Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
05.09.2023 | 8446.5516 | 6740.045 | 0 | 1706.471 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Тячівський район, Буштинська територіальна громада, с. Чумальово (станом на 01.01.2021), вулиця Молодіжна | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | БУШТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04349685) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
ПАВЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 000496, АЕ 004314, АЕ 007182) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект розроблений у 2023 ПП "РИТМ" – генеральний проектувальник, ГІП Руденко О. П., кваліфікаційний сертифікат АР №018082 від 09.12.2021 року, на підставі акту обстеження та завдання на проектування, затвердженого замовником.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2. Сейсмічність ділянки будівництва – 7 балів.
Початок виконання робіт ПК 0+00 прийнято на кромці проїзної частини вул. Івана Франка з існуючим асфальтобетонним покриттям. Ділянка капітального ремонту ПК 0+00– ПК 9+80. На даній ділянці вулиці існуюча ширина проїзної частини від ПК 0+00 до ПК 9+20 становить 4,0 м, від ПК 9+20 до ПК 9+80 становить 3,5 м. Існуюче покриття вулиці на ділянці ПК 0+00 - ПК 8+70; ПК 9+20 - ПК 9+80 – грунто-щебеневе з ямковістю до 15 см, що складає до 40% від площі покриття. На ділянці вулиці ПК 8+70 - ПК 9+20 покриття грунто-щебеневе, поперечний профіль коритний глибиною до 20 см. Ширина неукріплених узбіч - 1,0 м.
На з’їзді ПК 0+69 зліва розташована металева водопропускна труба діаметром 0,5 м довжиною 4,0 м - довжина недостатня; на з’їзді ПК 9+05 справа – існуюча з/б водопропускна труба діаметром 0,5 м довжиною 12,0 м, стан незадовільний, недостатньої довжини. На ПК 7+25 існуюча з/б водопропускна труба діаметром 0,75 м довжиною 10,5 м недостатньої довжини та недостатнього діаметру.
Вулиця житлова. Розрахункова швидкість прийнята 30 км/год. Рух під час виконання робіт припиняється.
Водовідвід здійснюється за рахунок поперечного та поздовжнього ухилів, із скиданням води в існуючі кювети та на існуючі газони.
Робочим проектом передбачено обрізку країв покриття та основи на ділянці довжиною 40,0 м на примиканні до вул. Івана Франка; демонтаж існуючих водоперепускних труб на ПК 7+25, на з’їздах ПК0+69 зліва та ПК 9+05 справа.
Робочим проектом передбачено влаштування водопропускних труб типу «InCor» на ПК 7+25 - діаметром 1,0 м., на з’їздах ПК0+69 та ПК9+05 – діаметром 0,5 м.
В робочому проекті прийнято два типиа дорожнього одягу. Конструкція дорожнього одягу по ТИПУ І (на ділянках ПК 0+00 – ПК 8+70; ПК 9+20 – ПК 9+80): планування існуючої основи без додавання нового матеріалу; основа з щебню товщиною 18 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із витратою 1,0 л/м2; покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ 70/100 товщиною 5 см.
Конструкція дорожнього одягу по ТИПУ 2 (на ділянці ПК 8+70 – ПК 9+20): планування існуючої основи без додавання нового матеріалу; нижній шар основи із щебню товщиною 15 см; верхній шар основи із щебню товщиною 15 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із витратою 1,0 л/м2; покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ 70/100 товщиною 5 см.
В кінці ділянки вулиці ПК 9+80 передбачено влаштування торця із щебня середньою товщиною 9 см довжиною 3,0 м.
На примиканні до вул. Івана Франка на ПК 0+17 справа, на з’їзді до дороги з існуючим а/б покриттям, передбачено наступну конструкцію дорожнього одягу загальною площею 146,0 м2: влаштування корита під висоту основи, середньою глибиною 5 см, планування з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 14 см, розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із витратою 1,0 л/м2; покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ 70/100 товщиною 5 см. На з’їздах до вул. Вайди на ПК 0+69 зліва, до вул Вайди на ПК 3+32 зліва, до вул. Духновича на ПК 3+44 справа, до вул. Борканюка на ПК 5+32 зліва, до вул. Кутузова на ПК 7+35 зліва передбачено влаштування дорожнього одягу по ТИПУ 1 основного проїзду. В кінці асфальтобетонного покриття на з’їздах передбачено влаштування торця із щебня середньою товщиною 9 см довжиною 3,0 м. На з’їзді до вул. Духновича на ПК 9+05 передбачено влаштування дорожнього одягу по ТИПУ 2 основного проїзду .В кінці а/б покриття передбачено торець із щебню середньою товщиною 15 см довжиною 5,0 м для плавного переходу до існуючого покриття з’їзду.
Поперечний профіль вулиці прийнятий двосхилий із ухилом 20‰, ухил узбіччя - 40‰.
Робочим проектом передбачено, після влаштування дорожнього одягу, підсипку узбіччя щебеневими відходами та їх укріплення щебеневими висівками на ширину 1,0 м на висоту 5 см.
Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено влаштування дорожніх знаків ІІ типорозміру в кількості 7 штук. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. По асфальтобетонному покриттю передбачена дорожня розмітка фарбою. Розмітка виконується фарбою з мікрокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки.
Безперешкодне пересування маломобільних груп населення та батьків з дитячими візками забезпечується влаштуванням безбордюрного поперечного профілю вулиці.
Заявлена кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 20.07.2023 року складала 8678,681 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 6906,544 тис. грн., інші витрати – 1772,137 тис. гривень.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, що передбачені робочим проектом, складено відповідно до вимог Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021року.
Загальна кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 05.09.2023 року складає 8446,5516 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 6740,045 тис. грн., інші витрати – 1706,471 тис. гривень.
При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких, до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.