Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
12.09.2023 | 167832.10973 | 133294.86017 | 1055.596 | 33481.65356 | 120804.58573 | 97795.91017 | 0 | 23008.67556 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Житомирська обл., Звягельський район, Баранівська територіальна громада (UA18080010000090720) , дорога загального користування місцевого значення С060202 Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (39932654) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
СТУЛІЙ ІРИНА МИХАЙЛІВНА (АР 016568, АЕ 005893) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
РОМАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 005337, АЕ 004772, АЕ 007203) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
МОЖЕЄНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006463, АР 016850, АЕ 000503, АР 020510) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
Вороненко Марія Михайлівна (АЕ 000402, АЕ 006281) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
|
СКОРОБОГАТОВ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 004925) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ШАРУБІН ВАЛЕРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ (АЕ 002869, АЕ 004300, АР 019399, АР 001847) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Щербаченко Костянтин Вікторович (АТ 000699, АТ 010797, АР 003941, АР 018433, RRP 000069, АЕ 005703) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий
проект "Реконструкцію автомобільної дороги загального користування
місцевого значення С060202 Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335, Житомирської
області" Коригування розроблений
ТОВ "Д І М" на
замовлення Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної
адміністрації.
Адреса Генерального
проектувальника – 08200, м. Ірпінь Київської області, вул. Чехова, буд. 7-Д, оф. 2.
Головний
інженер проекту – Замана Ігор Миколайович
(кваліфікаційний сертифікат АР № 017730 від 21.10.2021р.).
Проект розроблений на підставі
документів:
-
завдання на проектування, виданого Департаментом регіонального розвитку
Житомирської обласної державної адміністрації;
-
матеріали інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ТОВ «Інженерні
вишукування» (кваліфікаційний сертифікат АР009886 Лисенко О.М.), та
інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних ФОП Ровник К.М. (кваліфікаційний сертифікат
№010532), у 2020 р.;
-
вихідних даних замовника, які необхідні для складання робочого проекту та кошторису;
Проектом
коригування передбачено:
-
зміна проектних рішень щодо влаштування вуличного освітлення, організації
дорожнього руху, перерахунок в поточні ціни кошторисної документації.
Клас
наслідків (відповідальності) – СС2 (середні наслідки).
Проектування здійснюється в одну чергу. Виділення пускових комплексів
робочим проектом не передбачено.
Кліматичні умови
Згідно
з ДБН В.1.2-2:2006, зміна №1 "Навантаження та впливи. Норми
проектування":
-
характеристичне значення снігового навантаження Ро
= 1600 Па (5-й район);
-
характеристичне значення вітрового навантаження Wo = 500 Па (3-й район);
-
коефіцієнт надійності за граничними значеннями
снігового та вітрового навантажень
-
характеристичні значення власної
ваги прийняте по ДБН В.1.2-2:2006, згідно табл 5.1.
Температура
повітря найхолоднішої п’ятиденки забезпеченістю 0,92 мінус 20 °С (ДСТУ –Н Б
В.1.1-27-2010 "Будівельна кліматологія").
Кліматичний
район – ІІ (другий), південно-східний.
Коефіцієнти надійності за відповідальністю прийняті
по табл. 5 ДБН В.1.2-14-2018.
Інтенсивність
сейсмічного впливу для ділянки будівництва прийнята по карті ЗСР-2004-А (ДБН
В.1.1-12:2014 зміна №1 "Будівництво у сейсмічних районах України").
Сейсмічність майданчику будівництва оцінюється 5 балами.
Інженерно-геологічні умови
Геологічний
розріз до розвіданої глибини 3,0 м складений (згори вниз):
-
насипними суглинками легкими пилуватими,
твердими (ІГЕ-1а), гумусованими, в покрівлі шару з домішкою органічних речовин,
потужністю 1,93 м;
-
середньоплейстоценовими флювіогляціальними
супісками пилуватими, пластичними з гравієм, галькою кристалічних порід до 20 %
(ІГЕ-1), розкритою потужністю 1,3-2,8 м;
-
середньоплейстоценовими флювіогляціальними
пісками мілкими, середньої щільності, малого ступеню водонасичення (ІГЕ-2), розкритою
потужністю 1,2-1,4 м;
-
середньоплейстоценовими флювіогляціальними
суглинками легкими пилуватими, важкими пилуватими, твердими та напівтведими з
лінзами тугопластичних (ІГЕ-3), розкритою потужністю 0,8-2,7 м.
Потужність
ґрунтово-рослинного шару 0,2-0,3 м.
Нормативна
глибина промерзання ґрунту – 0,97 м.
Існуючий параметри
дороги на ділянці проектування
Існуюча автомобільна дорога С060202, згідно даних наданих замовником
являє собою автомобільну дорогу загального користування ІV категорії.
Дорога С060202 Суємці - Рогачів
була переведена в ІV категорію без проведення реконструкції. Реконструкція
автомобільної дороги передбачає доведення проектної ділянки до нормативних
параметрів ІV категорії, так як існуюча ситуація відповідає V категорії.
На проектній ділянці на основній дорозі розташовано 13 водопропускних
труб. Труби на ПК 22+17,89, ПК 27+68,45, ПК 30+92,53, ПК 54+73,25 та 63+12,30
потребують заміни, на ПК 1+64,64, ПК 68+42,80, ПК 79+09,38 – подовження. Труба
на ПК4+13 втратила свою актуальність, передбачено демонтаж. Інші труби знаходяться у задовільному стані,
потребують розчистки від сміття та мулу. Виконується ремонт оголовків та
портальних стінок.
В межах ділянки реконструкції автомобільної дороги наявні мости. Роботи з
реконструкції мостів не передбачені відповідно до завдання замовника.
На ПК 0+00,0 … ПК 20+60,0 траса
дороги проходить в межах населеного пункту с.Суємці, на ПК 20+60,0 … ПК
33+20,00 траса дороги проходить в межах населеного пункту с. Смолдирів, на ПК
53+20,0 … ПК 58+80,00 траса дороги проходить в межах населеного пункту с.
Смолка та на ПК 108+80,0 … ПК 133+35,0 траса дороги проходить в межах
населеного пункту с. Рогачів.
В с.Суємці відсутнє освітлення, наявна одна зупинка громадського
транспорту .Тротуари відсутні, організовані пішохідні переходи відсутні.
В с. Смолдирів відсутнє освітлення, наявна одна існуюча зупинка
громадського транспорту. Місцями наявні тротуари, організовані пішохідні
переходи відсутні.
В с. Смолка відсутнє освітлення, відсутні зупинки громадського
транспорту. Відсутні тротуари, організовані пішохідні переходи відсутні.
В с. Рогачів відсутнє освітлення, наявна одна існуюча зупинка
громадського транспорту. Тротуари відсутні, організовані пішохідні переходи
відсутні.
Централізована зливова каналізація відсутня, водовідведення поверхневе.
Вся траса дороги проходить в насипу від 0,5 м до 2,5 м.
Дорожнє покриття представлено шаром асфальтобетону потужністю 0,050м,
щебенем кристалічних порід, потужністю 0,11-0,22 м, під яким йде шар бруківки
мостової потужністю 0,15-0,17 м.
Конструкція
дорожнього одягу складається з піщаної підсипки дрібним піском потужністю
0,11-0,16 м.
Існуючі параметри до початку будівництва:
-
ширина покриття – 4,00…7,0 м;
-
ширина узбіччя – 0,00…1,50 м;
На момент коригування
проектної документації підрядною будівельною організацією було виконано
наступні роботи:
-
зрізання середнього чагарника, та дрібнолісся;
-
влаштування корита на ділянках проведення робіт;
-
влаштування покриття по основному проїзду за винятком окремих ділянок;
-
влаштування бортових каменів на ділянках проведення робіт;
-
влаштування укріплених узбіч та укосів на ділянках проведення робіт;
-
влаштування покриття на зупинках маршрутного транспорту.
-
влаштування примикань ;
-
влаштування тротуару за винятком окремих ділянок.
Проектні параметри
дороги
У процесі виконання
реконструкції передбачено приведення параметрів автомобільної дороги до ІV
категорії, ремонт покриття, улаштування примикань, влаштування зупинок
громадського транспорту, організація водовідведення, встановлення у необхідній кількості засобів
регулювання дорожнього руху, нанесення розмітки, влаштування огородження,
розчистка та ремонт труб, тощо.
Початок ділянки
реконструкції автомобільної дороги С060202 ПК 0+00 прийнято на кромці
асфальтобетонного покриття вулиці Савчука в с. Суємці та відповідає проектному км 0+000. Кінець
проектної ділянки ПК 113+35,0.прийнято на примиканні дороги до Т-06-12 та
відповідає проектному км 11+335,0.
Загальна довжина ділянки,
що підлягає реконструкції становить 11,335 км.
Траса автодороги
прокладена таким чином, щоб максимально використовувати існуючий дорожній одяг
з бруківки.
На ПК 0+00,0 … ПК
20+54,0 траса дороги проходить в межах
населеного пункту с. Суємці.
В с. Суємці передбачено
влаштування двох зупинок громадського транспорту. Проектом передбачено
влаштування пішохідних тротуарів та організованих пішохідних переходів. Також
проектом передбачено влаштування освітлення в межах населеного пункту.
На ПК 20+54,0 … ПК
33+00,0 траса дороги проходить в межах населеного пункту с. Смолдирів.
В с. Смолдирів
передбачено влаштування двох зупинок громадського транспорту .
Проектом передбачено
влаштування пішохідних тротуарів та організованих пішохідних переходів. Також
проектом передбачено влаштування освітлення в межах населеного пункту.
На ПК 53+20,0 … ПК
68+80,0 траса дороги проходить в межах населеного пункту с. Смілка.
В с. Смілка передбачено
влаштування двох зупинок громадського транспорту .
Проектом передбачено
влаштування пішохідних тротуарів та організованих пішохідних переходів. Також
проектом передбачено влаштування освітлення в межах населеного пункту.
На ПК 108+76,0 … ПК
133+35,0 траса дороги проходить в межах населеного пункту с. Рогачів.
В с. Рогачів передбачено
влаштування двох зупинок громадського транспорту .
Проектом передбачено
влаштування пішохідних тротуарів та організованих пішохідних переходів. Також
проектом передбачено влаштування освітлення в межах населеного пункту.
Влаштування віражів
проєктом не передбачено у зв’язку зі стислими умовами.
Поза населеним пунктом(
ПК 33+00,0 … ПК 53+20,0, ПК 68+80,0-ПК 108+76,0):
-
розрахункова швидкість - 90 (50)км/год;
-
протяжність –6016,0 м;
-
число смуг руху - 2;
-
ширина проїзної частини – 2х3,00 м;
-
ширина узбіччя – 2х2,00 м ( у тому числі 2х0,50 м – укріплена смуга);
-
мінімальний радіус опуклої кривої – 3000 м;
-
мінімальний радіус увігнутої кривої – 1600 м;
-
максимальний поздовжній ухил – 8 ‰.
-
мінімальний радіус кривої в плані – 100м
У населеному пункті (ПК 0+0,0 … ПК 20+54,0; ПК 20+54,0 … ПК 33+00,0 ПК
53+20,0 … ПК 68+80,0; ПК 108+76,0 … ПК 133+35,0):
-
розрахункова швидкість – 50(30) км/год;
-
протяжність – 7319м;
-
число смуг руху - 2;
-
ширина проїзної частини – 2х3,0 м;
-
мінімальний радіус опуклої кривої – 3500 м;
-
мінімальний радіус увігнутої кривої – 5000 м;
-
максимальний поздовжній ухил – 24 ‰.
-
мінімальний радіус кривої в плані – 40 м.
Основні проектні рішення
з капітального ремонту ділянки дороги представлені на кресленнях, а обсяги
робіт наведені в відомостях.
Штучні споруди
Проектом передбачено
розчистку русла та тіла труби для труб на ПК3+02,07, ПК68+42,80, ПК87+90,55,
ПК98+21,53.
Відведення води
відбувається за рахунок поздовжніх та поперечного похилів, На зупинкових
кишенях влаштовується зворотній похил для недопущення збирання дощових вод в
кишенях. В місцях влаштування бортового каменю БР 100.30.18 передбачено
влаштування трубок ПЕ200 довжиною 2,5 м через 20 м для відведення води з
проїзної частини за тротуар за межі земляного полотна
Дорожній одяг
Проектом передбачено
посилення існуючого дорожнього одягу та влаштування нового в місцях розширення
проїзної частини.
При коригуванні проектної
документації передбачено:
-
заміна товщини нижнього шару основи з С5, новий дорожній одяг Тип 1;
-
зміна товщини вирівнюючого шару С7, посилення дорожнього одягу Тип2;
-
заміна шару основи Тип 5. Новий дорожній одяг на тротуарі з
асфальтогрануляту на відсів.
Дані зміни внесені на основі дефектних актів, які було складено в ході
будівництва.
Конструкція нового дорожнього одягу передбачена капітального типу з асфальтобетонним
покриттям, виконана у відповідності з рекомендаціями ГБН
В.2.3-37641918-559:2019 з урахуванням інтенсивності та складу руху. У
конструктивних шарах дорожнього одягу використані місцеві кам'яні матеріали.
Прийняті типи конструкції дорожнього одягу:
Тип 1. Новий дорожній одяг
- Щебенево-піщана суміш С5
згідно ДСТУ 9177-2:2022
товщиною 33 см;
- Щебенево-піщана суміш С7
згідно ДСТУ 9177-2:2022
вирівнюючий;
- Щебенево-піщана суміш С7
укріплена цементом до міцності М20 згідно ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 12 см;
- ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б
В.2.7-129:2013 1,0 л/м2;
- АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 70/100
згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2019
товщиною 6 см
Тип 2. Посилення
Існуюче покриття ПК 0+00,00-32+00,00- ПК53+30,00-ПК68+00,0:
- Пісок пилуватий 11 см
- Бруківка 15см
- Щебінь 10см
- Асфальтобетон 5см
- Щебенево-піщана суміш С7
згідно ДСТУ 9177-2:2022 вирівнюючий;
- Щебенево-піщана суміш С7
укріплена цементом до міцності М20 згідно ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 12 см;
- ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б
В.2.7-129:2013 1,0 л/м2;
- АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 70/100
згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2019
товщиною 6 см
* Вирівнюючий шар влаштовується на всю ширину проїзної частини.
Існуюче покриття ПК 32+00,00-53+30,00- ПК68+00,00-ПК113+35,0:
- Пісок пилуватий 11 см
- Бруківка 16 см
- Щебенево-піщана суміш С7
згідно ДСТУ 9177-2:2022вирівнюючий;
- Щебенево-піщана суміш С7
укріплена цементом до міцності М20 згідно ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 12 см;
- ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б
В.2.7-129:2013 1,0 л/м2;
- АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 70/100
згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2019
товщиною 6 см
* Вирівнюючий шар влаштовується на всю ширину проїзної частини.
Тип 3. Дорожній одяг полегшеного типу
- Щебенево-піщана суміш С5
згідно ДСТУ 9177-2:2022
товщиною 21см;
Тип 4. Новий дорожній одяг на тротуарах, заїздах у двори, посадкових
майданчиках
- Щебенево-піщана суміш С7
згідно ДСТУ 9177-2:2022
товщиною 12 см;
- АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100
згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2019
товщиною 4 см
Тип 4. Новий дорожній одяг на тротуарах
- Асфальтогранулят товщиною 12 см;
- АСГ. Др. Щ. В. НП. І.70/100
згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2019 товщиною 4 см.
Організація дорожнього руху
Організація дорожнього
руху виконана згідно ДСТУ 4100:2021, ДСТУ 2587:2021.
Для
забезпечення безпеки руху автомобільного транспорту та орієнтування водіїв,
проектом передбачені заходи, щодо організації дорожнього руху в т.ч.
встановлення дорожніх знаків, улаштування розмітки проїзної частини тощо.
Дорожні
знаки прийняті згідно з ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні.
Загальні технічні умови. Правила застосування». Конструкція дорожніх знаків і
стійок передбачена з матеріалів з антикорозійним захистом. Щитки знаків
передбачено встановити зі світлоповертальною поверхнею.
Зовнішнє
освітлення
При коригуванні Через
відсутність освітлення в населених пунктах передбачено влаштування нового
освітлення
Кошторисна
документація
Інженер-проєктувальник Замана Ігор Миколайович (кваліфікаційний
сертифікат АР № 017730 від 21.10.2021р.).
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою
кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 07.08.2023р.
складала 172215,912 тис.грн у тому числі:
будівельні роботи – 155982,068 тис.грн;
устаткування, меблі, інвентар – 991,372 тис.грн;
інші витрати – 15242,472 тис.грн;
зворотні суми – 0 тис.грн.
В заявлену кошторисну вартість увійшла сума за
виконані (сплачені) роботи станом на 14.02.2023р. згідно довідці Департаменту
регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації в розмірі 120804,58573
тис.грн у тому числі:
будівельні роботи – 97795,91017 тис.грн;
устаткування, меблі, інвентар – 0 тис.грн;
інші витрати – 23008,67556 тис.грн.
За результатами розгляду кошторисної документації
коригування і зняття зауважень установлено, що зазначену документацію, яка
враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з вимогами
«Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості
нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання
автомобільних доріг загального користування», затвердженої Міністерством
інфраструктури України Наказом № 753 від 07.10.2022р.
Загальна кошторисна вартість об’єкту в поточних
цінах станом на 12.09.2023р. складає 167832,10973
тис.грн, у тому числі:
будівельні роботи – - 133294,86017 тис.грн;
устаткування, меблі, інвентар – 1055,596 тис.грн;
інші витрати – 33481,65356 тис.грн;
зворотні суми – 50,700 тис.грн.
В загальну кошторисну вартість увійшла сума за
виконані (сплачені) роботи станом на 14.02.2023р. згідно довідці Департаменту
регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації в розмірі 120804,58573 тис.грн у тому числі:
будівельні роботи – 97795,91017 тис.грн;
устаткування, меблі, інвентар – 0 тис.грн;
інші витрати – 23008,67556 тис.грн.
Кошторисну вартість в експертному звіті № 1488-20Е
від 28.09.2020р. вважати такою, що втратила чинність.
Екологічна безпека
В складі проекту розроблені
матеріали ОВНС відповідно до якого будівництво та експлуатація об’єкта не
викликає негативного впливу на навколишнє середовище.
Тимчасовим джерелом забруднення є
будівельний майданчик.
Розрахункова сума максимальних
приземних концентрацій забруднюючих речовин не перевищує ГДК. Вплив на
атмосферне середовище – прийнятний.
Будівельні відходи вивозяться
спеціалізованими організаціями за домовленістю.
Вплив на ґрунти, водне та
соціальне середовище, рослинний та тваринний світ – в межах норм.
Санітарно-епідеміологічне благополуччя
Конструктивно-планувальні рішення
дорожнього одягу відповідають санітарно-гігієнічним вимогам по забезпеченню
мінімального рівня шуму, забруднення атмосферного повітря та поверхневого
стоку. Робочим проектом прийняті рішення які сприяють зручному очищенню
поверхні від снігу та бруду, відведенню дощових і талих вод.
Пожежна і техногенна безпека
Передбачено будівельний
майданчик забезпечити первинними засобами пожежогасіння.
Робочою
документацією передбачені протипожежні заходи під час будівництва згідно з
Правилами пожежної безпеки в Україні.
Організація
будівництва
Тривалість
виконання залишку робіт складає – 3,2 місяці.
Робочим
проектом передбачені методи проведення основних робіт, послідовність
будівництва, визначені потреби в будівельних механізмах, тимчасових будівлях.
Охорона праці
Проектними рішеннями передбачено, що працівники
забезпечуються необхідними засобами колективного та індивідуального захисту,
первинними засобами пожежогасіння.
В процесі
розгляду робочого проекту "Реконструкцію автомобільної дороги загального
користування місцевого значення значення С060202 Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335, Житомирської
області" зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були
доведені письмово до замовника та проектувальника.
Після доопрацювання цих питань, до проектної
документації внесені необхідні зміни та доповнення, основними з яких є:
-
уточнені техніко-економічні показники проекту;
-
доопрацьовані проектні рішення щодо креслень документації доріг;
-
допрацьовані рішення з організації безпеки дорожнього руху;
-
доопрацьована кошторисна документація.
Відповідальні експерти |
|
|
Експерт проектної документації доріг |
________________ |
КОСТЯНТИН
ЩЕРБАЧЕНКО (сертифікат
АЕ №005703) |
Експерт з питань забезпечення механічного опору та
стійкості (міцності, надійності та довговічності) будинків і споруд |
________________ |
ВАЛЕРІЙ
ШАРУБІН (сертифікат
АЕ № 004300) |
Експерт з питань безпеки експлуатації та вимог охорони
праці, забезпечення захисту від шуму |
________________ |
ВІКТОР
СКОРОБОГАТОВ (сертифікат
АЕ № 004925) |
Експерт з питань охорони навколишнього природного середовища
та санітарно-епідеміологічного благополуччя |
___________________ |
МАРІЯ
ВОРОНЕНКО (сертифікат
АЕ №006281) |
Експерт з питань забезпечення економії енергії |
___________________ |
АНДРІЙ
МОЖЕЄНКО (сертифікат
АЕ №006463) |
Експерт з питань дотримання вимог пожежної, техногенної
безпеки |
________________ |
ОЛЕКСАНДР
РОМАЩЕНКО (сертифікат
АЕ № 005337) |
Експерт кошторисної частини проектної документації |
________________ |
ІРИНА
СТУЛІЙ (сертифікат
АЕ №005893) |
Розділи
![](files/tmp/qr/f7a1d6a5857aa53ee54c5df5fef4d238.png)