича, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР № 017032 від 24.12.2020 р.

 

 

Основні проектні рішення

Метою є коригування робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 87+045 – км 89+345, Полтавська область».

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

Відповідно   до   постанови   Кабінету   Міністрів   України   від 17 листопада 2021 р. №2021 «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення» автомобільна дорога М-22 Полтава – Олександрія відноситься до міжнародних доріг загального користування державного значення і має індекс М-22.

Проектування здійснено на стадії – Робочий проект. Будівництво передбачається в одну чергу і без виділення пускових комплексів.

Капітальний ремонт дороги буде проведено з урахуванням максимального збереження елементів навколишнього ландшафту.

Інтенсивність руху на даний період складає 4265 авт./добу, що відповідає 6145 авт./добу приведених до легкового автомобіля. 

Перспективна інтенсивність руху складатиме 7100 авт./добу, що відповідає 10230 авт./добу приведених до легкового автомобіля. 

Початок проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 0+00,0, що відповідає км 87+045 автомобільної дороги М-22 Полтава – Олександрія.

Кінець проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 23+00,0, що відповідає км 89+345 автомобільної дороги М-22 Полтава – Олександрія.

Довжина проектної ділянки складає 2,30 км. На ділянці км 87+045 – км 87+476 дорога проходить по с. Солонці, на ділянці км 87+606 – км 89+345 по с. Кияшки Кременчуцького району Полтавської області. На ділянці км 87+476 –км 87+606 дорога проходить в польових умовах.

Автомобільна дорога М-22 Полтава – Олександрія відноситься до доріг ІІ технічної категорії, параметри плану відповідають вимогам ДБН В.2.3-4:2015. На всій проектній ділянці рух транспорту двосторонній.

Загальна протяжність ділянки капітального ремонту - 2300,0 м.

Категорія автомобільної дороги - ІІ.

Розрахункова швидкість прийнята 90 (60) км/год. 

Прийняті параметри автомобільної дороги мають такі значення:

- ширина смуги руху – 3,75 м;

- кількість смуг руху – 2;

- ширина узбіччя – 3,75 м, в тому числі укріпленої смуги узбіччя (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 0,50 м;

Проектна ділянка має 6 кутів повороту. Заокруглення ВК 1 (R=475 м), ВК 3 (R=210 м), ВК 4 (R=450 м) запроектовані з перехідними кривими та розширенням відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015. Заокруглення на ВК 5 (R=1000 м) запроектоване з перехідними кривими та без розширень відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015. Заокруглення ВК 2 (R=5000 м), ВК 6 (R=2001 м) запроектовані без перехідних кривих та розширень.

Прийняті параметри поздовжнього профілю мають такі значення:

- максимальний поздовжній похил – 7‰;

- найменший радіус вертикальної опуклої кривої у поздовжньому профілі складає – 12500,0 м.

- найменший радіус вертикальної увігнутої кривої у поздовжньому профілі складає – 7000,0 м.

В ході виконання підготовчих робіт передбачене звалювання дерев розчищення укосів земляного полотна та прилеглої смуги від чагарнику. Загальна площа проведення робіт складає 1,8 га.

Перед початком земляних робіт виконують зняття рослинного шару з існуючих укосів на глибину 10 см та підошви насипу глибиною 20 – 110 см (в місцях розширення земляного полотна), а також щебеневого матеріалу укріплення з існуючих узбіч на глибину 10 см.

Поверхневий водовідвід передбачено за рахунок поперечного та поздовжнього похилів в бік існуючих кюветів.

Робочим проектом передбачене розчищення існуючих водопропускних труби від бруду та сміття під основною дорогою та примиканнями, а також ремонт оголовків: заміну портальних та відкосних стінок, а також укріплювальні роботи русла й укосів.

На ПК 2+36,9, ПК 10+55,7 та ПК 18+51,9 (ліворуч), а також ПК 2+15,0, ПК 13+92,4 та ПК 19+22,1 (праворуч) передбачене влаштування автобусних зупинок. За розташуванням автобусні зупинки відносяться до проміжних пересадкових.

Для можливості безпечного руху пішоходів, маломобільних груп населення в межах проектної ділянки, проектом будівництва передбачене влаштування нових тротуарів та встановлення спеціальних тактильних смуг в місцях пересічення тротуару із проїзною частиною.

Проектом передбачено 6 типів дорожнього одягу:

Тип 1. Підсилення

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100- 55 згідно з ДСТУ 9116:2021 – 5 см;

- розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- АББМП. Др. Щ. А. НП. БМПА 70/100-55 згідно ДСТУ 8959:2019 – 6 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 10 см;

- вирівнюючий шар з АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40л/м²;

- МДХР, КВ, Кз, М20, згідно ДСТУ 8976:2020 – 22 см;

- існуючий дорожній одяг.

Тип 2. Розширення

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100- 55 згідно з ДСТУ 9116:2021 – 5 см;

- розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- АББМП. Др. Щ. А. НП. БМПА 70/100-55 згідно ДСТУ 8959:2019 – 6 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 10 см;

- вирівнюючий шар з АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 –1,0 л/м²;

- ЩПС. Кр. Ц. М20. ДСТУ 9177-3:2022 – 17 см;

- ЩПС. С5. ДСТУ 9177-2:2022 – 25 см.

Тип 3. Новий дорожній одяг

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) згідно ДСТУ Б В.2.7- 127:2015 на бітумі дорожньому модифікованому полімерами БМПА 70/100-55 згідно з ДСТУ 9116:2021 – 5 см;

- розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУБ В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- АББМП. Др. Щ. А. НП. БМПА 70/100-55 згідно ДСТУ 8959:2019 – 6 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- АСГ. Кр. П. А-Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 10 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,00 л/м²;

- ЩПС. Кр. Ц. М20. ДСТУ 9177-3:2022 – 17 см;

- ЩПС. С5. ДСТУ 9177-2:2022 – 25 см.

Тип 4. Посилення на з'їздах до об'єктів сервісу та обслуговування

- АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011– 5 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- АСГ. Кр. Щ. А1. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 10 см;

- вирівнюючий шар з АСГ. Кр. Щ. А1. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 - розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- існуючий дорожній одяг.

Тип 5. Новий дорожній одяг на місцевих проїздах, з'їздах до об'єктів сервісу та обслуговування

- АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011– 5 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- АСГ. Др. Щ. А. НП. I. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 6 см;

- ЩПС. С5. ДСТУ 9177-2:2022 – 25 см.

Тип 6. Новий дорожній одяг на посадкових майданчиках, пішохідних тротуарах та в’їздах у двори

- АСГ. Пщ. Щ. Г. НП. І. БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 4 см;

- ЩПС. С7. ДСТУ 9177-2:2022 – 12 см.

Для забезпечення безпеки руху та орієнтування водіїв робочим проектом передбачено встановлення необхідних дорожніх знаків, однобічного металевого оцинкованого бар’єрного огородження із стримувальною здатністю 280 кДж, напрямних стовпчиків, нанесення дорожньої розмітки. 

 

Забезпечення механічного опору та стійкості

Район виконання робіт знаходиться в с. Кияшки Полтавської області на ПК 9+07,97, що відповідає км 87+905 автомобільної дороги М-22 Полтава - Олександрія.

Робочим проектом передбачено влаштування нової прогонової будови мосту, відновлення опор з використанням існуючих елементів опор.

Інженерно-геологічні вишукування для капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 87+045 – км 89+345, Полтавська область, виконані на замовлення ТОВ «Мостопроект» ТОВ «Інженербудпроект» у 2016 р.

У лютому 2022 року додаткових вишукувань не проводилось, оскільки робочим проектом не передбачені рішення щодо перевлаштування опор мосту, а також зміни геометричних параметрів фундаментів. 

Ділянка автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава-Олександрія на ділянці км 87+045 - км 89+345 розташована в межах Полтавської області.

За погодно-кліматичними факторами, грунтово-гідрогеологічними умовами зволоження ділянка автомобільної дороги знаходиться в межах Центральної дорожньо-кліматичної зони (У-II, ДБН В.2.3-4:2015, Таблиця А.1).

Насип існуючої автомобільної дороги складений суглинками легкими пилуватими, напівтвердими, з домішкою органічних речовин, потужністю 1,8-2,2 м та пісками мілкими, середньої щільності, малого ступеня водонасичення, потужністю 0,3 м.

Геологічний розріз до розвіданої глибини 3,0 м складений верхньо-четвертинними та сучасними еолово-делювіальними суглинками важкими пилуватими, твердими лесовидними, просідними та суглинками важкими пилуватими, тугопластичними та м’якопластичними, лесовидними, загальною розкритою потужністю 1,6-1,9 м, супісками пилуватими, пластичними, лесовидними, розкритою потужністю 0,9-2,8 м.

Товщина грунтово-рослинного шару біля підошви насипу 0,2-1,1 м.

Ґрунтові води свердловинами не зустрінуті.

За характером зволоження ділянка відноситься до 2-го типу, згідно ДБН В.2.3-4:2015.

Згідно з ДБН В.1.1-12:2014 («Карта ЗСР-2004-А України») максимальна величина коливання земної поверхні в районі вишукувань сягає 5-ти балів.

Сейсмічність ділянки будівництва відноситься до IІI категорії за сейсмічними властивостями ґрунтів (200<Vs<500), відповідно таблиці 5.1. ДБН В.1.1-12:2014.

Інженерно-геологічні умови ділянки відносяться до середньої складності (IІ категорія), згідно ДБН А.2.1-1-2008 (Додаток Ж).

Нормативна глибина промерзання ґрунту – 0,9 м.

Міст через струмок розташований на ПК 9+07,97, що відповідає км 87+905 автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава-Олександрія на ділянці км 87+045 – км 89+345, Полтавська область.

GPS: 49.129941, 33.645006.

Міст побудований у 1962 р., реконструйований у 1980 р.

Схема мосту – 2х6,0 м, розрізна, добудова – 1х12,0 м.

Довжина мосту – 12,0 м.

Проектне тимчасове навантаження Н-18, НГ-60.

Підмостовий габарит – 2,4 м.

Прогонова будова мосту залізобетонна розрізна та виконана зі збірних плит суцільного перерізу. У поперечному перерізі улаштовано 8 плит довжиною 6,0 м та висотою 0,3 м.

При капітальному ремонті у 1980 році міст було розширено шістьма збірними попередньо напруженими залізобетонними плитами з поздовжніми пустотами циліндричної форми за ВТП-21 довжиною 12,0 м та висотою 0,6 м (дві плити ліворуч та чотири плити праворуч за ходом кілометражу). Плити об’єднані між собою поздовжніми шпонковими швами.

Стояни під плити довжиною 6,0 м – необсипні масивні, виконані з бутової кладки.

Ширина стоянів 6,4 м, товщина 1,0 м. висота 0,45 м. Стояни добудовано бетонними масивними стінками шириною 2,65 м ліворуч і 5,65 м праворуч та товщиною 1,0 м. На стоянах улаштовано залізобетонні ригелі висотою 0,45 м Довжина ригелів над опорами з бутової кладки 7,9 м, довжина ригелів добудованих частин 2,1 м ліворуч і 4,9 м праворуч.

Проміжна опора під плити довжиною 6,0 м – масивна, виконана з бутової кладки із залізобетонним ригелем. Ширина опори 7,3 м, товщина 1,1 м. Довжина ригелю 8,1 м, ширина 1,2 м, висота 0,45 м.

Фундаменти опор на природній основі.

Опорні частини відсутні.

Сполучення мосту з насипом підходів здійснюється за допомогою перехідних плит довжиною 2,4 м.

Водовідвід з проїзної частини здійснюється за рахунок поздовжніх і поперечних ухилів. Організований водовідвід відсутній.

Деформаційні шви відсутні.

Габарит мосту – Г-12,4 м з двома тротуарами шириною 1,0 м. Тротуари залізобетонні накладні блоки. Огородження безпеки залізобетонне парапетного типу висотою 0,4 м. Перильне огородження металеве безстоякове висотою 0,92 м. Дорожній одяг з асфальтобетонним покриттям.

Покриття тротуарів асфальтобетонне.

Метою проекту є розробка капітального ремонту мосту з поновленням службових якостей елементів споруди, забезпеченням їх надійності та довговічності і забезпечення безпечних умов руху автотранспорту та пішоходів по споруді.

Згідно висновків звіту обстеження, виконаного ТОВ «Мостопроект» у 2022 році встановлено: загальна оцінка технічного стану в цілому по мосту: 

5 технічний стан – непрацездатний.

проїзна частина:                     стан 4 – обмежено працездатний;

прогонова будова:                  стан 5 – непрацездатний;

опори та опорні частини:      стан 3 – працездатний;

фундаменти:                            стан 2 – обмежено справний;

підмостове русло:                   стан 3 – працездатний;

підходи:                                   стан 3 працездатний

Основні параметри мосту після капітального ремонту:

- збірно-монолітна температурно-нерозрізна прогонова будова за схемою 1х12,0 м – праворуч і 2х6,0 м - ліворуч;

- опори – масивні необсипні;

- загальна довжина мосту – 12,55 м;

- габарит мосту Г-9,5+0,75+1,5 м;

- конструкції мосту розраховані на наступні навантаження: власна вага конструкцій, тиск ґрунту насипу, тимчасові від рухомого складу – А11 та НК-80, тимчасові від пішоходів (як вертикальне рівномірно розподілене 0,4 т/м2), вітрові (характеристичний тиск W0=450 Па), температурні кліматичні.

Враховуючи завдання на проектування, а також вимоги чинних норм ДБН В.2.3-5:2018, а також вимоги ДБН В.2.2-40:2018 щодо врахування потреб маломобільних груп населення (МГН), проектом передбачено:

- ширину смуг безпеки на штучній споруді прийнято 1,0 м ліворуч та праворуч;

- ширину основних смуг руху прийнято по 3,75 м.

Отже, габарит Г = 9,5 м = 1,0+2х3,75+1,0 м, де 1,0 м - смуги безпеки, 3,75 м – основні смуги руху;

- влаштування ліворуч за ходом пікетажу службового проходу шириною 0,75 м і праворуч тротуару шириною 1,5 м, що забезпечує вимоги ДБН В.2.2-40:2018.

Розрахунковий строк експлуатації споруди після капітального ремонту становить 27 років.

Відповідно до вимог ДБН В.2.3-6-2009 після введення мосту в експлуатацію перше планове обстеження виконується через 3 роки (табл. 4.1).

Міст через струмок відноситься до ІІ класу відповідальності. Згідно ДБН В.2.3.22:2009 табл. 4.1. коефіцієнт надійності за відповідальність становить 1,0

Основні конструктивні рішення.

Опори.

Робочим проектом передбачено влаштування монолітної набетонки на насадках крайніх і ригелі проміжної опори. Монолітні набетонки виконані з бетону бетон В30, F200, W6 (С25/30, XF4, С1 0,20 згідно ДСТУ Б В.2.7-176:2008) шириною 0,8 м на крайніх опорах і 1,2 м на проміжній, та довжиною 8,05 м.

Армування передбачено гарячекатаною арматурою А240 і А400 згідно ДСТУ 9130:2021.

На монолітні насадки та набетонки стоянів влаштовуються шафові стінки та відкрилки з монолітного бетону В30, F200, W6 (С25/30, XF4, С1 0,20 згідно ДСТУ Б В.2.7-176:2008). Шафова стінка монолітна з ділянкою для обпирання перехідних плит. Шафова стінка товщиною 425 мм та відкрилки довжиною 2,5 м і товщиною 25 см армовані арматурою згідно ДСТУ 9130:2021.

На всі поверхні опор, що контактують з ґрунтом, наноситься бітумно-мастична гідроізоляція у 2 шари. На видимі бетонні поверхні наноситься захисно-декоративне покриття.

Прогонова будова.

В рамках капітального ремонту мосту проектом передбачено влаштування нових збірних залізобетонних плит прогонової будови. У поперечному перерізі мосту влаштовано 8 плит П-6 довжиною 6 м, висотою 0,3 м і чотири двопустотних плит П-12 довжиною 12 м і висотою 0,6 м.

Плити П-6, розташовані у прогонах 1-2 і 2-3, на опорі 2 закріплені на анкерах для запобігання поздовжніх переміщень прогонової будови на проміжній опорі. Плити П-12 розташовані у прогоні 1-3. Під кінці плитних елементів укладається два шари руберойду в якості опорних частин.

Мостове полотно.

По плитам прогонової будови улаштовується монолітна плита проїзної частини.

Мінімальна товщина плити становить 100 мм. Монолітна плита виконана з бетону класу В30, морозостійкістю F300, водонепроникністю W8 (С25/30, ХС4, ХD3, XF4, С1 0,2 згідно ДСТУ Б В.2.7-176:2008), армована арматурою згідно ДСТУ 9130:2021 і об’єднується з прогоновою будовою за допомогою анкерів. Монолітна плита має двоскатний профіль з ухилами 25 ‰, спрямованими у бік осей водовідводу.

На торцях монолітної плити над крайніми опорами передбачено влаштування деформаційних швів закритого типу. Над проміжною опорою в місці стику плит довжиною 6 м між шарами асфальтобетону влаштовується геогратка з метою запобігання утворення тріщин у покритті проїзної частини.

По гідроізоляції на обох краях монолітної плити влаштовуються монолітні накладні тротуари. Тротуарні ділянки відокремлюються від асфальтобетонного покриття бордюром з природного каменю та мають односкатний профіль з ухилом 20 ‰ до осі мосту.

Проїзна частина відокремлюється металевим оцинкованим огородженням бар'єрного типу 53МО-КА.3,0.280/0,7 з коробчастим незамкненим типом профілю балок згідно ДСТУ Б В.2.3-12-2004 не менше ніж 0,8 м висотою відносно верху проїзної частини та кроком стояків 3,0 м.

На тротуарі та службовому проході улаштовується оцинковане безстоякове перильне огородження з поручнем на тротуарі і без поручня на службовому проході, висотою 1,2 м. Влаштовується тонкошарове гідрофобне покриття.

Сполучення з підходами.

Для плавного сполучення з підходами за шафовими стінками стоянів улаштовуються збірні залізобетонні перехідні плити загальною довжиною 4,0 м, улаштовані на монолітний лежень. Перехідні плити виконані відповідно до типового проекту серія 3.503.1-96, вип. 1-1. Вузол омонолічення перехідних плит виконано з бетону В30, F200, W6 (С25/30, ХС4, XF3, C1 0.2 згідно ДСТУ Б В.2.7-176:2008) і армовано арматурою згідно ДСТУ 9130:2021. Перехідні плити опираються на щебеневу подушку фр. 20-40 мм товщиною 10 см. Монолітний лежень виконано з бетону В30, F200, W6 (С25/30, ХС4, XF3, C1 0.2 згідно ДСТУ Б В.2.7-176:2008 і армовано арматурою згідно ДСТУ 9130:2021. Лежні опираються на щебеневу призму зі щебеню фр. 20-40 мм, h=40 см.

Конуси мосту укріплюються монолітним бетоном B20 F200 W6 (С16/20, ХС4, ХD1, XF2, С1 1,00 згідно ДСТУ Б В.2.7-176:2008), армованим арматурою згідно ДСТУ 9130:2021, h=0,12 м по шару щебеню фр. 20-40 мм h=0,1 м. В основі конусів передбачено упор розміром 0,4х0,6 м з монолітного бетону В20, F200, W6 (С16/20, ХС2, ХD1, ХА1, С1 0,20 згідно ДСТУ Б В.2.7-176:2008) на щебеневій основі.

На крайніх опорах влаштовуються габіонні конструкції висотою 1 м для запобігання вивалу грунту конусу у підмостовий простір.

Антикорозійний захист.

Вода струмку не агресивна по відношенню до бетону нормальної щільності, тому спеціальних заходів для захисту бетонних та залізобетонних конструкцій від корозії проектом не передбачено

Для захисту бетонних поверхонь, що знаходяться в ґрунті, передбачено покриття їх бітумною мастикою.

Для захисту елементів бар’єрного та перильного огородження від атмосферних опадів передбачено їх цинкування.

 

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 30.06.2023 р. складала 181654,711 тис.грн., в тому числі: будівельні роботи – 139 776,415 тис.грн.;  інші витрати – 41 878,296 тис.грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 28 991,022 тис. грн., у тому числі:

- будівельні роботи – 22 081,018 тис.грн.;

- інші витрати – 6 910,004 тис.грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 03.08.2023 р. складає 174 866,824 тис.грн., в тому числі: будівельні роботи – 135 315,643 тис.грн.; інші витрати – 39 551,181 тис.грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 28 991,022 тис. грн., у тому числі:

- будівельні роботи – 22 081,018 тис.грн.;

- інші витрати – 6 910,004 тис.грн.

 

Примітка:

1.  Даний експертний звіт є невід’ємною частиною до експертного звіту філії ДП «Укрдержбудекспертиза» «Укрдордержбудекспертиза» №28-0605-16 від 18 липня 2017 р., та анулює його в частині його коригування, кошторисну вартість в якому також вважати такою що втратила чинність.

 

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

Головний експерт проекту

 

 

Ситник Л.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005043

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

 

Пелех Р.В.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 005957

 

 

 

 

 

 

Мархай Н.О.

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ № 006142

 

 


Розділи