Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5734-6554-5421-7826
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0253/23 від 05.09.2023
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Молодіжна в с. Чумальово, Тячівського району Закарпатської області
Код проектної документації
PD01:5782-7479-7302-7251 №97-р/23 від 2023-06-20 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РИТМ") / Наявні експертизи: EX01:5734-6554-5421-7826
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
05.09.2023 8446.5516 6740.045 0 1706.471

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Тячівський район, Буштинська територіальна громада, с. Чумальово (станом на 01.01.2021), вулиця Молодіжна не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа БУШТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04349685)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ПАВЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 000496, АЕ 004314, АЕ 007182)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5782-7479-7302-7251
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РИТМ" (32274852)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Влаштування дорожнього покриття із забезпеченням водовідведення з проїзної частини вулиці
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
20.06.2023
Номер проектної документації
97-р/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 Робочий проект розроблений у 2023 ПП "РИТМ" – генеральний проектувальник, ГІП Руденко О. П., кваліфікаційний сертифікат АР №018082 від 09.12.2021 року, на підставі акту обстеження та завдання на проектування, затвердженого замовником.

  Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2. Сейсмічність ділянки будівництва – 7 балів.

 Початок виконання робіт ПК 0+00 прийнято на кромці проїзної частини вул. Івана Франка з існуючим асфальтобетонним покриттям. Ділянка капітального ремонту ПК 0+00– ПК 9+80. На даній ділянці вулиці існуюча ширина проїзної частини від ПК 0+00 до ПК 9+20 становить 4,0 м, від ПК 9+20 до ПК 9+80 становить 3,5 м. Існуюче покриття вулиці на  ділянці ПК 0+00 - ПК 8+70;  ПК 9+20 - ПК 9+80 – грунто-щебеневе з  ямковістю до 15 см, що складає до 40% від площі покриття.  На ділянці вулиці ПК 8+70 - ПК 9+20  покриття  грунто-щебеневе, поперечний профіль коритний глибиною до 20 см. Ширина неукріплених узбіч - 1,0 м.

На з’їзді ПК 0+69 зліва розташована металева водопропускна труба діаметром 0,5 м довжиною 4,0 м - довжина недостатня; на з’їзді ПК 9+05 справа – існуюча з/б водопропускна труба діаметром 0,5 м довжиною 12,0 м, стан  незадовільний, недостатньої довжини. На ПК 7+25 існуюча з/б водопропускна труба діаметром 0,75 м довжиною 10,5 м недостатньої довжини та недостатнього діаметру.

Вулиця житлова. Розрахункова швидкість прийнята 30 км/год. Рух під час виконання робіт припиняється.

Водовідвід здійснюється за рахунок поперечного та поздовжнього ухилів, із скиданням води в існуючі кювети та на існуючі газони.

Робочим проектом передбачено обрізку країв  покриття та основи  на ділянці довжиною  40,0 м на примиканні до вул. Івана Франка; демонтаж існуючих водоперепускних труб на ПК 7+25, на з’їздах ПК0+69 зліва та ПК 9+05 справа.

Робочим проектом передбачено влаштування водопропускних труб типу «InCor» на ПК 7+25 -  діаметром 1,0 м., на з’їздах ПК0+69 та ПК9+05 – діаметром 0,5 м.

В робочому проекті прийнято два типиа дорожнього одягу. Конструкція  дорожнього одягу по ТИПУ  І  (на ділянках  ПК 0+00 – ПК 8+70; ПК 9+20 – ПК 9+80): планування існуючої основи  без додавання нового матеріалу; основа з щебню товщиною 18 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із витратою  1,0 л/м2; покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ 70/100 товщиною  5 см.

Конструкція  дорожнього одягу по ТИПУ  2  (на ділянці  ПК 8+70 – ПК 9+20): планування існуючої основи  без додавання нового матеріалу; нижній шар основи із щебню товщиною 15 см; верхній шар основи із щебню товщиною 15 см;  розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із витратою  1,0 л/м2; покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ 70/100 товщиною  5 см.

 В кінці  ділянки вулиці ПК 9+80 передбачено влаштування торця із щебня середньою товщиною 9 см довжиною 3,0 м.

 На примиканні до вул. Івана Франка на ПК 0+17 справа, на з’їзді до дороги з існуючим а/б покриттям, передбачено  наступну конструкцію дорожнього одягу загальною площею 146,0 м2: влаштування корита під висоту основи, середньою глибиною 5 см, планування з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 14 см, розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із витратою 1,0 л/м2; покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ 70/100 товщиною 5 см. На з’їздах до вул. Вайди на ПК 0+69 зліва, до вул Вайди на ПК 3+32 зліва, до вул. Духновича на ПК 3+44 справа, до вул. Борканюка на ПК 5+32 зліва,   до вул. Кутузова на ПК 7+35 зліва передбачено влаштування дорожнього одягу  по ТИПУ 1 основного проїзду. В кінці  асфальтобетонного покриття на з’їздах  передбачено влаштування торця із щебня середньою товщиною 9 см довжиною 3,0 м. На з’їзді до вул. Духновича на ПК 9+05 передбачено влаштування дорожнього одягу  по ТИПУ 2 основного проїзду .В кінці а/б покриття передбачено торець із щебню середньою товщиною 15 см довжиною 5,0 м для плавного переходу до існуючого покриття з’їзду.

 Поперечний профіль вулиці прийнятий двосхилий із ухилом 20‰, ухил узбіччя - 40‰.

Робочим проектом передбачено, після влаштування дорожнього одягу, підсипку узбіччя щебеневими відходами та їх укріплення щебеневими висівками на ширину 1,0 м на висоту 5 см.

Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено влаштування дорожніх знаків ІІ типорозміру в кількості 7 штук. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. По асфальтобетонному покриттю передбачена дорожня розмітка фарбою. Розмітка виконується фарбою з мікрокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки.

Безперешкодне пересування маломобільних груп населення та батьків з дитячими візками забезпечується влаштуванням  безбордюрного поперечного профілю вулиці.

Заявлена кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 20.07.2023 року складала 8678,681 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 6906,544 тис. грн., інші витрати – 1772,137 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, що передбачені робочим проектом, складено відповідно до вимог Настанови  з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021року.

Загальна кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 05.09.2023 року складає 8446,5516 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 6740,045 тис. грн., інші витрати – 1706,471 тис. гривень.

При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких, до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.

Розділи