Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:6040-5095-6701-0534 Редакція №1 | 13.09.2023 | 1599.428 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
20.09.2023 | 1548.158 | 634.7 | 451.143 | 462.315 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Одеська обл., Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса (станом на 01.01.2021), вулиця Зоопаркова, 8 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (04056902) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
КВАША ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 000075) |
Головний експерт проекту |
З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки |
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект «Капітальний ремонт внутрішніх мереж електропостачання зі
встановленням джерел резервного живлення Міського центру здоров'я сім'ї КНП
«Консультативно - діагностичний центр № 6» Одеської міської ради за адресою: м.
Одеса, вул. Зоопаркова, 8» розроблена проектною організацією ФО-П «Диконський
І.О.», головний інженер проекта - Диконський Ігор Олегович, кваліфікаційний
сертифікат АР № 020068, дата видачі 06.10.2022 року, свідоцтво про підвищення
кваліфікації № 01712, дата видачі 19.05.2023р.
Робочий проект
виконаний на замовлення Управління
капітального будівництва Одеської міської ради на підставі:
-
завдання на проектування об’єкту
будівництва, затвердженого Замовником будівництва;
-
розрахунку класу наслідків
(відповідальності) об’єкту, погодженого Замовником будівництва.
Замовником
спільно з проектувальником відповідно ст. 32 Закону України «Про регулювання
містобудівної діяльності» у редакції Закону України № 1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення
змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної
діяльності» визначений незначний (СС1) клас наслідків (відповідальності)
об'єкта.
Відповідність
рішень, які прийнято проектом, відповідають вимогам діючих норм і правил, що
підтверджено підписом головного інженера проекту - Диконський Ігор Олегович, кваліфікаційний сертифікат АР № 020068, дата
видачі 06.10.2022 року, свідоцтво про підвищення кваліфікації № 01712, дата
видачі 19.05.2023р.
Фінансування
об'єкта передбачено за рахунок бюджетних коштів.
Проєктні рішення
Електротехнічні рішення
Проект «Капітальний ремонт
внутрішніх мереж електропостачання зі встановленням джерел резервного живлення
Міського центру здоров’я сім’ї КНП «Консультативно-діагностичний центр № 6»
Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Зоопаркова, 8» виконано на
підставі завдання на проектування.
Технічні рішення прийняті в
проекті відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних
та інших діючих норм і правил та забезпечують безпечну експлуатацію споруди при
дотриманні передбачених проектом заходів.
Силове обладнання що
встановлюється на об’єкті:
• спроектована дизель-генераторна
установка 26,4кВт (ДГУ);
• шафа автоматичного включення
резерву (АВР).
Дизель-генераторна установка
резервного електропостачання ДГУ призначена для електропостачання існуючих
споживачів Замовника.
Проектом передбачено автоматичне
включення ДГУ при нестачі електроенергії або порушенні параметрів електричної
мережі і відключення дизель-генератора при появі напруги на шинах споживача.
Виключена можливість паралельної
роботи дизель-генератора із зовнішньою мережею.
Рекомендованим режимом роботи ДГУ
є робота при 75% навантаження від номінальної потужності.
Підключення електросилового
обладнання передбачається кабельними мережами 0,4кВ, КЛ-0,4кВ виконуються
кабелями типу ВБбШнгд-1 та ВВГнгд-1 розрахункових перетинів. Мережі захищені
від перевантажень та струмів короткого замикання. Переріз кабелів вибрано з
урахуванням допустимих довготривалих струмів та падіння напруг.
Для проектованого обладнання
передбачається влаштування захисного заземлення згідно ПУЕ. Для заземлення
прийнято систему TN-C-S.
В зимовий період дизельне паливо
використовується з зимовими присадками. Годинна витрата дизельного палива при
роботі дизель-генератора в резервному режимі при 50% навантаженні становить 5,7л/год.
Герметичний бак палива, розташований у станині генератору ємністю 161л.
Ємностей для додаткового запасу палива проектом не передбачено.
Доставка дизельного палива
відбувається автотранспортом за допомогою спеціалізованої тари для
транспортування нафтопродуктів. Заправка дизельного палива виконується за допомогою
гнучкого шлангу та електричного насосу. Насос встановлюється на автотранспорті.
В паливному баку розташований фільтр грубої очистки дизельного палива та
датчики рівня палива, які комплектуються заводом-виробником генератора. Гарячі
гази виводяться з двигуна через вихлопну систему висотою 4,0м, подальше
відведення тепла здійснює система охолодження: повітря, що нагнітається
вентилятором, проходить через теплообмінний елемент радіатора. Відвід продуктів
згоряння від ДГУ передбачається через вихлопний трубопровід. Захист від шуму в
проекті здійснюється сукупністю об’ємно-планувальних, технологічних і конструктивних
рішень для забезпечення дотримання вимог ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій,
будинків і споруд від шуму». При застосуванні шумозахисного боксу з підвищеною
звукоізоляцією, за даними матеріалів робочого проекту, нормативи згідно дод.
№16 ДСП 173-96, ДСН 463-19 «Державні санітарні норми допустимих рівнів шуму в
приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови» (затвердженими
наказом МОЗ від 22.02.2019 р. №463, зареєстрованим у Мін’юсті 20.03.19 р. за
№281/33252) та табл. 1 ДБН В.1.1-31:2013 не порушуватимуться.
Також встановлено, що періодичне
функціонування цього аварійного джерела електропостачання не призведе до
суттєвого збільшення обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря,
як на території лікарні так і за її межами, що відповідає вимогам розділу 8 ДСП
№173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів»
(затвердженими наказом МОЗ України від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованим у
Мін’юсті України 24.07.1996 р. за №379/1404). В проектній документації
зазначено, що концентрації забруднюючих речовин в атмосферному повітрі не
перевищуватимуть нормативів ГДК населених місць, прогнозоване забруднення
приземного шару атмосферного повітря - незначне (у приземному шарі повітря
санітарні нормативи не перевищуватимуться, оскільки розрахункові рівні
забруднення будуть меншими від ГДК м.р. по всім забруднюючим речовинам, і не
перевищать нормативних показників, встановлених «Гігієнічними регламентами
допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі
населених місць» (затвердженими наказом МОЗ України від 14.01.2020 р. №52,
зареєстрованим у Мін’юсті 10.02.2020 р. за №156/34439).
Робочий проект передбачає ведення
будівельних, монтажних і вантажно- розвантажувальних робіт, а також
транспортування матеріалів і конструкцій і з широким застосуванням усіх заходів
з охорони праці для БМР у відповідності з вимогами ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП
45.2-7.02-12) «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».
Заходи з охорони
праці
Проект розроблений відповідно до
закону України «Про охорону праці» і передбачає проектні рішення по створенню
безпечних і нешкідливих умов праці, засобів колективного та індивідуального
захисту, що виключають виникнення нещасних випадків і аварій.
Для забезпечення безпеки
проведення робіт з ремонту і технічного обслуговування передбачені
організаційні і технічні заходи згідно «Правил безпечної організації
електроустановок» (ДНАОП 1.1.10-1.01-01).
Усі машини, механізми, виробниче
устаткування, транспортні засоби, технологічні процеси, матеріали, засоби
індивідуального і колективного захисту, передбачені проектом, мають сертифікати
відповідності і відповідають вимогам охорони праці, встановлених в Україні.
Безпека експлуатації
Рішення, які прийняті проектом,
не суперечать вимогам чинного законодавства та забезпечують безпеку
експлуатації та прилеглої території згідно вимог ДБН В.1.2-9-2008 та іншої
нормативної документації, чинної на території України.
Кошторисна частина
Заявлена кошторисна вартість,
передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на
13.09.2023р. складала 1599,428 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи -
642,886 тис. грн.; устаткування, меблів та інвентарю - 449,469 тис.грн.; інші
витрати - 507,073 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної документації та
зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги
робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами КНУ «Настанова з
визначення вартості будівництва».
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних
цінах станом на 20.09.2023 року складає 1548,158 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи - 634,700 тис. грн., устаткування, меблів та інвентарю -
451,143 тис. грн.; інші витрати - 462,315 тис. грн.
Примітка:
*ціни та матеріальні ресурси прийняті за даними замовника відповідно п.4.9 КНУ
«Настанова з визначення вартості будівництва».
В процесі розгляду проекту за
зауваженнями експертів Одеської філії ДП «НДІпроектреконструкція», проектною
організацією за погодженням із Замовником в проект та пояснювальну записку
внесені зміни та доповнення.
Експертиза проекту виконана
відповідно до процедури, яка визначена «Настановою з організації проведення
експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку
затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560.
При прийняті рішень враховані
зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017г. №
403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і
проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до
класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки).
Відповідальність за дотримання в проекті
зазначених вимог, за відповідність проектної документації вихідним даним,
вимогам державних стандартів, норм і правил несе проектна організація, що
розробила проектну документацію, а також головний інженер проекту відповідно до
статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».
Замовник експертизи несе відповідальність згідно із
законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.
Відповідальність за внесення змін в усі примірники
проекту, в тому числі при внесені проектної документації до Єдиної державної
електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на
генпроектувальника та замовника.
Розділи
