1 редакція від 18.09.2023 2 редакція від 20.09.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4383-9250-0263-4851
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№230822-11/А від 14.09.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА" (41134902) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Реконструкцію автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060202 Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335, Житомирської області» Коригування
Код проектної документації
PD01:0824-3061-4575-7016 Зміни №2 №610-08.23-ДІМ від 2023-08-01 (видав ТОВ ""Д І М) / Наявні експертизи: EX01:4383-9250-0263-4851
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань охорони праці, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань енергозбереження, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Щербаченко Костянтин Вікторович (АТ 000699, АТ 010797, АР 003941, АР 018433, RRP 000069, АЕ 005703 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
12.09.2023 167832.10973 133294.86017 1055.596 33481.65356 120804.58573 97795.91017 0 23008.67556

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Житомирська обл., Звягельський район, Баранівська територіальна громада (UA18080010000090720) , дорога загального користування місцевого значення С060202 Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (39932654)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
СТУЛІЙ ІРИНА МИХАЙЛІВНА (АР 016568, АЕ 005893)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
РОМАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 005337, АЕ 004772, АЕ 007203)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
МОЖЕЄНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006463, АР 016850, АЕ 000503, АР 020510)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Вороненко Марія Михайлівна (АЕ 000402, АЕ 006281)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
СКОРОБОГАТОВ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 004925)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ШАРУБІН ВАЛЕРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ (АЕ 002869, АЕ 004300, АР 019399, АР 001847)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Щербаченко Костянтин Вікторович (АТ 000699, АТ 010797, АР 003941, АР 018433, RRP 000069, АЕ 005703)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0824-3061-4575-7016
Орган, що видав
ТОВ ""Д І М (40703848)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
01.08.2023
Номер проектної документації
610-08.23-ДІМ
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект "Реконструкцію автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060202 Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335, Житомирської області" Коригування розроблений
ТОВ "Д І М" на замовлення Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації.

Адреса Генерального проектувальника – 08200, м. Ірпінь Київської області,  вул. Чехова, буд. 7-Д, оф. 2.

Головний інженер проекту – Замана Ігор Миколайович (кваліфікаційний сертифікат АР № 017730 від 21.10.2021р.).

Проект розроблений на підставі документів:

-                     завдання на проектування, виданого Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації;

-                     матеріали інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ТОВ «Інженерні вишукування» (кваліфікаційний сертифікат АР009886 Лисенко О.М.), та інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних ФОП Ровник К.М. (кваліфікаційний сертифікат №010532), у 2020 р.;

-                     вихідних даних замовника, які необхідні для складання робочого проекту та кошторису;

Проектом коригування передбачено:

-                     зміна проектних рішень щодо влаштування вуличного освітлення, організації дорожнього руху, перерахунок в поточні ціни кошторисної документації.

Клас наслідків (відповідальності) – СС2 (середні наслідки).

Проектування здійснюється в одну чергу. Виділення пускових комплексів робочим проектом не передбачено.

Кліматичні умови

Згідно з ДБН В.1.2-2:2006, зміна №1 "Навантаження та впливи. Норми проектування":

-                     характеристичне значення снігового навантаження Ро = 1600 Па (5-й район);

-                     характеристичне значення вітрового навантаження Wo = 500 Па (3-й район);

-                     коефіцієнт надійності за граничними значеннями снігового та вітрового навантажень =1,04 (термін експлуатації 60 років);

-                     характеристичні значення власної ваги прийняте по ДБН В.1.2-2:2006, згідно табл 5.1.

Температура повітря найхолоднішої п’ятиденки забезпеченістю 0,92 мінус 20 °С (ДСТУ –Н Б В.1.1-27-2010 "Будівельна кліматологія").

Кліматичний район – ІІ (другий), південно-східний.

Коефіцієнти надійності за відповідальністю прийняті по табл. 5 ДБН В.1.2-14-2018.

Інтенсивність сейсмічного впливу для ділянки будівництва прийнята по карті ЗСР-2004-А (ДБН В.1.1-12:2014 зміна №1 "Будівництво у сейсмічних районах України"). Сейсмічність майданчику будівництва оцінюється 5 балами.

Інженерно-геологічні умови

Геологічний розріз до розвіданої глибини 3,0 м складений (згори вниз):

-                     насипними суглинками легкими пилуватими, твердими (ІГЕ-1а), гумусованими, в покрівлі шару з домішкою органічних речовин, потужністю 1,93 м;

-                     середньоплейстоценовими флювіогляціальними супісками пилуватими, пластичними з гравієм, галькою кристалічних порід до 20 % (ІГЕ-1), розкритою потужністю 1,3-2,8 м;

-                     середньоплейстоценовими флювіогляціальними пісками мілкими, середньої щільності, малого ступеню водонасичення (ІГЕ-2), розкритою потужністю 1,2-1,4 м;

-                     середньоплейстоценовими флювіогляціальними суглинками легкими пилуватими, важкими пилуватими, твердими та напівтведими з лінзами тугопластичних (ІГЕ-3), розкритою потужністю 0,8-2,7 м.

Потужність ґрунтово-рослинного шару 0,2-0,3 м.

Нормативна глибина промерзання ґрунту – 0,97 м.

Існуючий параметри дороги на ділянці проектування

Існуюча автомобільна дорога С060202, згідно даних наданих замовником являє собою автомобільну дорогу загального користування ІV категорії.

Дорога С060202 Суємці  - Рогачів була переведена в ІV категорію без проведення реконструкції. Реконструкція автомобільної дороги передбачає доведення проектної ділянки до нормативних параметрів ІV категорії, так як існуюча ситуація відповідає V категорії.

На проектній ділянці на основній дорозі розташовано 13 водопропускних труб. Труби на ПК 22+17,89, ПК 27+68,45, ПК 30+92,53, ПК 54+73,25 та 63+12,30 потребують заміни, на ПК 1+64,64, ПК 68+42,80, ПК 79+09,38 – подовження. Труба на ПК4+13 втратила свою актуальність, передбачено демонтаж.  Інші труби знаходяться у задовільному стані, потребують розчистки від сміття та мулу. Виконується ремонт оголовків та портальних стінок.

В межах ділянки реконструкції автомобільної дороги наявні мости. Роботи з реконструкції мостів не передбачені відповідно до завдання замовника.

На ПК 0+00,0 … ПК 20+60,0  траса дороги проходить в межах населеного пункту с.Суємці, на ПК 20+60,0 … ПК 33+20,00 траса дороги проходить в межах населеного пункту с. Смолдирів, на ПК 53+20,0 … ПК 58+80,00 траса дороги проходить в межах населеного пункту с. Смолка та на ПК 108+80,0 … ПК 133+35,0 траса дороги проходить в межах населеного пункту с. Рогачів.

В с.Суємці відсутнє освітлення, наявна одна зупинка громадського транспорту .Тротуари відсутні, організовані пішохідні переходи відсутні.

В с. Смолдирів відсутнє освітлення, наявна одна існуюча зупинка громадського транспорту. Місцями наявні тротуари, організовані пішохідні переходи відсутні.

В с. Смолка відсутнє освітлення, відсутні зупинки громадського транспорту. Відсутні тротуари, організовані пішохідні переходи відсутні.

В с. Рогачів відсутнє освітлення, наявна одна існуюча зупинка громадського транспорту. Тротуари відсутні, організовані пішохідні переходи відсутні.

Централізована зливова каналізація відсутня, водовідведення поверхневе. Вся траса дороги проходить в насипу від 0,5 м до 2,5 м.

Дорожнє покриття представлено шаром асфальтобетону потужністю 0,050м, щебенем кристалічних порід, потужністю 0,11-0,22 м, під яким йде шар бруківки мостової потужністю 0,15-0,17 м.

Конструкція дорожнього одягу складається з піщаної підсипки дрібним піском потужністю 0,11-0,16 м.

Існуючі параметри до початку будівництва:

-                     ширина покриття – 4,00…7,0 м;

-                     ширина узбіччя – 0,00…1,50 м;

На момент коригування проектної документації підрядною будівельною організацією було виконано наступні роботи:

-                     зрізання середнього чагарника, та дрібнолісся;

-                     влаштування корита на ділянках проведення робіт;

-                     влаштування покриття по основному проїзду за винятком окремих ділянок;

-                     влаштування бортових каменів на ділянках проведення робіт;

-                     влаштування укріплених узбіч та укосів на ділянках проведення робіт;

-                     влаштування покриття на зупинках маршрутного транспорту.

-                     влаштування примикань ;

-                     влаштування тротуару за винятком окремих ділянок.

Проектні параметри дороги

У процесі виконання реконструкції передбачено приведення параметрів автомобільної дороги до ІV категорії, ремонт покриття, улаштування примикань, влаштування зупинок громадського транспорту, організація водовідведення,  встановлення у необхідній кількості засобів регулювання дорожнього руху, нанесення розмітки, влаштування огородження, розчистка та ремонт труб, тощо.

Початок ділянки реконструкції автомобільної дороги С060202 ПК 0+00 прийнято на кромці асфальтобетонного покриття вулиці Савчука в с. Суємці  та відповідає проектному км 0+000. Кінець проектної ділянки ПК 113+35,0.прийнято на примиканні дороги до Т-06-12 та відповідає проектному км 11+335,0.

Загальна довжина ділянки, що підлягає реконструкції становить 11,335 км.

Траса автодороги прокладена таким чином, щоб максимально використовувати існуючий дорожній одяг з бруківки.

На ПК 0+00,0 … ПК 20+54,0  траса дороги проходить в межах населеного пункту с. Суємці.

В с. Суємці передбачено влаштування двох зупинок громадського транспорту. Проектом передбачено влаштування пішохідних тротуарів та організованих пішохідних переходів. Також проектом передбачено влаштування освітлення в межах населеного пункту.

На ПК 20+54,0 … ПК 33+00,0 траса дороги проходить в межах населеного пункту с. Смолдирів.

В с. Смолдирів передбачено влаштування двох зупинок громадського транспорту .

Проектом передбачено влаштування пішохідних тротуарів та організованих пішохідних переходів. Також проектом передбачено влаштування освітлення в межах населеного пункту.

На ПК 53+20,0 … ПК 68+80,0 траса дороги проходить в межах населеного пункту с. Смілка.

В с. Смілка передбачено влаштування двох зупинок громадського транспорту .

Проектом передбачено влаштування пішохідних тротуарів та організованих пішохідних переходів. Також проектом передбачено влаштування освітлення в межах населеного пункту.  

На ПК 108+76,0 … ПК 133+35,0 траса дороги проходить в межах населеного пункту с. Рогачів.

В с. Рогачів передбачено влаштування двох зупинок громадського транспорту .

Проектом передбачено влаштування пішохідних тротуарів та організованих пішохідних переходів. Також проектом передбачено влаштування освітлення в межах населеного пункту. 

Влаштування віражів проєктом не передбачено у зв’язку зі стислими умовами.

Поза населеним пунктом( ПК 33+00,0 … ПК 53+20,0, ПК 68+80,0-ПК 108+76,0):

-                     розрахункова швидкість - 90 (50)км/год;

-                     протяжність –6016,0 м;

-                     число смуг руху - 2;

-                     ширина проїзної частини – 2х3,00 м;

-                     ширина узбіччя – 2х2,00 м ( у тому числі 2х0,50 м – укріплена смуга);

-                     мінімальний радіус опуклої кривої – 3000 м;

-                     мінімальний радіус увігнутої кривої – 1600 м;

-                     максимальний поздовжній ухил – 8 ‰.

-                     мінімальний радіус кривої в плані – 100м

У населеному пункті (ПК 0+0,0 … ПК 20+54,0; ПК 20+54,0 … ПК 33+00,0 ПК 53+20,0 … ПК 68+80,0; ПК 108+76,0 … ПК 133+35,0):

-                     розрахункова швидкість – 50(30) км/год;

-                     протяжність – 7319м;

-                     число смуг руху - 2;

-                     ширина проїзної частини – 2х3,0 м;

-                     мінімальний радіус опуклої кривої – 3500 м;

-                     мінімальний радіус увігнутої кривої – 5000 м;

-                     максимальний поздовжній ухил – 24 ‰.

-                     мінімальний радіус кривої в плані – 40 м.

Основні проектні рішення з капітального ремонту ділянки дороги представлені на кресленнях, а обсяги робіт наведені в відомостях.

Штучні споруди

Проектом передбачено розчистку русла та тіла труби для труб на ПК3+02,07, ПК68+42,80, ПК87+90,55, ПК98+21,53.

Відведення води відбувається за рахунок поздовжніх та поперечного похилів, На зупинкових кишенях влаштовується зворотній похил для недопущення збирання дощових вод в кишенях. В місцях влаштування бортового каменю БР 100.30.18 передбачено влаштування трубок ПЕ200 довжиною 2,5 м через 20 м для відведення води з проїзної частини за тротуар за межі земляного полотна

Дорожній одяг

Проектом передбачено посилення існуючого дорожнього одягу та влаштування нового в місцях розширення проїзної частини.

При коригуванні проектної документації передбачено:

-         заміна товщини нижнього шару основи з С5, новий дорожній одяг Тип 1;

-         зміна товщини вирівнюючого шару С7, посилення дорожнього одягу Тип2;

-         заміна шару основи Тип 5. Новий дорожній одяг на тротуарі з асфальтогрануляту на відсів.

Дані зміни внесені на основі дефектних актів, які було складено в ході будівництва.

Конструкція нового дорожнього одягу передбачена капітального типу з асфальтобетонним покриттям, виконана у відповідності з рекомендаціями ГБН В.2.3-37641918-559:2019 з урахуванням інтенсивності та складу руху. У конструктивних шарах дорожнього одягу використані місцеві кам'яні матеріали.

Прийняті типи конструкції дорожнього одягу:

Тип 1. Новий дорожній одяг

-        Щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ 9177-2:2022

товщиною 33 см;

-        Щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ 9177-2:2022

вирівнюючий;

-        Щебенево-піщана суміш С7 укріплена цементом до міцності М20 згідно ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 12 см;

-        ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 1,0 л/м2;

-        АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2019

товщиною 6 см

Тип 2. Посилення

Існуюче покриття ПК 0+00,00-32+00,00- ПК53+30,00-ПК68+00,0:

-        Пісок пилуватий 11 см

-        Бруківка 15см

-        Щебінь 10см

-        Асфальтобетон 5см

-        Щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ 9177-2:2022 вирівнюючий;

-        Щебенево-піщана суміш С7 укріплена цементом до міцності М20 згідно ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 12 см;

-        ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 1,0 л/м2;

-        АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2019

товщиною 6 см

* Вирівнюючий шар влаштовується на всю ширину проїзної частини.

Існуюче покриття ПК 32+00,00-53+30,00- ПК68+00,00-ПК113+35,0:

-        Пісок пилуватий 11 см

-        Бруківка 16 см

-        Щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ 9177-2:2022вирівнюючий;

-        Щебенево-піщана суміш С7 укріплена цементом до міцності М20 згідно ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 12 см;

-        ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 1,0 л/м2;

-        АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2019

товщиною 6 см

* Вирівнюючий шар влаштовується на всю ширину проїзної частини.

Тип 3. Дорожній одяг полегшеного типу

-        Щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ 9177-2:2022

товщиною 21см;

Тип 4. Новий дорожній одяг на тротуарах, заїздах у двори, посадкових майданчиках

-        Щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ 9177-2:2022

 товщиною 12 см;

-        АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2019

товщиною 4 см

Тип 4. Новий дорожній одяг на тротуарах

-        Асфальтогранулят  товщиною 12 см;

-        АСГ. Др. Щ. В. НП. І.70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2019 товщиною 4 см.

Організація дорожнього руху

Організація дорожнього руху виконана згідно ДСТУ 4100:2021, ДСТУ 2587:2021.

Для забезпечення безпеки руху автомобільного транспорту та орієнтування водіїв, проектом передбачені заходи, щодо організації дорожнього руху в т.ч. встановлення дорожніх знаків, улаштування розмітки проїзної частини тощо.

Дорожні знаки прийняті згідно з ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування». Конструкція дорожніх знаків і стійок передбачена з матеріалів з антикорозійним захистом. Щитки знаків передбачено встановити зі світлоповертальною поверхнею.

 

Зовнішнє освітлення

При коригуванні Через відсутність освітлення в населених пунктах передбачено влаштування нового освітлення

 

Кошторисна документація

Інженер-проєктувальник  Замана Ігор Миколайович (кваліфікаційний сертифікат АР № 017730 від 21.10.2021р.).

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 07.08.2023р. складала   172215,912 тис.грн у тому числі:

будівельні роботи – 155982,068 тис.грн;

устаткування, меблі, інвентар – 991,372 тис.грн;

інші витрати – 15242,472 тис.грн;

зворотні суми – 0 тис.грн.

В заявлену кошторисну вартість увійшла сума за виконані (сплачені) роботи станом на 14.02.2023р. згідно довідці Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації в розмірі 120804,58573 тис.грн у тому числі:

будівельні роботи – 97795,91017 тис.грн;

устаткування, меблі, інвентар – 0 тис.грн;

інші витрати – 23008,67556 тис.грн.

За результатами розгляду кошторисної документації коригування і зняття зауважень установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з вимогами «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої Міністерством інфраструктури України Наказом № 753 від 07.10.2022р.

Загальна кошторисна вартість об’єкту в поточних цінах станом на 12.09.2023р. складає  167832,10973 тис.грн, у тому числі:

будівельні роботи – - 133294,86017 тис.грн;

устаткування, меблі, інвентар – 1055,596 тис.грн;

інші витрати – 33481,65356 тис.грн;

зворотні суми – 50,700 тис.грн.

В загальну кошторисну вартість увійшла сума за виконані (сплачені) роботи станом на 14.02.2023р. згідно довідці Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації в розмірі  120804,58573 тис.грн у тому числі:

будівельні роботи – 97795,91017 тис.грн;

устаткування, меблі, інвентар – 0 тис.грн;

інші витрати – 23008,67556 тис.грн.

 

Кошторисну вартість в експертному звіті № 1488-20Е від 28.09.2020р. вважати такою, що втратила чинність.

Дане коригування є невід’ємним продовженням основного проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060235 Баранівка-Деревищина ч/з Кашперівка км 7+800 - км 13+900, Житомирської області» згідно експертного звіту № 1488-20Е від 28.09.2020 р.

Екологічна безпека

В складі проекту розроблені матеріали ОВНС відповідно до якого будівництво та експлуатація об’єкта не викликає негативного впливу на навколишнє середовище.

Тимчасовим джерелом забруднення є будівельний майданчик.

Розрахункова сума максимальних приземних концентрацій забруднюючих речовин не перевищує ГДК. Вплив на атмосферне середовище – прийнятний.

Будівельні відходи вивозяться спеціалізованими організаціями за домовленістю.

Вплив на ґрунти, водне та соціальне середовище, рослинний та тваринний світ – в межах норм.

Санітарно-епідеміологічне благополуччя

Конструктивно-планувальні рішення дорожнього одягу відповідають санітарно-гігієнічним вимогам по забезпеченню мінімального рівня шуму, забруднення атмосферного повітря та поверхневого стоку. Робочим проектом прийняті рішення які сприяють зручному очищенню поверхні від снігу та бруду, відведенню дощових і талих вод.

Пожежна і техногенна безпека

Передбачено будівельний майданчик забезпечити первинними засобами пожежогасіння.

Робочою документацією передбачені протипожежні заходи під час будівництва згідно з Правилами пожежної безпеки в Україні.

Організація будівництва

Тривалість виконання залишку робіт складає – 3,2 місяці.

Робочим проектом передбачені методи проведення основних робіт, послідовність будівництва, визначені потреби в будівельних механізмах, тимчасових будівлях.

Охорона праці

Проектними рішеннями передбачено, що працівники забезпечуються необхідними засобами колективного та індивідуального захисту, первинними засобами пожежогасіння.

В процесі розгляду робочого проекту "Реконструкцію автомобільної дороги загального користування місцевого значення значення С060202 Суємці  - Рогачів км 0+000 - км 11+335, Житомирської області" зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені письмово до замовника та проектувальника.

Після доопрацювання цих питань, до проектної документації внесені необхідні зміни та доповнення, основними з яких є:

-         уточнені техніко-економічні показники проекту;

-         доопрацьовані проектні рішення щодо креслень документації доріг;

-         допрацьовані рішення з організації безпеки дорожнього руху;

-         доопрацьована кошторисна документація.

 

 

 

   Відповідальні експерти

 

 

Експерт проектної документації доріг

________________

КОСТЯНТИН ЩЕРБАЧЕНКО

(сертифікат АЕ №005703)

Експерт з питань   забезпечення механічного опору та стійкості (міцності, надійності та довговічності) будинків і споруд

________________

ВАЛЕРІЙ ШАРУБІН

(сертифікат АЕ № 004300)

Експерт з питань безпеки експлуатації та вимог охорони праці, забезпечення захисту від шуму

________________

ВІКТОР СКОРОБОГАТОВ

(сертифікат АЕ № 004925)

Експерт з питань охорони навколишнього природного середовища та санітарно-епідеміологічного благополуччя

___________________

МАРІЯ ВОРОНЕНКО

(сертифікат АЕ №006281)

Експерт з питань забезпечення економії енергії

___________________

АНДРІЙ МОЖЕЄНКО

(сертифікат АЕ №006463)

Експерт з питань дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки

________________

ОЛЕКСАНДР РОМАЩЕНКО

(сертифікат АЕ № 005337)

Експерт кошторисної частини проектної документації

________________

ІРИНА СТУЛІЙ

(сертифікат АЕ №005893)

 




Розділи