1 редакція від 26.07.2023 2 редакція від 14.09.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5419-4589-5721-5252
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0177/23 від 26.07.2023
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070704 Червеньово-Великі Лучки-Гать км 14+633 - 23+337
Код проектної документації
PD01:5944-6999-0308-3644 Зміни №2 №copy_3155944699869529211 від 2023-07-19 (видав ЗВКП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:5419-4589-5721-5252
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
17.07.2023 215788.672 168136.564 0 47652.108

Кошторисна вартість за чергами

Заявлена кошторисна вартість будівництва для черги № 4

Номер пускового комплексу Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
4 16.05.2023 60785.464 47459.058 0 13326.406

Кошторисна вартість будівництва для черги № 4 за результатами експертизи

Номер пускового комплексу Дата кошторису Кошторисна вартість Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість будівельні роботи устаткування, меблі, інвентар інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
4 17.07.2023 73131.676 57230.974 0 15900.702

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Мукачівський район, Великолучківська територіальна громада (UA21040010000055885) , автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 070704 Червеньово-Великі Лучки-Гать км 14+633 - 23+337 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (43427067)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ПАВЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 000496, АЕ 004314, АЕ 007182)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5944-6999-0308-3644
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
19.07.2023
Номер проектної документації
copy_3155944699869529211
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблений у 2023 році Закарпатським ВКП ДП «Укрдіпродор» – генеральний проектувальник, ГІП Тютченко М. Г., кваліфікаційний сертифікат  № 013982 серія АР від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту технічного обстеження та дефектного акту.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2. Сейсмічнісь ділянки будівництва – 7 балів.

Капітальний ремонт дороги передбачено на ділянках:

- км 14+633 – км15+423 ( ІІІ черга );

- км 18+750 – км 20+325 ( ІV черга );

- км 20+325 - км 21+837 ( ІІ черга);

- км 21+837 – км 23+337 ( І черга).

В основу розробки робочого проекту покладені матеріали обстеження та замірів, проведених в натурі: ширина проїзної частини – 6,0 м;  існуюче покриття – асфальтобетонне, чорнощебеневе;  довжина ділянки автомобільної дороги, виділена для ремонту – 5377,0 м. Ділянка обласної автодороги місцевого значення загального користування О 070704 Червеньово - Великі Лучки - Гать, км 14+633 – 23+337 проходить по селах Горонда та Жнятино. 

Робочим проектом передбачено проведення робіт в чотири черги, а саме:

-       І черга будівництва: км 21+837 – км 23+337, ділянка довжиною 1,500 км;

-       ІІ черга будівництва: км 20+325– км 21+837, ділянка довжиною 1,512 км;

-       ІІІ черга будівництва: км 14+633 – км 15+423, ділянка довжиною 0,790 км;

-       IV черга будівництва: км 18+750 – км 20+325, ділянка довжиною 1,575 км.

 Категорія дороги – ІV (згідно технічної класифікації доріг).

Асфальтобетонне покриття на ділянці км 15+423 – км 18+750 довжиною 3327,0 м - в задовільному стані, дана ділянка дороги відремонтована в 2020- 2021р. Зруйноване існуюче асфальтобетонне покриття на мостах, загальною довжиною 27,0 м. На ділянці загальною довжиною  5350,0 м існуюче покриття чорнощебеневе. Стан  існуючого чорнощебеневого покриття – незадовільний, спостерігається нерівність поперечного профілю, ямковість, нашарування асфальтобетону від попередніх ямкових ремонтів. На окремих ділянках км 16+633 – км 15+423 та км 20+325– км 23+337 загальною довжиною 3802,0 м (790,0+3012,0), спостерігається значна ямковість, яка в середньому складає 80% від загальної площі покриття. На підході до мосту км 23+241 відсутній перехід розширення проїзної частини. Поперечний профіль дороги - безбордюрний. Кювети та відкоси порослі чагарниками, існуючі кювети  - недостатньої глибини, узбіччя деформовані: роз’їжджені та просівші біля кромки, що перешкоджає водовідведенню. На існуючих мостах км 15+189 (Г- 7+2х1,3) та км 23+241 (Г – 7,0+2х1,0.), загальною довжиною 27,0 м,  зруйновані бетонні парапети, відсутнє покриття на тротуарах, відсутня гідроізоляція прогонової будови.

Покриття на з’їздах в кількості 20 шт.  зруйноване.

Кількість існуючих труб - 14 шт., в тому числі - зруйнована існуюча з/б труба на км 22+605 діаметром 0,75 м при довжині 12,0 м (ланки заломлені, труба замулена).

Автобусні зупинки в кількості 3 шт. - не облаштовані, на одній зупинці розташований павільйон.

Відсутня організація дорожнього руху

Проектні рішення

Основні критерії за якими були розроблені розрахунки конструкцій дорожнього одягу:  категорія дороги – ІV кат.; тип конструкції дорожнього одягу – капітальний; коефіцієнт запасу міцності – 1,38;  група навантаження – А2, А3; статичне навантаження на вісь – 100 кН; мінімальний модуль пружності – 190 МПа; коефіцієнт надійності - 0,85; міжремонтні строки експлуатації - 14років. Розрахунок дорожнього одягу виконаний на програмному комплексі «Радон» за мінімальними необхідними та розрахунковими модулями пружності та коефіцієнтами запасу міцності, як для ІV категорій дороги.

Існуюча конструкція дорожнього одягу: чорний щебінь, шар товщиною 8 см; щебенева основа товщиною 33 см. Загальна товщина існуючого дорожнього одягу становить  41 см.

 Робочим проектом прийнято конструкції дорожнього одягу по Типу 1 та Типу 2.

ІІІ черга будівництва (км 14+633 – км15+423) – ділянка дороги довжиною 790,0 м.

Робочим проектом на даній ділянці дороги передбачено: поглибити існуючі кювети до проектної глибини, а саме на 0,2 м нижче низу дорожнього одягу. Грунт на узбіччі від попередніх розчисток кювета зрізається. Для забезпечення відведення води від нижніх шарів дорожнього одягу робочим проектом передбачено влаштування дренажних прорізей, які влаштовуються у шаховому порядку справа та зліва із фракціонованого щебню фракції. 40-70 в обоймі із геотекстильного прошарку. Поперечний похил проїзної частини прийнятий двосхилий з ухилом 25‰. Поперечний похил узбіччя - 40‰.

Влаштування конструкції дорожнього одягу по Типу 1:

-       фрезерування існуючого чорнощебеневого покриття на глибину до 8 см з подальшим використанням на укріплення узбіччя;

-       влаштування вирівнюючого шару середньою товщиною 5см (виправлення поперечного профілю);

-       влаштування основи із щебеневої суміші ЩПС-40, укріпленої цементом до марки М-20 товщиною 15 см;

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

-       влаштування шару із гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см;

-       влаштування покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70  товщиною 5см.

Для попередження руйнування прикрайкової смуги покриття передбачено поширення основи на 0,3 м з кожної сторони. В ровику поширення влаштовується основа із щебенево-піщаної суміші С5 товщиною 38 см. Поширення влаштовується на 5 см нижче низу існуючої конструкції дорожнього одягу з поперечним похилом 30‰. Ширина проїзної частини прийнята 7,0 м, в т. ч. ширина смуг руху 2х3,0 м та укріплена смуга узбіччя - 2х0,5м. Узбіччя передбачено укріпити матеріалом від фрезерування  товщиною 10 см та щебеневою сумішшю С7 товщиною 12 см на ширину 1,0 м.

Робочим проектом передбачено види робіт, що забезпечують безпеку руху, а саме: ремонт покриття на мосту 15+189 довжиною 15,0 м, Г-7,0+2х1,3м шляхом фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на глибину 8 см (з використанням на укріплення узбіччя); влаштування вирівнюючого шару із монолітного бетону класу С25/30, середньою  товщиною 4 см, гідроізоляції із бітумно-полімерно-еластопластомірного армованого матеріалу з ґрунтовкою (0,5 кг/м2); влаштування покриття із гарячого дрібнозернистого щільного  асфальтобетону тип А непереривчастої гранулометрії марки ІІ на бітумі БНД 50/70, товщиною 11 см (5+6). На тротуарі передбачено влаштування а/б покриття товщиною 3 см. Ремонт парапету передбачено   монолітним бетоном класу С20/25.

На з’їздах в кількості 7 шт. передбачено відновлення покриття:

-       по Типу 1 (на 1 з’їзді): фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на глибину до 5см з подальшим використанням на укріплення узбіччя; виправлення існуючої щебеневої основи без додавання нового щебеневого матеріалу; влаштування основи із щебеневої суміші ЩПС-40, укріпленої цементом до марки М-20 товщиною 15 см та розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;  влаштування шару із гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см та влаштування покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см.

-       по Типу 3 (на 6-ти з’їздах): фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на глибину до 5 см з подальшим використанням на укріплення узбіччя (на з’їздах з існуючим а/б покриттям); виправлення існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 10 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ -50 1,0 л/м2;  влаштування шару із гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см та влаштування покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см.

Для плавного сполучення існуючого щебеневого покриття з проектованим асфальтобетонним передбачено влаштування торця із щебню середньою товщиною 10 см довжиною 5,0 м; для плавного сполучення з існуючим покриттям із асфальтобетону передбачено влаштування торця із асфальтобетону середньою товщиною 7 см довжиною 4,0 м.

Ширина проїзної частини на з’їздах зберігається існуюча.

 Конструкція дорожнього одягу на автобусній зупинці км 15+400 передбачена по ТИПу 1: фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на глибину до 5см з подальшим використанням на укріплення узбіччя; виправлення існуючої щебеневої основи без додавання нового щебеневого матеріалу; влаштування основи із щебеневої суміші ЩПС-40, укріпленої цементом до марки М-20 товщиною 15 см та розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2; влаштування шару із гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см; покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см. Павільойн на автобусній зупинці зберігається існуючий. На посадкових майданчиках передбачено влаштування основи із фракціонованого щебню товщиною 12 см, покриття із гарячого дрібнозернистого щільного  асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 3 см. Посадкові майданчики передбачено влаштувати на 0,2 м вище рівня заїзної кишені. На посадкових майданчиках  влаштовується тактильна плитка та понижений бордюр на торцях.

ІV черга (км 18+750 – км 20+325) – ділянка дороги довжиною 1575,0 м.

Робочим проектом на даній ділянці дороги передбачено: поглибити існуючі кювети до проектної глибини, а саме на 0,2 м нижче низу дорожнього одягу. Грунт на узбіччі від попередніх розчисток кювета зрізається. Для забезпечення відведення води від нижніх шарів дорожнього одягу робочим проектом передбачено влаштування дренажних прорізей, які влаштовуються у шаховому порядку справа та зліва із фракціонованого щебню фракції 40-70 в обоймі із геотекстильного прошарку.

Поперечний похил проїзної частини прийнятий двосхилий з ухилом 25‰. Поперечний похил узбіччя - 40‰.

На даній ділянці дороги прийнято Тип 2 конструкції дорожнього одягу в зв’язку з наявністю значної кількості відфрезерованого матеріалу. 

Конструкція дорожнього одягу по Типу 2:

-       фрезерування існуючого чорнощебеневого покриття на глибину до 8 см з подальшим перевезенням на завод на приготування органо – мінеральної суміші;

-       влаштування вирівнюючого шару середньою товщиною 5 см (виправлення поперечного

профілю);

-       влаштування шару основи товщиною 15 см асфальтоукладальником за технологією "холодний

ресайклінг" з органо-мінеральної суміші з асфальтогрануляту, приготованого в установці на заводі, з додаванням нового мінерального заповнювача ЩПС С-7 (38%), обробленого комплексним в’яжучим до марки М20;

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;

-       влаштування шару із гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см;

-        влаштування покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см.

Для попередження руйнування прикрайкової смуги покриття передбачено поширення основи на 0,3 м з кожної сторони. В ровику поширення влаштовується основа із щебенево-піщаної суміші С5 товщиною 38 см. Поширення влаштовується на 5 см нижче низу існуючої конструкції дорожнього одягу з поперечним похилом 30‰.

Ширина проїзної частини прийнята 7,0 м, в т. ч. ширина смуг руху 2х3,0 м та укріплена смуга узбіччя - 2х0,5 м.

Узбіччя передбачено укріпити щебеневою сумішшю С7 товщиною 12 см на ширину 1,0 м. 

На з’їздах в кількості 7 шт. передбачено відновлення покриття по Типу 3: фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на глибину до 5 см з подальшим використанням на укріплення узбіччя (на з’їздах з існуючим а/б покриттям); виправлення існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 10 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ -50 1,0 л/м2; влаштування шару із гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см та влаштування покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см. Для плавного сполучення існуючого щебеневого покриття з проектованим асфальтобетонним передбачено влаштування торця із щебеню середньою товщиною 10 см довжиною 5,0 м. Для плавного сполучення з існуючим покриттям із асфальтобетону передбачено влаштування торця із асфальтобетону середньою товщиною 7 см, довжиною 4,0 м.

Ширина проїзної частини на з’їздах зберігається існуюча.

Конструкція дорожнього одягу на зупинках  км 19+474 справа та км 19+533 зліва передбачена по ТИП 1 в ровиках поширення: влаштування основи  із ЩПС С5 товщиною 38 см, влаштування основи із щебеневої суміші ЩПС-40, укріпленої цементом до марки М-20 товщиною 15 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0л/м2; шар  із гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см; покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см. На посадкових майданчиках влаштовується основа із фракціонованого щебню товщиною 12 см, покриття із гарячого дрібнозернистого щільного  асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 3см Посадкові майданчики передбачено влаштувати на 0,2 м вище рівня заїзної кишені. На посадкових майданчиках передбачена тактильна плитка та понижений бордюр на торцях. Для безпеки руху пішоходів  від зупинки до пішохідного переходу передбачено влаштування пішохідної доріжки.

В робочому проекті передбачене встановлення урн для сміття в кількості 2 шт. Встановлення павільйонів на автобусних зупинках не передбачається.

ІІ черга (км 20+325 – км 21+837) – ділянка дороги довжиною 1512,0 м.

Робочим проектом на даній ділянці дороги передбачено: поглибити існуючі кювети до проектної глибини, а саме на 0,2 м нижче низу дорожнього одягу. Грунт на узбіччі від попередніх розчисток кювета зрізається. Для забезпечення відведення води від нижніх шарів дорожнього одягу робочим проектом передбачено влаштування дренажних прорізей, які влаштовуються у шаховому порядку справа та зліва із фракціонованого щебню фракції 40-70 в обоймі із геотекстильного прошарку.

Поперечний похил проїзної частини прийнятий двосхилий з ухилом 25‰. Поперечний похил узбіччя - 40‰.

Влаштування конструкції дорожнього одягу по Типу 1: фрезерування існуючого чорнощебеневого покриття на глибину до 8 см з подальшим використанням на укріплення узбіччя; влаштування  вирівнюючого шару середньою товщиною 5см (виправлення поперечного профілю); влаштування основи із щебеневої суміші ЩПС-40, укріпленої цементом до марки М-20, товщиною 15 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;  влаштування шару із гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см; влаштування покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см. Для попередження руйнування прикрайкової смуги покриття передбачено поширення основи на 0,3 м з кожної сторони. В ровику поширення влаштовується основа із щебенево-піщаної суміші С5 товщиною 38 см. Поширення влаштовується на 5 см нижче низу існуючої конструкції дорожнього одягу з поперечним похилом 30‰.

Ширина проїзної частини прийнята 7,0 м, в т.ч. ширина смуг руху 2х3,0 м та укріплена смуга узбіччя - 2х0,5 м. Узбіччя передбачено укріпити матеріалом від фрезерування товщиною 10 см та щебеневою сумішшю С7 товщиною 12 см на ширину 1,0 м.

На з’їздах в кількості 3 шт. передбачено відновлення покриття по Типу 3: виправлення існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 10 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ -50 1,0 л/м2; шар  із гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70, товщиною 10 см; покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см. Для плавного сполучення існуючого щебеневого покриття з проектованим асфальтобетонним передбачено влаштування торця із щебню середньою товщиною 10 см довжиною 5,0 м. Ширина проїзної частини на з’їздах зберігається існуюча.

На з’їздах в кількості 2 шт. передбачено відновлення покриття по Типу 4: влаштування корита глибиною до 10 см,  влаштування основи із щебеневої суміші С5 товщиною 21 см; покриття із щебеневої суміші С2 товщиною 6 см.  Ширина проїзної частини на з’їздах зберігається існуюча.

І черга (км 21+837 – км 23+337) – ділянка дороги довжиною 1500,0 м.

Робочим проектом на даній ділянці дороги передбачено: поглибити існуючі кювети до проектної глибини, а саме на 0,2 м нижче низу дорожнього одягу. Грунт на узбіччі від попередніх розчисток кювета зрізається. Для забезпечення відведення води від нижніх шарів дорожнього одягу робочим проектом передбачено влаштування дренажних прорізей, які влаштовуються у шаховому порядку справа та зліва із фракціонованого щебню фракції 40-70 в обоймі із геотекстильного прошарку.

Поперечний похил проїзної частини прийнятий двосхилий з ухилом 25‰. Поперечний похил узбіччя - 40‰.

Влаштування конструкції дорожнього одягу по Типу 1: фрезерування існуючого чорнощебеневого покриття на глибину до 8 см з подальшим використанням на укріплення узбіччя; влаштування вирівнюючого шару середньою товщиною 5 см (виправлення поперечного профілю); влаштування основи із щебеневої суміші ЩПС-40, укріпленої цементом до марки М-20, товщиною 15 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2;  влаштування шару із гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см та влаштування покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см. Для попередження руйнування прикрайкової смуги покриття передбачено поширення основи на 0,3 м з кожної сторони. В ровику поширення влаштовується основа із щебенево-піщаної суміші С5 товщиною 38 см. Поширення влаштовується на 5см нижче низу існуючої конструкції дорожнього одягу з поперечним похилом 30‰.

Ширина проїзної частини прийнята 7,0 м, в т. ч. ширина смуг руху 2х3,0 м та укріплена смуга узбіччя - 2х0,5 м. Узбіччя передбачено укріпити матеріалом від фрезерування товщиною 10 см та щебеневою сумішшю С7 товщиною 12 см на ширину 1,0 м.

Робочим проектом передбачено види робіт, що забезпечують безпеку руху, а саме:  передбачений ремонт покриття на мосту км 23+241 довжиною 12 м, Г-8,7+1,0м шляхом фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на глибину 8 см ( з використанням на укріплення узбіччя); влаштування вирівнюючого шару із монолітного бетону класу С25/30 середньою товщиною 4 см; гідроізоляція із бітумно-полімерно-еластопластомірного армованого матеріалу з ґрунтовкою (0,5 кг/м2); покриття із гарячого дрібнозернистого щільного  асфальтобетону тип А непереривчастої гранулометрії марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 11 см (5+6). На тротуарі передбачено влаштування а/б покриття товщиною 3 см. Ремонт парапету передбачено монолітним бетоном класу С20/25.  На підходах до мосту на ділянці довжиною 15,0 м передбачено перехід ширини проїзної частини  до габариту мосту.

На з’їзді (1 шт.) передбачено відновлення покриття по Типу 3: виправлення існуючої щебеневої основи із додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 10 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ -50 1,0  л/м2; шар  із гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см; покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см. Для плавного сполучення існуючого щебеневого покриття з проектованим асфальтобетонним передбачено влаштування торця із щебню середньою товщиною 10 см довжиною 5,0 м. Ширина проїзної частини на з’їздах зберігається існуюча

По асфальтобетонному покриттю передбачена дорожня розмітка фарбою. Розмітка виконується фарбою з мікрокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки

Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено, влаштування дорожніх знаків І типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. На пішохідних переходах для забезпечення безпеки руху пішоходів та зниження швидкості руху транспортних засобів (заспокійливі методи) передбачено пандусне підвищення із а/б.

Покращення безпеки руху передбачено шляхом влаштування розмітки проїзної частини, дорожніх знаків, бар’єрного огородження.

 Безперешкодний рух маломобільних верств населення забезпечується безбордюрним поперечним профілем земляного полотна. На посадкових майданчиках передбачено влаштування тактильної плитки та понижений бордюр на торцях. Для безпеки руху пішоходів  від зупинки до пішохідного переходу передбачено влаштування пішохідної доріжки.

Заявлена кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 16.05.2023 складала 177461,391 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 137921,848 тис. грн., інші витрати – 39539,543 тис. грн, з них І-ша черга будівництва - 45918,706 тис. грн, в тому числі: будівельні роботи - 35418,213 тис. грн., інші витрати - 10500,493 тис. грн., ІІ-га черга будівництва - 44400,739тис. грн, в тому числі: будівельні роботи - 34599,337 тис. грн., інші витрати - 9801,402 тис. грн., ІІІ-я черга будівництва - 26356,482 тис. грн, в тому числі: будівельні роботи - 20445,240 тис. грн., інші витрати - 5911,242 тис. грн., ІV-а черга будівництва - 60785,464 тис. грн, в тому числі: будівельні роботи - 47459,058 тис. грн., інші витрати - 13326,406 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень у робочому порядку встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, що передбачені робочим проектом, складено відповідно до вимог Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.

Загальна кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 17.07.2023 складає 215788,672 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 168136,564 тис. грн., інші витрати – 47652,108 тис. грн., з них І-ша черга будівництва - 55384,825 тис. грн, в тому числі: будівельні роботи - 42806,764 тис. грн., інші витрати - 12578,061 тис. грн., ІІ-га черга будівництва - 55034,932тис. грн, в тому числі: будівельні роботи - 43005,495 тис. грн., інші витрати - 12029,437 тис. грн., ІІІ-я черга будівництва - 32237,239 тис. грн, в тому числі: будівельні роботи - 25093,331 тис. грн., інші витрати - 7143,908 тис. грн., ІV-а черга будівництва - 73131,676 тис. грн, в тому числі: будівельні роботи - 57230,974 тис. грн., інші витрати - 15900,702 тис. гривень.

 При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були  в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.

Розділи